vanzari, kia

Lista stiri si informatii despre vanzari si kia pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vanzari si kia

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vanzari si kia publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vanzari si kia, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: kia, kia proceed, vanzari, record, europa, segment premium, mercedes-benz, bmw, audi, china, piata auto, declin, kia cadenza, facelift, sedan

Kia inregistreaza cele mai mari vanzari trimestriale din istorie pe plan europan

Anul 2019 a inceput cum nu se putea mai bine pentru cei de la Kia, cifrele de vanzari inregistrate pe plan europeana stand drept dovada in acest sens. Producatorul nipon se poate lauda la acest moment cu cele mai mari vanzari trimestriale din istorie pe plan european, dupa ce cei de la ACEA au publicat raportul cu privire la primele trei luni ale anului curent.

Conform inregistrarilor, cei de la Kia au vandut in primele trei luni din 2019 nu mai putin de 132.174 de unitati pe Batranul Continent. Facand o comparatie cu cifra inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, vom observa ca cei de la Kia au obtinut o crestere usoara de 0.6% a vanzarilor. In aceste conditii, cota de piata a celor de la Kia in Europa a crescut de la 3.1% in 2018 la 3.2%.

Emilio Herrera, Chief Operating Officer in cadrul Kia Motors Europe, s-a declarat extrem de entuziasmat cu privire la aceste cifre inregistrate de producatorul pe care il reprezinta pe plan european in primul trimestru al anului. Herrera transmite astfel ca “vanzarile Kia in Europa in acest trimestru au fost mai puternice decat oricand, fiind sustinute in special de renasterea familiei de modele Ceed”.

Citeste continuarea articolului Kia inregistreaza cele mai mari vanzari trimestriale din istorie pe plan europan

Mercedes-Benz ramane lider in segmentul premium si dupa luna mai

Segmentul premium este fara doar si poate cel mai disputat segment de pe piata auto globala, cei trei producatori de renume din Germania rivalizand luna de luna la acest capitol. Ei bine, cei de la Mercedes-Benz au reusit si in luna mai sa fie cel mai mare constructor auto premium din lume. Totusi, este important de mentionat ca vanzarile celor de la Mercedes au scazut in aceasta luna. Aceeasi scadere a fost inregistrata si in tabara celor de la Audi! In schimb, bavarezii de la BMW au fost singurii care au obtinut vanzari in crestere in luna mai, insa asta nu i-a ajutat sa ajunga pe prima pozitie in acest top!

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, cei de la Mercedes-Benz au ramas in fruntea clasamentului segmentului premium, cu aproape 196.000 de unitati vandute in luna mai. In aceste conditii, putem vorbi despre o scadere a vanzarilor celor de la Mercedes de aproape 1.3% in comparatie cu aceeasi luna mai a anului trecut. Aceasta scadere este cauzata in primul si primul rand de piata chineza, care isi continua declinul. Germanii de la Mercedes-Benz au raportat cresteri usoare ale vanzarilor atat in Europa, cat si in Statele Unite ale Americii.

Bavarezii de la BMW au avut o luna mai destul de buna, cu aproape 182.000 de unitati vandute, ceea ce nu este deloc putin. Mai mult decat atat, cei de la BMW sunt singurii care au obtinut o crestere in aceasta luna mai, de 4.6 procente, in comparatie cu aceeasi luna a anului 2018. BMW a reusit o figura foarte frumoasa pe piata chineza de aceasta data, vanzarile de acolo crescand cu nu mai putin de 33%. Este o crestere spectaculoasa daca luam in calcul declinul in care se regaseste la ora actuala cea mai mare piata auto a lumii. De asemenea, vanzarile celor de la BMW din Germania au inregistrat o crestere spectaculoasa, de aproape 30%.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz ramane lider in segmentul premium si dupa luna mai

Piata auto chineza isi continua declinul

Fara doar si poate, piata auto chineza este cea mai mare piata auto din lume la ora actuala. Daca acum cativa ani vorbeam practic luna de luna despre dezvoltarea si despre extinderea pietei chineze, iata ca acum a venit randul sa vorbim si despre problemele inregistrate acolo.

Mai mult decat atat, multi specialisti vorbesc chiar despre un declin extrem de ingrijorator al pietei auto chineze, lucru care ar trebui sa ne dea de gandit. Spunem asta deoarece piata auto chineza isi continua declinul, inregistrand cea de-a 11-a luna consecutiva pe trend descendent! Oare cine s-ar fi gandit la o asemenea problema pentru piata chineza in urma cu patru sau cinci ani?!

Perioada nu tocmai buna prin care trece piata auto chineza este confirmata si de cifrele publicate de Asociatia Constructorilor Auto din China (CAAM). Conform ultimelor statistici publicate de acestia, piata auto chineza isi continua declinul si in luna mai, vanzarile de masini noi scazand cu nu mai putin de 16.4 procente, ceea ce nu este deloc putin.

Citeste continuarea articolului Piata auto chineza isi continua declinul

Noua Kia Cadenza vine cu un facelift serios in... Coreea de Sud!

V-am putea ierta daca ati crede ca aceasta este urmatoarea generatie Kia Cadenza, de vreme ce exteriorul sedanului de clasa medie a trecut printr-un proces de schimbare destul de serios.

Pentru fi sinceri pana la capat, nu e vorba despre un Cadenza standard, ci despre versiunea vanduta pe piata sud-coreeana sub numele de K7. Cu toate acestea, varianta americana seamana foarte mult cu cea vanduta in Coreea.

Acest facelift isi face debutul la doar trei ani dupa lansarea celei de-a doua generatii Cadenza / K7 si vine cu modificari masive atat pe partea frontala, cat si pe cea dorsala, destul de bine pentru o masina ajunsa deja la jumatatea ciclului de viata.

Citeste continuarea articolului Noua Kia Cadenza vine cu un facelift serios in... Coreea de Sud!

In urma cu o saptamana, cei de la Kia publicau o prima imagine cu noul SUV XCeed, iar acum se pare ca producatorul ne ofera cateva informatii noi cu privire la interiorul viitorului model. Mai exact, este vorba despre panoul de instrumente pe care il vom regasi in habitaclul noilor modele. Oficialii Kia au anuntat ca noul XCeed va fi primul model din gama care va fi echipat cu un panou de instrumente complet digital.

Conform primelor informatii, aflam ca acest panoul de instrumente va avea o diagonala de 12.3 inci. De asemenea, mai aflam ca in viitor vom vedea acelasi panou de instrumente si pe alte modele din gama celor de la Kia!

Panoul de instrumente complet digital despre care vorbeam in randurile anterioare a primit numele Supervision si va aparea pentru prima data in gama Kia pe noile modele ale SUV-ului XCeed. Panoul de instrumente are dimensiuni de 12.3 inci, o rezolutie de 1920x720 pixeli si ofera in orice moment informatii despre viteza masinii si despre numarul de rotatii al unitatii de motorizare.

Citeste continuarea articolului Noul Kia XCeed va avea un panou de instrumente complet digital

Citroen lansa in toamna anului 2017 modelul C3 Aircross, un model care s-a bucurat de la bun inceput de o primire pozitiva. Din fericire pentru francezi, C3 Aircross a fost apreciat inca din prima clipa atat de pasionatii auto, cat si de specialistii din presa de specialitate si nu numai.

In aceste conditii, asteptarile francezilor cu privire la vanzarile lui C3 Aircross au inceput sa se ridice! Si, din cate putem sa vedem acum, C3 Aircross nu i-a dezamagit deloc pe cei din conducerea Citroen, cifrele de vanzari fiind bune spre foarte bune, am putea spune! Mai mult decat atat, SUV-ul a devenit unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului!

Asa cum probabil ca va amintiti, SUV-ul C3 Aircross a devenit disponibil pe piata auto incepand cu toamna lui 2017, mai exact din luna octombrie. Ei bine, oficialii producatorului francez au anuntat la inceputul acestei saptamani ca C3 Aircross a reusit sa atinga un prag extrem de important in evolutia lui in materie de vanzari.

Citeste continuarea articolului Citroen C3 Aircross trece pragul celor 200.000 de unitati comercializate

Spaniolii de la SEAT trec la ora actuala printr-o perioada extrem de buna, iar asta nu mai reprezinta o surpriza pentru niciunul dintre noi. Si atunci cand vorbim despre o perioada buna, vorbim automat si despre niste cifre de vanzare care stau drept dovada in acest sens.

Orice am vrea sa spunem, succesul de care se bucura un constructor si modelele din gama sa se masoara in functie de aceste cifre de vanzari, care dovedesc practic cat de popular sau cat de atractiv este un anumit model in randul clientilor! Asa cum spuneam, cei de la SEAT ne dovedesc de la luna la luna ca lucrurile stau foarte bine in ceea ce ii priveste!

Primele patru luni se incheiasera cum nu se putea mai bine pentru cei de la SEAT, acestia depasind pragul de 200.000 de unitati vandute, ceea ce nu era deloc putin, ba chiar din contra. Luna mai s-a dovedit in cele din urma la fel de buna pentru spanioli, cifra totala de unitati vandute in primele cinci luni ale anului ajungand acum la 257.000. Daca vrem sa facem o comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, trebuie sa va spunem ca vorbim despre o crestere a vanzarilor cu aproximativ 8 procente.

Citeste continuarea articolului Recorduri pe banda rulanta pentru SEAT: peste 257.000 de masini vandute in primele cinci luni din 2019

Kia Motors a dezvaluit in cursul zilei de ieri prima imagine a noului crossover urban Kia Xceed, model care urmeaza sa fie dezvaluit in premiera in aceasta vara, spre sfarsitul lunii iunie. Noul model face parte din segmentul asa ziselor CUV - crossover utility vehicles.

Viitorul Kia XCeed ne-a fost prezentat cu un design elegant, expresiv si destul de modern, in pas cu tendintele actuale din acest domeniu. Conform oficialilor producatorului, XCeed reprezinta o alternativa sportiva la SUV-urile traditionale mai mari. Avand in vedere ca SUV-urile sunt la mare cautare in aceste vremuri, este de asteptat ca acest model sportiv sa prinda extrem de bine la un anumit segment de clienti interesati de astfel de modele.

Noul Kia XCeed este un produs pus pe picioare de specialistii centrului de design european al marcii, centru care se afla in Frankfurt, Germania. Centrul se afla sub directa indrumare a lui Gregory Guillaume, vicepresedintele departamentului de design al Kia Motors Europe. Noul Kia XCeed ne este prezentat cu o silueta de tip coupe, care beneficiaza de o nota sportiva extrem de interesanta.

Citeste continuarea articolului Kia prezinta prima imagine cu XCeed, o alternativa eleganta si expresiva pentru SUV-urile traditionale

Kia ne-a prezentat recent mai multe schite oficiale care ne infatisau habitaclul viitorului model de tip SUV de clasa mica care va face parte din gama acestora, fara sa ne spuna insa si care va fi numele acestuia.

Insa, se pare ca oficialii producatorului au decis in cele din urma ca nu mai este nevoie sa ne tina in suspans din acest punct de vedere, publicand acum atat numele viitorului model, cat si mai multe detalii in legatura cu acesta! Asadar, daca sunteti curiosi sa aflati ultimele noutati despre viitorul model din gama celor de la Kia, ramaneti alaturi de noi in randurile urmatoare!

Kia Seltos este numele viitorului model de tip SUV de clasa mica al producatorului asiatic, acesta urmand sa fie prezentat oficial in perioada imediat urmatoare. Conform primelor informatii oficiale pe care oficialii constructorului le-au facut publice, evenimentul de lansare al noului model va fi programat pana cel mai tarziu la sfarsitul lunii iunie.

Citeste continuarea articolului Noul Kia Seltos va fi prezentat in luna iunie

Romania se lauda in statisticile oficiale cu peste 3.000 de milionari in Euro, asa ca nu trebuie sa ne mire faptul ca masinile din segmentul de lux sunt extrem de cautate.

Conform unei statistici emise de catre autoritatea nationala, in primele patru luni ale anului, in tara noastra au fost inmatriculate un numar total de 55 de masini din segmentul de lux. Dintre acestea, cele mai cautate au fost modelele Bentley. In total au fost inmatriculate 24 de astfel de unitati, jumatea dintre ele fiind masini noi, iar celalata jumatate fiind masini second-hand. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, cresterea este de aproape 25%.

Urmatoarea cea mai cautata marca a fost Lamborghini, care datorita lansarii modelului SUV Urus, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 200%. Practic, in primele patru luni ale anului au fost inmatriculate 9 masini Lamborghini noi, plus alte trei second-hand. In comparatie, in aceeasi perioada a anului trecut fusesera inmatriculate 3 Lamborghini-uri noi si unul second hand.

Citeste continuarea articolului Bentley, cea mai vanduta masina din segmentul de lux in Romania, in primele patru luni ale anului

Dacia s-a bucurat de un an 2018 extrem de bun din toate punctele de vedere, iar asta nu mai este o surpriza pentru nimeni la ora actuala. Daca pana acum spuneam ca doar cifrele de vanzari obtinute de modelele din gama sa ne pot dovedi acest lucru, iata ca acum cei de la Dacia ne pun la dispozitie si mai multe date de ordin financiar si nu numai despre ceea ce s-a intamplat in anul 2018.

Si, putem observa foarte rapid ca producatorul de la Mioveni a avut un an de exceptie, depasind multe recorduri din orice punct de vedere! Insa, haideti mai bine sa ne uitam impreuna peste cifrele din raportul publicat de cei de la Dacia!

In conditiile in care piata auto de la nivel european s-a confruntat cu destule probleme in 2018, cei de la Dacia s-au descurcat extrem de bine, obtinand cifre de vanzari in crestere pe multe piete auto europene importante.

Citeste continuarea articolului Profit record de peste 750 de milioane de lei pentru Dacia in 2018

Kia se pregateste intens in aceasta perioada pentru lansarea unui nou model in gama de SUV-uri, iar sperantele cu privire la succesul acestuia sunt deja la cote inalte. Din cate se pare pana la aceasta ora, cei de la Kia vor miza in primul si primul rand pe un design “modern si sofisticat”, o caracteristica prin care acestia isi doresc sa ii atraga pe cei mai tineri dintre clienti. Conform primelor informatii, noul model va fi prezentat in premiera in cursul verii acestui an. Dupa lansarea sa de pe piata asiatica, noul model va fi disponibil si pe plan european!

In vederea lansarii din aceasta vara, cei de la Kia doresc sa ne atraga atentia asupra viitorului model din gama lor, drept pentru care tocmai au publicat primele schite oficiale care ni-l infatiseaza. Lasand la o parte aceste schite, cei de la Kia ofera si cateva mici detalii cu privire la caracteristicile cu care se va lauda acest viitor model al lor. Spre exemplu, aflam acum ca noul model va fi destul de similar cu un SUV traditional daca vorbim despre spatiul disponibil la interior sau despre abilitatile lui de pe sosea. Din cate se pare, toate aceste avantaje importante ne vor fi oferite de cei de la Kia intr-un pachet complet!

Asa cum probabil ca stiti deja la acest moment, viitorul model din gama celor de la Kia a fost construit avand la baza conceptul Signature. Prototipul cu acest nume a fost lansat oficial de cei de la Kia recent, in cadrul Salonului Auto de la Seoul, din Coreea de Sud. La acea vreme, aflam despre Signature Concept ca este un fel de versiune actualizata a lui Kia SP Concept, un alt prototip lansat de cei de la Kia in urma cu un an in India.

Citeste continuarea articolului Kia publica primele schite cu viitorul SUV de clasa mica din gama

Asa cum ne-a obisnuit in fiecare luna, segmentul premium ne ofera de fiecare data o batalie extrem de interesanta in materie de vanzari intre cei trei mari producatori germani: Mercedes-Benz, BMW, respectiv Audi. Cum suntem deja la jumatatea lunii mai, haideti sa ne uitam pe cifrele inregistrate in aprilie si sa vedem care mai este situatia la nivel general dupa primele patru luni ale acestui an.

Pana sa trecem la detalii, trebuie sa spunem insa ca segmentul premium se confrunta in aceasta perioada cu o scadere a vanzarilor la nivel global, acestea fiind afectate de introducerea noilor teste WLTP si de declinul popularitatii modelelor echipate cu sisteme de motorizare diesel.

Mercedes-Benz a ramas si in luna aprilie cel mai bine vandut constructor la nivel mondial, cu o cifra de vanzari care a ajuns la 182.000 de unitati. Totusi, chiar si in aceste conditii, in comparatie cu aceeasi luna aprilie a anului trecut avem o scadere a vanzarilor cu 5.5%. Producatorul german a inregistrat scaderi ale cifrelor de vanzare pe toate pietele pe care activeaza, cu exceptia Chinei.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz obtine cele mai bune vanzari in segmentul premium in luna aprilie

Grupul Hyundai a anuntat recent semnarea unui parteneriat strategic cu Rimac, unul dintre constructorii de hypercar-uri electrice care a reusit sa atraga atentia asupra sa in ultimii ani. Hyundai si Kia vor investi o suma considerabila in valoare de 80 de milioane de euro in producatorul croat de hypercar-uri.

Mai exact, 64 de milioane de euro vor veni din partea celor de la Hyundai, in timp ce 16 milioane de euro vor fi investite de cei de la Kia. Asadar, se pare ca vorbim despre niste planuri cat se poate de serioase ale Grupului Hyundai in ceea ce ii priveste pe croatii de la Rimac.

Conform primelor detalii care au aparut pe piata dupa anuntarea acestor investitii, departamentele de dezvoltare si cercetare ale celor doua companii vor colabora incepand de acum cu scopul pregatirii unor vehicule electrice Hyundai.

Citeste continuarea articolului Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Hyundai Motor Group incearca sa iasa in evidenta pe piata masinilor electrificate, iar Rimac Automobili ii va ajuta in atingerea acestui tel. Parteneriatul strategic, anuntat recent, inseamna si ca Hyundai si Kia vor investi 64 de milioane de euro si, respectiv, 16 milioane de euro in compania croata.

O parte a acestei colaborari inseamna ca cei trei producatori vor lucra impreuna pentru a dezvolta vehicule noi. Unul dintre ele va fi modelul sport de clasa medie Hyundai N, care va fi precedat de un concept, dar va exista si o versiune mai performanta cu pile electrice. Ambele vor fi lansate la un moment dat.

"Rimac este o companie inovativa cu capacitate de dezvoltare a performantelor masinilor electrice", a declarat Euisun Chung, vice-presedinte executiv Hyundai Motor Group.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Inceputul anului 2019 s-a dovedit a fi extrem de bun din toate punctele de vedere pentru spaniolii de la SEAT, cifrele de vanzari inregistrate de acestia stand drept dovada in acest sens. Conform statisticilor inregistrate pana la acest moment, cei de la SEAT au vandut in primele patru luni ale anului nu mai putin de 200.000 de masini, ceea ce nu este deloc putin.

Mai mult decat atat, un asemenea rezultat este obtinut in premiera istorica pentru constructorul spaniol, inceputul anului 2019 fiind cel mai bun inceput de an de la infiintare si pana astazi. Daca asta nu era de ajuns, mai trebuie sa spunem ca si brandul Cupra a inregistrat o crestere de peste 80 de procente in aceasta perioada!

Asadar, daca ne referim la primele patru luni ale anului curent, cei de la SEAT se pot lauda cu un numar exact de 202.600 de exemplare. In comparatie cu acelasi interval ianuarie - aprilie din anul trecut, vorbim despre o crestere a vanzarilor cu 7 procente. Asa cum spuneam si in randurile anterioare, este pentru prima data in istorie cand producatorul spaniol reuseste sa treaca de pragul de 200.000 de masini vandute in primele patru luni ale anului. In aceste conditii, anul 2019 se anunta a fi un an extrem de interesant, multe recorduri putand fi depasite!

Citeste continuarea articolului Record istoric pentru SEAT: peste 200.000 de masini vandute in primele patru luni din 2019

Primul SUV complet electric Audi este subtil si silentios atat la modul in care suna, cat si la capitolul informatii oferite. De ce spunem asta? Pentru ca, in cazul modelului e-tron, Audi nu a incercat aceeasi schema pe care am intalnit-o pe majoritatea masinilor, de la BMW i3 pana la Honda Clarity. Mai mult, producatorul german incearca sa nu iasa in evidenta, ba chiar cu foarte mult gust.

Asta nu inseamna ca negam faptul ca cei interesati de un SUV electric premium ar putea fi chiar asemanatori celor carora le pasa de mediul inconjurator mai mult decat cumparand sau conducand un vehicul electric.

In aceasta categorie am putea include si folosirea unor materiale ecologice sau reciclate pentru interiorul masinilor care ar putea fi pe placul celor care au adoptat un stil de viata vegan, iar oficialii de la Audi chiar i-au ascultat.

Citeste continuarea articolului Audi ia in calcul un 'pachet vegan' pentru SUV-ul electric e-tron!

Cifrele inregistrate in primele luni ale anului ne arata ca cei de la Dacia au inceput anul cum nu se putea mai bine din punct de vedere al vanzarilor inregistrate, ceea ce nu poate decat sa ne bucure pe fiecare dintre noi. Din fericire pentru producatorul de la Mioveni, cifrele de vanzari inregistrate pe cele mai importante piete europene s-au dovedit a fi luna de luna pozitive, ceea ce inseamna ca totul functioneaza conform planului deocamdata. Insa, asa cum se intampla in orice industrie, uneori, lucrurile se mai impotmolesc, facand ca cifrele sa nu mai arate atat de bine!

Conform rapoartelor publicate pentru luna aprilie, vanzarile celor de la Dacia pe piata franceza au fost destul de modeste, fiind inregistrata chiar o scadere considerabila in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut. Mai exact, producatorul de la Mioveni a vandut in a patra luna a anului doar 12.501 de masini noi in Hexagon. Facand o comparatie cu luna aprilie 2018, observam ca avem o scadere considerabila de nu mai putin de 11.4 procente. In conditiile in care vanzarile celor de la Dacia au mers excelent in primele trei luni ale anului, cifra obtinuta in aprilie este destul de surprinzatoare. Insa, asa cum spuneam si mai devreme, se mai intampla!

Rezultatul destul de modest obtinut de cei de la Dacia vine intr-un context nefavorabil prin care trece intregul Grup Renault la acest moment. Mai exact, vanzarile Grupului au inregistrat o scadere a cifrelor de vanzari cu nu mai putin de 6.6 procente in luna aprilie, vanzand doar 31.500 de unitati. Daca ne uitam la aceasta luna aprilie pe piata franceza, vom observa ca cei de la Citroen sunt singurii care au obtinut o cifra de vanzari in crestere in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Dacia pe piata franceza au scazut puternic in luna aprilie

Grupul MOL a anuntat la inceputul lunii mai rezultatele inregistrate in primul trimestru al anului curent, cifrele aratandu-ne ca activitatea acestora merge conform planului. Pentru inceput, Grupul MOL transmite ca a inregistrat un rezultat operational (CCS EBITDA) de nu mai putin de 514 de milioane de dolari, ceea ce nu este deloc rau! Mai exact, rezultatul inregistrat se incadreaza in linia de obiective anuale stabilite de companie.

Mergem mai departe si vorbim despre rezultatul EBITDA generat de segmentul Upstream, care s-a mentinut in acest prim trimestru la un nivel similar cu cel inregistrat in aceeasi perioada a anului precedent. Mai exact, vorbim despre o cifra de 283 de milioane de dolari, cifra obtinuta in contextul in care nivelul crescut al productiei a compensat alti factori negativi. Productia inregistrata a ajuns la cel mai ridicat nivel din ultimii ani, crescand in primul trimestru la nu mai putin de 116.000 barili echivalent petrol pe zi. Aceasta crestere a fost obtinuta pe fondul performantelor solide si echilibrate a activelor din Regatul Unit al Marii Britanii.

Segmentul Downstream nu a avut un prim trimestru atat de bun, inregistrand un rezultat operational (clean CCS EBITDA) de 138 milioane de dolari, cu 37 de procente sub nivelul raportat in aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste continuarea articolului MOL Grup a înregistrat un rezultat EBITDA de peste 500 de milioane USD în primul trimestru al anului 2019

Dacia traverseaza la ora actuala o perioada extrem de buna din toate punctele de vedere, cifrele de vanzari obtinute in ultimul timp nereusind sa mai miri pe nimeni! Publicatia de specialitate Car Industry Analysis a realizat recent o analiza asupra evolutiei producatorului de la Mioveni in primele trei luni ale acestui an, analiza despre care vom vorbi si noi in randurile urmatoare. Pana sa trecem la mai multe detalii, va putem spune ca cei de la Dacia au vandut in acest prin trimestru al anului nu mai putin de 184.000 de masini, ceea ce nu este deloc rau, ba chiar din contra. Haideti sa descoperim impreuna in randurile urmatoare mai multe cifre scoase la suprafata de aceasta analiza!

Asa cum spuneam si mai devreme, producatorul auto de la Mioveni se poate lauda cu o cifra de vanzari obtinuta in primele trei luni ale anului de aproape 184.000 de unitati, ceea ce inseamna ca vorbim despre o crestere a vanzarilor in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut de nu mai putin de 7.2 procente. Dacia Sandero ramane cel mai vandut model al producatorului de la Mioveni, acesta fiind cumparat in acest prim trimestru de peste 69.900 de clienti. Totusi, trebuie sa remarcam ca Sandero este aproape de final la ora actuala, o noua generatie fiind foarte aproape de lansare, ceea ce inseamna ca si cifrele de vanzari nu vor mai creste prea spectaculos in perioada urmatoare.

Dacia Duster s-a descurcat excelent in aceste prime trei luni ale anului, obtinand o crestere exploziva a vanzarilor. Mai exact, Duster s-a vandut in primul trimestru in nu mai putin de 56.447 de unitati, ceea ce aduce cu sine o crestere de 106% fata de cifra de vanzari obtinuta la finalul primului trimestru din 2018. In aceste conditii, probabil ca nu va mai trece chiar foarte mult timp pana ce SUV-ul va deveni cel mai vandut model din gama celor de la Dacia.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Dacia la nivel global au crescut cu peste 7% dupa primele trei luni ale anului
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare