tehnologie

Lista stiri si informatii despre tehnologie pe Cars.ro

Stiri si informatii despre tehnologie

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre tehnologie publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre tehnologie, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: mazda, apple carplay, android auto, mercedes-benz, mercedes-benz clasa s, masini autonome, tesla, service auto, ford, ford focus, inovatie, apple, google, smartphone, bmw

Schimbarea la fata pentru sistemul MZD Connect! Apple Carplay si Android Auto vor face posesorii de smartphone mai fericiti!

Cu totii stim ca industria auto se lupta in acest moment pentru cine detine suprematia in materie de tehnologii. Cele mai stralucitoare detalii cu care se lauda constructorii auto sunt sistemele de siguranta, dar si sistemele de conectivitate pe care le utilizeaza pentru automobile.

Motoarele nu mai sunt puse in prim plan. Nu mai avem capacitati de peste 2 sau 3 litri, nici macar atat de multi cai putere, ci mult spatiu si confort fizic si psihologic. La asta s-a gandit si Mazda atunci cand a decis ca e timpul ca Apple CarPlay si Android Auto sa fie incluse in sistemul MZD Connect.

Vorbim despre o actualizare optionala de care vor beneficia toate modelele din gama Mazda care sunt echipate cu MZD Connect. Ce se intampla dupa ce se produce aceasta actualizare? Toate smartphone-urile pot fi conectate la masina cu usurinta.

Citeste continuarea articolului Schimbarea la fata pentru sistemul MZD Connect! Apple Carplay si Android Auto vor face posesorii de smartphone mai fericiti!

Noua generatie Mercedes-Benz Clasa S este despre functii autonome de nivel 3! Cand se va lansa?

Niciodata nu mi-a trecut prin gand ca Mercedes-Benz ar putea sa scoata capul de sub carapace si sa aiba curaj sa fie usor high tech. Este parerea mea personala bazata pe faptul ca brandul a reusit de-a lungul timpului sa-si construiasca o reputatie de fan al elegantei clasice, nefiind un brand care sa se impuna pe piata auto cu solutii de tehnologie avansata.

Vremurile s-au schimbat pentru Mercedes (dovada o face chiar sistemul infotainment MBUX), dar si pentru consumatori si ceea ce-si doresc clientii de la masinile lor nu mai reprezinta aceeasi lista de goals-uri de acum cativa ani. Prioritatile nu mai sunt consumul sau motorul, ci tehnologia. Iar de cateva luni se pune mare accent pe masinile electrice si cele autonome.

Aproape toate brandurile auto au vorbit pana acum despre automobilele self driving, un singur glas nu a fost auzit: Mercedes-Benz. Si cum nu poti sa stai departe de trend si de ce vor clientii sau de ceea ce impune piata, a venit si randul celor de la Mercedes-Benz sa vorbeasca despre viitorul automobilelor lor in aceasta zona.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Mercedes-Benz Clasa S este despre functii autonome de nivel 3! Cand se va lansa?

Tesla sufera din nou: in Norvegia exista doar 11 service-uri la peste 26.000 de proprietari!

Candva, Tesla era un nume respectat. Spuneai Tesla si te duceai imediat cu gandul la cel mai cunoscut brand care a reusit sa urce intreaga industrie auto inca o treapta pe drumul anevoios al tehnologiei avansate. Soferii si-ar fi dorit sa fie la volanul unei Tesla… sa se bucure de design-ul minimalist si sa simta priceperea unor ingineri in propriile maini. Sa vada cum este sa conduci cea mai avansata masina din lume atunci cand vine vorba de tehnologie.

In 2018, Tesla ar putea sa fie pe primul loc in clasamentul rusinii pentru ca niciun client nu mai are incredere in companie sau in produsele pe care le livreaza. Nici macar fanii marcii nu se mai arata atat de incantati de promisiunile lui Elon Musk… asa ca Tesla scade vazand cu ochii, iar directia spre care se indreapta depaseste cele mai joase limite.

Norvegienii sunt argumentul meu cel mai recent in aceasta situatie. Acestia au declarat ca nu este normal sa astepti 6 luni ca sa-ti duci masina in service. Facand o paralela la aceasta problema, cred ca nu este normal nici sa astepti mai bine de 6 luni sa primesti un automobil nou pentru care ai platit avans, iar atunci cand ajunge sa fie plin de defecte.

Citeste continuarea articolului Tesla sufera din nou: in Norvegia exista doar 11 service-uri la peste 26.000 de proprietari!

Ford vine cu o noutate pentru a patra generatie Focus: tehnologia care te tine departe de gropi!

Tehnologia care avanseaza nu ne mai da pace. Si ce mult ne place! Am putea exclama cu totii in cor, mai ales soferii. Daca sistemele de siguranta au avansat atat de mult incat aproape ca nu mai ai nevoie sa faci vreun curs de soferie, iata ceva ce vine in ajutorul nostru si pe… partea mecanica. Dar stati putin, ca nu-i vreo imbunatatire propriu-zisa pe la componentele masinii sau asa ceva, ci tot despre tehnologie, senzori sau alte minunatii care ne fac viata mai usoara va voi spune.

“Vinovat” de aceasta veste buna este chiar Ford. Compania a plecat urechea la nemultumirile clientilor in ceea ce priveste infrastructura din orase (nu doar Bucurestiul sau toata Romania are gropile ei), asa ca a dezvoltat o tehnologie care detecteaza gropile din asfalt.

Curata magie, dar si utila in acelasi timp. Noul Ford Focus va beneficia de aceasta tehnologie care este o functie ce face parte din sistemul Continuously Controlled Damping. Daca cea de-a patra generatie Focus a fost lansata ceva vreme in urma, in luna aprilie mai exact, acum automobilele constructorului american se pregatesc sa vina si in showroom-urile europene, spre fericirea soferilor care abia asteptau o masina noua din partea oficialilor.

Citeste continuarea articolului Ford vine cu o noutate pentru a patra generatie Focus: tehnologia care te tine departe de gropi!

Tehnologia este tema principala in momentul in care se discuta un automobil. Motorul si diametrul jantelor se mai aduc la cunostinta doar in cazul tuningului sau ca informatii de bun simt cand apare un exemplar nou si este pus la vanzare. Insa bataia se duce acum pe tehnologie. Sistemele de siguranta care se monteaza pe automobile si sistemele infotainment si media sunt personajele principale de acum incolo in povestile despre masini. Si daca nu suntem capabil sa intelegem acest aspect, inseamna ca nu suntem capabili sa tinem pasul cu evolutia industriei auto.

Un studiu relevant in aceasta sfera se concentreaza pe sistemele multimedia dezvoltate de Apple si de Google: renumitele CarPlay si Android Auto. Aceste doua tehnologii se activeaza atunci cand telefoanele sunt conectate la masina. O miscare atat de simpla care acum multi ani ne-ar fi dat batai de cap.

Studiul arata ca cele doua sisteme sunt mult mai usor de utilizat si mult mai ergonomice. Facand o paralela cu sistemele standard de pe automobile, tehnologiile multimedia pe care le dezvolta producatorii de masini… CarPlay si Android Auto sunt floare la ureche sau, cum ar spune englezul, a piece of cake.

Citeste continuarea articolului Apple CarPlay, Android Auto sau sistemele multimedia gandite de constructorii auto? Care sunt cele mai bune?

Tot vorbesc despre tehnologia avansata de cateva luni si ati putea spune ca nu mai schimb placa si va enerveaza. Din pacate sau din fericire, tehnologia avansata si inovatiile pe zona de tehnologie a industriei auto incep sa fie temele principale de discutie, caci automobilele nu mai sunt ce au fost odata.

Asa cum ati observat, brandurile nu mai sunt interesate de expunerea unui model nou si atat. Saloanele Auto au devenit ceva de domeniul trecutului. Sunt in perioada de expirare, mai dur spus. Locul le este luat de evenimentele in care brandurile auto se lauda cu ce au mai facut nou pe zona de tehnologie: sisteme multimedia, siguranta sau… chei.

Nici cheile masinilor nu mai sunt ce au fost si acum nu ma refer la cheia cu forma schimbata pe care o introduci in slot si porneste masina sau pe care doar trebuie sa o ai in masina pentru ca e necesara apasarea unui buton.

Citeste continuarea articolului Viitorul inseamna sa deschizi si sa pornesti masina cu un smartphone

In cate articole nu am vorbit eu despre masinile autonome? Cele care in momentul de fata se afla in prim plan si care sunt discutate masiv de presa auto de aici si de peste hotare. Doar ca povestile nu sunt intotdeauna atat de frumoase precum par si ceea ce scriem azi ar putea sa fie maine demontat de o voce care are destula influenta.

Asa cum face BMW acum cand spune ca masinile autonome sunt un soi de fita care o sa treaca la un moment dat. Oare BMW nu crede in masinile care se conduc singure? Replica aceasta imi aminteste de perioada in care Mercedes-Benz transmitea prin oficialii sai ca masinile electrice sunt o idee prematura pentru care nu suntem pregatiti, iar perioada asta era cam pe la inceputul anului 2018, iar acum, nemtii din urma vorbesc destul de des despre masinile electrice. Am impresia ca si BMW va ajunge in aceeasi situatie cand isi va da seama ca masinile autonome inseamna cu adevarat viitorul industriei auto.

Ian Robertson este reprezentantul special BMW in Marea Britanie si afirma ca masina autonome, prin functiile sale, contravine legilor actuale. Cu alte cuvinte, Ian Robertson declara ca o masina autonoma nu face casa buna cu legislatia mondiala in materie de condus, asa ca guvernele vor incerca din rasputeri sa le eticheteze ca fiind ilegale daca acestea vor incepe sa iasa pe piata si sa fie puse la vanzare.

Citeste continuarea articolului BMW nu crede in masinile autonome!

Audi este unul dintre branduri care isi doreste sa ofere mai mult decat de ce se afla pe piata. Chiar exista mai mult in anul 2018? Mai mult decat ceea ce exista deja? Mai multa tehnologie? Mai multa siguranta? Mai mult design sau mai multe modificari? Se pare ca Audi ne inchide gura si ne demonstreaza ca ideea de mai mult nu este SF deloc.

Dar ceea ce ofera brandul ar fi SF cu siguranta pentru alti constructori daca ar fi pusi in fata acestor noutati. Ca sa nu mai lungesc vorba, hai sa vedem despre ce model vorbim: prototipul Audi e-tron. Deci cu siguranta este clar pentru toata lumea ca este vorba despre tehnologie.

Prototipul e-tron, pentru cine este nou in aceasta poveste, este primul semn de electricitate 100% in gama marcii nemtesti. Primul model electric pe care cei de la Audi isi doresc sa-l lanseze pe piata. Cand? Peste doua saptamani va avea loc premiera mondiala a unitatii, asa ca sunt emotii si de partea oficialilor, dar si de partea clientilor.

Citeste continuarea articolului Audi demonteaza oglinzile clasice de pe e-tron! Cand se lanseaza prima electrica a brandului?

Sa te gandesti la o masina electrica nu mai inseamna SF in anul 2018. Tehnologia a evoluat foarte mult in ultimele luni, iar masinile electrice au inceput timid, dar sigur pe piata de automobile. Bateria electrica este personajul principal in toata aceasta poveste. Daca industria auto si-a trimis spre piata gandurile despre automobilele electrice, mai ramane ceva de lucrat si pe tema bateriilor electrice, caci costul lor este destul de mare in momentul acesta.

Asta nu ar fi singura problema, una dintre probleme ar fi si ideea de reciclare si de poluare produsa din cauza productiei de baterii electrice, asa cum am mai auzit povesti calatoare in zvonurile din aceasta industriei.

Un singur lucru nu cred ca s-a intrebat nimeni pana acum: cum rezista o baterie electrica atunci cand vine iarna? Are nevoie oare de un tratament special? Vestea proasta ar fi ca masinile electrice functioneaza in prezent pe baza de baterii tip litiu-ion. De ce e asa de proasta vestea? Bateriile litiu-ion nu sunt prietene deloc cu gradele scazute. Prin urmare, avem o problema daca ne prinde vreo iarna sanatoasa in Bucuresti cu masina electrica. Norocul nostru este ca ierni sanatoase nu prea mai avem, dar mai rasar pe ici pe colo cateva zile cu -20 de grade. Asa ca tocmai pentru conditiile acestea ar trebui sa ne facem griji.

Citeste continuarea articolului Bateria electrica ce rezista la frig? Iata ce fac cei de la Penn State!

Credeti ca Romania va fi capabila vreodata sa-si deschida bratele in fata masinilor fara sofer? Credeti ca masinile autonome sunt atat de puternice ca idee incat sa-i faca pe guvernantii romani sa gandeasca la posibilitatea schimbarii infrastructurii pentru a face loc masinilor care nu au nevoie de sofer?

Sunteti constienti ca va mai trece mult timp pana se va intampla asa ceva, nu? Sau probabil se va gandi doamna Dancila ca de ce nu, chiar daca nu intelege conceptul si probabil va plati cativa muncitori sa decoperteze asfaltul si sa-l lase in paragina pentru ca… repet… nu intelege conceptul.

Peste granita treaba se misca foarte bine. Chiar daca masinile care se conduc singure inca nu au primit verde oficial pentru a iesi pe strazi, iar aceasta functie autonoma pe unele dintre automobilele de top inca nu a ajuns la performanta cea mai inalta, tari ca Bulgaria, Grecia si Serbia isi doresc sa dezvolte un proiect care sa asigure tranzitia de la masinile traditionale la cele autonome.

Citeste continuarea articolului Care sunt cele trei tari care isi doresc testarea masinilor autonome printr-un culoar transfrontalier?

Masinile care se pregatesc pentru viitor sunt pline de tehnologie de ultima generatie. Vorbim despre masini care functioneaza pe baza de baterii electrice, despre masini care se vor conduce singure si despre automobile care vor avea incluse in tehnologia de baza inteligenta artificiala. Putin spre SF, nu-i asa? Insa trebuie sa ne obisnuim cu ideea si trebuie sa luam in calcul faptul ca peste hotare nu se sta deloc pe loc.

Un detaliu foarte important este si internetul. Stim deja ca ies de pe portile fabricilor diverselor marci auto automobile care vin la pachet cu internet ca sa nu duci lipsa de conexiune atunci cand esti la volan sau chiar daca esti simplu pasager. Insa in acest moment, internetul acesta este gratuit.

Viitorul in privinta internetului din masina nu suna foarte roz pentru cei care nu si-au propus sa plateasca si internetul din masina. Tesla este exemplul care va cere bani pe internetul pe care il ofera in interiorul automobilului. Tesla vrea sa vina pe piata cu un pachet de conectivitate premium. Acesta este disponibil pentru toate masinile care sunt comandate de pe data de 1 iulie 2018, inclusiv ziua de 1 iulie.

Citeste continuarea articolului Tesla cere bani in plus pentru o functie de care suntem toti dependenti! Iata ce suma!

In acest moment, toti folosim GPS-ul. Ne scoate din incurcatura ori de cate ori avem nevoie. Cred ca nu mai exista nicio destinatie pe care sa o atingem fara sa pornim GPS-ul inainte. Fie ca vorbim despre cel de pe telefon, fie ca masina noastra are navigatie si pornim direct de acolo, GPS-ul este o piesa importanta pentru toti soferii.

Ganditi-va cat de greu ar fi fara aceasta unealta, sa-i spun asa, care ne clarifica ruta pe care vrem sa mergem. Iar clasicele harti de la Google Maps au evoluat in timp in Waze pe care il folosim pentru ca stim ca ne ofera calea cea mai scurta.

Insa ce a fost inainte de Google Maps, Waze, navigatia masinii sau GPS-ul pe care il montam in parbriz? Cum se descurcau oamenii atunci cand aceste ustensile azi foarte utile si indispensabile, odata probabil inexistente?

Citeste continuarea articolului Toti il folosim azi, dar oare cum a inceput povestea? Care a fost primul sistem de navigatie?

Masinile electrice au creat un impact foarte mare asupra stilului de viata al tuturor. Si cand spun stil de viata nu ma refer neaparat la calitatea de sofer, ci la toate practicile care ne definesc o zi dintr-o zi obisnuita.

Daca in Romania nu sunt atat de cunoscute si identificabile pe strazi, peste hotare… numarul masinilor electrice comercializate si utilizate de soferi indica faptul ca foarte multi au inteles de ce este buna o masina care functioneaza pe baza de electricitate.

Romanul inca incearca sa-si dea seama cum ar putea sa consume mai putin sau cum ar putea sa insemne o economie acest tip de masina daca aceasta functioneaza pe baza de electricitate, deci factura la curent se va incarca. Nu radeti, caci aceasta problema existentiala am auzit-o din gura unui roman cu ceva studii destul de superioare.

Citeste continuarea articolului Cadenza Innovation: cine sunt si ce vor sa faca cu bateriile masinilor electrice?

Masinile autonome nu mai sunt de multa vreme de domeniul trecutului. Daca in urma cu cativa ani abia desluseam in imaginatia noastra ideea ca masinile s-ar putea conduce singure, 2018 este anul in care ni se confirma ca aceasta tehnologie este posibila si in curand o vom putea atinge. Masinile zburatoare erau un vis sau un efect cinematografic despre care ne intrebam cu o mare curiozitate “Oare cum au reusit sa faca ceva ireal sa para posibil?”. In 2018 nu ar mai trebui sa ne intrebam asta, ci… oare suntem pregatiti pentru ceea ce ne ofera industria automobilelor?

Oare exista suport pentru masinile autonome? Sunt ele sigure avand in vedere ca de cand au inceput testele s-au inregistrat doua accidente? Oamenii incep sa creada treptat in puterea masinilor care te plaseaza in pozitia de pasager permanent. Masinile care vor actiona in locul nostru, care vor gandi pentru noi si care sunt dotate cu inteligenta artificata astfel incat noua sa ne raman doar placerea plimbarii. Dar oare este corect fata soferi?

Constructorii auto sustin ca aceasta este cea mai sigura cale catre un numar mai mic de accidente si nu as putea sa-i contrazic. Masinaria este construita sa actioneze in aceeasi secunda de cum a observat ca exista un moment neplacut sau un obstacol. Creierul uman este construit sa trimita mesajul catre corp poate cu o fractiune de secunda mai tarziu, insa aceasta fractiune de secunda poate sa fie fatala.

Citeste continuarea articolului General Motors primeste o investitie generoasa pentru masinile autonome. Care este urmatorul pas?

Intotdeauna am spus ca tehnologia ne va marca existenta. Am afirmat ca nu suntem departe de o schimbare si daca stau sa ma gandesc mai bine, cred ca aceasta schimbare are deja loc in vietile noastre de soferi. Putin cate putin ne dam seama ca masinile nu mai sunt ce-au fost odata.

Daca inainte ne rezumam la a le vedea mijlocul de transport personal, o utilitate, un bun care ne duce din punctul A in punctul B si care are nevoie de service la perioade de timp regulate, acum vorbim despre masina ca despre o adevarata opera de arta construita cu ajutorul tehnologiei avansate. Si nu este nimic neadevarat.

Automobilele au inceput, dupa cum bine am vazut, sa lipseasca de la saloanele auto clasice si se indreapta catre evenimentele care au in prim plan tehnologia. Asta si pentru ca producatorii si constructorii auto au inceput sa dezvolte din ce in ce mai mult tehnologia de pe masini: de la interioare cu sistemele infotainment, sistemul audio, climatizarea sau simplele ceasuri de bord care s-au transformat intr-un adevarat punct de atractie intelectuala atunci cand vezi o masina, pana la tehnologiile avansate de propulsie si renumita inteligenta artificiala care se testeaza in acest moment pentru a fi montata pe mult cunoscutele si asteptatele masini autonome.

Citeste continuarea articolului Cu ce ocazie apar masinile autonome in Cluj?

Cei de la Nokian isi doresc sa extinda serviciul denumit SnapSkan la nivel international. Ca sa intelegem mai bine despre ce este vorba, trebuie sa intelegem care sunt beneficiile sau care este rolul serviciului SnapSkan.

Nokian declara ca SnapSkan faciliteaza si eficientizeaza masurarea adancimii benzii de rulare a anvelopei. Pentru a putea face asta, SnapSkan se foloseste de cea mai recenta tehnologie de scanare 3D.

Aceste scannere se amplaseaza la intrarea si la iesirea din parcare. Tot ce trebuie sa faci este sa treci cu rotile peste ele si sistemul va masura automat. Raspunsul il poti primi prin SMS sau online: se va face un raport si metoda de transmitere o vei putea alege tu inainte sau dupa procesul de scanare.

Citeste continuarea articolului Nokian lanseaza SnapSkan: scannerul pentru anvelope! Iata cum te poate ajuta!

De cate ori nu v-ati urcat la volan doar din dorinta de a vedea peisaje minunate in timp ce conduceti masina preferata? Pentru multi dintre soferi, aceste clipe de relaxare inseamna totul ... ce poate fi mai frumos sa vezi din masina ta pajistile inflorite sau muntii plini de zapada?!

Din acest motiv sunt atat de multi oameni care iubesc sa se deconecteze de la tot si sa plece intr-un roadtrip prin cele mai frumoase locuri din tara. Multi aleg chiar sa calatoreaca cu avionul intr-o tara, dupa care sa isi inchirieze o masina pentru a porni la drum timp de mai multe zile sau chiar saptamani. 

Ei bine, stim, peisajele frumoase sunt nenumarate, insa ne-am pus oare vreodata intrebarea ce simt cei care nu pot vedea atunci cand calatoresc cu masina? Trebuie sa fie un sentiment tare greu sa poti doar sa ii auzi pe cei din jurul tau cum se minuneaza de toate peisajele pe care le vad pe geam, iar tu sa nu poti decat sa iti imaginezi cat de frumoase sunt acele locuri. Din pacate, desi tehnologia din ziua de azi s-a dezvoltat extrem de mult, solutii medicale pentru cei nevazatori nu prea s-au gasit! 

Citeste continuarea articolului Ford prezinta Smart Window Concept, tehnologie care ar permite nevazatorilor sa se bucure de peisaje

BMW isi doreste sa socheze. Si nu o mai face de multa vreme cu ajutorul masinilor pentru ca stim deja ca automobilele fabricate de ei sunt puternice si frumoase, niste sportive in adevaratul sens al cuvantului. Asta nu inseamna ca BMW se plafoneaza, ci inseamna ca BMW trece la un alt nivel: tehnologia avansata.

Masinile electrice sunt noul trend sau noua noastra speranta la o viata mai buna. Cu atata poluare in jurul nostru in ultima vreme, ar trebui sa facem rapid un exercitiu de imaginatie ca sa ne dam seama daca se merita sau nu sa mai ridicam in slavi propulsoarele pe benzina sau motorina.

Asa se face ca industria auto a trecut treptat la constructia masinilor electrice si clientii de peste hotare le cumpara intr-un numar destul de mare, insa acolo infrastructura si regulile de joc sunt cu totul diferite fata de Romania: mai multe statii de incarcare electrica, mai multe oportunitati pentru practicarea acestei tehnologii care avanseaza de la minut la minut.

Citeste continuarea articolului BMW vrea masini electrice care se incarca wireless! Ce face compania in acest sens?

Incepand cu 01.01.2019, producatorul auto Opel va renunta la propriul serviciu de conectivitate, adica OnStar, in favoarea tehnologiei oferite de sistemul Connect utilizat in prezent pe unitatile din Grupul PSA (Peugeot si Citroen).

Decizia vine pe fondul evaluarii tehnologiei dezvoltata chiar de Opel. Aceasta s-a dovedit a fi mai putin eficienta decat cea a grupului PSA, motiv pentru care, fara ezitare, decid sa schimbe acest sistem cu unul mai performant si probabil la acelasi pret.

Prima unitate ce urmeaza sa fie echipata cu noua tehnologie este Opel Corsa, model 2019. Acest automobil va fi debutantul tehnologiei utilizate de Peugeot si Citroen si adaptata pentru producatorul mai sus mentionat. Pe langa noua tehnologie ce urmeaza sa echipeze aceasta unitate, Opel anunta ca vor dezvolta pentru celebrul Corsa si un propulsor electric capabil sa interactioneze activ cu sistemul Connect.

Citeste continuarea articolului Opel trece de la serviciul OnStar la serviciul Connect! Ce inseamna aceasta schimbare?

Lumea automobilelor se intampla azi si acum. Tehnologia avanseaza pe zi ce trece. Masinile autonome sunt scoase la teste, se accidenteaza si mai scad din putina incredere pe care o aveau oamenii in ele, dar reusesc sa mearga mai departe pentru a-si duce proiectul la capat.

Vorbim aproape zilnic despre tehnologia care avanseaza si se dezvolta, incat uneori pare ca nu mai avem si alte subiecte. Mai ales ca suntem un site auto. Insa… ceea ce constatam si ceea ce ar trebui sa intelegem este faptul ca de acum inainte mai putin se vor axa industriile auto pe masina in sine si mai mult pe tehnologia care o insoteste, pe sistemele de siguranta care pot sa faca mai mult ca pana acum, pe sisteme infotainment menite sa ofere o experienta completa atunci cand esti in masina, fie ca esti sofer, fie ca esti pasager.

Industria auto va fi mai mult despre tehnologie si mai putin despre constructia automobilului. Va fi despre propulsoare electrice, despre masini autonome si despre update-uri pe toate aceste zone care par scoase din filmele la care ne uitam cu multi ani in urma si ne intrebam daca vom ajunge vreodata, cu adevarat, in acest punct.

Citeste continuarea articolului Volvo si Google: parteneriat pentru mai multe aplicatii utile in sistemul de conectivitate Sensus!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare