motor

Lista stiri si informatii despre motor pe Cars.ro

Stiri si informatii despre motor

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre motor publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre motor, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: ford, ford mustang, shelby gt500, muscle car, coupe, v8, probleme, avertisment, dacia, renault, nissan, mazda, mazda3, skyactiv-x, benzina

Oficial: Noul Mustang Shelby GT500 este cel mai puternic model vandut vreodata!

Ford a confirmat, pana la urma, oficial ca noul Ford Mustang Shelby GT500 va produce 760 de cai si un cuplu-forta de 847 de Nm. Aceste cifre se potrivesc perfect promisiunii gigantului american ca va produce o noua supermasina, care va depasi 700 de cai putere.

Dupa toate informatiile, motorul noului GT500 pleaca de la propulsorul V8 de 5,2 litri de pe GT350. In aceasta versiune, masina este echipata cu o superturbina si nu mai beneficiaza de un arbore cotit plan.

In plus si extrem de important, noul propulsor este ajutat, pe noul Mustang Shelby GT500, de o cutie de viteze in sapte trepte, cu dublu-ambreiaj.

Citeste continuarea articolului Oficial: Noul Mustang Shelby GT500 este cel mai puternic model vandut vreodata!

Avertisment pentru toti posesorii de Dacia, Renault si Nissan! S-au descoperit probleme grave la motor

Avertisment pentru toti posesorii de masini Dacia, Renault si Nissan, din partea Uniunii Federale a Consumatorior, dupa aparitia unor informatii in ceea ce priveste o defectiune din fabrica la motoarele autoturismelor. „Masinile cu acest motor pot avea probleme!”, atrage atentia Uniunea.

Grupul Renault a fost somat sa rezolve de urgenta problemele ce vizeaza aproximativ 600.000 de autoturisme vandute in Europa! Filiala franceza a Uniunii informeaza ca motorul pe benzina de 1.2 litri vine cu un defect din fabricatie, iar Organizatia Consumatorilor si Utilizatorilor a cerut un punct de vedere grupului auto.

Situatia a fost descoperita dupa ce mai multi posesori ai marcilor amintite, dotate cu motor pe benzina de 1.2 litri, au reclamat probleme de ordin tehnic. Organizatia Consumatorilor si Utilizatorilor are un plan pentru remedierea defectiunilor si promite ca se va implica in acest caz pana ce toate autoturismele afectate vor fi reparate.

Citeste continuarea articolului Avertisment pentru toti posesorii de Dacia, Renault si Nissan! S-au descoperit probleme grave la motor

Dezastru la Dacia! Masinile produse la Mioveni, implicate intr-un mare scandal

Totul a pornit de la plangerea unui roman, posesor de Dacia Duster, care a descoperit problemele la motor si le-a facut publice. La momentul respectiv, reprezentantii Dacia au spus ca nu exista nicio problema, insa ulterior, au inceput sa apara si alte masini, cu aceeasi defectiune. 

In luna aprilie a acestui an, un proprietar de Dacia Duster, cu motor 1.2 TCe, s-a plans de consumul exagerat de ulei al masinii sale, insa cei de la Dacia s-au aparat afirmand ca acel consum este cauzat de faptul ca automobilul este alimentat cu GPL, iar in cazurile respective apar asemenea dificultati. Ulterior lucrurile au inceput sa se complice pentru contructorul francez Renault. Se pare ca motorul H5FT le creează multe probleme clientilor, iar acum un mare scandala sta sa izbucneasca.

Respectiva motorizare o regasim pe numeroase modele ale francezilor. Dacia Duster, Lodgy, Dokker, Renault Clio, Captur, Mégane, Scénic, Kadjar, Kangoo până la Qashqai, Juke, Pulsar Nissan sau Mercedes Citan sunt modelele, care au fost echipate cu H5FT si numarul unitatilor afectate este destul de mare. Potrivit estimarilor, peste 100.000 de masini ar fi afectate, iar constructorul din Hexagon este asteptat sa iasa cu explicatii referitoare la zvonurile aparute.

Citeste continuarea articolului Dezastru la Dacia! Masinile produse la Mioveni, implicate intr-un mare scandal

Mazda anunta primele detalii tehnice ale motorului revolutionar Skyactiv-X! Preturi in Romania!

Mazda a lansat in cursul zilei de astazi noul motor revolutionar Skyactiv-X pe benzina, acesta urmand sa fie disponibil incepand de acum incolo in echiparea noilor modele Mazda3. Cand vorbim despre noul Skyactiv-X, vorbim in primul rand despre primul propulsor comercial pe benzina care combina aprinderea prin compresie cu cea prin scanteie.

Clientii care sunt interesati de aceasta echipare pentru modelele Mazda3, pot plasa deja comenzile pe mai multe piete din Europa. Conform producatorului, primele livrari sunt estimate a se face in aceasta toamna, asa ca nu mai avem prea mult de asteptat pana vom face cunostinta cu acest motor revolutionar!

Noul model, echipat cu aceasta unitate de motorizare despre care am pomenit in randurile anterioare, poate fi comandat si de pe piata din tara noastra. Conform informatiilor, un model Mazda3 echipat astfel va porni de la un pret de 23.090 de euro, cu toate taxele incluse. Cei care se gandesc deja sa comande acest model, trebuie sa stie ca vor avea de ales intre doua versiune de echipare, si anumee GT si GT Plus. Pentru care varianta ati opta, trebuie sa fiti siguri de faptul ca ambele ofera o varietate bogata de dotari tehnologice, de elemente de design si confort.

Citeste continuarea articolului Mazda anunta primele detalii tehnice ale motorului revolutionar Skyactiv-X! Preturi in Romania!

Daca ati avut rabdare sa ne cititi pana acum, ati aflat ca BMW face cateva modificari interesante, din aceasta vara, la portofoliul sau european. Pentru noi, cea mai importanta schimbare este cea a modelului M550i, cunoscut de multi si sub numele de "M5 al celor saraci".

Prezentat in premiera pe batranul continent catre finalul anului 2016, acest sedan performant este echipat cu un motor V8 bi-turbo de 4,4 litri, care produce 456 de cai putere si un cuplu-forta de 650 Newtoni-metru.

La ce valori va ajunge versiunea modificata? Ei bine, pentru a confirma si zvonurile de anul trecut, propulsorul va atinge 523 de cai si un cuplu-forta de 750 de Nm.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M550i xDrive va beneficia de mai multa putere! Aproape la fel de puternic ca vechiul M5!

Dupa ce a trecut, in ianuarie, prin schimbari cosmetice semnificative, Seria 7 a celor de la BMW a devenit mai impunatoare, in special gratie grilei frontale masiva, mai mare cu 40 de procente decat pe versiunea anterioara, ajutand si la inaltarea partii din fata cu 50 de mm.

In primul rand, ce iese in evidenta la aceasta versiune din Seria 7 este faptul ca e vorba despre un model cu specificatii 730Li, asa ca in spatele acestei noi grile frontale se ascunde un motor pe benzina in patru cilindri, de 2,0 litri.

Asa cum va imaginati deja, suntem siguri, nu e vorba despre o masina care poate castiga o cursa in linie dreapta. Mai exact, este acelasi propulsor pe care il putem gasi pe versiunile modelelor americane BMW 330i si 530i.

Citeste continuarea articolului Gurile de aer masive ale acestui BMW 730Li LCI ascund un motor de 2 litri!

Asa cum v-ati dat, probabil, seama, Mazda este in continua miscare. Noul si mai performantul model Mazda3, versiunea imbunatatita a sedanului 6 sau varianta crossover CX-5 fac din portofoliul Mazda unul mai atragator decat vreodata.

Ei bine, in acest moment, producatorul japonez promite ceva care ne-a luat oarecum pe neasteptate, ceva extraordinar dar care va fi bine primit: construirea unor motoare cu sase pistoane in linie.

In cel mai recent raport pentru investitori al marcii, cel din luna martie, compania a confirmat, fara surle si trambite, un nou motor cu sase pistoane in linie, cu tehnologie Skyactiv-X, dar si un propulsor in sase pistoane diesel, Skyactiv-D.

Citeste continuarea articolului Mazda promite modele mai mari si noi motorizari in sase cilindri!

Porsche a prezentat modelul Cayenne Coupe, in versiune standard si turbo, acum aproape trei luni, dar ne asteptam si la alte variante in viitor. De exemplu, producatorul planifica o versiune hibrida plug-in si asta pe un SUV fabricat chiar la Stuttgart, dar si o noua varianta de top, care va lua forma unui Turbo S E-Hybrid.

Ultimul model are exact ceea ce ii trebuie pentru a deveni cel mai puternic SUV de serie produs de Grupul Volkswagen, eclipsandu-l chiar si pe puternicul Lamborghini Urus, doar cu o conditie, aceea de a beneficia de aceiasi 680 de cai putere de pe echivalentul Panamera.

Si pentru ca tocmai am vorbit despre Lamborghini, am aflat, din "surse confidentiale", ca puternicul motor bi-turbo V8 de 4,0 litri va fi instalat si pe versiunea GT a modelului coupe Cayenne. Daca va avea exact aceeasi putere ca Urus, e vorba despre 641 de cai, asa ca modelul poate fi plasat intre versiunile Turbo si Turbo S E-Hybrid.

Citeste continuarea articolului Supriza: noul Porsche Cayenne Coupe GT va beneficia de puterea lui Lamborghini Urus?

Probabil nu trebuie sa va mai spunem ca schimbul de ulei este una dintre cele mai importante operatiuni de intretinere a masinii. Acesta trebuie efectuat o data pe an sau la fiecare 10-15.000 de kilometri parcursi.

Mentenanta autovehicului este esentiala din mai multe motive, iar siguranta este pe primul loc! Longevitatea masinii este un alt motiv fundamental pentru care schimbul de ulei nu trebuie neglijat.

Daca v-ati intrebat cum arata un motor fara niciun schimb de ulei efectuat si sa experimentati pe „vehicul propriu”, in galeria de mai sus va prezentam imagini cu un motor de Audi TT fara niciun schimb de ulei dupa 135.000 de kilometri parcursi.

Citeste continuarea articolului Cum arata un motor de Audi TT fara niciun schimb de ulei dupa 135.000 de kilometri parcursi

Suntem, de obicei, extrem de deschisi atunci cand vine vorba despre modificari aduse masinilor care ne plac dar, si e de inteles, echiparea unui model Porsche 911 cu un gigantic propulsor... HEMI V8 ni se pare prea mult chiar si pentru cei mai aventurosi dintre noi.

Cu toate acestea, specialistii de la Danton Arts Kustoms lucreaza la un astfel de proiect. Imaginile ne prezinta o masina departe de a fi completa, dar care are deja montat, pe partea frontala, giganticul motor in opt cilindri de la Dodge.

Rezultatul? Pe noi ne-a mirat foarte tare: un model decapotabil 997 cu propulsie americana si motor frontal.

Citeste continuarea articolului Cineva construieste un Porsche 911 propulsat de un motor HEMI V8

Un sofer roman a dat in judecata grupul Renault, deoarece francezii ar fi vandut intetionat masini cu defectiuni la motor din fabricatie. Stefan Udrea, din Mehedinti, este nemultumit de un Dacia Duster cumparat in 2014 si in opinia lui masina se defecteaza mult mai usor din cauza problemelor pe care le are cu uleiul.

Udrea este unul dintre sutele de perosane din intreaga lume care se plange de problemele similare cu masinile Reanult si Nissan dotate cu astfel de motare. In acest caz este vorba de motorul de 1.2 Litri Tce pe benzina care intre timp a fost scos de la productie.

Renault a replicat insa la acuzatiile romanului si a declarat ca defectiunile masinii respective au aparut din cauza folosirii unei instalatii GPL neomologate. Totusi, adevarul este unul la mjiloc, in conditiile in care Renault a oferit despagubiri mai multor clienti care au folosit masini cu motoare similare.

Citeste continuarea articolului Un roman a dat in judecata Grupul Renault! Ce le reproseaza francezilor in legatura cu Dacia Duster

Va amintiti ca am mai vorbit despre motorul V12 al celor de BMW, intalnit acum pe modelele din Seria 7, si despre faptul ca e posibil sa fi ajuns la capat de drum. Pana la urma, pentru a parafraza o celebritate mondiala, Mark Twin, informatiile au fost, se pare, "mult exagerate".

Conform presei de specialitate, care a stat de vorba cu unul dintre oficialii BMW, Michael Bayer, motorul V12 va mai fi pe piata pana, cel putin, in 2023. De fapt, Bayer e de parere ca ar fi posibila chiar modificarea propulsorului in asa fel incat sa fie conform cu viitoarele norme europene.

Asta ar putea insemna ca ne vom intalni cu un BMW V12 din Seria 7 chiar dincolo de anul 2025. Dupa ce Mercedes-Benz a anuntat ca va renunta la modelul V12 din Clasa S dupa actuala generatie, e posibil ca BMW sa ramana singurul "jucator" din aceasta gama.

Citeste continuarea articolului BMW declara ca va fi dificil sa pastreze in viata motorul V12 dupa anul 2023

Una dintre cele mai dificile incercari pentru cei interesati de masinile clasice este valabilitatea limitata a pieselor de schimb. Ei bine, recent, aceasta nu mai e o problema chiar atat de mare pentru cei care vor sa restaureze versiuni ale legendarelor modele Nissan Skyline.

Anul trecut, Nissan si-a impresionat fanii dupa ce divizia de vehicule performante Nismo a anuntat ca va incepe sa reproduca piese pentru modelele mai vechi. In acest moment, spre fericirea celor care iubesc masinile Nissan, Nismo a anuntat ca va extinde aceasta operatiune, readucand pe piata legendarul motor in linie in sase pistoane RB26.

Da, ati citit corect dar, daca nu ne credeti, va mai spunem o data: Nissan va produce motorul RB26 din nou. Un propulsor complet nou si nu oricum, ci direct din fabrica!

Citeste continuarea articolului Nissan reincepe productia legendarului motor RB26, cu 6 cilindri in linie!

Vara anului trecut ne aducea in prim plan noile modele Clasa A Sedan, modele care la ora actuala sunt disponibile si pe piata auto din tara noastra. Insa, nu putini sunt cei care si-au dorit ceva mai mult, asa ca au asteptat pana la lansarea versiunilor de performanta.

Ei bine, asteptarea a luat sfarsit astazi, atunci cand cei de la Mercedes-Benz abia au prezentat noile modele Mercedes-AMG A35 Sedan. Asa cum va puteti astepta, noile modele preiau destul de elemente de la hatchback-ul AMG A35! In aceste conditii, daca erati fani ai modelului hatchback AMG A35, este imposibil sa nu va placa si versiunea sedan al acestuia!

Vorbim mai intai de toate despre motorizare, aceasta fiind preluata de la hatchback-ul AMG A35. In aceste conditii, vorbim despre o motorizare care are in centru o unitate cu capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 302 cai putere la 5.800 rpm si un cuplu maxim de 400 Nm intre 3.000 si 4.000 rpm. Noile modele AMG A35 Sedan vor beneficia de aportul unui sistem de tractiune integrala AMG Performance 4Matic.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz lanseaza noul AMG A35 Sedan

In timp ce prima varianta diesel a noului Mercedes-Benz G-Class se pregateste sa ajunga in reprezentante, zvonurile de pe piata vorbesc despre o noua versiune, mult mai puternica, la care producatorul german deja lucreaza.

Cu 282 de cai si un cuplu-forta de 600 Nm, gratie motorului in sase cilindri in linie de 2,9 litri, nu putem spune ca modelul G350d duce lipsa de putere. Pana la urma, masina accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 7,4 secunde si atinge o viteza maxima de 199 km/h.

Cu toate acestea, se pare ca specialistii de la Mercedes-Benz sunt de parere ca e nevoie de o propulsie diesel mai puternica in aceasta gama.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz pregateste modelul diesel G400d: mai multi cai putere pentru Clasa G!

Cel mai tare grand tourer al celor de la Bentley, Continental GT, se bucura de un nou motor V8, mai puternic si mai eficient. Masina a debutat, atat in versiunea coupe cat si in cea decapotabila, cu un motor bi-turbo in opt cilindri de 4.0 litri, care produce 550 de cai putere si un cuplu-forta de 770 Newtoni-metru.

Cifrele oficiale ne-au dovedit ca masinile cu motoare V8 sunt putin mai lente decat cele cu propulsoare W12. De aceea, varianta coupe GT V8 are nevoie de doar 3,9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h, mai mult cu 0,2 secunde decat timpul necesar versiunii coupe W12. Pe de alta parte, varianta decapotabila este mai lenta cu 0,1 secunde, in timp ce viteza maxima ajunge la 318 km/h.

Bentley promite nu doar "performante de top" dar si "cea mai buna eficienta", in special datorita sistemului de dezactivare a cilindrilor, care inchide patru dintre ei "in conditiile potrivite".

Citeste continuarea articolului 2019 Bentley Continental GT primeste un motor V8

Zvonurile despre versiuni S diesel care nu sunt modele crossover sau SUV exista in mediul online inca din 2011, cele mai multe dintre ele revenind pe piata in a doua jumatate a lui 2017. Chiar daca acestea se refereau la un duo Audi S6-S7, se pare ca, pana la urma, familia S5 va beneficia, in viitorul apropiat, de un "tratament" TDI.

Daca ne luam dupa aceste zvonuri, publicate recent de presa de specialitate franceza, versiunile coupe, decapotabila si sportback ale modelului S vor imprumuta motorul V6 de 3,0 litri de pe recent lansatul SQ5 TDI.

Asa cum va amintiti, probabil, acest model crossover diesel de performanta ajunge la 342 de cai putere si un cuplu-forta de 700 de Newtoni-metru. In plus, gratie unui sistem partial hibrid adaptat de pe modelul SQ7, intarzierea turbinelor nu va mai fi de actualitate.

Citeste continuarea articolului Zvonuri sau realitate? Audi S5 va beneficia si de motorizare diesel!

Volkswagen si diesel nu sunt chiar cuvintele cele mai bune impreuna in ultimii ani. Multi producatori inca mai sufera in urma scandalului "dieselgate" de acum cativa ani, printre ei si marci din Volkswagen Group, ca Porsche sau Audi, marci care au ajuns la ideea de oprire definitiva a productiei masinilor diesel.

Nu acelasi lucru se intampla, insa, cu Volkswagen. Gigantul german inca nu a depasit inca scandalul, sau cel putin asta credem noi. Cu toate acestea, producatorul german a prezentat, la Geneva Motor Show 2019, cel mai puternic bolid al marcii, un Touareg V8 TDI.

In comparatie cu modelul la moda, ID Buggy Concept complet electric, prezentat si el la Geneva, noul Touareg V8 TDI este echipat cu un propulsor monstruos.

Citeste continuarea articolului Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!

Poate ca unii dintre proprietarii modelelor mai vechi Volvo ar fi interesati de motoare mai mari si mai puternice pe masinile personale, dar compania suedeza se apropie rapid de epoca vehiculelor complet electrice.

E foarte adevarat ca Volvo este unul dintre producatorii care au, in acest moment, o gama larga de vehicule hibrid, dar asta nu inseamna ca renunta complet la vechile motoare cu combustie interna. Sau, mai exact, la propulsoarele cu aprindere prin compresie.

Aproape toate noile modele Volvo beneficiaza, inca, si de motoare diesel, iar acest lucru nu se va schimba in urmatorii cel putin 3 pana la 5 ani.

Citeste continuarea articolului Volvo va lansa ultima generatie de motoare diesel in luna iunie

Conform celor mai recente specificatii oficiale, noua hipermasina a celor de la Aston Martin, Valkyrie pe numele ei, produce nu mai putin de 1.160 de cai putere si un cuplu-forta de 900 Nm. Motorul construit de Cosworth, un V12 de 6,5 litri, poate ajunge la 11.100 de rpm, puterea maxima fiind atinsa la 10.500 rpm.

"Red Bull Advanced Technologies, Cosworth, Rimac and Integral Powertrain Ltd au fost cu adevarat fantastici in dezvoltarea acestui propulsor, rezultatul fiind un sistem hibrid care respecta normele de poluare si poate fi montat pe primul prototip al marcii", a declarat unul dintre oficialii Aston Martin, David King.

"Sunt foarte sigur, asa cum cred ca sunteti si voi, ca cea mai mare parte dintre fanii marcii de-abia asteapta sa auda si sa vada aceste masini pe circuite", a completat domnul King.

Citeste continuarea articolului Aston Martin Valkyrie: 1,160 de cai putere si 11.100 rpm!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare