vw arteon, coupe

Lista stiri si informatii despre vw arteon si coupe pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw arteon si coupe

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw arteon si coupe publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw arteon si coupe, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: volkswagen, vw tiguan, vw arteon, coupe, shooting brake, masini noi, bmw, seria 8, gran coupe, mulgari, bmw icon03, bmw seria 2, g-power, mercedes-amg, mercedes-amg gt-r

Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

Grupul Volkswagen va lansa un numar important de modele noi chiar in acest an. Printre ele se numara un nou VW Golf, un Porsche Cayenne Coupe sau un nou Bentley Flying Spur, dar exista premiere importante si sub marca Skoda sau SEAT.

Sa nu uitam, in acelasi timp, nici de zvonurile legate de un nou Tiguan Couep sau de un nou Arteon Shooting Brake (break, in limba romana!).

Informatia nu a fost, deocamdata, confirmata oficial de producator, dar cele mai noi stiri din presa de specialitate sustin ca vom vedea cele doua versiuni candva la inceputul anului viitor.

Citeste continuarea articolului Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

BMW Seria 8 Gran Coupe: un succesor senzational pentru Seria 6 GC!

Campania de prezentare a primului model oficial BMW Seria 8 Gran Coupe a inceput la debutul lunii mai cu o confirmare, cea ca masina va fi lansata oficial in iunie.

La aproximativ doua saptamani dupa aparitia primelor desene, am primit si cateva fotografii spion, care prezinta aproape fara camuflaj un prototip, iar acum avem deja o imagine in care putem vedea stilatul coupe in patru usi in toata frumusetea sa.

Imaginea despre care vorbim ne prezinta o masina senzationala cu acoperis in panta si patru portiere. Proportiile par cumva familiare, mai ales daca tinem seama ca noul model este succesorul spiritual al Seriei 6 Gran Coupe.

Citeste continuarea articolului BMW Seria 8 Gran Coupe: un succesor senzational pentru Seria 6 GC!

Mulgari BMW Icon03: un adevarat omagiu pentru modelele M!

Modificarea masinilor deja existente pe piata a strabatut un drum lung inca de cand omul a pus mana pe o cheie franceza si a invatat ce inseamna un lucru diferit.

De data aceasta, insa, un tuner britanic a decis sa aduca un adevarat omagiu atat trecutului cat si prezentului si sa creeze cea mai tare masina vreodata.

Avand la baza un BMW M240i, Mulgari a creat modelul Icon03. Specialistii in design, stil si tuning ai companiei britanice au fost inspirati de sporturile cu motor in procesul de creatie si s-au bazat pe propulsie, tehnologia sasiului si pe micsorarea greutatii.

Citeste continuarea articolului Mulgari BMW Icon03: un adevarat omagiu pentru modelele M!

Mercedes-AMG GT R by G-Power: 789 de cai putere din motorul V8 bi-turbo de 4,0 litri!

Ca cel de-al doilea model unic Mercedes-AMG (dupa SLS), GT este o masina sport senzationala, mai ales in versiunile de top "R". Cu 577 de cai putere si un cuplu-forta de 700 de Nm, produsi de motorul V8 bi-turbo de 4,0 litri, modelul Mercedes-AMG GT R este, mai mult decat sigur, cel mai apropiat bolid de ideea de masina puternica germana.

Sunt putini cei care vor simti nevoia unei masini mai rapide, de vreme ce GT R accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,6 secunde si poate ajunge la 318 km/h.

Cu toate acestea, specialistii de la G-Power si-au dorit mai multa performanta de la AMG GT R. Compania ofera, astfel, patru optiuni noi diferite, cea mai puternica varianta ajungand la 789 de cai putere si la un cuplu-forta de 850 Nm.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG GT R by G-Power: 789 de cai putere din motorul V8 bi-turbo de 4,0 litri!

Intr-un mod 100% personal BMW, marca bavareza a prezentat online noile componente M Performance pentru noua generatie M8, in versiunile coupe si decapotabil.

Producatorul sustine ca accesoriile sunt inspirate de cele de pe masina de curse M8 GTE si ca au fost gandite nu doar pentru a permite clientilor sa-si personalizeze masinile, dar si pentru a imbunatati performantele, fie ca vorbim despre constructie (o greutate cat mai mica), fie despre aerodinamica.

Toate aceste componente vor fi disponibile pe piata atat pentru versiunile M8 Coupe si Cabrio, cat si pentru variantele Competition ale acestora.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M8 poate fi echipat deja cu componente M Performance

Toata lumea se asteapta ca la editia de anul acesta SEMA Show sa ne intalnim cu o multime de modele modificate Toyota Supra (A90), asa ca imaginile virtuale atasate acestui articol nu ne-au mirat: o noua versiune a masinii sport cu un widebody kit de la Rocket Bunny.

E adevarat, nu am fost chiar toti incantati de designul exterior, dar trebuie sa recunoastem ca masina arata mult mai bine in realitate. In plus, forma finala a noului model Supra pare sa se simta foarte bine cu noile componente de caroserie oferite de Rocket Bunny.

Cel responsabil pentru aceste imagini este Flat Hat 3D, care propune doua configuratii. In prima dintre ele, ne intalnim cu doua perechi de aripi arcuite, prezente atat pe partea frontala cat si pe cea spate.

Citeste continuarea articolului Asa arata noul Toyota Supra cu un widebody kit Rocket Bunny

BMW a publicat astazi primele fotografii si detalii oficiale cu privire la noile modele M8 Coupe si M8 Cabrio. Despre cele doua modele am tot vorbit in ultima perioada, campania de promovare a acestora fiind demarata de bavarezi inca de la sfarsitul anului trecut.

Asa cum probabil ca stiti deja, oficialii germani au publicat in tot acest timp fotografii teaser si clipuri video surprinse in timpul testelor, facand ca asteptarea fanilor sa fie ceva mai usoara. Insa, acum avem toate detaliile pe care vreti sa le stiti, asa ca trecem la treaba si vorbim despre surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la BMW!

Incepem cu partea tehnica, aceasta fiind si cea mai asteptata veste de catre voi toti. Asadar, cele doua modele vor fi echipate sub capota cu o unitate de motorizare V8 cu capacitate de 4.4 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere si un cuplu maxim de 750 Nm.

Citeste continuarea articolului BMW a prezentat noile modele M8 (G14/G15) Coupe si Cabrio

Novitec a intrat pe piata cu un kit nou pentru modelul Ferrari 812 Superfast la inceputul acestui an, asa ca a venit momentul ca tunerul sa revina cu un pachet, unul widebody, pentru monstrul V12 de la Ferrari.

Botezat "N-Largo", ca mai toate proiectele widebody ale tunerului, noua versiune ultramodificata a acestei supermasini este cu 14 cm mai lata pe partea din spate, in special gratie noilor aripi montate pe caroseria standard a modelului.

Acelasi lucru s-a intamplat si pe partea frontala, aripile fiind inlocuite de un nou kit, cu 7 cm mai lat, care ofera o imagine mult mai impunatoare pe strada a modelului Superfast. Aceste accesorii pot fi fabricate din fibra de carbon sau pot fi mate si, pe langa faptul ca arata bine, optimizeaza si scurgerea aerului prin aripi.

Citeste continuarea articolului Ferrari 812 Widebody By Novitec: un interior violet salbatic!

O versiune speciala Porsche 911 cu un kit de caroserie Rauh-Welt Begriff (RWB pe scurt) este deja ceva mai mult decat interesant, dar o noua masina de expozitie cu jante Forgestar inseamna un coupe cu adevarat senzational.

In plus, mai multe modificari suplimentare fac din masina aceasta un coupe perfect pentru o zi de relaxare sau (de ce nu?) pentru o zi ocazionala pe circuit.

Masina a inceput ca un model 911 (993) din 1995, cu doar 37.000 de km la bord, iar Akira Nakai de la RWB l-a echipat cu acest kit widebody format din 17 piese. In plus, pentru a scoate in evidenta aripile, masina este acoperita cu un strat de vopsea albastra Riviera.

Citeste continuarea articolului RWB Porsche 993: o imagine mai mult decat speciala gratie jantelor Forgestar!

Cand BMW a anuntat lansarea Seriei 4, multi au sustinut ca e vorba doar de scumpire marketizata inteligent a Seriei 3. E de inteles. Lumea vorbeste. In special, cei care nu isi vor cumpara niciodata o astfel de masina. Diferenta dintre Seria 3 si Seria 4 este observabila cu usurinta, insa trebuie sa conduci ambele modele pentru a-ti da seama exact despre ce este vorba. Trebuie sa le traiesti pe fiecare in parte si apoi sa alegi. Odata ce incepi sa le pui in balanta, realizezi imediat ca diferentele sunt suficient de mari.

Lasand astfel de conversatii controversate la o parte si evitand un dialog in contradictoriu nefolositor, va invit sa pasiti alaturi de mine in mini-universul pe care ni-l ofera BMW 440i xDrive Coupe (F32). Va fi o calatorie pe cinste.

In primul rand, trebuie sa va spun ca ma aflu la a doua intalnire cu un model din Seria 4. Prima a fost cu un model cabrio de care m-am bucurat neasteptat de mult. Motivul pentru care va zic acest lucru e legat de faptul ca nu credeam ca Seria 4 va putea sa devina o masina si mai interesanta de atat. Asta e si fascinatia acestor masini care fac parte dintr-aceiasi linie de model, dar se prezinta sub diferite forme.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 BMW 440i xDrive Coupe (F32) - bucurie incapsulata precis

Dupa o imagine teaser publicata la finalul lunii iunie 2018, Renault tocmai ce a anuntat ca noul sau model compact crossover va purta numele "Arkana".

Daca teaserul original ne-a oferit cateva idei si oportunitatea de arunca o privire la partea din fata a noului model, noile imagini ne prezinta mai multe detalii de pe partea din spate, pe care ne intalnim cu un spoiler integrat si stopuri pe toata latimea masinii, elemente care seamana cu cele de pe Megane sau Talisman.

Ca si in cazul acestor doua modele, si pe noua masina numele este pozitionat pe zona centrala a portbagajului, chiar sub logo-ul producatorului francez.

Citeste continuarea articolului Renault ne prezinta versiunea de serie a noului model coupe-SUV: Arkana!

In noiembrie 2018, tunerul german AC Schnitzer a prezentat o propunere interesanta pentru un model coupe BMW din Seria 8, care s-a remarcat prin mai multe elemente de caroserie personalizate, o tinuta la drum mai joasa si mai multa putere.

Cu toate acestea, modelul pe care vi-l prezentam in articolul de fata, un coupe M850i xDrive, care poate fi admirat in reprezentanta marcii din Abu Dhabi, beneficiaza doar de o aripa de fibra de carbon "Racing", cel putin din punctul de vedere al componentelor propuse de cei de la AC Schnitzer.

Chiar si in aceste conditii, fara multe dintre componentele produse de celebrul tuner, masina este extrem de interesanta din punct de vedere estetic. In afara de aripa, masina arata destul de "curata".

Citeste continuarea articolului Acest BMW M850i difera de un model standard printr-un singur element: o aripa!

Inceputul acestui an ne aducea din partea celor de la Porsche noul Cayenne Coupe, un model indelung asteptat de fanii producatorului german. Asa cum probabil ca va amintiti, SUV-ul celor de la Porsche a debutat pe piata cu doua motorizari.

Astfel, versiunea de baza ne era oferita alaturi de o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 3.0 litri, capabila sa dezvolte 340 de cai putere. De asemenea, versiunea Turbo ne-a fost prezentata ca fiind echipata cu o unitate V8, cu capacitate de 4.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 550 de cai putere.

In urma cu cateva zile, oficialii producatorului german anuntau introducerea in gama de motorizari si a versiunii Cayenne S Coupe, versiune echipata cu o unitate de motorizare V6, cu capacitate de 2.9 litri, capabila sa dezvolte 440 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Porsche Cayenne Coupe va primi o versiune plug-in hybrid in acest an

Modelul Porsche Cayenne S Coupe isi gaseste locul in clasa medie a marcii germane, in zona masinilor crossover inspirate de versiunile coupe din portofoliul actual Porsche.

Noua generatie este propulsata de un V6 bi-turbo de 2,9 litri, care ajunge la 440 de cai si un cuplu-forta de 550 de Newtoni-metru, ceva mai mult decat versiunea de baza, care ajunge la 335 de cai, dar mai putin decat varianta Turbo de 541 de cai putere.

Noul Cayenne S Coupe este echipat exclusiv cu o cutie de viteze automata in opt trepte, care este conectata la sistemul de tractiune integrala al masinii.

Citeste continuarea articolului Noul Porsche Cayenne S Coupe: nu mai putin de 440 de cai putere!

Anul 2019 este un an interesant atunci cand ne referim la planurile celor de la BMW, producatorul german urmand sa lanseze in acest an noul M8 in versiuni Coupe si Cabrio. Asa cum probabil ca va amintiti deja, am putut vedea primele imagini cu viitorul BMW M8 la finele anului trecut, atunci cand au fost publicate mai multe fotografii surprinse in timpul testelor. Ei bine, a trecut deja ceva timp de la acel moment, drept pentru care oficialii BMW au considerat ca a venit momentul pentru a aduce in prim plan cateva noi informatii despre noile modele M8 care urmeaza sa fie prezentate in cursul acestui an. Haideti sa descoperim impreuna care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit acestia!

Bineinteles, acestea nu sunt toate noutatile cu care ne vor fi prezentate noile modele M8, insa nu strica sa ne facem inca de acum o parere legata de directia spre care se indreapta cei de la BMW! Spre exemplu, aflam cu aceasta ocazie ca viitorul BMW M8 va permite personalizarea setarilor pentru frane si alegerea unui mod de condus special, numit M Mode. Acest mod va permite activarea si dezactivarea rapida a sistemelor de asistenta. Noua functie de personalizare a setarilor pentru frane va fi inclusa in meniul de Setup pentru prima oara.

In aceste conditii, soferii vor avea posibilitatea de a modifica presiunea aplicata pedalei de frana pentru a incetini masina prin selectarea uneia dintre cele doua optiuni disponibile. Mai exact, este vorba despre optiunea Comfort, care aduce cu sine o aplicare ceva mai lenta a franei, respectiv despre optiunea Sport, care va genera o reactie imediata si directa la apasarea pedalei. Fara discutie, optiunea Sport ii va impresiona pe cei care isi doresc ceva mai multa aventura la volanul viitoarelor modele BMW M8!

Citeste continuarea articolului BMW prezinta noi informatii despre viitorul M8

Multe dintre modelele BMW din zilele noastre sunt frumoase, dar nu le-as numi geniale, fiind totusi mai stilate prin functii, unul dintre motive fiind ca designerii nu se mai bucura de aceeasi libertate.

Sa ne intoarcem, insa, in anii '70 si la modelele BMW care atrageau toate privirile. Ei bine, acest BMW 3.0 CS din 1973, oferit spre vanzare de Motorcar Studio, este un exemplu excelent.

Senzationalul coupe creat de Karmann are o silueta eleganta, cu linii care curg, margini rotunjite si lipsa celui de-al doilea stalp de rezistenta. Mai mult, detalii ca sigla de pe capota, grila frontala sau luminile individuale sunt elemente de design intalnite chiar si pe modelele de astazi. Din acest punct de vedere, putem spune ca modelul CS a stabilit elementele importante de identitate ale marcii germane.

Citeste continuarea articolului Modelul 3.0 CS: amintiri de pe vremea cand masinile BMW erau frumoase!

Porsche a prezentat modelul Cayenne Coupe, in versiune standard si turbo, acum aproape trei luni, dar ne asteptam si la alte variante in viitor. De exemplu, producatorul planifica o versiune hibrida plug-in si asta pe un SUV fabricat chiar la Stuttgart, dar si o noua varianta de top, care va lua forma unui Turbo S E-Hybrid.

Ultimul model are exact ceea ce ii trebuie pentru a deveni cel mai puternic SUV de serie produs de Grupul Volkswagen, eclipsandu-l chiar si pe puternicul Lamborghini Urus, doar cu o conditie, aceea de a beneficia de aceiasi 680 de cai putere de pe echivalentul Panamera.

Si pentru ca tocmai am vorbit despre Lamborghini, am aflat, din "surse confidentiale", ca puternicul motor bi-turbo V8 de 4,0 litri va fi instalat si pe versiunea GT a modelului coupe Cayenne. Daca va avea exact aceeasi putere ca Urus, e vorba despre 641 de cai, asa ca modelul poate fi plasat intre versiunile Turbo si Turbo S E-Hybrid.

Citeste continuarea articolului Supriza: noul Porsche Cayenne Coupe GT va beneficia de puterea lui Lamborghini Urus?

Chiar daca Alpina a construit doar 130 de unitati ale modelului sau B7 Turbo, acest clasic si particular BMW E24 din Seria 6 este chiar mai rar decat un B7 Turbo.

Conform vanzatorului, ceea ce vedeti in imagini este doar unul dintre cele 17 exemplare coupe B7 Turbo echipate cu catalizator.

Asta inseamna ca motorul in linie in sase cilindri produce 320 de cai si nu 330, dar are un cuplu-forta ceva mai bun, de 520 Nm la 2.400 de rpm, in loc de 512 Nm la 3.000 rpm, asa ca magia se intampla la mai putine rotatii pe minut, ajutand astfel acceleratia.

Citeste continuarea articolului E frumos, e super-rar si va poate goli contul bancar: 1987 BMW Alpina B7 Turbo Coupe

Trebuie sa recunoastem ca am vazut, de-a lungul timpului, multe masini de politie care ne-au coplesit, dar M Town este o cu totul alta poveste. In comparatie cu Los Angeles, in M Town este vorba in special de performanta. Pornind de la aceasta idee, "oficialii" orasului au spus pas modelului ecologic BMW i3 si au optat pentru versiunea coupe M2.

Chiar daca nu pare sa fie cea mai practica alegere, asta nu inseamna prea mult intr-un oras de fictiune, in care detectivii se ocupa de crime si de bandele de huligani construind accesorii auto de proasta calitate.

Si pentru ca am vorbit despre asta, nu uitati ca husele pufoase pentru volan si cele din lemn pentru scaune va pot aduce, in anumite zone din lume, ridicarea permisului de conducere.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta o editie speciala M2 pentru Politia din M Town!

Vestile sunt bune pentru fanii marcii Karma Automotive, firma cu finantare chinezeasca. Producatorul a lansat noul Revero GT, o versiune complet refacuta a sedanului sedan hibrid cunoscut sub numele Fisker Karma, dar a mai iesit pe piata cu un coupe (Pininfarina GT) si cu un concept (SC1 Vision).

Noul Karma Revero GT beneficiaza de o caroserie complet refacuta, dar si de o propulsie hibrida de noua generatie, care foloseste, pentru o mai buna autonomie, un motor pe benzina BMW TwinPower Turbo.

Puterea totala a noului model este, conform producatorului, de 528 de cai, in timp ce pachetul de baterii ajunge la o capacitate de 28 kWh. Karma sustine ca noul Revero GT atinge o autonomie complet electrica de 128 de km si accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 4,5 secunde.

Citeste continuarea articolului Karma a prezentat oficial doua noi modele complet noi!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare