vw, emisii

Lista stiri si informatii despre vw si emisii pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw si emisii

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw si emisii publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw si emisii, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw, emisii, dieselgate, motor, benzina, vw touareg, suv, audi, marea britanie, bucuresti, taxe, poluare, bosch, amenda, volkswagen

Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Ai un VW Touareg? Vei fi chemat in service pentru un update al soft-ului! Iata motivul!

Volkswagen si scandalul Dieselgate a ajuns o poveste fara sfarsit. Daca peste hotare au fost rechemate in service o multime de modele ale marcii nemtesti, se pare ca si Romania trece prin aceasta problema. Mai exact, cei care detin un VW Touareg vor fi rechemati in service pentru a li se verica problema noxelor.

Decembrie 2017 se arata nesatisifacator pentru Volkswagen, autoritatea de transport germana KBA identificand doua dispozitive ilegale care ofereau informatii voit eronate despre emisiile noxelor. Cele doua dispozitive erau montate pe mai multe modele, printre care si Volkswagen Touareg.

Vestea mai putin buna vine si in Romania, caci Porsche Romania face o sesizare catre ANPC in care afirma ca un numar de 1.484 de autoturisme marca Volkswagen, din gama Touareg, sunt nevoite sa se prezinte in service pentru modifcari.

Citeste continuarea articolului Ai un VW Touareg? Vei fi chemat in service pentru un update al soft-ului! Iata motivul!

Scandalul Dieselgate i-a afectat pe britanici! Acestia isi doresc legi aspre si dosare penale pentru producatorii auto rau intentionati!

Septembrie 2015 a fost pentru Volkswagen un an care rasuna si in momentul de fata in viata lor. Dar si in viata noastra. Scandalul Dieselgate nu a fost ceva care sa fie trecut cu vederea si se pare ca nemtii au in continuare aceasta problema. E ca si cum nu te-ai invata minte si ai continua cu greselile voite, afirmand oficial ca nu este adevarat.

Pentru ca s-au saturat de minciuni si de declaratii oficiale care sa conteste adevarul pe care o lume intreaga l-a vazut si simtit, britanicii isi doresc ca orice producator auto care mai foloseste softuri pentru a falsifica emisiile masinilor sa fie aspru pedepsit: amenzi si dosare penale.

Volkswagen a platit pentru cei din SUA penalizari si despagubiri care s-au ridicat la sume de zeci de miliarde de dolari. Situatia nu sta asa si pe teritoriul european, acolo unde - spun cei de la Volkswagen - nu s-au folosit softurile mincinoase.

Citeste continuarea articolului Scandalul Dieselgate i-a afectat pe britanici! Acestia isi doresc legi aspre si dosare penale pentru producatorii auto rau intentionati!

Conducatorii auto din Bucuresti care traverseaza capitala vor plati in medie 3 euro pe zi, iar tariful difera in functie de norma de poluare a masinii, fiind sanctionate inclusiv cele Euro.

Noua taxa se va aplica si soferilor care nu au masina inmatriculata in Bucuresti, dar tranziteaza zilnic capitala. Acesti soferi vor urma sa plateasca o “taxa de congestie” deoarece contribuie la poluarea atmosferei si ingreunarea traficului, suma care va ajunge catre un Fond pentru Aer Curat.

Taxa nu va fi una inutila, iar din fondul total vor fi proiecte pentru dezvoltarea infrastructurii electrice sau de gaz natural comprimat in Bucuresti sau chiar de acordarea unor vouchere pentru casarea masinilor vechi.

Citeste continuarea articolului Soferii bucuresteni vor plati o noua taxa! Si cei ce vor tranzita capitala sunt luati in vizor!

Anul 2018 a adus ceva mai multa liniste pentru cei de la Volkswagen, constructorul german reusind in cele din urma sa isi inchida aproape toate socotelile in legatura cu scandalul Dieselgate. Chiar daca amenzile platite au fost imense, germanii au reusit in cele din urma sa iasa la suprafata.

De asemenea, cifrele de vanzare inregistrate ne-au aratat faptul ca popularitatea constructorului nu a scazut deloc, ba chiar din contra. Asadar, putem spune in linii mari ca cei de la Volkswagen au terminat cu tot ceea ce a tinut de scandalul Dieselgate, fiind pregatiti sa mearga mai departe.

Ei bine, daca pentru Volkswagen pare ca totul s-a terminat, se pare ca nu acelasi lucru se poate spune si despre Bosch. Producatorul german Bosch risca acum sa primeasca o amenda usturatoare pentru ca a furnizat softul cu care Volkswagen a reusit sa pacaleasca testele de emisii.

Citeste continuarea articolului Bosch risca o amenda in Germania pentru furnizarea soft-ului prin care au fost trucate emisiile in scandalul Dieselgate

Acum cativa ani, intr-un interviu acordat unei publicatii din strainatate, un reprezentant al companiei Volkwagen a spus ca modelul Golf este cea mai potrivita masina pentru a fi transformata intr-o masina electrica.

Acest lucru s-a si intamplat, cei de la Volkwagen lansand versiunea electrica a celui mai popular model din gama lor. Modelul e-Golf de la Volkswagen a avut parte, in anul 2017, de un facelift care a avut debutul oficial la Salonul Auto de la Los Angeles.

In afara de alte schimbari nu foarte semnificative, masina a primit atunci un nou set de baterii cu ajutorul carora autonomia a crescut cu aproape 50%.

Citeste continuarea articolului Top 4 lucruri pe care nu le stiai despre VW e-Golf!

Dupa ce Volkswagen a lansat, anul trecut, un nou Passat in China si, luna trecuta, o versiune nu tocmai noua in Statele Unite, a venit randul continentului european sa se bucure de noua generatie a acestui sedan de clasa medie.

Prezentata alaturi de mai practica versiune combi, in varianta standard, dar si de versiunile Alltrack, a doua cea mai bine vanduta masina a producatorului german (dupa Golf!) este pregatita sa intre in competitie cu noul Ford Mondeo, de aceasta data cu o serie de modificari interesante, atat la exterior cat si la interior.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale noului Passat este reprezentata de multitudinea de sisteme de asistenta, care ofera masinii posibilitatea automatizarii pe autostrada, la viteze de pana la 210 km/h. Daca va permite portofelul, modelul poate fi echipat cu control al vitezei cu predictie, asistent la pastrarea benzii de mers, asistent la virarea de urgenta, asistent la folosirea unei rulote sau asistent de parcare.

Citeste continuarea articolului 2019 VW Passat Facelift: un debut european care abunda in tehnologie!

Ceea ce se intampla in acest moment cu modelul Passat a creat deja confuzie, avand in vedere ca exista trei versiuni ale masinii, in functie de regiune. Mai exact, e vorba despre recent lansata versiune pentru piata chinezeasca, care are la baza o platforma MQB, noua versiune americana 2020, care ramane la specificatiile vechi ale modelului, dar si despre varianta europeana, care se pregateste acum de o noua generatie.

Versiunea vanduta in tarile europene a trecut la platforma MQB in 2015, odata cu lansarea celei de opta generatii. In acest moment, inginerii de la VW se gandesc la imbunatatiri la aproape toate capitolele.

De aceea, producatorul din Wolfsburg a inceput modificarile la linia de productie a fabricii din Emden, in nordul Germaniei. Desi nu avem prea multe detalii, deocamdata, oficialii de la VW au declarat ca vor vinde masina atat in forma sedan, cat si combi, atat cu motorizare conventionala, cat si cu propulsie hibrid plug-in.

Citeste continuarea articolului Avem detaliile preliminare pentru noul VW Passat european!

Fara indoiala, Beetle este unul dintre cele mai iubite modele produse vreodata de cei de la Volkswagen. Fie ca ii intrebam pe cei mai tineri dintre noi, fie ca discutam cu pasionatii auto ceva mai inaintati in varsta si mai nostalgici, Beetle va fi mereu pe buzele tuturor.

Se pare ca si pentru Kathleen Brooks a fost o masina cu adevarat speciala, cu care a parcurs nu mai putin de 560.000 de kilometri. Da, ati citit bine, Kathleen s-a aflat la volanul acestui Beetle pentru mai bine de 50 de ani, timp in care a condus peste 560.000 de kilometri. Cu adevarat impresionant, nu-i asa?!

Kathleen Brooks a cumparat acest model Beetle in iarna anului 1966, chiar in luna decembrie. Kathleen a indragit extrem de mult aceasta masina, purtandu-i de grija intr-un mod deosebit. Altfel nu am mai fi putut vorbi astazi despre acest model.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a restaurat complet un Beetle cu peste 560.000 km la bord, cel mai batran model!

Foarte cunoscuta companie de tuning Arctic Trucks a gandit si creat pentru iubitorii de off-road o versiune extrem de limitata a modelului pickup Volkswagen Amarok, cu specificatii cu adevarat... arctice.

Compania, care s-a facut remarcata atunci cand a "pregatit" un model Toyota Hilux pentru expeditia Top Gear de la Polul Nord, a mai facut asa ceva si pe alte versiuni pickup din Marea Britanie.

De exemplu, in 2016, specialistii companiei au participat la lansarea pe piata a modelului Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 si, de atunci, a mai lucrat la versiuni modificate ale unor masini ca Nissan Navara sau Toyota Hilux.

Citeste continuarea articolului Cum arata un VW Amarok echipat pentru zona arctica

Finele anului trecut ne aducea in prim plan o imagine teaser cu viitorul Golf 8, publicata de cei de la Volkswagen. Asa cum stim deja, lansarea noului model va avea loc in prima parte a acestui an, urmand ca productia sa debuteze undeva la mijlocul anului, cel mai probabil in luna iunie.

Insa, acum avem ceva si mai interesant de atat, nemtii aducand in prim plan o editie speciala care se anunta a fi extrem de interesanta - Golf GTI TCR. Primele imagini cu prototipul acestuia au fost publicate chiar din vara anului trecut, asa ca suspansul este deja destul de mare in acest sens.

Asa cum spuneam si mai devreme, primele imagini au fost publicate inca de acum cateva luni bune, insa planurile celor de la Volkswagen au fost date in cele din urma peste cap. Trecerea la noul ciclu de testare WLTP i-a facut pe germani sa ia o decizie radicala la acea vreme, si anume sa amane lansarea versiunii de serie. Acum insa, se pare ca nu mai este nimic care sa poata sa ii opreasca pe germani din drumul lor.

Citeste continuarea articolului Volkswagen lanseaza versiunea de strada Golf GTI TCR cu 290 cp

Inca de la aparitia pe piata a versiunilor crossover, cererea pentru modele sedan nu mai este la fel de mare, lucru destul de evident daca ne uitam la cifrele de vanzare din ultimii ani. Pentru a va face o idee, Volkswagen a vandut 41.401 de modele sedan Passat anul trecut in Statele Unite, ceea ce reprezinta o scadere cu aproape 32% fata de 2017. Cu cererea de care vorbeam in scadere, nu mira pe nimeni faptul ca multi dintre cumparatori prefera un crossover in locul unui sedan.

Plecand de la aceasta idee, VW a decis sa acopere aceasta zona a pietei cu modelul Passat 2020 care, desi nu este o masina noua (si ramane la aceeasi platforma), vine cu numeroase modificari, in incercarea de a atrage din nou atentia la masinile sedan.

Fara legatura cu versiunea Passat pe platforma MQB vanduta in Europa, varianta nord americana adopta o infatisare proaspata, cu o grila mai impunatoare si acoperisul schimbat dar, in stilul celor de la VW, nu se indeparteaza prea mult de predecesorul sau.

Citeste continuarea articolului Noul VW Passat 2020: mai proaspat, mai tehnologizat!

Noul T-Cross a fost prezentat de cei de la Volkswagen la finalul lunii octombrie, fiind in prezent cel mai mic model de tip SUV din gama producatorului german. Asa cum stim deja, noul T-Cross va fi dezvoltat in primul rand in cadrul uzinei din Navarra, Spania. Insa, germanii vor sa produca acest model si pe alte continente, productia lui fiind programata atat pentru fabrici din China, cat si pentru America de Sud. Astfel, se pare ca cei de la Volkswagen isi pun mari sperante in acest model si in capacitatea lui de a atrage un numar considerabil de clienti.

Si daca tot vorbim despre clienti, haideti sa va spunem si despre planurile si sperantele pe care le au cei de la Volkswagen in legatura cu acest nou T-Cross. Oficialii producatorului german vor sa faca din T-Cross unul dintre cele mai cautate modele in randul tinerilor care sunt in cautarea unui model de tip crossover.

Segmentul tanar de varsta este unul extrem de important pentru toti constructorii auto, toti incercand sa ii castige pe cei tineri de partea lor. Desigur, acesta este un segment destul de imprevizbil din punct de vedere al cerintelor si asteptarilor, drept pentru care nu este usor pentru niciun producator sa isi fidelizeze clientii tineri.

Citeste continuarea articolului Volkswagen isi doreste ca noul T-Cross sa fie apreciat de tineri

Uniunea Europeana acorda o atentie tot mai mare problemei legate de emisiile de CO2 si a fixat anumite tinte pentru anul 2020. Desigur, termenul nu este unul foarte indepartat, iar unii producatori auto se confrunta cu anumite probleme in acest sens. Mai exact, acestia reclama faptul ca tintele nu sunt deloc usor de atins intr-un interval atat de scurt.

Spre exemplu, Grupurile Volkswagen, Fiat-Chrysler si Peugeot-Citroen sunt cele mai expuse din acest punct de vedere. Iar asta inseamna ca toate aceste grupuri pot primi niste amenzi uriase in cazul in care nu reusesc sa se incadreze sub limita tintelor fixate!

Asa cum stim deja cu totii, oficialii Uniunii Europene au votat ca tinta de emisii de CO2 pentru anul 2020 sa fie de maximum 95 de grame pe kilometru. Aceasta tinta se va masura la nivel de gama, ceea ce usureaza intr-un fel munca producatorilor auto.

Citeste continuarea articolului Multi producatori auto risca amenzi uriase daca nu respecta tintele de emisii din 2020

Conducerea Volkswagen pare sa isi indrepte atentia din ce in ce mai mult inspre producerea masinilor electrice. Scandalul Dieselgate nu a fost unul deloc placut pentru constructorul german, ducand la niste amenzi financiare uriase si la patarea imaginii constructorului.

Acum, Volkswagen vrea sa isi spele pacatele si sa aduca lumii o oferta cat mai variata de masini electrice. Acest lucru a fost confirmat si de Herbert Diess, seful Volkswagen spunand ca se asteapta ca producatorul pe care il reprezinta sa devina cel mai profitabil grup care produce masini electrice.

In urma cu cateva zile va spuneam despre obiectivul indraznet pe care si l-au setat cei de la Volkswagen, si anume construirea a 50 de milioane de masini electrice. Desigur, este un obiectiv pe termen lung, insa nici obiectivul pe termen scurt nu este unul prea usor de indeplinit. Germanii isi propun sa construiasca intr-o prima faza cel putin 15 milioane de masini electrice pe baza platformei modulare MEB.

Citeste continuarea articolului VW va deveni cel mai profitabil grup care produce masini electrice

Grupul Volkswagen a anuntat la inceputul acestei saptamani ca va mari bugetul de cheltuieli pana la 44 de miliarde de euro pana in anul 2023. Vorbim despre cheltuielile alocate dezvoltarii masinilor electrice, proiect pe care producatorul german dovedeste intregii lumi ca il ia in extrem de serios. Scandalul Dieselgate s-a cam terminat la acest moment pentru Volkswagen, insa urmarile inca se simt.

Nu vorbim doar despre pierderi financiare uriase, ci si despre o pata pe imaginea marcii VW. Acum, constructorul german incearca sa isi spele imaginea, drept pentru care se va indrepta din ce in ce mai mult spre directia dezvoltarii masinilor electrice.

Bugetul initial destinat cheltuielilor din urmatorii cinci ani era in valoare de 34 de miliarde de euro, acesta fiind stabilit in urma cu aproape un an. Acum, cand cei de la Volkswagen si-au dat seama ca vor sa accelereze procesul de dezvoltare al masinilor electreice, au hotarat ca bugetul sa fie suplimentat pana la nu mai putin de 44 de miliarde de euro. Asadar, avem o crestere a bugetului cu 10 miliarde de euro, bani care vor fi cheltuiti pana in anul 2023 cu un singur scop, si anume dezvoltarea unei oferte diversificata de modele electrice.

Citeste continuarea articolului Volkswagen mareste bugetul pentru dezvoltarea masinilor electrice

La doar o saptamana dupa ce ne-a incantat cu un alt model pick-up ajustabil, Volkswagen a prezentat oficial, la São Paulo International Motor Show, noul concept Tarok.

Sa fie clar, insa, oficialii de la VW sunt siguri ca vor scoate pe piata o versiune de serie a acestei masinii, iar varianta deja pregatita pentru lansare nu difera, conform producatorului, prea mult de aceasta masina.

Noul Tarok este foarte stilat si abunda de lumini pe partea frontala, inclusiv pe grila frontala si in jurul gurilor de aer de pe partea de jos. Finisajele argintii de pe lateralul modelului aduc o nota contrastanta masinii si se intind catre partea din spate a acesteia.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat conceptul Tarok: un pick-up cu bena ajustabila!

Atunci cand ne referim la viitor, ne referim in primul rand la inovatie. Lumea se transforma fara doar si poate, iar cei care sunt actorii principali in diferite domenii de activitate au nevoie sa se transforme, de asemenea! Spre exemplu, Volkswagen anunta lansarea unei platforme online prin intermediul careia va vinde masini si servicii, va gestiona platile ratelor si va furniza update-uri software.

In acest fel, clientii nu vor mai fi nevoiti sa piarda timpul cu tot felul de drumuril la dealerii auto la care au treaba. Timpul devine usor usor cea mai pretioasa resursa pe care o avem, cu totii fiind in cautarea timpului liber pe care sa il dedicam celor dragi.

Constructorul german a oferit si un comunicat de presa pe aceasta tema, prin care a anuntat planurile pe care le are in acest sens. Astfel, conform celor mentionate in acel comunicat de presa, Volkswagen isi propune ca prin aceasta platforma sa gestioneze intreg procesul de achizitie de la primul si pana la ultimul punct al acestuia. Asadar, vorbim aici atat de finantare, de plata sau de alte servicii de trade-in. Prin aceasta platforma, producatorul german isi doreste sa dezvolte un nou model de vanzari pe aceasta piata.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va lansa o platforma online pentru vanzarea masinilor in 2020

Gama vehiculelor Volkswagen creste odata cu introducerea pe piata a celei mai mici versiuni din clasa SUV, modelul T-Cross. Masina nu va fi disponibila in Statele Unite, dar preturile in Europa incep de la 17.975 euro.

Noul T-Cross ajunge la o lungime de 4,11 metri si a fost construit pe versiunea compacta A0 a platformei MQB a producatorului, pe care o mai intalnim pe modelele VW Polo, Audi A1, SEAT Ibiza si pe crossover-ul SEAT Arona. Mai mult, elementele stilistice ale masinii o fac sa semene foarte mult cu o versiune mai mica a lui VW T-Roc.

T-Cross este echipat standard cu un propulsor turbo in trei cilindri, de 1,0 litru, care este disponibil cu 94 si 113 cai putere. In plus, ne mai intalnim cu un motor turbo in patru cilindri, de 1,6 litri, care produce 94 de cai putere, si producatorul promite ca, imediat dupa lansare, va exista si un propulsor turbo in patru cilindri (pe benzina), de 1,5 litri, care va ajunge la 148 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Micutul Volkswagen T-Cross isi face debutul in Europa
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare