vw arteon, japonia

Lista stiri si informatii despre vw arteon si japonia pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw arteon si japonia

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw arteon si japonia publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw arteon si japonia, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw, vw arteon, japonia, accident, copii, masina, subaru, subaru levorg, sti, masini sport, volkswagen, vw tiguan, coupe, shooting brake, masini noi

VW Arteon primeste un tuning de exceptie de la Voomeran

Volkswagen Arteon, ravnitul model german, primeste o noua infatisare dupa interventia unui tuner laponez renumit. Astfel, un tuner japonez foarte celebru isi deschide portile si scoate din garaj cel mai nou tuning de pe piata: Volkswagen Arteon by Voomeran. Tunerul reuseste sa imbine subtilul si placutul cu finisajele premium ale modelului Arteon, bijuteria din Wolfsburg.

Chiar daca la prima vedere modificarile sunt mai greu de sesizat, acestea isi au rolul in fiecare element restilizat sub finetea si subtilitatea tunerului Voomeran. Asadar, jantele de dimensiuni generoase si suspensia ce-si coboara nivelul cu pana la 7 milimetri sunt doar cateva din modificarile aduse acestui Arteon, reprezentativul brand-ului german.

Lansat cu mare fast in primul semestru al anului 2017, la Salonul Auto International de la Geneva, noul Volkswagen Arteon ocupa unul din locurile fruntase in clasamentul celor mai atragatoare automobile de pe piata auto la nivel mondial. Modelul este cu atat mai atragator cu cat principalele puncte de atractie sunt cele 5 portiere, un contrast aparte dintre capota alungita a motorului si portbagajul scurtat, farurile cu un aspect fioros si impunator si grila neagra supraetajata ce incorporeaza blocurile de lumini, toate sub o veritabila sportiva germana, marca Volkswagen.

Citeste continuarea articolului VW Arteon primeste un tuning de exceptie de la Voomeran

Tragedie intr-o intersectie aglomerata. Un sofer a intrat cu masina intr-un grup de copii

Un accident deosebit de grav a avut loc in cursul acestei dimineti, in localitatea Otsu, din prefectura Shiga. O masina a intrat intr-un grup de copii care se aflau pe trotuar. Bilantul victimelor arata doi morti si mai multi raniti.

Potrivit informatiilor aparute in presa din Japonia, accidentul a avut loc intr-o intersectie aglomerata din orasul Otsu, dupa ce soferul unui autoturism nu s-a asigurat si a intrat intr-un alt vehicul care se deplasa regulamentar. Masina care a provocat accidentul a fost aruncata in afara carosabilului si s-a rasturnat pe trotuar, peste copiii care asteptau la semafor. In grup erau 13 copii de cresa si trei educatoare.

Potrivit autoritatilor, un baietel si o fetita, amandoi in varsta de doi ani, si-au pierdut viata. "Printre raniti sunt si alti copii in stare critica”, au mai declarat politstii.

Citeste continuarea articolului Tragedie intr-o intersectie aglomerata. Un sofer a intrat cu masina intr-un grup de copii

2019 Subaru Levorg STI Sport: modelul break pe care ni-l dorim dar nu-l putem avea!

Subaru lucreaza deja la noua generatie a modelului break Levorg, dar producatorul japonez nu e inca pregatit sa renunte la actuala versiune. Lansat in 2014, Levorg se bucura, in acest moment, de o noua varianta in Japonia, mai exact de doua editii speciale. Una dintre ele ne-a atras atentia pentru ca foloseste sufixul STI.

Inainte de a intra in detalii, sa incercam mai intai sa raspundem la intrebarea pe care speram ca v-o adresati deja: nu, masina nu va fi disponibila si in alte zone de pe glob. Deocamdata (cel putin!), noul Levorg STI Sport Black Selection este limitat la piata japoneza si ne asteptam sa ramana astfel pe toata durata de viata a actualei generatii.

In versiunea standard, aceasta editie speciala este echipata cu jante negre lacuite de 18 inch, incaltate cu pneuri 225/45. Singura schimbare notabila de la exterior este finisajul negru de pe capacele oglinzilor laterale, care au integrate pe ele si semnalizatoare. Desi minore, aceste modificari dau modelului break sport o imagine ceva mai agresiva.

Citeste continuarea articolului 2019 Subaru Levorg STI Sport: modelul break pe care ni-l dorim dar nu-l putem avea!

Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

Grupul Volkswagen va lansa un numar important de modele noi chiar in acest an. Printre ele se numara un nou VW Golf, un Porsche Cayenne Coupe sau un nou Bentley Flying Spur, dar exista premiere importante si sub marca Skoda sau SEAT.

Sa nu uitam, in acelasi timp, nici de zvonurile legate de un nou Tiguan Couep sau de un nou Arteon Shooting Brake (break, in limba romana!).

Informatia nu a fost, deocamdata, confirmata oficial de producator, dar cele mai noi stiri din presa de specialitate sustin ca vom vedea cele doua versiuni candva la inceputul anului viitor.

Citeste continuarea articolului Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

Nu suntem siguri daca ati aflat sau nu, dar Toyota are in plan o noua generatie 86, una care sa fie mai accesibila decat cea mai recenta aparitie a marcii japoneze, modelul Supra.

Unul dintre purtatorii de cuvant ai producatorului nipon a declarat: "modelul 86 se afla in familia Toyota inca din 2013 si nu ne gandim sa renuntam la aceasta masina din portofoliul nostru sport".

E o veste buna, trebuie sa recunoastem, dar nu uitati ca nu ne vom intalni cu un nou 86 sau cu un nou Subaru BRZ inainte de 2021.

Citeste continuarea articolului Toyota 86 British Green Limited: probabil o masina doar pentru piata japoneza!

Noile modele Honda vin standard cu Honda Sensing. Acest cumul de sisteme poate fi considerat o aura de protectie japoneza, insa pentru a putea spune acest lucru trebuie sa analizam concret si corespunzator ce inseamna aceasta echipare.

In testele pe care le-am facut cu Civic 5D diesel, Civic 5D benzina, Civic Type-R si noul CR-V am amintit de Honda Sensing, insa niciodata n-am intrat in detaliu. Cred ca e momentul oportun sa discutam despre acest set de echipamente standard pe noile modele Honda. Nu pentru ca n-am mai fi intalnit pana acum sisteme de siguranta si asistenta, ci pentru ca acestea se regasesc pe toate modelele constructorului japonez. Indiferent de banii te hotarasti sa ii dai pe o Honda noua, e important sa stii ca din start pleci la drum cu cateva avantaje. Asadar, ce e Honda Sensing si de ce e important sa stii despre treaba asta?

Ei bine, ceea ce constructorul auto japonez numeste Honda Sensing este o suita completa si avansata de sisteme de securitate si asistenta pentru sofer si pasageri. Conform producatorului, "astfel ne asiguram ca orice masina noua cumparata de la Honda se va numara printre cele mai sigure masini din clasa ei, indiferent de nivelul de echipare dorit de client". Fie ca ne place sa recunoastem sau nu, treaba asta e un lucru destul de curajos. Honda a hotarat sa includa in pachetul de baza o serie de sisteme care vor oferi un plus de siguranta si incredere celui care se afla in spatele volanului si, bineinteles, in habitaclu.

Citeste continuarea articolului Honda Sensing - aura de protectie din Japonia

Arestarea lui Carlos Ghosn a dinamitat Alianta Renault-Nissan, care sta ca pare pe un butoi de pulbere in acest moment. Implicatiile sunt atat de mari, incat pe aceasta tema a intervenit chiar Shinzo Abe, premierul Japoniei.

Acesta i-a transmis un mesaj lui Emanuel Macron, presedintele Frantei, cu privire la viitorul pe care il vede pentru Alianta Renault - Nissan. Astfel, premierul japonez isi exprima convingerea ca viitorul Aliantei este la ora actuala in mana investitorilor privati. Informatia cu privire la acest mesaj a provenit de la un purtator de cuvant al premierului nipon.

Intalnirea dintre Shinzo Abe si Emanuel Macron s-au intalnit la sfarsitul saptamanii trecute la Buenos Aires, in Argentina. Intalnirea dintre cei doi a avut loc inainte de debutul Summit-ului G20, eveniment la care au participat cei mai importanti lideri ai lumii la acest moment.

Citeste continuarea articolului Premierul Japoniei si presedintele Frantei au discutat despre viitorul aliantei Renault-Nissan

Carlos Ghosn a fost arestat in urma cu mai bine de o saptamana in Japonia, fiind acuzat de nerespectarea legislatiei financiare. Mai exact, seful aliantei Renault-Nissan ar fi declarat niste venituri mult mai mici in comparatie cu cele reale.

De asemenea, chiar cei de la Nissan l-au acuzat si de folosirea bunurilor companiei in scopuri proprii. Din informatiile pe care le are televiziunea japoneza NHK, Carlos Ghosn ar fi negat deja toate acuzatiile care i-au fost aduse de procurorii niponi. In plus, Ghosn subliniaza faptul ca nu a avut nici macar cea mai mica intentie de a minti in declaratia sa de venituri.

Chiar daca Carlos Ghosn nu recunoaste acum niciuna dintre acuzatiile care ii sunt aduse, Nissan a renuntat deja la el. Joia trecuta, consiliul de administratie al constructorului japonez s-a reunit intr-o sedinta de urgenta pentru a se vorbi despre situatia lui Ghosn.

Citeste continuarea articolului Carlos Ghosn neaga toate acuzatiile care i-au fost aduse

Lumea auto a fost zguduita la inceputul acestei saptamani de vestea arestarii lui Carlos Ghosn, presedintele si directorul general al aliantei Renault - Nissan - Mitsubishi. In varsta de 64 de ani, acesta a fost preluat de procurorii japonezi de pe aeroportul din Tokyo atunci cand a revenit in tara pentru o intalnire de afaceri, fiind supus unui interogatoriu.

Carlos Ghosn este acuzat de incalcarea legislatiei financiare. Toti cei trei producatori auto au reactionat rapid la aflarea acestei vesti, cei de la Nissan mentionand ca vor colobora cu autoritatile nipone pentru a rezolva lucrurile.

Ce este si mai interesant este ca din informatiile care circula la ora actuala in lumea auto, cei care sunt in spatele acestei anchete sunt chiar oficialii de la Nissan. Conform unui comunicat de presa emis imediat dupa arestarea lui Ghosn, Nissan precizeaza ca Ghosn a facut obiectul unei investigatii interne in cadrul Nissan.

Citeste continuarea articolului Carlos Ghosn a fost arestat in Japonia, fiind acuzat de nerespectarea legislatiei financiare

Stirea vine din presa japoneza si a pus pe multi din lumea auto pe ganduri: Carlos Ghosn, presedintele Consiliului de administratie Renault-Nissan, a fost arestat in Japonia. Motivul? Oficialul a incalcat legile financiare ale tarii.

Informatia a fost, ulterior, diseminata de multe dintre mediile din zona auto, dar nimeni altcineva nu a confirmat, cel putin pe plan local, aceasta stire, asa ca situatia nu este extrem de clara in acest moment.

Ghosn este unul dintre cei mai bine platiti oficiali din lumea auto, daca nu cumva cel mai bine platit, mai ales in Japonia, si informatiile vorbesc despre faptul ca nu si-ar fi declarat veniturile reale in ultimii ani si a folosit bunurile corporatiei pentru uzul personal.

Citeste continuarea articolului Soc in lumea auto! Presedintele Consiliului de administratie, Carlos Ghosn, Renault-Nissan a fost arestat!

Volkswagen nu a echipat, inca, modelul Arteon cu motorul V6 pe care il merita, dar cativa dintre dintre partenerii gigantului german din Australia au reusit sa faca din coupe-ul in 4 usi o masina mai frumoasa, si asta fara sa renunte la propulsorul in patru cilindri.

Avand la baza motorul TSI de 2,0 litri si 276 de cai putere de pe cea mai buna versiune R-Line, acest ART3on aparte a fost gandit pentru a lua parte la competitia World Time Attack, organizata zilele acestea in Sydney (Australia).

Pe langa o caroserie mai colorata, creata de artistul stradal din Sydney Simon Murray (cunoscut si sub numele KADE), acest ART3on beneficiaza de o varianta de propulsor care ajunge la 483 de cai putere, cu 207 mai mult decat cea standard.

Citeste continuarea articolului Asa arata cel mai rapid si mai puternic VW Arteon! 0-100 km/h in 3.9 secunde!

Lewis Hamilton, liderul in clasamentul general in Formula 1, si-a trecut in cont o noua victorie in Marele Premiu al Japoniei, fiind la al patrulea succes in ultimele cinci curse disputate la Suzuka. Britanicul s-a impus fara mari emotii si este ca si invingator al sezonului 2018 dupa o noua cursa modesta facuta de marele rival Sebastian Vettel.

Pilotul celor de la Ferrari s-a clasat doar pe locul sase la Suzuka dupa un incident cu Max Verstappen si i-a oferit sansa unui succes fara mari emotii lui Hamilton. Liderul clasamentului general se afla la a 71-a victorie din cariera si la a 9-a in acest sezon.

Pilotul de la Mercedes a reusit astfel sa-si consolideze primul loc in ierarhia generala si are un avans de 67 de puncte fata de rivalul celor de la Ferrari cu doar patru curse pana la finalul sezonului. Vettel mai are doar sanse matematice la castigarea titlului mondial in acest an, insa totul poate deveni clar in urmatoarea cursa, daca Hamilton se impune din nou, iar neamtul nu termina in top 3.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG reuseste dubla in Marele Premiu al Japoniei 2018! Vettel, un nou esec dureros!

Lewis Hamilton a obtinut o victorie extrem de controversata in Marele Premiu al Rusiei si are un avantaj urias in fruntea clasamentului general in fata lui Sebastian Vettel. Britanicul conduce cu 50 de puncte in acest moment dupa ce Mercedes i-a ordonat lui Valtteri Bottas sa il lase pe Hamilton sa il depaseasca in ultimele tururi de la Soci pentru a-si majora avantajul la general.

Liderul in clasamentul general este aproape de un nou titlu mondial si ar putea sa-si asigure si mai mult acest lucru pe circuitul de la Suzuka. Hamilton s-a impus in 3 din ultimele 4 curse disputate pe circuitul japonez, iar un eventual succes ar putea face si mai grea misiunea lui Vettel.

Suzuka este unul dintre cele mai determinante circuite din istoria Formula 1, deoarece pe pista japoneza s-au decis nu mai putin de 12 titluri mondial. Asiaticii sunt mari fani ai Marelui Premiu si reusesc sa creeze de fiecare data o atmosfera de zile mari pe circuitul, in ciuda faptului ca in 2018 nu exista niciun pilot local pe grila de start a cursei.

Citeste continuarea articolului Preview Marele Premiul al Japoniei 2018! Toate detaliile despre cursa de Formula 1 de la Suzuka!

A devenit un obicei ca producatorii auto sa ofere tehnologie de cea mai noua generatie pe modelele de top si sa ajunga, in timp, cu ele si pe versiunile mai ieftine. Ei bine, Lexus face exact invers si va inlocui oglinzile laterale de pe sedanul ES cu camere inca de pe versiunea din luna octombrie.

Din pacate, din cauza regulilor de circulatie din lumea intreaga, aceasta transformare va fi disponibila, deocamdata, doar in Japonia.

Inginerii de la Lexus le-au numit simplu Digital Outer Mirrors (oglinzi digitale exterioare). Bratele oglinzilor laterale raman in mare parte, desi sunt mai mici pentru o mai buna vizibilitate si o mai mica forta de frecare.

Citeste continuarea articolului Lexus paseste in alta era! Afla ce model va oferi camere in locul oglinzilor laterale!

Toyota a decis cu privire la formatul de mobilitate pentru JO 2020 ce se vor desfasura la Tokyo. Acesta va include accesul universal, tehnologii electrificate precum tehnologia celulelor de combustie, condusul autonom, mobilitatea ca serviciu, mobilitatea conectata si transportul bazat pe TPS(Toyota Production System - Sistemul de productie Toyota).

Aceste tehnologii si servicii sunt menite sa ofere oficialilor, sportivilor si spectatorilor o experienta utila si moderna.

"Libertatea de a fi mobil este esentiala pentru a putea participa la societate ", a declarat Akio Toyoda, presedintele Toyota. "Daca cineva doreste o provocare iar miscarea reprezinta ceea ce il impiedica, Toyota ar dori sa ajute la rezolvarea acestei probleme. Dorim ca mobilitatea sa fie o posibilitate, nu un obstacol. Prin implicarea in Jocurile Olimpice si Paralimpice, sper ca Toyota va reusi sa respecte unicitatea fiecarui om si sa imbratiseze diversitatea. Odata ce acest lucru va fi realizat, ne vom apropia de obiectivul nostru si ne vom asigura asigura ca, asa cum demonstreaza sportivii nostri in fiecare zi, a fi mobil inseamna a avea posibilitatea de a-ti implini visurile", a completat liderul companiei Toyota.

Citeste continuarea articolului JO Tokyo 2020. Toyota va introduce tehnologia mobilitatii

Zilele trecute au marcat semnarea unui acord istoric intre Uniunea Europeana si Japonia. Este vorba despre un acord comercial de liber schimb pentru produsele din Europa si Japonia. Semnarea acestui acord vine ca un raspuns radical pe care atat Europa, cat si Japonia, il ofera protectionalismului imbratisat in ultima perioada de presedintele american Donald Trump. Desi premierul japonez Shinzo Abe a declarat ca ramane un prieten al liderului de la Casa Alba, in cazul comertului se va pozitiona din acest moment alaturi de Europa.

Acordul comercial semnat in aceasta saptamana de Uniunea Europeana si Japonia face ca o serie larga de produse si bunuri sa poate ajunge de pe o piata pe alta. Printre aceste produse putem enumera pe cele alimentare sau tehnice, insa cel mai mult de castigat de pe urma acestui acord va ava industria auto. Spre exemplu, in prezent, masinile care ajungeau in Europa dinspre Japonia, aveau de platit o taxa de 10%.

Conform prevederilor acordului, in cazul industriei auto, va exista o perioada de tranzitie, dupa care aceasta taxa va fi eliminata pur si simplu. Daca in cazul altor produse, perioada de tranzitie poate atinge si 10 sau 15 ani, in cazul industriei auto a fost stabilita o perioada de doar 7 ani.

Citeste continuarea articolului Acord istoric intre Uniunea Europeana si Japonia: fara taxe vamale in industria auto

Cu cateva zile in urma va povesteam ca masinile electrice au fost printre preferatele chinezilor si nu pentru ca ar avea vreo fantezie cu masinile electrice, ci pentru ca au mare nevoie de automobile care sa nu mai polueze aerul care este oricum foarte poluat.

Acum, la cateva zile distanta, vorbim despre vanzarile de automobile la nivel global, insa nu mai tinem cont de tipul de automobil. Totalul de vanzari auto la nivel global, in primele sase luni ale anului 2018, a ajuns la numarul de 47.5 milioane. Peste 13 milioane dintre acestea au fost vandute unde altundeva decat in China…

Se pare ca in urma acestor vanzari, China este vazuta ca cea mai mare piata a lumii chiar si pe zona de automobile. Acest total mentionat mai sus inseamna o crestere de 4% in doar primele sase luni ale anului 2018, iar China a inregistrat vanzari cu 6% mai mari decat aceeasi perioada de sase luni ale anului trecut.

Citeste continuarea articolului Cum arata vanzarile de automobile la nivel global? Ce cresteri se inregistreaza?

Saptamana trecuta pare sa fi fost una speciala pentru fortele de politie si masinile speciale ale acestora din lumea intreaga. Sa ne amintim, saptamana a inceput cu un Ferrari 458 Spider, care a apartinut mafiei italiene si a ajuns in curtea politiei din Milano.

A urmat un nou model Police Interceptor, un vehicul utilitar hibrid produs de Ford si avand la baza un Explorer, care va completa parcul auto al politiei americane, si, acum, avem parte de o oarecare supriza: un Nissan GT-R in Japonia.

O saptamana buna pentru fortele politienesti din lumea intreaga, chiar daca nu putem spune acelasi lucru si despre cei care incalca legea si pe care toate aceste masini ii vor fugari pe strazile de pe glob.

Citeste continuarea articolului Politia din Japonia are de acum un Nissan GT-R

Una cate una, informatiile despre modelul 2019 Toyota Supra incep sa prinda contur. Recent, un reprezentant oficial al marcii, mai exact vice-presedintele Departamentului de cercetare si dezvoltare, a vorbit despre mult asteptata masina a producatorului japonez.

Intr-un interviu care s-a dovedit destul de lung si care a acoperit mai multe subiecte interesante, oficialul marcii nipone a dat si cateva detalii despre cea de-a cincea generatie Supra.

Astfel am aflat ca masina a fost dezvoltata in marea ei majoritate acasa, in Japonia, cu doar un pic de ajutor din partea Diviziei de cercetare si dezvoltare din Europa. Tot Killmann a fost cel care a mentionat ca va exista si o versiune de circuit a noului Supra, lucru deloc surprinzator daca ne gandim la conceptul Gazoo Racing prezentat luna trecuta la Salonul Auto de la Geneva 2018.

Citeste continuarea articolului 2019 Toyota Supra, dezvoltata aproape in intregime in Japonia, va avea un pret pe masura!

Volkswagen Arteon este atat de frumos ca nici nu mai are nevoie de vreo modificare. Insa intotdeauna este loc de mai bine. Mie asa imi place sa cred. Tocmai de aceea, pentru masini s-a inventat tuningul.

Modificarile pentru Arteon nu-s o noutate. Castigatorul la acest capitolul a fost Airteon: modelul tunat in negru prafuit care a afisat o atitudine de bad boy in imaginile pe care le-au oferit tunerii catre presa.

De data aceasta vorbim despre un Arteon alb in care modificarile nu s-au adunat destul de mult. Singurele detalii schimbate au fost suspensiile si jantele. Tuningul acestui Arteon inseamna doar suspensii pe aer si jante Vossen.

Citeste continuarea articolului Nou look pentru VW Arteon gratie suspensiei FAHRWairk si jantelor Vossen
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare