toyota

Lista stiri si informatii despre toyota pe Cars.ro

Stiri si informatii despre toyota

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre toyota publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre toyota, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: barca, hibrid, toyota century, pret, toyota supra, masini sport, goodwood festival of speed, toyota camry, toyota avensis, masini hibrid, europa, supermasini, productie, cursa 24 ore le mans, noua generatie

Toyota trimite la test o barca ce functioneaza pe baza de hidrogen si este autonoma

Sunt curioasa cati dintre voi sunt pasionati de barci, caci ceea ce urmeaza cu siguranta va va face pe plac. Spun asta pentru ca imaginile arata deja lux si foarte multi bani, insa va puteti da seama care este constructorul din spatele acestui munte de lux?

Toyota face posibil acest vis si observam ca din ce in ce mai multi constructori auto se ocupa si de alte zone sau de alte hobby-uri ale clientilor, nu doar de automobile.

Ceea ce probabil nu stiti este faptul ca o barca sau o nava maritima consuma foarte mult combustibil. De unde ne dam seama ca o astfel de ambarcatiune este si foarte poluanta. Unde mai pui ca se afla direct in apa.

Citeste continuarea articolului Toyota trimite la test o barca ce functioneaza pe baza de hidrogen si este autonoma

2018 Toyota Century: cat costa limuzina japoneza de lux?

Va mai amintiti de modelul Century prezentat anul trecut de cei de la Toyota? Cel care nu se deosebea prea mult de vechiul Century? De ce spunem asta? E simplu: intr-o lume plina de limuzine tehnologizate si exotice, producatorul japonez a ales scoata pe piata o masina complet diferita, ale carei puncte forte sunt perdelele din plasa, scaunele imbracate in lana si rafturile. Serios!

Cu toate acestea, pretul anuntat de producator pentru noua versiune este unul nu tocmai cuminte si a fost oarecum surprinzator pentru unii dintre specialisti: 135.000 de lire sterline sau 153.199 de euro. 

Da, ati citit bine, cu o asemenea suma puteti cumpara un model Mercedes-Benz Clasa S sau un Range Rover, ambele echipate cu cele mai noi tehnologii, ca sa nu mai mentionam cateva dintre masinile din prima liga, modele ca Audi R8, Mercedes-Benz AMG GT, Porsche 911 Turbo sau McLaren 540C.

Citeste continuarea articolului 2018 Toyota Century: cat costa limuzina japoneza de lux?

Toyota Supra (A90) va fi prezentata oficial la Festivalul de Viteza Goodwood

Teasere peste teasere din partea celor de la Toyota. Mai ales ca toate s-au focusat foarte mult pe modelul Supra. Insa pana acum au fost oferite cateva detalii, dar nimic concret sau nimic complet. De data aceasta, contul de Twitter al brandului Toyota vorbeste despre prezenta lor la Festivalul de Viteza Goodwood. Si odata cu acest festival vor lansa si nou model Supra… cel putin asta spune anuntul de pe Twitter.

Probabil ca multi se vor intreba de ce oficialii de la Toyota au ales Festivalul de Viteza Goodwood pentru a lansa o asa frumusete, insa in povestea aceasta nu prea se pune accentul pe frumusete, ci pe caii putere si viteza.

Tocmai de aceea, noul model Supra livreaza doua versiuni de putere: 335 de cai putere si un cuplu forta de 500 Nm dezvoltati de un propulsor cu o capacitate de 3.0 litri, turbo. Se pare ca acest propulsor este construit special de nemtii de la BMW.

Citeste continuarea articolului Toyota Supra (A90) va fi prezentata oficial la Festivalul de Viteza Goodwood

Toyota Camry va inlocui modelul Avensis in Europa

Asa cum se prezinta lucrurile in acest moment, Toyota Camry se pregateste de o revenire spectaculoasa pe drumurile europene, de aceasta data ca model hibrid.

Au trecut 14 ani de cand am vazut ultima data acest sedan japonez de mari dimensiuni pe batranul continent, iar aparitia unui nou Camry hibrid nu poate insemna altceva decat eliminarea de pe piata a modelului european Avensis, care nu s-a bucurat de prea mare succes.

Dupa debutul oficial de la Salonul Auto de la Detroit, din ianuarie 2017, a opta generatie Camry a fost deja scoasa la vanzare in lumea intreaga. Versiunea europeana va fi modificata conform specificului regiunii si se va bucura de o mai buna manevrabilitate si suspensii noi.

Citeste continuarea articolului Toyota Camry va inlocui modelul Avensis in Europa

Va mai aduceti aminte de prototipul GR Super Sport, prezentat la inceputul acestui an de cei de la Toyota? Modelul a fost expus in capitala Japoniei, Tokyo, iar acum a ajuns tocmai in Franta cu ocazia Cursei de 24 de ore de la Le Mans. Daca va amintiti, prototipul ne-a fost prezentat la acea vreme ca preluand cateva elemente pe care le stiam deja de la TS050 Hybrid, un alt prototip care a fost ultilizat de cei de la Toyota in cadrul Campionatului Mondial de Anduranta. Cum reactiile au fost dintre cele mai bune, japonezii de la Toyota s-au gandit sa mearga mai departe cu acest GR Super Sport.

Asa cum va spuneam si mai devreme, GR Super Sport a fost adus in zilele trecute in Franta, pentru a putea fi admirat de toti pasionatii auto care venisera sa urmareasca Cursa de 24 de ore de la Le Mans. Cu aceasta ocazie, japonezii ne-au oferit si cateva informatii interesante i legatura cu acest prototip.

Gratie reactiilor pozitive pe care le-au primit, japonezii au inceput sa lucreze la dezvoltarea unui supercar care va avea la baza acest prototip GR Super Sport. O veste care din nou a fost intampinata cu entuziasm de toti cei din lumea auto.

Citeste continuarea articolului Toyota vrea sa dezvolte un supercar ce va avea la baza conceptul GR Super Sport

Editia din acest an a Cursei de 24 de ore de la Le Mans a fost castigata de japonezii de la Toyota, marii favoriti ai acestui an de altfel. Masina cu care acestia au cucerit titlul din acest an a fost formata din unii dintre cei mai buni piloti din lume, printre care si Fernando Alonso. Acesta a fost insotit de Sebastien Buemi si Kazuki Nakajima. Primele doua pozitii ale intrecerii din acest an s-a terminat cu cele doua prototipuri ale celor de la Toyota pe primele doua locuri, acestea trecand linia de sosire in oridinea in care au si intrat in cursa.

Cei de la Toyota au luat startul editiei din acest an a Cursei de 24 de ore de la Le Mans de la bordul unui prototip TS050 Hybrid. Trebuie sa recunoastem ca victoria lor nu este una chiar surpirinzatoare, ei fiind marii favoriti la castigarea acestei curse dupa ce rivalii lor de la Audi si Porsche au hotarat sa se retraga in ultimele doua sezoane din aceasta categorie.

Drept pentru care, cei de la Toyota au dominat cursa de la un capat pana la altul, castigand in cele din urma lupta in clasa LMP1. Trebuie sa evidentiem si faptul ca prototipurile s-au descurcat foarte bine in acest an, nedand semne de instabilitate din punct de vedere al fiabilitatii.

Citeste continuarea articolului Prototipul Toyota TS050 Hybrid se impune fara probleme in Cursa de 24 de ore de la Le Mans

Ce se intampla atunci cand se anunta un nou model de masina? O noua generatie? Toata lumea este atenta la detalii si abia asteapta sa afle care este… pretul. Dincolo de toate caracteristicile automobilului si dincolo de dotari sau sisteme de siguranta ori tehnologii din cele mai noi, curiozitatea cea mai mare a soferilor este pretul automobilului.

Asa se intampla si in cazul celor de la Toyota cu noua generatie a modelului Toyota Supra care isi anunta aparitia odata cu Salonul Auto de la Paris 2018 din toamna anului curent. Luna octombrie va dezvalui surpriza celor de la Toyota si, in acelasi timp, va elucida misterul care dainuie asupra frumosului model: pretul de achizitie.

Este foarte ciudat cum in cazul masinilor extraordinar de frumoase, detaliile tehnici parca nici macar nu mai conteaza, cei mai multi dintre cumparatori dorindu-si sa afle in scurt timp cati bani trebuie sa scoata din buzunar pentru a duce acasa superbitatea. Totusi, exista zvonuri pe tema aceasta, asa ca putem doar sa presupunem pana in octombrie, insa haideti sa ridicam putin capota si sa vedem ce primim pentru suma de bani impresionanta pe care Toyota o cere pentru noua generatie Supra.

Citeste continuarea articolului Care ar putea sa fie pretul noii generatii a modelului Toyota Supra?

Motorizarile diesel sunt din ce in ce mai hulite in multe parti ale lumii, drept pentru care unii producatori auto importanti au inceput sa renunte treptat la acestea. Mai mult decat atat, in unele tari si orase se zvoneste faptul ca peste cativa ani, masinile cu motorizari diesel vor fi interzise, nemai putand circula in centrele oraselor. 

Toamna anului trecut ne aducea o astfel de veste si din partea celor de la Toyota, care anuntau ca nu vor mai lansa niciun fel de model cu propulsie diesel incepand din acel moment. Au mai urmat cateva luni, iar in primavara reprezentantii Toyota anuntau ca vor scoate din gama toate modelele diesel, cu exceptia Land Cruiser si Hilux. 

In urma cu cateva zile am aflat ca nici RAV4 nu va mai putea fi comandat de acum incolo cu o echipare de tip diesel. Si asta pentru ca producatorul nipon tocmai ce a decis oprirea productiei acestor modele. Un purtator de cuvant Toyota a anuntat ca inca mai sunt cateva modele pe stoc, care au fost comandate deja, dar ca incepand de acum nu se mai accepta noi comenzi. 

Citeste continuarea articolului Toyota elimina din gama sa modelele RAV4 cu motorizare diesel

La nivel de tehnologie noua si de constructii noi, unii dintre constructorii auto isi dau cu parerea sustinand diverse teorii. Daca mai toti se grabesc sa includa si variante electrice pentru modelele pe care le au deja in gama, altii construiesc doar hibrizi sau… nu se gandesc deloc sa renunte le diesel sau benzina pentru ca piata inca cere astfel de propulsoare.

Interesant este ca clientii si posesorii de permis incep sa se documenteze din ce in ce mai mult cu privire la intretinerea unei masini electrice si ce inseamna, de fapt, sa ai si sa sofezi o masina de acest fel. Ce cheltuieli ii revin unei masini de acest fel si la ce ajuta.

Daca oamenii din toata lumea incep sa constientizeze putin cate putin ca asta se va intampla in viitor, iar benzina sau motorina isi vor gasi sfarsitul in cativa ani, Toyota vine si face o afirmatie care ridica multe semne de intrebare: europenii vor cumpara mai multe masini hibride decat vor cumpara masini electrice.

Citeste continuarea articolului Toyota vrea masini electrice pentru Europa, dar nu acum. Cand va da startul productiei?

Atunci cand mai multi producatori auto se unesc pentru a duce la bun sfarsit un obiectiv comun, nu are cum sa nu iasa ceva bun pentru industria auto. Ei bine, se pare ca cei de la Toyota, Nissan si Honda au decis sa isi uneasca fortele proprii pentru a dezvolta o noua tehnologie care sa dea bateriilor pentru masinile electrice o autonomie de 800 de kilometri.

Va aduceti aminte ca nu in urma cu mult timp vorbeam despre autonomii de 100 sau 200 de kilometri? Iata cat de mult poate evolua tehnologia intr-un timp asa scurt! Cei trei producatori isi propun sa ajunga la aceasta autonomie pana in anul 2030. 

Tot acest proiect a plecat insa de la Guvernul Japoniei, reprezentantii acestuia anuntand in urma cu ceva timp un proiect care presupunea dezvoltarea unor baterii solid state pentru masinile electrice.

Citeste continuarea articolului Toyota, Nissan si Honda pregatesc o baterie cu autonomie de 800 de km pana in 2030

Masinile autonome sunt inca OZN-urile anului 2018. In ceva ani vor primi, probabil, drept de circulatie si toate sistemele vor fi facute astfel incat sa nu mai avem nimic de facut atunci cand ne asezam la volan. Dar masinile autonome au nevoie de infrastructura si de strazi speciale pentru ca acestea sa poata functiona asa cum ar trebui.

Zis si facut, asa ca peste hotare au inceput deja sa se schimbe tehnologii si sa se scoata masini autonome la teste. Primele rezultate nu au fost atat de incantatoare pe cat se asteptau constructorii, insa o buna parte din oameni inca mai au speranta ca totul va merge cum trebuie, asa ca mai au putina rabdare si inchid ochii la cele doua accidente produse de cele doua masini autonome.

De data aceasta, masinile autonome sunt incluse intr-un proiect si mai indraznet, as spune eu: mediul rural si strazile de tara perfecte pentru masinile autonome. Ceea ce am scris ar fi un paradox 100% daca nu am trai in 2018 si daca mintile luminate nu ar gasi o solutie si pentru asta.

Citeste continuarea articolului Masinile autonome se descurca si pe drumurile de tara. Iata cum au reusit!

Una cate una, informatiile despre modelul 2019 Toyota Supra incep sa prinda contur. Recent, un reprezentant oficial al marcii, mai exact vice-presedintele Departamentului de cercetare si dezvoltare, a vorbit despre mult asteptata masina a producatorului japonez.

Intr-un interviu care s-a dovedit destul de lung si care a acoperit mai multe subiecte interesante, oficialul marcii nipone a dat si cateva detalii despre cea de-a cincea generatie Supra.

Astfel am aflat ca masina a fost dezvoltata in marea ei majoritate acasa, in Japonia, cu doar un pic de ajutor din partea Diviziei de cercetare si dezvoltare din Europa. Tot Killmann a fost cel care a mentionat ca va exista si o versiune de circuit a noului Supra, lucru deloc surprinzator daca ne gandim la conceptul Gazoo Racing prezentat luna trecuta la Salonul Auto de la Geneva 2018.

Citeste continuarea articolului 2019 Toyota Supra, dezvoltata aproape in intregime in Japonia, va avea un pret pe masura!

Piata asiatica este una dintre cele mai importante piete pe care poate ajunge un constructor auto, asa ca nu trebuie sa ne miram ca toti actorii din acest domeniu acorda o atentie speciala in acest sens. Insa, piata asiatica nu este la fel ca cea europeana sau cea de peste Ocean, pretentiile de acolo fiind ceva mai diferite.

Drept pentru care nu toti marii producatori ajung sa aiba succes pe piata din China, spre exemplu. Insa, este important totusi ca toti marii constructori auto isi indreapta atentia catre clientii de acolo , incercand de fiecare data sa ii multumeasca prin noile modele pe care le lanseaza in mod special pentru ei. 

Astazi vorbim despre japonezii de la Toyota si al lor model C-HR, o versiune apreciata de multi pasionati auto. V-am mai spus si in alte randuri ca japonezii isi indreapta atentia din ce in ce mai multe catre publicul chinez, insa astazi venim si cu actiuni si planuri concrete in acest sens.

Citeste continuarea articolului Toyota vrea sa lanseze in China o versiune 100% electrica C-HR

Pe vremea cand depasea in curse masini cu o cilindree mai mare, modelul Sports 800 a atras atentia oficialilor si, in loc sa gaseasca probleme, acestia au demonstrat, daca mai era nevoia, geniul masinii.

Toyota a prezentat, recent, o versiune restaurata a modelului Sports 800 din 1965, despre care se stie ca este cea mai veche masina de curse a marcii (inca pe roti), masina care a terminat, in 1966, pe locul doi circuitul de 500 de km de la Suzuka.

Varianta standard a modelului 800 a fost primul vehicul comercial sport al marcii. Sa ne amintim ca, din cele patru masini inscrise in cursa de la Suzuka, doua au ocupat primele locuri. Masina despre care vorbim, cu numarul de sasiu 10007, a terminat, cu Mitsuo Tamura la volan, pe pozitia a doua.

Citeste continuarea articolului Toyota a restaurat cea mai veche masina de curse: modelul Sports 800

Daca ai avea o masina destul de veche, considerata rabla in zilele noastre - pe buna dreptate - si ai vrea s-o vinzi? Cum ar suna anuntul de vanzare pe care il postezi pe site-urile de specialitate? Ai face un text amuzant? Te-ai rezuma la cateva detalii serioase si cateva poze? Ai lasa pozele, dar nu ai da detalii de teama ca s-ar putea ca nimeni sa nu o cumpere? Care ar fi decizia?

Daca inca nu ti-ai ales un mod de redactare si un ton, hai sa te invat eu cum. Si nu, nu am sa-ti spun acum tehnici de scriere si nici trucuri de captare a atentiei, dar am sa-ti dau un exemplu de peste hotare.

Acest domn si-a pus Toyota Corolla pe Craigslist. Sa nu uit sa mentionez ca masina este produsa in 1999, asa ca slabe sanse sa aduci ceva vizualizari la anunt sau macar vreun intersat. Cu toate astea, domnul in cauza face anuntul sa sune cat se poate de amuzant. Adica prezinta realitatea intr-o maniera care nu are cum sa nu te faca sa razi.

Citeste continuarea articolului Toyota Corolla de vanzare peste hotare! Iata cum suna anuntul amuzant!

In contextul actual, tehnologia a ajuns in stadiul in care conexiunea intre dispozitive functioneaza chiar si in cazul automobilelor. Acest lucru este posibil din anul 2021 si se aplica doar in Statele Unite ale Americii intre unitatile Toyota si Lexus.

Conexiunea realizata intre unitatile celor doua marci va furniza informatii referitoare la conditiile de trafic, aparitia unor accidente si alte informatii utile traficului rutier. Aplicatiile precum Waze, Google Maps si alte tehnologii pe care se bazeaza soferii in prezent sunt furnizorii celor mai importante evenimente aparute pe traseul de deplasare.

Informatiile in materie vin insa din partea celorlalti participanti la trafic care folosesc aceste aplicatii si nu sunt cele mai exacte, mai ales daca unele comentarii sunt subiective.

Citeste continuarea articolului Toyota si Lexus vor comunica intre ele incepand cu anul 2021

Multe zvonuri s-au auzit despre Toyota Supra MkIV, dar de data aceasta citim si ceva oficial. Si cum oficialul vine doar din partea conducerii, Vicepresedintele R&D din cadrul companiei Toyota a raspuns la cateva intrebari care ii macina pe fanii marcii.

O atitudine potrivita: decat sa lasi zvonurile sa curga, unele fiind departe de ceea ce poti sa oferi tu si in sens negativ si in sens pozitiv, mai bine le oferi curiosilor detalii exacte despre produsul pe care tocmai l-ai construit.

Gerald Killmann a confirmatul zvonul cel mai vehiculat: Toyota Supra MkIV a fost construita in paralel cu modelul BMW Z4 si va purta sub capota un motor conceput de bavarezi. Acesta nu a oferit detalii despre motorul in sine pentru ca nu stie prea multe detalii, insa propulsorul este sarea si piperul unei masini, asa ca Gerald Killmann vrea sa ne mai tina putin in suspans, sa ramanem interesati de frumusetea care iese din mainile lor.

Citeste continuarea articolului Ce trebuie sa stii despre Toyota Supra MkIV? Iata detalii oficiale!

In ultima vreme, mai multe marci auto sufera de cateva automobile sau modele care prezinta diverse defectiuni. Modalitatea brandurilor si companiilor auto de a remedia aceste probleme a fost rechemarea in service si suportarea platii intregului proces de remediere a problemelor.

Ultima pe lista de branduri care au fost nevoite sa isi recheme masinile in service a fost chiar Dacia care vorbea despre ceva defectiuni la sistemul de electricitate si o problema la butucul rotii de pe partea din fata.

De data aceasta, Toyota se pare ca prezinta cateva probleme care cer rechemarea in service a masinilor produse de acestia. Se pare ca peste 1600 de modele Toyota care sunt echipate cu sistem airbag Takata prezinta defectiuni. Si nu vorbim despre o defectiune minora, ci chiar de sistemul care ne ajuta sa ramanem in viata in cazul unui accident. Asa ca cei care detin un model Toyota cu airbag Takata ar trebui sa ia in serios aceasta problema.

Citeste continuarea articolului Toyota este chemata in service pentru problemele cu airbag-urile Takata!

Oamenii au ajuns la concluzia ca mai mult spatiu nu strica niciodata. Si daca poti avea mai mult spatiu si in acelasi timp o masina buna, de ce nu? Alegerea-i simpla pentru unii, in timp ce altii inca se mai gandesc daca Toyota a facut alegerea corecta atunci cand l-a scos de pe piata pe Avensis. Motivul a fost clar: vanzarile nu mai erau atat de bune, deci productia nu-si mai avea rostul.

Dar Toyota nu se lasa mai prejos decat celelalte marci care parca scot unitati pe banda rulanta si nu se mai opresc din lansari. Toyota le va oferi clientilor sai un SUV despre care considera ca este bun in orice situatie.

Despre masini bune la toate am mai auzit, insa oare vom putea s-o incadram pe Toyota RAV4 in aceeasi categorie cu unitatile pe care le-am vazut pana acum? Vom putea spune despre RAV4 ca este un SUV si atat?

Citeste continuarea articolului 2019 Toyota RAV4: a cincea generatie care pare sa doboare segmentul SUV din industrie!

Initial vandut in Statele Unite sub numele Scion iM, inainte de a-si schimba denumirea in Toyota Corolla iM, acest model compact in cinci usi va avea un nume nou pe generatia urmatoare de masini.

Este vorba despre Corolla Hatchback 2019, in principiu o versiune americana a modelului auropean Auris pe care l-am vazut, la inceputul lunii, la Salonul Auto de la Geneva 2018. 

In comparatie cu modelul pe care il inlocuieste, masina este mai lunga cu 3,8 cm (pana la 437 de cm), diferenta fiind facuta la capitolul ampatament, care masoara acum 264 de cm. Sa nu uitam, in acelasi timp, ca modelul este cu 3 cm mai lat (179 de cm), in timp ce garda la sol a fost coborata cu 2,5 cm.

Citeste continuarea articolului 2019 Toyota Corolla: noul hatchback prezinta o noua imagine pe o noua platforma!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare