volkswagen

Lista stiri si informatii despre volkswagen pe Cars.ro

Stiri si informatii despre volkswagen

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre volkswagen publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre volkswagen, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: ford, masini electrice, europa, parteneriat, romania, masini noi, inmatriculari, masini second-hand, dacia, 2019, uzina, turcia, tehnologii autonome, vw id3, interior

Planuri mari pentru Ford pe plan european dupa extinderea parteneriatului cu Volkswagen

Volkswagen si Ford au anuntat la sfarsitul saptamanii trecute extinderea parteneriatului pe care il aveau inca de la inceputul acestui an in zona utilitarelor. Acum, cele doua companii au decis sa extinda alianta catre mai multe zone, strategia lor devenind oarecum comuna in ceea ce priveste dezvoltarea masinilor electrice si a tehnologiilor autonome.

Vorbim asadar despre doua domenii extrem de importante atunci cand ne referim la viitor, marea majoritate a producatorilor auto facand eforturi uriase de a porni cat mai lansat in aceasta directie a electrificarii si a masinilor autonome!

Conform noii intelegi dintre cele doua companii, Ford va putea dezvolta modele electrice pe platforma Modular Electric Toolkit (MEB) a Grupului Volkswagen. Pentru inceput, se pare ca americanii se gandesc la dezvoltarea unui model electric de volum, care va urma sa fie produs in cadrul uzinei din Koln, Germania. Pana la lansarea acestui model electric mai este insa destul de mult timp, americanii planuind ca acesta sa devina disponibil pentru vanzare incepand abia cu anul 2023. De asemenea, nu este exclusa nici varianta ca cei de la Ford sa dezvolte in paralel inca un model care sa aiba la baza aceeasi platforma MEB a celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Planuri mari pentru Ford pe plan european dupa extinderea parteneriatului cu Volkswagen

Piata de masini noi din Romania a crescut cu peste 19% in prima jumatate a anului 2019

Piata auto din tara noastra traverseaza o perioada foarte buna, continuandu-si trendul ascendent si in luna iunie. Conform datelor publicate de specialistii din cadrul Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), in tara noastra au fost inmatriculate in a sasea luna a anului nu mai putin de 14.082 de masini noi.

Facand o comparatie cu aceeasi luna a anului trecut, vom observa ca vorbim despre o crestere de 15 procente, ceea ce nu este deloc de neglijat! In aceste conditii, nu putem decat sa ne bucuram de apetitul in crestere aratat de romani pentru masinile noi!

Asa cum era si de asteptat pentru cei mai multi dintre noi, Dacia ramane si in luna iunie cea mai iubita marca auto printre romani. Mai exact, au fost cumparate 3.773 de masini Dacia in luna iunie, in scadere totusi cu un procent fata de iunie 2018. Francezii de la Renault se claseaza pe locul secund in acest clasament, fiind cumparate 1.381 de unitati, cu 83% mai multe in comparatie cu prima luna de vara a anului precedent.

Citeste continuarea articolului Piata de masini noi din Romania a crescut cu peste 19% in prima jumatate a anului 2019

Noua uzina Volkswagen va fi construita in Turcia

Grupul Volkswagen a anuntat in urma cu ceva timp ca isi doreste sa construiasca o noua uzina, estul continentului european fiind zona in care ar fi urmat sa fie localizata noul punct de lucru.

Nu a trecut mult de la acel anunt si mai multe publicatii au relatat ca Romania este una dintre posibilele variante pe care le-au luat in calcul cei de la Volkswagen. Numai ca asa cum stim cu totii, tara noastra nu are cum sa fie o destinatie prea atractiva atunci cand vine vorba despre construirea unei uzine auto. Din pacate, lipsa infrastructurii din tara noastra reprezinta o mare problema atunci cand vine vorba despre domeniul auto!

In cele din urma, dupa mai multe randuri de negocieri, cei de la Volkswagen au ramas cu doar doua variante pe masa. Prima dintre ele a fost Turcia, in timp ce varianta de rezerva era Bulgaria.

Citeste continuarea articolului Noua uzina Volkswagen va fi construita in Turcia

Parteneriatul dintre Volkswagen si Ford a fost extins

Volkswagen si Ford au anuntat la sfarsitul saptamanii trecute extinderea parteneriatului inceput in debutul acestui an in zona utilitarelor. Vorbim de aceasta data despre o colaborare care se anunta a fi mult mai intensa intre cele doua companii, noul parteneriat vizand un segment strategic pentru viitor.

Mai exact, vorbim despre o colaborare in segmentul electric, masinile cu o asemenea propulsie incepand sa fie din ce in ce mai cautate pe marea majoritate a pietelor auto. Haideti sa descoperim impreuna care sunt planurile celor doua grupuri dupa ce acest parteneriat a fost extins!

Aflam in primul rand ca americanii de la Ford vor dezvolta modele electrice pe platforma Modular Electric Toolkit (MEB) a Grupului Volkswagen. Conform informatiilor, totul va incepe cu un model electric de volum care va fi produs in cadrul uzinei de la Koln (Germania) si care va ajunge pe piata abia in anul 2023. De asemenea, se pare ca nu este exclus ca cei de la Ford sa dezvolte in paralel si un alt model pe aceeasi platforma MEB.

Citeste continuarea articolului Parteneriatul dintre Volkswagen si Ford a fost extins

Inceputul lunii mai ne aducea primele imagini cu hatchback-ul electric Volkswagen ID.3, insa germanii nu ne-au lasat la acea vreme sa observam prea multe detalii, dat fiind faptul ca ne prezentasera niste fotografii camuflate. Mai mult decat atat, la acea vreme nu ne era oferita nicio informatie suplimentara cu privire la interiorul noilor modele!

Ei bine, se pare ca a venit vremea pentru noutati din acest punct de vedere, reprezentanta austriaca a constructorului german publicand un clip video in care ne sunt prezentate mai multe imagini cu interiorul noului model electric ID.3. Haideti sa ne uitam si noi la ele si sa descoperim impreuna ce surprize ne-au pregatit germanii!

Asa cum cei mai multi dintre noi ne-am si fi asteptat, noul Volkswagen ID.3 va avea la interior un instrumentar de bord digital care va avea rolul de a afisa elemente pentru viteza de deplasare si autonomia bateriei. De asemenea, in partea centrala a plansei de bord este pozitionat orizontal un ecran touch de dimensiuni generoase, prin intermediul acestuia putand fi controlat sistemul de navigatie, sistemul multimedia sau clima.

Citeste continuarea articolului Volkswagen publica primele imagini cu interiorul lui ID.3

Volkswagen a inchis oficial unul dintre cele mai importante episoade din istoria sa. Ultimul model din seria emblematicului Beetle a iesit miercuri de pe poarta fabricii din Puebla, Mexic, relateaza CNN Business.

Compania a celebrat iesirea din fabricatie a Beetle, dupa mai bine de sapte decenii de existenta, printr-o ceremonie organizata la sediul fabricii.

Linia de productie va fi de acum utilizata pentru fabricarea unui nou SUV compact destinat pietei nord-americane.

Citeste continuarea articolului Finalul unei ere: Ultimul VW Beetle a iesit pe portile fabricii din Mexic

Volkswagen este unul dintre primii producatori importanti de pe piata auto globala care si-au asumat ca sunt dispusi sa faca orice sacrificiu in drumul catre electrificare, drum ales in ultimii ani de tot mai multi constructori din toate colturile lumii. Si cand spunem sacrificii ne referim in primul si primul rand la cele de ordin financiar, pentru aceasta electrificare accelerata a portofoliilor fiind nevoie de investitii considerabile. In aceste conditii, germanii de la Volkswagen si-au asumat ca vor face aceste investitii, propunandu-si sa ajunga cel mai bun producator de pe piata auto atunci cand vine vorba despre segmentul electric.

La ora actuala, Grupul Volkswagen se afla in mijlocul unui proces de conversie a nu mai putin de 16 uzine pentru productia de masini electrice. Scopul este unul destul de indraznet, insa, fara doar si poate, realizabil. Grupul german isi propune sa detina in portofoliu peste 30 de modele electrice noi sub brandurile Volkswagen, Audi, Skoda si SEAT. Conform informatiilor pe care le avem cu totii pana la aceasta ora, germanii si-au setat si un obiectiv temporar destul de indraznit pentru indeplinirea acestei misiuni, si anume finalul anului 2023. Insa, atunci cand vorbim despre un nume precum Volkswagen, totul este posibil!

Chiar si asa insa, cei din conducerea Grupului Volkswagen spun ca se confrunta cu anumite probleme atunci cand vine vorba despre furnizori. Mai exact, planurile grupului german sunt atat de indraznete la acest moment, incat nici macar producatorii cu care acestia lucreaza nu au incredere ca pot fi puse in practica intr-un timp atat de scurt. Stefan Sommer, membru in structura de conducere a Grupului Volkswagen, a declarat agentiei de presa Reuters ca “nu toti furnizorii sunt convinsi de faptul ca mobilitatea electrica va ajunge la o scara atat de mare in viitorul apropiat”. Astfel, Stefan Sommer mai spune ca este nevoie de timp “pentru ca furnizorii sa fie convinsi sa investeasca in industria auto”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen accelereaza planurile de electrificare, anuntand noi investitii de peste 50 de miliarde de euro

Grupul Volkswagen, primul pe lista neagra in ceea ce priveste emisiile de noxe. Pe masura ce regulile se inaspresc la nivel global, producatorii auto sunt nevoiti sa ia masuri pentru a se alinia normelor impuse de autoritati.

Volkswagen si Fiat Crysler Automobiles sunt principalele vizitate si ar putea suporta amenzi de aproape 800 de milioane de euro, daca nu reusesc sa se situeze sub pragul maxim admis al emisiilor de noxe.

Constructorii auto amintiti sunt departe de a respecta normele impuse pentru anul 2021, potrivit unui studiu de piata realizat de AlixPartners, dupa ce Comisia Europeana a stabilit limita maxima admisa de emisii de dioxid de carbon de 95 de grame pe kilometru, la nivel de gama.
Nemtii au anuntat deja ca lucreaza pentru remedierea problemelor, in timp ce producatorul italiano-american cauta inca solutii, luand in calcul inclusiv achitarea penalizarilor, care ar putea fi mai mici decat o posibila schimbare in cadrul gamei.

Citeste continuarea articolului Volkswagen fabrica cele mai poluante masini din lume! Amezile colosale pe care le risca nemtii, daca nu rezolva problema emisiilor

Problema emisiilor de dioxid de carbon a fost intens dezbatuta la cel mai inalt nivel in ultimii ani, drept pentru care acum suntem in situatia de a vorbi despre niste norme de emisii pe care Uniunea Europeana le-a stabilit pentru anul 2020.

Astfel, toti producatorii de pe piata auto trebuie sa aiba o medie a emisiilor de CO2 de 95 de grame per kilometru, media fiind calculata la nivelul intregii game de modele. Asa cum probabil ca va amintiti, producatorii au acuzat in mai multe randuri ca aceasta tinta de emisii a fost decisa in pripa, fiind aproape imposibil sa fie respectata intr-un timp atat de scurt!

Analistii specializati in aceasta problema au realizat mai multe studii in ultima perioada cu privire la stadiul in care se afla constructorii auto in drumul lor spre atingerea acestei tinte de emisii, iar rezultatele nu au fost deloc dintre cele mai incurajatoare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen si Fiat - Chrysler risca amenzi uriase pentru nerespectarea tintelor de emisii

Grupul Volkswagen a anuntat pe parcursul anului trecut ca este in cautarea unei tari care sa gazduiasca o noua uzina a sa pe teritoriul ei. Nu a trecut prea mult timp si pe lista celor de la Volkswagen a aparut si tara noastra, alaturi de Serbia, Ungaria sau chiar Bulgaria. S-a intamplat acest lucru deoarece cei de la Volkswagen au anuntat de la bun inceput ca isi doresc ca noua uzina sa fie construita undeva in Europa de Est. Motivele pentru care cei de la Volkswagen si-au dorit acest lucru pot fi mai multe la numar, insa probabil cel mai important dintre ele este legat de factorul financiar.

Ei bine, asa cum stim cu totii, Romania a iesit rapid de pe lista germanilor, tara noastra avand un dezavantaj important in aceasta speta, si anume lipsa infrastructurii. Ce este insa interesant este ca cei de la Volkswagen si-au indreptat rapid privirea catre Turcia, o tara care se dovedeste a fi extrem de atractiva, in ciuda unor dezavantaje importante. Evident, Turcia nu face parte din Uniunea Europeana, ceea ce va ingreuna treaba pentru cei de la Volkswagen. La acest moment se poarta ultimele negocieri intre Turcia si Grupul Volkswagen, varianta de rezerva pentru germani fiind reprezentata de Bulgaria.

O importanta publicatie germana sustine ca CEO-ul Herbert Diess a efectuat saptamana trecuta o vizita in Turcia pentru a discuta ultimele detalii cu privire la construirea uzinei Grupului Volkswagen pe teritoriul Turciei. Germanii au gasit si locatia perfecta pentru aceasta uzina noua, terenul fiind situat langa orasul port Izmir. In acest context, un purtator de cuvant al celor de la Volkswagen a afirmat ca “Turcia ar avea un amplasament atractiv pentru noua facilitate de productie a Grupului Volkswagen”. De asemenea, acelasi purtator de cuvant a recunoscut ca la acest moment “exista negocieri care se poarta la cel mai inalt nivel”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen poarta ultimele negocieri cu Turcia pentru constructia noii uzine

Noul hatchback electric ID.3 al celor de la Volkswagen urmeaza sa fie lansat oficial in aceasta toamna, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Desi mai sunt aproape trei luni pana la acest moment, oficialii germani au mai facut un pas in fata pentru a anunta cateva informatii noi despre acest model care promite deja multe! Mai exact, producatorul german vrea sa ii asigure pe potentialii clienti de performantele bateriei cu care vor fi echipate aceste modele.

Astfel, cei de la Volkswagen anunta ca garanteaza ca bateria dispusa pe modelele ID.3 va pastra cel putin 70% din capacitatea neta dupa 8 ani sau dupa parcurgerea unei distante totale de 160.000 de kilometri.

Intr-un comunicat de presa emis in aceasta saptamana, cei de la Volkswagen anunta ca “viitorii proprietari ai modelelor ID nu trebuie sa isi faca griji cu privire la durata de viata a bateriilor deoarece Volkswagen va garanta ca bateriile isi vor pastra cel putin 70% din capacitatea neta chiar si dupa opt ani sau 160.000 de kilometri parcursi”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen ofera garantii pentru bateria cu care vor fi echipate modelele ID.3

Volkswagen a anuntat recent infiintarea diviziei “Car.Software”, divizie care va aduna nu mai putin de 5.000 de experti care se vor ocupa cu dezvoltarea in-house a platformelor software ale grupului. Astfel, grupul german vrea sa arate ca isi asuma o responsabilitate din ce in ce mai mare in dezvoltarea softurilor cu care isi va echipa modelele viitoare din gama.

Daca pana acum germanii se ocupau doar de aproximativ 10% din platformele software ale grupului, de acum incolo acest procent va creste pana la 60%, ceea ce nu este deloc de neglijat. Va prezentam in randurile urmatoare mai multe detalii cu privire la acest proiect gigant al celor de la Volkswagen!

Aflam de la oficialii germani ca pana in anul 2025, toate modelele noi lansate de Grupul Volkswagen vor urma sa foloseasca aceeasi platforma software. Mai exact, este vorba despre sistemul de operare “vw.os”, care va deveni in cele din urma standardul pentru toate brandurile din grup.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a infiintat divizia “Car.Software”, toate modelele din grup urmand sa foloseasca acelasi soft

Volkswagen se pregateste intens in aceasta perioada de lansarea noii generatii Golf, una dintre cele mai asteptate noutati din lumea auto in aceasta a doua parte a anului curent. Asa cum fiecare dintre noi stim, Golf reprezinta unul dintre cele mai importante modele din gama producatorului german, fiind fara doar si poate unul dintre cele mai iubite si mai indragite modele prezente pe piata auto europeana si nu numai. Noua generatie Golf 8 urmeaza sa fie prezentata in aceasta toamna, oficialii producatorului german inaintand luna octombrie ca termen oficial pentru evenimentul de lansare.

Bineinteles, asta inseamna ca la acest moment, pregatirile pentru lansarea noii generatii sunt in plina desfasurare, specialistii din cadrul constructorului german asigurandu-se ca totul este in regula si ca totul este pregatit pana la cel mai mic detaliu.

In aceste conditii, sefii celor de la Volkswagen ne dau asigurari ca se face tot ceea ce se poate pentru ca noua generatie a lui Golf sa fie prezentata in aceasta toamna, in luna octombrie, asa cum a fost stabilit. De asemenea, Herbert Diess, seful constructorului german, a declarat recent ca primele exemplare Golf 8 vor ajunge la clienti pana la sfarsitul acestui an! Asadar, se pare ca vor exista cativa norocosi care se vor putea bucura de un cadou de sarbatori pe cinste!

Citeste continuarea articolului Primele modele Golf 8 vor ajunge la clienti pana la finalul anului

Vara anului trecut aducea in prim plan stirea semnarii unui Memorandum de Intelegere intre Volkswagen si Ford. Semnarea acelui memorandum reprezenta un prim pas pe care cei doi constructori il faceau in incercarea de a analiza viabilitatea unui parteneriat.

Desi o asemenea vestea reusise la acea vreme sa ia prin surprindere o buna parte a lumii auto, se pare ca negocierile dintre cele doua parti au continuat in toata aceasta perioada scursa intre timp. Si, mai mult decat atat, se pare ca negocierile au ajuns intr-o faza finala, oficializarea parteneriatului urmand sa se faca in perioada imediat urmatoare.

Conform primelor informatii care au aparut pe aceasta tema, Volkswagen si Ford sunt gata sa semneze un parteneriat cu privire la dezvoltarea comuna a masinilor autonome si electrice.

Citeste continuarea articolului Negocierile dintre Volkswagen si Ford cu privire la un parteneriat sunt aproape finalizate

Volkswagen a denuntat parteneriatul cu firma Aurora, specializata in software pentru vehicule autonome, la doua zile dupa ce startup-ul din Silicon Valley a anuntat ca va construi platforme autonome pentru vehicule comerciale impreuna cu Fiat Chrysler Automobiles (FCA).

”Activitatile din cadrul parteneriatului au fost incheiate”, a fost anuntul scurt al purtatorului de cuvant al Volkswagen.

Aurora, care a anuntat in februarie ca a atras o finantare noua, de 530 de milioane de dolari, mai are parteneriate cu Hyundai Motor si cu compania chineza Byton pentru dezvoltarea si testarea de sisteme destinate conducerii autonome, pentru producatori auto, proprietari de flote si alte firme.

Citeste continuarea articolului Volkswagen renunta la parteneriatul cu firma Aurora, specializata in software pentru vehicule autonome

Volkswagen are o veste proasta pentru un numar semnificativ de angajati in acest sfarsit de saptamana, nu mai putin de 4.000 dintre acestia urmand sa fie concediati in perioada urmatoare. Producatorul german si-a anuntat in urma cu ceva timp planurile de eficientizare a operatiunilor, strategie care ar fi urmat sa fie implementata intr-un timp cat mai scurt cu putinta. Aceasta decizie a venit in urma analizelor facute in legatura cu costurile cu forta de munca inregistrate in ultima perioada, costuri care s-au ridicat la o valoare indeajuns de mare incat sa ii puna pe ganduri pe cei din conducere.

In aceste conditii, management-ul celor de la Volkswagen a luat hotararea ca a venit momentul sa faca in asa fel incat sa reduca costurile cu forta de munca. Scopul principal al strategiei asumate de conducerea producatorului german este acela de a atinge in urmatorii patru ani o marja de profit de 6%. Chiar daca germanii au trecut cu bine de intreg scandalul Dieselgate si chiar daca cifrele de vanzari nu ne arata sub nicio forma ca ar exista probleme financiare la cei de la Volkswagen, este normal totusi pentru conducerea constructorului sa isi doreasca cifre financiare cat mai bune!

Una dintre prioritatile anuntate de cei de la Volkswagen in urma cu ceva timp se referea la digitalizarea operatiunilor. In acest sens, producatorul german a anuntat ca este dispus sa investeasca nu mai putin de patru miliarde de euro in astfel de proiecte in urmatorii patru ani, pana in 2023. Insa, in conditiile in care niste sume atat de mari sunt investite in aceasta directie, cei de la Volkswagen se vad pusi in situatia de a taia alte costuri. In cele din urma, se pare ca cei din conducerea constructorului german au decis ca a venit momentul pentru a se desparti de nu mai putin de 4.000 de angajati. In acest context, reprezentantii VW mentioneaza ca printre acesti angajati nu se numara si angajati din segmentul de productie.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va concedia 4.000 de angajati in urma investitiilor masive in digitalizare

In urma cu aproape o luna, germanii de la Volkswagen ne anuntau ca au deschis linia de pre-comenzi pentru noul model electric ID.3. Noul model electric se anunta extrem de interesant, informatiile publicate pana acum de cei de la Volkswagen fiind primite cu interes si cu entuziasm atat din partea pasionatilor auto, cat si din partea specialistilor din domeniu.

Bineinteles, ID.3 promite destul de multe la aceasta ora, insa ramane sa ne convingem de acest lucru in curand! Pentru inceput, intr-o prima faza, clientii pot rezerva exclusiv versiunea ID.3 1st, versiune echipata cu o baterie cu capacitate de 58 kWh, baterie care ofera o autonomie de nu mai putin de 420 de kilometri, conform standardului WLTP.

Asa cum spuneam si mai devreme, informatiile transmise de cei de la VW cu privire la noul model electric ID.3 au fost primite cu entuziasm de cei interesati, iar asta se poate vedea si din cifrele obtinute in cazul pre-comenzilor. Mai exact, in primele 24 de ore de la deschiderea listelor de pre-comenzi, cei de la Volkswagen au inregistrat nu mai putin de 10.000 de rezervari, o cifra care spune multe.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a primit peste 20.000 de comenzi pt electricul ID.3 1st in prima luna

Volkswagen s-a bucurat de un debut important la Wörthersee 2018, unde a venit cu conceptul Golf GTI TCR, masina care a devenit un produs de serie acum cateva luni. Mai mult, in 2017, la acelasi eveniment avea premiera conceptul up! GTI, model care avea sa devina de serie in Europa.

Ce se va intampla anul acesta? Se pare ca oficialii de la VW nu au in plan vreun debut, dar "invataceii" producatorului britanic vor fi prezenti la intalnire cu doua modele altfel pentru marca, amandoua extrem de interesante.

A 38-a intalnire GTI de pe malul lacului din localitatea Reifnitz, in Austria, a inceput astazi.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat noi versiuni ale modelului Golf la Wörthersee: GTI Aurora si Estate R 4MOTION FighteR

Un tamplar si-a construit un Volkswagen Beetle din lemn si a pornit cu el intr-o calatorie de peste 20.000 de kilometri sa i-l ofere cadou fiicei sale. Constructia a durat aproximativ doi ani de zile, iar rezultatul este unul uimitor.

Totul a pornit de la dorinta fiicei barbatului din Peru care, de ziua ei de nastere, in locul unei petreceri fastuoase, si-a dorit un automobil construit din lemn. Avand meseria de tamplar, tatal fetei a luat in serios moftul copilului si s-a apucat de treaba.

Doi ani mai tarziu, barbatul se incumeta sa strabata cativa zeci de mii de kilometri, distranta dintre Peru si New York, pentru a-i face cadou fetei automobilul visat - un Volkswagen Beetle construit din lemn.

Citeste continuarea articolului Un tamplar si-a construit un Volkswagen Beetle din lemn si a pornit cu el intr-o calatorie de peste 20.000 de kilometri

Cine se indoia de ipoteza disparitiei masinilor diesel de pe soselele Europei are un motiv sa se mai gandeasca o data. Ultima decizie a celor de la Volkswagen reprezinta un semnal clar ca drumul disparitiei motoarelor pe motorina este unul fara intoarcere, mai ales ca uzinele de la Wolfsburg nu sunt singurele care vor recurge la o asemenea strategie.

Volkswagen a deschis oficial programul de cumparare si inlocuire a masinilor diesel noi sau aproape noi – marci ale grupului VAG. In program se califica masinile luate recent, dupa luna aprilie. Doritorii sunt obligati sa-si schimbe autoturismele pe carburant diesel cu unele hibrid sau electrice, ceea ce reprezinta semnul clar ca era celor mai apreciate automobile de pana acum este aproape de final.

Datele oficiale indica faptul ca Volkswagen mai are un program de innoire a parcului auto diesel vechi, program prin care in 8 luni de zile a inlocuit 120.000 de masini diesel vechi. 

Citeste continuarea articolului Semnalul că masinile Diesel vor fi interzise! Cea mai mare companie, scoate din uz masinile pe motorina prin doua metode!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare