romania

Lista stiri si informatii despre romania pe Cars.ro

Stiri si informatii despre romania

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre romania publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre romania, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bucuresti, infrastructura, gabriela firea, legislatie, renault, rovinieta, amenzi, volvo, volvo v60, pret, break, taxe, trafic, taxa auto, masini second hand

Primaria da vina pe numarul prea mare de masini pentru aglomeratia din traficul bucurestean

Aglomeratia din traficul bucurestean se regaseste pe agenda locuitorilor din Capitala de mai bine de zece ani. Cu totii o putem observa la orice ora din zi am iesi din casa. Chiar daca nu mergem cu masina, ne putem da seama cat de aglomerat este din cauza zgomotului si a poluarii.

Solutii au fost cu zecile sau chiar cu stele, o noua serie de astfel de solutii prin prezentata cu ocazia oricaror alegeri, fie ele locale sau chiar parlamentare. Rezultatele ... le putem vedea cu totii. Mai exact, zero rezultate. Sau ... este chiar mai rau, aglomeratia la orele de varf este din ce in ce mai accentuata, odata cu trecerea anilor. 

Aceasta accentuare a traficului a facut ca din ce in ce mai multe opinii pe tema asta sa iasa in fata. Si este si normal sa se intample asa, nu?! Oamenii se plang pe buna dreptate, nu doar pentru ca nu au ce face. Nu, oamenii simpli simt zi de zi cum este sa pierzi ore in sir in traficul din Bucuresti.

Citeste continuarea articolului Primaria da vina pe numarul prea mare de masini pentru aglomeratia din traficul bucurestean

Bariere la trecerile cu calea ferata de pe drumurile nationale obligatorii pentru CFR

Siguranta rutiera reprezinta unul dintre subiectele importante de discutie din tara noastra. Din pacate, statisticile realizate in ultimii ani in legatura cu accidentele auto nu plaseaza Romania pe o pozitie prea buna. Ba chiar din contra! Daca este sa ne raportam la numarul deceselor la un milion de locuitori, Romania este tara europeana care se claseaza cel mai prost. Aceeasi statistica neagra este valabila si pentru numarul de decese in cazul copiilor. Practic, vorbim despre niste cifre oficiale alarmante, care ar trebui sa ne trezeasca macar in cel de-al 12-lea ceas. 

Asadar, este de la sine inteles ca in tara noastra trebuie sa existe strategii clare in acest sens, care sa faca ca numarul accidentelor rutiere sa scada de la an la an. Trecerile la acelasi nivel cu calea ferata la care nu exista nici bariere, nici semi bariere, provoaca un numar extrem de mare de accidente.

Din pacate, graba ii poate costa chiar viata pe aceia sunt atat de imprudenti incat nici macar nu se uita daca un tren este in apropiere! Cum graba si neatentia sunt niste greseli ale soferilor, pe care nu prea le putem corecta noi, s-a decis ca este nevoie de ceva mi mult, faptic, care sa stopeze aceste accidente. 

Citeste continuarea articolului Bariere la trecerile cu calea ferata de pe drumurile nationale obligatorii pentru CFR

Grupul Renault a infiintat o fundatie care isi propune sa planteze 30.000 de copaci

Constructorii auto europeni care isi au sediul si in tara noastra joaca un rol deosebit de important in economia Romaniei, si nu numai atat. Spre exemplu, cei de la Renault ne demonstreaza acum ca inteleg rolul lor de a da un exemplu tuturor celorlalti prin infiintarea unei fundatii care isi propune sa sprijine diverse initiative care fac ca societatea noastra sa evolueze intr-un fel sau altul. Cum vi se pare aceasta initiativa pe care o au cei de la Renault? Noi credem ca ideea infiintarii acestei fundatii nu poate fi decat laudabila si sustinuta! 

Primul obiectiv al Fundatiei Renault Romania este acela al plantarii a unui numar de 30.000 de copaci pana in anul 2019. Acest numar nu este ales la intamplare, acesta simbolizand numarul masinilor vandute anul trecut in tara noastra. Acest prim proiect va fi dus la bun sfarsit printr-un partneriat cu asociatia „Plantam fapte bune in Romania”.

Conform estimarilor facute de acestia din urma, cei 30.000 de copaci plantati in aceasta perioada vor acoperi nu mai putin de 6 hectare. Copacii vor fi plantati fie pe terenuri forestiere degradabile, fie in interiorul oraselor. Mai exact, vor fi plantati pe acele terenuri care sunt in curs de desertificare sau care prezinta risc de alunecare. 

Citeste continuarea articolului Grupul Renault a infiintat o fundatie care isi propune sa planteze 30.000 de copaci

Rovinieta 2018: unde sunt camere fixe in Romania si care este amenda?

Rovinieta nu este deloc un subiect placut pentru soferi. Si nu pentru ca nu ar vrea s-o plateasca, ci pentru ca stiu ca nu se face nimic din plata ei. De ce spun asta si pare ca vin din 1900 toamna si incerc sa va explic ceva simplu? Pentru ca aceasta este si credinta mea: rovinieta este taxa de drum… autostrazi… avem asa ceva in Romania? Nu prea… dar pentru cine mai conteaza, noroc ca avem amenzi si camere pentru rovinieta.

Si daca tot avenit vorba de amenzi si camere pentru rovinieta, haideti sa vedem cam pe unde sunt camere si cam cat costa amenda.

Aici avem o lista cu 74 de camere pentru rovinieta, fixe:

  • Judetul Alba: DN1 – Sebes
  • Judetul Arad: DN7 – Nadlac, DN79 – Arad
  • Judetul Arges: DN65 A – Buzoesti
  • Judetul Bacau: DN11 – Sanduleni, DN15 – Garleni, DN2 – Nicolae Balcescu (camera dubla)
  • Judetul Bihor: DN1 – Osorhei
  • Judetul Bistrita-Nasaud: DN17 – Tiha Bargaului
  • Judetul Botosani: DN29 – Baisa
  • Judetul Brasov: DN1 – Timisul de Sus, DN1 – Sercaia, DN11 – Lunca Calnicului, DN11 – Harman (camera dubla), DN73 – Rasnov
  • Judetul Braila: DN21 – Baraganul, DN22 – Movila Miresii, DN2B – Lacu Sarat
  • Judetul Buzau: DN2 – Maracineni (camera dubla)
  • Judetul Caras-Severin: DN6 – Mehadia, DN58 – Soceni
  • Judetul Calarasi: DN3 – Cuza Voda
  • Judetul Cluj: Autostrada A3 – Gilau (camera dubla), DN75 – Mihai Viteazu, DN1 –
  • Valcele (camera dubla), DN1C – Jucu
  • Judetul Constanta: DN38 – Movilita
  • Judetul Covasna: DN12 – Sfantu Gheorghe
  • Judetul Dambovita: Autostrada A1 – Petresti (camera dubla), DN71 – Ulmi
  • Judetul Dolj: DN6 – Cosoveni, DN55 – Bratovoesti, DN56 – Podari, DN65 – Pielesti
  • Judetul Galati: DN25 – Sendreni, DN26 – Vanatori, DN24 – Cosmesti
  • Judetul Gorj: DN66 – Dragutesti
  • Judetul Giurgiu: DN5 – Calugareni (camera dubla)
  • Judetul Harghita: DN12 – Sandominic, DN13A – District Harghita
  • Judetul Hunedoara: DN66 – Bacia, DN7 – Sacamas
  • Judetul Ialomita: Autostrada A2 – Fetesti (camera dubla), DN2A – Giurgeni
  • Judetul Iasi: DN2 – Motca, DN28 – Letcani (camera dubla), DN24 – Popricani
  • Judetul Ilfov: Autostrada A2 – Glina (camera dubla), Autostrada A3 – Snagov (camera dubla)
  • Judetul Maramures: DN18 – Moisei
  • Judetul Mures: DN15 – Sangeorgiu de Mures, DN13 – Balauseri
  • Judetul Neamt: DN15 – Vaduri, DN15 – Calugareni
  • Judetul Prahova: DN1 – Barcanesti/ Romanesti (camera dubla), DN72 – Bratasanca,
  • DN1B – Albesti (camera dubla), DN1A – Maneciu
  • Judetul Satu Mare: DN19 – Decebal
  • Judetul Salaj: DN 1F – Romanasi
  • Judetul Suceava: DN2 – Iacobesti, DN17 – Vama
  • Judetul Teleorman: DN6 – Draganesti Vlasca
  • Judetul Timis: DN59 – Jebel, DN6 – Sannicolau Mare, DN69 – Ortisoara
  • Judetul Tulcea: DN22A – Cataloi
  • Judetul Vaslui: DN24 – Crasna, DN24B – Risesti
  • Judetul Valcea: DN64 – Ionesti, DN67 – Budesti, DN7 – Calimanesti/Seaca
  • Judetul Vrancea: DN23 – Vulturu
Citeste continuarea articolului Rovinieta 2018: unde sunt camere fixe in Romania si care este amenda?

Modelele noii generatii Volvo V60 au fost lansate in urma cu cateva luni, insa iata-le ca au ajuns in cele din urma si in tara noastra. Daca va numarati printre cei care au pus ochii pe aceste modele, astazi vrem sa va dam toate informatiile in legatura cu preturile pe care le au aceste modele. Nu de alta, dar poate este nevoie sa mai faceti ceva economii pana sa va cumparati masina mult visata. 

Pana atunci insa vrem sa va reamintim ca noua generatie s-a bucurat de o primire pozitiva din partea multor pasionati auto. Noile modele au fost construite avand la baza platforma SPA, platforma pe care multi dintre noi o cunoastem deja de la modelele Volvo XC60, S90 sau V90.

Noile modele preiau multe dintre elementele pe care deja le cunoastem de la ultimele modele apaute in gama suedezilor. Asa ca trebuie sa ne asteptam la blocuri optice cu lumini de zi in forma literei T sau la aceeasi linie de design interior. 

Citeste continuarea articolului 2018 Volvo V60: iata ce pret are noul model in Romania!

Dupa incercarea unui reprezentant al Primariei Capitalei de a interzice circulatia autovehiculelor diesel intr-un interval orar prin acea initiativa locala, personalul Primariei Capitalei vine cu alt proiect… scandalos, invocand aceleasi motive: poluarea excesiva si traficul aglomerat.

Astfel, in scopul descurajarii circulatiei in anumite zone ale Bucurestiului, proiectul initiat de reprezentantii primariei va stipula plata unor taxe pentru traficul in aceste sectoare bine delimitate. In ciuda faptului ca totul pare doar o initiativa, acest lucru este cat se poate de realist si vizibil, intrucat lucratorii acesteia au inceput deja demersurile pentru delimitarea acestor zone prin hasurarea strazilor cu diferite marcaje.

Bulevardele Magheru, Regina Elisabeta sau Strada Mihai Eminescu sunt zonele in care vom plati ca sa putem conduce.

Citeste continuarea articolului Taxa de centru pentru Bucuresti: unde vom plati pentru a putea merge cu masina?

Daca in anul curent ne-am confruntat cu tot felul de probleme ce faceau referire la restituirea taxei auto pentru emisiile poluante perceputa neconform cu prevederile europene, statul roman decide sa aplice o practica unitara pentru toti oamenii, cu reducerea birocratiei si plata integrala cu dobanzile aferente fiecarui sofer, in functie de cursul valutar si alte norme ce stabilesc aceste sume.

Astfel, taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, taxa de poluare pentru autovehicule si taxa pentru emisiile poluante provenite de la acestea, plus timbrul de mediu pentru autovehicule vor fi virate direct in contul bancar, intr-o singura transa, cu dobanzile aferente, fara alte amanari sau transe amintite in diferitele comunicate.

Potrivit statisticilor, contibuabilii care s-au supus legislatiei referitoare la taxa auto in urma cu 10 ani, vor primi, pe langa banii platiti la acea vreme si o dobanda ce poate ajunge, in cele mai multe cazuri, chiar si la 80 de procente din suma totala.

Citeste continuarea articolului Restituirea taxei auto va fi facuta integral. Care sunt actele necesare?

Capitolul la care Romania are multe puncte in minus este infrastructura. Infrastructura este o poveste de care ne temem. Nu mai spun cate discutii evitam tocmai pentru a nu ajunge la infrastructura. Majoritatea oamenilor care discuta pe aceasta tema ajung sa se enerveze. Si cred ca au si de ce… daca guvernantii sustin ca in 2017 s-au construit distante considerabile de autostrada, realitatea este ca in 2017 s-au construit doar… zero kilometri.

2018 a inceput cu multa forta in zona infrastructurii romanesti. Autostrazile raman in continuare un subiect de discutie foarte sensibil. Insa vestea care vine la inceput de vara parca ne bucura: trei portiuni de autostrada vor fi inaugurate in urmatoarele trei luni.

Doua din cele trei sunt doua loturi din A10. Autostrada 10 are rolul de a lega Autostrada 1 de Autostrada 3, pe zona Sebes - Turda. Lungimea totala a mai putin cunoscutei A10 este de 70 de kilometri. Luna ce urmeaza ar trebui sa fie dati spre folosinta 36.8 kilometri care revin loturilor 2 si 3. Lotul 2 are o lungime de 24.3 kilometri si se intinde intre Paraul Iovului si Aiud.

Citeste continuarea articolului Vara ne aduce 3 tronsoane de autostrazi deschise

In vremuri apuse, cu aroma de blocuri vechi, coada la paine si mancare pe cartela, mai toate lucrurile pe care le foloseam, mancam sau beam erau produse romanesti. Pana si masinile erau cele mai mandre Dacii din lume si circulau pe strazile Romaniei in zile cu sot sau fara sot. Mai putina poluare, mai putina aglomeratie… insa cumva, in temeliile acestor practici existau si multe lucruri deloc bune pentru fiecare dintre noi. Asa ca romanii s-au revoltat si si-au dorit libera exprimare, si-au dorit painea intreaga nu pe jumatate, si-au dorit sa invete, sa afle si sa cunoasca lucruri noi, nu doar sa fie tinuti intr-un glob de sticla fara sa vada si ce se intampla in jurul lor, pe la vecinii tarii.

Teoretic acum ar fi trebuit sa fim ceva mai bine decat atunci. Diferenta nu prea exista si cine spune ca exista insemna ca s-a ghiftuit cu cateva kilograme de faina, ceva litri de ulei si un mic si o bere care cu siguranta le-au pus un val gros de ignoranta pe ochi.

In momentul de fata, Romania pe care ne-am dorit-o este cu mai multi pasi inapoi. Cu mai multi ani in urma. Este Romania celor care traiesc, inca, in perioada hranei pe cartela, cei care nu-si doresc nimic bun pentru tanara generatie… caci acea suta de lei in plus la pensie conteaza enorm… tocmai de aceea, sa-mi fie cu iertare, am renuntat sa-mi mai ofer locul in autobuz celor varstnici. Cred ca 12 ore in genunchi sau 8 cu autocarul si alte patru in picioare demonstreaza destul ca avem batrani puternici la trup, dar slabi la minte.

Citeste continuarea articolului Euro Bus Diamond: autobuze romanesti pentru Ploiesti

Romania este campioana la multe lucruri… doar ca in ultima vreme nu se lauda cu nimic bun. Si sa nu punem victoria Simonei Halep in bratele tarii noastre caci nu vad legatura intre o Romanie corupta si munca unei fete care si-a dorit sa arate ca performanta se tine cu perseverenta si mult prea multa dorinta.

Dincolo de faptul ca Romania se lauda cu mult prea multe lucruri gresite, mai punem in meniu si masinile care circula pe strazi. Cu siguranta nu suntem departe de a cunoaste rablele care inca isi trag rotile pe sosele si de care posesorii nu se despart cu una cu doua…

ACEA - European Automobile Manufacturers' Association a realizat un top al tarilor in functie de vechimea parcului auto. Cu toate ca ne-am astepta sa fim premianti cu coronita, de data aceasta ne situam doar pe locul trei. Topul este facut pentru anul 2016, iar fruntasele clasamentului sunt Polonia si Lituania.

Citeste continuarea articolului Romania isi poarta batranetea in automobile. Iata un top rusinos in care ne clasam pe locul 3!

Romania are inmatriculate in acest moment peste 7 milioane de autovehicule. Astfel, atat mie, cat si celorlalti cititori, toti in calitate de soferi, interesul manifestat pentru aflarea tuturor obligatiilor ce ne revin, inclusiv prin plata impozitelor, este prioritar.

Pentru a circula in perfecta legalitate pe drumurile din tara si nu numai, plata impozitelor reprezinta unul din lucrurile esentiale dupa ce ne-am a achizitionat o masina.

De asemenea, este primul gand care ne vine in minte la inceputul anului, atunci cand vorbim despre cheltuieli.

Citeste continuarea articolului Impozit auto 2018: cum trebuie calculat si ce trebuie sa stim despre el?

Bunul simt este ceva ce le lipseste multor soferi romani. Daca peste hotare gasim ceva mai putini soferi carora le lipsesc cei 7 ani de acasa, in Romania pare sa fie sport national. Care e cel mai smecher in trafic probabil castiga un trofeu navazut. Insa ma bucura foarte tare ca premiile pentru acesti oameni se dau acum in amenzi si puncte de penalizare.

Ca sa intelegeti mai bine de ce atata inversunare pe mine, imaginati-va ca am putea suferi din cauza unui sofer care are impresia ca poti sa te joci cum vrei cu masinile ce apartin institutiilor statului. Si nu orice masini, ci cele ale MAI de Interventie Pirotehnica.

Un romanas cu automobil si permis a inceput sa sicaneze in trafic o astfel de masina care transporta o bomba. Pe cat de impresionant, pe atat de mare inconstienta soferului care a avut impresia ca astfel de masini se plimba pe strada doar pentru defilare… sau probabil trebuie sa nu ai habar sa citesti ca sa-ti permiti o astfel de manevra cu o astfel de masina.

Citeste continuarea articolului Doar in Romania! Masina ISU care transporta o bomba a fost sicanata in trafic de un sofer inconstient!

Industria auto din tara noastra traverseaza in acest moment o perioada foarte buna, mai multe companii anuntand de curand succese pe care le-au obtinut. Spre exemplu, in urma cu aproape o saptamana, cei de la Ford ne vorbeau despre un al doilea model care va fi produs la uzina acestora de la Craiova, ceea ce inseamna nu mai putin de 1.500 de noi locuri de munca.

Intr-o perioada in care unele companii de renume parasesc tara noastra din cauza politicilor adoptate de guvernanti, asemenea vesti ne dau speranta ca macar aceasta industrie merge pe un drum bun. 

Dupa ce am aflat aceasta veste de la cei de la Ford, a venit timpul sa va spunem ca si cei de la Continental au anuntat in urma cu cateva zile ca punctul de lucru de la Iasi se va mari. In prezent, cei de la Continental au nu mai putin de 1.800 de angajati in tara noastra, acestia desfasurandu-si activitatile in patru cladiri din Iasi. 

Citeste continuarea articolului Continental isi extinde activitatea si face angajari la Iasi

Autostrazile in Romania sunt un subiect tabu. Daca am inceput sa vorbim deschis despre alte lucruri care acum cativa ani erau total interzise, in 2018, tema infrastructura si autostrazi te face sa te uiti in jos si sa speri ca nimeni nu te va intreba nimic caci iti este prea rusine sa raspunzi. Putin cam ca la scoala cand nu ai habar care e raspunsul corect si nu ti-ai invatat lectia, doar ca in cazul de fata stii foarte bine ce sa spui si ai lectia invata cu varf si indesat.

Asa se face ca atunci cand guvernantii vorbesc cu pofta despre infrastructura la care se lucreaza neincetat, soferii incearca din rasputeri sa vada progresul… doar ca acesta nu este, iar asta se vede mai ales atunci cand mergem cu masina in service.

Dar sa trecem de la aceasta poveste la povestea in care chiar avem nevoie de autostrazi care sa faca conexiunea intre Romania si punctele de interes. Se pare ca urmatorul proiect din portofoliul de infrastructura este o autostrada care leaga Romania de Ungaria.

Citeste continuarea articolului Romania si Ungaria vor fi conectate prin autostrada. Cine finanteaza proiectul?

In Bucuresti, aglomeratia este un subiect foarte delicat. Mai bine pornesti o discutie despre politica decat sa dai curs unei intregi conversatii despre cat de aglomerata este capitala. Insa mai bine eviti si subiectul politica pentru ca se va ajunge la aceeasi problema.

Dar putem sa ne ascundem si sa pastram in tacere o tema atat de fierbinte care ne provoaca nervi in fiecare zi? Putem sa nu vorbim deloc despre faptul ca infrastructura capitalei este dezastruoasa? Am putea, oare, sa ignoram faptul ca 4 ore din viata ni le petrecem in masina, pe drum spre casa si pe drum spre birou?

Asa ca cel mai bine ar fi sa continuam sa vorbim despre asta si sa depistam anumite hibe sau sa ne dam seama ce inseamna cu adevarat aglomeratia. Poate alesii neamului se trezesc la realitate si isi dau seama ca iepurasii de Paste si itarii de Craciun intinsi pe strazi nu inseamna evolutie.

Citeste continuarea articolului Stii cat timp poti ramane blocat pe Centura Bucuresti?

Pretul carburantului reprezinta un subiect delicat la noi in tara si asta pe buna dreptate. Pretul benzinei creste de la zi la zi si asta nu de ieri, de azi, ci de multi ani incoace. Motivele sunt cu zecile, iar promisiunile de ieftinire vin si ele odata cu fiecare campanie electorala sau cu orice ocazie care presupune o miza politica. Insa rezultatul este intotdeauna acelasi: pretul carburantului creste. Si nu vorbim despre niste cresteri nesemnificative, ci despre unele majore, care se pot resimti odata cu fiecare plin pe care il facem. 

In cazul in care nu eram constienti de aceste cresteri ale pretului la benzina cu care avem de a face, acum avem si o confirmare in acest sens. Statisticile ne arata ca pretul carburantului s-a scumpit in tara noastra cu nu mai putin de 11.8 procente de la 1 ianuarie si pana in ziua de astazi.

In prima zi a anului, pretul benzinei era de 5.16 lei, in timp ce acum acesta a ajuns pana la 5.72 lei. Aceste date ne-au fost furnizate de specialistii de la Oil Bulletin, un serviciu care se ocupa cu monitorizare preturilor carburantilor in Europa. 

Citeste continuarea articolului Romania, tara cu cea mai mare scumpire a benzinei din Europa

Atunci cand vine primavara, toata lumea isi doreste o plimbare cu masina. Fie ca este departe, fie ca este la cateva sute de kilometri, o iesire din orasul aglomerat, din zona in care iti este biroul sau pur si simplu o zi de relaxare este aur curat in momentele in care suntem din ce in ce mai agitati si mai napaditi de probleme. Asa ca uneori simtim nevoia sa luam o gura de aer proaspat. Cei mai multi dintre oameni aleg muntele, iar cei mai multi dintre ei se gandesc la o plimbare pe Transfagarasan, fiind cel mai la indemana.

Ceea ce multi uita sa verifice este daca zona este deschisa sau nu. Dupa cum stim, Transfagarasanul se inchide in fiecare an in perioada 1 noiembrie - 1 iulie, in zona Piscul Negru si Balea Cascada. Cei mai curajosi aleg sa mearga dincolo de zona inchisa si se aventureaza mergand pe ideea romaneasca clasica de “Mie nu mi se poate intampla.”

Tocmai din aceasta cauza multi soferi merg acolo unde li se spune ca nu au voie. Asa s-a intamplat si cu soferul care a fost prins in capcana avalansei in ziua de duminica, 27 mai. Acesta nu a fost singurul, pe tronsonul inchis fiind si o a doua masina care a suferit acelasi lucru.

Citeste continuarea articolului Ce a patit soferul care a fost prins in capcana avalansei de pe Transfagarasan?

Masinile vechi sunt la ordinea zilei in Romania. Motivul este unul cate se poate de simplu: sunt mult mai ieftine, iar o buna parte din romani nu-si pot permite o masina scumpa sau o masina care sa nu polueze. Masinile diesel au fost vedetele romanilor o lunga perioada de timp. Argumentul a fost intotdeauana combustibilul si faptul ca masina pe motorina este mult mai economica la drum lung, consumul nefiind atat de mare. Insa acum, cand mergem la pompa, nici benzina si nici motorina nu ne dau vreo satisfactie si ne fac doar sa ne gandim la supraacciza aplicata de guvernanti in toamna anului trecut, supraacciza care ne face acum sa scoatem ceva mai multi bani din buzunar.

Dar masinile diesel, vechi, sunt din ce in ce mai multe in acest moment pe strazile din Romania. Comisarul european Elzbieta Bienkowska isi doreste sa scoata din circulatie masinile vechi cu motoare diesel. Oficialii UE, in frunte cu comisarul european, vor recall-uri mult mai serioase in toate statele membre ale Uniunii Europene.

Aceasta mai spune ca diesel-ul este deja o tehnologie de domeniul trecutului de care inca se mai trage cu dintii pentru ca multi constructori auto au legaturi cu guvernele nationale. Comisarul european vorbeste despre o aroganta a constructorilor auto in acest caz, ca si cum companiile auto vorbesc despre tehnologie avansata si bine pentru oameni, insa stiu ca ar fi putut s-o faca de multa vreme, doar ca la nivel politic sunt legati de maini si de picioare.

Citeste continuarea articolului Europa nu vrea ca Romania sa fie tara diesel-ului vechi. Iata ce propune!

Cateodata dosarul penal se intampla si la case mai mari. Oamenii cu foarte multi bani au impresia ca isi pot permite orice pentru ca mai apoi sa-si cumpere libertatea cu bani. Ceea ce nu mi se pare corect nici mie si niciunui om normal din lumea asta. Cu toate acestea, astfel de lucruri se intampla in fiecare zi in lume si mai ales in Romania, caci trebuie sa vorbim despre tara in care traim.

Ilie Nastase este subiectul acestui articol si stim deja cu totii despre iesirile sale de zilele trecute. Ceea ce ar trebui sa aflam este si faptul ca a reusit sa colectioneze doua dosare penale in decurs de 6 ore. Cum se ajunge aici si care este reteta?

Se ia un om cunoscut, Ilie Nastase, se aduce in peisaj un echipaj de politie care il opreste, iar fostul tenismen refuza sa vorbeasca cu politistii si accelereaza parasind locatia. Politistul in cauza a cerut ajutor din partea colegilor si a fost oprit pentru a doua oara. De data aceasta politistii au constatat ca fostul tenismen emana vapori de alcool. Ceva nou in Romania anului 2018? Chiar deloc.

Citeste continuarea articolului De cati politisti este nevoie pentru a-l incatusa pe Ilie Nastase? Care este motivul?

Daca nu v-ati obisnuit cu ideea, este timpul sa fim pusi in fata celor mai dureroase statistici efectuate de cercetatori. Acestea nu fac referire la modul in care se fac drumurile sau cat de mult sau putin fura cei care ar trebui sa le construiasca, ci la cat de multe decese sunt inregistrate in accidentele rutiere.

Mai grav este ca tara noastra se afla pe primul loc din Europa la decesele suferite de copii in aceste accidente, insa, de ce?

La fel de nedumeriti suntem toti cand aflam aceste statistici negative, insa toate au o explicatie. Romania, prima tara din Europa la decesele survenite in urma accidentelor in care sunt implicati si copiii, inregistreaza cresteri anuale, numarul acestora fiind ingrijorator. Intr-o situatie similara, in toata Europa, se mai afla doar Malta, si aici constatandu-se aceleasi valori.

Citeste continuarea articolului Copiii mor in accidente auto pretutindeni, dar Romania este fruntasa in acest caz!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare