romania

Lista stiri si informatii despre romania pe Cars.ro

Stiri si informatii despre romania

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre romania publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre romania, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: opel, opel corsa-e, masini electrice, electric, pret, statii incarcare, bulgaria, inundatii, google street view, masini, dieselgate, scandal, uniunea europeana, diesel, soferi

Opel anunta preturile pentru electricul Corsa-e

Finalul lunii mai ne-a adus in prim plan primele imagini si informatii cu privire la modelul electric Corsa-e al celor de la Opel. Nu a trecut prea mult de atunci, insa oficialii germani au hotarat acum sa iasa din nou in fata cu o serie suplimentara de informatii cu privire la preturile si echiparile disponibile pentru acest model.

Aflam astfel ca versiunea electrica a hatchback-ului Corsa va avea un pret de pornire de aproape 30.000 de euro, cu toate taxele incluse. Vorbim deocamdata despre niste preturi care au fost stabilite pentru piata germana, pe baza versiunii de baza Selection. Va dam in randurile urmatoare mai multe detalii!

Versiunea de baza Selection se anunta inca de la bun inceput a fi destul de ofertanta, aducand cu sine o serie importanta de dotari interesante. Spre exemplu, putem regasi in aceasta lista mai multe elemente precum: sistem multimedia cu ecran cu dimensiuni de 7 inci, conectivitate Android Auto si Apple Car Play, control climatic automat sau start fara cheie. De asemenea, aceasta versiune vine la pachet si cu multe sisteme de siguranta activa, printre acestea numarandu-se Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Electric Parking Brake sau un sistem de detectie a pietonilor.

Citeste continuarea articolului Opel anunta preturile pentru electricul Corsa-e

Autoritatile vor publica online o baza de date cu toate statiile de incarcare pentru masini electrice din tara

Romania nu se poate lauda la acest moment cu o infrastructura pentru masinile electrice prea bine pusa la punct, iar asta o stim cu totii. Spre exemplu, una dintre cele mai mari probleme ale tarii noastre in aceasta ecuatie este reprezentata de numarul foarte limitat de statii de incarcare pentru masinile electrice.

Mai mult decat atat, nici macar cele care exista nu sunt afisate corect in aplicatii, ceea ce ii impiedica pe soferi sa le gaseasca sau sa stie despre ele. Tocmai din acest motiv, autoritatile isi propun sa realizeze o baza de date cu localizarea tuturor statiilor de incarcare, pe care sa o publice pe internet!

La ora actuala, multi soferi folosesc aplicatia Google Maps pentru a gasi statii de incarcare pentru masini electrice, insa, trebuie sa recunoastem ca aceasta aplicatie da rateuri de multe ori. Nu pentru ca aplicatia ar avea probleme, ci pentru ca localizarea acestor statii de incarcare nu a fost facuta asa cum trebuie.

Citeste continuarea articolului Autoritatile vor publica online o baza de date cu toate statiile de incarcare pentru masini electrice din tara

Atenție soferi romani! Stare de urgenta la granita cu Romania

Furtuni violente, ploi abundente si inundatii deosebit de mari s-au petrecut la sud de Dunare. Zeci de soferi s-au trezit cu masinile inundate sau chiar luate de ape, in timp ce sute de oameni au fost evacuati dupa inundatiile masive.

Strazile din Sofia au avut cel mai mult de suferit, fiind acoperite efectiv de apa, iar multi dintre soferii prinsi in trafic au ramas captivi in masini fara mai poata face ceva. Grindina a provocat si ea daune la multe dintre masini.

Situatia este una dramatica si in Serbia, acolo unde a fost anuntat stare de urgenta din cauza ploilor din ultimele ore, iar mai multe rauri au iesit din matca si au inundat gospodariile oamenilor.

Citeste continuarea articolului Atenție soferi romani! Stare de urgenta la granita cu Romania

Masinile Google Street View revin in Romania, pentru a actualiza imaginile din tara noastra

Cinci masini Google Street View vor strabate Romania in aceasta vara, pentru a actualiza imaginile din tara noastra disponibile pe Google Maps Street View.

Preluarea de noi imagini va demara la inceputul lunii iunie si se va concentra pe cele mai importante orase din Romania si zonelor adiacente: Bucuresti si Ilfov, Brasov si Valea Prahovei, Constanta si litoralul Marii Negre si pana la Iasi, Piatra Neamt, Cluj-Napoca, Targu Jiu, Timisoara si Arad.

Noile masini Google Street View utilizeaza cea mai recenta versiune de camere pentru imagini la 360 grade. Pe langa noua camera, a fost schimbat si exteriorul masinilor Street View, pentru a reflecta cateva dintre frumusetile naturale ale lumii care se pot vedea pe Street View, precum Marele Canion, Mont Blanc si Marea Bariera de Corali.

Citeste continuarea articolului Masinile Google Street View revin in Romania, pentru a actualiza imaginile din tara noastra

Situatie ingrijoratoare, semnalata de Federatia Europeana pentru Transport si Mediu. Trei din patru autoturisme Volkswagen diesel, poluante, din Uniunea Europeana, nu au fost chemate in service pentru reparatii, iar Romania se afla in fruntea listei negre pentru nerespectarea reglementarilor impuse de UE.

Este inacceptabil. Industria a avut patru ani la dispozitie de la scandalul diesel, dar nu si-a indeplinit angajamentele de a repara automobilele. Este timpul ca guvernele sa faca rechemari obligatorii in intreaga Uniune Europeana. Acest lucru nu necesita noi legi, ci doar vointa politica. (...) Nu trebuie sa existe cetateni de mana a doua in Europa. Fiecare european are dreptul egal la aer curat. Recenta "foaie de parcurs a UE privind vehiculele curate" arata ca guvernele si industria stiu exact ce trebuie facut, trebuie doar sa inceapa implementarea”, subliniaza inginerul de vehicule al Federatiei Europeane pentru Transport si Mediu, Florent Grelier, citat de Agerpres.

In Europa Centrala si de Est, doar 55% dintre automobilele Volkswagen cu probleme au fost retrase, comparativ cu 83% in Europa de Vest. In toata lumea, doar 10 milioane din cele 43 de vehicule extrem de poluante, identificate in urma scandalului Dieselgate, au fost retrase incepand cu anul 2015.

Citeste continuarea articolului Romania, pe lista neagra a Uniunii Europene, in urma scandalului Dieselgate, care a zguduit industria auto: „Este inadmisibil”

Politistii romani au retinut in trafic peste 300 de soferi aflati sub influenta unor substante interzise. Este un bilant infiorator daca privim evenimentele rutiere grave, care se petrec in ultima vreme pe soselele tarii. Intr-un comunicat emis de Politia Romana, la solicitarea Mediafax, reprezentantii Ministerului Afacerilor Interne au dezvaluit numarul conducatorilor auto, surprinsi sub influenta drogurilor.

337 de soferi au fost depistati drogati de catre agentii Politiei Rutiere la nivel national. Cifra reprezinta „captura” din anul 2018, iar premisele nu sunt deloc imbucuratoare, organizatiile de specialitate considerand ca numarul consumatorilor de substante psihoactive fiind in continua crestere in Romania, cei mai multi dintre acestia avand varste fragede.

Aceleasi informatii oficiale ne arata ca cei mai multi dintre soferii drogati au fost depistati pe drumurile din Bucuresti. 199 de persoane au fost depistate pozitiv in urma controalelor de specialitate in tot anul trecut si in prima parte a lui 2019.

Citeste continuarea articolului Sute de soferi prinsi drogati la volan! In ce oras din Romania au fost depistati cei mai multi dintre acestia

Autoritatile romane au pus la dispozitia Sanctitatii Sale, Papa Francisc, un automobil special pentru vizita sa in Romania. Masina blindata, care poarta numele de Papamobil, este de fapt un model Dacia Duster, special modificat pentru aceasta ocazie.

Vehiculul care va fi folosit la vizita Papei in Romania a fost conceput de uzina Dacia, in colaborare cu echipa Serviciului de Protectie si Paza, automobilul fiind special pregatit pentru acest eveniment. Suveranul Pontif a vazut deja masina si a agreat-o, momentul in care va fi folosit pe durata vizitei fiind deja stabilit. Din motive de securitate, acesta nu a fost dezvaluit, insa este de asteptat ca masina sa fie vazuta atunci cand Papa va trece prin mijlocul pelerinilor.

 

Citeste continuarea articolului VIDEO Dacia Duster, masina oficiala a Papei in Romania. Vezi cum arata Papamobilul modificat!

Data de 1 iunie vine cu o schimbare de conducere in cazul Mercedes-Benz Romania, Philipp Hagenburger plecand din functia sa de CEO dupa trei ani de activitate. Fotoliul de CEO al diviziei Mercedes-Benz Romania va fi preluat de Martin Schulz, Head of Product & Marketing in cadrul Mercedes-Benz Korea la acest moment.

Martin Schulz face parte din echipa producatorului german de nu mai putin de 20 de ani, dovedindu-si de-a lungul timpului priceperea si devotamentul fata de constructor. Va povestim in randurile urmatoare mai multe informatii despre acest Martin Schulz si despre planurile sale la conducerea Mercedes-Benz Romania!

Asa cum spuneam si mai devreme, Martin Schulz a intrat in echipa celor de la Mercedes-Benz in urma cu nu mai putin de 20 de ani. Parcursul sau profesionat din toti acesti ani a inclus atributii in mai multe tari. Spre exemplu, Schulz a fost responsabil in ultimii ani de activitatile de vanzari si marketing din Vietnam si Thailanda. Incepand cu anul 2016, Martin Schulz a ocupat functia de head of Product & Marketing in cadrul diviziei coreene a producatorului german.

Citeste continuarea articolului Martin Schulz va prelua functia de CEO al Mercedes-Benz Romania

Grupul Volkswagen a anuntat in urma cu ceva vreme ca isi doreste sa construiasca o noua uzina intr-una din tarile din Europa de Est sau chiar Centrala. Primele tari care au aparut pe listele vehiculate in presa europeana au fost Bulgaria, Serbia, Romania si Turcia.

Motivele pentru care cei de la Volkswagen ar fi interesati sa isi construiasca o noua uzina intr-una dintre aceste tari ar fi destul de multe. In primul rand, pretentiile financiare ale angajatilor din Europa de Est sunt destul de joase in comparatie cu cele ale celor angajati in vest.

Noua uzina pe care cei de la Volkswagen vor sa o construiasca in partea estica a continentului ar avea rolul de a creste productia celor de la Skoda. In urma cu doar cateva zile, cei de la Volkswagen anuntau ca vor incepe in mod oficial procesul de negocieri concrete pentru a stabili in cele din urma tara unde va fi construita noua fabrica.

Citeste continuarea articolului Romania a iesit din calcule pentru noua uzina Volkswagen

Ford a anuntat in urma cu ceva timp ca se vede pusa in situatia de a apela la niste masuri de restructurare a fortei de munca, iar acum avem si cateva detalii interesante despre ceea ce isi propun sa faca americanii in perioada urmatoare din acest punct de vedere. CEO-ul Jim Hackett a transmis angajatilor Ford o serie de informatii importante prin intermediul unui e-mail. Cea mai importanta dintre toate aceste informatii se refera la faptul ca Ford va renunta la un numar de 7.000 de angajati la nivel global in perioada urmatoare. In acest numar sunt incluse atat plecarile voluntare din companie, cat si posturile deschise pe care producatorul nu le va mai ocupa.

Una dintre masurile concrete care urmeaza sa fie luata este aceea a renuntarii la aproximativ 10% dintre angajatii care au incheiate contracte de munca pe perioada nedeterminata. Totusi, procentul nu se refera insa la numarul total de angajati, care include si muncitorii angajati cu contracte pe perioada determinata. Deocamdata nu este clara lista concedierilor, insa Jim Hackett mentioneaza ca vor exista cel putin 800 de persoane care vor fi concediate in Statele Unite. De asemenea, daca va amintiti, presa internationala a relatat in urma cu cateva luni ca Ford isi propune sa renunte la nu mai putin de 1.150 de angajati din Marea Britanie.

Prin intermediul e-mail-ului de care pomeneam in randurile anterioare, Jim Hackett le-a transmis angajatilor ca “Ford este o familie, tocmai din acest motiv fiind dificil si emotionant sa ne luam ramas bun de la colegi”. Totodata, Hackett a tinut sa evidentieze si faptul ca practicile s-au schimbat odata cu vremurile - “am renuntat la vechile practici din unele regiuni, cand persoanele concediate erau nevoite sa plece imediat cu bunurile pe care le aveau”. In acest context, CEO-ul celor de la Ford sustine ca “oamenii concediati vor avea posibilitatea sa ramana cateva zile pentru a isi impacheta lucrurile si pentru a isi lua ramas bun de la colegi”.

Citeste continuarea articolului Ford va concedia peste 7.000 de angajati pana in aceasta toamna

In urma cu cateva luni, germanii de la Volkswagen anuntau pentru prima data ca intentioneaza sa construiasca o noua uzina in anii ce urmeaza, uzina ce ar urma sa fie amplasata intr-una dintre tarile est europene. Initial, se spunea ca rolul principal al acestei uzine noi ar urma sa fie cresterea productiei pentru modelele Skoda, modele care sunt din ce in ce la mai mare cautare in ultimii ani.

Planurile celor de la Volkswagen au fost date un pic peste cap de protestele manifestate de angajatii Grupului, acestia facand presiuni considerabile pentru cresterea capacitatii de productie in uzinele actuale.

In cele din urma, se pare ca cei de la Volkswagen isi doresc in continuare sa puna pe picioare o noua uzina, drept pentru care a demarat procesul de negocieri. In acest context, producatorul german a oferit in cursul acestei saptamani mai multe informatii cu privire la planurile de viitor, printre acestea regasindu-se si constructia acestei noi uzine.

Citeste continuarea articolului Volkswagen incepe negocierile pentru constructia unei noi uzine in Europa de Est

Soferul, unul care trebuie sa recunoastem a fost extreme de inventiv, a reusit sa-si modifice complet masina. Cateva LED-uri, niste prize uriase in spoilerul din fata, pe langa cateva elemente de caroserie, dar si grila singleframe de culoare mov, au dat un cu totul alt aspect masinii.

Interesant este ca cele patru cercuri care formeaza logo-ul Audi nu au fost montate, dar cu toate astea masina pare sa fie a celebrului producator german. In plus, pe langa faptul ca nu apare nimic legat de Audi, masina are un sticker pe care este inscriptionat Opel.

Foarte multi au apreciat inventia timisoreanului, insa la fel de multi l-au ironizat cu privire la culoarea aleasa pentru exterior. Masina ramane insa un model uni probabil in toata tara, insa pentru multi ar putea reprezenta o idee de success in viitor.

Citeste continuarea articolului Un roman inventiv a transformat un Opel Astra intr-un Audi A3

Firmele de inchiriat masini din Romania se plang de faptul ca in ultima vreme au aparut in peisaj clienti, care le creaza mari probleme si le ingreuneaza desfasurarea activitatii. Un adevarat fenomen se repeta vara de vara. Exista tot mai multe situatii in care firmele respective nu-si mai pot recupera autoturismele date spre inchiriere deoarece persoanele care le inchiriaza nu le mai aduc inapoi.

Concret, exista cazuri (nu putine) in care automobilele sunt gasite la firmele de dezmembrari, unde sunt vandute pentru piese. Cei care inchiriaza merg si mai departe si spun ca exista o adevarata retea, in care sunt angrenate sute de persoane la nivel national, care practica aceasta strategie ce pare incredibila.

Cei care le iau de la centrele de inchiriere nu mai raspund la telefoane sau daca o fac apeleaza la tot felul de strategii pentru a amana cat mai mult returnarea masinilor, car eintr-un final nu se mai produce. Un proprietar de centru de inchirieri si-a gasit unul dintre autovehicule pozat si postat pe site-urile de dezmembrari auto, de unde a reusit sa o recupereze in ultimul moment.

Citeste continuarea articolului O noua practica face ravagii la centrele de inchirieri masini din Romania: „Le vand pentru piese!!!”

Ceea ce parea imposibil devine din ce in ce mai ingrijorator pentru proprietarii de masini diesel din Romania. Scepticii nu credeau ca autoturismele pe motorina ar putea fi interzise vreodata in tara noastra, insa felul in care decurg lucrurile ne indica faptul ca, in curand, vom fi obligati sa ne aliniem trend-ului, iar disparitia motoarelor diesel nu mai e doar o gluma proasta.

De curand, Romania a intrat pe lista neagra a Comisiei Europene din pricina poluarii. Se pare ca forul continental va inainta, in curand, o plangere importiva tarii noastre si a altor opt state din Uniunea Europeana. Astfel, autoritatile nationale s-ar putea trezi citate de Curtea Europeana de Justitie, unde ar putea fi somate sa rezolve cumva situatia, care nu este deloc roz. 

In tarile occidentale e o adevarata frenezie legata de acestu subiect. Germania este una dintre primele tari, care incearca sa rezolve rapid problema, iar in Marea Britanie a fost deja introdusa o taxa suplimentara pentru proprietarii autoturismelor diesel mai vechi de 11 ani, o taxa care ar putea fi implementata si pe meleagurile noastre.

Citeste continuarea articolului Apare o noua taxa? Proprietarii de masini diesel din Romania au motive de ingrijorare

Trust Motors a anuntat recent livrarea unei flote record catre Klass Wagen, una dintre cele mai importante companii de tip Rent a Car din tara noastra. Asa cum stim deja cu totii, Trust Motors este importatorul oficial in Romania al marcilor Peugeot, Citroen si DS.

In aceste conditii, parcul auto al celor de la Klass Wagen se va extinde cu nu mai putin de 600 de masini Peugeot si Citroen. Noile modele vor fi disponibile deja incepand cu aceasta luna pentru cei interesati sa le conduca. Tranzactia dintre cele doua companii este una extrem de consistenta, valoarea ei ridicandu-se la peste 6 milioane de euro.

Iulian Grigore, director de flote in cadrul Trust Motors, a oferit si cateva declaratii pe marginea acestui subiect. Astfel, Grigore transmite ca “primul trimestru al anului 2019 a adus cu cine o flota record de 600 de masini, livrate catre cei de la Klass Wagen”.

Citeste continuarea articolului Tranzactie record pe piata de Rent a Car: Trust Motors livreaza 600 de masini Peugeot si Citroen catre Klass Wagen

Masinile electrice si hibride sunt deja la mare cautare pe unele dintre pietele auto ale lumii, insa nu avem voie sa nu recunoastem ca pe unele piete, acest segment de masini eco nici nu exista practic. Motivele care stau in spatele vanzarilor extrem de slabe obtinute de aceste modele pe unele piete sunt multe, insa totul incepe de la infrastructura. Atat timp cat o tara nu are un minim de infrastructura din acest punct de vedere, este greu de crezut ca oamenii se vor orienta catre astfel de modele. Pana la urma este si firesc sa se intample asa, omul care isi cumpara o masina noua dorindu-si sa o poata conduce fara dificultati.

Aceasta este problema principala si in tara noastra la acest moment, infrastructura pentru masinile electrice si hibride fiind inca la inceput de drum. Programul de guvernare al actualei legislaturi cuprindea si promisiunea construirii unei retele de puncte de incarcare pentru aceste masini, insa rezultatele sunt practic inexistente. In aceste conditii, nu trebuie sa ne miram de numarul mic de masini eco cumparate de romani pana in acest moment. Totusi, avand in vedere ca avem niste cifre din acest punct de vedere, haideti sa aruncam o privire asupra lor!

In primele trei luni ale anului, romanii au cumparat doar 105 masini eletrice. Totusi, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, cifra este in crestere cu 5 procente. Nu la fel de bine stam si la capitolul masinilor de tip plug-in hybrid, numarul de modele cumparate fiind de doar 47. Astfel, in comparatie cu primele trei luni ale lui 2018, observam o scadere in vanzari de nu mai putin de 55%. Revenind la masinile electrice cumparate in Romania, APIA estimeaza ca Smart a ramas pe primul loc in topul marcilor cumparate, cu 34 de unitati. Pe locul secund ii regasim pe cei de la Volkswagen, care au raportat 33 de unitati vandute. Practic, cei doi producatori acopera doua treimi din piata de masini electrice din tara noastra. Pe locul al treilea ii regasim pe cei de la Nissan, acestia comercializand 12 unitati Leaf.

Citeste continuarea articolului Vanzarile masinilor electrice au crescut cu 5% in Romania dupa primul trimestru

Romania avea, la finalul anului trecut, 28.247 km de drumuri pietruite si de pamant, reprezentand 32,8% din intreaga retea de drumuri publice la nivel national, procent scazut fata de cel inregistrat in anul anterior, potrivit datelor publicate joi de Institutul National de Statistica (INS).

La finalul lui 2017, Romania avea 30.125 km de drumuri pietruite si de pamant, reprezentand 35% din intreaga retea de drumuri publice la nivel national.

La finalul anului trecut, drumurile publice totalizau 86.234 km, din care 17.740 km (20,6%) drumuri nationale, 35.085 km (40,7%) drumuri judetene si 33.409 km (38,7%), drumuri comunale.

Citeste continuarea articolului Cifrele care spun totul despre infrastructura rutiera a Romaniei. Aproape o treime din drumuri sunt pietruite si de pamant

Scene violente petrecute intr-o parcare din Cehia si care i-au avut in prim plan pe mai multi soferi de TIR din Romania. Acestia s-au razboit dupa ce doi soferi ai unui TIR inmatriculat in Dambovita au fost banuiti ca si-ar fi deposedat colegii din alte judete de cauciucurile de rezerva. Pagubitii spun ca au ramas fara anvelope si au oferit detalii despre presupusul furt, afirmand ca barbatii banuiti de comiterea infractiunii s-ar fi folosit si de alti complici, care au ajuns in parcare intr-un autoturism.

Dorind sa-si faca singuri dreptate, conducatorii auto au navalit peste presupusii sarlatani si conflictul a degenerat total, iar politia ceha a fost obligata sa intervina rapid. Cert este ca politistii i-au amendat pe atacatori pentru folosirea unui spray lacrimogen si avarierea tirului inmatriculat in judetul Dambovita. 

De asemenea, oamenii legii investigheaza furtul semnalat de catre soferi si n-ar fi exclus ca informatiile pagubitilor sa fie corecte. 

Citeste continuarea articolului Bataie intre mai multi soferi din Romania intr-o parcare din Cehia!

Cel putin doua persoane cu cetatenie romana se afla in stare grava dupa un accident petrecut astazi pe o autostrada din Germania. Presa anunta ca evenimentul rutier s-a petrecut pe autostrada A44, in apropierea localitătilor Breuna şi Warburg, iar cele doua victime se afla sub supravegherea medicilor de la o clinica din apropierea producerii incidentului.

Un microbuz de persoane transporta un grup de romani la locul de munca, cand conducatorul auto a pierdut controlul, iar autoutilitara s-a rasturnat, ajungandu-se la consecinte grave.

La bordul vehiculului se aflau opt cetateni romani. Soferul si un pasager sunt in stare grava si au fost transportati la un spital din Warburg.

Citeste continuarea articolului Microbuz din Romania, rasturnat pe o autostrada din Germania. Doua persoane, in stare grava!

Popularitatea masinilor echipate cu sisteme de motorizare diesel este intr-o continua scadere pe cele mai importante piete auto europene si nu numai, iar asta o stim deja cu totii. Conform analizelor facute in ultima perioada, masinile diesel nu mai sunt atat de apreciate nici macar in tara noastra, clientii de pe piata auto indreptandu-si atentia din ce in ce mai multe catre masinile cu motorizari pe benzina. Din pacate, masinile electrice si hibride inca nu sunt luate in calcul de multi dintre cei care sunt in situatia de a isi cumpara o masina noua, in spatele acestui lucru existand mai multe motive!

Conform unui raport publicat recent de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), nu mai putin de 65.8% dintre masinile vandute in primele trei luni ale anului in tara noastra au fost echipate cu sisteme de motorizare pe benzina. Daca facem o comparatie cu cifra inregistrata in urma cu un an, vom observa ca popularitatea acestora a crescut de la 54.8 procente la pana pana peste 65.8 procente, ceea ce nu este deloc rau. Bineinteles, toata aceasta crestere despre care vorbim acum a fost posibila doar datorita faptului ca romanii nu si-au mai indreptat atentia atat de mult catre masinile diesel.

Mai exact, conform aceluiasi raport publicat de cei de la APIA, cota de piata a masinilor diesel a scazut in primele trei luni ale anului dratic. Facand o comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, putem observa ca aceasta cota de piata a masinilor echipate cu sisteme de motorizare diesel a crescut de la 42.9 procente pana la 31.1 procente. Daca ne uitam doar la cifra inregistrata in luna martie, vom vedea ca trendul este chiar descendent, cota de piata inregistrata in a treia luna a anului fiind de doar 29.5%. De asemenea, in luna martie, cota de piata a masinilor cu motorizare pe benzina a crescut pana la 67.8 procente!

Citeste continuarea articolului Masinile diesel nu mai sunt printre favoritele romanilor
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare