salon auto geneva

Lista stiri si informatii despre salon auto geneva pe Cars.ro

Stiri si informatii despre salon auto geneva

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre salon auto geneva publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre salon auto geneva, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini electrice, salon auto geneva, mclaren, masini sport, alpina, bmw, bmw seria 5, sedan, porsche, porsche panamera, sport turismo, ssangyong. concept, suv, bentley, bentley mulsanne

Croatii de la Rimac vor aduce la Geneva un hypercar electric

Cand spunem ca vom vorbi despre un hypercar ne gandim instant la unii dintre cei mai producatori auto din lume pe care ii cunoastem. Insa, sunt si unii producatori mai mici care vor sa demonstreze lumii auto ca sunt in stare sa puna pe picioare hypercar-uri.

Vorbim astazi despre cei de la Rimac Automobili, un producator auto din Croatia care s-a facut cunoscut in intreaga lume dupa prezentarea lui Concept One, un hypercar de un milion de euro. Croatii produc la acest moment masini electrice si biciclete, insa se numara si printre furnizorii de componente auto pentru producatori precum Aston Martin sau Koeningsegg. 

Asa cum va spuneam, producatorul croat isi doreste sa demonstreze intregii lumi ca si un producator considerat a fi mic poate fi in stare sa dezvolte de la zero un hypercar.

Citeste continuarea articolului Croatii de la Rimac vor aduce la Geneva un hypercar electric

Care este masina de circuit care va ajunge anul viitor pe strazi?

Daca am putea scoate o masina de pe circuit si am conduce-o pe strazi… ar fi un vis implinit. Insa nu multi isi cunosc puterile atunci cand vine vorba despre masini cu multi cai, asa ca de cele mai multe ori dau cu ele de gard. La propriu.

McLaren lucreaza de ceva vreme in fabricuta sa magica la un nou model de supercar. In tot acest timp cei de la McLaren au fost destul de secretosi in ceea ce priveste noul model, dar cum toate secretele ies la iveala la un moment dat, iata si primele informatii despre P15.

P15 este numele de cod pentru un supercar care face parte din gama Ultimate Series. Din Ultimate Series putem aminti modelul P1.

Citeste continuarea articolului Care este masina de circuit care va ajunge anul viitor pe strazi?

Afla care sunt adevaratele staruri de la editia din 2017 a Geneva Motor Show

In acest moment, Geneva este adevarata casa a super-masinilor. Sunt usor de observat pe strazile pitorescului oras elevetian, asa ca de aici a venit ideea ca acest salon auto sa aiba loc in Geneva, un spatiu in care cei mai buni producatori din lume isi prezinta cele mai noi modele.

Editia din 2017 nu este deloc diferita, mai ales ca nume mari din industria auto, printre care Ferrari, Lamborghini sau Porsche, au venit cu modele noi. Si, de parca n-ar fi de ajuns, aceste modele sunt completate de productii mai mici dar la fel de importante ale unor marci cum sunt Koeingsegg, Fittipaldi sau Scuderia Cameron Glickhaus.

Cei care nu au milioane in conturi au sansa de a vedea in premiera, la Geneva, cateva importante modele de masini de serie. Toate modelele sunt importante si de vazut, dar super-masinile sunt adevaratele staruri, asa ca am facut o lista cu preferatele noastre.

Citeste continuarea articolului Afla care sunt adevaratele staruri de la editia din 2017 a Geneva Motor Show

2018 Alpina B5 Bi-Turbo isi face debutul cu 608 cai putere

Editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva ne-a adus in fata ochilor si noile modele Alpina B5 Bi-Turbo, modele construite pe baza noii generatii BMW Seria 5 (G30).

La fel de elegante si de spectaculoase ca intotdeauna, Alpina B5 este pregatit sa intre rapid in inimile pasionatilor auto, in special celor ale fanilor brandului german. Descoperim in randurile care urmeaza ce surprize ne sunt aduse odata cu noile modele Alipna B5 Bi-Turbo!

Daca modelele Alpina B5 Bi-Turbo va fac deja cu ochiul, va spunem ca varianta standard are un pret de pornire de 94.118 euro, in timp ce varianta break pleaca de la 96.891 euro.

Citeste continuarea articolului 2018 Alpina B5 Bi-Turbo isi face debutul cu 608 cai putere

La o prima vedere, Porsche Panamera Sport Turismo pare sa fie o adevarata masina de familie. Pana la urma, de ce nu? Are patru usi, un portbagaj incapator, scaunele din spate se pliaza, iar acoperisul este ceva mai lung. Daca treci, insa, prin cele mai recente comunicate de presa pentru lansarea acestui model, nu vei gasi mentionata nicaieri aceasta descriere. Bine, nu vei gasi nici vreo mentionare a cuvantului hatchback, dar aceste modele sunt vazute doar ca niste masini micute conduse de adolescenti sau de genul suburban intalnit in mod frecvent la licitatiile de antichitati.

Asa se explica faptul ca inginerii de la Porsche vad aceasta varianta ca o noua categorie de vehicule, numite Sport Turismo. Binenteles ca se pune problema unei idei de marketing, dar aceasta da nastere unei noi si interesante intrebari: in epoca modelelor crossover si hatchback, ce este mai exact Panamera Sport Turismo?

Pentru a afla mai multe, am inceput cercatarile la cel mai bun prieten al automobilului, guvernul Statelor Unite. Agentia Nationala de Protectie a Mediului de peste ocean este cea care stabileste clasa unei masini din punct de vedere al economiei de combustibil, dar o scurta vizita pe site-ul acesteia ne informeaza ca aceste clase sunt determinate luand in calcul si spatiul interior al pasagerilor si marimea portbagajului. Din pacate, aceasta vizita nu ne-a ajutat prea mult, de vreme ce Panamera Sport Turismo nu apare pe acest site, asa ca nu stim parerea specifica a Unchiului Sam despre acest model.

Citeste continuarea articolului Porsche Panamera Sport Turismo: un hatchback sau doar o masina de familie?

Geneva Auto Show este, pentru industria auto, ce este Consumer Electronics pentru lumea tehnologiei: o imensa si importanta adunare a companiilor producatoare din toata lumea, o privire dincolo de cortina pentru jurnalisti, consumatori si entuziasti.

Geneva iese in evidenta fata de alte intalniri importante ale lumii auto, cum sunt cele de la Detroit, Paris sau Tokyo. De ce? Simplu, fiindca nu exista producatori auto in Elvetia, asa ca lupta se da pe picior de egalitate.

Mai mult, Geneva a fost intotdeauna alegerea de suflet a anumitor marci, care au prezentat aici modele de lux ce costa aproape cat un avion Cessna. De exemplu, Porsche, Lamborghini sau Aston Martin au lipsit de la cateva saloane auto in ultimii ani, dar nici macar nu s-au gandit sa nu semneze prezenta aici.

Citeste continuarea articolului Afla ce masini ne-au cucerit si care nu, la Geneva Auto Show 2017

Editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva care si-a facut debutul la inceputul saptamanii trecute in capitala Tarii Cantoanelor ne-a facut cunostinta si cu noul proiect al celor de la SsangYong. Vorbim despre un SUV care poarta ca denumire SsangYong XAVL Concept. XAVL este abrevierea de la ceea ce sud-coreenii numesc eXciting Authentic Vehicle Long. Haideti sa descoperim impreuna in minutele urmatoare ce surprize ne-au pregatit asiaticii si cum se prezinta acest nou model!

SsangYong XAVL este un concept care ne propune un nou model de SUV cu trei randuri de scaune. Acesta a avut ca piatra de temelie de la care s-a inspirat modelele generatiei a doua a cunoscutului Korando de la inceputul anilor ’90. Nu stim exact care sunt asemanarile dintre cele doua modele pana la acest moment, dar aceasta a fost declaratia pe care au facut-o oficialii producatorului sud-coreean.

Reprezentantii constructorului asiatic ne-au prezentat si dimensiunile viitorului model, acesta beneficiind de un ampatament de 2.775 mm. De asemenea, formula de dimensiuni a viitoarelor modele XAVL se prezinta astfel: 4.630 mm x 1.866 mm x 1.640 mm. Asadar, viitorul model se va incadra in portofoliul constructorului intre modelele Korando si Rexton.

Citeste continuarea articolului SsangYong prezinta noul XAVL Concept

Cei de la Bentley au venit decisi la editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva pentru a ne lua ochii cu modelele speciale pe care le-au pregatit pentru aceasta ocazie. Daca in urma cu doar cateva zile va prezentan Bentayga Mulliner, model care a fost supranumit cel mai luxos SUV produs vreodata, astazi, reprezentantii Bentley ne aduc in fata ochilor o noua editie speciala – Mulsanne Hallmark Series. Modelul in cauza va fi produs intr-o serie limitata si exclusivista de doar 50 de exemplare.

Conform reprezentantilor Bentley, modelele editiei speciale Mulsanne Hallmark Series vor fi caracterizate de cele mai fine metale pretioase si de numeroase materiale de lux folosite doar de cele mai de renume case de bijuterii din lume. Fiecare exemplar din cele 50 care vor fi construite va beneficia de o placuta speciala iluminata cu seria automobilului si care va fi amplasata pe praguri.

Noile modele se vor face remarcate in primul si primul rand prin logo-ul special realizat fie din argint masiv, fie imbracat in aur. Pe langa clasicul „B” inarapit, baza logo-ului ne mai arata si sintaxa „Comissioned by Mulliner” pentru a-i evidentia pe cei care s-au ocupat de aceste modele exclusive.

Citeste continuarea articolului Bentley prezinta la Geneva editia speciala Mulsanne Hallmark Series

Salonul Auto de la Geneva este cel mai important eveniment din industria auto in fiecare an, pentru ca este primul din anul in curs si are intotdeauna cele mai multe noutati, modele prezentate in premiera si noi concepte. Cum arata cele mai interesante concepte de masini expuse anul acesta la Geneva aflati din prezentarea urmatoare. Producatorii de masini promit ca vom vedea pe sosele din 2018-2020 modele derivate din acestea, informeaza Wall-Street.ro.

Jaguar i-Pace Concept - Jaguar i-Pace Concept va fi prima masina electrica a marcii Jaguar. Ar trebui sa ajunga la vanzare in 2018 si sa fie un competitor cu Tesla Model X.

Peugeot Instinct Concept - Peugeot Instinct este un concept autonom cu o motorizare hibrida plug-in. Modelul are 300 CP.

Citeste continuarea articolului Top 10 cele mai interesante concepte la Salonul Auto de la Geneva 2017

Salonul Auto de la Geneva din acest an nu ne aduce numai modele luxoase si concepte cu sute de cai putere sub capota, ci si unele idei care se pot dovedi in viitorul apropiat a fi inovative.

Asa sta treaba si cu Toyota i-Tril Concept, un model care se vrea a fi o masina electrica de dimensiuni reduse. Modelul in cauza a fost gandit special pentru a face fata traficului din ce in ce mai sufocant care a acaparat marile orase ale lumii.

Asa cum va ziceam din introducere, i-Tril Concept este un model cu dimensiuni reduse, beneficiind de o lungime de doar 2.830 mm si de o inaltime de 1.460 mm. Daca va intrebati de ce nu am scris si despre latime, va spunem ca aceasta variaza de la 1.200 mm in partea din fata a automobilului si pana la doar 600 mm in partea din spate.

Citeste continuarea articolului Toyota ne prezinta la Geneva noul i-Tril Concept

Atunci cand vine vorba despre cei care au modificat, de-a lungul timpului, o masina Porsche, nu exista nume mai respectat in lumea auto ca RUF, dar nici o masina gandita de celebrul inginer german nu a atins nivelul de legenda al senzationalei "Yellow Bird" (1987), o versiune modificata a lui 911 care a "sters pe jos" cu alte super masini la timpul ei. Ei bine, la Salonul Auto de la Geneva 2017, Yellow Bird a "zburat" din nou.

Ruf reinvie, astfel, cea mai celebra masina, in serie limitata, creata vreodata. Varianta din 2017, tot un CTR, a fost gandita sa primeasca o infuzie importanta de bani si tehnologie, asa ca din varianta originala n-au ramas prea multe. Modelul original din 1987 a fost botezat "Yellow Bird" (inspirat si de culoarea galbena a masinii) in timpul unui test comparativ de viteza pe traseul de viteza al celor de la Volkswagen, Ehra-Lessein, in Germania. Masina a depasit, atunci, 340 de km/h, devenind instant faimoasa.

Editia CTR 2017 seamana foarte mult cu modelul 911 din anii '80, dar se bazeaza pe un sasiu contruit in intregime din fibra de carbon, gandit de la zero de RUF. Reprezentantii companiei au declarat ca aceasta este prima masina creata de la zero de companie. Sasiul este intarit cu un bot din otel, iar structura spate a fost gandita special pentru situatii extreme. Sa nu uitam si de cusca creata special pentru siguranta soferului. Cu toate acestea, masina nu cantareste, fara nici o substanta fluida la bord, decat aproape 1.200 de kg.

Citeste continuarea articolului Legendara super masina Yellow Bird CTR semnata RUF zboara din nou

La Salonul Auto de la Geneva de anul acesta, cei de la Goodyear au prezentat, pe langa anvelopele IntelliGrip Urban pe care vi le-am detaliat intr-un material anterior, un alt produs revolutionar. Goodyear ne-a obisnuit deja cu noutatile, ei cautand in permanenta sa vina cu tehnologii inovatoare, iar de data aceasta au dorit sa ne prezinte cel mai recent concept.

Anvelopa se numeste CityCube si este creata pentru o masina concept, care se afla si ea in premiera la show-ul auto de la Geneva. Asadar, anvelopele unice CityCube de la Gooyear merg perfect cu noua masina concept Toyota i-TRIL.

Specialistii de la Goodyear au lucrat indeaproape cu cei de la Toyota pentru realizarea unei noi tehnologii. Anvelopa CityCube ofera un model unic al benzii de rulare, iar datorita senzorilor, aceasta poate identifica o varietate mare de conditii de drum.

Citeste continuarea articolului Goodyear prezinta CityCube, anvelopele create special pentru Toyota i-TRIL Concept

Editia 2017 a Salonului Auto de la Geneva a insemnat pentru cei de la Goodyear lansarea unei anvelope concept destinate flotelor de oras ale viitorului. Goodyear IntelliGrip Urban poate reprezenta modul in care o anvelopa ar putea arata in viitorul apropiat. Cum arata, ce ofera in plus si din ce material este confectionata? Raspunsurile le veti gasi mai jos si va garantam ca este un subiect de interes.

Anvelopa inovativa Goodyear IntelliGrip Urban ofera cateva beneficii, care vor fi pe placul celor care detin flote auto. Acestia vor putea sa isi monitorizeze vehiculele din proprietatea lor, acest lucru oferindu-le un avantaj competitiv. Totodata, prin intermediul caracteristicilor oferite de noile anvelope Goodyear, companiile cu flote auto mari vor reusi sa isi creasca profitabilitatea.

Trasaturile cheie care fac din Goodyear IntelliGrip Urban o anvelopa dorita sunt numeroase. Prima dintre acestea este tehnologia Sensor-in-Tire. Asa cum probabil v-ati dat seama, aceasta tehnologie va citi conditiile de drum, iar pasagerii se vor simti mai in siguranta. Asadar, anvelopa viitorului citeste starea vremii. Suna bine, nu-i asa?

Citeste continuarea articolului Goodyear IntelliGrip Urban, anvelopa care poate sa intre in contact cu sistemele de control ale vehiculelor

Editia din 2017 a Geneva Motor Show este o adevarata explozie de masini noi si modele concept, iar Cars.ro incearca sa va tina la curent, in fiecare zi, cu ce anume veti putea gasi in Elvetia, sau cu ce anume ati pierdut daca nu ati ajuns la aceasta editie.

S-a ridicat oficial cortina si mai toti producatorii care conteaza incearca sa impresioneze prin tot ce e mai nou in tehnologie si frumusete.

De aceasta data, incercam sa compilam un fel de clasament (neoficial, binenteles) al celor mai bune cinci super-masini prezentate la Geneva.

Citeste continuarea articolului Top 5 super masini de la Geneva Motor Show 2017

Salonul Auto de la Geneva ne aduce in fata ochilor si un concept alimentat cu hidrogen interesant propus de cei de la Hyundai. Acesta poarta numele de FE (Future Eco) Fuel Cell si ne este prezentat cu o autonomie generoasa de nu mai putin de 800 de kilometri. Cei de la Hyundai nu sunt la prima aventura in lumea automobilelor cu pile de hidrogen, sud-coreenii prezentandu-ne cu ceva timp in urma si modelul ix35 Fuel Cell, un model care, trebuie sa recunoastem, nu s-a bucurat de un succes prea mare.

Solutia alimentarii cu hidrogen pare din ce in ce mai viabila prin prisma unor producatori auto si se bucura, intr-adevar, de cateva avantaje. Alimentarea cu hidrogen presupune in primul rand un motor care functioneaza cu energie electrica formata ca urmare a unei reactii chimice dintre hidrogen si oxigen. Avantajul principal de care beneficiaza reactia in cauza este acela ca nu produce nici un fel de noxe, ci doar vapori de apa. De asemenea, este stiut faptul ca hidrogenul este disponibil din plin in aceste vremuri, acesta fiind produs prin intermediul energiei solare sau eoliene, sau chiar si din combustibil bio sau gaz natural.

Conceptul FE Fuel Cell se remarca in primul rand prin aspectul exterior care se dovedeste a fi extrem de minimalist. In viziunea reprezentantilor echipei de creatie a producatorului asiatic, designul pus la punct de ei si-a gasit inspiratia in natura si apa. Aerodinamica modelului este realizata prin intermediul mai multor guri de ventilatie integrate.

Citeste continuarea articolului Hyundai prezinta la Geneva conceptul pe hidrogen FE Fuel Cell

Prima super masina produsa integral in Singapore a fost prezentata la Geneva... si arata cu adevarat fantastic. Dendrobium, creat de Vanda Electrics este "un concept de masina electrica sport, cu doua locuri" si si-a facut debutul oficial la Geneva Motor Show 2017.

"Bestia electrica", o putem numi, fara indoiala, in acest fel, a fost construita in parteneriat cu Williams Advanced Engineering, divizia de inginerie si tehnologie a foarte cunoscutului grup Williams. Gandita special pentru curse, Dendrobium are o abordare minimalista atat la interior cat si la exterior, producatorul folosindu-se in mod extins de fibra de carbon. Soferul se aseaza intr-un scaun mulat pe corp, care "contrasteaza dramatic cu interiorul predominant negru".

Masina nu are oglinzi retrovizoare, functiile lor fiind preluate de camere video conectate la doua ecrane interioare. Acestea sunt pozitionate chiar langa ecranul digital central, cel care afiseaza toate informatiile despre masina si care este inconjurat de butoanele de control, toate in forma hexagonala.

Citeste continuarea articolului De la 0 la 100 de km/h in 2,7 secunde: asta propune noul vehicul electric Dendrobium la Geneva

Subaru a aplicat modelului sport XV (denumit Crosstrek in America de Nord) o mult-asteptata "schimbare la fata" pentru Geneva Motor Show 2017. Cu un nou sasiu Subaru Global Platform, acest model se bucura de primele imbunatatiri de la momentul aparitiei sale pe piata, in 2012. Ceea ce atrage, in primul rand, privirea este noul design, mult mai interesant, un motor mai eficient dar si alte cateva optiuni noi.

Avand la baza noua filosofie de design Subaru, "Dinamic si Solid", noul XV este ceva mai lat, mai aproape de sol, cu 5 mm, de unde si stilul sau sportiv, dar pastreaza inca aproximativ 220 de mm garda la sol, pentru orice eventualitate (in fuctie de drumul ales de sofer). Producatorul spune ca noul sasiu este cu 70 de procente mai rigid decat cel de pe modelele mai vechi.

Interiorul cabinei este calibrat in jurul unui monitor touch de 20 de cm, lucru care da o senzatie mai apropiata de clasa premium. In functie de culoarea caroseriei, cusaturi de aceeasi nuanta sunt implementate in mai toate zonele interioare. Mai mult, producatorul japonez prezinta, pe acest model, un volan refacut integral care, asa se aude, ar aduce mari imbunatatiri dinamicii la condus.

Citeste continuarea articolului Subaru XV si-a schimbat infatisarea, vine cu un nou sasiu si un motor mai puternic

Salonul Auto de la Geneva este locul pe care cei de la Alpine si l-au ales pentru a-si anunta relansarea pe piata auto internationala cu noul model A110. Daca in urma cu cateva saptamani vorbeam despre primele fotografii in care putem observa noul model, acum suntem in masura sa va prezentam toate detaliile pe care vreti sa le cunoasteti despre A110. Si avand in vedere asteptarea care s-a iscat in legatura cu aceasta relansare a unui asa brand precum este Alpine, va propunem sa trecem la treaba!

Asa cum va spuneam si in urma cu ceva timp, A110 este un model inspirat intr-o masura considerabila din celebrul A110 Berlinette, model care a facut furori in anii ’60 - ’70. Noul model a fost construit avand la baza o platforma din aluminiu si pastrand liniile generale de design pe care le-am putut observa la conceptul Alpine Vision lansat in urma cu un an.

Alpine A110 ne este prezentat intr-o formula compacta, beneficiind de urmatoarea formula de dimensiuni: 4.180 mm x 1.800 mm x 1.250 mm. Gratie materialelor usoare folosite de specialistii Alpine, A110 dispune de o masa totala de doar 1.080 de kilograme. Daca este sa ne referim la raportul acestei mase la puterea pe care o dezvolta A110, ajungem la un raport de 4.3 kilograme/cal putere.

Citeste continuarea articolului Alpine renaste la Geneva cu noul model A110

A doua zi a Salonului Auto de la Geneva ne-a adus in prim plan noua generatie Honda Civic Type-R, versiunea sportiva a coupe-ului Civic pe care l-am putut vedea in urma cu un an. Noul model este gata sa satisfaca toate cerintele fanilor din toate colturile lumii si sa atraga toate privirile la evenimentul gazduit de capitala Tarii celor 1000 de lacuri.

Va prezentam imediat ce noutati ne-au rezervat niponii pentru acest model sportiv si care sunt atuurile cu care acesta este hotarat sa aiba un cuvant greu de spus de acum inainte pe toate pietele auto din lume.

Reprezentantii Honda spun despre noua generatie Civic Type-R ca va aduce un plus pentru cei care isi doresc de la masina un simplu mijloc de transport de zi cu zi. Acest lucru a fost evidentiat si de Hideki Kinekuma, project managerul acestui model, care a declarat ca echipa de productie a incercat sa faca din noul Type – R un model care sa imbine cat mai bine atat confortul de zi cu zi, cat si performantele extreme.

Citeste continuarea articolului Noul Honda Civic Type R vine cu 320 de cai sub capota!

Tuner-ul german Gemballa aplica "tratamentul avalansa" celebrului Porsche 911 inca din 1985, de la lansarea modelului de baza 930. In aceasta saptamana, specialistii auto de langa Stuttgart, din Leonberg, au venit la Geneva sa prezinte cea mai noua versiune "personala" a lui 991 Turbo. Si aici incepe o poveste cu multi, foarte multi cai... putere.

Prima problema pe ordinea de zi a tuner-ului german a fost extragerea a unui numar monstruos de cai putere (820 mai exact, cu un cuplu de forta de 950 newtoni / metru) din motorul bi-turbo in sase cilindri de 3,8 litri. Asta inseamna cu 280 de cai putere mai mult decat motorul standard. Pentru a obtine aceste cifre uimitoare, va puteti imagina si voi ca inginerii germani au fost nevoiti sa faca modificari substantiale. Plecand de la noi turbocompresoare si colectoare de admisie personalizate, pana la filtre de aer de inalta performanta sau capete de cilindru optimizate, motorul a fost serios imbunatatit. Mai mult, o alta importanta parte din transmisie, cutia de viteze, a fost adaptata pentru a face fata puterii in plus.

Dupa ce au reusit sa ajunga la atat de multa putere pentru un Porsche, inginerii de la Gemballa s-au concentrat pe instalarea acestuia pe un sasiu sport reglabil, care ruleaza pe jante de 54 de cm, incaltate cu pneuri ZR21 de 255/30, pe fata, si ZR21 de 325/25, pe puntea spate. In plus, specialistii germani au reusit sa creeze o caroserie mai agresiva, care se potriveste perfect cu forta motorului. Aceasta este cu 62 de mm mai lata in fata si cu 100 de mm mai lata in partea din spate, gandita special pentru a face loc noilor jante de aliaj si pneurilor de dimensiuni serioase.

Citeste continuarea articolului 2017 Gemballa Avalanche Porsche 911 Turbo - o adevarata avalansa de cai putere
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare