vw, v8

Lista stiri si informatii despre vw si v8 pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw si v8

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw si v8 publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw si v8, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw, vw touareg, v8, diesel, motor, porsche, porsche 911, cabrio, concept, suv, masini electrice, salon auto shanghai, vw tarok, pick-up, salon auto new york

Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!

Volkswagen si diesel nu sunt chiar cuvintele cele mai bune impreuna in ultimii ani. Multi producatori inca mai sufera in urma scandalului "dieselgate" de acum cativa ani, printre ei si marci din Volkswagen Group, ca Porsche sau Audi, marci care au ajuns la ideea de oprire definitiva a productiei masinilor diesel.

Nu acelasi lucru se intampla, insa, cu Volkswagen. Gigantul german inca nu a depasit inca scandalul, sau cel putin asta credem noi. Cu toate acestea, producatorul german a prezentat, la Geneva Motor Show 2019, cel mai puternic bolid al marcii, un Touareg V8 TDI.

In comparatie cu modelul la moda, ID Buggy Concept complet electric, prezentat si el la Geneva, noul Touareg V8 TDI este echipat cu un propulsor monstruos.

Citeste continuarea articolului Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!

Cineva construieste un Porsche 911 propulsat de un motor HEMI V8

Suntem, de obicei, extrem de deschisi atunci cand vine vorba despre modificari aduse masinilor care ne plac dar, si e de inteles, echiparea unui model Porsche 911 cu un gigantic propulsor... HEMI V8 ni se pare prea mult chiar si pentru cei mai aventurosi dintre noi.

Cu toate acestea, specialistii de la Danton Arts Kustoms lucreaza la un astfel de proiect. Imaginile ne prezinta o masina departe de a fi completa, dar care are deja montat, pe partea frontala, giganticul motor in opt cilindri de la Dodge.

Rezultatul? Pe noi ne-a mirat foarte tare: un model decapotabil 997 cu propulsie americana si motor frontal.

Citeste continuarea articolului Cineva construieste un Porsche 911 propulsat de un motor HEMI V8

VW a prezentat oficial noul concept electric I.D. Roomzz: 450 km autonomie si trei randuri de scaune!

VW a prezentat, intr-un eveniment din avanpremiera Shanghai Auto Show 2019, care incepe pe 18 aprilie, noul concept electric I.D. Roomzz.

Cel mai recent membru al familiei complet electrice ID pregateste piata pentru un nou SUV de top electric (tot cu trei randuri de scaune!), pregatit sa apara pe piata undeva in 2021.

Conceptul ID. Roomzz masoara 4,9 m in lungime, 1,89 m in latime, are o inaltime de 1,76 m si un ampatament de 2,96 m. Producatorul german sustine ca masina va oferi chiar mai mult spatiu interior decat mai conventionalul VW Touareg.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat oficial noul concept electric I.D. Roomzz: 450 km autonomie si trei randuri de scaune!

Salon Auto New York 2019: Conceptul VW Tarok Pickup va ajunge si in Statele Unite

VW va aduce noul Tarok Pickup Concept la New York Auto Show 2019, in special pentru a "testa piata" si a verifica daca exista interesati si care va fi reactia acestora.

Din anumite puncte de vedere, versiunea de serie a lui VW Tarok s-ar putea dovedi a fi un frate pentru actualele modele Subaru de pe piata americana, desi producatorul german recunoaste ca nu are planuri definitive de productie deocamdata.

Acest concept si-a facut debutul oficial la Sao Paolo International Motor Show si inseamna un model pickup unibody care are la baza foarte folosita platforma MQB a marcii.

Citeste continuarea articolului Salon Auto New York 2019: Conceptul VW Tarok Pickup va ajunge si in Statele Unite

Va mai amintiti conceptul de anul trecut Volkswagen Atlas Cross Sport, model care a debutat la New York Auto Show? Ei bine, masina a facut tranzitia la un model de serie, botezat Teramont X, care debuteza la Auto Shanghai 2019.

In timp ce versiunea de serie este mult mai cuminte decat conceptul de anul trecut, avem de-a face cu o masina extrem de frumoasa, bine proportionata si cu aparente destul de atletice. Producatorul german a echipat modelul cu praguri alterale in fata si in spate, cu un acoperis care curge normal, dar si cu un spoiler foarte stilat pe partea din spate.

Ce a disparut de pe concept este grila masiva a radiatorului, care beneficia si de doua benzi luminoase LED, element inlocuit pe modelul de serie de benzi cromate, care inconjoara sigla VW.

Citeste continuarea articolului VW Teramont X Concept: un coupe-SUV doar pentru China! Cel putin, deocamdata...

Gigantul german VW ne-a oferit, din nou, cateva imagini cu noul Transporter 6.1. De aceasta data, este vorba despre un vehicul utilitar si nu de unul de transport persoane, ca in cele mai recente fotografii. Ceea ce urmeaza sa vedem este, suntem siguri, cele doua tipuri de cabina ale masinii, simpla sau dubla.

Noul Transporter 6.1 este propulsat de un motor turbo diesel de 2,0 litri, care este disponibil in mai multe versiuni, printre care una de 89, una de 109, una de 148 hp, dar si una de 196 de cai putere. Ultimele doua variante vin si cu optiunea de tractiune integrala.

Sa nu uitam, de asemenea, nici de versiunea complet electrica, care ajunge la 110 cai putere si, gratie pachetului de baterii de 77,6 kWh, permite, conform celor mai recente teste oficiale, o autonomie de peste 400 de km.

Citeste continuarea articolului Noul VW Transporter 6.1: o noua imagine si mult mai multa tehnologie!

Ultimii ani ne-au adus in segmentul hot hatch-urilor de clasa compacta niste modele extrem de ofertante din punct de vedere al puterii generate de motor. Asa cum stim deja cu totii, unele dintre cele mai interesante modele din acest segment vin dinspre cei de la Volkswagen, noua generatie Golf urmand sa impresioneze la acest capitol cat de curand!

Noua generatie Golf va primi, asa cum ni s-a transmis, si versiuni de performanta GTI si R. Insa, oficialii companiei au adus in discutie si o surpriza, si anume o versiune extrema care va avea denumirea R Plus. Desi nu stim inca prea multe informatii, stim ca aceasta ar urma sa dezvolte “circa 400 de cai putere”.

Din cate se pare, conform unor surse apropiate de membrii din conducerea producatorului german, cei de la Volkswagen lucreaza intens in aceasta perioada la dezvoltarea unei noi versiuni Golf R. Insa, se pare ca nu este singura surpriza pe care ne-o pregatesc inginerii constructorului german!

Citeste continuarea articolului Inginerii Volkswagen vor sa dezvolte o versiune de top Golf R Plus cu 400 de cai putere sub capota

Volkswagen traverseaza la ora actuala o perioada din ce in ce mai buna, demonstrand lumii ca a reusit sa treaca peste toate problemele care i-au iesit in cale in ultimii ani. In aceste conditii, cifrele de vanzare sunt in continuare la un nivel foarte bun, popularitatea printre pasionatii auto este din nou la cote inalte, iar planurile pentru viitor sunt marete.

Insa, pana la a ne uita spre viitor, este bine sa privim si in prezent. Si asta pentru ca cei de la Volkswagen chiar au de ce sa o faca, unul dintre cele mai importante modele din gama sa aniversand in urma cu cateva zile un moment important.

Daca nu v-ati dat seama inca despre ce model din gama celor de la Volkswagen vorbim, va spunem ca este vorba despre Passat, unul dintre cele mai cunoscute si mai apreciate modele din portofoliul producatorului german.

Citeste continuarea articolului Aniversare istorica pentru Volkswagen Passat - 30 de milioane de unitati produse in 46 de ani de existenta

Bentley incearca sa vanda noul Bentayga V8 Design Series celor interesati de tot ce e mai bun la capitolul lux, ceea ce inseamna, de obicei, modificari esentiale atat la interior cat si la exterior.

Avand la baza modelul Bentayga V8, aceasta editie speciala vine cu cateva caracteristici de pe noul Mulliner, printre care jantele Paragon de culoare gri Palladium sau siglele cu auto-nivelare de pe acestea. Cabina beneficiaza de o coloristica tematica, fiind finisata, in premiera, cu fibra de carbon si o paleta de doua nuante.

Standard pe aceasta noua versiune ne intalnim si cu specificatii de pe Bentayga Blackline, adica praguri colorate in nunata caroseriei si iesiri ale sistemului de esamapent negre. Modelul SUV britanic este echipat si cu sigle speciale "Design Series", pozitionate pe partea joasa a portierelor, astfel incat sa aminteasca despre ce masina este vorba.

Citeste continuarea articolului Bentley Bentayga V8 Design Series: mai multe imbunatatiri vizuale!

Cel mai tare grand tourer al celor de la Bentley, Continental GT, se bucura de un nou motor V8, mai puternic si mai eficient. Masina a debutat, atat in versiunea coupe cat si in cea decapotabila, cu un motor bi-turbo in opt cilindri de 4.0 litri, care produce 550 de cai putere si un cuplu-forta de 770 Newtoni-metru.

Cifrele oficiale ne-au dovedit ca masinile cu motoare V8 sunt putin mai lente decat cele cu propulsoare W12. De aceea, varianta coupe GT V8 are nevoie de doar 3,9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h, mai mult cu 0,2 secunde decat timpul necesar versiunii coupe W12. Pe de alta parte, varianta decapotabila este mai lenta cu 0,1 secunde, in timp ce viteza maxima ajunge la 318 km/h.

Bentley promite nu doar "performante de top" dar si "cea mai buna eficienta", in special datorita sistemului de dezactivare a cilindrilor, care inchide patru dintre ei "in conditiile potrivite".

Citeste continuarea articolului 2019 Bentley Continental GT primeste un motor V8

Poate ca Volkswagen nu a prezentat inca a opta generatie a celui mai bina vandut model al sau, dar specialistii de la Wolfsburg sunt extrem de nerabdatori sa vorbeasca despre varful de gama al modelului Golf.

Intr-un interviu recent, seful diviziei R a marcii, Jost Capito, s-a referit la Golf R ca la "coroana marcii in materie de performante", dar mentioneaza si ca noua generatie a acestui hatchback va fi "fantastica".

Bun, dar la ce anume se refera? Ceea ce stim este ca nu va fi vorba despre un model electrificat pentru ca, asa cum a declarat oficialul german Jürgen Stackmann, o versiune hibrida trebuie sa fie ceva mai accesibila si mai prietenoasa cu mediul decat o masina sport.

Citeste continuarea articolului Oficialii VW: urmatoare generatie Golf R va fi "fantastica"!

Saptamana aceasta a fost aleasa de Volkswagen pentru prezentarea celor mai performante modele "la inaltime". Dupa noul T-Roc R, producatorul din Wolfsburg ne prezinta, de aceasta data, "cel mai puternic vehicul de serie al marcii" in 2019. Este vorba despre Touareg V8 TDI, care va debuta oficial, saptamana viitoare, la Salonul Auto de la Geneva 2019.

Sa ne oprim la subiectul principal al acestui articol: cu ce ne intalnim sub capota? Este vorba despre un propulsor turbodiesel de 4,0 litri, care produce nu mai putin de 421 cai putere si un cuplu-forta de 900 Newtoni-metri.

Aceste cifre ne asigura ca modelul SUV destul de mare este si impresionant de rapid pe linie dreapta: doar 4,9 secunde de la 0 la 100 de km/h. In plus, viteza maxima a masinii este limitata electronic la 250 de km/h.

Citeste continuarea articolului Noul Touareg V8 TDI este cel mai puternic Volkswagen de pe piata

Volkswagen Romania a anuntat nu cu mult timp in urma ca va rechema in service aproape 1.600 de unitati Polo comercializate pe piata din tara noastra. In acest sens, producatorul german a notificat deja Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC). Specialistilor germani le este teama ca aceste unitati ar putea avea un posibil defect la frana de mana. In aceste conditii, pentru a se asigura ca totul este in regula, cei de la Volkswagen au hotarat ca cea mai buna optiune este reprezentata de acest recall.

Conform informatiilor care au aparut pana la acest moment pe aceasta speta, specialistii constructorului german au descoperit o posibila defectiune la frana de mana, defectiune din cauza careia exista pericolul ca masina “sa nu fie asigurata in mod corespunzator”.

In acelasi timp, oficialii germani subliniaza faptul ca in tara noastra nu au existat pana acum incidente provocate de aceasta problema. Acestea fiind spuse, cei de la Volkswagen isi doresc acum sa se asigure ca aceasta problema nu a aparut si la celelalte modele Polo care sunt disponibile pe piata. Pentru a putea face acest lucru, solutia de rechemare in service a aproape 1.600 de masini a parut ca fiind cea mai avantajoasa pentru germanii de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Volkswagen recheama in service 1.600 de unitati Polo din Romania

Clasa G este, fara nici cea mai mica indoiala, unul dintre cele mai reprezentative modele din portofoliul celor de la Mercedes-Benz. Anul in curs este un an special pentru Clasa G, modelul producatorului german implinind nu mai putin de 40 de ani de existenta. Cu aceasta ocazie, Mercedes-Benz a luat o decizie istorica, la care nimeni nu se mai astepta. Si anume lansarea unei noi generatii a modelului Clasa G. Ei bine, da, Clasa G a primit o noua generatie dupa aproape 40 de ani de la lansare. Pana sa trecem la subiect, povestim in randurile urmatoare pe scurt istoria acestui model, aceasta fiind mai mult decat interasanta pentru noi toti!

Conform marturisirilor din trecut, istoria acestui model incepe in 1969, cu zece ani inainte de lansarea modelului. In 1969, oficialii Daimler - Benz AG si Steyr - Daimler - Puch AG au demarat mai multe discutii pe tema unei posibile viitoare colaborari. In 1971 deja se ajunsese la o tema comuna de discutie, si anume la ideea dezvoltarii unui autovehicul de teren, construit in comun. Mai exact, ambele parti isi doreau sa puna pe picioare un autovehicul care sa imbine capacitatile extreme de off-road cu o manevrare optima pe carosabil. Doi ani mai tarziu a aparut primul model de lemn bazat pe planurile celor doi constructori.

In 1974, primul prototip Clasa G a fost testat pentru verificari. Ei bine, de atunci si pana la momentul lansarii propriu-zise au mai trecut inca aproape cinci ani. Asadar, in februarie 1979, Clasa G este prezentat in Toulon, Franta. La acea vreme, cei de la Mercedes-Benz prezentau noul model ca posesor al unor “capacitati de necontestat atat pe teren accidentat, cat si pe carosabil”. De asemenea, germanii mai spuneau despre Clasa G ca vine la pachet cu o “gama larga de intrebuintari”. Inca de la debut, Clasa G a fost construit in cadrul uzinei Puch din Graz, Austria.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Mercedes-Benz Clasa G (G500) - Legenda continua

Ferrari vine pe piata, in 2019, cu o noua supermasina cu motor central, model care, conform celor mai recente informatii, va beneficia de un sistem de propulsie hibrid.

Nu va fi vorba despre o editie speciala, ci despre un model standard, de serie. In plus, modelul va fi mai puternic decat cei 711 de cai putere ai lui 488 Pista. Debutul nu va avea loc la un salon auto ci in cadrul unui eveniment dedicat, iar livrarile vor incepe, se pare, la inceputul anului 2020.

Presedintele Consiliului de administratie de la Ferrari, Louis Camilleri, a anuntat acest nou model in timpul intalnirii cu investitorii, intalnire in care s-a discutat despre rezultatele anului 2018.

Citeste continuarea articolului Ferrari confirma o noua supermasina cu sistem de propulsie hibrid. Debutul? Chiar in 2019!

Acum cativa ani, intr-un interviu acordat unei publicatii din strainatate, un reprezentant al companiei Volkwagen a spus ca modelul Golf este cea mai potrivita masina pentru a fi transformata intr-o masina electrica.

Acest lucru s-a si intamplat, cei de la Volkwagen lansand versiunea electrica a celui mai popular model din gama lor. Modelul e-Golf de la Volkswagen a avut parte, in anul 2017, de un facelift care a avut debutul oficial la Salonul Auto de la Los Angeles.

In afara de alte schimbari nu foarte semnificative, masina a primit atunci un nou set de baterii cu ajutorul carora autonomia a crescut cu aproape 50%.

Citeste continuarea articolului Top 4 lucruri pe care nu le stiai despre VW e-Golf!

Dupa ce Volkswagen a lansat, anul trecut, un nou Passat in China si, luna trecuta, o versiune nu tocmai noua in Statele Unite, a venit randul continentului european sa se bucure de noua generatie a acestui sedan de clasa medie.

Prezentata alaturi de mai practica versiune combi, in varianta standard, dar si de versiunile Alltrack, a doua cea mai bine vanduta masina a producatorului german (dupa Golf!) este pregatita sa intre in competitie cu noul Ford Mondeo, de aceasta data cu o serie de modificari interesante, atat la exterior cat si la interior.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale noului Passat este reprezentata de multitudinea de sisteme de asistenta, care ofera masinii posibilitatea automatizarii pe autostrada, la viteze de pana la 210 km/h. Daca va permite portofelul, modelul poate fi echipat cu control al vitezei cu predictie, asistent la pastrarea benzii de mers, asistent la virarea de urgenta, asistent la folosirea unei rulote sau asistent de parcare.

Citeste continuarea articolului 2019 VW Passat Facelift: un debut european care abunda in tehnologie!

Ceea ce se intampla in acest moment cu modelul Passat a creat deja confuzie, avand in vedere ca exista trei versiuni ale masinii, in functie de regiune. Mai exact, e vorba despre recent lansata versiune pentru piata chinezeasca, care are la baza o platforma MQB, noua versiune americana 2020, care ramane la specificatiile vechi ale modelului, dar si despre varianta europeana, care se pregateste acum de o noua generatie.

Versiunea vanduta in tarile europene a trecut la platforma MQB in 2015, odata cu lansarea celei de opta generatii. In acest moment, inginerii de la VW se gandesc la imbunatatiri la aproape toate capitolele.

De aceea, producatorul din Wolfsburg a inceput modificarile la linia de productie a fabricii din Emden, in nordul Germaniei. Desi nu avem prea multe detalii, deocamdata, oficialii de la VW au declarat ca vor vinde masina atat in forma sedan, cat si combi, atat cu motorizare conventionala, cat si cu propulsie hibrid plug-in.

Citeste continuarea articolului Avem detaliile preliminare pentru noul VW Passat european!

Fara indoiala, Beetle este unul dintre cele mai iubite modele produse vreodata de cei de la Volkswagen. Fie ca ii intrebam pe cei mai tineri dintre noi, fie ca discutam cu pasionatii auto ceva mai inaintati in varsta si mai nostalgici, Beetle va fi mereu pe buzele tuturor.

Se pare ca si pentru Kathleen Brooks a fost o masina cu adevarat speciala, cu care a parcurs nu mai putin de 560.000 de kilometri. Da, ati citit bine, Kathleen s-a aflat la volanul acestui Beetle pentru mai bine de 50 de ani, timp in care a condus peste 560.000 de kilometri. Cu adevarat impresionant, nu-i asa?!

Kathleen Brooks a cumparat acest model Beetle in iarna anului 1966, chiar in luna decembrie. Kathleen a indragit extrem de mult aceasta masina, purtandu-i de grija intr-un mod deosebit. Altfel nu am mai fi putut vorbi astazi despre acest model.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a restaurat complet un Beetle cu peste 560.000 km la bord, cel mai batran model!

Foarte cunoscuta companie de tuning Arctic Trucks a gandit si creat pentru iubitorii de off-road o versiune extrem de limitata a modelului pickup Volkswagen Amarok, cu specificatii cu adevarat... arctice.

Compania, care s-a facut remarcata atunci cand a "pregatit" un model Toyota Hilux pentru expeditia Top Gear de la Polul Nord, a mai facut asa ceva si pe alte versiuni pickup din Marea Britanie.

De exemplu, in 2016, specialistii companiei au participat la lansarea pe piata a modelului Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 si, de atunci, a mai lucrat la versiuni modificate ale unor masini ca Nissan Navara sau Toyota Hilux.

Citeste continuarea articolului Cum arata un VW Amarok echipat pentru zona arctica
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare