volkswagen

Lista stiri si informatii despre volkswagen pe Cars.ro

Stiri si informatii despre volkswagen

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre volkswagen publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre volkswagen, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: livrari, 2019, skoda, seat, audi, masini autonome, uzina, slovacia, productie, masini electrice, volkswagen golf 8, interior, habitaclu, imagine, romania

Livrarile Grupului Volkswagen au scazut in primele patru luni ale anului

Grupul Volkswagen traverseaza la ora actuala o perioada nu tocmai buna, cifrele de vanzari aratandu-ne tuturor ca vorbim despre un declin al grupului german. Astfel, statisticele inregistrate in primele patru luni ale anului ne arata ca Grupul Volkswagen a livrat in aceasta perioada un numar de 3.47 milioane de automobile.

In aceste conditii, vorbim despre o scadere a cifrei de vanzari obtinuta de cei de la Volkswagen in aceasta perioada. In comparatie cu acelasi interval de patru luni din 2018, Volkswagen a obtinut acum o cifra de vanzari mai mica cu 3.7 procente.

Motivele cu privire la aceste cifre de vanzari in scadere sunt mai multe, sau cel putin asa ne spun cei de la Volkswagen. Oficialii grupului german spun ca unul dintre principalele motive pentru care s-a ajuns la aceasta scadere a livrarilor este reprezentat de situatia economica din ce in ce mai grea din unele tari.

Citeste continuarea articolului Livrarile Grupului Volkswagen au scazut in primele patru luni ale anului

Volkswagen va produce modelele electrice de clasa mica la uzina din Bratislava

Presa germana a anuntat la inceputul acestei saptamani ca masinile electrice de clasa mica din gama Grupului Volkswagen vor intra in linia de productie in uzina grupului german din Slovacia. In aceste conditii, inseamna ca la Bratislava vor fi produse in perioada urmatoare modele atat de la Volkswagen, cat si de la SEAT si Skoda.

La ora actuala, in cadrul uzinei de la Bratislava sunt produse modele precum Volkswagen Up, Skoda Citigo sau SEAT Mii. Insa, se pare ca in cele din urma, aceasta uzina va deveni un centru de productie pentru o parte dintre viitoarele modele electrice ale grupului german.

Informatiile in acest sens nu au fost inca confirmate oficial de niciunul dintre oficialii din conducerea grupului german, insa s-ar parea ca acestea vin de la niste surse apropiate board-ului administrativ. Astfel, presa germana sustine acum ca in Slovacia ar urma sa fie produse modelele electrice de clasa mica de la Volkswagen, SEAT si Skoda.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va produce modelele electrice de clasa mica la uzina din Bratislava

Volkswagen publica prima imagine cu interiorul noului Golf

Germanii de la Volkswagen au publicat prima imagine cu interiorul viitorului Golf 8, aceasta infatisand un habitaclu care beneficiaza de un design modern. Publicarea acestei imagini vine dupa ce cei de la Volkswagen ne-au oferit in aceasta saptamana mai multe informatii suplimentare in legatura cu noua generatie a modelului Golf, cel mai bine vandut model de pe piata auto europeana. Asa cum probabil ca stiti deja la acest moment, noua generatie a lui Golf va fi prezentata in mod oficial in aceasta toamna, in luna octombrie, intr-un eveniment organizat in orasul german Wolfsburg.

Imaginea pe care ne-o prezinta cei de la Volkswagen acum ne lasa impresia ca producatorul german a planuit schimbari importante in ceea ce priveste habitaclului noilor modele Golf. Spre exemplu, putem observa cum in partea centrala va fi disponibil un ecran touch integrat in panoul digital de instrumente. De asemenea, putem remarca cum gurile de ventilatie vor fi mutate din partea superioara a ecranului central in partea de jos. Nu in ultimul rand, multe dintre butoanele fizice vor disparea, numarul celor care se vad in aceasta imagine fiind destul de redus.

Imaginea cu interiorul viitorului model Golf de generatie noua a fost publicata de cei de la Volkswagen in interiorul unui document de 39 de pagini publicat pe site-ul oficial al constructorului cu discursul sustinut de CEO-ul Herbert Diess in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor din data de 14 mai. In acelasi document publicat mai putem observa si o schita care ne infatiseaza designul exterior al noului Golf 8. Insa, la exterior trebuie sa recunoastem ca observam mai putine modificari pregatite de cei de la Volkswagen decat la interior. Spre exemplu, blocurile optice vor beneficia de un design usor schimbat, in timp ce prizele de aer vor avea un aspect ceva mai generos.

Citeste continuarea articolului Volkswagen publica prima imagine cu interiorul noului Golf

Volkswagen incepe negocierile pentru constructia unei noi uzine in Europa de Est

In urma cu cateva luni, germanii de la Volkswagen anuntau pentru prima data ca intentioneaza sa construiasca o noua uzina in anii ce urmeaza, uzina ce ar urma sa fie amplasata intr-una dintre tarile est europene. Initial, se spunea ca rolul principal al acestei uzine noi ar urma sa fie cresterea productiei pentru modelele Skoda, modele care sunt din ce in ce la mai mare cautare in ultimii ani.

Planurile celor de la Volkswagen au fost date un pic peste cap de protestele manifestate de angajatii Grupului, acestia facand presiuni considerabile pentru cresterea capacitatii de productie in uzinele actuale.

In cele din urma, se pare ca cei de la Volkswagen isi doresc in continuare sa puna pe picioare o noua uzina, drept pentru care a demarat procesul de negocieri. In acest context, producatorul german a oferit in cursul acestei saptamani mai multe informatii cu privire la planurile de viitor, printre acestea regasindu-se si constructia acestei noi uzine.

Citeste continuarea articolului Volkswagen incepe negocierile pentru constructia unei noi uzine in Europa de Est

In loc sa faca tam-tam pe tema asta, Volkswagen a decis sa ascunda aceste imagini intr-un document PDF de 39 de pagini, in care a fost vorba despre intalnirea anuala din 2019 a marcii. Cu gandul la a produce, din nou, "un model de top", este pentru prima data cand vedem noul Golf 8 si ne intalnim cu elemente revolutionare de design, atat la exterior cat si la interior.

Am vazut, pana acum, mai multe imagini spion cu modele prototip camuflate sau in teste, asa ca cele doua imagini nu sunt chiar o surpriza. Tineti cont de faptul ca elementele stilistice sunt exagerate, pentru ca ar fi imposibil ca acoperisul sa fie atat de jos si jantele atat de mari. Cu toate astea, e vorba despre imagini oficiale, care ne ofera informatii despre ceea ce ar trebui sa asteptam de la urmatorul Golf.

Cat despre cabina, aici lucrurile sunt si mai interesante, de vreme ce VW promite, pe noul Golf 8, un interior fara precedent la capitolul technologie. Fata de declaratiile anterioare, numarul butoanelor fizice a scazut, multe dintre functii fiind integrate in ecranele tactil. Sistemul de infotainment este amplasat chiar langa instrumentarul digital de bord si, chiar daca nu e la fel de mare ca cel de 15 inch de pe Touareg, are dimensiuni mai mult decat generoase.

Citeste continuarea articolului Avem imagini oficiale: asa va arata VW Golf 8!

Salonul Auto de la Frankfurt, progrmat ca in fiecare toamna in luna septembrie, ne-ar putea aduce in acest an o surpriza interesanta din partea celor de la Volkswagen. Mai exact, producatorul german ar putea prezenta cu aceasta ocazie un nou concept care va anticipa practic un viitor model electric. De asemenea, asa cum stiti deja, tot la Frankfurt este programata in aceasta toamna si lansarea in premiera mondiala a hatchback-ului electric ID.3. Chiar daca pana la lansarea din toamna mai este ceva timp, producatorul german a deschis la mijlocul saptamanii trecute sesiunea de pre-comenzi pentru acest ID.3.

Bineinteles, noul ID.3 va fi in centrul atentiei atunci cand vom vorbi despre standul celor de la Volkswagen din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din aceasta toamna. Insa, asta nu inseamna ca cei de la Volkswagen nu ne pot face o surpriza, venind si cu acest concept care ar anunta un viitor model electric in gama constructorului german. Zvonurile cu privire la un asemenea concept lansat in toamna au inceput sa apara chiar dupa unele declaratii facute de unul dintre oficialii din board-ul de conducere al celor de la Volkswagen!

Jurgen Stackmann, director de marketing si de vanzari in cadrul Volkswagen, a declarat in urma cu ceva timp ca “Frankfurt va fi gazda prezentarii lui ID.3, dar si a unei idei despre ceea ce urmeaza”. Ei bine, dupa aceasta remarca, zvonurile nu au mai incetat sa apara cu privire la acest concept care ar anunta o viitoare masina electrica. Stackmann mai face inca o remarca si evidentiaza faptul ca “masinile care urmeaza vor fi din clasa compacta”. Din pacate, acestea au fost singurele declaratii facute de Stackmann, acesta preferand sa lase loc de supozitii in aceasta directie pentru moment.

Citeste continuarea articolului Volkswagen ar putea prezenta un nou concept electric in aceasta toamna

Replica celor de la Volkswagen la celebrul Tesla Model 3 va purta numele ID.3 si va avea premiera oficiala, in septembrie, la Frankfurt Motor Show 2019.

Cifra "3" semnifica faptul ca masina va face parte din clasa compacta si va fi al treilea capitol important in istoria marcii, dupa Beetle si Golf.

Foarte important este si faptul ca, daca va intereseaza modelul, puteti depune un depozit rambursabil de 1.000 de euro. Pretul masinii va pleca, in Germania, de la 30.000 de euro, modelul fiind oferit cu trei optiuni de baterii.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un concurent pentru Tesla Model 3: va costa 30.000 de euro si a fost botezat ID.3!

Oficialii Volkswagen au anuntat in urma cu nu prea mult timp ca a luat decizia de a amana lansarea pe piata a modelelor noii generatii Golf 8 pentru prima parte a anului 2020. Mai exact, noile modele ar urma sa fie lansate pe piata la sfarsitul lunii februarie a anului viitor. Ei bine, lasand acest lucru la o parte, germanii de la Volkswagen ne mai ofera acum cateva informatii interesante despre aceasta noua generatie ce este pe punctul de a fi lansata! Astfel, aflam acum ca productia noului Golf 8 ar urma sa inceapa in trimestrul al treilea al acestui an la uzina producatorului amplasata in Wolfsburg.

In conditiile in care demararea procesului de productie pentru Golf 8 va incepe cel mai tarziu la finele lunii septemrbie, prezentarea oficiala a acestuia ar urma sa se faca in luna octombrie a acestui an. Noile modele vor urma sa poata fi achizitionate incepand cu data de 24 februarie 2020. Initial, comenzile vor putea fi plasate numai din Germania, insa in scurt timp, noile modele vor fi disponibile si pe celelalte piete importante de la nivel european. Totusi, trebuie sa spunem ca planurile celor de la Volkswagen pentru finalul acestui an au fost date peste cap destul de mult. Planul initial anuntat de oficialii producatorului prevedea producerea a nu mai putin de 80.000 de unitati Golf 8, insa in cele din urma s-a ajuns la o cifra de productie propusa de doar 10.000 de unitati.

Conform informatiilor aparute pe piata, una dintre principalele probleme cu care s-au confruntat cei de la Volkswagen si care a dus in cele din urma la amanarea lansarii lui Golf 8 a fost legata de “tehnologiile avansate” de care va beneficia acest model. Mai exact, se pare ca cea mai mare problema este legata de securitatea update-urilor over the air (OTA) pentru aplicatiile software integrate. Noile modele vor fi conectate in permanenta la internet si vor oferi o conectivitate la nivel inalt. De asemenea, noul Golf 8 va beneficia de functii autonome extinse si va oferi o gama vasta de sisteme de siguranta active.

Citeste continuarea articolului Productia noului Volkswagen Golf 8 va debuta in luna septembrie

Specialistii in tuning de la ABT Sportsline au o perioada aglomerata in aceasta prima parte a anului, pregatind pachete de performanta pentru mai multe modele extrem de interesante. In urma cu cateva zile am vorbit despre un pachet pregatit de cei de la ABT pentru modelul de performanta Skoda Octavia RS, insa se pare ca acum avem o noua surpriza din partea acestora.

Mai exact, se pare ca germanii au pregatit un kit si pentru hot-hatch-ul Volkswagen Golf R. Si, din cate se pare, avem un pachet destul de interesant, care aduce un plus important de putere si nu numai.

Volkswagen Golf este, fara doar si poate, un model puternic inca din standard, acesta putand indeplini cerintele celor mai multi dintre pasionatii auto dornici de aventura la volanul bolidului pe care il conduc. Asa cum probabil ca stiti deja, Golf R vine echipat cu o unitate de motorizare cu capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 300 de cai putere si un cuplu maxim de 400 Nm. Ei bine, kit-ul de performanta pregatit de cei de la ABT face ca aceste cifre sa creasca simtitor. In urma upgrade-ului asigurat de ABT, Golf R ajunge la o putere de 350 de cai si la un cuplu maxim de 440 Nm, ceea ce nu este deloc rau!

Citeste continuarea articolului Tunerii de la ABT au pregatit un kit de performanta pentru Volkswagen Golf R

Golf este, fara doar si poate, unul dintre cele mai importante si unul dintre cele mai cunoscute modele din gama celor de la Volkswagen. Ei bine, stim cu totii deja ca Golf este aproape sa primeasca o noua generatie. Insa, producatorul german a anuntat la mijlocul lunii martie ca este in situatia de a amana lansarea pe piata a noilor modele pentru prima parte a anului 2020. A mai trecut ceva timp de atunci si, se pare, ca acum avem chiar si o informatie oficiala in acest sens. Mai bine spus, cei de la Volkswagen au confirmat ca noile modele Golf vor fi disponibile pe piata incepand cu sfarasitul lunii februarie 2020.

Noile informatii oficiale vin chiar din partea lui Jurgen Stackmann, directorul de brand al producatorului german. Intr-un interviu acordat unei reviste de specialitate, Jurgen Stackmann a transmis fanilor ca noile modele Golf de generatie noua vor putea fi achizitionate incepand cu data de 24 februarie 2020. Pentru inceput, noile modele vor putea fi achizitionate din Germania, insa acestea vor ajunge rapid si pe alte piete europene. Asadar, nu mai avem atat de mult de asteptat pana la lansarea acestor noi modele, ceea ce nu poate decat sa ne bucure pe noi toti!

Daca pana la acest moment nu aveam prea multe informatii oficiale cu privire la cauzele care au dus la amanarea lansarii acestui model, iata ca Jurgen Stackmann se dovedeste a fi destul de generos in explicatii, oferindu-ne cateva detalii interesante in acest sens. Astfel, Stackmann a sugerat ca au existat niste probleme legate de securitatea update-urilor over the air (OTA) pentru aplicatiile software integrate. Conform zvonurilor care au aparut in aceasta primavara, amanarea lansarii survenise din cauza unor probleme in legatura cu “tehnologiile avansate” de care vor beneficia noile modele.

Citeste continuarea articolului Noul Volkswagen Golf 8 va fi disponibil incepand cu februarie 2020

Germanii de la Volkswagen au anuntat demararea unui proiect pilot care are ca scop principal sa ofere mai multa transparenta in legatura cu productia masinilor din gama sa. Mai exact, scopul proiectului este acela de a oferi transparenta in legatura cu modul in care producatorul obtine si utilizeaza materii prime in procesul de constructie al masinilor. Intr-o prima faza, proiectul pilot vizeaza utilizarea tehnologiei blockchain pentru lantul de furnizare al plumbului de la punctul de origine la uzinele Volkswagen. Asadar, dupa o perioada in care problemele nu au contenit sa apara pentru germani, cei de la Volkswagen vor sa ofere acum transparenta totala!

Datele ne arata ca plumbul folosit de cei de la Volkswagen in procesul de productie al masinilor din uzinele sale provine din mine sau din reciclare. Proiectul despre care vorbeam in randurile anterioare prevede o colaborare stransa cu furnizorii si sub-contractorii acestora care furnizeaza peste doua treimi din cantitatea de plumb de care are nevoie producatorul german.

Blockchain este o tehnologie digitala despre care se vorbeste de cele mai multe ori atunci cand in discutie apar criptomonedele precum Bitcoin. Solutia tehnica le este oferita celor de la Volkswagen de compania Minespider, avand la baza o arhitectura pe trei niveluri. Mai exact, un nivel este dedicat informatiilor general accesibile, un alt nivel este dedicat datelor private, in timp ce ultimul nivel este dedicat criptarii informatiilor. Asadar, vorbim despre un mecanism complex care sta in spatele acesti operatiuni demarate acum de cei de la Volkswagen!

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta demararea unui proiect care foloseste tehnologia blockchain

In aceste zile, iubitorii de masini din toata lumea se afla in China, la Auto Shanghai 2019, asa ca multi stiu deja ca exista multe noi propuneri SUV, masina momentului in ultimii ani.

Si pentru ca vorbeam despre asta, Volkswagen a venit la Shanghai cu o adevarata armata de modele inalte, care impart spatiul de expozitie cu versiunea complet electrica I.D. Roomzz.

Una dintre aceste masini poarte numele SMV si inseamna un SUV gigantic, mai mare chiar decat Atlas sau Teramont.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a prezentat SMV Concept, cel mai mare SUV al marcii!

Fostul CEO al producatorului german Volkswagen, Martin Wintercorn, a fost pus oficial sub acuzarea de frauda de catre autoritatile germane pentru implicarea sa in scadalul Dieselgate. Nu este prima acuzatie de acest fel care i se aduce lui Wintercorn, acesta primind aceeasi acuzatie in 2018 si in Statele Unite.

Insa, in cazul in care nu va parasi Germania, Martin Wintercorn nu va putea fi inca arestat. Totusi, procurorii germani sustin ca Wintercorn risca la acest moment pana la nu mai putin de 10 de ani de inchisoare pentru frauda si pentru incalcarea mai multor legi in vigoare.

Scandalul Dieselgate a devenit usor usor de domeniul trecutului pentru cei de la Volkswagen, producatorul german dovedind intregii lumi ca a putut trece peste o problema de dimensiuni considerabile. In ciuda amenzilor uriase pe care le are de platit, Volkswagen da semne ca a trecut peste tot acest scandal si ca isi continua drumul spre viitor.

Citeste continuarea articolului Fostul CEO Volkswagen a fost acuzat oficial de frauda in scandalul Dieselgate

Volkswagen a pregatit cateva noi modele pentru piata din China, pe care le vom vedea la Auto Shanghai 2019. Printre ele, ne vom intalni cu modelul SUV Teramont X cu cinci scaune, cu conceptul cu sapte scaune SMV sau cu studiul electric I.D. Roomzz.

Ceea ce ne-a atras noua atentia, insa, este o propunere cel putin interesanta, un concept care incearca sa combine un SUV si un coupe.

De fapt, asa se si numeste si, chiar daca numele nu ne-a impresionat, vehiculul arata bine si combina o aparenta atletica cu idei conceptuale, printre care si dungile cromate in forma de dublu-C de pe bara frontala.

Citeste continuarea articolului Auto Shanghai 2019: VW a prezentat conceptul care vrea sa fie si SUV si coupe

Germanii de la Volkswagen anunta o noua strategie dedicata modelelor de oras, acest segment de modele urmand sa aduca cu sine cateva surprize importante. Spre exemplu, modelele de oras Volkswagen Up, Skoda Citigo si Seat Mii vor fi inlocuite incepand cu anul 2023 cu modele electrice care vor avea preturi de pana in 20.000 de euro. De asemenea, noile modele vor avea la baza o versiune mai mica a platformei MEB.

Asa cum stim deja, dezvoltarea unor unitati de motorizare cu combustie interna care sa indeplineasca noile norme de emisii stabilite de Uniunea Europeana nu este deloc ieftina, constructorii cautand solutii alternative in acest sens. Si, din cate se pare, solutia este reprezentata de inlocuirea modelelor traditionale cu versiuni electrice. In acest sens, germanii de la Volkswagen au anuntat in aceasta saptamana o strategie pentru urmatorii ani, care aduce cu sine o serie de surprize destul de interesante!

In aceste conditii, germanii ne anunta ca productia modelelor de oras Volkswagen Up, Skoda Citigo si Seat Mii se va incheia la finalul anului 2022. Drept urmare, aceste modele vor fi inlocuite cu modele electrice care vor avea dimensiuni similare. Primul model a fost deja anuntat de cei de la Seat, producatorul anuntand ca va lansa in 2023 o masina electrica de oras, care va avea un pret de pornire de sub 20.000 de euro.

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta o noua strategie pentru modelele de oras

Germanii de la Volkswagen au anuntat la inceputul acestei luni ca vor lansa un nou concept electric in data de 16 aprilie, in cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Conform informatiilor care au aparut la acea vreme, conceptul avea sa se numeasca ID Roomzz, acesta urmand sa infatiseze un model de tip SUV. Versiunea de serie a SUV-ului ar urma, de asemenea, sa intre pe pietele din China si Statele Unite incepand cu anul 2021. Totodata, modelul ar urma sa fie disponibil chiar si pe piata auto europeana incepand cu anul 2024.

Asa cum stim deja cu totii, la inceputul lunii, odata cu prezentarea acestei informatii, cei de la Volkswagen au publicat si doua schite cu partea frontala a conceputului ID Roomzz. Ei bine, se pare ca cei de la Volkswagen vor sa ne tina in priza in legatura cu lansarea acestui concept, publicand acum pe o retea de socializare alte doua imagini. Prima imagine infatiseaza partea din spate a conceptului, in care putem observa stopurile prelungite care se unesc in zona centrala. Cea de-a doua imagine publicata acum de oficialii germani ne infatiseaza interiorul viitorului ID Roomzz, interior in care putem observa un ecran de dimensiuni generoase.

Lasand un pic la o parte aceste doua schite noi care ne-au fost oferite de cei de la Volkswagen, avem acum si o declaratie oficiala in acest sens. Klauss Bischoff este cel care a vorbit pe aceasta tema, acesta fiind seful departamentului de design al celor de la Volkswagen. Conform declaratiilor acestuia, conceptul ID Roomzz isi propune sa demonstreze si sa arate lumii cum crede Volkswagen ca va arata “SUV-ul viitorului”. De asemenea, acelasi Klauss Bishoff sustine ca un asemenea SUV din viitor va oferi utilizatorilor “o experienta simpla, intuitiva si naturala”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen publica doua schite noi ale conceptului ID Roomzz

Romanii se numara printre „victimele”  acestui scandal discutat inclusiv de comisiile Uniunii Europene, care au descoperit nereguli mari facute de marii constructori germani de automobile. Se pare ca cei trei giganti de pe piata auto s-au coalizat ani intregi pentru a impiedica dotarea masinilor cu doua sisteme „verzi”, privandu-i pe toti clientii europeni de produse mai bune.

„Suntem ingrijorati ca exact asta s-a intamplat. Pe cale de consecinta, consumatorilor europeni li s-ar fi negat oportunitatea de a cumpara masini cu cea mai buna tehnologie", a declarat Margrethe Vestager, comisarul european pentru Competitie.

In cazul in care informatiile oferite de inaltul oficial european se vor confirma, cele trei mari companii risca sa fie amendate serios. Mai exact, Volkswagen, Daimler si BMW ar putea achita suma echvalenta cu 10% din profitul obtinut din vanzarile la nivel global.

Citeste continuarea articolului Un nou scandal care vizeaza masinile Volkswagen, Mercedes si BMW din anii 2006-2014

Volkswagen a anuntat la mijlocul acestei saptamani ca a demarat un program de teste cu masini autonome de nivel 4 din 5. Testele cu masinile autonome vor fi organizate pe un traseu prestabilit din localitatea Hamburg din nordul Germaniei. Traseul are o lungime de 3 kilometri. Pentru desfasurarea acestor teste, cei de la Volkswagen au echipat cinci unitati e-Golf cu senzori, camere video si radare. Astfel, acestea vor putea naviga singure in traficul urban, in timp ce specialistii din cadrul producatorului german isi vor da seama care sunt problemele care apar la acest moment!

Echiparea acestor masini autonome s-a dovedit a fi o treaba destul de dificila, elementele suplimentare nefiind deloc putine la numar. Spre exemplu, au fost folosite nu mai putin de 14 camere video si alti 11 senzori laser. De asemenea, specialistii producatorului german au echipat modelele e-Golf si cu inca 7 radare. In total, sistemele preiau nu mai putin de 5 GB de date pe minut despre modul in care masinile, pietonii si ciclistii se misca pe sosea.

De asemenea, prin intermediul tuturor acestor sisteme de care vorbeam mai devreme, masina este capabila sa preia informatii despre intersectii, semne de circulatie si masini parcate. Sistemul care va face toata aceasta treaba a fost montat in portbagajul modelelor e-Golf care vor participa la aceste teste. Datele colectate au nevoie de o putere de calcul echivalenta cu cea furnizata de nu mai putin de 15 laptopuri.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a inceput testele cu masini autonome

Recent a aparut in spatiul media informatia conform careia oficialii Aliantei Fiat - Chrysler sunt in cautarea unui parteneriat prin care sa isi consolideze pozitia de pe pietele din Europa si America de Nord. Mai mult decat atat, cei de la FCA au anuntat ca sunt dispusi nu numai la aliante, ci chiar si la o fuziune prin care sa isi reduca costurile de operare. In aceste conditii, este de la sine inteles ca cei de la FCA se confrunta cu o perioada plina de greutati din punct de vedere al cheltuielilor, greutati care par sa apara la mai toti producatorii auto de pe piata globala.

Odata cu aceste informatii despre cei de la Fiat - Chrysler, pe piata auto au inceput sa circule tot felul de zvonuri cu privire la diverse discutii pe care oficialii Aliantei le au cu oficiali ai altor producatori mai mici sau mai mari de pe piata auto. Spre exemplu, s-a vorbit chiar si despre posibilitatea unor parteneriate ale celor de la FCA cu producatori de renume precum Volkswagen sau Nissan. Ei bine, atat germanii de la Volkswagen, cat si niponii de la Nissan au anuntat acum ca nu sunt interesate de un asemenea parteneriat cu cei de la Fiat - Chrysler. Asadar, se pare ca cei de la FCA nu sunt indeajuns de atragatori pentru astfel de nume mari de pe piata auto.

Anterior, Alianta FCA a fost abordata de oficialii Grupului PSA Peugeot - Citroen, grup care se pare ca era interesat in special de posibilitatea de extindere pe piata nord-americana. In cele din urma, se pare ca nici aceste discutii nu au avut mai mult succes, chiar cei de la Fiat - Chrysler respingand negocierile la un moment dat. Acum, probabil ca situatia celor din FCA a devenit ceva mai complicata decat era in trecut, ceea ce ii impinge spre noi si noi discutii cu alti actori importanti de pe piata auto internationala.

Citeste continuarea articolului Volkswagen si Nissan anunta ca nu sunt interesate de parteneriate cu Fiat - Chrysler

Este stiut deja de ani buni faptul ca tara noastra se confrunta cu problema unui parc auto national imbatranit, multe dintre masinile din Romania ruland de peste 10 sau chiar 15 ani. Asa cum ar fi normal, autoritatile locale si nationale ar trebui sa deruleze tot felul de programe prin care sa incerce macar sa faca ceva pentru a intineri parcul auto national. Insa, asa cum stim cu totii, cu exceptia Programului Rabla, probabil cel mai de succes program guvernamental realizat vreodata, nimeni in Romania nu face nimic pentru a incerca sa rezvolve cat de cat aceasta problema majora.

Ei bine, avem acum un exemplu din Germania, insa nu de la autoritatile de acolo, cum probabil ne-am fi asteptat. Dar, nu, vorbim despre un program derulat chiar de cei din cadrul Grupului Volkswagen, companie care a anuntat ca a oferit bonusuri pentru peste 300.000 de clienti care au fost dispusi sa renunte la masinile cu motoare diesel de pana la Euro 5 in favoarea cumpararii unor noi masini cu motoare Euro 6. Programul in cauza face parte dintr-unul dintre acordurile pe care cei de la Volkswagen le-au semnat cu statul german in urma scandalului Dieselgate.

In aceste conditii, cei de la Volkswagen au lansat in vara lui 2017 un program prin care a oferit bonusuri atractive pentru clientii care acceptau sa renunte la masinile lor diesel vechi pentru cumpararea unor masini noi care respecta cel mult standardul Euro 5. In functie de masina pe care si-o doreau sa o cumpere, clientii au primit diverse reduceri de la cei de la VW. Ei bine, se pare ca peste 300.000 de oameni au beneficiat in cele din urma de acest proiect, cifrele intrecand chiar si asteptarile celor de la Volkswagen. Clientii au optat astfel pentru modele noi de la VW, Skoda sau Audi.

Citeste continuarea articolului Strategie de succes a celor de la Volkswagen: bonusuri acordate pentru schimbarea masinilor vechi diesel
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare