romania

Lista stiri si informatii despre romania pe Cars.ro

Stiri si informatii despre romania

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre romania publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre romania, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, plug-in hybrid, vanzari, flote, masina, ingropata, focsani, masini, ucraina, fabrica, volkswagen, turcia, ford, ford ecosport, productie

Grupul Teaha achizitioneaza cea mai mare flota de automobile BMW plug-in hybrid din Romania

Grupul de companii Teaha va achizitiona pana la finele acestui an nu mai putin de zece modele BMW plug-in hybrid, cu o valoare totala de peste 700.000 de euro. Mai exact, este vorba despre sapte modele BMW Seria 2 Active Tourer 225xe, un model BMW Seria 5 530e, un model BMW X5 xDrive40e si un model BMW 740Le xDrive.

Achizitia celor de la Teaha este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cea mai mare achizitie a unei flote de automobile plug-in hybride realizata pana acum in tara noastra. Masinile au fost achizitionate pe numele societatii Teaha Assets, cea care administreaza activele intregului grup de firme.

Grupul de firme Teaha si-a dorit in acest fel sa isi reinnoiasca flota de automobile. Masinile vor fi folosite in timpul programului de lucru, in interesul realizarii activitatii specifice. Mai exact, vor fi efectuate deplasari in interes de serviciu atat la autoritati, cat si la clienti si atat in Bucuresti, cat si in alte orease din tara. Interesant este ca masinile pot fi folosite chiar si in week-end de cei care beneficiaza de ele in timpul zilelor de lucru.

Citeste continuarea articolului Grupul Teaha achizitioneaza cea mai mare flota de automobile BMW plug-in hybrid din Romania

Masina ingropata in drumul reparat. Muncitorii au 'uitat' sa ceara Politiei Locale ridicarea autoturismului...

Muncitorii unei firme din Focsani, care reabilitau o strada din oras, au ingropat o masina parcata in zona si i-au asezat in fata mai multe borduri.

Probabil grabindu-se sa termine lucrarea cat mai repede muncitorii nu au mai anuntat Politia Locala ca aceasta masina, care era parcata de ceva timp acolo, trebuie ridicata, iar acum propietarul probabil va avea nevoie de o macara pentru a scoate automobilul de acolo.

Ramane de vazut daca firma din Focsani va asfalta strada si daca propietarul va mai putea sa-si recupereze masina.

Citeste continuarea articolului Masina ingropata in drumul reparat. Muncitorii au 'uitat' sa ceara Politiei Locale ridicarea autoturismului...

Ucrainenii isi abandoneaza masinile in Romania! Cine are de castigat?

O lege votata recent de parlamentul din Ucraina umple Romania de rable. Soferii ucraineni sunt obligati sa plateasca taxe si impozite uriase de cateva mii de euro, pentru masinile vechi aduse de Uniunea Europeana. Speriati, multi prefera sa le abandoneze la noi in tara. Asa ca parcarile si terenurile virane din orasele aflate in apropierea Ucrainei sunt pline si risca sa devina cimitire de masini.

Orice cetatean ucrainean care vrea sa intre in legalitate trebuie sa plateasca 2.000 de euro sub forma taxelor si impozitelor, pentru o masina veche de zece ani, care valoreaza 1.000 de euro.

Cine nu se supune legii, trebuie sa plateasca amenzi care se ridica la 5.000 de euro.

Citeste continuarea articolului Ucrainenii isi abandoneaza masinile in Romania! Cine are de castigat?

Romania a pierdut lupta pentru noua uzina Volkswagen. Turcia a fost aleasa

Infrastructura dezastruoasa a indepartat un nou investitor de renume de tara noastra. Nemtii de la Volkswagen au ales Turcia pentru noua uzina pe care planuiesc sa o deschida in estul Europei.

Dupa uzina Dacia de la Mioveni si uzina Ford de la Craiova, Romania putea avea o a treia fabrica auto de calibru. Nemtii de la Volkswagen selectasera tara noastra pe lista scurta a posibilelor destinatii pentru o noua uzina.

Bulgaria si Turcia erau concurentele tarii noastre, iar aleasa a fost ultima dintre ele, in primul rand datorita infrastructurii. Anuntul nu este inca oficial, dar mai multe publicatii din Germania, apropiate constructorului din Wolfsburg, au tratat pe larg acest subiect si au dezvaluit ca decizia a fost deja luata, in favoarea statului de pe Bosfor.

Citeste continuarea articolului Romania a pierdut lupta pentru noua uzina Volkswagen. Turcia a fost aleasa

Succesul inregistrat de modelul Ecosport la nivel european i-a facut pe sefii companiei Ford sa mareasca productia la uzina de la Craiova. Practic, pe portile fabricii din Banie au iesit de trei ori mai multe masini decat in aceeasi perioada a anului trecut.

In primele zece luni ale anului 2018, Ford a produs la Craiova un numar total de 119.042 de unitati ale modelului Ecosport, in crestere cu 190% comparativ cu perioada similara a anului trecut. De asemenea, potrivit datelor furnizate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Autovehiule din Romania (APIA), exporturile realizate de uzina Ford s-au triplat.

Noua generatie a lui Ecosport s-a bucurat de un succes incredibil pe piata din Europa, fiind pe locul 6 in topul celor mai vandute SUV-uri subcompacte de pe Batranul Continent.

Citeste continuarea articolului Ford a triplat producția la uzina de la Craiova: 120.000 de modele Ecosport in 10 luni

Am putut vedea cu totii in urma cu mai bine de o luna noile modele BMW Seria 8 Cabrio. Chiar daca acum este iarna in tara noastra, noile modele sunt deja disponibile si pe piata auto din Romania! Asa ca daca vreti sa va pregatiti asa cum se cuvine pentru vara, haideti sa va spunem care sunt preturile la care trebuie sa va asteptati!

In primul rand, trebuie sa stiti ca ca BMW ofera in tara noastra doua motorizari pentru acest Seria 8 Cabrio. Vorbim in primul rand despre un motor pe benzina cu de 4.4 litri, iar in al doilea rand despre o unitate diesel cu capacitate de 3.0 litri. Acum haideti sa vedem care sunt preturile!

Asa cum spuneam si mai devreme, avem in primul rand o unitate de motorizare diesel, cu capacitate de 3.0 litri, capabila sa dezvolte 320 de cai putere la 4.400 rpm si un cuplu maxim de 680 Nm. In acest caz, vorbim despre un sistem de tractiune integrala xDrive, in timp ce transmisia este realizata prin intermediul unei cutii automate de viteze cu opt trepte Steptronic Sport.

Citeste continuarea articolului BMW anunta preturile pentru Seria 8 Cabrio in Romania

In ultimele luni se vorbeste din ce in ce mai des despre viitoarea taxa auto anuntata de Ministerul Mediului. Desi pana acum nu se stie exact care va fi mecanismul care va sta in spatele acestei taxe, pare ca de la luna la luna mai aflam cate ceva.

Conform ultimelor declaratii ale Gratielei Gavrilescu, ministrul Mediului, aceasta taxa ar urma sa nu fie platita doar de proprietarii autovehiculelor mai vechi de zece ani, ci de proprietarii tuturor masinilor poluante. De asemenea, mai aflam ca taxa va avea mai multe componente, care nu vor intra in vigoare simultan incepand cu data de 1 ianuarie.

Daca este sa dam crezare spuselor Gratielei Gavrilescu de la sfarsitul saptamanii trecute, am putea sa ne asteptam la o forma finala a acestei taxe care va fi dezvaluita public in cel mult doua saptamani.

Citeste continuarea articolului Ministrul Mediului: Taxa auto 2019 se va aplica tuturor vehiculelor poluante

Asa cum stim deja cu totii, Grupul Volkswagen a luat decizia de a construi o noua uzina pentru cei de la Skoda undeva in Europa de Est. Conform primelor zvonuri care au circulat pe piata auto, Turcia era principala favorita in acest sens, insa in cele din urma se pare ca cei de la Volkswagen au renuntat la aceasta idee din cauza climatului politic instabil din Turcia.

De asemenea, turcii nu aveau o experienta bogata in aceasta industrie. In cele din urma, germanii se pare ca au ramas pe lista scurta cu doar doua optiuni: Romania si Bulgaria.

Autoritatile din Iasi au reactionat rapid dupa ce au aflat ca cei de la Volkswagen ar fi interesati de tara noastra, transmitand ca le va face o propunere cat de curand germanilor. Autoritatile iesene vor sa ii informeze pe germani cu privire la un teren de 80 de hectare din Iasi, pe care ar putea fi construita noua uzina.

Citeste continuarea articolului Iasi vrea sa gazduiasca noua uzina Skoda

Inconstienta face din nou victime pe soselele Romaniei. Doi tineri din Mures au ajuns la spital, dupa ce au facut accident in timp ce transmiteau live pe Facebook.

Accidentul s-a intamplat joi noapte, in jurul orei 21:00, intre localitatile Gurghiu si Ibanesti, din judetul Mures. Soferul unui BMW, un tanar de 23 de ani, se afla in masina alaturi de un prieten in varsta de 20 de ani.

Voiau sa se laude prietenilor cu faptul ca merg cu peste 200 de kilometri pe ora, intr-o zona in care viteza maxima era de 90 km/h, iar pasagerul de pe scanul din dreapta facea live pe Facebook. Din cauza vitezei si a carosabilului alunecos, tanarul de la volan a pierdut controlul masinii si s-a rasturnat de cateva ori.

Citeste continuarea articolului Accident live pe Facebook la 220 km/h. Cei doi pasageri au supravietuit ca prin minune

Romania este o tara destul de saraca, iar asta stim fiecare dintre noi. Lasand asta la o parte, Romania este tara in care a avea o masina personala inseamna inca un lux. Conform Eurostat, nu mai putin de 30% dintre romani nu isi pot permite sa isi cumpere o masina noua. Din pacate, Romania ocupa ultimul loc la acest capitol la nivel european. Din pacate, inca un ultim loc care nu face deloc cinste tarii noastre. Ca sa ne facem o idee mai exacta a situatiei noastre, va spunem ca media europeana in acest sens este de doar 7%.

Mai exact, daca ne uitam peste cifrele celor de la Eurostat, vom vedea ca nu mai putin de 29.8% dintre romani nu si-ar putea putea permite cumpararea unei masini. Diferenta la acest capitol intre tara noastra si celelalte este destul de mare, chiar si daca ne uitam la tarile vecine noua, despre care am crede la prima vedere ca nu stau atat de bine din acest punct de vedere.

Insa datele ne arata ca ne inselam destul de tare, cetatenii tarilor vecine avand o disponibilitate financiara mai mare decat romanii. Spre exemplu, in Bulgaria, numai 20.6% dintre dintre oameni nu isi pot permite o masina, in timp ce in Ungaria gasim un procent de doar 20.1%.

Citeste continuarea articolului 30% dintre romani nu isi pot permite o masina

Problema kilometrilor dati inapoi este cel mai mare cosmar pentru romanii care vor sa cumpere o masina second-hand. In acest sens, colegii nostri de la inspectorauto.ro au realizat un studiu pentru a afla cat de grava este problema. Rezultatul a fost de-a dreptul halucinant.

Din totalul de 1600 de masini inspectate, aproape jumatate aveau kilometrajul dat inapoi. Au rezultat 7.5 milioane de kilometri dati inapoi.

Studiul a fost realizat pe baza a 1.589 de anunturi ale unor masini second-hand scoase la vanzare pe diferite siteuri de profil din Romania, anunturi care contineau si seria VIN a autoturismului. Astfel, s-a constatat ca 259 de masini, reprezentând 16% din totalul vehiculelor verificate, aveau kilometrajul dat inapoi cu valori cuprinse intre 5.067 și 399.617 kilometri. Doar acestea insumau peste 7.5 milioane de kilometri dati inapoi.

Citeste continuarea articolului Adevarul despre masinile second-hand: 7,5 milioane de km dati inapoi de samsari!

Asa cum va spuneam si in urma cu cateva zile, cei de la Skoda sunt hotarati sa isi construiasca o noua uzina undeva in Europa de Est. Desi nu ne-am fi asteptat, se pare ca Romania este pe lista scurta a celor de la Skoda cu privire la amplasarea viitoare uzine. Conform zvonurilor care circula pe piata, cehii au ramas acum cu doar doua variante pe care le mai i-au in considerare: Romania si Bulgaria.

Initial se vorbea si despre Turcia ca fiind o varianta, insa se pare ca s-a renuntat la aceasta optiune. Volkswagen planuieste ca in aceasta noua uzina sa produca modelele Karoq si Seat Ateca dupa anul 2022.

Deocamdata nu au fost demarate discutiile concrete in acest sens, insa se pare ca la ora actuala, cele doua destinatii sunt cele mai interesante pentru conducerea Grupului Volkswagen. Insa exista si o varianta de compromis, care va fi pusa in practica in cazul in care niciuna dintre cele doua optiuni nu se va dovedi practica pentru nevoile Skoda. Optiunea de compromis ar fi ca Volkswagen sa transforme uzina de motoare de la Polkowice (Polonia) sau de la Gyor (Ungaria) in uzina pentru productia de masini.

Citeste continuarea articolului Romania, pe lista scurta pentru noua uzina Skoda

Modelele noii generatii Mercedes-Benz Clasa A au fost prezentate in primavara acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Mai mult decat atat, noile modele pot fi cumparate incepand cu luna aprilie chiar si din tara noastra.

Insa nu despre asta vom vorbi astazi, ci despre noi versiuni diesel pe care Clasa A le-a primit. Asa ca daca inca nu ati comandat deja modelul preferat si va doriti o versiune diesel, aceste informatii sunt pentru voi! Haideti sa descoperim impreuna care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit acum cei de la Mercedes-Benz!

Asa cum probabil stiti deja, Clasa A a primit la momentul lansarii o singura motorizare diesel - A 180 d. Aceasta versiune era reprezentata de o unitate diesel cu capacitate de 1.5 litri, capabila sa dezvolte 116 cai putere si un cuplu maxim de 260 Nm.

Citeste continuarea articolului Modelele Mercedes-Benz Clasa A primesc doua noi motorizari diesel. Lista de preturi anuntata!

Ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu, a dat noi detalii despre taxa auto care va fi introdusa de la începutul anului viitor. Forma finala a noului bir este foarte aproape de a fi stabilita.

Potrivit noilor informatii, consilierii din Ministerul Mediului nu au definitivat inca forma finala a noii taxe. Insa ceea ce se distinge este atentia deosebita pe care politicienii o acorda modului in care va fi perceput noul bir. De aceea taxa va fi aplicata treptat. La 1 ianuarie, contribuabilii vor trebui sa plateasca doar o parte din valoarea anuala a taxei.

"Ne dorim ca, pentru a putea sa fie implementata aceasta contributie, sa aiba loc si informare a cetatenilor. Poate si includerea in acest program a unei perioade de gratie pentru acomodare, pentru informare si sa se dea posibilitatea cetatenilor sa poata, intr-un timp mai scurt sau mai lung, sa ia o decizie cu propriul autovehicul, care este mai vechi e zece ani, care polueaza, si in felul acesta sa le dam posibilitate sa isi achizitioneze un autovehicul nepoluant", a spus Gratiela Gavrilescu.

Citeste continuarea articolului Noi detalii despre Taxa Auto 2019: cine o plateste si in ce forma va fi!

La aproape doi ani dupa primele fotografii-spion ale urmatoarei generatii Land Rover Range Rover Evoque, modelul SUV premium din Marea Britanie, si-a facut debutul oficial. Si da, pare sa fie un frate mai mic al lui Velar, dar ascunde mult mai multe decat ne-am fi asteptat.

Nu va lasati pacaliti de imaginea agresiva a masinii, noul Evoque nu e mai mare decat modelul pe care il inlocuieste si are aproape aceeasi amprenta la sol. Cu toate acestea, gratie noii arhitecturi transversale premium, gandita din mai multe tipuri de metal, modelul beneficiaza de mai mult spatiu pentru pasageri, in special pentru cei din spate.

Masina este mai incapatoare si la capitolul bagaje, cu un 6% mai mare decat actuala versiune, si ajunge la 610 litri, iar cu scaunele spate pliate poate ajunge chiar la 1.430 de litri.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Range Rover Evoque: lista de preturi in Romania!

Programul Rabla continua in finalul acestui an, a anuntat Administratia Fondului de Mediu, care a prelungit perioada pentru inscrierea in program a persoanelor juridice pana la data de 7 decembrie 2018.

Programul de innoire a parcului auto s-a bucurat si in acest an de un foarte mare interes din partea romanilor. Dovada ca Guvernul a pus la bataie un numar dublu de tichete fata de anul trecut. In prima faza, in luna martie, s-au emis 20.000 de tichete, care s-au epuizat insa in numai doua saptamani.

In august, Guvernul Romaniei a decis suplimentarea fondurilor, astfel ca inca 30.000 de tichete au fost emise. Dintre acestea, cele pentru persoanele fizice au fost extrem de cautate, iar fondurile sunt aproape epuizate.

Citeste continuarea articolului Perioada de inscriere in programul Rabla se prelungeste. Schimbari majore pentru 2019!

Producatorul japonez Mitsubishi a anuntat ca va rechema in service toate SUV-urile echipate cu sistemul de asistenta la franarea de urgenta. In Romania este vorba despre un numar de 275 de unitati.

Vizate de actiunea celor de la Mitsubshi sunt modelele Mitsubishi ASX si Eclipse Cross produse dupa jumatatea anului 2017, dar si unitatile Outlander, inclusiv versiunea plug-in hybrid, care au fost produse dupa jumatatea anului 2016.

Toate problemele observate la sistemul Forward Collision Mitigation (FCM), sistem care permite masinii sa franeze automat pentru a evita producerea unui accident iminent, vor fi remediate fara costuri suplimentare pentru proprietari.

Citeste continuarea articolului Mitsubishi cheama in service aproape 300 de masini din Romania. Ce problema au si ce solutie a gasit producatorul.

Romanii care sperau sa scape de introducerea unei noi taxe de mediu primesc o veste proasta la final de an. Ministerul Mediului a anuntat ca proiectul noii taxe va fi gata in cel mult doua saptamani si ea va fi aplicata de anul viitor.

Noua taxa de mediu a nascut discutii aprinse in randul soferilor, care sperau ca Romania sa renunte la introducerea unei astfel de taxe, dupa problemele pe care le-a avut in trecut cu Comisia Uniunii Europene. Guvernantii au gasit insa subterfugiul perfect pentru a scapa de viitoare sanctiuni din partea UE. "Noua taxa de poluare nu va fi o taxa" - asa arata descrierea facuta de ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu.

“Vom reusi sa finalizam si sa spunem: asa se va intampla pentru fiecare autovehicul in parte, dar nu va fi taxa. Vor fi niste contributii care sa duca cu gandul efectiv la poluare. Adica poluatorul sa plateasca, cel care are o masina mai veche sa plăteasca ceva, cine are un model hibrid are si el un cuantum de platit,” a declarat Gratiela Gavrilescu.

Citeste continuarea articolului Cand va fi introdusa noua taxa de mediu in forma finala

Anul 2017 a adus o crestere masiva a pietei masinilor la mana a doua in Romania, acest lucru fiind facilitat in principal de eliminarea taxei auto. Din fericire pentru tara noastra, piata masinilor second hand scade in 2018 cu aproximativ 8 procente. Desigur, nu este mult, insa este extrem de important pentru noi toti. In primele zece luni ale anului, au fost inmatriculate nu mai putin de 390.000 de masini la mana a doua, ceea ce certifica o scadere de 8.36% in comparatie cu cifra obtinuta dupa primele zece luni ale anului trecut.

Chiar si in aceste conditii, piata masinilor la mana a doua ramane cu o proportie mare in vanzarile de masini din tara noastra. Ca sa va faceti o idee, in aceleasi prime zece luni ale acestui an, au fost vandute doar 113.000 de masini noi.

Chiar daca numarul masinilor noi vandute este in crestere cu peste 27% in comparatie cu anul precedent, ponderea masinilor la mana a doua ramane ridicata. In primele zece luni ale anului, romanii au inmatriculat 503.742 de masini noi si second hand. Practic, dintre acestea, doar un sfert au fost masini noi, restul fiind la mana a doua.

Citeste continuarea articolului Piata masinilor second hand scade cu 8 procente in Romania

Noile standarde de emisii WLTP au fost introduse incepand cu data de 1 septembrie, provocand o serie de probleme mai mici sau mai mari pe piata auto. Din cauza faptului ca unii constructori nu au putut fi gata la timp cu conformarea modelelor la noile standarde, luna septembrie a fost una extrem de saraca din punct de vedere al cifrelor de vanzare si al numarului de inmatriculari de masini noi in Europa.

Spre exemplu, in luna octombrie, in Europa au fost inmatriculate doar 1.1 milioane de masini, cu 7.4 procente mai putin in comparatie cu perioada similara a anului precedent. Asa cum era de asteptat, aceasta scadere a afectat si numarul de inmatriculari din tara noastra, Romania fiind chiar tara cu cea mai mare scadere inregistrata la acest capitol.

Conform inregistrarilor facute de specialistii de la Asociatia Constructorilor de Automobile din Europa, pe piata europeana au fost inmatriculate in luna octombrie 1.118.859 de unitati noi. In Romania, luna octombrie a insemnat o cifra de 6.736 de masini noi care au fost inmatriculate, cu 32.9% mai putine in scadere in comparatie cu luna similara din 2017. In aceste conditii, Romania isi pastreaza “titlul” de cea mai mare scadere la acest capitol la nivelul intregii Uniuni Europene.

Citeste continuarea articolului Romania inregistreaza cea mai mare scadere din Europa a numarului de inmatriculari de masini noi
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare