vanzari

Lista stiri si informatii despre vanzari pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vanzari

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vanzari publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vanzari, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: mitsubishi, program rabla, romania, suzuki, piese auto, mercedes-benz, bmw, lexus, sua, dacia, masini second hand, legislatie, taxe, samsari, vw

Mitsubishi planuieste sa investeasca 5,3 miliarde de dolari pentru a reveni in forta pe piata

Pare o suma SF, dar oficialii de la Mitsubishi au prezentat, recent, un nou plan de strategie pe 3 ani, menit sa creasca vanzarile cu cel putin 30 de procente, pana la 1,3 milioane de vehicule pe an.

Pentru a ajunge la aceste rezultate ambitioase, producatorul japonez are de gand sa investeasca nu mai putin de 5,32 de miliarde de dolari in cercetare si dezvoltare, conform unei strategii denumita "Drive for Growth" ("Conducem pentru a creste").

Conform acestui nou program financiar, Mitsubishi va incerca sa creasca veniturile cu cel putin 30 de procente pana in 2019, ca rezultat al investitiilor care vor ajunge pana la aproxiamtiv 1,21 miliarde de dolari. Asta inseamna o crestere a cheltuielilor companiei cu o proportie de aproximativ 5,5 procente in fiecare an.

Citeste continuarea articolului Mitsubishi planuieste sa investeasca 5,3 miliarde de dolari pentru a reveni in forta pe piata

Voucherele Rabla Clasic s-au epuizat in 30 de minute! Iata cate au folosit romanii!

Succesul de care se bucura Programul Rabla Clasic nu mai reprezinta o surpriza pentru nimeni in acest moment. Daca mai tineti minte, si anul trecut va povesteam despre suplimentarile succesive de buget care au fost facute acestui proiect si care s-au dovedit in cele din urma a fi insuficiente pentru cererea care exista.

Acelasi impact l-a avut si anul acesta proiectul Rabla Clasic, cererea din partea oamenilor depasind asteptarilor reprezentantilor Guvernului. Ministerul Mediului anunta in urma cu o saptamana ca s-a facut o suplimentare de fonduri pentru Programul Rabla Clasic in valoare de nu mai putin de 25 de milioane de lei. Mai exact, aceasta suma ar fi suficienta pentru 3.800 de vouchere.

Asa cum ne asteptam cu totii, un numar mult prea mic in comparatie cu cererea care exista in acest moment in legatura cu acest proiect. Drept dovada, toate cele 3.800 de vouchere puse la bataie prin intermediul acestei suplimentari de fonduri au fost date intr-o clipa.

Citeste continuarea articolului Voucherele Rabla Clasic s-au epuizat in 30 de minute! Iata cate au folosit romanii!

Teapa de zile mari la un dealer auto Suzuki in Romania! Iata ce s-a intamplat!

Mai multi romani care au cumparat masini de la un important dealer auto s-au trezit tepuiti si cu banii luati. Si asta pentru ca dealer-ul le-a luat banii pentru masinile pe care au pus ochii si i-a bagat in buzunar. Multi dintre nefericitii clienti au luat banii de la banca, asa ca au probleme mari si acolo.

Dealer-ul auto ii reprezinta in Timisoara pe cei de la Suzuki se numeste Sara Motors si, se pare, a blocat cu totul achizitionarea de masini dupa isprava asta. Si acest lucru pentru ca nu a virat banii pe care clientii i-au dat pentru a primi masini de la compania auto mama. Unii dintre clienti, lipsiti de inspiratie, dar mai ales de noroc, au achitat integral masinile, iar acum, asa cum am spus nu mai nici bani, si nu si-au primit nici masina mult ravnita.

In cazul in care toata nebunia asta nu va fi rezolvata pe cale amiabila, iar dealer-ul nu va gasi o solutie astfel incat masinile sa ajunga din parcul auto Suzuki din Ungaria in Timisoara, atunci pagubitii, reprezentati acum de un avocat, vor face si o plangere penala pentru inselaciune.

Citeste continuarea articolului Teapa de zile mari la un dealer auto Suzuki in Romania! Iata ce s-a intamplat!

Importanti producatori auto acuzati ca au folosit piese falsificate! Afla care sunt acestia!

Industria auto se pregateste de un nou mare scandal, importanti producatori fiind acuzati ca au utilizat produse falsificate in dezvoltarea modelelor din ultima perioada. Si asta in conditiile in care cerneala cu care au fost scrise numeroase articole in legatura cu scandalul Dieselgate nici nu apucase sa se usuce complet. Ramane de vazut cat de tare va fi afectata industria auto dupa toate aceste scandaluri, insa este de la sine inteles ca increderea in unii producatori este stirbita.

De asemenea, este de urmarit si reactia pe care acesti producatori o vor avea in anii urmatori, in incercarea lor de a-si recapata imaginea in ochii cumparatorilor. Daca scandalul Dieselgate viza productia auto din Europa, acum vorbim despre un scandal care vizeaza mai multi producatori asiatici. Acestia sunt acuzati in ultimele zile de faptul ca au folosit piese falsificate in vederea productiei de automobile din ultima perioada.

Problema este una mult mai ampla, fiindca aceste acuzatii vin abia acum, in urma marturisilor facute de reprezentantii Kobe Steel, unul dintre cei mai importanti furnizori de metale din lume. Acestia au recunoscut faptul ca au furnizat produse falsificate, care au ajuns in cele din urma la peste 200 de alte companii. Printre acestea se numara si producatorii auto Nissan, Honda, Mitsubishi, Subaru, Toyota sau Mazda, dar si alti giganti precum Boeing.

Citeste continuarea articolului Importanti producatori auto acuzati ca au folosit piese falsificate! Afla care sunt acestia!

Da, lupta pentru suprematia pe piata automobilelor de lux continua, iar trei dintre cei mai importanti producatori, Mercedes-Benz, BMW si Lexus, sunt, in acest moment, intr-o competitie extrem de stransa pe piata din Statele Unite ale Americii. In ciuda vanzarilor ceva mai modeste din septembrie, Mercedes-Benz ramane in fruntea acestui clasament, cu 242.250 de vehicule vandute intr-un an, urmat de BMW, la o diferenta destul de mica, si Lexus, foarte aproape de cei doi.

Ceea ce trebuie retinut, insa, este ca vanzarile in segmentul masinilor de lux au crescut cu 4,9 procente luna trecuta, ceea ce inseamna ca un numar de 174.504 vehicule si-au gasit noi proprietari.

Cu exceptia marcii Mercedes-Benz, care a suferit o scadere a vanzarilor de 1,7 procente, cu doar 29.008 vehicule cumparate (cu exceptia modelelor Sprinter si Metris), toti producatorii de automobile de lux au anuntat o crestere a vanzarilor in septembrie.

Citeste continuarea articolului Ce se mai intampla in cursa vanzarilor automobilelor de lux pe cea mai mare piata? Mercedes-Benz, Lexus sau BMW?

Lupta este foarte stransa in segmentul B pe piata auto europeana. Cei mai mari rivali, grupurile VW, PSA si Renault-Nissan, au fiecare o cota de piata apropiata de 25%, restul brandurilor nu sar de 10%

Daca ne uitam la numarul de unitati vandute in prima jumatate a anului, primele noua cele mai comandate masini de clasa B in Europa au fiecare peste 100.000 de unitati livrate anul acesta. Este si Dacia in top, cu Sandero pe locul 7 (105.000 unitati) si Logan pe locul 19 (27.000 unitati), reiese din cifrele Jato Dynamics. Cum arata cele mai dorite masini de oras aflati mai jos.

MINI Cooper - loc 10

Citeste continuarea articolului MINI Cooper, de trei ori mai vandut ca Dacia Logan, nu si ca Sandero. Top 10 masini de segment B in Europa anul acesta

Pentru ca toata lumea se teme de samsarii de masini, iata ca autoritatile le pregatesc ceva. Da, astazi a aparut in presa de specialitate o stire in legatura cu acest subiect. Se pare ca Guvernul le pregateste samsarilor un impozit special. Conform celor declarate in presa, cei care vand mai mult de doua masini pe an vor plati un impozit mai mare.

Aceasta masura va intra in vigoare, daca va trece de toate forurile, incepand cu anul viitor. Masura, pe care autoritatile doresc sa o ia, este in stransa legatura cu eliminarea timbrului de mediu, de la inceputul anului.

Cum asa? Pai e simplu, asa cum stiti dupa eliminarea acestei taxe, inmatricularile de masini second hand au explodat. In plus, autoritatile au declarat in mai multe randuri ca parcul auto al Romaniei risca sa se invecheasca foarte tare, in urmatorii ani.

Citeste continuarea articolului Autoritatile le-au pus gand rau samsarilor de masini! Afla cum vor fi taxati!

Cine si-ar fi imaginat vreodata ca un brand precum Volkswagen se poate teme de cehii de la Skoda? Mai ales avand in vedere ca cei de la Skoda fac parte din Grupul Volkswagen! Ei bine, se pare ca totul este posibil!

Conflictul a pornit de la faptul ca producatorul din Cehia beneficiaza de costul mult mai redus al productiei din uzina de la Mlada Boleslav, ceea ce rezulta in automobile vandute la un pret mic. Iar asta se pare ca incurca planurile celor de la Volkswagen, constructorul ceh devevnind practic un concurent serios pe piata auto chiar pentru constructorul mama.

Skoda inregistreaza o cifra de vanzari de peste un milion de exemplare pe an, ceea ce face ca profitul companiei sa fie mai mare chiar decat al celor de la Volkswagen. Spre exemplu, profitul obtinut de constructorul ceh anul trecut a fost de 1.2 miliarde de euro, profit care a fost depasit in cadrul grupului doar de Porsche. Drept pentru care nemtii s-au vazut in pozitia de a pierde o lupta asupra unui segment de piata chiar contra unui producator care face parte din grup.

Citeste continuarea articolului A ajuns Volkswagen sa se teama de Skoda?

In general cumpararea unei masini second hand de la un dealer auto, te poate scuti de multe batai de cap. Exista insa si soferi care nu aleg aceasta varianta, din mai multe motive, nu le detaliem acum.

Ei hotarasc sa mearga personal in targurile auto si sa isi aleaga de acolo masina perfecta. Acest lucru este cu dus si intors. De aceea, ne-am gandit sa discutam un pic aceasta chestiune. Sa vedem impreuna care sunt avantajele si dezavantajele achizitionarii unei masini dintr-un targ auto!

Citeste continuarea articolului Avantajele si dezavantajele achizitionarii unei masini second hand dintr-un targ auto

Conform unor studii efectuate de institutii specializate, in ultima vreme din ce in ce mai multi soferi se indreapta spre mediul online, atunci cand decid sa isi cumpere o alta masina. Studiile arata, asadar, ca soferii nu sunt chiar fanii dealerilor de masini, unii declarand chiar ca ar fi perfect daca s-ar reusi ca intreg procesul de cumparare sa se desfasoare online.

Cercetarile de iata mai spun ca in special in America, China sau Brazilia oamenii sunt interesati mai mult de experiente digitale decat alte tari, cum ar fi cele din Europa. De exemplu, 75% dintre brazilieni sau 90% dintre chinezi ar cumpara o masina online, chiar si la o licitatie, in timp ce in Germania procentul este de 45% sau 35% in cazul francezilor.

Acest studiu ne face sa ne intrebam: oare e mai bine sa cautam o masina online? Haideti sa vedem impreuna care sunt avantajele si dezavantajele achizitionarii unei masini second hand din mediul online.

Citeste continuarea articolului Avantajele si dezavantajele achizitionarii online a unei masini second hand

Politistii au luat cu asalt mai multe firme care se ocupa cu dezmembrarea vehiculelor si au dat amenzi de vreo 16.000 de lei pentru neregulile gasite. Mare parte dintre ele… probleme cu hartiile. Pe de alta parte, trebuie sa stii, si te intereseaza mai ales daca obisnuiesti sa cumperi piese la mana a doua, mare parte dintre atelierele astea de dezmembrari functioneaza clandestin, fara niciun fel de aprobare, si total pe langa lege si apoi, iti vand piese de calitate dubioasa care… sigur… iti pun viata in pericol si iti transforma masina in bomba pe roti.

Mai multe, unele dintre atelierele de dezmembrari fac casa buna cu service-uri care functioneaza la fel de clandestine. Asta inseamna ca, in loc sa ti se inlocuiasca o piesa uzata cu una noua, asa cum spune legea cand vine vorba despre activitatea service-urilor, ti se pune o piesa foarte veche si deteriorata care iti pune masina pe butuci in timp extrem de scurt.

Asa ca daca te gandesti sa cumperi piese la mana a doua de la atelierele de dezmembrari care, fie vorba intre noi, fac o carca de bani din afacerea asta, te sfatuiesc sa fii cat se poate de atent.

Citeste continuarea articolului Afla peste ce au dat politistii la dezmembrari! Este bine sau nu sa cumparam piese auto second hand?

Vara asta, Dacia Sandero a dat lovitura. Este in topul inmatricularilor, pe luna august, in Uniunea Europeana. Inainte sa iti spun unde stam printre europeni, trebuie sa stii ca doar in luna august au fost inmatriculate, la nivelul Uniunii Europene, 900.000 de masini. Numarul este cu 5,4% mai mare decat cel din perioada similara a lui 2016.

Cele mai multe masini au fost inmatriculate pe piata din Germania, 253.679, cu 3,5% mai multe fata de luna august a lui 2016. Si in Franta, numarul inmatricularilor a crescut, si chiar vizibil. Cresterea este de 9,1%, deloc de neglijat, cum am spus. In total, francezii au inmatriculat in ultima luna de vara 106.976 de masini. Cele mai bune masini din punctul asta de vedere au fost Volkswagen Golf - cu 30.966 de masini inmatriculate in august, un numar cu 5,1% mai mare decat cel de anul trecut, Renault Clio - cu 16 859 de exemplare, in crestere cu 31,9%, si Skoda Octavia, cu 15.857 de masini, o crestere de 11,6%.

Daca te-am pierdut intre timp, iti spun ca Dacia Sandero s-a clasat pe locul cinci in acest top. 13.828 de modele de la Mioveni au fost inmatriculate in Uniunea Europeana in ultima luna de vara. Numarul, chiar daca poate nu ti se pare foarte mare, este cu 16,8 procente mai mare decat cel inregistrat in luna august a lui 2016.

Citeste continuarea articolului Dacia Sandero depaseste VW Polo la vanzari! Afla ce loc ocupa modelul romanesc in Europa!

Acum ceva timp va poveteam care sunt tepele pe care samsarii de la noi incearca sa le puna in practica. Tot atunci va spuneam si ce anume trebuie verificat atunci cand vreti sa cumparati o masina la mana a doua. Toate statisticile spun ca masinle nemtesti sunt cele mai bune, atunci cand vine vorba de masini la mana a doua. De fapt, masinile germane, sunt cunoscute, in general drept cele mai fiabile, si exista multi mecanici auto care confirma asta.

Chiar daca pare un steroptip, masinile germane sunt contruite cu “inginerie nemteasca”, si sunt foarte bine construite, iar uneori ne uimesc cu performantele si tehnologiile high-tech. Reputatia masinilor germane este construita in foarte multi ani, iar cele doua branduri cunoscute Volkswagen si Mercedes-Benz se afla in topul increderii de multi ani.

Ei bine, nu acelasi lucru il putem spune si despre masinile frantuzesti. Chiar daca masinile frantuzesti ofera un simt al stilului pe care masinile germane nu il au, ele nu sunt la fel de cautate de europeni.

Citeste continuarea articolului Masina second hand adusa din Franta? Mai bine nu! Iata de ce?

Daca ai inchiriat vreodata o masina, suntem aproape siguri ca nu te-ai comportat cu ea de parca ar fi fost masina ta personala. La fel de siguri suntem ca multi dintre cei care au inchiriat masini s-au manifestat in acelasi mod. De aceea, ideea de a fii proprietarul unei masini cumparate de la o firma de inchirieri auto poate fi putin de speriat.

Sa nu uitam insa, ca in situatia in care iti doresti un model mai recent si nu ai cine stie ce buget, ideea unei astfel de masini merita sa fie luata in seama.

Firmele de inchiriat isi schimba flota de vehicule periodic, asa ca oferta va exista intotdeauna. Multe dintre aceste masini sunt licitate de vanzatorii de masini second-hand si ajung pe piata la preturi ceva mai mari. Exista, insa, si companii care prefera sa vanda masinile vechi direct viitorilor proprietari, persoane fizice.

Citeste continuarea articolului Iata avantajele si dezavantajele cumpararii unei masini folosite de o firma de inchirieri auto

Atunci cand decidem ca este timpul sa ne cumparam o alta masina, exista o teama pe care multi o au. Este vorba despre teama de a nu lua plasa cu masina second hand. Da, am prieteni care chiar se indreapta catre masinile noi din acest motiv. Bine, sunt convins ca exagereaza, pentru ca acum, in zilel noastre, masinile se pot verifica cu atentie inainte de a a cumpara.

V-am vorbit deja despre ce tepe mai dau samsarii, si la ce trebuie sa ne uitam atunci cand ne intalnim cu vanzatorul. Exista insa si anumite aspecte care trebuie verificate intr-un service autorizat.

Daca v-ati gasit masina care sa indeplineasca criteriile voastre, e timpul sa o verifici mai in amanunt. Ce trebuie verificat? Care ar putea fi capcanele de sub capota? Haideti sa vedem!

Citeste continuarea articolului 4 probleme ale unei masini vechi! Ce sa verificam atunci cand vrem o masina second hand?

Proprietarilor de masini li se pregatesc noutati. Noutati legislative, evident. Schimbarile importante, anuntate astazi in presa de specialitate, se refera la noul Cod Rutier. Fiti atenti! Daca la anul aveti de gand sa va schimbati masina, e cazul sa cititi in continuare. De ce? Pentru ca noutatile legislative se refera la noii proprietari, care vor fi obligati sa notifice autoritatile despre tranzactia facuta.

Prevederile se arata in Ordonanta Guvernului nr. 14/2017 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice si vor intra in vigoare de la data de 20 mai 2018.

Mai exact, legea spune ca circularea pe drumurile publice cu masinile a caror inmatriculare a fost suspendata va fi interzisa. Si ce se va intampla daca veti fi prins circuland cu masinile a caror inmatriculare a fost suspendata? Evident ca veti fi sanctionat. Soferii care circula cu autovehicule a caror inmatriculare a fost suspendata vor risca, conform noului Cod Rutier, o amenda cuprinsa intre 9 si 20 de puncte. Asta inseamna ca acesti soferi vor primi intre 1305 si 2900 lei amenda. In plus, politistii de la Brigada Rutiera vor putea sa retina placutele cu numarul de inmatriculare si certificatul de inmatriculare a vehiculului si va vor da o dovada inlocuitoare fara drept de circulatie insa.

Citeste continuarea articolului Noutati legislative: ce se intampla daca va cumparati o masina second hand si nu anuntati schimbarea proprietarului?

Vanzarile de masini franceze sunt in scadere pe piata auto din Romania. Cele trei marci auto, Citroen, Peugeot si Renault, au impreuna o cota de piata de 10% dupa primele 8 luni, in scadere de la 11% in aceeasi perioada din 2016.

In primele 8 luni, piata auto de masini noi a depasit 68.300 de unitati, din care 6.850 de unitati au fost masini franceze.

Din piata auto second-hand, cele trei marci de masini franceze au 8%. Circa 26.000 de unitati din totalul de 337.700 autoturisme sunt marci auto frantuzesti.

Citeste continuarea articolului Masini franceze: din ce in ce mai putine in Romania

Piata de limuzine din Europa a crescut cu 4% anul acesta la 24.000 de unitati, insa chiar daca volumele de vanzari sunt mici aceste masini din segmentul F au un rol foarte important pentru producatorii auto. Cu un pret care depaseste usor 100.000 euro, limuzinele sunt imaginea brandului, aduc marje bune de profit si, totodata, sunt primele masini pe care sunt testate tehnologii noi.

Jaguar XJ - 959 unitati - Cea mai vanduta limuzina britanica este Jaguar XJ. In primele 6 luni, 959 de unitati (-12%) au fost inmatriculate in Europa, potrivit Jato Dynamics.

Audi A8 - 2.523 unitati - Audi A8 este pe locul 4 la vanzari in segmentul F. Peste 2.500 de exemplare au fost livrate europenilor cu bugete mari.

Citeste continuarea articolului Cele mai cautate limuzine in Europa. Nemtii sunt imbatabili

Industria auto din Romania inseamna, in principiu Dacia. Da, orice roman a avut, la un moment dat in garaj o Dacie. Uzina de la Mioveni a fost construita pe vremea lui Ceausescu, iar in anul 1968 a fost fabricat acolo primul model al fabricii. Istoria companiei este una destul de lunga, si, putem spune, de succes. De ce? Pentru ca pe strazile patriei au exista, si inca exista, o multime de masini produse la noi, la Pitesti.

Studiind un pic istoria Dacia, am ajuns sa imi pun o intrebare: oare cate masini Dacia erau in trafic pe vremea dictatorului? Intrebarea are un raspuns interesant, asa ca haideti sa aprofundam un pic. Sa vedem impreuna cate masini Dacia se aflau in piata si care erau marcile de pe locurile urmatoare.

Dar inainte de asta, trebuie sa va mai spun ceva indeit, zic eu. Nu stiu cati dintre voi stiti dar Ceausescu avea o regula pentru a nu aglomera strazile. El a dat o lege, in anul 1985, care spunea ca masinile trebuiau sa circule alternative. Mai exact, intr-o duminica aveau voie sa circule masinile cu numar de inmatriculare par, iar in cealalta duminica masinile cu numar impar. Masura luata de dictator se pare insa ca avea de-a face mai mult cu consumul de combustibil, pentru ca romanii nu aveau voie sa consume prea mult, el dandu-le doar la cota.

Citeste continuarea articolului Curios sa stii cate masini din Romania anului 1999 erau marca Dacia? Iata raspunsul!

A cumpara o masina la mana a doua este un lucru destul de complicat. Da, pentru ca in piata, la noi in Romania, exista o multime de masini care nu sunt ceea ce par.

Suntem siguri ca ati auzit si voi despre prieteni care si-au luat plasa cu masini cumparate de la diversi intermediari, care nu erau ceea ce trebuie. Adica autovehicule care aveau kilometrajul dat inapoi sau care avusesera dauna totala si fusesera reparate ca sa arata ca noi pe exterior.

Subiectul este intens discutat, si noi l-am abordat de cateva ori aici, pe site. Azi vom vorbi din nou despre asta. Va vom ajuta un pic daca ati luat decizia de a cumpara o masina second hand si va vom spune care sunt elementele care ne arata cat de uzata este in realitate masina gasita si cati kilometri are. Ce trebuie sa observam cu atentie? Iata mai jos detaliile pe care trebuie sa le studiem:

Citeste continuarea articolului Cum ne dam seama cati kilometri are la bord o masina? Iata cateva indicii!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare