vw, jaguar

Lista stiri si informatii despre vw si jaguar pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw si jaguar

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw si jaguar publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw si jaguar, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: top 5, limuzina, volvo s80, cadillac, vw, jaguar, lexus ls, vw polo, gti, masini de curse, wltp, vw t-cross, crossover, lansare, vw caddy

Top 5 limuzine din anii 2000, ce costa sub 10.000 euro, pe care acum le poate avea orice roman!

Masinile de top de la inceput anilor 2000 s-au devalorizat rapid, iar un roman cu un salariu decent isi poate achizitiona o astfel de masina dupa 18 ani. Limuzinele cu interior spatios si multi cai putere pot fi cumparate un mai putin de 10.000 de euro in acest moment.

Una dintre cele mai interesante limuzine aparute pe piata la inceputul anilor 2000 este un Jaguar XJ. Producator britanic a lansat a 3-a generatie din aceasta gama de modele si i-a surprins pe multi cu sistemul de tip touchscreen si navigatie, un lucru rar la momentul respectiv. Cei care isi doresc o asemenea masina sunt nevoiti sa plateasca aproximativ 8.000 de euro pentru un model cu un motor de 2,7 litri.

Citeste continuarea articolului Top 5 limuzine din anii 2000, ce costa sub 10.000 euro, pe care acum le poate avea orice roman!

2019 VW Polo GTI R5 va debuta la sfarsitul lunii, in cadrul etapei WRC din Spania

Sfarsitul anului trecut ne aducea primele informatii si fotografii cu noul Volkswagen  Polo GTI R5, un model realizat special pentru competitiile specialziate. La acea vreme, modelul a fost descris drept un model construit pentru echipele private care au nevoie de o masina capabila sa concureze in toate competitiile sportive incepand de la campionatele nationale si regionale si pana la Campionatul Mondial de Raliuri in cadrul Grupei WRC2. Orice am vrea sa spunem, Polo GTI R5 a reusit inca de atunci sa atraga toata atentia asupra sa, avand o alura care nu are cum sa nu iti ia ochii!

Ei bine, desi nu l-am mai vazut de ceva timp, Polo GTI R5 ajunge din nou in fata noastra in aceste zile, de data asta si mai impresionant. Si asta pentru ca este deja echipat cu „hainele de competitie”, mai fiind doar cateva saptamani pana la prima lui aparitie publica.

Acesta va debuta in data de 25 octombrie, in cadrul etapei de WRC din Spania. Uitandu-ne la felul in care arata acum acest Polo GTI R5 ne vom da seama ca producatorul german a ales o tema inspirata de la un alt model care a fost construit special pentru competitii, si anume Golf GTI TCR.

Citeste continuarea articolului 2019 VW Polo GTI R5 va debuta la sfarsitul lunii, in cadrul etapei WRC din Spania

Volkswagen anunta obtinerea omologarii WLTP pentru toate modelele din gama!

Noile standarde de emisii WLTP le-au dat batai de cap producatorilor auto, care nu au reusit sa le respecte inca din prima zi cu toate masinile din gama. Spre exemplu, Volkswagen este unul dintre constructorii care a recunoscut intr-o conferinta de presa ca noile norme de emisii WLTP le ingreuneaza destul de mult viata.

In aceste conditii, producatorul german s-a vazut nevoit sa intrerupa vanzarea unor modele. Insa, iata ca acum aflam ca toate modelele importante din gama se supun noilor norme de emisii, ceea ce face ca acestea sa poata fi vandute din nou.

O intarziere mai mare ar fi cauzat cu siguranta probleme destul de mari pentru Volkswagen. Perioada de tranzitie spre noile norme de emisii WLTP s-a dovedit a fi un hop destul de greu de trecut, iar asta s-a resimtit puternic si in cifra de vanzare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta obtinerea omologarii WLTP pentru toate modelele din gama!

Volkswagen T-Cross va fi lansat pe 25 octombrie

Nu ne mai despart decat doua saptamani pana la lansarea lui Volkswagen T-Cross, cel mai mic SUV din portofoliul producatorului german. Noul model va fi prezentat in data de 25 octombrie, in cadrul unui eveniment special. Atunci, T-Cross va putea fi admirat in cadrul Salonului Auto de la Sao Paulo, eveniment auto ce isi va deschide portile la inceputul lunii noiembrie.

Lansarea acestui model vine dupa o campanie serioasa de popularizare a lui, desfasurata in intreaga lume. Nemtii au publicat mai intai mai multe teasere video cu viitorul T-Cross, dar si mai multe schite si fotografii de la interior.

Din punct de vedere al dimensiunilor, ca tot vorbim despre cel mai mic SUV din gama celor de la Volkswagen, stim deja ca lungimea lui T-Cross va fi de 4.107 mm, cu 123 mm mai putin in comparatie cu T-Roc. Bancheta din spate poate culisa pana la 15 cm, ceea ce face ca volumul de la interior sa fie destul de mare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen T-Cross va fi lansat pe 25 octombrie

Mijlocul saptamanii trecute a coincis si cu prima zi a Salonului de Vehicule Utilitare IAA, desfasurat in Hanovra, Germania. Astfel, cei pasionati de aceste modele au putut vedea cu proprii ochi toate surprizele pe care le-au pregatit marii constructori in acest segment. Iar surprizele nu sunt putine deloc!

Daca ne-am putut da seama deja cu totii ca mai toti producatorii investesc sume din ce in ce mai mari in electrificare, iata ca acum sunt martorii unor pasi importanti spre electrificare chiar si in acest segment. Spre exemplu, cei de la Volkswagen au venit la Hanovra cu o versiune full electrica a lui Caddy, un model dedicat transportului atat de marfa, cat si de persoane.

Versiunea full electrica poarta denumirea ABT e-Caddy si va ajunge pe piata, cel mai probabil, pe parcursul anului urmator. Producatorul german se gandeste la acest model ca fiind unul potrivit atat pentru companiile de taxi, cat si pentru serviciile de transport de persoane sau de marfa.

Citeste continuarea articolului Volkswagen prezinta ABT e-Caddy, o utilitara full electrica

Conflictul diplomatic intre Statele Unite ale Americii si Iran se adanceste din ce in ce mai tare in ultima perioada. Mai mult decat atat, dupa atacul provocat la sfarsitul saptamanii trecute in cadrul unei parade militare, Iranul lanseaza o amenintare cu subiect si predicat atat catre Statele Unite, cat si catre Israel, principalul aliat al americanilor din aceasta zona si un principar stat rival al Iranului. O amenintare cum nu a mai existat pana acum, cu exceptia celei lansase de Coreea de Nord in urma cu ceva timp.

Acest conflict geopolitic, ajuns atat de departe, reuseste sa afecteze intr-o buna masura si mai multe industrii. Dat fiind faptul ca Washington-ul impune tot felul de sanctiuni financiare Iranului, mai multe afaceri au de suferit. Spre exemplu, aflam in urma cu cateva zile ca Volkswagen a decis in cele din urma sa se retraga complet din Iran.

Administratia americana a depus eforturi uriase in ultimele saptamani pentru a ii convinge pe cei de la Volkswagen sa se retraga din Iran. Potrivit ambasadorului american in Germania, producatorul din Wolfsburg a acceptat in cele din urma sa faca acest pas. Insa, se pare ca, totusi, germanii vor ramane in Iran prin intermediul unor actiuni umanitare desfasurate in aceasta zona. Asadar, putem vedea inca o data cat de puternice au devenit Statele Unite si cat de convingatoare este administratia Donald Trump.

Citeste continuarea articolului Volkswagen decide sa se retraga din Iran dupa sanctiunile impuse de Statele Unite

Constructorii auto germani se confrunta cu noi probleme legate de sistemele de control a emisiilor. Comisia Europeana a primit anumite informatii care indicau faptul ca toti constructorii auto din Germania au convenit sa nu concureze intre ei pe acest subiect.

Se pare ca, in lunile trecute, mai multi oficiali importanti ai producatorilor auto germani au avut anumite intalniri secrete, in care au discutat pe marginea acestui subiect. In cazul in care aceste informatii se vor dovedi a fi adevarate, producatorii auto germani risca sa fie acuzati de formarea unui cartel pentru evitarea concurentei.

Margrethe Vestager, comisar european pentru Concurenta la Bruxelles, a oferit si cateva informatii pe aceasta tema. Aceasta a spus ca tehnologiile despre care se vorbeste au ca obiectiv de a face autovehiculele de pasageri mai putin poluante.

Citeste continuarea articolului Comisia Europeana ancheteaza existenta unui posibil cartel intre producatorii germani

Britanicii de la Lister si-au pus in cap sa faca din Jaguar F-Pace cel mai rapid SUV din lume si se pare ca planul lor este destul de aproape de finalizare. Specialistii in tuning de la Lister vor avea la baza proiectului lor un model Jaguar F-Pace SVR, urmand ca noul model sa fie construit in nu mai putin de 250 de exemplare.

Cei de la Lister i-au pus astfel gand rau celor de la Lamborghini! Stim cu totii, Lamborghini Urus este in acest moment cel mai rapid SUV din lume. Insa, asta se poate schimba in cel mai scurt timp posibil! Haideti sa aflam mai multe despre surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Lister cu acest proiect mai mult decat interesant!

Inainte de toate, haideti sa ne concentram asupra partii tehnice. Asa cum bine stim cu totii, un F-Pace SVR este echipat cu o unitate de motorizare V8, cu capacitate de 5.0 litri, capabila sa dezvolte 550 de cai putere si un cuplu maxim de 680 Nm. Cei de la atelierul de tuning Lister nu au fost multumiti de aceste valori, astfel ca au facut in asa fel incat acest motor sa devina ceva mai puternic. Si au si reusit, noul SUV creat de ei beneficiind de o putere de nu mai putin de 670 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Jaguar F-Pace de la Lister, cel mai rapid SUV din lume?

Nu mai este mult pana ce Volkswagen Passat va primi un facelift, asa ca ochii pasionatilor auto sunt atintiti in ultima perioada spre noutatile ce vin din tabara producatorului german. Jurnalistii de la o revista de specialitate sustin si ca au intrat in posesia unor informatii cu privire la versiunea plug-in hybrid care va veni odata cu facelift-ul modelului Passat. Desi suntem siguri ca cei mai multi dintre voi sunteti interesati de detaliile de la celelalte motorizari, haideti sa aflam si care sunt suprizele pregatite de Volkswagen pentru aceasta varianta plug-in!

Volkswagen Passat nu reuseste sa mai atraga o cifra de vanzari atat de mare de partea sa, insa se bucura in continuare de o popularitate destul de ridicata pe plan european. Spre exemplu, pe parcursul anului trecut, au fost vandute nu mai putin de 180.000 de masini Passat.

In primul rand, haideti sa ne uitam la partea tehnica. Versiunea plug-in hybrid a facelift-ului Volkswagen Passat presupune o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 1.4 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 156 de cai putere.

Citeste continuarea articolului VW Passat Facelift va aduce o versiune plug-in hybrid cu 70 de kilometri autonomie

Toti producatorii auto sunt parca intr-o goana permanenta in construirea a tot mai multe masini noi si moderne, care sa se plieze cat mai bine pe nevoile clientilor tineri. Se pare ca marea majoritate a constructorilor auto nu isi mai indreapta atentia aproape deloc spre masinile de odinioare.

Astfel, cei care sunt proprietari ai unor masini retro, cu greu isi gasesc elemente noi, pe care sa le poata integra pe masina lor. Insa, se pare ca cei de la Jaguar Land Rover tocmai ce au lansat un sistem de infotainment retro. Practic, este vorba despre un sistem modern, din zilele noastre, care a fost integrat intr-un pachet cu o infatisare retro.

Cei care sunt responsabili de aceasta reusita sunt specialistii de la divizia Jaguar Land Rover Classic. Acestia si-au dorit sa aduca pe piata o surpriza pentru posesorii unor masini retro. Acest sistem de infotainment despre care vorbim, poate fi montat pe orice model retro al producatorului britanic. Si vestea cea mai buna este ca design-ul interior nu va fi afectat in niciun fel. Asadar, asta chiar este o surpriza mare pentru cei care au acasa o astfel de masina!

Citeste continuarea articolului Jaguar Land Rover aduce pe piata un sistem de infotainment retro

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Modelul Up! este, fara urma de indoiala, cea mai mica si, in acelasi timp, cea mai veche masina vanduta de Volkswagen acum, aflandu-se pe piata inca din 2011. Ei bine, inginerii din Wolfsburg inca nu au un inlocuitor direct pentru model, asa ca tot cauta variante prin care sa mai ofere noutati compatibile cu acesta.

Dupa ce, anul trecut, vehiculul a trecut printr-un tratament GTI, moment ce ne-a amintit de modelul original Golf GTI, VW a prezentat recent si un pachet exterior optional R-Line, care vine cu cateva imbunatatiri vizuale.

Ca si celelalte pachete R-Line croite pentru alte modele VW, cel pregatit pentru Up! ofera o imagine mai sportiva masinii, care ar putea pacali pe cei mai putin cunoscatori ca au de-a face, de parca ar exista asa ceva, cu o versiune Up! R-Line.

Citeste continuarea articolului VW Up! cu pachet exterior R-Line: arata bine dar nu vine cu mai multa putere!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Volkswagen se pregateste intens pentru productia modelelor Golf 8. Modelul Golf este unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului german. Insa, asa cum stim cu totii, acum a venit randul pentru o noua generatie.

Germanii trebuie sa puna toate detaliile la punct in cel mai scurt timp posibil, deoarece producatia noilor modele va incepe in luna iunie a anului urmator. Desi unii producatori aleg sa nu faca schimbari radicale de la o generatie la alta atunci cand lucrurile merg bine, se pare ca cei de la Volkswagen se gandesc la cateva schimbari importante. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba.

In primul rand, ar trebui sa stiti de la bun inceput ca noua generatie Golf nu va mai avea si o versiune break. Totodata, nici versiunea cu trei usi nu va mai fi disponibila. Apoi, trebuie sa intelegem ca cei de la Volkswagn vor sa noile modele sa se bata de la egal la egal cu modelele premium BMW sau Mercedes-Benz, asa ca vom vedea si cateva modificari in acest sens.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un interior complet digital pentru Golf 8, tinteste catre clientii BMW sau Mercedes-Benz!

Noile norme de poluare WLTP dau in continuare mari batai de cap celor de la Volkswagen, care dau semne ca nu reusesc sub nicio forma sa se alinieze la cele cerute. Desigur, nu sunt singurii care se confrunta cu asemenea probleme, insa pare ca la Volkswagen sunt cele mai mari probleme. Iar termenul pentru alinierea la aceste standarde deja a trecut, acesta fiind stabilit la 1 septembrie.

Conform reprezentantilor producatorului german, numai 7 din cele mai importante 14 modele au primit omologarea in acest sens. Asadar, se anunta cateva luni grele pentru cei de la Volkswagen, care vor trebui sa lucreze din greu pentru a reusi omologarea tuturor modelelor din gama.

Va aduceti poate aminte ca in urma cu mai bine de o luna, sefii celor de la Volkswagen au organizat o conferinta de presa in care recunosteau ca alinierea modelelor lor la noile standarde de poluare este destul de anevoioasa.

Citeste continuarea articolului VW are probleme cu noile standarde de emisii WLTP! Afla cate modele au fost omologate!

Desi cu siguranta nu este o surpriza pentru nimeni, VW Golf ramane cel mai bine vandut model in Europa si acum, dupa primele sapte luni ale anului. Luna iulie a adus o cifra de vanzari de peste 39.000 de unitati, o cifra impresionanta fara doar si poate.

Cumulat, putem vorbi despre vanzarie de aproape 297.000 de unitati in perioada ianuarie – iulie 2018. Locul secund in acest clasament este ocupat de Renault Clio, modelul francez fiind vandut in aproape 212.000 de unitati. Practic, intre cele doua exista o difrenta destul de serioasa, de aproape 85.000 de unitati.

Chiar si asa, Volkswagen Golf s-ar putea sa aiba niste probleme in urmatoarea perioada, ceea ce inseamna ca Renault Clio va remonta o parte din aceasta diferenta. Golf inca nu a reusit sa obtina omologarea pentru noile teste de emisii WLTP, ceea ce inseamna ca producatorul german se asteapta la o scadere considerabila a vanzarilor in urmatoarele doua luni.

Citeste continuarea articolului VW Golf ramane cea mai bine vanduta masina in Europa in primele 7 luni ale lui 2018

Vara a trecut pe nerasuflate si iata-ne ca vorbim deja despre toamna. Insa, pentru noi, pasionatii auto, venirea toamnei nu are cum sa fie un motiv de suparare. Toamna aduce noi si noi modele, unul dintre ele fiind noul T-Cross, un SUV compact pregatit de cei de la Volkswagen. T-Cross este cel de-al patru SUV din gama producatorului german, fiind pozitionat sub noul T-Roc.

Insa, pana la prezentarea oficiala, cei de la Volkswagen ne-au oferit cateva schite dar si cateva fotografii cu modelul camuflat prin care putem afla cateva detalii atat cu privire la infatisarea exterioara a noului model, cat si cu privire la habitaclul lui. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba si care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit germanii.

Este imbucurator sa aflam ca producatorul german acorda o atentie speciala acestor noi modele care urmeaza sa fie lansate, in conditiile in care aceasta perioada este destul de dificila pentru Volkswagen prin prisma acelor omologari pentru emisiile WLTP.

Citeste continuarea articolului Volkswagen prezinta primele teasere cu viitorul T-Cross

Va aduceti aminte acel concept E-Type Zero prezentat de cei de la Jaguar in toamna anului trecut? Se pare ca britanicii au primit extrem de multe reactii pozitive cu privire la acel concept, reactii care i-au facut pe cei de la Jaguar sa gandeasca un nou plan.

In cele din urma, constructorul britanic a anuntat ca va produce o versiune electrica a modelului clasic E-Type, un model care nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare. E-Type este un clasic pe care orice pasionat al lumii auto si l-ar dori chiar si pentru cateva minute! Nici nu e de mirare ca acel concept a fost primit atat de bine in toamna anului trecut!

Din pacate, pana la acest moment, cei de la Jaguar nu au facut publice niciun fel de informatii cu privire la aceasta versiune electrica a lui E-Type. Asadar, nu stim la ce sa ne asteptam din punct de vedere tehnic!

Citeste continuarea articolului Jaguar pregateste lansarea versiunii electrice E-Type

Volkswagen si Ford ar putea sa aiba ceva in comun de acum incolo. Pana sa va spun despre ce este vorba, haideti sa ne aducem aminte ca VW a fost subiectul multor discutii contradictorii in ultimii ani si ca scandalul Dieselgate nu a fost atat de usor precum si-ar fi imaginat compania la inceput.

Se pare ca scandalul Dieselgate pornit de VW a facut ca toti constrctorii de automobile sa scoata, pe rand, motorul diesel din gama de oferte. Si decizia a fost cam grea la inceput pentru ca existau foarte multi clienti care isi doreau o masina cu motor diesel.

Nici Ford nu a scapat de acest stigmat, ca orice alt brand, si a trebuit sa gandeasca alternative. Chiar daca mai exista cate un motor diesel pe ici pe colo, numarul acestora nu mai este atat de mare si brandurile auto trebuie sa se supuna noilor legi.

Citeste continuarea articolului Ford Ranger si VW Amarok vor imparti aceeasi platforma de constructie! Iata de cand!

Ghinionul e ceva care loveste pe toata lumea. Nu conteaza daca ai sau nu bani, ghinionul este o chestiune general variabila care te loveste fix atunci cand te astepti mai putin. Colegul meu va povestea despre un model Volkswagen - VW Bonneville - care era pregatit special pentru evenimentul Bonneville Speed Week, scopul unitatii fiind sa stabileasca un nou record pe pista de sare.

Toata lumea a asteptat cu nerabdare sa vada acest model VW in actiune si sa-i cunoasca performantele pe circuitul foarte cunoscut, insa VW Bonneville nu a mai ajuns la destinatie. Asa ca oficialii companiei au fost nevoiti sa vina cu explicatii si sa lamureasca misterul.

Automobilul purta un propulsor cu o capacitate de 2.0 litri si era un TSI capabil sa dezvolte 500 de cai putere. Si daca vedeta evenimentului nu a mai ajuns la destinatie, aceasta s-a programat pentru urmatoarea editie si si-a amanat stabilirea recordului de viteza.

Citeste continuarea articolului VW Bonneville nu mai ajunge la concurs! Iata care este motivul si cand il putem revedea!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare