sedan

Lista stiri si informatii despre sedan pe Cars.ro

Stiri si informatii despre sedan

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre sedan publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre sedan, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: top 10, masini de lux, masini autonome, pret, coupe, masini sport, masini decapotabile, suv, supermasini, bmw, bmw m3, masini clasice, maserati, bentley, jaguar

10 dotari care iti transforma masina intr-un autovehicul ultra-modern

Acum cativa ani, inchiderea centralizata sau geamurile electrice erau dotari considerate de lux. Astazi, aceste caracteristici vin in dotarile standard ale masinilor, iar cercetarile avansate si tehnologiile ne ofera acum „bunatati” si caracteristici mult mai avansate.

Aveti mai jos cateva dotari cool pe care le puteti pune pe masini, astfel incat sa puteti spune ca detineti o masina de ultima fita:

Citeste continuarea articolului 10 dotari care iti transforma masina intr-un autovehicul ultra-modern

Care sunt masinile care se depreciaza cel mai mult? Iata un top 10!

Printre lucrurile pa care le iei in calcul atunci cand te gandesti sa iti cumperi o masina este si deprecierea. Da, exista foarte multi soferi care se gandesc la ce valoare se va vinde masina lor, si fac comparatia astfel cu pierderea pe care o vor inregistra.

Specialistii sustin ca o masina isi pierde aproximativ 50-60% din valoare in primii trei ani. Rata deprecierii depinde de mai multi factori.

Exista insa si masini care se depreciaza mai mult decat altele, si despre acestea vom vorbi si astazi. Am facut o lista cu masinile care, dupa parerea multora, se depreciaza cel mai mult, mai mult decat altele.

Citeste continuarea articolului Care sunt masinile care se depreciaza cel mai mult? Iata un top 10!

Top 10 masini care impresioneaza pe oricine! Ce motoare detin ele?

Industria auto este mereu in crestere. Competitia este foarte intensa, producatorii se intrec in cele mai noi si inovatoare tehnologii. Mereu avem parte de surprize din partea constructorilor, iar unele masini par de-a dreptul ireale. Ei bine, despre aceste masini o sa vorbim si astazi, in cele ce urmeaza.

Da, despre masinile senzationale, care au facut ravagii printre impatimiti. Exista masini, care atunci cand au aparut pentru prima data in fata noastra, ne-au cucerit, fie prin turbine, fie prin propulsia electrica, prin motorul pe care il detin sau pur si simplu prin design… sau poate prin toate acestea?

Sa vedem o lista cu cele mai impresionante masini. Voua care va place?

Citeste continuarea articolului Top 10 masini care impresioneaza pe oricine! Ce motoare detin ele?

BMW M3 CS va avea 460 de cai putere si va fi lansat oficial in 2018

Modelul BMW M4 CS reprezinta singura modalitate de a ne apropia cu adevarat de o versiune GTS de inalta performanta. Echipat cu un populsor care produce 460 de cai putere, modelul accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,9 secunde, o imbunatatire serioasa fata de versiunea simpla M4.

Vestea buna este ca iubitorii marcii germane mai au o sansa de a ajunge la versiunile de inalta performanta, pentru ca producatorul german va aplica acelasi tratament si variantei in patru usi M3.

Conform presei de specialitate germane, noul BMW M3 CS va fi, la momentul lansarii din 2018, "cel mai puternic M3 din toate timpurile".

Citeste continuarea articolului BMW M3 CS va avea 460 de cai putere si va fi lansat oficial in 2018

Daca o masina depaseste 20 de ani de viata, aceasta este, fara indoiala, impresionanta, nu doar pentru producator, ci si pentru cel care o conduce. Cu sute de cai putere ascunsi sub caroserie, aceste 10 super-masini in patru usi continua sa fie cele mai practice vehicule si in zilele noastre:

Citeste continuarea articolului Iata care sunt cele mai puternice 10 sedan-uri de lux ale anilor '90

Peisajele montane te prind atat de tare uneori ca uiti de tine. Aerul tare de la munte iti da o energie grozava, iar culorile sunt atat de fermecatoare ca nu te poti abtine pana nu faci cateva poze.

Doi turisti bucuresteni - cel putin asa pare dupa numarul masinii - s-au gandit sa scape de agitatia din Bucuresti, de caldura si de meltenii din blocuri si de pe strada si au pornit la munte. Veselie mare in drumul lor, distractie cat cuprinde, entuziasm imens.

Cam asa se comporta bucurestenii atunci cand ajung la munte si vad pentru prima oara culorile padurii pe viu si nu pe cutia de bere sau pe tricoul proaspat cumparat de iubi cu print cu padurice si citat motivational despre cat de frumoasa e viata. Sufletul lor freamata si mintea nu poate concepe ca nu mai miroase a gaze de esapament.

Citeste continuarea articolului Un BMW Seria 7 cazut in rapa la Transfagarasan... dupa ce soferul a incercat sa faca poze!

Oficialii de la Audi sustin ca noul model A8 (D5) reprezinta viitorul in ceea ce priveste automobilele din clasa de lux.

Dupa numeroase zvonuri si ceva fotografii piratate, viitorul despre care vorbesc cei de la Audi si-a facut aparitia si, daca suntem cinstiti, nu arata chiar atat de diferit fata de trecut.

Poate ca acest model este putin mai mare si vine in 12 culori diferite (printre care trei foarte noi), dar pastreaza ideile conservatoare ale producatorului, idei pe care fanii marcii le apreciaza in continuare.

Citeste continuarea articolului 2018 Audi A8 (D5) si-a facut debutul oficial

Chiar daca este cea mai raspandita gluma pe internet, a fost si va fi, se pare ca Audi apeleaza la o filosofie destul de asemanatoare, doar ca suna cam asa: poti sa atingi, dar nu poti sa privesti. Acesta este noul tip de teaser marca Audi pentru bloggerii din domeniu. Noul teaser Audi A8 (D5) se refera la viitoarea nava amiral, asa cum spun ei.

Este destul de ciudat sa ti se dea voie sa pui mana, dar sa nu privesti, insa este cu atat mai incintant. E ca atunci cand faceti sex legati la ochi. Nu va doriti mai mult? Cam pe aceeasi idee merg si cei de la Audi de data aceasta.

Noua generatie de Audi A8 va fi lansata pe 11 iulie, asa ca mai sunt doar cateva zile pana aflam despre ce bijuterie ste vorba si de ce au tinut nemtii sa o prezinte atat de discret. Tot ce stim acum este ca viitorul model va folosit platforma lui MLB Evo si va fi construit avand la baza un sistem micro-hibrid. Nemtii vor incerca sa duca la capat si lansarea unui vehicul autonom de nivel trei, insa zvonurile spun ca legislatia in vigoare nu permite folosirea tuturor functiilor de pe nava amiral.

Citeste continuarea articolului Audi ne arata noi imagini cu noul A8 (D5)

In acest moment, cel mai apropiat model din Seria 3 de o masina complet electrica este versiunea plug-in hibrid 330e. Iata de ce tindem sa credem zvonurile care vorbesc despre faptul ca acest sedan premium va renunta complet la motorul cu combustie interna chiar din luna septembrie, de la Frankfurt Motor Show.

Presa sportiva germana titreaza ca noua masina electrica BMW Seria 3 va debuta la Frankfurt Motor Show si va avea o autonomie de aproximativ 400 de km, indeajuns pentru a intra in competitie cu Tesla Model 3.

Nu uitati, insa, ca autonomia de care vorbesc jurnalistii germani este, cel mai probabil, bazata pe Noul Ciclu European de Condus (NEDC), asa ca ar trebui sa va asteptati sa fie mai scazuta in realitate. Vom afla mai multe despre subiect atunci cand va iesi pe piata si un rezultat al testelor EPA.

Citeste continuarea articolului Se pregateste oare lansarea versiunii complet electrice a BMW Seria 3 la Frankfurt?

Comportamentul soferilor la volan depinde de mai multi factori. In principal totul tine de firea fiecaruia. Exista insa anumite studii care ne dezvaluie ca soferii se poarta in trafic si in functie de masina pe care o conduc.

Da, chiar daca nu va vine sa credeti, exista anumite site-uri specizliate in analizarea comportamentului soferilor in functie de tipul de caroserie al masinii pe care o conduc.

Asta vom analiza si noi in continuare. Sa vedem impreuna care sunt cei mai indisciplinati soferi in functie de caroseria masinii pe care o conduc. Tu in ce categorie te incadrezi?

Citeste continuarea articolului Sedan, break, SUV sau cabrio? Spune-mi ce masina conduci, ca sa-ti spun cat de disciplinat esti in trafic!

Programata deja pentru lansare cel mai probabil pe parcursul anului viitor, noua generatie Peugeot 508 inspira deja multe teme de discutie intre pasionatii auto din intreaga lume. Noile modele se anunta a beneficia de schimbari destul de importante, asadar nu este de mirare ca toti asteptam cu sufletul la gura sa aflam ce surprize ne-au pregatit cei de la Peugeot. Mai ales daca ne gandim ca acestia ne-au promis odata cu noua generatie un plus de sportivitate, care mai mult ca sigur va incanta multi dintre pasionatii de adrenalina pe patru roti.

Reprezentantii Peugeot isi doresc ca 508 sa performeze mai mult in segmentul din care face parte, asa ca au pus la punct o serie de schimbari importante care sa vina odata cu lansarea noilor modele. Ramane de vazut insa cum vor fi privite aceste schimbari de fanii acestui segment auto din care mai fac parte nume importante precum Volkswagen Passat, Opel Insignia Grand Sport sau Ford Mondeo. Asadar, rivalitatea este destul de puternica in acest segment, iar clientii sunt din ce in ce mai pretentiosi.

Desi nu stim pana la acest moment extrem de multe detalii cu privire la noua generatie 508, se pare ca echipa de creatie a celor de la Peugeot ne-a pregatit o schimbare radicala in ceea ce priveste infatisarea exterioara. Pentru a face ca noile modele sa beneficieze de o sportivitate superioara mult dorita de pasionatii acestui segment, se pare ca noua generatie Peugeot 508 va renunta la caroseria de sedan in favoarea celei de fastback.

Citeste continuarea articolului Peugeot 508 se pregateste intens pentru o noua generatie

Pentru ca are de infruntat un nou competitor, sub forma modelului Giulia, construit de Alfa Romeo, producatorul german BMW este nevoit sa faca pasi seriosi inainte cu noua generatie din Seria 3 (G20), atat din cauza acestui nou-venit, cat si datorita noilor versiuni ale rivalilor obisnuiti.

Primul pas a fost deja facut, se pare, inginerii BMW reusind sa reduca greutatea noilor modele cu aproximativ 40 de kilograme. Cum au reusit asta? Simplu, prin folosirea la scara mai larga a aluminiului, dar si a plasticului ranforsat cu fibra de carbon (CFRP).

Asta inseamna, conform zvonurilor, ca producatorul german va face trecerea la noua platforma CLAR, deja folosita pe cele doua familii de frati mai mari ai modelului, Seria 5 si Seria de top 7.

Citeste continuarea articolului Noul BMW Seria 3 (G20) pierde din greutate si castiga la capitolul putere

Luna iulie ne va aduce noua generatie Audi A8, iar producatorul german ne-a pregatit cateva surprize care se anunta a fi extrem de interesante. Noile modele vor fi lansate in cadrul unui eveniment special organizat la Barcelona in data de 11 iulie. Pana atunci, haideti sa descoperim mai bine cum functioneaza sistemul de propulsie pe care ni-l propun germanii pentru noua generatie!

Noile modele vor veni in standard cu un sistem de propulsie micro-hibrid care va face ca automobilul sa poata rula cu agregatul termic pornit la viteze de croaziera. Sistemul micro-hibrid despre care vorbim se va baza pe un pachet electric de 48V. Astfel, noile modele Audi A8 vor utiliza un alternator suplimentar si o baterie cu capacitate redusa de 0.49 kWh. Bineinteles, reprezentantii producatorului german sustin ca noile tehnologii cu care au dotat modelele noii generatii A8 vor aduce cu sine un consum mult mai redus.

Pe langa sistemul de propulsie micro-hibrid despre care am amintit anterior, noile modele Audi A8 vor beneficia de un sistem Start-Stop care ne este prezentat a fi mult mai evoluat in comparatie cu cele existente pana acum pe piata. Motivul pentru care inginerii de la Audi sustin acest lucru este acela ca sistemul dezvoltat de ei va putea opri motorul inca de la o viteza de 22 km/h in cazul in care masina stie ca urmeaza sa stationeze.

Citeste continuarea articolului Noul Audi A8 va fi echipat cu un sistem micro-hibrid, motorul va fi oprit complet la viteza de croaziera!

Strategia pe baza de modele exclusiviste a celor de la Jaguar se dovedeste a fi una castigatoare, ajungand in acest an la un nou nivel. Pornind la drum in 2014 cu F-Type Project 7, cei de la Jaguar ne vorbesc acum despre un nou model extrem de puternic si, bineinteles, exclusivist. Acesta va purta numele XE SV Project 8 si va deveni cel mai puternic model construit vreodata de producatorul britanic. Bolidul va fi construit intr-o serie limitata de doar 300 de unitati, acestea urmand a ajunge pe piata pe parcursul anului urmator.

Asa cum probabil va imaginati deja din cauza numelui, Jaguar XE SV Project 8 va avea la baza modelul XE. Noul model va fi echipat cu aceeasi unitate de motorizare V8 cu capacitate de 5.0 litri pe care o cunoastem. Insa, propulsorul nu este chiar acelasi, trecand peste un proces intens de imbunatatire a performantelor, ceea ce il face mult mai capabil acum. Inca nu stim exact, insa se pare ca puterea acestuia va fi in jurul cifrei de 600 de cai.

Prototipul noului model Jaguar XE SV Project 8 a fost deja testat pe celebrul circuit de la Nurburgring. De asemenea, britanicii au publicat si cateva fotografii cu acesta, bineinteles intr-o varianta camuflata. Insa de ajuns pentru a observa unele mici detalii cu care aceasta noua versiune se deosebeste de cea de baza. Astfel, am putut vedea ca acest XE SV Project 8 dispune de o latime ceva mai generoasa fata de cea a modelului standard. De asemenea, acesta mai dispune de o aripa spate de mari dimensiuni si de patru evacuari.

Citeste continuarea articolului Jaguar prefateaza lansarea lui XE SV Project 8, cel mai puternic model din gama

Ne apropiem cu pasi repezi de lansarea noii generatii BMW M5 (F90), iar reprezentantii producatorului german ne prezinta deja primele informatii oficiale cu privire la noile modele. Despre noua generatie M5 s-au vehiculat in ultima vreme o multime de zvonuri, unele dintre ele dovedindu-se acum a fi adevarate. Cel mai important dintre toate este cel legat de dotarea noilor modele cu un sistem de tractiune integrala xDrive, lucru confirmat acum in mod oficial. Astfel, BMW M5 devine primul model din portofoliul M care beneficiaza de un sistem de tractiune integrala.

Partea interesanta pe care ne-au pregatit-o cei de la BMW incepe acum insa. Modelele noii generatii M5 vor beneficia de cinci moduri de rulare intre care soferul poate alege. Pentru inceput este bine de stiut ca toate modelele M5 vor porni intotdeauna in modul 4x4. Insa, chiar si cu tractiunea integrala activa inca de la pornire, comportamentul acestor modele se va dovedi a fi orientat catre puntea spate. De asemenea, tot de la pornire se va activa automat si modul DSC (Dynamic Stability Control), tehnologie care ajuta din punct de vedere al stabilitatii si al aderentei.

In cazul in care soferul isi doreste un stil mai agresiv si mai sportiv de condus, acesta poate opta pentru modul MDM – M Dynamic Mode. Si modul acesta functioneaza tot cu sistemul de tractiune integrala 4x4 activ, insa orientarea resurselor catre puntea spate va fi si mai evidenta. Acestea fiind spuse, modul MDM va fi apreciat in special de cei care isi doresc sa faca drifturi.

Citeste continuarea articolului Noua generatie BMW M5 (F90) vine cu tractiune integrala si cu cinci moduri de rulare

Poate ca mai avem pana la editia 2017 a Frankfurt Motor Show, dar nu credem ca ne poate opri cineva din divulgarea unor informatii extrem de proaspete despre noul model BMW.

Acestea vin chiar de la un angajat al gigantului german, care si-a povestit experientele cu noul M5 pe social media. Aparent, acesta ar fi batut drumul pana in Coreea de Sud pentru a vedea noul M5 F90, a avut o revelatie si a revenit in Germania cu informatii si pofta de munca.

Conform (inca) angajatului, urmatorul model M5 va fi primul din gama sa care va folosi un sistem de tractiune integrala asemanator celui de pe Mercedes-AMG E63. Daca acest lucru este adevarat, e foarte posibil ca noul M5 sa fie lansat si cu un pachet optional de competitie.

Citeste continuarea articolului Noul model BMW M5 (F90) vine cu tractiune optionala spate, acoperis din fibra de carbon si peste 600 de cai putere

Salonul Auto de la Shanghai si-a deschis portile pentru public la sfarsitul saptamanii trecute si pentru inca trei zile va incanta ochii tuturor pasionatilor auto prin modelele ce sunt prezentate aici de marii producatori auto ai lumii. Unul dintre standurile cu cel mai mare succes din Shanghai este cel al nemtilor de la Volkswagen, constructor care pare ca a trecut peste problemene iscate in ultimii ani de scandalul Dieselgate.

Cei de la Volkswagen au pregatit pentru editia din acest an a Salonului Auto de la Shanghai o noua versiune a modelului Phideon, un sedan cu accente premium gandit special pentru piata asiatica. Asadar, daca in urma cu ceva timp am aflat de la reprezentantii producatorului german ca nu vom avea parte de un inlocuitor al lui Phaeton prea curand, se pare ca asiaticii sunt ceva mai norocosi cu acest nou model.

Cum am spus si mai devreme, vorbim despre o noua versiune a lui Phideon GTE, o versiune PHEV, care poate fi incarcata la priza. Noul model va fi echipat cu o unitate de motorizare cu o capacitate de 2.0 litri si cu patru cilindri, caruia i se va alatura un propulsor electric. Sistemul va fi intregit de prezenta unei baterii de tip Litiu-Ion. Asadar, avem in fata primul model hibrid al celor de la Volkswagen care va fi construit in China.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza la Shanghai noua versiune Phideon GTE PHEV

Poate ca motoarele diesel sunt pe cale de disparitie in unele zone din lume, dar acest lucru nu se intampla in Bavaria. Dupa lansarea, la finalul anului trecut, a variantei pe benzina M550i xDrive, BMW scoate acum pe piata si versiunea diesel, noul M550d xDrive (G30/G31).

Nu va vom plictisi cu detalii despre design, de vreme ce sedanul de clasa medie se remarca mai ales la capitolul cifre. Fara prea multe introduceri, iata cateva dintre caracteristicile noului model.

Vazut ca fiind unul dintre cele mai puternice motoare diesel in sase cilindri din lumea auto, propulsorul de 3,0 litri se bucura de patru turbocompresoare, care produc peste 400 de cai putere, la 4.400 de rotatii pe minut, si un cuplu-forta de 760 de newtoni-metru, disponibil inca de la 2.000 de rotatii pe minut. Mai mult, la 1.000 de rotatii pe minut, soferul are la dispozitie 450 de newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M550d xDrive are acum patru turbine si performante de invidiat

Atunci cand vorbim despre un model dezvoltat de specialistii de la divizia de performanta AMG a celor de la Mercedes-Benz, ne gandim automat la multi cai putere si la performante incredibile. Asa stau lucrurile si in cazul lui AMG S63 4Matic Sedan, un model care a castigat de-a lungul timpului multe inimi ale pasionatilor auto care iubesc masinile puternice si aratoase. Ne-am gandit ca ar fi interesant sa aflam si cum se prezinta bolidul AMG S63 si in ceea ce priveste eficienta din punct de vedere al consumului de carburant.

Din punct de vedere stilistic, Mercedes-Benz S63 AMG Sedan impresioneaza fara dar si poate prin look-ul sau care imbina excelent eleganta, stilul si agresivitatea. Fiind vorba despre un model dezvoltat de cei de la AMG, gasim numeroase elemente specifice diviziei de performanta care sa il diferentieze: jante forjate AMG cu 10 spite, prize de aer de dimensiuni generoase cu deflectoare de aer negre, ornamente cromate, panouri ale pragurilor laterale sau sistem de evacuare sport cu doua tevi de esapament.

Din punct de vedere al motorizarii, totul este la superlativ in cazul bolidului S63 AMG. Acesta este echipat cu o unitate de motorizare bi-turbo, cu o capacitate de 5.5 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 585 de cai putere si un cuplu maxim de 900 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze AMG Speedshift MCT cu sapte rapoarte. Asadar, vorbim despre unul dintre cele mai puternice propulsoare V8 bi-turbo de serie din lume. Alaturat unui sistem de tractiune integrala extrem de performant dezvoltat de cei de la AMG, acesta este capabil de performante tehnice de invidiat.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-Benz AMG S63 4Matic Sedan?

Planurile celor de la Mercedes-Benz de extindere a gamei actuale continua, iar astazi ne-a fost prezentat noul Concept A-Class Sedan. Chiar daca aveau deja in gama actualul CLA, model cu multe elemente asemanatoare celor prezentate pentru acest concept, reprezentantii constructorului german au decis ca este rost in continuare de noi modele care sa completeze gama compacta. Cel mai probabil, viitorul model va rivaliza in mod direct cu modele precum Audi A3 sau Volvo S40.

Reprezentantii Mercedes-Benz vorbesc despre Concept A Sedan ca fiind modelul care redefineste filosofia de design „Puritate senzuala”, acesta beneficiind de o infatisare extrem de aerodinamica si care pare gata sa cucereasca multe inimi. Cei de la Mercedes vorbesc numai in termeni laudativi despre aceasta noua infatisare pe care ne-o propun, facand referiri la o abordare senzuala si la proportii perfecte.

Mai mult decat atat, acestia sunt de parere ca noul model va aduce cu sine o noua era a designului. Toate aceste cuvinte le-am auzit la momentul prezentarii Concept A Sedan din gura lui Gorden Wagener, director de design in cadrul constructorului german.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz prezinta noul Concept A Sedan
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare