vw arteon, crash test

Lista stiri si informatii despre vw arteon si crash test pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw arteon si crash test

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw arteon si crash test publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw arteon si crash test, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: euro ncap, crash test, vw arteon, vw t-cross, vw polo, volvo xc60, opel crossland x, dacia, dacia 1300, siguranta, volkswagen, vw tiguan, coupe, shooting brake, masini noi

Care sunt cele mai sigure masini ale anului 2017? Testele Euro NCAP au avut un cuvant de spus in aceasta competitie!

Euro NCAP a publicat cele mai sigure automobile noi testate in cele 6 categorii ale programului, in cursul anului 2017. Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) este o organizatie constituita in scopul testarii sigurantei oferite de autovehiculele noi. Cu o fondare datata din anul 1997, Euro NCAP testeaza numeroase modele de automobile la nivel mondial, evaluand siguranta oferita de diferite automobile in valori numerice (stele).

In cadrul celor 6 categorii ce formeaza testele din anul 2017, Volkswagen reuseste sa ocupe trei din cele sase categorii, Volvo, ca de fiecare data, reuseste sa acumuleze cel mai mare numar de puncte, iar Opel si Subaru sunt codasii clasamentului, ramanand doar sa completeze top-ul de 6.

Ca un bilant al activitatii anuale al organizatiei europene Euro NCAP, reprezentantii acesteia clasifica diferitele modele de autovehicule in sase mari categorii NCAP, astfel: Executive, SUV-uri mari, SUV-uri mici, Super-mini, Monovolum mic si masini mici de familie. Rivalitatea formata in cursul anului 2017 intre modelele diferitilor producatori fac cunostina cu autovehiculele care au obtinut cele mai bune punctaje de-a lungul anului.

Citeste continuarea articolului Care sunt cele mai sigure masini ale anului 2017? Testele Euro NCAP au avut un cuvant de spus in aceasta competitie!

Cum se faceau testele de siguranta la Dacia 1300. Rezistenta testata cu masini de mare tonaj!

Cine vede imaginile de mai sus ar putea crede ca este o gluma. Din nefericire totul este real. In secolul trecut, specialistii de la Uzinele Dacia, testau siguranta si rezistenta modelelor create la Mioveni cu ajutorul unor masini de mare tonaj.

Concret, asa cum se poate observa si din filmulet, autoturismele erau busite frontal de "mastodonti", iar in functie de felul in care aratau masinile dupa acest impact nimicitor era stabilita siguranta.

Totul avea loc pe un poligon, in vreme ce in tarile occidentale testele se apropiau deja de ceea ce stim ca inseamna un astfel de proces. 

Citeste continuarea articolului Cum se faceau testele de siguranta la Dacia 1300. Rezistenta testata cu masini de mare tonaj!

Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

Grupul Volkswagen va lansa un numar important de modele noi chiar in acest an. Printre ele se numara un nou VW Golf, un Porsche Cayenne Coupe sau un nou Bentley Flying Spur, dar exista premiere importante si sub marca Skoda sau SEAT.

Sa nu uitam, in acelasi timp, nici de zvonurile legate de un nou Tiguan Couep sau de un nou Arteon Shooting Brake (break, in limba romana!).

Informatia nu a fost, deocamdata, confirmata oficial de producator, dar cele mai noi stiri din presa de specialitate sustin ca vom vedea cele doua versiuni candva la inceputul anului viitor.

Citeste continuarea articolului Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

Euro NCAP a desemnat cele mai sigure trei masini testate in 2018

Anul 2018 este pe sfarsite, acum fiind si cea mai potrivita perioada pentru a face un bilant. Iata ca si cei de la Euro NCAP au hotarat la sfarsitul acestui an ca este rost de un asa zis bilant, in care sa ne anunte care au fost cele mai sigure masini testate pe parcursul acestui an.

Si cum siguranta este un punct extrem de important atunci cand vorbim despre o masina, un astfel de top nu poate decat sa ne bucure. Trebuie sa recunoastem ca ne simtim mult mai linistiti atunci cand suntem la volanul unei masini despre care stim in mod oficial ca ofera un nivel inalt de siguranta.

Pe parcursul acestui an au fost testate nu mai putin de 23 de modele, dintre care specialistii de la Euro NCAP au ales trei cele mai sigure. Mercedes-Benz Clasa A este la aceasta ora modelul care ofera cel mai inalt grad de siguranta, conform testelor de siguranta la care a fost supus de cei de la Euro NCAP.

Citeste continuarea articolului Euro NCAP a desemnat cele mai sigure trei masini testate in 2018

Noul Hyundai Santa Fe a fost supus recent testelor de siguranta de specialistii de la EURO NCAP, rezultatele fiind si de aceasta data foarte bune. Noul model a obtinut un punctaj maxim de cinci stele de reputabila organizatie europeana independenta care se ocupa cu evaluarea nivelului de siguranta oferit de modelele din intreaga lume.

Noile modele au fost notate cu punctaje foarte bine la toate cele patru categorii de testare, cele mai bune dintre acestea fiind cele legate de protectia oferita pasagerilor adulti si copii in cazul producerii unui accident. De asemenea, tehnologiile de asistenta activa si-au spus cuvantul si au facut din noul Santa Fe un model de cinci stele.

Andreas Christoph Hofmann, vicepresedinte al departamentului de marketing si produs al Hyundai Motor Europa, a oferit si primele declaratii pe marginea acestui rezultat foarte bun obtinut de noul Santa Fe.

Citeste continuarea articolului Noul Hyundai Santa Fe obtine cinci stele in cadrul testelor de siguranta

Testele de siguranta efectuate de specialistii de la EuroNCAP sunt din ce in ce mai dificile, numarul masinilor care obtin cinci stele scazand pe masura. De curand, si noile modele Mazda6 au ajuns pe mana celor de la EuroNCAP, iar rezultatele sunt de-a dreptul impresionante pentru noi toti. Daca sunteti in situatia de a fi pus deja ochii pe aceste noi modele si sa nu stiti inca cum stau la capitolul siguranta, puteti rasufla usurati.

Noile modele Mazda6 au primit maximul de cinci stele dupa cele mai recente teste realizate de cei de la EuroNCAP. Astfel, Mazda6 2018 devine primul model Mazda care obtine un punctaj de cinci stele in cadrul acestor teste.

Daca am vrea sa facem o comparatie cu rezultatele obtinute de vesiunea anterioara Mazda6, cea din 2013, vom observa ca noile modele au depasit sau au egalat trei dintre cele patru scoruri masurate de cei de laEuroNCAP. Din punct de vedere al protectiei oferite pasagerilor adulti in cazul unui accident, Mazda6 a obtinut acum un scor de 95%, cu 3% mai bun decat in 2013.

Citeste continuarea articolului Mazda6 Facelift trece testele EuroNCAP! Afla cate stele a obtinut dupa crash test!

Specialistii in siguranta masinilor de la EuroNCAP au efectuat un nou set de teste, iar rezultatele sunt extrem de interesante. Vorbim in randurile urmatoare despre cum s-au descurcat in aceste teste niste modele foarte cautate pe piata auto, precum Mercedes-Benz Clasa A, Lexus ES si Hyundai Nexo. Tot in cadrul acestor teste au intrat si utilitarele Peugeot Rifter, Citroen Berlingo si Opel Combo. Nu ne mai lungim si trecem direct la treaba si la rezultatele celor de la EuroNCAP.

Noua generatie Mercedes-Benz Clasa A i-a impresionat pe cei de la EuroNCAP, obtinand un rezultat final de 5 stele. Modelele Clasa A au inregistrat un scor de 96% in cazul protectiei oferite pasagerilor adulti in cazul unui accident, respectiv 91% in cazul pasagerilor minori.

Sistemele de siguranta au functionat foarte bine in timpul testelor, inclusiv cel de franare automata de urgenta. De asemenea, scorul in legatura cu eficienta sistemelor de siguranta a fost unul destul de bun, de 75%.  

Citeste continuarea articolului Ce punctaje au obtinut Mercedes-Benz Clasa A, Lexus ES si Hyundai Nexo la testele de siguranta EuroNCAP?

Volkswagen nu a echipat, inca, modelul Arteon cu motorul V6 pe care il merita, dar cativa dintre dintre partenerii gigantului german din Australia au reusit sa faca din coupe-ul in 4 usi o masina mai frumoasa, si asta fara sa renunte la propulsorul in patru cilindri.

Avand la baza motorul TSI de 2,0 litri si 276 de cai putere de pe cea mai buna versiune R-Line, acest ART3on aparte a fost gandit pentru a lua parte la competitia World Time Attack, organizata zilele acestea in Sydney (Australia).

Pe langa o caroserie mai colorata, creata de artistul stradal din Sydney Simon Murray (cunoscut si sub numele KADE), acest ART3on beneficiaza de o varianta de propulsor care ajunge la 483 de cai putere, cu 207 mai mult decat cea standard.

Citeste continuarea articolului Asa arata cel mai rapid si mai puternic VW Arteon! 0-100 km/h in 3.9 secunde!

Nu am mai vorbit de ceva vreme despre rezultatele testelor celor de la EuroNCAP, insa avem acum patru noi modele care au fost sub lupa acestora. Este vorba despre modelele Audi A6 (C8), Volkswagen Touareg, Suzuki Jimny si monovolumul Ford Transit Tourneo Connect. Unele au confirmat pretentiile din jurul sau, in timp ce alte modele au dezamagit complet. Haideti sa vedem care model s-a descurcat cel mai bine in cadrul acestor ultime teste efectuate.

Incepem cu Audi A6, modelul german exceland in testele efectuate de specialistii de la EuroNCAP. Asa cum se astepta si producatorul german, modelul A6 a obtinut dupa aceste teste un scor general de cinci stele.

Defalcat, Audi A6 se poate lauda cu un nivel de protectie al pasagerilor adulti de 93%, in timp ce nivelul de protectie al pasagerilor copii este de 85%. La capitolul sisteme de asistenta, Audi A6 a inregistrat un scor de 76 de procente. Asadar, fara doar si poate, Audi A6 este un model pe care va puteti baza atunci cand vine vorba despre siguranta.

Citeste continuarea articolului Crash Test EuroNCAP: Audi A6 (C8), VW Touareg si Suzuki Jimny! Afla ce model a dezamagit!

Cum faci sa te asiguri ca masina pe care tocmai ai cumparat-o este sigura? Te uiti cumva in cartea tehnica? Bifezi cat mai multe sisteme de siguranta atunci cand o cumperi? Nu ajung sistemele de siguranta din pachetul de baza si apelezi si la cele optionale?

Sau… o duci in service? O pui pe diagnoza? Suni la mecanicul din sat sa isi dea cu parerea despre ea sau ii cumperi o sticla de vin lui Marinica de la 3 sa coboare 10 minute sa se uite putin la ea, sa-i dea doua chei si sa iti ofere o impresie? Ca doar a fost mecanicul blocului de cand se stie…

Ei bine, daca procedezi asa in cazul unei masini noi-noute, cred ca nu e cea mai potrivita alegere si daca ai avut bani de o masina noua si totusi te duci la Marinica de la 3 sa ii dea doua chei sa-ti spuna daca e sigura inseamna ca nu meriti masina.

Citeste continuarea articolului Ce punctaj au obtinut Volvo XC40 si Ford Focus la testele Euro NCAP 2018?

Modelele Sandero si Logan ale celor de la Dacia se vand destul de bine atat in tara noastra, cat si pe alte piete, mai apropiate sau indepartate. Specialistii in siguranta automobilelor de la Latin NCAP s-au hotarat sa includa in testele lor si cele doua modele Dacia, iar rezultatele nu au fost printre cele mai bune. Ba din contra, au fost extrem de proaste. Ceea ce ar trebui sa ii ingrijoreze pe toti cei care conduc unul dintre cele doua modele sau pe cei care intentioneaza sa isi cumpere un astfel de model. Desi nu ne-am fi dorit sa vorbim despre lucurile negative intalnite la modelele celor de la Dacia, astazi ne vedem nevoiti sa vi le spunem. 

Este important sa mentionam ca vorbim despre modele comercializate in America de Sud, deci nu despre modele pe care le puteti cumpara si voi aici in Romania. Zone precum America de Sud sau India sunt recunoscute pentru lipsa legilor care sa oblige constructorii sa investeasca in zona sistemelor de siguranta, iar rezultatul este graitor. Din pacate, mii de oameni mor nevinovati desi unele sisteme de siguranta le-ar putea salva viata in mod normal. 

Ambele modele au fost notate cu o singura stea in ceea ce priveste siguranta pasagerilor adulti, un rezultatul cu adevarat ingrijorator in conditiile in care aceste modele se vand intr-un numar foarte mare in America Latina. Siguranta pasagerilor copii a inregistrat rezultate ceva mai bune, fiind notata cu trei stele.

Citeste continuarea articolului Logan si Sandero obtin rezultate dezastruoase in materie de siguranta

Volkswagen Arteon este atat de frumos ca nici nu mai are nevoie de vreo modificare. Insa intotdeauna este loc de mai bine. Mie asa imi place sa cred. Tocmai de aceea, pentru masini s-a inventat tuningul.

Modificarile pentru Arteon nu-s o noutate. Castigatorul la acest capitolul a fost Airteon: modelul tunat in negru prafuit care a afisat o atitudine de bad boy in imaginile pe care le-au oferit tunerii catre presa.

De data aceasta vorbim despre un Arteon alb in care modificarile nu s-au adunat destul de mult. Singurele detalii schimbate au fost suspensiile si jantele. Tuningul acestui Arteon inseamna doar suspensii pe aer si jante Vossen.

Citeste continuarea articolului Nou look pentru VW Arteon gratie suspensiei FAHRWairk si jantelor Vossen

Acum ceva timp a aparut in presa de specialitate din straintate o informatie conform careia cei de la Volkswagen sunt pe cale sa scoata pe piata o noua masina. Anumite surse de incredere, am spune noi, au relatat ca grupul german o sa lanseze in curand versiunea break a modelului Arteon.

La conferinta de presa care a avut loc la Salonul Auto de la Chicago, acolo unde s-a prezentat oficial Volkswagen Arteon, reprezentantii grupului au spus ca va exista si o versiune shooting break, dar nu au specificat o data exacta a lansarii acestui model.

Oficialii companiei au confirmat atunci ca analizeaza aceasta posibilitate, dar nu au vrut sa dea niciun alt detaliu suplimentar. Intr-un interviu acordat unei publicatii auto in 2017, dr. Elmar Marius Licharz, Directorul de produs pentru modele medii si full-size, a tinut sa precizeze ca “daca vom construi un motor cu sase cilindri pentru Arteon, va exista un prototip, pentru ca acum nu exista in Europa modele construite pe platforma modulara MQB, care sa aiba sub capota un astfel de motor”.

Citeste continuarea articolului VW confirma versiunea break pentru Arteon

Volkswagen Arteon, ravnitul model german, primeste o noua infatisare dupa interventia unui tuner laponez renumit. Astfel, un tuner japonez foarte celebru isi deschide portile si scoate din garaj cel mai nou tuning de pe piata: Volkswagen Arteon by Voomeran. Tunerul reuseste sa imbine subtilul si placutul cu finisajele premium ale modelului Arteon, bijuteria din Wolfsburg.

Chiar daca la prima vedere modificarile sunt mai greu de sesizat, acestea isi au rolul in fiecare element restilizat sub finetea si subtilitatea tunerului Voomeran. Asadar, jantele de dimensiuni generoase si suspensia ce-si coboara nivelul cu pana la 7 milimetri sunt doar cateva din modificarile aduse acestui Arteon, reprezentativul brand-ului german.

Lansat cu mare fast in primul semestru al anului 2017, la Salonul Auto International de la Geneva, noul Volkswagen Arteon ocupa unul din locurile fruntase in clasamentul celor mai atragatoare automobile de pe piata auto la nivel mondial. Modelul este cu atat mai atragator cu cat principalele puncte de atractie sunt cele 5 portiere, un contrast aparte dintre capota alungita a motorului si portbagajul scurtat, farurile cu un aspect fioros si impunator si grila neagra supraetajata ce incorporeaza blocurile de lumini, toate sub o veritabila sportiva germana, marca Volkswagen.

Citeste continuarea articolului VW Arteon primeste un tuning de exceptie de la Voomeran

Probabil v-ati intrebat la un moment dat de ce se investesc atat de multi bani in testele auto. Daca vom gandi in ansamblu, vom crede ca sunt bani pierduti aiurea doar de dragul promovarii unei masini dupa evaluarea cu niste stelute. Total gresit!

Rezultatele testelor auto prin care trec automobilele releva o importanta deosebita la capitolul singuranta, devenind totodata un criteriu esential in alegerea viitoarei masini. Cum siguranta primeaza in fata oricarui client, lucru perfect normal, organizatiile ce efectueaza verificari de tip crash test isi aduc aportul intr-o proportie destul de mare atunci cand vine vorba de achizitionarea unui automobil.

Un exemplu negativ in acest sens este Daewoo Kalos, care in anul 2005, in urma unui crash test obtine doua stele, motiv pentru care vanzarile scad drastic.

Citeste continuarea articolului Testele de impact sau crash test: cat de importante sunt pentru siguranta noastra?

Specialistii in echipamente de siguranta atunci cand vine vorba despre domeniul auto de la EuroNCAP sunt decisi sa incheie anul in forta, prezentandu-ne in ultimul timp numeroase teste pe care le-au facut in ultimele luni. Acestia au testat mai multe modele de ultima generatie, cat si unele dintre cele mai vechi care au suferit modificari din partea producatorilor.

Unul dintre aceste modele care au ajuns pe mana celor de la EuroNCAP in aceste ultime luni este Fiat Punto. Din pacate, Punto a reusit sa stabileasca un record mai mult decat negativ in istoria testelor facute de cei de la EuroNCAP. 

Generatia actuala a modelului Fiat Punto ne-a fost prezentata in urma cu 12 ani, in 2005. De atunci si pana acum, Punto a suferit unele modificari mai mici sau mai mari, ultimul facelift serios despre care putem vorbi datand din anul 2012.

Citeste continuarea articolului Afla care este primul model cotat cu zero stele in urma testelor de siguranta EuroNCAP

Poate va mai amintiti, am vorbit despre acest subiect acum cateva saptamani, oficialii de la Volkswagen au fost extrem de clari cand au declarat ca vor extinderea gamei "R", si ce alta cale mai buna exista in afara unui "tratament" de gen a celor mai importante si mai puternice modele ale marcii?

Este vorba, printre altele, si de foarte stilatul Arteon, recunoscut ca fiind "cap de afis" pentru Volkswagen in Europa, care va beneficia de o noua motorizare, un propulsor aflat inca in faza de dezvoltare, un VR6 turbo de 3,0 litri.

Cuvantul cheie in aceasta prezentare trebuie sa fie "turbo", de vreme de astfel modificat, motorul in sase cilindri ajunge la 404 cai putere, mult mai mult decat cei 276 care pot fi intalniti pe cel mai puternic model Arteon aflat la vanzare in acest moment.

Citeste continuarea articolului VW pregateste o mare surpriza: Arteon R va primi un motor VR6 turbo! Afla ce putere va oferi!

Toamna aceasta, la renumitul Salon Auto de la Frankfurt s-au lansat o multime de modele noi de masini care mai de care mai surprinzatoare prin dotari si design. Printre ele s-a aflat si brandul romanesc ce isi are locul de nastere la Mioveni: Dacia Duster 2018.

Daca v-am publicat articole despre preturi, dotarile pe care le ofera sau cand poate sa fie cumparata in Romania, iata ca a venit momentul sa publicam si ce nota ia Dacia Duster 2018 la testele Euro NCAP.

Noua generatie de Duster a fost supusa celor mai nemiloase teste si a fost analizata la sange, asa ca la final a reusit sa obtina numai trei stele… destul de bine am putea spune.

Citeste continuarea articolului Dacia Duster 2018 testat la Euro NCAP in cele mai nemiloase ipostaze! Iata ce calificativ a obtinut brandul romanesc!

Asa cum v-am obisnuit, odata la ceva timp, va prezentam ultimele rezultate pe care le-au obtinut modelele testate in privinta sigurantei de specialistii de la Euro NCAP. Acestia au testat in ultimul timp nu mai putin de noua modele, opt dintre acestea primind punctaj maxim de cinci stele. Haideti sa vedem care au fost acestea si care este singurul model care nu s-a ridicat la exigentele standardelor emise de cei de la Euro NCAP. 

Unul dintre primele modele care au ajuns pe mana celor de la Euro NCAP este BMW X3, model care a ajuns in prezent la o noua generatie. SUV-ul german a primit punctajul maxim de cinci stele, inregistrand un scor de 93% in ceea ce priveste protectia pasagerilor adulti, respectiv de 84% in legatura cu protectia copiilor. 

Primul SUV dezvoltat de francezii de la DS si anume DS7 a ajuns si el in atentia celor de la Euro NCAP, fiind rasplatit tot cu un maxim de cinci stele. Acesta a inregistrat un scor de 91% in ceea ce priveste protectia pasagerilor adulti, respectiv de 87% in legatura cu protectia copiilor in cazul producerii unui accident. 

Citeste continuarea articolului Noi teste Euro NCAP! Afla ce modele au primit cinci stele!

Este pentru prima oara cand germanii de la Porsche testeaza o masina de lux la Euro NCAP. Asadar, ultima etapa privind desfasurarea testelor de siguranta la sediul organizatiei Euro NCAP, din Belgia, marcheaza premiera testarii unui autovehicul de lux din partea constructorului german Porsche prin modelul Porche Cayenne.

SUV-ul companiei din Stuttgart care reprezinta o masina de lux participa in premiera la probele belgienilor, consacrate prin exigenta de care dau dovada in cadrul testelor Euro NCAP. In anii precedenti, doar un singur produs al constructorului german a mai fost cobaiul izbiturilor brutale de la Euro NCAP. Desigur, toate acestea s-au desfasurat in scopuri stiintifice, fiind vorba de crossover-ul din Stuttgart, Porsche Macan.

Porsche Cayenne este un SUV al brandului german care este produs din anul 2003 pana in prezent. Generatia 2003 a acestui model a reprezentat premiera echiparii cu motor V8 a automobilelor Porsche.

Citeste continuarea articolului 2018 Porsche Cayenne la testele Euro NCAP! Iata cum a reusit sa-si surprinda piata!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare