vw, emisii

Lista stiri si informatii despre vw si emisii pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw si emisii

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw si emisii publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw si emisii, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw, emisii, dieselgate, motor, benzina, vw touareg, suv, audi, marea britanie, opel, opel adam, opel corsa, recall, nokian, anvelope

Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Ai un VW Touareg? Vei fi chemat in service pentru un update al soft-ului! Iata motivul!

Volkswagen si scandalul Dieselgate a ajuns o poveste fara sfarsit. Daca peste hotare au fost rechemate in service o multime de modele ale marcii nemtesti, se pare ca si Romania trece prin aceasta problema. Mai exact, cei care detin un VW Touareg vor fi rechemati in service pentru a li se verica problema noxelor.

Decembrie 2017 se arata nesatisifacator pentru Volkswagen, autoritatea de transport germana KBA identificand doua dispozitive ilegale care ofereau informatii voit eronate despre emisiile noxelor. Cele doua dispozitive erau montate pe mai multe modele, printre care si Volkswagen Touareg.

Vestea mai putin buna vine si in Romania, caci Porsche Romania face o sesizare catre ANPC in care afirma ca un numar de 1.484 de autoturisme marca Volkswagen, din gama Touareg, sunt nevoite sa se prezinte in service pentru modifcari.

Citeste continuarea articolului Ai un VW Touareg? Vei fi chemat in service pentru un update al soft-ului! Iata motivul!

Scandalul Dieselgate i-a afectat pe britanici! Acestia isi doresc legi aspre si dosare penale pentru producatorii auto rau intentionati!

Septembrie 2015 a fost pentru Volkswagen un an care rasuna si in momentul de fata in viata lor. Dar si in viata noastra. Scandalul Dieselgate nu a fost ceva care sa fie trecut cu vederea si se pare ca nemtii au in continuare aceasta problema. E ca si cum nu te-ai invata minte si ai continua cu greselile voite, afirmand oficial ca nu este adevarat.

Pentru ca s-au saturat de minciuni si de declaratii oficiale care sa conteste adevarul pe care o lume intreaga l-a vazut si simtit, britanicii isi doresc ca orice producator auto care mai foloseste softuri pentru a falsifica emisiile masinilor sa fie aspru pedepsit: amenzi si dosare penale.

Volkswagen a platit pentru cei din SUA penalizari si despagubiri care s-au ridicat la sume de zeci de miliarde de dolari. Situatia nu sta asa si pe teritoriul european, acolo unde - spun cei de la Volkswagen - nu s-au folosit softurile mincinoase.

Citeste continuarea articolului Scandalul Dieselgate i-a afectat pe britanici! Acestia isi doresc legi aspre si dosare penale pentru producatorii auto rau intentionati!

Opel se confrunta la ora actuala cu probleme serioase chiar in Germania, acolo unde autoritatile au descoperit niste probleme la doua dintre modelele din portofoliul producatorului. Mai exact, este vorba despre modelele Adam si Corsa, despre care se spune ca ar fi depasit limita admisa de legislatie in cazul emisiilor de oxizi de azot.

Asadar, facem ce facem si revenim la aceleasi probleme legate de emisiile poluante! Important este ca autoritatile germane au descoperit in timp util aceasta problema, luand decizia de a lua masuri imediate. Din pacate, aceste masuri nu ii fac fericiti nici pe cei de la Audi si nici pe clientii acestora!

Spunem asta deoarece autoritatile germane i-au obligat pe cei de la Audi sa recheme in service anumite exemplare ale modelelor Adam si Corsa. Conform presei germane, anumite exemplare ale celor doua modele din portofoliul Audi au inregistrat in conditii reale de trafic emisii cu mult peste limita admisa de lege in cazul emisiilor cu oxizi de azot.

Citeste continuarea articolului Germania solicita celor de la Opel un recall pentru modelele Corsa si Adam

Subiectul reducerii emisiilor de dioxid de carbon a fost intens dezbatut in ultimii ani, insa putini dintre noi stiu ca pana si anvelopele pe care le folosim pentru masinile noastre contribuie la acest grad ridicat de emisii de CO2 din atmosfera.

Insa, soferii au optiunea de alege niste anvelope cu o rezistenta redusa la rulare, care ajuta atat la reducerea consumului de carburant, cat si la reducerea emisiilor de dioxid de carbon. In acest context, Nokian Tyres este unul dintre producatorii de anvelope care face eforturi substantiale pentru a pune la dispozitia clientilor anvelope din ce in ce mai ecologice.

Spre exemplu, in comparatie cu anul 2013, rezistenta la rulare a anvelopelor a fost redusa in medie cu nu mai putin de 8 procente. Mai exact, rezistenta la rulare se refera la energia pierduta atunci cand anvelopele se misca in timpul condusului. Ca sa intelegem mai bine, cu cat este mai mica rezistenta la rulare, cu atat mai putina energie este pierduta si mai putin combustibil este consumat.

Citeste continuarea articolului Anvelopele contribuie la reducerea emisiilor de CO2

Volkswagen Golf este fara doar si poate cea mai bine vanduta masina la nivel europeana, modelul producatorului german mentinandu-se in continuare la nivelul pretentiilor soferilor europeni. Golf este lider absolut pe piata europeana de peste 20 de ani, ceea ce spune tot ce ar fi nevoie sa se spuna despre un model atat de cunoscut precum acesta.

Insa, se pare ca nu la fel de bine stau lucrurile pentru Golf atunci cand vine vorba de piata auto de peste Ocean, acolo unde cifrele de vanzari sunt mai mult decat dezamagitoare. Atat de dezamagitoare incat cei de la Volkswagen au fost nevoiti sa apeleze la o decizie drastica!

Este stiut faptul ca piata auto americana are un specific destul de diferit in comparatie cu cea europeana, cerintele clientilor fiind diferite intre cele doua zone ale lumii. Spre exemplu, in Statele Unite se cauta masinile mari, puternice, de dimensiuni mari. De asemenea, masinile care pot adaposti familii numeroase sunt cele mai cautate, ceea ce face din masinile mici, europene, niste modele nu prea atragatoare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen elimina Golf de pe piata americana

Scandalurile legate de emisii par sa nu mai ajunga niciodata la un final, producatorii auto avand rand pe rand probleme in diferite parti ale lumii din acest punct de vedere. Americanii de la Ford au anuntat recent ca sunt investigati de Departamentul de Justitie al Statelor Unite pentru ca ar fi subestimat impactul unor factori precum rezistenta pneurilor la stabilirea emisiilor si consumului de carburant. Asadar, autoritatile de peste Ocean au demarat deja o investigatie in acest sens, facand cercetari asupra modului in care cei de la Ford au calculat emisiile unor modele comercializate. Asadar, se pare ca vorbim despre o problema serioasa cu care se confrunta cei de la Ford la acest moment!

Contextul in care se vorbeste acum despre aceasta investigatie oficiala pornita de Departamentul de Justitie din Statele Unite este unul destul de interesant. Spunem asta deoarece in urma cu aproape doua luni, oficialii Ford vorbeau despre o investigatie interna cu privire la procedurile de teste de emisii. Insa, si mai interesant este ca totul a pornit la acea vreme de la niste avertismente pe care le-au dat chiar unii angajati ai producatorului american. Atunci, angajatii au vorbit chiar despre aceasta neglijare a unor factori care ar fi putut da peste cap stabilirea cifrelor de consum si emisii.

Printre factorii neglijati de care vorbeau angajatii celor de la Ford se numarau rezistenta pneurilor la inaintare sau coeficientul aerodinamic atunci cand o masina merge cu o viteza constanta pe un teren plat. Deocamdata nu stim care au fost rezultatele investigatiei interne pornite chiar de cei de la Ford, producatorul american neanuntand niciun fel de detalii in acest sens. Insa, se pare ca lucrurile au mers mai departe, Departamentul de Justitie din Statele Unite demarand o investigatie. Totusi, se pare ca totul a pornit de la faptul ca producatorul a informat Agentia pentru Protectia Mediului din Statele Unite de descoperirea acestor probleme de ordin intern.

Citeste continuarea articolului Ford este investigata in SUA pentru metoda prin care a calculat emisiile

Departamentul de Justitie al Statelor Unite a deschis o investigatie penala impotriva Ford Motor, legata de procesul de certificare a emisiilor automobilelor. Anuntul a fost facut chiar de catre companie, care a declarat ca va colabora cu autoritatile in acest caz. In schimb, reprezentantii Departamentului de Justitie au refuzat sa comenteze informatiile.

Ford risca penalizari semnificative, agentile de reglementare adoptand o politica ferma in privinta emisiilor vehiculelor.

In februarie, Ford a dezvaluit agentiilor de mediu o problema legata de emisii si a angajat firma de avocatura Sidley Austin si experti pentru a investiga sistemul de economisire a carburantului si procedurile de testare.

Citeste continuarea articolului Grupul Ford, cercetat penal in SUA intr-un nou scandal al emisiilor

VW a prezentat, intr-un eveniment din avanpremiera Shanghai Auto Show 2019, care incepe pe 18 aprilie, noul concept electric I.D. Roomzz.

Cel mai recent membru al familiei complet electrice ID pregateste piata pentru un nou SUV de top electric (tot cu trei randuri de scaune!), pregatit sa apara pe piata undeva in 2021.

Conceptul ID. Roomzz masoara 4,9 m in lungime, 1,89 m in latime, are o inaltime de 1,76 m si un ampatament de 2,96 m. Producatorul german sustine ca masina va oferi chiar mai mult spatiu interior decat mai conventionalul VW Touareg.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat oficial noul concept electric I.D. Roomzz: 450 km autonomie si trei randuri de scaune!

VW va aduce noul Tarok Pickup Concept la New York Auto Show 2019, in special pentru a "testa piata" si a verifica daca exista interesati si care va fi reactia acestora.

Din anumite puncte de vedere, versiunea de serie a lui VW Tarok s-ar putea dovedi a fi un frate pentru actualele modele Subaru de pe piata americana, desi producatorul german recunoaste ca nu are planuri definitive de productie deocamdata.

Acest concept si-a facut debutul oficial la Sao Paolo International Motor Show si inseamna un model pickup unibody care are la baza foarte folosita platforma MQB a marcii.

Citeste continuarea articolului Salon Auto New York 2019: Conceptul VW Tarok Pickup va ajunge si in Statele Unite

Va mai amintiti conceptul de anul trecut Volkswagen Atlas Cross Sport, model care a debutat la New York Auto Show? Ei bine, masina a facut tranzitia la un model de serie, botezat Teramont X, care debuteza la Auto Shanghai 2019.

In timp ce versiunea de serie este mult mai cuminte decat conceptul de anul trecut, avem de-a face cu o masina extrem de frumoasa, bine proportionata si cu aparente destul de atletice. Producatorul german a echipat modelul cu praguri alterale in fata si in spate, cu un acoperis care curge normal, dar si cu un spoiler foarte stilat pe partea din spate.

Ce a disparut de pe concept este grila masiva a radiatorului, care beneficia si de doua benzi luminoase LED, element inlocuit pe modelul de serie de benzi cromate, care inconjoara sigla VW.

Citeste continuarea articolului VW Teramont X Concept: un coupe-SUV doar pentru China! Cel putin, deocamdata...

Oficialii Peugeot au transmis in aceasta saptamana o veste care i-ar putea intrista pe multi dintre iubitorii masinilor sport, fiind vorba despre o avertizare cu privire la faptul ca masinile sport traditionale precum 308 GTI vor disparea de pe piata in perioada urmatoare. Motivul este unul cat se poate de simplu, acestea neputand sa indeplineasca noile reglementari pentru emisii. In aceste conditii, producatorul anunta deja ca mai multe versiuni ale lui 308 vor urma sa fie eliminate din gama pana la sfarsitul acestui an. Din pacate, nu este exclus ca in urmatoarele luni sa mai auzim astfel de vesti si din partea altor constructori.

Primul model care va fi eliminat din gama este reprezentat de versiunea 308 GT, echipata cu o unitate de motorizare pe benzina PureTech cu capacitate de 1.6 litri, capabila sa dezvolte 225 de cai putere. Productia acestui model va inceta in aceasta vara, la sfarsitul lunii iunie. De asemenea, oficialii Peugeot ne mai informeaza si ca productia lui Peugeot 308 GTI se va incheia la sfarsitul acestui an calendaristic. In aceste conditii, asa cum spuneam, probabil vor fi multi pasionati auto care vor primi aceste vesti cu un sentiment nemarginit de tristete!

Decizia pe care au luat-o cei de la Peugeot nu este una simpla deloc, avand insa la baza noile reglementari in domeniu. Mai exact, vorbim despre regulamentul pentru emisii al Uniunii Europene, care prevede faptul ca incepand cu anul 2021, producatorii auto trebuie sa aiba emisii medii de cel mult 95 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, aceste emisii medii fiind masurate la nivel de flota. In cazul in care aceasta regula nu va fi respectata, amenzile vor fi uriase, fiecare gram de CO2 peste limita admisa urmand sa aduca cu sine o amenda de 300 - 400 de milioane de euro. Spre exemplu, versiunea 308 GT despre care vorbeam mai devreme are un grad de emisii de 133 de grame/kilometru, in timp ce versiunea 308 GTI are un grad de emisii si mai mare, de 148 grame/kilometru.

Citeste continuarea articolului Peugeot renunta la productia lui 308 GT si 308 GTI in acest an

Producatorul italo-american Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) a batut palma si va plati celor de la Tesla Inc sute de milioane de euro pentru ca vehiculele Tesla sa faca parte din gama lor de produse. De ce? Pentru ca, astfel, vor evita amenzile pe care le-ar putea primi pentru nerespectarea legilor anti-poluare europene.

Acest pas va permite FCA sa modifice graficele la capitolul poluare, media ajungand, cu ajutorul masinilor Tesla, la granitele permise de legislatia in vigoare. E foarte adevarat ca nu stim despre ce suma e vorba si nu avem inca vreo declaratie oficiala, legat de asta, din partea celor doua parti.

Ceea ce stim, insa, este ca Tesla a castigat peste 1 miliard de dolari in Statele Unite, in ultimii trei ani, oferindu-si masinile pentru astfel de situatii, mai exact creditele obtinute de vehiculele produse.

Citeste continuarea articolului Fiat Chrysler va plati companiei Tesla sute de milioane de euro! Motivul este surprinzator!

Gigantul german VW ne-a oferit, din nou, cateva imagini cu noul Transporter 6.1. De aceasta data, este vorba despre un vehicul utilitar si nu de unul de transport persoane, ca in cele mai recente fotografii. Ceea ce urmeaza sa vedem este, suntem siguri, cele doua tipuri de cabina ale masinii, simpla sau dubla.

Noul Transporter 6.1 este propulsat de un motor turbo diesel de 2,0 litri, care este disponibil in mai multe versiuni, printre care una de 89, una de 109, una de 148 hp, dar si una de 196 de cai putere. Ultimele doua variante vin si cu optiunea de tractiune integrala.

Sa nu uitam, de asemenea, nici de versiunea complet electrica, care ajunge la 110 cai putere si, gratie pachetului de baterii de 77,6 kWh, permite, conform celor mai recente teste oficiale, o autonomie de peste 400 de km.

Citeste continuarea articolului Noul VW Transporter 6.1: o noua imagine si mult mai multa tehnologie!

Conform noilor reglementari in domeniu, constructorii din lumea auto au obligatia sa scada emisiile medii de dioxid de carbon la nivelul flotei de modele pana la pragul de 85 de grame pe kilometru, termenul limita pentru aceasta cerinta fiind anul 2021.

Noile norme au fost stabilite de oficialii Uniunii Europene, in ciuda faptului ca mai multi producatori auto si-au exprimat nemultumirile cu privire la aceste cerinte mult prea drastice. Ei bine, mai este destul pana in anul 2021, insa aceasta cerinta pare din ce in ce mai greu de indeplinit la aceasta ora.

Pana la acest moment, pe piata auto internationala exista doar doi producatori auto care nu mai au niciun fel de problema din punct de vedere al acestei cerinte. Cele doua branduri sunt Tesla si Smart. Sa vorbim despre cei de la Tesla in aceasta discutie nu are cum sa fie o surpriza pentru nimeni, americanii avand o flota formata exclusiv numai din modele electrice. In continuare, Smart are marele avantaj de a avea in gama doar modele de oras, o buna parte dintre vanzari fiind asigurata chiar de segmentul versiunilor electrice.

Citeste continuarea articolului Constructorii auto au sanse mici de a atinge obiectivele de emisii impuse de UE pentru anul 2021

Ultimii ani ne-au adus in segmentul hot hatch-urilor de clasa compacta niste modele extrem de ofertante din punct de vedere al puterii generate de motor. Asa cum stim deja cu totii, unele dintre cele mai interesante modele din acest segment vin dinspre cei de la Volkswagen, noua generatie Golf urmand sa impresioneze la acest capitol cat de curand!

Noua generatie Golf va primi, asa cum ni s-a transmis, si versiuni de performanta GTI si R. Insa, oficialii companiei au adus in discutie si o surpriza, si anume o versiune extrema care va avea denumirea R Plus. Desi nu stim inca prea multe informatii, stim ca aceasta ar urma sa dezvolte “circa 400 de cai putere”.

Din cate se pare, conform unor surse apropiate de membrii din conducerea producatorului german, cei de la Volkswagen lucreaza intens in aceasta perioada la dezvoltarea unei noi versiuni Golf R. Insa, se pare ca nu este singura surpriza pe care ne-o pregatesc inginerii constructorului german!

Citeste continuarea articolului Inginerii Volkswagen vor sa dezvolte o versiune de top Golf R Plus cu 400 de cai putere sub capota

Volkswagen traverseaza la ora actuala o perioada din ce in ce mai buna, demonstrand lumii ca a reusit sa treaca peste toate problemele care i-au iesit in cale in ultimii ani. In aceste conditii, cifrele de vanzare sunt in continuare la un nivel foarte bun, popularitatea printre pasionatii auto este din nou la cote inalte, iar planurile pentru viitor sunt marete.

Insa, pana la a ne uita spre viitor, este bine sa privim si in prezent. Si asta pentru ca cei de la Volkswagen chiar au de ce sa o faca, unul dintre cele mai importante modele din gama sa aniversand in urma cu cateva zile un moment important.

Daca nu v-ati dat seama inca despre ce model din gama celor de la Volkswagen vorbim, va spunem ca este vorba despre Passat, unul dintre cele mai cunoscute si mai apreciate modele din portofoliul producatorului german.

Citeste continuarea articolului Aniversare istorica pentru Volkswagen Passat - 30 de milioane de unitati produse in 46 de ani de existenta

Poate ca Volkswagen nu a prezentat inca a opta generatie a celui mai bina vandut model al sau, dar specialistii de la Wolfsburg sunt extrem de nerabdatori sa vorbeasca despre varful de gama al modelului Golf.

Intr-un interviu recent, seful diviziei R a marcii, Jost Capito, s-a referit la Golf R ca la "coroana marcii in materie de performante", dar mentioneaza si ca noua generatie a acestui hatchback va fi "fantastica".

Bun, dar la ce anume se refera? Ceea ce stim este ca nu va fi vorba despre un model electrificat pentru ca, asa cum a declarat oficialul german Jürgen Stackmann, o versiune hibrida trebuie sa fie ceva mai accesibila si mai prietenoasa cu mediul decat o masina sport.

Citeste continuarea articolului Oficialii VW: urmatoare generatie Golf R va fi "fantastica"!

Volkswagen si diesel nu sunt chiar cuvintele cele mai bune impreuna in ultimii ani. Multi producatori inca mai sufera in urma scandalului "dieselgate" de acum cativa ani, printre ei si marci din Volkswagen Group, ca Porsche sau Audi, marci care au ajuns la ideea de oprire definitiva a productiei masinilor diesel.

Nu acelasi lucru se intampla, insa, cu Volkswagen. Gigantul german inca nu a depasit inca scandalul, sau cel putin asta credem noi. Cu toate acestea, producatorul german a prezentat, la Geneva Motor Show 2019, cel mai puternic bolid al marcii, un Touareg V8 TDI.

In comparatie cu modelul la moda, ID Buggy Concept complet electric, prezentat si el la Geneva, noul Touareg V8 TDI este echipat cu un propulsor monstruos.

Citeste continuarea articolului Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare