vanzari

Lista stiri si informatii despre vanzari pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vanzari

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vanzari publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vanzari, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: mercedes-benz, 2019, seat, record, kia, kia proceed, europa, audi, audi e-tron, comenzi, dacia, franta, aprilie, mol, profit

Mercedes-Benz obtine cele mai bune vanzari in segmentul premium in luna aprilie

Asa cum ne-a obisnuit in fiecare luna, segmentul premium ne ofera de fiecare data o batalie extrem de interesanta in materie de vanzari intre cei trei mari producatori germani: Mercedes-Benz, BMW, respectiv Audi. Cum suntem deja la jumatatea lunii mai, haideti sa ne uitam pe cifrele inregistrate in aprilie si sa vedem care mai este situatia la nivel general dupa primele patru luni ale acestui an.

Pana sa trecem la detalii, trebuie sa spunem insa ca segmentul premium se confrunta in aceasta perioada cu o scadere a vanzarilor la nivel global, acestea fiind afectate de introducerea noilor teste WLTP si de declinul popularitatii modelelor echipate cu sisteme de motorizare diesel.

Mercedes-Benz a ramas si in luna aprilie cel mai bine vandut constructor la nivel mondial, cu o cifra de vanzari care a ajuns la 182.000 de unitati. Totusi, chiar si in aceste conditii, in comparatie cu aceeasi luna aprilie a anului trecut avem o scadere a vanzarilor cu 5.5%. Producatorul german a inregistrat scaderi ale cifrelor de vanzare pe toate pietele pe care activeaza, cu exceptia Chinei.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz obtine cele mai bune vanzari in segmentul premium in luna aprilie

Record istoric pentru SEAT: peste 200.000 de masini vandute in primele patru luni din 2019

Inceputul anului 2019 s-a dovedit a fi extrem de bun din toate punctele de vedere pentru spaniolii de la SEAT, cifrele de vanzari inregistrate de acestia stand drept dovada in acest sens. Conform statisticilor inregistrate pana la acest moment, cei de la SEAT au vandut in primele patru luni ale anului nu mai putin de 200.000 de masini, ceea ce nu este deloc putin.

Mai mult decat atat, un asemenea rezultat este obtinut in premiera istorica pentru constructorul spaniol, inceputul anului 2019 fiind cel mai bun inceput de an de la infiintare si pana astazi. Daca asta nu era de ajuns, mai trebuie sa spunem ca si brandul Cupra a inregistrat o crestere de peste 80 de procente in aceasta perioada!

Asadar, daca ne referim la primele patru luni ale anului curent, cei de la SEAT se pot lauda cu un numar exact de 202.600 de exemplare. In comparatie cu acelasi interval ianuarie - aprilie din anul trecut, vorbim despre o crestere a vanzarilor cu 7 procente. Asa cum spuneam si in randurile anterioare, este pentru prima data in istorie cand producatorul spaniol reuseste sa treaca de pragul de 200.000 de masini vandute in primele patru luni ale anului. In aceste conditii, anul 2019 se anunta a fi un an extrem de interesant, multe recorduri putand fi depasite!

Citeste continuarea articolului Record istoric pentru SEAT: peste 200.000 de masini vandute in primele patru luni din 2019

Kia inregistreaza cele mai mari vanzari trimestriale din istorie pe plan europan

Anul 2019 a inceput cum nu se putea mai bine pentru cei de la Kia, cifrele de vanzari inregistrate pe plan europeana stand drept dovada in acest sens. Producatorul nipon se poate lauda la acest moment cu cele mai mari vanzari trimestriale din istorie pe plan european, dupa ce cei de la ACEA au publicat raportul cu privire la primele trei luni ale anului curent.

Conform inregistrarilor, cei de la Kia au vandut in primele trei luni din 2019 nu mai putin de 132.174 de unitati pe Batranul Continent. Facand o comparatie cu cifra inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, vom observa ca cei de la Kia au obtinut o crestere usoara de 0.6% a vanzarilor. In aceste conditii, cota de piata a celor de la Kia in Europa a crescut de la 3.1% in 2018 la 3.2%.

Emilio Herrera, Chief Operating Officer in cadrul Kia Motors Europe, s-a declarat extrem de entuziasmat cu privire la aceste cifre inregistrate de producatorul pe care il reprezinta pe plan european in primul trimestru al anului. Herrera transmite astfel ca “vanzarile Kia in Europa in acest trimestru au fost mai puternice decat oricand, fiind sustinute in special de renasterea familiei de modele Ceed”.

Citeste continuarea articolului Kia inregistreaza cele mai mari vanzari trimestriale din istorie pe plan europan

Audi ia in calcul un 'pachet vegan' pentru SUV-ul electric e-tron!

Primul SUV complet electric Audi este subtil si silentios atat la modul in care suna, cat si la capitolul informatii oferite. De ce spunem asta? Pentru ca, in cazul modelului e-tron, Audi nu a incercat aceeasi schema pe care am intalnit-o pe majoritatea masinilor, de la BMW i3 pana la Honda Clarity. Mai mult, producatorul german incearca sa nu iasa in evidenta, ba chiar cu foarte mult gust.

Asta nu inseamna ca negam faptul ca cei interesati de un SUV electric premium ar putea fi chiar asemanatori celor carora le pasa de mediul inconjurator mai mult decat cumparand sau conducand un vehicul electric.

In aceasta categorie am putea include si folosirea unor materiale ecologice sau reciclate pentru interiorul masinilor care ar putea fi pe placul celor care au adoptat un stil de viata vegan, iar oficialii de la Audi chiar i-au ascultat.

Citeste continuarea articolului Audi ia in calcul un 'pachet vegan' pentru SUV-ul electric e-tron!

Cifrele inregistrate in primele luni ale anului ne arata ca cei de la Dacia au inceput anul cum nu se putea mai bine din punct de vedere al vanzarilor inregistrate, ceea ce nu poate decat sa ne bucure pe fiecare dintre noi. Din fericire pentru producatorul de la Mioveni, cifrele de vanzari inregistrate pe cele mai importante piete europene s-au dovedit a fi luna de luna pozitive, ceea ce inseamna ca totul functioneaza conform planului deocamdata. Insa, asa cum se intampla in orice industrie, uneori, lucrurile se mai impotmolesc, facand ca cifrele sa nu mai arate atat de bine!

Conform rapoartelor publicate pentru luna aprilie, vanzarile celor de la Dacia pe piata franceza au fost destul de modeste, fiind inregistrata chiar o scadere considerabila in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut. Mai exact, producatorul de la Mioveni a vandut in a patra luna a anului doar 12.501 de masini noi in Hexagon. Facand o comparatie cu luna aprilie 2018, observam ca avem o scadere considerabila de nu mai putin de 11.4 procente. In conditiile in care vanzarile celor de la Dacia au mers excelent in primele trei luni ale anului, cifra obtinuta in aprilie este destul de surprinzatoare. Insa, asa cum spuneam si mai devreme, se mai intampla!

Rezultatul destul de modest obtinut de cei de la Dacia vine intr-un context nefavorabil prin care trece intregul Grup Renault la acest moment. Mai exact, vanzarile Grupului au inregistrat o scadere a cifrelor de vanzari cu nu mai putin de 6.6 procente in luna aprilie, vanzand doar 31.500 de unitati. Daca ne uitam la aceasta luna aprilie pe piata franceza, vom observa ca cei de la Citroen sunt singurii care au obtinut o cifra de vanzari in crestere in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Dacia pe piata franceza au scazut puternic in luna aprilie

Grupul MOL a anuntat la inceputul lunii mai rezultatele inregistrate in primul trimestru al anului curent, cifrele aratandu-ne ca activitatea acestora merge conform planului. Pentru inceput, Grupul MOL transmite ca a inregistrat un rezultat operational (CCS EBITDA) de nu mai putin de 514 de milioane de dolari, ceea ce nu este deloc rau! Mai exact, rezultatul inregistrat se incadreaza in linia de obiective anuale stabilite de companie.

Mergem mai departe si vorbim despre rezultatul EBITDA generat de segmentul Upstream, care s-a mentinut in acest prim trimestru la un nivel similar cu cel inregistrat in aceeasi perioada a anului precedent. Mai exact, vorbim despre o cifra de 283 de milioane de dolari, cifra obtinuta in contextul in care nivelul crescut al productiei a compensat alti factori negativi. Productia inregistrata a ajuns la cel mai ridicat nivel din ultimii ani, crescand in primul trimestru la nu mai putin de 116.000 barili echivalent petrol pe zi. Aceasta crestere a fost obtinuta pe fondul performantelor solide si echilibrate a activelor din Regatul Unit al Marii Britanii.

Segmentul Downstream nu a avut un prim trimestru atat de bun, inregistrand un rezultat operational (clean CCS EBITDA) de 138 milioane de dolari, cu 37 de procente sub nivelul raportat in aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste continuarea articolului MOL Grup a înregistrat un rezultat EBITDA de peste 500 de milioane USD în primul trimestru al anului 2019

Dacia traverseaza la ora actuala o perioada extrem de buna din toate punctele de vedere, cifrele de vanzari obtinute in ultimul timp nereusind sa mai miri pe nimeni! Publicatia de specialitate Car Industry Analysis a realizat recent o analiza asupra evolutiei producatorului de la Mioveni in primele trei luni ale acestui an, analiza despre care vom vorbi si noi in randurile urmatoare. Pana sa trecem la mai multe detalii, va putem spune ca cei de la Dacia au vandut in acest prin trimestru al anului nu mai putin de 184.000 de masini, ceea ce nu este deloc rau, ba chiar din contra. Haideti sa descoperim impreuna in randurile urmatoare mai multe cifre scoase la suprafata de aceasta analiza!

Asa cum spuneam si mai devreme, producatorul auto de la Mioveni se poate lauda cu o cifra de vanzari obtinuta in primele trei luni ale anului de aproape 184.000 de unitati, ceea ce inseamna ca vorbim despre o crestere a vanzarilor in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut de nu mai putin de 7.2 procente. Dacia Sandero ramane cel mai vandut model al producatorului de la Mioveni, acesta fiind cumparat in acest prim trimestru de peste 69.900 de clienti. Totusi, trebuie sa remarcam ca Sandero este aproape de final la ora actuala, o noua generatie fiind foarte aproape de lansare, ceea ce inseamna ca si cifrele de vanzari nu vor mai creste prea spectaculos in perioada urmatoare.

Dacia Duster s-a descurcat excelent in aceste prime trei luni ale anului, obtinand o crestere exploziva a vanzarilor. Mai exact, Duster s-a vandut in primul trimestru in nu mai putin de 56.447 de unitati, ceea ce aduce cu sine o crestere de 106% fata de cifra de vanzari obtinuta la finalul primului trimestru din 2018. In aceste conditii, probabil ca nu va mai trece chiar foarte mult timp pana ce SUV-ul va deveni cel mai vandut model din gama celor de la Dacia.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Dacia la nivel global au crescut cu peste 7% dupa primele trei luni ale anului

Inceputul lunii martie aducea cu sine o veste extrem de interesanta cu privire la marca Smart, veste pe care nu multi dintre noi am fi asteptat-o. Mai exact, cei de la Daimler anuntau in urma cu doua luni ca marca Smart va urma sa isi schimbe orientarea, concentrandu-se exclusiv pe dezvoltarea de masini electrice. Acest lucru ar urma sa se intample incepand cu anul 2022, atunci cand productia va fi mutata in China. Acest lucru se va intampla si datorita faptului ca investitorii chinezi de la Geely au decis sa cumpere nu mai putin de 50% dintre actiunile Smart.

Lasand la o parte toate aceste vesti, cei din conducerea Daimler s-au gandit ca a venit vremea pentru o noua stire bomba cu privire la marca Smart. Mai exact, cei de la Daimler anunta acum ca marca Smart va fi eliminata din Statele Unite si Canada la finalul acestui an. La intrarea sa pe piata de peste Ocean, marca Smart era privita cu extrem de multa incredere, specialistii vazand din modelele de mici dimensiuni ale celor de la Smart niste masini perfecte pentru orasele din ce in ce mai aglomerate din Statele Unite. Insa, se pare ca lucrurile nu au mers chiar asa cum si-ar fi dorit cei de la Smart!

Vrem sau nu sa recunoastem, cei de la Smart nu s-au descurcat atat de bine pe pietele de peste Ocean, cifrele de vanzari stand drept dovada in acest sens. Mai mult decat atat, cifrele de vanzari inregistrate in ultimele luni au fost chiar extrem de slabe, ceea ce a contribuit cel mai probabil la aceasta decizie radicala a celor de la Smart. Insa, acest lucru era deja stiut de cei de la Daimler, acestia fiind pusi in pozitia de a lua niste decizii deloc usoare si in anii trecuti. Spre exemplu, in 2017, Daimler anunta ca elimina versiunile pe benzina ale modelelor Smart din Statele Unite, popularitatea acestora fiind extrem de mica.

Citeste continuarea articolului Daimler renunta la marca Smart in Statele Unite si Canada

Suedezii de la Volvo traverseaza la ora actuala o perioada excelenta din toate punctele de vedere, cifrele de vanzari inregistrate in ultimii ani fiind de partea lor in acest sens. La fel ca si 2018, anul 2019 s-a dovedit a incepe in forta pentru producatorul auto din Suedia, popularitatea modelelor din portofoliul Volvo ramanand la cote inalte. In aceste conditii, cei de la Volvo se pot lauda acum cu peste 160.000 de masini vandute in primele trei luni ale anului. Astfel, chiar si daca anul precedent incepuse foarte bine pentru suedezi, putem vorbi acum, in 2019, despre o crestere de 10 procente inregistrata in primul trimestru din punct de vedere al cifrei de vanzari.

Mai exact, rapoartele intocmite pe primele trei luni ale anului curent ne arata ca cei de la Volvo au vandut in perioada ianuarie - martie un numar de 161.320 de unitati in toate colturile lumii. In comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent, avem o crestere a cifrei de vanzari cu 9.4 procente. Din fericire pentru cei de la Volvo, modelele din portofoliu se bucura in continuare de o popularitate din ce in ce mai mare pe unele dintre cele mai importante piete pe care activeaza. In aceste conditii, cresterea din punct de vedere al cifrei de vanzari este mai mult decat justificata.

La nivelul Batranului Continent, cei de la Volvo au vandut in aceste prime trei luni ale anului nu mai putin de 86.624 de unitati, o cifra in crestere cu 8.9 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. SUV-urile din gama joaca un rol extrem de important in obtinerea acestei cifre totale, reprezentand 55% din vanzarile Volvo pe plan european. Cele mai mari cresteri obtinute de cei de la Volvo pe plan european au fost inregistrare in Marea Britanie si in Germania. Aparitia lui XC40 pe piata s-a dovedit a fi de bun augur, noul model reusind deja sa se bucure de o popularitate la cote inalte. Mai mult decat atat, vanzarile celor de la Volvo au crescut atat in China, cat si in Statele Unite.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Volvo la nivel global au crescut cu 10% in primul trimestru

Masinile electrice si hibride sunt deja la mare cautare pe unele dintre pietele auto ale lumii, insa nu avem voie sa nu recunoastem ca pe unele piete, acest segment de masini eco nici nu exista practic. Motivele care stau in spatele vanzarilor extrem de slabe obtinute de aceste modele pe unele piete sunt multe, insa totul incepe de la infrastructura. Atat timp cat o tara nu are un minim de infrastructura din acest punct de vedere, este greu de crezut ca oamenii se vor orienta catre astfel de modele. Pana la urma este si firesc sa se intample asa, omul care isi cumpara o masina noua dorindu-si sa o poata conduce fara dificultati.

Aceasta este problema principala si in tara noastra la acest moment, infrastructura pentru masinile electrice si hibride fiind inca la inceput de drum. Programul de guvernare al actualei legislaturi cuprindea si promisiunea construirii unei retele de puncte de incarcare pentru aceste masini, insa rezultatele sunt practic inexistente. In aceste conditii, nu trebuie sa ne miram de numarul mic de masini eco cumparate de romani pana in acest moment. Totusi, avand in vedere ca avem niste cifre din acest punct de vedere, haideti sa aruncam o privire asupra lor!

In primele trei luni ale anului, romanii au cumparat doar 105 masini eletrice. Totusi, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, cifra este in crestere cu 5 procente. Nu la fel de bine stam si la capitolul masinilor de tip plug-in hybrid, numarul de modele cumparate fiind de doar 47. Astfel, in comparatie cu primele trei luni ale lui 2018, observam o scadere in vanzari de nu mai putin de 55%. Revenind la masinile electrice cumparate in Romania, APIA estimeaza ca Smart a ramas pe primul loc in topul marcilor cumparate, cu 34 de unitati. Pe locul secund ii regasim pe cei de la Volkswagen, care au raportat 33 de unitati vandute. Practic, cei doi producatori acopera doua treimi din piata de masini electrice din tara noastra. Pe locul al treilea ii regasim pe cei de la Nissan, acestia comercializand 12 unitati Leaf.

Citeste continuarea articolului Vanzarile masinilor electrice au crescut cu 5% in Romania dupa primul trimestru

Anul 2013 aducea pe piata auto japoneza modelul Outlander PHEV al celor de la Mitsubishi, acesta fiind privit la acea vreme drept o propunere destul de indrazneata a acestora. Initial, modelul a fist disponibil exclusiv pe piata auto nipona, insa in cele din urma a devenit disponibil la nivel global.

Ei bine, la aproape sase ani de la lansarea pe piata, Outlander PHEV reuseste sa atinga un prag important in materie de vanzari. Mai exact, cei de la Mitsubishi au anuntat de curand ca Outlander PHEV a atins pragul de 200.000 de unitati vandute in toata aceasta perioada.

Asa cum stim deja cu totii, Outlander PHEV este la ora actuala un model extrem de apreciat pe pietele pe care activeaza, cifrele de vanzari obtinute stand drept dovada in acest sens. Mai mult decat atat, Outlander PHEV a devenit cel mai bine vandut model plug-in hybrid din lume in anul 2018, ceea ce nu este deloc putin. Totodata, incepand cu anul 2015, Outlander PHEV este cel mai bine vandut model de acest tip pe plan european. Spre exemplu, in anul 2018, Outlander PHEV a avut aproximativ 24.000 de clienti de pe Batranul Continent!

Citeste continuarea articolului Mitsubishi Outlander PHEV a atins pragul de 200.000 de unitati vandute

Ford Ka+ a devenit disponibil pe piata europeana pentru prima data la finele anului 2016, dupa pe initial fusese lansat doar in India. De asemenea, la inceputul lui 2018, Ka+ primea un facelift din partea producatorului, upgrade care avea menirea sa il faca ceva mai atractiv pentru public.

Ford Ka+ a fost considerat inca de la bun inceput un model care rivaliza cu Dacia Sandero pentru acelasi public, insa acesta nu a reusit deloc sa se ridice la nivelul asteptarilor. Uitandu-ne peste cifrele de vanzare inregistrate de Ka+ atat in 2017, cat si in 2018, vom observa ca avem o cifra totala de doar 51.000 de unitati.

Orice am vrea sa spunem, o cifra de doar 51.000 de unitati vandute in doi ani este extrem de mica, iar asta o stiu in acest moment foarte bine si cei de la Ford. Lasand aceasta problema la o parte, Ka+ se mai confrunta cu un mare dezavantaj la aceasta ora, si anume gradul de emisii de dioxid de carbon. Mai exact, Ka+ are un grad de emisii de CO2 destul de ridicat pentru segmentul din care face parte. In contextul in care au fost stabilite de Uniunea Europeana noi norme cu privire la gradul de emisii la nivel de flota pentru producatori, situatia lui Ka+ se complica destul de mult!

Citeste continuarea articolului Ford se gandeste la eliminarea modelului Ka+ de pe piata europeana

Divizia Alpine a celor de la Renault lansa in urma cu mai bine de un an si jumatate noua generatie A110, model care se pare ca se bucura de un real succes pana la acest moment. Reprezentantii Alpine au anuntat recent ca modelul de generatie noua a atins pragul de 5.000 de unitati produse, ceea ce nu este deloc putin pentru un astfel de model.

Cand vorbim despre cifra de vanzare obtinuta de A110, trebuie in primul rand sa ne gandim ca acesta este singurul model pe care cei de la Apline il comercializeaza la ora actuala. Insa, nu trebuie sa uitam ca A110 nu este disponibil decat pe cateva piete europene.

Misiunea lui A110 nu a fost deloc usoara, acest lucru fiind stiut de toata lumea inca de la bun inceput. In primul rand, A110 avea drept modele rivale unele dintre cele mai cunoscute modele de pe piata auto, precum Audi TT sau Porsche Cayman.

Citeste continuarea articolului Alpine A110 are priza la public: 5.000 de exemplare produse la uzina din Dieppe

Producatorii auto premium se confrunta in aceasta perioada cu unele probleme la nivel global din punct de vedere al cifrelor de vanzari inregistrate, insa, chiar si in aceste conditii, duelul de pe aceasta piata ramane in continuare la fel de palpitant. Mercedes-Benz ocupa prima pozitie din topul constructorilor premium, inregistrand o cifra de vanzari de 561.000 de unitati in primele trei luni ale anului. Totusi, comparand cu aceeasi perioada a anului precedent, vanzarile celor de la Mercedes au scazut cu aproape 5.6 procente, ceea ce provoaca anumite ingrijorari in randul celor din conducere.

Mercedes a aratat in aceste prime trei luni ale anului 2019 ca se confrunta cu probleme serioase pe piata din Statele Unite, vanzarile scazand acolo cu peste 9 procente. In schimb, pe piata chineza, germanii au reusit sa faca o figura frumoasa, raportand o crestere a vanzarilor cu 2.6 procente.

Oficialii Mercedes au gasit si o explicatie cu privire la aceste cifre nu foarte bune din primele trei luni ale anului, spunand ca scaderile cifrelor de vanzari sunt generate de schimbarea generatiilor unor modele precum CLA si GLE. In aceste conditii, cei de la Mercedes se asteapta la o incheiere a anului in usoara crestere!

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz conduce topul vanzarilor premium dupa primele trei luni ale anului

Germanii de la Audi au oferit in aceasta saptamana primele informatii in legatura cu cifrele de vanzare pe care le-a obtinut noul SUV electric e-tron. Asa cum probabil ca stiti deja, acesta a devenit disponibil pe piata europeana in luna martie, ceea ce inseamna ca nu avem cum sa vorbim de niste cifre prea mari de vanzare pana la acest moment.

Insa, asa cum stim cu totii, inceputul este important pentru un model abia lansat, aratand cat de multa popularitate a reusit sa castige chiar inca inainte de a deveni disponibil! Un exemplu in acest sens a fost noul Model 3 al celor de la Tesla, care a debutat in forta pe piata europeana!

Revenind la noul e-tron al celor de la Audi, trebuie sa spunem ca germanii au anuntat ca SUV-ul electric s-a vandut in Norvegia in peste 600 de unitati si in aproape 500 de unitati in Germania. Astfel, numai pe cele doua mentionate anterior, cei de la Audi au vandut putin peste 1.100 de unitati noi e-tron, ceea ce nu este deloc rau!

Citeste continuarea articolului Cifre bune de vanzare pentru Audi e-tron in prima luna de la lansare

Tesla este pe cai mari dupa lansarea din urma cu doar cateva saptamani a noului Model 3 pe Batranul Continent. Desi stim cu totii ca masinile electrice nu se bucura inca de o popularitate atat de mare, iata ca avem dovada ca un model ca acesta poate sa atraga un numar mare de clienti intr-un timp extrem de scurt.

Bineinteles, vanzarile nu exceleaza pe toate pietele, insa este important ca exista piete pe care masinile electrice se bucura in general de un succes major. In acest fel, ne putem da seama ca in viitor vom avea modele electrice care vor reusi sa se bata de la egal la egal in vanzari cu modelele cu motorizare clasica.

Norvegia este tara europeana care ne demonstreaza ca nu este departe deloc de un asemenea moment, dovedindu-se pana acum a fi o piata excelenta de desfacere pentru Model 3. Luna martie a fost o luna spectaculoasa din toate punctele de vedere pentru piata auto norvegiana.

Citeste continuarea articolului Tesla Model 3, cea mai bine vanduta masina in Norvegia

Dacia a avut un an 2018 excelent din toate punctele de vedere, modelele producatorului auto de la Mioveni bucurandu-se de succes pe marea majoritate a pietelor pe care se regasesc. Asa cum era de asteptat, cei de la Dacia isi pun mari sperante si in anul curent, un an care ar trebui sa vina cu cifre de vanzare la fel de bune. Si, din cate se pare, lucrurile chiar merg in aceeasi directie si in acest an, modelele celor de la Dacia dovedind ca sunt capabile sa faca ceea ce li se cere si ceea ce au promis de la bun inceput. Dacia a vandut aproximativ 16.000 de masini in luna martie in Franta, o cifra foarte bune daca stam sa ne gandim la concurenta care exista pe piata auto din Hexagon.

Asa cum spuneam, producatorul auto de la Mioveni a inregistrat in a treia luna a anului o cifra de 16.000 de unitati vandute in Franta, o cifra in crestere cu 13.8% in comparatie cu aceeasi luna a anului precedent. Cresterea este si mai importanta in contextul in care piata franceza a scazut in luna amrtie cu 2 procente. Daca ne uitam la primul trimestru al celor de la Dacia in Franta, vom observa o crestere de 5 procente in comparatie cu cifrele inregistrate la finalul lunii martie 2018.

La nivelul primelor trei luni ale anului curent, vanzarile celor de la Dacia au ajuns la o cifra totala de 36.056 de unitati, in crestere cu 5.34%. In aceste conditii, cresterea inregistrata de cei de la Dacia a fost chiar mai mare decat rezultatul inregistrate de Grupul Renault pe piata franceza. Asadar, ne putem decat sa ne bucuram de succesul pe care il inregistreaza producatorul auto de la Mioveni pe o piata atat de importanta la nivel european precum cea franceza. Cifrele inregistrate acolo dovedesc inca o data ca strategie pe care se bazeaza cei de la Dacia este cea corecta la acest moment.

Citeste continuarea articolului Vanzari in crestere pentru Dacia in luna martie pe piata franceza

Luna februarie a adus cu sine un numar de 1.14 milioane de masini noi imatriculate la nivel european, in scadere cu aproape 1.3% fata de aceeasi luna a anului trecut. Daca vrem sa facem insa o analiza pentru fiecare tara in parte, vom vedea ca Romania se afla in top de aceasta data.

In tara noastra a fost inregistrata cea mai mare crestere procentuala de la nivelul Uniunii Europene, de nu mai putin de 35.7 procente. Mai exact, in tara noastra au fost inregistrate nu mai putin de 11.950 de masini noi, ceea ce este cu adevarat o cifra mare daca ne uitam la cifrele inregistrate in lunile precedente.

Sigur, cifra inregistrata in Romania nu se poate compara cu cifrele inregistrate in unele piete de top de pe plan european, insa cresterea e importanta atunci cand vorbim despre statistici. Spre exemplu, in Germania, inmatricularile din a doua luna a anului au crescut doar cu 2.7 procente.

Citeste continuarea articolului Volkswagen Golf ramane cel mai bine vandut model din UE si in luna februarie

Piata auto a fost invadata in ultimul an de tot felul de modele electrice, asa ca acum putem vorbi deja despre succesul (sau insuccesul) inregistrat de acestea! Bineinteles, segmentul modelelor electrice este inca la inceput de drum, ceea ce inseamna ca nu avem cum sa vedem niste cifre impresionante in dreptul acestor modele.

Mai mult decat atat, infrastructura necesara pentru aceste masini electrice nici macar nu exista sau nu este prea dezvoltata in multe tari, ceea ce inseamna ca aceste masini inca nu au sanse prea mari pe acele piete. Un exemplu concret in acest sens este reprezentat chiar de Romania, o tara cu o infrastructura precara din acest punct de vedere.

Lasand toate aceste aspecte la o parte, haideti sa ne uitam impreuna pe cifrele inregistrate in luna februarie a anului curent. Vom observa rapid ca Tesla Model 3 a fost cel mai bine vandut model electric de pe piata europeana, fiind livrat in nu mai putin de 3.600 de exemplare.

Citeste continuarea articolului Tesla Model 3, depaseste in vanzari Mercedes-Benz Clasa C, Audi A4 sau BMW Seria 3

Cehii de la Skoda traverseaza la ora actuala o perioada excelenta din toate punctele de vedere, cifrele inregistrate in anii precedenti dovedind acest lucru intregii lumi. Ei bine, lasand la o parte succesul de care se bucura constructorul la nivel general in ultimii ani, ne putem uita si cel mai important model din gama acestuia, si anume la Octavia.

Anul 2018 a fost un an extraordinar pentru Skoda Octavia, acest model iesind la finalul anului cel mai vandut model din 2018 in patru tari. Ca sa va faceti o idee, va spunem ca Volkswagen Golf a reusit aceeasi performanta in cinci tari.

La nivelul anului trecut, Volkswagen Golf se poate lauda cu o cifra de vanzari de de 445.000 de unitati, ceea ce nu este deloc putin. Ba chiar din contra, Golf a fost anul trecut cea mai bine vanduta masina pe plan european. Skoda Octavia a obtinut o cifra de vanzari de 213.000 de unitati, ocupand abia locul 11 in topul celor mai bine vandute modele in 2018 pe plan european.

Citeste continuarea articolului Skoda Octavia, cea mai bine vanduta masina in 2018 in patru tari europene
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare