vanzari, franta

Lista stiri si informatii despre vanzari si franta pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vanzari si franta

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vanzari si franta publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vanzari si franta, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: dacia, vanzari, franta, aprilie, martie, dacia sandero, dacia duster, duster, sandero, volkswagen, masini second hand, sfaturi, vw, dieselgate, record

Vanzarile Dacia pe piata franceza au scazut puternic in luna aprilie

Cifrele inregistrate in primele luni ale anului ne arata ca cei de la Dacia au inceput anul cum nu se putea mai bine din punct de vedere al vanzarilor inregistrate, ceea ce nu poate decat sa ne bucure pe fiecare dintre noi. Din fericire pentru producatorul de la Mioveni, cifrele de vanzari inregistrate pe cele mai importante piete europene s-au dovedit a fi luna de luna pozitive, ceea ce inseamna ca totul functioneaza conform planului deocamdata. Insa, asa cum se intampla in orice industrie, uneori, lucrurile se mai impotmolesc, facand ca cifrele sa nu mai arate atat de bine!

Conform rapoartelor publicate pentru luna aprilie, vanzarile celor de la Dacia pe piata franceza au fost destul de modeste, fiind inregistrata chiar o scadere considerabila in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut. Mai exact, producatorul de la Mioveni a vandut in a patra luna a anului doar 12.501 de masini noi in Hexagon. Facand o comparatie cu luna aprilie 2018, observam ca avem o scadere considerabila de nu mai putin de 11.4 procente. In conditiile in care vanzarile celor de la Dacia au mers excelent in primele trei luni ale anului, cifra obtinuta in aprilie este destul de surprinzatoare. Insa, asa cum spuneam si mai devreme, se mai intampla!

Rezultatul destul de modest obtinut de cei de la Dacia vine intr-un context nefavorabil prin care trece intregul Grup Renault la acest moment. Mai exact, vanzarile Grupului au inregistrat o scadere a cifrelor de vanzari cu nu mai putin de 6.6 procente in luna aprilie, vanzand doar 31.500 de unitati. Daca ne uitam la aceasta luna aprilie pe piata franceza, vom observa ca cei de la Citroen sunt singurii care au obtinut o cifra de vanzari in crestere in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Dacia pe piata franceza au scazut puternic in luna aprilie

Vanzari in crestere pentru Dacia in luna martie pe piata franceza

Dacia a avut un an 2018 excelent din toate punctele de vedere, modelele producatorului auto de la Mioveni bucurandu-se de succes pe marea majoritate a pietelor pe care se regasesc. Asa cum era de asteptat, cei de la Dacia isi pun mari sperante si in anul curent, un an care ar trebui sa vina cu cifre de vanzare la fel de bune. Si, din cate se pare, lucrurile chiar merg in aceeasi directie si in acest an, modelele celor de la Dacia dovedind ca sunt capabile sa faca ceea ce li se cere si ceea ce au promis de la bun inceput. Dacia a vandut aproximativ 16.000 de masini in luna martie in Franta, o cifra foarte bune daca stam sa ne gandim la concurenta care exista pe piata auto din Hexagon.

Asa cum spuneam, producatorul auto de la Mioveni a inregistrat in a treia luna a anului o cifra de 16.000 de unitati vandute in Franta, o cifra in crestere cu 13.8% in comparatie cu aceeasi luna a anului precedent. Cresterea este si mai importanta in contextul in care piata franceza a scazut in luna amrtie cu 2 procente. Daca ne uitam la primul trimestru al celor de la Dacia in Franta, vom observa o crestere de 5 procente in comparatie cu cifrele inregistrate la finalul lunii martie 2018.

La nivelul primelor trei luni ale anului curent, vanzarile celor de la Dacia au ajuns la o cifra totala de 36.056 de unitati, in crestere cu 5.34%. In aceste conditii, cresterea inregistrata de cei de la Dacia a fost chiar mai mare decat rezultatul inregistrate de Grupul Renault pe piata franceza. Asadar, ne putem decat sa ne bucuram de succesul pe care il inregistreaza producatorul auto de la Mioveni pe o piata atat de importanta la nivel european precum cea franceza. Cifrele inregistrate acolo dovedesc inca o data ca strategie pe care se bazeaza cei de la Dacia este cea corecta la acest moment.

Citeste continuarea articolului Vanzari in crestere pentru Dacia in luna martie pe piata franceza

Dacia Sandero, cea mai bine vanduta masina in 2018 in Franta catre clienti persoane fizice

Dacia Sandero a incheiat anul 2018 cum nu se putea mai bine, primind cateva distinctii extrem de importante. Stim cu totii deja, succesul inregistrat de Sandero pe unele piete europene importante nu mai este o surpriza pentru nimeni.

Insa, cand auzim ca Sandero tocmai ce a fost desemnata cea mai bine vanduta masina in Franta in randul persoanelor fizice in anul 2018, trebuie sa recunoastem ca simtim ceva mai mult. In clasamentul general, Sandero ocupa pozitia a 5-a, o pozitie, de asemenea, foarte buna, in special daca ne gandim la rivalii modelului Dacia de pe piata franceza.

Si nici macar acest lucru nu este o surpriza nici pentru noi si nici pentru francezi, si asta pentru ca Sandero a mai reusit aceeasi performanta si la finele anului trecut. Conform datelor oferite de cei de la CCFA (Asociatia Constructorilor de Automobile din Franta), rezultatele inregistrate de Dacia Sandero pe parcursul anului ce tocmai s-a incheiat sunt cu adevarat entuziasmante.

Citeste continuarea articolului Dacia Sandero, cea mai bine vanduta masina in 2018 in Franta catre clienti persoane fizice

Vanzarile Dacia in Franta au crescut cu 35% in luna noiembrie

Perioada foarte buna prin care trec cei de la Dacia la ora actuala a continuat si pe parcursul lunii noiembrie, cifrele dovedind acest lucru fara doar si poate. Franta este cunoscuta drept una dintre cele mai de succes piete pe care activeaza Dacia, aici fiind inregistrate in multe luni ale ultimilor ani cifre de vanzari excelente.

Acest parcurs continua si in luna noiembrie a acestui an, cand Dacia a comercializat nu mai putin de 12.000 de unitati pe piata franceza. Daca vrem sa facem o comparatie cu cifra inregistrata in urma cu un an, tot in aceeasi luna noiembrie, vom observa ca cifra obtinuta acum este in crestere cu nu mai putin de 35 de procente.

Cifra obtinuta de Dacia in luna noiembrie in Franta este cu atat mai importanta cu cat piata franceza continua sa inregistreze un declin al vanzarilor dupa introducerea noilor teste de emisii din aceasta toamna. Bineinteles, nu numai piata franceza se confrunta cu aceasta problema la momentul actual, in aceeasi situatie regasindu-se principalele piete europene. In luna noiembrie, piata franceza a inregistrat o scadere de aproximativ 5 procente, pana la aproape 171.000 de unitati. In aceste conditii, cresterea de 35% obtinuta de Dacia este cu atat mai important de luat in seama.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Dacia in Franta au crescut cu 35% in luna noiembrie

Producatorul roman Dacia bate record dupa record pe piata auto din Franta. Modelele produse la Mioveni au reusit sa intre intr-un top altfel dominat de masinile frantuzești.

In luna noiembrie, Dacia a comercializat un numar total de 12.351 de unitati, in crestere cu aproape 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea este cu atat mai importanta cu cat piata de masini noi a scazut cu aproape 5% in Franta.

Astfel, la nivelul primelor 11 luni ale anului, vanzarile Dacia au ajuns la 130.723 de unitati, in crestere cu peste 22% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Creșterea este si aici semnificativ mai mare decat cea a pietei generale, care este de 4.7%.

Citeste continuarea articolului Dacia inregistreaza vanzari record in Franta. Cifre impresionante in 2018

Dacia a devenit in ultimii ani unul dintre cei mai importanti producatori auto din Europa, inregistrand cifre de vanzari foarte bune pe niste piete la care in urma cu ceva ani nici nu am fi putut visa. Spre exemplu, daca va aduceti aminte, am vorbit de multe ori despre reusitele pe care le-a inregistrat constructorul de la Mioveni pe piete precum Franta, Germania sau chiar Marea Britanie. Ei bine, acum vom vorbi despre piata franceza, acolo unde vanzarile Dacia au ajuns la un nou succes incredibil.

Toate aceste lucruri au fost posibile si datorita faptului ca piata franceza nu a avut probleme prea mari cauzate de introducerea noile standarde WLTP, vanzarile din luna octombrie fiind de 174.000 de unitati, in scadere cu doar 1.5% in comparatie cu cifra obtinuta in perioada similara a anului trecut.

Dacia a vandut in luna octombrie 10.138 de unitati, cu aproape 20% peste cifra inregistrata in luna octombrie a anului precedent. In aceste conditii, cresterea inregistrata de Dacia a fost cea mai mare in topul tuturor cresterilor. Rezultatul imediat al acestei cresteri spectaculoase a fost clasarea pe pozitia a patra in topul celor mai vanduti producatori in luna octombrie, dupa Peugeot, Renault si Citroen. Insa asta nu este tot, stirea cea mai importanta urmand sa vina chiar acum!

Citeste continuarea articolului Dacia a depasit Volkswagen la cifra de vanzari din primele zece luni din Franta

De un singur lucru nu au fost romanii siguri niciodata: daca masina romaneasca va ajunge in punctul in care se afla acum. Si veti intreba de ce au mai continuat sa o construiasca. Pentru ca aveau nevoie si romanii de o masina a lor pe care sa o cumpere, era nevoie de masina asta si in afara, dar nu la nivelul acesta.

Dacia si-a intrecut orice limite, insa in sensul bun. Daca pe la jumatatea lunii trecute spuneam ca Dacia Duster este cel mai dorit SUV in Germania, nici in Franta nu stam rau. Francezii au preferat marca Dacia, iar Volkswagen a fost dat de-o parte, semn ca soferii francezi si-au dorit ceva mai fresh si mai accesibil ca pret.

Cele mai vandute modele ale gamei Dacia sunt Duster-ul care a impresionat orice sofer de peste hotare, modelul Sandero, urmat de Logan, iar lista se incheie cu Logan MCV.

Citeste continuarea articolului Dacia ajunge favorita francezilor

Acum ceva timp va poveteam care sunt tepele pe care samsarii de la noi incearca sa le puna in practica. Tot atunci va spuneam si ce anume trebuie verificat atunci cand vreti sa cumparati o masina la mana a doua. Toate statisticile spun ca masinle nemtesti sunt cele mai bune, atunci cand vine vorba de masini la mana a doua. De fapt, masinile germane, sunt cunoscute, in general drept cele mai fiabile, si exista multi mecanici auto care confirma asta.

Chiar daca pare un steroptip, masinile germane sunt contruite cu “inginerie nemteasca”, si sunt foarte bine construite, iar uneori ne uimesc cu performantele si tehnologiile high-tech. Reputatia masinilor germane este construita in foarte multi ani, iar cele doua branduri cunoscute Volkswagen si Mercedes-Benz se afla in topul increderii de multi ani.

Ei bine, nu acelasi lucru il putem spune si despre masinile frantuzesti. Chiar daca masinile frantuzesti ofera un simt al stilului pe care masinile germane nu il au, ele nu sunt la fel de cautate de europeni.

Citeste continuarea articolului Masina second hand adusa din Franta? Mai bine nu! Iata de ce?

Stim cu totii ca in acest gen de afacere numerele si mai ales vanzarile conteaza cel mai mult. Dand la o parte faptul ca trebuie sa construiesti o masina sigura, care sa indeplineasca si conditiile legate de aspect, dar si conditiile legate de confort, trebuie sa vorbesti foarte mult prin cifre, iar cifrele ofera siguranta.

Daca o masina e cumparata de prea putine ori inseamna ca e editie limitata sau ca nu e destul de buna si in acest articol vorbim despre Volkswagen, deci iese din calcul optiunea editiei limitate. Insa daca ajungi in punctul in care raportezi cifre mai mari biroului din Germania inseamna ca exista undeva o probloema si trebuie rapid rezolvata pentru ca nu da bine deloc pentru imaginea brandului tau.

Asta ar trebui sa tinem minte toti cei care hotaram sa pornim o afacere. Volkswagen - punctul din Franta - a avut parte de o echipa de auditori care au depistat nereguli in ceea ce priveste raportarea cifrelor, astfel ca auditorii au gasit masini vandute fara contracte sau contracte dubioase ale unor masini care s-ar fi inregistrat la cateva luni dupa vanzare, cand toti stim ca nu-ti cumperi o masina pe care sa o inregistrezi dupa luni buni sau chiar ani. Mai ales daca este noua.

Citeste continuarea articolului Sediul Volkswagen din Franta raporteaza cifre mai mari doar pentru a da bine

Anul 2017 a inceput cum nu se putea mai bine pentru producatorul roman auto Dacia. Spunem asta datorita faptului ca modelul Dacia Sandero a reusit sa se claseze pe primul loc in topul vanzarilor de automobile noi catre persoanele fizice in Franta. Astfel, producatorul roman isi reconfirma inca o data popularitatea de care se bucura in randul francezilor.

Conform topului alcatuit de specialistii din Hexagon, modelul Dacia Sandero a reusit sa obtina o cota de piata de 5.7% din totalul persoanelor fizice care si-au achizitionat masini noi in prima luna a anului 2017. Succesul este unul cu atat mai important cu cat aflam ca modelul constructorului roman a depasit modele cunoscute precum Citroen C3, respectiv Peugeot 208.

In topul vanzarilor generale, cei de la Dacia se claseaza pe locul al patrulea, obtinand o cota de piata de peste zece procente prin cele 8.653 de unitati vandute in luna recent incheiata. In acest top, pozitia de lider este detinuta de cei de la Renault, constructor care se poate lauda cu un succes considerabil prin modelul Clio.

Citeste continuarea articolului Dacia Sandero - cel mai bine vandut model in Franta in luna ianuarie

Anul 2016 a fost un nou an de succes pentru cei de la Dacia, care au reusit sa infaptuiasca un nou record in ceea ce priveste vanzarile de automobile in Franta. Astfel, vorbim despre o cifra de vanzari de putin peste 112.000 de exemplare, ceea ce inseamna o crestere a vanzarilor cu 12 procente fata de rezultatul inregistrat in 2015.

Dacia este una dintre cele mai bine vazute marci auto pe teritoriul francez, constructorul auto din Mioveni reusind sa se situeze pe a cincea pozitie in topul producatorilor in Hexagon. Vorbim despre o cota de piata de aproximativ 5,5% din totalul automobilelor de pasageri achizitionate de francezi, procent reflectat intr-o cifra de 110.529 de exemplare. Restul de 1.582 de autovehicule vandute au fost reprezentate de autoutilitarele de tip Dokker.

Daca ne uitam doar pe segmentul de piata al hatchback-urilor de clasa mica, atunci producatorul roman sta si mai bine. Si asta datorita modelelor Dacia Sandero, unul dintre cele mai cautate modele de pe piata franceza. Nici mai mult nici mai putin, Sandero este cel de-al doilea cel mai bine vandut model in Franta. Prima pozitie din top este ocupata, asa cum era si de asteptat, de Renault Clio.

Citeste continuarea articolului Dacia Sandero este cea de-a doua cea mai bine vanduta masina in Franta

La inceputul acestui an reprezentantii companiei Dacia au anuntat vanzari record in Franta. Atunci ei au dezvaluit ca au inregistrat o crestere de 20% la inmatricularile de masini noi. Iata ca acum, la inceputul verii, cei de la Dacia au un nou motiv de sarbatoare, si este un motiv intemeiat.

Dacia a ajuns la pragul de 4 milioane de masini vandute. Cifra se refera insa la vanzarile din intreaga lume. Evenimentul a fost sarbatorit cu mare fast in cadrul Marelui Picnic din Franta.

Marele Picnic din Franta este un eveniment care se desfasoara anual si care gazduieste intre 10000 si 15000 oameni. Exemplarul cu numarul 4 milioane a fost cumparat, conform spuselor celor de la Dacia, de catre Denys Charrasse, un francez care locuieste in orasul francez Saint-Quentin-en-Yvelines, un orasel care in 2007 raportase o populatie de 146.598 locuitori.

Citeste continuarea articolului Dacia a vandut 4 milioane de exemplare! Evenimentul a fost sarbatorit cu fast in Franta!

La mai bine de opt ani de la lansarea oficiala, Dacia Sandero ramane inca una dintre masinile preferate ale francezilor. Chiar daca acestia sunt recunoscuti pentru fanatismul lor pentru masinile productie proprie, luna ce tocmai s-a incheiat a adus cu sine modelul romanesc in topul vanzarilor catre persoane fizice. Sandero a ajuns in prezent la cea de-a doua generatie, aceasta debutand in anul 2012 in cadrul Salonului Auto de la Paris.

Asa cum va spuneam anterior, modelul Dacia Sandero s-a clasat pe primul loc in topul automobilelor vandute in luna aprilie catre persoanele fizice din Franta, adunand nu mai putin de 5288 de exemplare.

Pe celelalte doua locuri ale podiumului s-au clasat Peugeot 208 - cu 4095 exemplare vandute, respectiv Renault Captur – 4041 exemplare. Conform specialistilor auto francezi, Sandero a „furat” clienti chiar ai modelului Clio, unul dintre cele mai cunoscute modele ale producatorului francez. In ceea ce priveste clasamentul general din primele patru luni ale anului curent, Peugeot 208 este cea mai bine vanduta masina in Franta catre persoanele fizice, urmata de Dacia Sandero si de Renault Clio.

Citeste continuarea articolului Dacia Sandero, cel mai vandut automobil din Franta

Romania a inregistrat cel mai mare avans din luna mai, la nivelul UE, la inmatricularile de autoturisme noi, se arata intr-o statistica ACAROM.

La nivelul intregului bloc european, inmatricularile de masinni noi au crescut cu +0.1% in mai 2019 fata de mai 2018, pana la 1,4 milioane unitati. Totusi, in statistica din primele cinci luni ale anului, scaderea este de 2,1%. Pe primele cinci luni din 2018, in UE, au fost inmatriculate 6,737 milioane autoturisme noi.

in perioada ianuarie-mai 2019, au fost inregistrate cresteri ale inmatricularilor de autoturisme noi in Germania (+1.7), iar piata din Franta a stagnat. Totodata, piata a scazut in Spania (-5.1%), Italia (-3.8%) si Marea Britanie (-3.1%).

Citeste continuarea articolului Romania, cea mai mare crestere din UE la inmatricularile de masini noi. Piata europeana e in scadere

Segmentul premium este fara doar si poate cel mai disputat segment de pe piata auto globala, cei trei producatori de renume din Germania rivalizand luna de luna la acest capitol. Ei bine, cei de la Mercedes-Benz au reusit si in luna mai sa fie cel mai mare constructor auto premium din lume. Totusi, este important de mentionat ca vanzarile celor de la Mercedes au scazut in aceasta luna. Aceeasi scadere a fost inregistrata si in tabara celor de la Audi! In schimb, bavarezii de la BMW au fost singurii care au obtinut vanzari in crestere in luna mai, insa asta nu i-a ajutat sa ajunga pe prima pozitie in acest top!

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, cei de la Mercedes-Benz au ramas in fruntea clasamentului segmentului premium, cu aproape 196.000 de unitati vandute in luna mai. In aceste conditii, putem vorbi despre o scadere a vanzarilor celor de la Mercedes de aproape 1.3% in comparatie cu aceeasi luna mai a anului trecut. Aceasta scadere este cauzata in primul si primul rand de piata chineza, care isi continua declinul. Germanii de la Mercedes-Benz au raportat cresteri usoare ale vanzarilor atat in Europa, cat si in Statele Unite ale Americii.

Bavarezii de la BMW au avut o luna mai destul de buna, cu aproape 182.000 de unitati vandute, ceea ce nu este deloc putin. Mai mult decat atat, cei de la BMW sunt singurii care au obtinut o crestere in aceasta luna mai, de 4.6 procente, in comparatie cu aceeasi luna a anului 2018. BMW a reusit o figura foarte frumoasa pe piata chineza de aceasta data, vanzarile de acolo crescand cu nu mai putin de 33%. Este o crestere spectaculoasa daca luam in calcul declinul in care se regaseste la ora actuala cea mai mare piata auto a lumii. De asemenea, vanzarile celor de la BMW din Germania au inregistrat o crestere spectaculoasa, de aproape 30%.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz ramane lider in segmentul premium si dupa luna mai

Fara doar si poate, piata auto chineza este cea mai mare piata auto din lume la ora actuala. Daca acum cativa ani vorbeam practic luna de luna despre dezvoltarea si despre extinderea pietei chineze, iata ca acum a venit randul sa vorbim si despre problemele inregistrate acolo.

Mai mult decat atat, multi specialisti vorbesc chiar despre un declin extrem de ingrijorator al pietei auto chineze, lucru care ar trebui sa ne dea de gandit. Spunem asta deoarece piata auto chineza isi continua declinul, inregistrand cea de-a 11-a luna consecutiva pe trend descendent! Oare cine s-ar fi gandit la o asemenea problema pentru piata chineza in urma cu patru sau cinci ani?!

Perioada nu tocmai buna prin care trece piata auto chineza este confirmata si de cifrele publicate de Asociatia Constructorilor Auto din China (CAAM). Conform ultimelor statistici publicate de acestia, piata auto chineza isi continua declinul si in luna mai, vanzarile de masini noi scazand cu nu mai putin de 16.4 procente, ceea ce nu este deloc putin.

Citeste continuarea articolului Piata auto chineza isi continua declinul

Citroen lansa in toamna anului 2017 modelul C3 Aircross, un model care s-a bucurat de la bun inceput de o primire pozitiva. Din fericire pentru francezi, C3 Aircross a fost apreciat inca din prima clipa atat de pasionatii auto, cat si de specialistii din presa de specialitate si nu numai.

In aceste conditii, asteptarile francezilor cu privire la vanzarile lui C3 Aircross au inceput sa se ridice! Si, din cate putem sa vedem acum, C3 Aircross nu i-a dezamagit deloc pe cei din conducerea Citroen, cifrele de vanzari fiind bune spre foarte bune, am putea spune! Mai mult decat atat, SUV-ul a devenit unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului!

Asa cum probabil ca va amintiti, SUV-ul C3 Aircross a devenit disponibil pe piata auto incepand cu toamna lui 2017, mai exact din luna octombrie. Ei bine, oficialii producatorului francez au anuntat la inceputul acestei saptamani ca C3 Aircross a reusit sa atinga un prag extrem de important in evolutia lui in materie de vanzari.

Citeste continuarea articolului Citroen C3 Aircross trece pragul celor 200.000 de unitati comercializate

Spaniolii de la SEAT trec la ora actuala printr-o perioada extrem de buna, iar asta nu mai reprezinta o surpriza pentru niciunul dintre noi. Si atunci cand vorbim despre o perioada buna, vorbim automat si despre niste cifre de vanzare care stau drept dovada in acest sens.

Orice am vrea sa spunem, succesul de care se bucura un constructor si modelele din gama sa se masoara in functie de aceste cifre de vanzari, care dovedesc practic cat de popular sau cat de atractiv este un anumit model in randul clientilor! Asa cum spuneam, cei de la SEAT ne dovedesc de la luna la luna ca lucrurile stau foarte bine in ceea ce ii priveste!

Primele patru luni se incheiasera cum nu se putea mai bine pentru cei de la SEAT, acestia depasind pragul de 200.000 de unitati vandute, ceea ce nu era deloc putin, ba chiar din contra. Luna mai s-a dovedit in cele din urma la fel de buna pentru spanioli, cifra totala de unitati vandute in primele cinci luni ale anului ajungand acum la 257.000. Daca vrem sa facem o comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, trebuie sa va spunem ca vorbim despre o crestere a vanzarilor cu aproximativ 8 procente.

Citeste continuarea articolului Recorduri pe banda rulanta pentru SEAT: peste 257.000 de masini vandute in primele cinci luni din 2019

Luna mai a adus pentru cei de la Dacia pe piata franceza o cifra de 13.000 de masini noi inmatriculate, ceea ce inseamna ca vorbim despre o scadere usoara in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, de 1.3 procente. In aceste conditii, daca vrem sa ne referim la situatia inregistrata in primele cinci luni ale anului, vom vorbi despre un numar total de peste 61.000 de masini noi inmatriculate in Hexagon. Comparand cu perioada similara din 2018, vom observa ca vorbim despre un drum constant al celor de la Dacia, scaderea inregistrata fiind de doar 0.1 procente. Toate aceste date au fost furnizate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

Conform cifrelor exacte publicate de institutia franceza, va putem spune ca producatorul de la Mioveni a inmatriculat 13.002 de masini noi in luna mai pe aceasta piata. Cota de piata a celor de la Dacia pe piata franceza a fost in luna mai de 6.7%. Scaderea de 1.3% inregistrata de Dacia vine in contextul in care piata auto franceza a inregistrat o usoara crestere de 1.2%, pana la aproape 194.000 de masini noi inmatriculate. Chiar si asa, nu putem spune ca avem de ce sa ne ingrijoram la acest moment!

La nivelul primelor cinci luni ale anului, cei de la Dacia au raportat o cifra de 61.119 de unitati noi inmatriculate pe piata franceza, in scadere cu 0.1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, la nivelul acestei perioada, cota de piata a celor de la Dacia a fost de 6.53%. Per total, piata auto franceza a raportat in acest interval de cinci luni o perioada de stagnare, fiind inmatriculate aproape 935.000 de masini noi.

Citeste continuarea articolului Inmatricularile Dacia au scazut cu 1.3% in luna mai pe piata franceza

Romania se lauda in statisticile oficiale cu peste 3.000 de milionari in Euro, asa ca nu trebuie sa ne mire faptul ca masinile din segmentul de lux sunt extrem de cautate.

Conform unei statistici emise de catre autoritatea nationala, in primele patru luni ale anului, in tara noastra au fost inmatriculate un numar total de 55 de masini din segmentul de lux. Dintre acestea, cele mai cautate au fost modelele Bentley. In total au fost inmatriculate 24 de astfel de unitati, jumatea dintre ele fiind masini noi, iar celalata jumatate fiind masini second-hand. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, cresterea este de aproape 25%.

Urmatoarea cea mai cautata marca a fost Lamborghini, care datorita lansarii modelului SUV Urus, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 200%. Practic, in primele patru luni ale anului au fost inmatriculate 9 masini Lamborghini noi, plus alte trei second-hand. In comparatie, in aceeasi perioada a anului trecut fusesera inmatriculate 3 Lamborghini-uri noi si unul second hand.

Citeste continuarea articolului Bentley, cea mai vanduta masina din segmentul de lux in Romania, in primele patru luni ale anului
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare