pret, porsche cayenne

Lista stiri si informatii despre pret si porsche cayenne pe Cars.ro

Stiri si informatii despre pret si porsche cayenne

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre pret si porsche cayenne publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre pret si porsche cayenne, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: porsche, porsche cayenne, coupe, pret, suv, turbo, salon auto frankfurt, v8, anaf, masini, vanzare, audi, audi a6, allroad, opel

Noul Porsche Cayenne S Coupe: nu mai putin de 440 de cai putere!

Modelul Porsche Cayenne S Coupe isi gaseste locul in clasa medie a marcii germane, in zona masinilor crossover inspirate de versiunile coupe din portofoliul actual Porsche.

Noua generatie este propulsata de un V6 bi-turbo de 2,9 litri, care ajunge la 440 de cai si un cuplu-forta de 550 de Newtoni-metru, ceva mai mult decat versiunea de baza, care ajunge la 335 de cai, dar mai putin decat varianta Turbo de 541 de cai putere.

Noul Cayenne S Coupe este echipat exclusiv cu o cutie de viteze automata in opt trepte, care este conectata la sistemul de tractiune integrala al masinii.

Citeste continuarea articolului Noul Porsche Cayenne S Coupe: nu mai putin de 440 de cai putere!

Acesta este noul Porsche Cayenne Coupe! Afla ce pret are!

La capitolul modele crossover, versiunea Porsche Cayenne Turbo pare sa fie mai sportiva decat altele. Cu 541 de cai si puterea de a accelera (echipata cu pachetul Sport Chrono) de la 0 la 100 de km/h in doar 3,7 secunde, masina ajunge la o viteza maxima de 284 de km/h, mai mult decat suficient pentru un indragostit de ideea de crossover... sau asa am putea crede.

Pentru a oferi lui Cayenne mai mult sex appeal si pentru a-si ajunge din urma competitorii de la BMW si Mercedes-Benz, Porsche s-a gandit sa aduca pe piata un Cayenne Coupe. Ca si coupe-ul GLC sau modelul X6, noul Cayenne merge pe reteta clasica de crossover si vine cu un acoperis modificat dramatic. Din fericire, desi nu ne asteptam, aceasta masina este extrem de atractiva.

Mai mult, noul acoperis face legatura vizuala a masinii cu fratele sau mai mare Panamera. Noile unghiuri ale modelului fac loc unui parbriz mai ingust si unui stalp frontal mai mic, care adauga dramatism imaginii. Pana si acoperisul este mai scund cu 20 de mm, iar noile usi si aripi spate accentueaza unghiurile, extinzandu-le cu aproximativ 18 mm.

Citeste continuarea articolului Acesta este noul Porsche Cayenne Coupe! Afla ce pret are!

Noul Porsche Cayenne Turbo primeste un motor V8 de 4 litri si 550 cp

Daca in urma cu cateva saptamani faceam cunostinta cu noua generatie Cayenne, cei de la Porsche au adus acum la Salonul Auto de la Frankfurt noul model Cayenne Turbo. Noile modele au fost primite cum nu se putea mai bine de pasionatii cailor putere, iar vestea buna este ca acestea pot fi deja comandate.

Bineinteles, pentru un pret pe masura, pret care porneste in Germania de la putin sub 140.000 euro, cu toate taxele incluse. Cei norocosi vor avea noile modele Cayenne Turbo in garaj pana spre sfarsitul anului! Dar pana atunci haideti sa vedem ce noutati ne propun specialistii de la Porsche!

Uitandu-ne mai intai la infatisarea lui exterioara, putem spune ca noul Cayenne Turbo beneficiaza de un aer ceva mai sportiv. Printre cele mai importante noutati pe care le regasim pe noile modele Cayenne Turbo se numara sistemul de evacuare cu patru terminatii sau jantele cu dimensiuni de 21 de inci. Reprezentantii constructorului german ne mai spun ca noul model a fost echipat cu un eleron adaptiv care aduce imbunatatiri importante atat in rulare, cat si la franare.

Citeste continuarea articolului Noul Porsche Cayenne Turbo primeste un motor V8 de 4 litri si 550 cp

2018 Porsche Cayenne si-a facut debutul oficial

Desi am avut ocazia sa-l vedem inainte de lansare, intr-o serie de fotografii paparazzi, de-abia acum a debutat oficial in Germania. Este vorba despre noul Porsche Cayenne, a treia generatie a acestui SUV, care are o noua infatisare, este mai incapator la interior si a pierdut si din greutate.

Pentru prima data in istoria modelului, Porsche Cayenne are dimensiuni diferite la pneuri, lucru care, conform oficialilor, inseamna ca masina a fost "gandita pentru a fi una sport in segmentul sau". Dimensiunile anvelopelor variaza intre 19 si 21 de inch in diametru, iar optiunea de virare pe rotile din spate este de asemenea disponibila.

Ca de obicei, Sistemul Active Suspension Management (unul cu adevarat adaptiv) se afla pe lista de optionale pentru ambele variante Cayenne, iar suspensiile pe aer sunt dotate, pe noile modele, cu trei camere, "pentru o calibrare mai buna". Mai mult, Sistemul de Control Dinamic al Sasiului este controlat de un mini-sistem electric pe 48 de volti, pentru un raspuns mai rapid (de amintit ca vechiul sistem era unul hidraulic).

Citeste continuarea articolului 2018 Porsche Cayenne si-a facut debutul oficial

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) scoate la licitatie mai multe autoturisme, care pot fi achizitionate la un pret mult sub valoarea lor actuala. Masinile sunt intr-o stare decenta si au intrat in patrimoniul agentiei din cauza problemelor financiare cu care se confrunta proprietarii. 

Astfel, prin intermediul agentiilor judetene, ANAF are o intreaga lista de licitatii unde vor fi scoase urmatoarele modele:


AJFP Botosani scoate la licitatie pe 25 iunie, ora 10, in localitatea Dorohoi, str. Grigore Ghica nr 28, urmatoarele:

Citeste continuarea articolului Masini scoase de ANAF la vanzare. Un Passat poate fi cumparat cu 3750 de lei, iar un Audi Quattro cu 15.000 de lei

Audi a prezentat oficial noul A6 anul trecut, dar am asteptat cu mare rabdare revenirea versiunii Allroad. Ei bine, noul crossover de la Ingolstadt tocmai ce a fost anuntat oficial si va beneficia de o garda la sol mai inalta si ceva mai dura la exterior.

La interior, ne intalnim cu mai multa tehnologie off-road si, pentru a sarbatori momentul, Audi a pregatit si o editie speciala "20 years allroad", care ne aminteste de prima versiune, lansata in 1999.

Nu avem, din pacate, vesti bune pentru cei care vor cauta noul A6 Allroad in America de Nord de vreme ce, deocamdata, aceasta adevarata nestemata va ramane un produs exclusiv dedicat pietei europene.

Citeste continuarea articolului Noul Audi A6 Allroad: o garda la sol mai inalta si motorizare diesel!

Finalul lunii mai ne-a adus in prim plan primele imagini si informatii cu privire la modelul electric Corsa-e al celor de la Opel. Nu a trecut prea mult de atunci, insa oficialii germani au hotarat acum sa iasa din nou in fata cu o serie suplimentara de informatii cu privire la preturile si echiparile disponibile pentru acest model.

Aflam astfel ca versiunea electrica a hatchback-ului Corsa va avea un pret de pornire de aproape 30.000 de euro, cu toate taxele incluse. Vorbim deocamdata despre niste preturi care au fost stabilite pentru piata germana, pe baza versiunii de baza Selection. Va dam in randurile urmatoare mai multe detalii!

Versiunea de baza Selection se anunta inca de la bun inceput a fi destul de ofertanta, aducand cu sine o serie importanta de dotari interesante. Spre exemplu, putem regasi in aceasta lista mai multe elemente precum: sistem multimedia cu ecran cu dimensiuni de 7 inci, conectivitate Android Auto si Apple Car Play, control climatic automat sau start fara cheie. De asemenea, aceasta versiune vine la pachet si cu multe sisteme de siguranta activa, printre acestea numarandu-se Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Electric Parking Brake sau un sistem de detectie a pietonilor.

Citeste continuarea articolului Opel anunta preturile pentru electricul Corsa-e

Analistii preconizeaza un viitor cu venituri colosale pentru companiile de ride-sharing. Cresterile financiare ar putea duce la scaderea pretului curselor cu pana la 80%, iar clientii vor beneficia de transport in regim de taxi platind mai putin decat pe un biletul de metrou.

Presa internationala a scos la iveala estimarile bancii elvetiene de investitii UBS, care a realizat o serie de calcule ce indica faptul ca pasagerii Uber vor calatori aproape gratis, in viitor.

Tariful mediu platit de clienti ar putea scadea cu 80% si ar deveni mai ieftin decat un bilet de metrou. Intr-un astfel de scenariu, flota va genera in continuare o marja de profit sanatoasa de peste 30%” a declarat echipa de analisti, odata cu publicarea calculelor.

Citeste continuarea articolului Uber ar putea deveni mai ieftin decat metroul, cu tarife de pana la 80% mai mici decat in prezent

Autoritatile au anuntat demararea procedurilor pentru construirea Autostrazii Sudului, care leaga Capitala de Turnu Severin. Potrivit primelor informatii, drumul vafi realizat in parteneriat public privat si va avea un pret exorbitant. Mai mult, conducatorii auto care vor alege sa foloseasca viitoarea autostrada vor fi nevoiti sa scoata bani din buzunar.

Comisia Nationala de Strategie si Prognoza a dezvaluit ca pretul pentru realizarea acestei autostrazi va fi de 2,55 miliarde de euro si va avea o lungime care depaseste putin 300 de kilometri. Asa cum era de asteptat, folosirea de catre soferi a acestui drum nu va fi gratuita. Primele estimari arata ca orice conducator auto care va conduce aici trebuie sa plateasca 5 euro pentru fiecare suta de kilometri pe care o parcurge. Asa ca, dupa un calcul simplu, un drum de la Bucuresti la Tr. Severin, cu trecere prin Alexandria si Craiova ne-ar putea costa 15 euro.

Autostrada Sudului va trece prin Bucuresti, Craiova si Drobeta - Turnu Severin si va avea o lungime de aproximativ 311 km, arata studiul de fundamentare publicat de Comisia de Strategie si Prognoza.

Citeste continuarea articolului S-a stabilit pretul pentru Autostrada Sudului, Bucuresti-Alexandria-Craiova-Drobeta Tr. Severin! Soferii vor scoate o suma frumusica pentru a o folosi!

La inceputul acestei luni, va spuneam ca exista posibilitatea aparitiei pe piata a unei noi versiuni Mercedes-Benz GLE, masina care isi va gasi locul deasupra modelelor GLE 450 si GLE 53 (modificata de AMG).

Ei bine, zvonurile au fost adevarate, recent Mercedes-Benz prezentand noul GLE 580, model cu propulsie V8 partial hibrida.

Noul GLE este echipat cu un propulsor familiar, celebrul V8 bi-turbo de 4,0 litri, modificat pentru a genera 483 de cai si 700 de Newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Noul Mercedes-Benz GLE 580: electrificare si un motor V8!

Dupa lansarea lui E-Tron Quattro si a modelului pentru China Q2 L E-Tron, Audi lanseaza o noua motorizare electrica. Spre deosebire de cele doua, noul Q5 TFSI E Quattro (nu e chiar cel mai bun nume!) pastreaza si motorul pe combustie interna, pentru o propulsie plug-in hybrid.

Aceasta combina un motor pe benzina turbo de 2,0 litri, care produce 248 de cai si un cuplu-forta de 370 Newtoni-metru, cu un motor electric care ajunge la 141 de cai si la un cuplu-forta de 350 de Nm.

Audi sustine ca acest aranjament ofera modelului SUV de lux de clasa medie o putere combinata de 362 de cai si un cuplu-forta de 500 de Nm, suficient pentru ca masina sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in doar 5,3 secunde si sa atinga o viteza maxima de 239 de km/h, deloc rau daca luam in calcul marimea masinii si capacitatea motorului, unul de patru cilindri.

Citeste continuarea articolului Audi Q5 55 TFSI E Quattro: un nou debut cu propulsie plug-in hybrid

Inceputul acestui an ne aducea din partea celor de la Porsche noul Cayenne Coupe, un model indelung asteptat de fanii producatorului german. Asa cum probabil ca va amintiti, SUV-ul celor de la Porsche a debutat pe piata cu doua motorizari.

Astfel, versiunea de baza ne era oferita alaturi de o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 3.0 litri, capabila sa dezvolte 340 de cai putere. De asemenea, versiunea Turbo ne-a fost prezentata ca fiind echipata cu o unitate V8, cu capacitate de 4.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 550 de cai putere.

In urma cu cateva zile, oficialii producatorului german anuntau introducerea in gama de motorizari si a versiunii Cayenne S Coupe, versiune echipata cu o unitate de motorizare V6, cu capacitate de 2.9 litri, capabila sa dezvolte 440 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Porsche Cayenne Coupe va primi o versiune plug-in hybrid in acest an

BMW sarbatoreste 35 de ani de la primul model M5 si asta nu oricum, ci cu lansarea unui exemplar special: BMW M5 Edition 35 Years.

Masina are la baza modelul BMW M5 Competition si este echipata cu acelasi motor V8 bi-turbo de 4,4 litri, care produce 617 cai (la 6.000 de rpm) si un cuplu-forta de 750 de Nm (la turatii intre 1.800 si 5.860 rpm).

Ce inseamna asta? Foarte simplu: acest sedan destul de potent poate accelera de la 0 la 100 de km/h in doar 3,1 secunde si poate ajunge la 200 de km/h in 10,8 secunde.

Citeste continuarea articolului BMW M5 Edition 35 Years: finisaje interioare din aur si peste 600 de cai putere!

Se numara printre cei mai bogati romani si, ca orice om de succes care se respecta, are o „slabiciune” pentru masinile de lux. Garajul familiei Borcea este unul impresionant, iar fiul cel mare al afaceristului, Patrick, este cel care decide cu ce bijuterii auto completeaza tatal colectia.

Borcea este un impatimit al marcilor germane. Are acasa masini de la branduri de lux, precum Audi, BMW si Mercedes, iar Valentinei i-a facut un cadou pe patru roti, tot marca germana, demn de toata invidia.

Afaceristul a investit in bolizi de lux aproape 700.000 de mii de euro. Un Maybach S560 de 200.000 de euro, un Mercedes S Coupe Facelift de 140.000 de euro, un Porsche Panamera in valoare de peste 100.000 de euro si un Range Rover de 100.000 de euro.

Citeste continuarea articolului Masinile familiei Borcea si ce prefera fostul dinamovist: „In Maybach nu-mi place, mi se face rau”

Tot mai multi soferi francezi aleg sa alimenteze din Germania, deoarece diferenta de pret la combustibil este una semnificativa intre cele doua tari. Soferii care alimenteaza la nemti pot castiga aproximativ 10 euro la un plin de benzina.

Francezii obisnuiau sa procedeze astfel si in trecut, dar situatia s-a inrautatit in ultimele saptamani dupa o crestere constanta a pretului la benzina si motorina in Hexagon. Pretul benzinei se afla la cel mai ridicat nivel din ultimii sase ani, iar motorina se apropie de pretul din octombrie 2018, atunci cand au fost declansate proteste in masa din acest motiv.

Soferii care locuiesc in apropiere de granita cu Germania aleg sa treaca granita pentru a alimenta si pentru a putea economisi 10-20 de euro la cativa litri de combustibil. Pretul pentru un litru de motorina este de 1,36 euro in Germania, in timp ce in Franta costa 1,45 euro.

Citeste continuarea articolului De ce aleg francezii sa alimenteze din Germania? Ce pret are combustibilul peste granita

Porsche a prezentat modelul Cayenne Coupe, in versiune standard si turbo, acum aproape trei luni, dar ne asteptam si la alte variante in viitor. De exemplu, producatorul planifica o versiune hibrida plug-in si asta pe un SUV fabricat chiar la Stuttgart, dar si o noua varianta de top, care va lua forma unui Turbo S E-Hybrid.

Ultimul model are exact ceea ce ii trebuie pentru a deveni cel mai puternic SUV de serie produs de Grupul Volkswagen, eclipsandu-l chiar si pe puternicul Lamborghini Urus, doar cu o conditie, aceea de a beneficia de aceiasi 680 de cai putere de pe echivalentul Panamera.

Si pentru ca tocmai am vorbit despre Lamborghini, am aflat, din "surse confidentiale", ca puternicul motor bi-turbo V8 de 4,0 litri va fi instalat si pe versiunea GT a modelului coupe Cayenne. Daca va avea exact aceeasi putere ca Urus, e vorba despre 641 de cai, asa ca modelul poate fi plasat intre versiunile Turbo si Turbo S E-Hybrid.

Citeste continuarea articolului Supriza: noul Porsche Cayenne Coupe GT va beneficia de puterea lui Lamborghini Urus?

Replica celor de la Volkswagen la celebrul Tesla Model 3 va purta numele ID.3 si va avea premiera oficiala, in septembrie, la Frankfurt Motor Show 2019.

Cifra "3" semnifica faptul ca masina va face parte din clasa compacta si va fi al treilea capitol important in istoria marcii, dupa Beetle si Golf.

Foarte important este si faptul ca, daca va intereseaza modelul, puteti depune un depozit rambursabil de 1.000 de euro. Pretul masinii va pleca, in Germania, de la 30.000 de euro, modelul fiind oferit cu trei optiuni de baterii.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un concurent pentru Tesla Model 3: va costa 30.000 de euro si a fost botezat ID.3!

Dacia pregateste primul autovehicul electric al brandului si vrea sa fie unul pentru toate buzunarele. Presa franceza a scos la iveala detalii inedite despre pretul de pornire al masinii, dotarile acesteia si data lansarii.

Dacia electrica ar urma sa aiba o autonomie de 200 de kilometri si se poate incarca la priza de acasa, in mai putin de 4 ore.
In ceea ce priveste dotarile, automobilul este prevazut cu un ecran multimedia tactil, cu sistem de navigare, camera de marsarier si aer conditionat automat.

Informatia asteptata de toata lumea este pretul autovehicului. Conform presei franceze, modelul electric pregatit de Dacia va fi cel mai ieftin de pe piata. Avand un pret de pornire de 20.000 de euro, Dacia electrica poate fi achizitionata cu 14.000 de euro, pentru ca 6.000 de euro ar putea fi oferiti ca prima de la stat.

Citeste continuarea articolului Prima Dacia electrica! Presa franceza a scos la iveala detalii inedite: „Va fi cea mai ieftina de pe piata”

Porsche a cucerit publicul din lumea intreaga cu debutul oficial de la New York Auto Show al modelului 911 Speedster. Masina va servi si ca moment de despartire de sasiul lui 991, care a patruns pe scena auto in 2012.

Ceea ce trebuie sa retineti este ca, in Europa, masina poate fi deja comandata iar productia se desfasoara absolut normal. Conform oficialilor de la Porsche, preturile noului model pleaca (in State), fara taxe, de la 274.500 de dolari, iar in Europa de la 269.274 de euro. Asta inseamna peste 300.000 de dolari, dar stim ca Porsche are o altfel de politica peste ocean.

Oricare ar fi situatia, vorbim despre pretul aproximativ al unui model 911 GT2 RS, asa ca ce ofera, pentru acesti bani, noul Speedster?

Citeste continuarea articolului Porsche anunta preturile pentru noul 911 Speedster in Germania

Poate ca nu putem inca achizitiona un model Toyota Supra, dar masina a starnit interesul entuziastilor marcii, care nu sunt deloc siguri daca relatia foarte apropiata cu noul BMW Z4 nu va compromite vehiculul.

Parca pentru a-i contrazice, inginerul-sef de la Supra, Tetsuya Tada, a declarat ca modelul nu ar fi putut fi achizitionat la un pret de 100.000 de dolari fara parteneriatul cu BMW.

"O masina atat de scumpa ar fi total impotriva a tot ceea ce inseamna masinile sport Toyota", a declarat Tada. "Acesta e si motivul pentru care nu vom folosi materiale exotice, printre care se afla si fibra de carbon", a continuat oficialul japonez.

Citeste continuarea articolului Fara colaborarea cu BMW, Toyota Supra ar fi costat peste 100.000 de dolari!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare