volkswagen

Lista stiri si informatii despre volkswagen pe Cars.ro

Stiri si informatii despre volkswagen

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre volkswagen publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre volkswagen, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw touareg, masini second hand, mercedes-benz clasa s, strategie, brand, skoda, porsche, costuri, profit, dacia, cifra vanzari, inmatriculari, piata auto, peugeot, renault

Incredibil! Volkswagen la mana a doua, mai scump decat un Mercedes-Benz S-Class nou-nout

Noul Touareg a devenit, de la mijlocul anului trecut, nava amiral a celor de la Volkswagen. Modelul SUV este o adevarata capodopera, iar pretul este unul pe masura. Cu optiunile corecte ajunge sa coste la mana a doua chiar mai mult decat un model nou al renumitei limuzine S-Class, a rivalilor de la Mercedes-Benz.

Desi a fost lansat de mai putin de un an, noul Touareg a invadat siteurile de anunturi cu masini la mana a doua. Un astfel de model am descoperit pe un site auto, listat la aproape 90.000 de euro. Asta in conditiile in care kilometrajul arata deja aproape 20.000 de km. Optiunile fac totul!

Modelul Touareg despre care vorbim este propulsat de un motor diesel cu sase cilindri in V si o capacitate de 3.0 litri. Transmisia este automata cu opt viteze, iar puterea totala a masinii este de 286 CP. De asemenea, are directie integrala si suspensie pneumatica. 

Citeste continuarea articolului Incredibil! Volkswagen la mana a doua, mai scump decat un Mercedes-Benz S-Class nou-nout

Grupul Volkswagen a anuntat ca ar putea renunta la cateva branduri

Marile companii ale lumii se confrunta cu tot felul de probleme economice in ultima vreme, anul 2019 anuntandu-se deja un an dificil din acest punct de vedere si plin de provocari. Bineinteles, prin aceste greutati trec si producatorii auto mai mici sau mai mari, acestia vazandu-se pusi in situatia de a lua anumite decizii grele. Spre exemplu, se pare ca si cei de la Volkswagen trec printr-o astfel de problema la ora actuala. Grupul german este in situatia in care anunta niste masuri ample prin care sa reduca costurile si sa creasca profitabiltatea.

In acest context, una dintre cele mai grele decizii de luat este cea legata de angajatii companiei. Conform unor informatii care au aparut deja pe piata, Grupul Volkswagen a luat deja decizia de a renunta la nu mai putin de 7.000 de angajati. Bineinteles, o asemenea hotarare este intotdeauna dificila si dureroasa, insa se pare ca timpurile actuale cer si astfel de decizii drastice. Mai mult decat atat, se pare ca cei din conducerea Grupului Volkswagen se mai gandesc la o masura radicala pe care o pot lua in viitorul apropiat. Mai exact, acestia iau in calcul ideea de a renunta si de a vinde doua marci care apartin de Grup la acest moment.

Confirmarea in acest sens a venit chiar din partea CEO-ului Herbert Diess, care a anuntat ca Grupul Volkswagen analizeaza posibilitatea de a renunta la unul dintre cele 12 branduri pe care le detine. Cu ocazia unei conferinte de presa, Herbert Diess a transmis ca Volkswagen “revizuieste portofoliul de branduri pe care il detine”. Totusi, Diess a spus ca la acest moment nu se poate vorbi inca pe acest subiect, mai multe discutii urmand sa apara in a doua jumatate a acestui an. Totusi, Herbert Diess a dat asigurari ca marcile Porsche si Skoda nu sunt de vanzare, acestea depinzand intr-o mare masura de apartenenta la Grup pentru a dezvolta noi modele de ultima generatie si in perioada urmatoare.

Citeste continuarea articolului Grupul Volkswagen a anuntat ca ar putea renunta la cateva branduri

Inmatricularile Dacia au crescut in februarie pe plan european cu aproape 2.5%

Dacia isi continua parcursul excelent pe piata auto europeana cu o noua cifra buna de vanzari, inregistrata in luna februarie. In a doua luna a anului, producatorul de la Mioveni se poate mandri cu o cifra de 42.000 de unitati livrate pe Batranul Continent. Daca facem o comparatie cu cifra inregistrata in urma cu un an, in aceeasi luna februarie, vom observa ca avem in fata o crestere in valoare de 2.4 procente. Este si mai important de mentionat faptul ca aceasta crestere a livrarilor vine in contextul in care piata europeana in ansamblu a inregistrat o scadere cu 0.9%.

Conform datelor publicate de Asociatia Constructorilor de Automobile din Europa (ACEA), cei de la Dacia au inmatriculat in luna februarie nu mai putin de 41.716 unitati la nivelul pietei europene, in crestere cu 2.4% fata de luna februarie a anului precedent. Adunat, in primele doua luni ale anului, cei de la Dacia au ajuns la o cifra de 86.264 de unitati livrate in Europa. Comparand aceasta cifra cu rezultatul obtinut la finele primelor doua luni ale anului trecut, vom observa ca avem in fata o crestere importanta, de 7.4 procente. Datele au fost colectate de la cele 28 de state ale Uniunii Europene si de la tarile care fac parte din EFTA - Norvegia, Islanda, Elvetia si Liechtenstein.

Rezultatele celor de la Dacia sunt excelente daca ne uitam la ceea ce se intampla la nivel general pe piata auto europeana. In primul rand, inmatricularile auto la nivel european au scazut in luna februarie cu 0.9% si la nivelul primelor doua luni cu 2.9%. De asemenea, evolutiile celorlalti producatori de pe piata s-au dovedit a fi extrem de contrastante. Spre exemplu, francezii de la Renault au scazut cu aproape 5 procente la nivelul primelor doua luni, daca ne referim la cifra unitatilor noi livrate. Inmatricularile Porsche au scazut la nivelul primelor doua luni ale anului cu nu mai putin de 49%. Germanii de la Opel si BMW au scazut, de asemenea, cu 8, respectiv 5 procente.

Citeste continuarea articolului Inmatricularile Dacia au crescut in februarie pe plan european cu aproape 2.5%

VW va oferi bani celor care aduc masinile diesel inapoi, in reprezentante! In schimb trebuie sa-ti cumperi alt model

Marii producatori de autoturisme din lume isi pun la punct strategiile pentru momentul implementarii legilor, care vor interzice comercializarea modelelor diesel. 

Volkswagen si-a stabilit deja pasii pe care trebuie sa-i urmeze in viitor, iar dupa adoptarea actului normativ, care permite fiecarui oras sa reglementeze circulatia acestor autovehicule, constructorul din Wolfsburg este gata sa ofere o suma consistenta de bani, clientilor care vor aduce masinilor pe motorina in reprezentantele din Germania.

Cei interesati trebuie sa-si inlocuiasca masina cu una din grupul VAG, pe benzina, hibrida sau electrica, iar decizia va fi aplicabila doar in tara de origine a Volkswagen, respectiv Germania. N-ar fi exclus insa ca in viitor aceasta masura sa apara si in alte state din Europa, inclusiv in Romania. 

Citeste continuarea articolului VW va oferi bani celor care aduc masinile diesel inapoi, in reprezentante! In schimb trebuie sa-ti cumperi alt model


Debutul anului trecut ne aducea vestea conform careia productia lui Golf 8 avea sa inceapa in luna iunie a acestui an, prezentarea oficiala fiind programata pentru aceasta toamna, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Toate bune si frumoase, insa se pare ca planurile celor de la Volkswagen au fost date in cele din urma peste cap. In aceasta saptamana, oficialii producatorului german au anuntat ca noul model electric Volkswagen ID va fi lansat in aceasta toamna la Frankfurt. In aceste conditii, prezentarea lui Golf 8 a fost amanata pentru finalul anului. Totodata, livrarile noilor modele vor debuta in prima parte a anului urmator!

Oficialii Volkswagen nu au oferit niste motive intemeiate pentru care au luat aceasta decizie acum, iar pe piata au inceput deja sa circule mai multe zvonuri. Spre exemplu, publicatia germana Bild, una dintre cele mai citite reviste din Germania, sustine acum ca producatorul a amanat lansarea lui Golf 8 tocmai din cauza aparitiei unor defectiuni de ordin tehnic. Directotul de marketing al Volkswagen, Jurgen Stackmann, a confirmat ca au existat intr-adevar mai multe defectiuni tehnice ca urmare a “tehnologiilor avansate” de care va beneficia noul Golf 8. Totusi, Stackmann sustine ca decizia de amanare a lansarii nu are nicio legatura cu aceste probleme.

In acest context, Stackmann sustine public ca oficialii constructorului german “cred ca este mai bine ca Golf 8 sa fie lansat anul viitor cu pedala de acceleratie la maxim”. In continuare, Stackmann sustine ca decizia de amanare a lansarii “nu are nicio legatura cu productia, fiind doar o decizie de vanzari”. Stackmann face chiar si o comparatie hazlie pentru a se explica mai bine, spunand ca “nu pui masini sub bradul de Craciun, atunci cand nimeni nu este atent”. Nu in ultimul rand, Stackmann spune ca “cea de-a opta generatie Golf 8 merita exclusivitate”, ceea ce inseamna ca va fi lansata intr-un eveniment special.

Citeste continuarea articolului Volkswagen amana lansarea noii generatii Golf 8

Un moment incredibil care s-a petrecut in urma cu mai bine de un an, in Bucuresti, face acum senzatie pe internet. Imaginile publicate de Valentin Marian pe Facebook au atras sute de mii de vizualizari, mii de likeuri si au tinut capul de afis inclusiv in jurnalele tv.

In imaginile postate se vede cum soferul unui Volkswagen filmeaza o cursa cu o Dacia 1300, pe strazile Bucurestiului. In doar cateva secunde, soferul Daciei a accelerat puternic si a lăsat in urma Volkswagen-ul. Reactia tinerilor din masina depasita a fost: 'Nu cred asa ceva!'.

Dacia din imagini nu este insa una obisnuita. Sub capota are un motor 1.8 Quattro de peste 200 cai-putere, iar proprietarul participa cu ea la curse legale organizate in cadrul unor evenimente sportive.

Citeste continuarea articolului VIDEO | Nebunie de Romania: o Dacia 1300 umileste o 'nemteasca' in trafic

Grupul Volkswagen va lansa un numar important de modele noi chiar in acest an. Printre ele se numara un nou VW Golf, un Porsche Cayenne Coupe sau un nou Bentley Flying Spur, dar exista premiere importante si sub marca Skoda sau SEAT.

Sa nu uitam, in acelasi timp, nici de zvonurile legate de un nou Tiguan Couep sau de un nou Arteon Shooting Brake (break, in limba romana!).

Informatia nu a fost, deocamdata, confirmata oficial de producator, dar cele mai noi stiri din presa de specialitate sustin ca vom vedea cele doua versiuni candva la inceputul anului viitor.

Citeste continuarea articolului Zvonuri sau realitate? Se pregateste un nou coupe VW Tiguan? Sau un nou Arteon Shooting Brake?...

Brandul Volkswagen va reduce forta de munca cu pana la 7.000 de locuri de munca, va creste productivitatea si va viza economii anuale de 5,9 miliarde de euro, pana in 2023, obiectivul fiind cresterea marjei operationale la 6%, transmite AFP.

Volkswagen a exclus efectuarea de concedieri pana in 2025, dar un program de pensionari anticipate va ajuta compania din Wolfsburg sa isi reduca forta de munca cu 5.000-7.000 de persoane. Reducerea locurilor de munca va fi posibila datorita automatizarii unor activitati de rutina.

"Masurile din programul de imbunatatire a profitabilitatii vor permite brandului nostru sa ajunga la nivel al marjei de profit de 6% in 2023" a spus Arno Antlitz, membru in board-ul brandului Volkswagen, intr-un comunicat.

Citeste continuarea articolului Probleme in paradis? Volkswagen a anuntat ca va desfiinta 7.000 de locuri de munca

Tranzitia catre noile standarde WLTP a dat mari batai de cap producatorilor de pe piata auto in toamna anului trecut, vanzarile avand de suferit in mod substantial in luna septembrie. Asa cum ne reamintim de la acel moment, producatorii auto au acuzat o tranzitie mult prea rapida la aceste noi standarde, procesul nefiind atat de simplu de pus in practica.

In cele din urma, producatorii auto au reusit sa treaca peste toate dificultatile si sa reintre in joc. Insa, bineinteles, asta s-a putut face cu niste costuri uriase. Germanii de la Volkswagen sunt primii care fac un pas in fata in aceasta directie, vorbind despre sumele care au fost investite pentru a putea face aceasta tranzitie atat de rapida!

Schimbarea normelor a afectat toti producatorii auto de pe piata, inclusiv numele mari din domeniu. Printre ele s-au numarat si cei de la Volkswagen, constructorul german fiind nevoit la acea vreme sa intrerupa procesul de productie la mai multe modele.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a investit 3.6 miliarde de euro pentru tranzitia la noile standarde WLTP

Asa cum va relatam si in urma cu cateva zile, oficialii Comisiei Europene par ca au luat in colimator in ultima vreme producatorii auto de pe piata germana. De data aceasta vorbim despre o acuzatie extrem de grava pe care o aduce instituatia europeana catre trei constructori importanti la nivel european - Volkswagen, BMW si Daimler.

Acestia sunt acuzati de faptul ca s-au asociat pentru a reduce eficienta sistemului de tratare cu AdBlue a emisiilor. Toate aceste informatii au fost publicate la finele saptamanii trecute de cei de la Der Spiegel, una dintre cele mai citite publicatii din presa germana.

Ei bine, jurnalistii Der Spiegel noteaza ca oficialii celor trei constructori au colaborat pentru a reduce marimea rezervoarelor pentru solutia AdBlue de tratare a emisiilor. De asemenea, se pare ca oficialii celor trei producatori au fost de acord sa nu se introduca filtre de reducere a particulelor fine pe masinile construite.

Citeste continuarea articolului Volkswagen, Daimler si BMW risca amenzi de un miliard de euro fiecare

Volkswagen a pregatit cateva surprize interesante pentru Salonul Auto de la Geneva 2019, printre acestea numarandu-se si doua concepte de scutere electrice. Stim, probabil ca nu v-ati fi asteptat ca cei de la Volkswagen sa se prezinte la un eveniment de aceasta anvergura cu niste concepte de scutere, insa se pare ca lumea actuala cere si astfel de modele.

Traim intr-o perioada in care aglomeratia a pus stapanire pe marile orase ale lumii, tot mai multi oameni fiind in cautare de noi alternative care sa ii ajute sa nu isi mai piarda atat de mult timp in trafic. Ei bine, scuterele sunt niste modele dedicate exact acelor persoane care doresc sa renunte la masina personala in drumul catre locul de munca.

Primul concept prezentat de producatorul german in editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva se numeste Streetmate. Ei bine, Streetmate este un model care utilizeaza o baterie Li-Ion de 1.3 kWh, baterie care ofera o autonomie de aproximativ 34 de kilometri.

Citeste continuarea articolului Geneva 2019: Volkswagen a prezentat doua concepte de scutere electrice

Volkswagen urmeaza sa construiasca o fabrica in Serbia, conform bizlife.rs. in ciuda faptului ca pe lista nemtilor s-au aflat si Romania, dar si Bulgaria. Nemtii pregatesc noua fabrica si au anuntat ca vor fi lansate masini in 2023, produse in vecinatatea Romaniei.

Brandul german a anuntat de mai multa vreme ca isi doreste sa deschida o noua fabrica in Europa, insa nu a fost dezvaluit niciodata numele unei tari. Noua fabrica care se va deschide in Serbia va avea o capacitate de productie de 300.000 de masini pe an si va aduce 4,5 miliarde in dreptul exporturilor pentru Serbia. Vecinii nostri vor produce cinci modele de la Volkswagen, Skoda si Seat in urmatorii ani.

Investitia totala se ridica la 1,4 miliarde de euro, iar in urma proiectului dezvoltat de nemti se vor deschide 5.000 de locuri de munca, 650 dintre ele fiind ocupate de ingineri. Volkswagen a anuntat de altfel ca va acorda un bonus de 4.750 de euro pentru 100.000 de angajati.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va construi o fabrica in Serbia! Romania a fost si ea pe lista

Cu siguranta, romanii sunt unii dintre marii admiratori ai modelelor celor de la Volkswagen, iar Golf se situeaza printre preferintele compatriotilor nostri. Reteta e simpla. Masini fiabile, care consuma decent si care se inscriu in categoria celor cu care "nu te faci de ras" atunci cand iesi cu ele pe strada. 

De curand, jurnalistii de la MotorTrend au publicat cateva imagini cu noul VW Golf, pe care constructorul german il va arunca in piata in perioada urmatoare. 

Evident, asa cum era de asteptat, "desenatorii" uzinelor din Wolfsburg au pastrat liniile care au transformat Golf intr-un brand mondial, insa specialistii cred ca noua masina va fi mult mai apreciata decat modelele precedente. 

Citeste continuarea articolului Romanii vor uita de celelalte modele! Au aparut primele imagini cu noul VW Golf

Saptamana aceasta a fost aleasa de Volkswagen pentru prezentarea celor mai performante modele "la inaltime". Dupa noul T-Roc R, producatorul din Wolfsburg ne prezinta, de aceasta data, "cel mai puternic vehicul de serie al marcii" in 2019. Este vorba despre Touareg V8 TDI, care va debuta oficial, saptamana viitoare, la Salonul Auto de la Geneva 2019.

Sa ne oprim la subiectul principal al acestui articol: cu ce ne intalnim sub capota? Este vorba despre un propulsor turbodiesel de 4,0 litri, care produce nu mai putin de 421 cai putere si un cuplu-forta de 900 Newtoni-metri.

Aceste cifre ne asigura ca modelul SUV destul de mare este si impresionant de rapid pe linie dreapta: doar 4,9 secunde de la 0 la 100 de km/h. In plus, viteza maxima a masinii este limitata electronic la 250 de km/h.

Citeste continuarea articolului Noul Touareg V8 TDI este cel mai puternic Volkswagen de pe piata

Volkswagen a publicat primele fotografii cu noul Multivan Facelift, modelul primind o serie de modificari usoare la nivel estetic si o versiune electrica. Actuala generatie a fost lansata in urma cu aproape trei ani, in 2016. Chiar si asa, germanii au ales sa prezinte acum acest facelift, care aduce cateva modificari importante. Noul model va putea fi admirat in premiera in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2019, unul dintre cele mai importante evenimente auto pe plan european din prima parte a anului.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, noul Volkswagen Multivan facelift primeste prize de aer ceva mai generoase si cateva retusuri la nivelul grilei frontale. De asemenea, farurile vin acum cu o semnatura luminoasa noua. Totodata, cei de la Volkswagen pun acum la dispozitia clientilor si o serie noua de culori disponibile pentru caroserie. Din ceea ce se poate vedea pana acum, acestea sunt singurele modificari pe care germanii au ales sa le faca din punct de vedere estetic.

La nivelul habitaclului, noile modele pot fi comandate cu instrumentarul digital de bord Digital Cockpit, cu dimensiuni de 10.25 inci. De asemenea, se poate opta si pentru noul sistem de infotainment MIB3, acesta putand fi echipat cu un ecran tactil cu o diagonala de pana la 9.2 inci. Asadar, vorbim despre cateva modificari importante pe care germanii le-au pregatit pentru interiorul acestor modele.

Citeste continuarea articolului 2019 Volkswagen Multivan Facelift - primele imagini si surprize

Grupul Volkswagen a livrat in luna ianuarie din 2019, aproape 900.000 de masini in intreaga lume, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 1,8%, in comparatie cu datele furnizate in aceeasi perioada din 2018. Oficialii companiei din Wolfsburg sunt insa multumiti de cifre, in contextul in care vanzarile se afla intr-o scadere uriasa in China.

Nemtii au livrat 882.200 de masini in intreaga luna ianuarie si in ciuda faptului ca numarul este unul in scadere, lucrurile sunt multumitoare pentru cei care conduc compania. Volkswagen se lauda cu cresteri ale cotei de piata in Europa, America de Sud si Zona Asia/Pacific. Cifra mai mica de livrare este datorata scaderilor inregistrate in China, acolo unde piata auto nu se mai arata asa de interesata ca si pana acum.

Nemtii stau excelent in debutul lui 2019 la nivel european si au livrat aproximativ 330.000 de masini, ceea ce reprezinta o crestere pentru inceputul anului.

Citeste continuarea articolului Volskwagen, 900.000 de masini livrate in ianuarie 2019! Cifra este in scadere

Volkswagen T-Cross, cel mai mic model de tip SUV din gama producatorului german, si-a facut debutul oficial in toamna trecuta, la finele lunii octombrie. Imediat dupa evenimentul de lansare, oficialii germani au luat decizia de a deschide si lista de precomenzi pentru acest T-Cross.

La acea vreme, cei de la Volkswagen pregatisera pentru piata din tara noastra o oferta de lansare disponibila exclusiv online pentru o suta de unitati T-Cross 1st Edition Style. Insa, se pare ca acum T-Cross ajunge in cele din urma si in Romania, in gama completa de motorizari.

Asa cum stiti deja, puteti alege doar intre doua motorizari, ambele fiind pe benzina. In cazul in care va doriti ceva mai accesibil, Volkswagen va ofera un T-Cross echipat cu o unitate de motorizare cu capacitate de 1.0 litru, capabila sa dezvolte 95 de cai putere si un cuplu maxim de 175 Nm.

Citeste continuarea articolului Cat costa noul Volkswagen T-Cross in Romania

Anul 2019 a inceput pentru Volkswagen cu o scadere a cifrei de vanzari inregistrata pe plan global. Chiar si in aceste conditii, vorbim totusi despre o cifra de livrari semnificativa. Mai exact, producatorul german a livrat in prima luna a anului in toate colturile lumii nu mai putin de 515.500 de unitati, ceea ce, oricum am vrea sa o luam, nu este putin deloc. Totusi, cifra de vanzari inregistrata acum de cei de la Volkswagen este in scadere cu 3.4 procente in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut. Haideti sa aflam impreuna ce a dus la aceasta scadere in vanzarile celor de la Volkswagen.

Pe plan european, conform raportului publicat acum de cei de la Volkswagen, a fost inregistrata o scadere de 3 procente. Interesant este ca livrarile celor de la Volkswagen au crescut chiar si in Germania. Constructorul a livrat numai 39.300 de unitati in tara de origine in prima luna a anului, cu 9.2% mai putine decat in urma cu un an.

De asemenea, asa cum va spuneam in urma cu cateva zile, cifra de vanzari a celor de la Volkswagen si in tara noastra. Totusi, vanzarile au mers bine pe alte piete, acolo unde au fost inregistrate cresteri. Mai exact, vorbim despre tari precum Franta (crestere cu peste 22%), Marea Britanie, Spania si Italia.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a livrat peste 500.000 de masini in luna ianuarie

Anumiti soferi, atunci cand sunt intrebati despre masinile de lux, sunt de parere ca aceste tipuri de mijloace de transport nu isi justifica banii pentru ca sunt doar modele mai aratoase ale masinilor normale.

Unii vor spune ca modelele Lexus sunt doar niste modele Toyota mai scumpe, sau ca Audi-urile sunt doar niste Volkswagen-uri mai pretioase. Daca intrebam specialistii insa, ei ne vor spune cu totul altceva. Nu stim exact care este adevarul, si nici nu vom intra in detaliu acum. Azi va prezentam cateva alternative ieftine la masini foarte scumpe. Sa le vedem!

Citeste continuarea articolului Top 9 alternative ieftine pentru masinile de lux

Anul 2018 a adus ceva mai multa liniste pentru cei de la Volkswagen, constructorul german reusind in cele din urma sa isi inchida aproape toate socotelile in legatura cu scandalul Dieselgate. Chiar daca amenzile platite au fost imense, germanii au reusit in cele din urma sa iasa la suprafata.

De asemenea, cifrele de vanzare inregistrate ne-au aratat faptul ca popularitatea constructorului nu a scazut deloc, ba chiar din contra. Asadar, putem spune in linii mari ca cei de la Volkswagen au terminat cu tot ceea ce a tinut de scandalul Dieselgate, fiind pregatiti sa mearga mai departe.

Ei bine, daca pentru Volkswagen pare ca totul s-a terminat, se pare ca nu acelasi lucru se poate spune si despre Bosch. Producatorul german Bosch risca acum sa primeasca o amenda usturatoare pentru ca a furnizat softul cu care Volkswagen a reusit sa pacaleasca testele de emisii.

Citeste continuarea articolului Bosch risca o amenda in Germania pentru furnizarea soft-ului prin care au fost trucate emisiile in scandalul Dieselgate
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare