pret

Lista stiri si informatii despre pret pe Cars.ro

Stiri si informatii despre pret

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre pret publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre pret, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, bmw seria 1, eta 02 convertible, masini decapotabile, porsche, porsche cayenne, coupe, suv, maybach, mercedes-maybach s560, 4matic, optiuni, volkswagen golf, gti, olanda

ETA 02 Convertible: un BMW 135i cu caroserie din fibra de carbon!

Daca actualul BMW Seria 1 decapotabil vi se pare prea modern sau aveti gusturi ceva mai retro si suficienti bani, va puteti duce masina la compania germana Everytimer Automobile, care va va oferi acest vehicul: ETA 02 Convertible.

Producatorul german a prezentat, in premiera, acest model anul trecut, ba chiar sub forma a doua prototipuri, ambele construite din fibra de sticla.

Ei bine, acum ca a ajuns la etapa de productie, materialul din care este facuta caroseria acestui vehicul din Seria 1 s-a schimbat in... fibra de carbon.

Citeste continuarea articolului ETA 02 Convertible: un BMW 135i cu caroserie din fibra de carbon!

Acesta este noul Porsche Cayenne Coupe! Afla ce pret are!

La capitolul modele crossover, versiunea Porsche Cayenne Turbo pare sa fie mai sportiva decat altele. Cu 541 de cai si puterea de a accelera (echipata cu pachetul Sport Chrono) de la 0 la 100 de km/h in doar 3,7 secunde, masina ajunge la o viteza maxima de 284 de km/h, mai mult decat suficient pentru un indragostit de ideea de crossover... sau asa am putea crede.

Pentru a oferi lui Cayenne mai mult sex appeal si pentru a-si ajunge din urma competitorii de la BMW si Mercedes-Benz, Porsche s-a gandit sa aduca pe piata un Cayenne Coupe. Ca si coupe-ul GLC sau modelul X6, noul Cayenne merge pe reteta clasica de crossover si vine cu un acoperis modificat dramatic. Din fericire, desi nu ne asteptam, aceasta masina este extrem de atractiva.

Mai mult, noul acoperis face legatura vizuala a masinii cu fratele sau mai mare Panamera. Noile unghiuri ale modelului fac loc unui parbriz mai ingust si unui stalp frontal mai mic, care adauga dramatism imaginii. Pana si acoperisul este mai scund cu 20 de mm, iar noile usi si aripi spate accentueaza unghiurile, extinzandu-le cu aproximativ 18 mm.

Citeste continuarea articolului Acesta este noul Porsche Cayenne Coupe! Afla ce pret are!

Video: Asa arata un model Mercedes-Maybach S560 4Matic cu optiuni de 80.000 de dolari!

Modelul Rolls-Royce Phantom ramane inca masina preferata de oamenii de afaceri extrem de bogati, care vor ca acest lucru sa se vada si sunt interesati de imaginea personala.

Cu toate acestea, daca am avea un buget pentru o astfel de masina, suntem siguri ca am face o altfel de alegere si am opta pentru un Mercedes-Maybach S 560 4MATIC, exact ca cel pe care il vedeti in imagini.

Daca ati urcat vreodata intr-un model Mercedes-Benz S-Class, suntem siguri ca v-ati dat seama ce inseamna luxul si modernitatea adunate la un loc. Ei bine, in versiunea Maybach, lucrurile ajung la un alt nivel, motiv pentru care acest S 560, gratie unui numar extraordinar de optiuni, este cu adevarat impresionant.

Citeste continuarea articolului Video: Asa arata un model Mercedes-Maybach S560 4Matic cu optiuni de 80.000 de dolari!

Masina de care se fereste toata lumea. De ce nu cumpara nimeni acest Golf

Altfel un model foarte popular in toat[ lumea, Volkswagen Golf are si unitati car enu pot fi vandute sub nicio forma. Este vorba si despre un model GTI, care zace intr-un showroom de luni bune, fara ca cineva sa isi arate interesul de a-l achizitiona. La prima vedere nimic nu este in neregula. Masina arata bine, dotarile sunt complete, iar oamenii o privesc cu admiratie. Lucrurile se schimba total atunci cand potentialii cumparatori se apropie mai mult de placuta pe care este inscriptionat pretul autoturismului.

Volkswagenul GTI din imaginea de mai sus costa aproape 60.000 de euro. Mai exact, 59.490 de euro si modelul este disponibil pietei din Olanda. Suma ceruta de producatorul german pentru acest model ii descurajeaza pe toti cei care si-ar dori sa o achizitioneze, iar sansele ca datele problemei sa se schimbe in viitorul apropiat sunt foarte mici. 

Citeste continuarea articolului Masina de care se fereste toata lumea. De ce nu cumpara nimeni acest Golf

Iubita si hulita de romani in perioada comunista, Dacia 1300 a devenit in ultimii ani, un adevarat model de lux, iar posesorii acestor piese rare se intrec sa le expuna la diverse expozitii sau concursuri retro.

Evident, asa cum se intampla cu toate masinile vintage, preturile pentru o Dacia produsa inainte de 1989 au inceput sa creasca, mai ales ca odata cu trecerea anilor, "valoarea" acestora creste.

Proprietarul unui autoturism Dacia 1300 fabricat in anul 1972 si-a pus "bijuteria" la vanzare pentru un pret de-a dreptul exorbitant. Romanul cere pe masina sa rosie ca focul 11.900 de euro, motivand ca starea acesteia este foarte buna si nu poate lasa din pret deoarece face parte dintr-o serie foarte reusita a constructorului de la Pitesti.

Citeste continuarea articolului Cere 12.000 de euro pentru o Dacia 1300. Ce secret ascunde masina

Sa incepem cu o concluzie: modelul Jaguar XKE este cu mult supraevaluat. Poate ca oferta marcii britanice apare a fi o masina minunata, rapida si cool, dar preturile foarte mari nu inseamna ca nu va veti intalni cu diverse probleme.

Pana si cei mai inversunati proprietari de XKE vor recunoaste ca exista diverse probleme si chiar situatii in care tabla sufera de rugina. Ba chiar, un colectionar adevarat a prezentat modelul ca pe un alcoolic temperamental cu rigiditatea structurala a unei frunze, ca pe o masina care trebuie tratata cu manusi.

Exemplarele in stare foarte buna ajung la preturi senzationale, unele la care ne vine greu sa ne gandim. Tocmai de aceea, nu a fost deloc o surpriza pentru noi ca si un model aproape complet distrus, ca masina despre care vorbim in acest articol, poate costa mai mult decat un Range Rover second-hand.

Citeste continuarea articolului Pana si distrus, acest Jaguar XKE Roadster din 1969 costa o avere

Ceea ce vedeti in fotografiile atasate articolului nu este un model clasic Jeep CJ7, desi arata aproape identic. E vorba despre un model din Seria Mahindra Thar Adventure, disponibila la vanzare in Africa de Sud.

In primul rand, trebuie sa mentionam ca, pentru ca masina sa intalneasca standardele off-road, producatorul a echipat-o cu destul de mult echipament, atat cat sa ii permita sa ajunga aproape oriunde.

Istoria celor de la Thar incepe, gratie licentei de a construi, in India, modelul clasic Jeep Willys, acum 70 de ani. In 1969, compania a inceput sa exporte si in Iugoslavia. De-a lungul anilor, Mahindra a construit numeroase versiuni ale masinii, printre care si o varianta blindata pentru fortele armate indiene.

Citeste continuarea articolului Mahindra Thar: un Jeep clasic pe care il puteti cumpara chiar acum!

Veste proasta pentru toti posesorii de autoturisme! Preturile medii anuale ale principalelor piese de schimb folosite la repararea masinilor au crescut, in ultimii trei ani, cu valori cuprinse intre 15 - 39%, arata o analiza realizata de Biroul Asiguratorilor Auto din Romania (BAAR).

Analiza a fost efectuata pe marcile auto cu cea mai mare pondere, in categoria autoturisme, in Romania, si anume, Dacia, Volkswagen, Opel si Ford. Majorarile influenteaza valoarea daunelor auto (RCA si CASCO), ale caror cresteri tarifare se reflecta in pretul politelor achizitionate de posesorii de masini.

Astfel, in galeria de mai sus, va prezentam evolutia preturilor pieselor de schimb (date comparate pentru anii 2016, 2017 si 2018), majorarile exprimate in procentaje si preturile actuale ale celor mai uzuale consumabile, pentru marcile Dacia, Volkswagen, Opel si Ford, in aceasta ordine.

Citeste continuarea articolului S-au scumpit piesele auto de schimb! Cati bani trebuie sa scoata soferii din buzunare pentru a-si repara masina

Romanii isi pot cumpara in continuare masini prin Programul Rabla 2019. Imediat dupa anuntul Guvernului, constructorii de pe piata autohtona au venit cu oferte, iar Dacia este unul dintre cei care s-au grabit sa-si expuna modelele pe taraba cu preturi atractive.

Cei care vor sa-si achizitioneze o masina a constructorului francez au mai multe optiuni la dispozitie, cea mai accesibila pentru buzunare fiind, asa cum era de asteptat, celebrul Logan, care are un pret de pornire de 7000 de euro.

Lista continua cu Sandero Seria Limitata Plus SCe 73 (7190 euro, pret de pornire), Logan MCV Seria Limitata Plus SCe 73 (7990 euro, pret de pornire), Sandero Stepway TCe 90 (9930, pret de pornire), Dokker Ambiance Blue dCi 75 (11.180 euro, pret de pornire), Lodgy Ambiance Blue dCi 95 (12.330 euro, pret de pornire) si Duster Essential  Blue dCi 115 2WD (13.430 euro, pret pornire).

Citeste continuarea articolului Preturi-soc pentru modele Dacia prin Programul Rabla. Cu cati bani iti poti lua un Logan!

Dupa o serie intreaga de teasere si de informatii date parca cu lingurita, Polestar publica in cele din urma astazi primele imagini si detalii de ordin tehnic in legatura cu cel de-al doilea model din gama. Polestar 2 este cel de-al doilea model al brand-ului de performanta al celor de la Volvo, anuntandu-se deja drept un concurent serios pentru Tesla Model 3. Noul Polestar 2 este expus in aceasta perioada in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2019, asa ca vom vorbi si noi in randurile urmatoare despre toate surprizele pregatite de suedezi!

Stim de la bun inceput ca noul Polestar 2 este construit avand la baza platforma Compact Modular Architecture a celor de la Volvo, platforma pe care o regasim si la XC40. Din punct de vedere al infatisarii exterioare, putem spune ca cei de la Polestar au indraznit ceva mai mult de aceasta data, designul noului model fiind catalogat ca ceva mai curajos. Pe piata europeana, noul model va fi oferit cu faruri Pixel LED, insa despre care nu stim foarte multe detalii. In schimb, pe piata de peste Ocean, modelele vor fi echipate cu faruri LED.

Cei de la Polestar pun la dispozitia celor interesati si un pachet de performanta, care poate acompania sasiul standard al modelului. Acest Performance Pack aduce cu sine niste amortizoare Ohlins, frane Brembo si jante cu dimensiuni de 20 de inci.

Citeste continuarea articolului Polestar 2 - rivalul lui Tesla Model 3 are peste 400 cp si o autonomie de 500 km! Pretul este avantajos!

In Europa, vanzarile masinilor cu motorizare diesel au avut de suferit in ultimii ani, in special dupa scandalul in care a fost implicat gigantul Volkswagen, dar mai exista inca loc suficient pe piata pentru acest gen de propulsie.

De aceea, marca premium a celor de la VAG, Audi, este foarte sigura ca un diesel performant inca isi mai gaseste locul in lumea auto, motiv pentru care a iesit pe piata cu fratele mai mic al modelului SQ7.

E vorba despre noul SQ5 TDI, un exemplu foarte bun pentru ce poate face un cuplu-forta de nadejde, mai exact 700 de Newtoni-metru. Cel mai nou model SUV Audi este propulsat de un motor V6 de 3,0 litri, care produce 347 de cai putere, dar beneficiaza si de compresor electric asemanator celui de pe puternicul SQ7.

Citeste continuarea articolului Noul Audi SQ5 TDI: dieselul nu a murit!

Producatorul roman a anuntat deja de cativa ani ca pregateste un model electric care urmeaza sa fie o solutie excelenta pentru soferii care isi doresc sa protejeze aerul. Dacia calca pe urme deja celebrelor branduri care au lansat deja masini electrice, insa inginerii romani incearca sa gaseasca o varianta mult mai ieftina pentru o masina electrica, fata de cele propuse de companiile importante.

Dacia se axeaza pe o masina cu versiuni mai putin dotate si evaluate de la Renault, producatorul francez fiind cel care detine modelul Zoe, recunoscut la nivel global ca fiind cel mai vandut. Specialistii se asteapta ca Dacia sa iasa pe piata cu un model electric in 2020 sau cel tarziu 2021, fiind primul model electric din istoria companiei, iar pretul ar urma sa fie undeva in jurul sumei de 10.000 de euro, suma surprinzator de mica in comparatie cu alte modele electrice.

Producatorul roman pregateste modele electrice in varianta Sandero, Logan si Duster cu o bateire Z.E. 40, cea care ofera o autonomie de 300 km si un timp de incarcare de doar o ora si 40 de minute in cazul in care exista un incarcator de putere ridicata.

Citeste continuarea articolului Cat va costa prima masina electrica de la Dacia

Noua Mazda3 este unul special pentru producatorul nipon, acesta prezentand totodata si directia Mazda, atat in ceea ce priveste designul, cat si cele mai noi tehnologii. In aceste conditii, cei de la Mazda si-au dorit sa echipeze noile modele cu tot ce aveau mai bun. Astfel, compacta vine cu o echipare de baza extrem de dotata, care poate fi confundata foarte usor la prima vedere cu o nivel superior de echipare. Primele modele Mazda3 au ajuns deja si la noi in tara, iar pana la finalul lunii, noile modele pot fi testate la orice partener Mazda.

Producatorul nipon isi doreste sa transforme Mazda3 intr-un model premium, oferindu-i o echipare standard extrem de bogata atat in materie de confort, dar si din punct de vedere al infatisarii sau tehnologiilor de siguranta. Spre exemplu, una dintre cele mai importante noutati cu care vin noile modele Mazda3 este reprezentata de sistemul Mild-Hybrid care capteaza energia rezultata din franare, o stocheaza intr-o baterie si apoi alimenteaza diferiti consumatori in momentul accelerarii.

In cazul in care v-am facut deja curiosi, enumeram in randurile urmatoare cateva dintre cele mai importante dotari care intra in echiparea de baza a noilor modele Mazda3: jante din aliaj cu dimensiuni de 16 inci, faruri si stopuri cu LED, lumini semnalizare cu LED, oglinzi electrice si incalzite, eleron spate, sistem cu opt difuzoare, conectivitate asigurata prin Apple Car Play si Android Auto si un sistem de navigatie integrat. La interior vom regasi un display color cu dimensiuni de 8.8 inci, computer de bord, frana de parcare electrica, mod de selectie Sport, buton pornire si oprire motor, volan imbracat in piele si cu comenzi audio si geamuri electrice.

Citeste continuarea articolului Preturi in Romania: Noua Mazda3 vine cu o echipare de baza extrem de generoasa

Specialistii de la Audi lucreaza acum la finisajele noului SUV de performanta SQ8, care va fi echipat cu un propulsor bi-turbo V8, dar mai avem cel putin cateva luni pana la debutul oficial.

Pana atunci, gigantul german a pregatit doua noi propulsii V6 pentru cel mai scump model vandut in acest moment, exclusiv pentru piata europeana.

Primul a fost botezat Q8 55 TFSI si este un motor TFSI tubo pe benzina de 3,0 litri, propulsor care produce cel mult 340 de cai putere si, intre 1.370 si 4.500 rpm, un cuplu-forta de 500 Nm.

Citeste continuarea articolului Versiunea auropeana a noului Audi Q8 va avea doua noi motoare V6!

Orice model normal Ferarri 365 GTB/4 Daytona in conditii similare ar valora aproximativ 600.000 euro pe piata actuala. Dar acest model, fabricat in anul 1969, care a fost scos la vanzare de o casa de licitatii, era de asteptat sa se vanda cu o suma de trei ori mai mare.

Casa de licitatii RM Sothesby a vandyt acest model in Italia, la Marenello, patria Ferarri, iar suma a fost de 1.8 milioane de euro. De ce asa de mult? Pentru ca masina este unica, in primul rand.

Mai apoi, pentru ca masina a fost ascunsa vreme de 40 de ani intr-un garaj din Japonia si este unica, fiind singurul Ferrari 365 GTB/4 Daytona omologat pentru sosea. Acest model a fost produs in doar 1200 de exemplare intre 1969 si 1973.

Citeste continuarea articolului Cat valoreaza un Ferrari 365 GTB/4 Daytona gasit dupa 40 de ani intr-un garaj din Japonia

Cand Audi a prezentat noua versiune TT in iulie 2018, poate va amintiti ca marca germana nu a prezentat si varianta de top RS, nici pentru coupe, nici pentru roadster.

Ei bine, in acest moment, cele doua masini se vor bucura de aceleasi imbunatatiri, schimbari oarecum subtile pe care doar un fan le poate descoperi imediat.

Trebuie neaparat sa amintim ca Audi preia deja comenzi pentru aceasta noua generatie. Acasa, in Germania, noul coupe TT RS pleaca de la 67.700 de euro, in timp ce versiunea Roadster pleaca de la nu mai putin de 70.500 de euro.

Citeste continuarea articolului 2019 Audi TT RS Coupe/Roadster: mai frumos, mai impunator!

Va mai amintiti de modelul SUV diferit prezentat de Scuderia Cameron Glickenhaus si numit simplu "Boot"? E ceva vreme de cand nu am mai aflat nimic despre acest bolid. Mai exact, e vorba despre aproximativ un an de cand ne-am intalnit cu cateva imagini ale acestui model off-road cu motor central si echipament amfibiu, destul de ciudat.

Ei bine, acum cateva zile, chiar James Glickenhaus a prezentat cateva imagini noi cu masina, de aceasta data intr-o forma care pare pregatita pentru productia in serie. Cu toate acestea, dupa parerea noastra, in spatele imaginilor se ascunde ceva mai mult.

Sarind peste faptul ca Glickenhaus a conectat fotografiile la o pagina de vanzare pe Facebook, va invitam foarte serios sa vedeti si voi respectiva postare. Imaginile sunt prezentate ca fiind un teaser pentru modelul Boot 2021, in patru usi care, conform producatorului, va fi lansat oficial in 2020.

Citeste continuarea articolului Ai cumpara aceasta masina? Glickenhaus Boot are un pret destul de piperat...

La inceputul acestei saptamani, Koenigsegg a anuntat ca a facut echipa cu National Electric Vehicle Sweden (NEVS), succesorul complet electric al mai cunoscutului SAAB, pentru a dezvolta noi modele, toate orientate spre ideea de electrificare.

Ei bine, primul produs al acestui parteneriat foarte proaspat ar putea fi foarte bine un nou model "entry-level" al unei supermasini gandite de producatorul suedez.

Motivul acestei colaborari este unul extrem de simplu: oficialii de la Koenigsegg vor sa creasca la capitolul vanzari, de la cele 20 de masini pe an, in acest moment, pana la 100 sau chiar mai multe.

Citeste continuarea articolului Noul model hibrid de la Koenigsegg va costa 1 milion de euro!...

Pasionatii de masini clasice au sansa din nou sa achizitioneze celebrul ARO 304, fabricat intre 1977-1978 special pentru fostul dictator roman Nicolae Ceausescu. Masina este o adevarata piesa de colectie, fiind una dintre cele mai importante din era comunista.

Conform mai multor legende, ARO 304/306 a fost masina preferata de Nicolae Ceausescu, iar fosta masina prezidentiala  a suferit o multime de schimbari fara de modelele clasice scoase la vanzare. Toate modelele erau insa vopsite cu nunata bleu 616, aveau o multime de elemente cromatice, iar modelul 304 a fost produs si in versiunea decapotabila dar nu a fost utilizata niciodata de fostul dictator din motive de siguranta.

Modelul avea o caroserie cu patru usi si un ampatament mai lung fata de modelele 243/244 si un plafon mai inalt astfel incat spatial din interior sa fie unul mai generos. ARO 304 era dotat cu aer conditionat si trapa electrica, ultimul accesoriu fiind utilizat de familia Ceausescu in timpul paradelor care aveau loc.

Citeste continuarea articolului Masina prezidentiala a lui Ceausescu nu si-a gasit proprietar! ANAF o scoate din nou la vanzare

Nu prea ne asteptam la asta, cel putin nu in luna ianuarie. Copart, un site pe care pot fi gasite licitatii pentru vehicule care au trecut prin accidente, vinde un model Lamborghini Urus 2019.

Licitatia incepe de la 115.000 de dolari, asa ca operatia de salvare a masinii nu va fi deloc una ieftina. Mai mult, pentru a va crea o idee in legatura cu acest SUV, trebuie sa mentionam ca are doar 1.210 km la bord, ceea ce inseamna ca proprietarul nu a petrecut prea mult timp cu noul sau Urus.

Anuntul nu vine si cu detalii despre accident, dar am putut intelege o parte din poveste din fotografii. Trebuie sa incepem prin a spune ca toate daunele sunt pe partea frontala a masinii.

Citeste continuarea articolului Ce pret are un Lamborghini Urus accidentat? Probabil cea mai buna oferta a iernii!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare