volvo, volkswagen

Lista stiri si informatii despre volvo si volkswagen pe Cars.ro

Stiri si informatii despre volvo si volkswagen

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre volvo si volkswagen publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre volvo si volkswagen, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: franta, germania, renault, volvo, volkswagen, car sharing, vanzari, nvidia, tehnologie, porsche, porsche 935, concept, vw arteon, masini sport, investitii

Marii producatori anunta dezvoltarea unor servicii de car-sharing in Franta si Germania

Serviciile de car-sharing sunt din ce in ce mai populare in marile orase ale lumii, ceea ce ii face pe producatori sa ia masuri in acest sens. Astfel, in ultima saptamana am aflat vesti de la trei astfel de constructori auto care au luat decizia de a se indrepta si catre a oferii acest tip de servicii. Bineinteles, anunturile de acest gen au si rolul de a atrage privirea opiniei publice asupra lor, insa nu trebuie sa neglijam acest fel de servicii. Chiar daca acum nu sunt extrem de utilizate, este posibil ca in doar cativa ani sa fie la mare cautare!

Primii care au facut un pas in acest sens sunt francezii de la Grupul PSA Peugeot-Citroen. Francezii au anuntat lansarea unui serviciu de car-sharing in Paris, sub brandul Free2Move. Acest serviciu va fi disponibil pana la finele lui 2018, iar cei vor dori sa apeleze la el vor avea la dispozitie 500 de masini electrice Peugeot sau Citroen.

Tot capitala Frantei este locul in care si cei de la Renault vor lansa un alt serviciu de car-sharing, care va fi disponibil incepand cu luna septembrie a acestui an. Destinate acestui serviciu sunt doar modelele electrice din portofoliu, modele precum Zoe, Twizy, Kangoo Z.E. si Master Z.E.

Citeste continuarea articolului Marii producatori anunta dezvoltarea unor servicii de car-sharing in Franta si Germania

Cea mai vanduta masina in Suedia in 2016... nu este Volvo!

La inceput de an fiecare companie producatoare de masini anunta cifrele pe care le-a inregistrat in ceea ce priveste vanzarile. Constructorii se lauda, de obicei, cu cifre in crestere, iar aceste stiri nu fac decat sa ne bucure pe noi, iubitorii de autovehicule. De data aceasta a venit randul Suediei sa anunte ce s-a intamplat pe piata auto de la ei din tara.

Anuntul insa nu este unul foarte imbucurator pentru ei. Si o sa va spunem si de ce. Suedia tocmai a anuntat ce masina se afla in topul vanzarilor. Si spre surprinderea noastra, a tuturor, Volvo, constructorul care isi are sediul in Gothenburg nu se afla pe prima pozitie. Pentru prima data in peste 50 de ani, cea mai bine vanduta masina din Suedia nu este un Volvo.

Stirea a luat prin surprindere pe toata lumea pentru ca stim ca popularitatea brandului Volvo a crescut in 2016, dupa ce si in 2015 s-a bucurat de succes in tara natala. Desi compania suedeza anuntase inca din prima jumatate a anului 2016 o crestere cu 10,5% fata de aceeasi perioada a anului 2015, iata ca cifrele finale ale vanzarilor indica faptul ca un alt constructor i-a luat locul in topul vanzarilor.

Citeste continuarea articolului Cea mai vanduta masina in Suedia in 2016... nu este Volvo!

Volvo si nVidia lucreaza la tehnologie cu inteligenta artificiala pentru masini

Daca va spunem despre nVidia, mai mult ca sigur ca primul gand va duce la placile video pe care le regasim pe calculatoare si laptopuri. Ei bine, se pare ca cei de la nVidia vor ajunge in viitorul apropiat si in lumea auto! Suedezii de la Volvo vor beneficia de tehnologia celor de la nVidia pentru dezvoltarea modelelor autonome pe noua platforma SPA 2.

Cei de la nVidia au lansat in ultima perioada mai multe tehnologii cu inteligenta artificiala care vor contribui la dezvoltarea mai multor masini autonome. Un exemplu in acest sens ar fi calculatorul Drive AGX Xavier.

Conform informatiilor de la aceasta ora, calculatorul recent amintit va contribui la dezvoltarea viitoarelor modele Volvo de pe platforma SPA 2. Deocamdata asta este tot ce stim, cei de la Volvo rezumandu-se la a nu da prea multe declaratii cu privire la acest calculator Drive AGX Xavier.

Citeste continuarea articolului Volvo si nVidia lucreaza la tehnologie cu inteligenta artificiala pentru masini

Conceptul Volkswagen Renntransporter: singura modalitate eficienta de transport pentru Porsche 935

Nu mai e nevoie sa o spunem, Porsche are o lunga istorie in cursele de viteza, istorie care pleca inca de la inceputul secolului trecut. Ei bine, o parte a acestei istorii pe care multi nu si-o amintesc este perechea formata din dubele de transport Mercedes-Benz (prin 1968) si masinile pe care le transportau de-a lungul Europei: modelele 917 si 956.

In mod interesant, aceste doua modele mai exista inca: unul este prezentat la sediul central al celor de la Porsche, iar cel de-al doilea poate fi admirat in Colectia Brumos, in Jacksonville (Florida).

E foarte adevarat ca producatorul german pregateste o noua versiune 911 (care va fi urmata, fara indoiala, de cateva variante 992) si, asa cum stiti, de lansarea, acum cateva saptamani, a modelului de circuit 935.

Citeste continuarea articolului Conceptul Volkswagen Renntransporter: singura modalitate eficienta de transport pentru Porsche 935

Volkswagen nu a echipat, inca, modelul Arteon cu motorul V6 pe care il merita, dar cativa dintre dintre partenerii gigantului german din Australia au reusit sa faca din coupe-ul in 4 usi o masina mai frumoasa, si asta fara sa renunte la propulsorul in patru cilindri.

Avand la baza motorul TSI de 2,0 litri si 276 de cai putere de pe cea mai buna versiune R-Line, acest ART3on aparte a fost gandit pentru a lua parte la competitia World Time Attack, organizata zilele acestea in Sydney (Australia).

Pe langa o caroserie mai colorata, creata de artistul stradal din Sydney Simon Murray (cunoscut si sub numele KADE), acest ART3on beneficiaza de o varianta de propulsor care ajunge la 483 de cai putere, cu 207 mai mult decat cea standard.

Citeste continuarea articolului Asa arata cel mai rapid si mai puternic VW Arteon! 0-100 km/h in 3.9 secunde!

Desi nimeni nu ar putea sa spuna ca celor de la Volkswagen le merge rau in ultima perioada, se pare ca exista anumite planuri prin care cheltuielile sa fie taiate intr-o proportie mai mica sau mai mare in viitor. Germanii au trecut printr-o perioada extrem de grea, intr-adevar, in care imaginea lor per ansamblu a avut de suferit.

Lasand la o parte despagubirile uriase pe care le-a avut de achitat, constructorul german s-a bucurat in continuare de o apreciere colectiva de invidiat. Astfel, chiar si in aceste conditii, cifrele de vanzare obtinute de modelele Volkswagen au fost mereu la cote inalte.

Insa, se pare ca Volkswagen a gandit o strategie prin care activitatea sa sa fie mai eficienta. Este vorba despre un proiect numit „Transform Together”, proiect care face parte din strategia si viziunea Grupului pentru viitor. Unul dintre scopurile acestei strategii este acela de a mari capacitatea de productie in cadrul tuturor uzinelor sale din Germania cu 25%. Acest lucru ar urma sa fie realizat treptat, termenul final fiind in anul 2020.

Citeste continuarea articolului Volkswagen isi propune reducerea cheltuielilor si investitiilor

Volvo tocmai ce a anuntat cel mai nou model din Seria 60, in care ne intalnim atat cu modele break, cat si cu unele crossover: Volvo V60 Cross Country.

E suficient, poate, sa spunem ca, asemeni predecesoarelor sale (printre care V90 Cross Country), modelul V60 Cross Country combina stilul unei masini break standard cu posibilitatile complete ale unei versiuni SUV crossover.

Modelul beneficiaza de o garda la sol mai mare fata de o varianta standard V60 (cu aproximativ 75 de mm) si vine echipata standard cu tractiune integrala, un sistem de asistenta la urcarea in panta, dar si cu moduri specifice unui vehicul off-road.

Citeste continuarea articolului Noul Volvo V60 Cross Country sau intoarcerea modelului crossover break!

Exercitiile de imaginatie in legatura cu felul in care vor arata automobilele din viitor au devenit deja o obisnuinta in randul marilor producatori auto. Iata ca acum a venit randul celor de la Volvo sa faca un astfel de exercitiu de imaginatie, iar rezultatul este unul pe cinste.

Asadar, vorbim astazi despre Volvo 360c, un concept realizat de suedezii de la Volvo care vor sa ne arate felul in care isi imagineaza ei viitorul lumii auto. Volvo 360c este in primul rand un concept electric, complet autonom, care impresioneaza fara doar si poate. Recunoastem ca arata intr-un mare fel! Haideti sa aflam impreuna cat de bogata e imaginatia celor de la Volvo!

Designul pe care ni-l propun cei de la Volvo pentru acest 360c este de-a dreptul futurist. Liniile sunt drepte, aproape fara niciun fel de curbe, ceea ce i-ar putea deranja pe unii pasionati auto. Insa, una peste alta, noi putem sa spunem ca arata destul de bine!

Citeste continuarea articolului Volvo prezinta 360c, un concept electric autonom din viitor

Parteneriatele din lumea auto nu mai sunt de mult o noutate, iar noi trebuie sa ne obisnuim intr-un fel sau altul cu asta. Chiar daca cei mai multi pasionatii auto nu pot intelege cum doi producatori, rivali poate, pot colabora, iata ca asta se intampla mai des decat ne-am imagina noi.

Vorbim astazi despre cei de la Volkswagen si de la Ford, cei doi constructori fiind foarte aproape de a semna un parteneriat. Colaborarea dintre cei doi producatori au urma sa cuprinda mai multe segmente de activitate, printre care si vehiculele comerciale. Scopul acestui parteneriat pentru ambele parti este, bineinteles, acela de a isi imbunatati competitivitatea pe piata.

Colaborarea dintre Volkswagen si Ford nu este chiar o idee noua, aceasta posibilitate fiind facuta publica in urma cu cateva luni chiar. La acea vreme, cele doua parti vorbeau despre un proiect de dezvoltare comuna, care sa aiba ca scop reducerea costurilor pentru fiecare dintre constructori. Daca ne gandim obiectiv la toata aceasta poveste, nu avem cum sa nu ne dam seama ca un astfel de proiect este unul chiar foarte profitabil pentru ambele parti implicate, unele costuri fiind reduse. In felul acesta, si profitul este mai mare.

Citeste continuarea articolului Parteneriat intre Volkswagen si Ford?

Desi Polestar este, in acest moment, o marca independenta de vehicule electrice a gigantului Volvo, specialistii de aici au pregatit cateva surprize interesante pentru modelele standard cu tractiune integrala ale producatorului suedez.

Disponibile doar pe produsele construite pe platforme CMA sau SPA, incepand cu acest an, optimizarea de software modifica distribuirea fortei, astfel ca mai multa putere este transmisa catre puntea spate.

Atentie, insa! Aceste modificari nu sunt disponibile pe masinile echipate cu propulsie hibrida T6 Twin sau T8 Twin, pentru ca acestea sunt deja configurate pentru mai multa putere pe spate, gratie unui motor electric montat pe axul spate.

Citeste continuarea articolului Volvo cu tractiune integrala by Polestar: asa arata un update care merita luat in seama!

Poate parea putin neasteptat, dar e o premiera pe care o intampinam cu bucurie: primul propulsor Volvo in trei cilindri (pe benzina) va debuta pe noul lansat model SUV de mici dimensiuni (dar premium) XC40, producatorul confirmand deja disponibilitatea pe piata britanica.

Motorul de 1,5 litri, care poarte numele T3, nu va fi chiar, asa cum ne asteptam, printre cele mai potente propulsoare ale gamei XC40 ce va fi vanduta in Marea Britanie.

Asemeni celor mai recente propulsoare din linia Drive-E a producatorului suedez, cei 156 de cai putere inseamna un cuplu-forta de 365 de Nm si vor avea alaturi o cutie manuala de viteze in sase trepte.

Citeste continuarea articolului Primul motor Volvo in trei cilindri, pe benzina, debuteaza in Europa pe noul XC40!

Piata chineza este una dintre cele mai importante piete pentru producatorii auto, cererea de acolo fiind extrem de mare. Numai daca ne gandim la o populatie de aproape 1.4 miliarde de oameni, ne putem da seama cu usurinta cat de importanta este aceasta piata pentru producatorii din orice domeniu, nu doar din lumea auto.

Chiar daca nu poate fi vorba despre o piata a masinilor de lux, China compenseaza prin cererea extrem de mare pentru modele de clasa medie. Vorbim astazi despre cei de la Volvo, producator care se pare ca se bucura de o popularitate din ce in ce mai tare in China.

Raportandu-ne la primele sapte luni ale anului, cei de la Volvo au raportat o crestere de 17 procente in comparatie cu perioada similara din anul precedent. Volvo are marele avantaj de a si produce unele modele chiar la fata locului, in gama producatorului suedez existand si modele locale, dedicate special pietei chineze. Printre acestea putem enumera XC60 si S90, doua dintre modelele cele mai cautate in China.

Citeste continuarea articolului Volvo se bucura de un succes din ce in ce mai mare in China

Noile norme de poluare dau mari batai de cap celor de la Volkswagen, germanii spunand ca acestea sunt mult prea dure si mult prea greu de indeplinit intr-un timp atat de scurt. Va amintim ca noile norme de poluare WLTP vor fi introduse incepand cu data de 1 septembrie, producatorii fiind obligati sa faca toata modificarile necesare pana la acea data. Bineinteles, aceasta masura afecteaza intr-un fel sau altul fiecare constructor in parte. Insa, se pare ca cei de la Volkswagen au decis sa organizeze o conferinta de presa in care sa trateze deschis acest subiect.

Herbert Diess, CEO-ul constructorului german, a recunoscut in cadrul acestei conferinte de presa ca pentru Volkswagen va fi foarte greu sa reuseasca sa isi alinieze toate produsele la noile norme de poluare intr-un timp atat de scurt.

Diess spune ca din cauza plecarii masive a unor ingineri importanti din echipa Volkswagn in urma scandalului Dieselgate, nu mai exista expertiza necesara pentru dezvoltarea motoarelor. Iar asta duce la intreruperea activitatii de productie pentru mai multe zile. Diess mai spune ca vor exista eforturi masive in a doua jumatate a anului pentru a face lucrurile asa cum trebuie, insa este constient ca profitul va fi aspru afectat.

Citeste continuarea articolului Volkswagen crede ca noile norme de poluare sunt foarte greu de respectat

Fiecare constructor auto pune pe linia de asamblare unitati pe care sa le vanda mai departe. Si trebuie sa recunoastem ca suntem o multime de oameni in lumea asta si fiecare isi doreste o masina noua aproape in fiecare minut. Si daca mai esti si un brand cunoscut si apreciat, cum este Volkswagen, este imposibil sa nu iti vinzi produsele.

Sau… poate ca povestea sta altfel de data aceasta?

Credeti ca este posibil ca un brand ca Volkswagen sa nu-si mai poata puna masinile la vanzare? Posibil orice, mai ales in cazul in care peisajul este umbrit de prezenta testelor WLTP care nu mai merg atat de simplu ca testele de emisii pe care le cunosteam inainte.

Citeste continuarea articolului VW nu poate sa-si vanda masinile din cauza testelor WLTP! Ce va face cu 250.000 de automobile?

Care sunt cele 7 lucruri pe care nu le stiai despre un brand auto? Crezi ca stiai tot despre masini? Uneori exista lucruri ciudate sau mai putin ciudate care te vor face sa te gandesti de doua ori la un brand auto.

De data aceasta ii avem in prim plan pe suedezii de la Volvo. Vom analiza istoria marcii si vom extrage 7 curiozitati interesante despre Volvo.

Cu siguranta nu stiati ca povestea incepe inca din anul 1924, de pe data de 24 iulie, cand inginerul Gustaf Larson (1887-1968) si comerciantul Assar Gabrielsson (1891-1962) dau startul unei povesti frumoase despre automobile.

Citeste continuarea articolului 7 curiozitati despre Volvo: de ce au mereu punctaje maxime la testele de siguranta?

Scandalul Dieselgate parca nu se mai termina pentru cei de la Volkswagen. Lasand la o parte amenzile uriase pe care producatorul a fost obligat sa le plateasca, remediera problemelor inca nu s-a terminat nici pana astazi.

Spre exemplu, in Uniunea Europeana, cei de la Volkswagen au de rezolvat aceasta problema in cazul a nu mai putin de 8.5 milioane de masini. Pana in prezent, aproape 80% din numarul total de masini au fost reparate. Situatia sta insa mult mai prost pentru masinile din Romania, doar 36% dintre acestea intrand pe mana celor de la Volkswagen pentru a le fi remediate acele probleme.

In urma cu cateva zile, oficialii Uniune Europene au publicat un studiu cu referire la aceasta problema pe care o are producatorul german. Din informatiile care reies din acest date, se pare ca in Germania lucrurile au mers mult mai bine, doar 4% din numarul total de masini neajungand inca in service-ul Volkswagen. Cu doar 36% din numarul total de masini intrate in service, Romania ocupa ultimul loc in acest clasament. Din pacate, nu stim si care ar fi numarul exact al masinilor cu probleme din tara noastra, in raport fiind mentionat doar acest procent.

Citeste continuarea articolului Probleme pentru Volkswagen in Romania. Nici jumatate din masinile afectate de scandalul Dieselgate nu au ajuns in service!

In cazul in care sunteti interesati de studiile actuale legate de calitatea in ceea ce priveste evolutia in industria auto, poate ati observat ca cei de la Volvo nu stau foarte bine la acest capitol.

In 2018, acest studiu nu ii pozitioneaza pe cei de la Volvo pe o pozitie fruntasa, intr-un clasament in care se mai afla Jaguar, Land Rover, Chrysler, Mitsubishi si Subaru.

Ei bine, intr-un interviu recent, unul dintre oficialii marcii suedeze seful departamentului de cercetare si dezvoltare, Henrik Green, a sugerat ca aceste cifre se datoreaza lansarii modelului XC90, care a debutat in 2014, ca model pentru anul 2015. Cu toate acestea, Green a declarat ca lansarea noului S60 va ajuta foarte mult la schimbarea acestor statistici.

Citeste continuarea articolului Volvo S60 poate fi cea mai buna masina suedeza construita vreodata! Afla de ce!

Prima jumatate de an s-a dovedit a fi una foarte buna din punct de vedere al vanzarilor pentru cei de la Volkswagen. Germanii au anuntat ca nu mai putin de 3.12 milioane de automobile au ajuns in primele sase luni ale anului la clientii lor.

Comparand cu aceeasi perioada a anului trecut, putem observa ca cifra de vanzari este in crestere cu mai bine de 6 procente. Ceea ce chiar inseamna ceva, mai ales in contextul tuturor scandalurilor in care au fost implicati cei de la Volkswagen. Insa, se pare ca increderea clientilor este la fel de mare pentru modelele producatorului german.

Jurgen Stackmann, membru in conducerea producatorului german si responasabilul pe partea de vazari, a recunoscut in cadrul unei declaratii de presa ca prima jumatate a anului a fost una foarte buna pentru constructorul pe care il reprezinta.

Citeste continuarea articolului Vanzari in crestere pentru Volkswagen in prima jumatate a anului 2018

Cum faci sa te asiguri ca masina pe care tocmai ai cumparat-o este sigura? Te uiti cumva in cartea tehnica? Bifezi cat mai multe sisteme de siguranta atunci cand o cumperi? Nu ajung sistemele de siguranta din pachetul de baza si apelezi si la cele optionale?

Sau… o duci in service? O pui pe diagnoza? Suni la mecanicul din sat sa isi dea cu parerea despre ea sau ii cumperi o sticla de vin lui Marinica de la 3 sa coboare 10 minute sa se uite putin la ea, sa-i dea doua chei si sa iti ofere o impresie? Ca doar a fost mecanicul blocului de cand se stie…

Ei bine, daca procedezi asa in cazul unei masini noi-noute, cred ca nu e cea mai potrivita alegere si daca ai avut bani de o masina noua si totusi te duci la Marinica de la 3 sa ii dea doua chei sa-ti spuna daca e sigura inseamna ca nu meriti masina.

Citeste continuarea articolului Ce punctaj au obtinut Volvo XC40 si Ford Focus la testele Euro NCAP 2018?

Surprizele se tin lant de cand Tesla nu mai este favorita pasionatilor de automobile electrice. Masinile electrice au fost puse pe harta, acum ceva timp in urma, datorita companiei Tesla care se zbatea inca de pe atunci sa aduca la cunostinta si existenta tehnologiei autonome. Daca ceva ani in urma Tesla avea un cuvant de spus in aceste doua tehnologii, in momentul de fata este privita ca pe un paria al industriei auto.

Si credeti ca oamenii gresesc cand adopta aceasta atitudine fata de constructorul american? Eu zic ca nu. Nu s-a produs doar o eroare de livrare a unui automobil, ci s-au produs numeroase erori in procesul de constructie al masinii, ca mai apoi judecata lui Elon Musk sa nu fie deloc logica, cerandu-le celor care platisera 1000 de dolari avans sa mai livreze 2500.

De data aceasta, vorbim despre un top viitor al constructorilor auto in zona masinilor electrice. Stim deja ca acestea reprezinta viitorul in materie de mobilitate, insa oare care sunt brandurile care vor detine suprematia?

Citeste continuarea articolului Piata masinilor electrice pierde un nume important, dar castiga alte doua! Iata despre ce este vorba!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare