mercedes-benz

Lista stiri si informatii despre mercedes-benz pe Cars.ro

Stiri si informatii despre mercedes-benz

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre mercedes-benz publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre mercedes-benz, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: brabus, mercedes-benz clasa g, unimog, rulota, romania, rolls-royce, jeep, jaguar, fiat, citroen, calin popescu tariceanu, amg, masini blindate, limuzina, pret

2018 Mercedes-Benz Clasa G modificat de Brabus! Cum poate sa arate bestia?

Nu cu mult timp in urma, specialistii de la Brabus au prezentat 125R, propria versiune a modelului decapotabil Smart ForTwo, iar acum reputabila marca din Germania a dezvaluit un proiect in intregime diferit.

Despre ce e vorba? Este una dintre primele variante ale noului Mercedes-Benz Clasa G, cei de la Brabus reusind sa puna mana pe cea mai noua versiune a modelului G500. Primele modificari? Bineinteles ca vorbim despre motorizare...

Propulsorul bi-turbo V8 de 4,0 litri a fost transformat pentru a oferi 78 de cai putere in plus, dar si 100 de Nm extra, astfel ca ajunge la 493 de cai, la 5.600 rpm, si un cuplu-forta gigantic de 710 Nm, la 2.250 rpm.

Citeste continuarea articolului 2018 Mercedes-Benz Clasa G modificat de Brabus! Cum poate sa arate bestia?

Aceasta rulota Mercedes-Benz Unimog e pregatita pentru sfarsitul lumii

Proiectata in scopuri militare si civile, Unimog este o rulota obisnuita in Europa, dar mai putin cunoscuta in SUA. E utilizata in diverse activitati, de la indepartarea zapezii pana la transportul trupelor militare.

Unimogul din articolul de astazi e un pic diferit, fiind un vehicul de agrement construit de EarthCruiser Australia. Bazat pe Unimog U 430, EarthCruiser Explorer XPR440 este o rulota construita sa reziste chiar si cand vine nedoritul sfarsit al lumii.

In partea din fata, XPR440 are o bara de protectie masiva din otel care gazduieste lampi auxiliare, inele metalice D si un troliu capabil sa traga pana la 9 000 kg. Modelul dispune, de asemenea, de un corp RV unic, cu multiple compartimente, inclusiv unul pentru un gratar in aer liber.

Citeste continuarea articolului Aceasta rulota Mercedes-Benz Unimog e pregatita pentru sfarsitul lumii

Ce masini mai conduc politicienii Romaniei?

Ce masini mai conduc politicienii, te-ai putea intreba. Si chiar daca nu este cel mai potrivit moment pentru o astfel de postare, caci proteste si un haos total in aceasta tara in care traim, haideti sa ne rupem putin de tot ceea ce inseamna aceasta dezordine si sa aflam cam ce au preferat politicienii in materie de automobile de-a lungul timpului.

Primul care a deschis ochii presei in materie de automobile super extravagante (sunt mai mult ca sigura ca poate sa fie un pleonasm, dar in cazul acesta se accepta si veti vedea si de ce): faimosul Gigi Becali. Becali venea cu un model Maybach 62 si un Rolls-Royce Phantom. Eleganta sau opulenta? As alege mai mult a doua varianta.

Calin Popescu Tariceanu a optat pentru un Mercedes-Benz fabricat in anul 2007, un FIAT din anul 1996, trei Citroen fabricate in perioade diferite si o… Lancia din 1970. Serios? Pana la urma nu ne putem pune cu pasiunea omului…

Citeste continuarea articolului Ce masini mai conduc politicienii Romaniei?

Mercedes-AMG G63 modificata de Inkas Armored Vehicles costa 1 milion de euro! Pentru ce este pregatita limuzina?

Cum faci din unul dintre cele ostentative modele de productie din lume o masina care sa iasa si mai mult in evidenta? Cel mai bun exemplu pare sa fie limuzina blindata Mercedes-Benz AMG G63 creata de cei de la Inkas Armored Vehicles.

Desi modelul off-road era deja mare si patratos, trebuie sa recunoastem ca aceasta versiune arata ca un gigantic "prajitor de paine" care te poate zdrobi oricand fara ezitare. Nu numai ca ne vom intalni cu mai mult spatiu in cabina, dar acest G63 arata de parca ar fi pregatit de un rol principal in urmatorul cap de afis al verii.

La interior, noua limuzina G63 blindata beneficiaza de remodelarea tuturor suprafetelor, care sunt imbracate in piele Alcantara si un alt tip de piele exotica. Compania a folosit o noua tehnica la capitolul cusaturi, una care mareste rezistenta in timp si are un efect vizual impecabil.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG G63 modificata de Inkas Armored Vehicles costa 1 milion de euro! Pentru ce este pregatita limuzina?

In urma cu doi ani, cei de la Mercedes-Benz ne vorbeau despre lansarea brandului EQ, un brand care sa fie format dintr-o gama de masini electrice. Vrem sau nu sa recunoastem, tendinta masinilor electrice este in continua crestere, ceea ce i-a facut pe producatori sa adopte aceasta strategie.

La Paris am putut vedea conceptul unui prim model electric care sa ajunga sub acest brand EQ, iar acum se pare ca suntem tot mai aproape de a face cunostinta cu acest model. Cu mai bine de doua luni in urma au aparut si primele imagini cu EQC, asa cum a fost numit acest model.

Germanii au pus mare pret pe dezvoltarea acestui model, muncind din plin in ultimii patru ani pentru a pune pe picioare un model perfect. Primele luni ale anului au fost utilizate de cei de la Mercedes pentru a testa modelul EQC in cele mai dificile conditii.

Citeste continuarea articolului Modelul electric Mercedes EQC-Benz va fi lansat in septembrie la Salonul Auto de la Paris 2018

Dupa ce au vorbit clar si raspicat despre 2018 Mercedes-Benz Clasa A Sedan, nemtii nu se stapanesc si aduc in prim plan un nou automobil. De data aceasta vorbim despre un bolid care a fost gandit sa iti dea batai de cap.

Daca esti pasionat de masini puternice, insa nu ai la dispozitie suma necesara pentru ceea ce vezi in galeria noastra de imagini, crede-ne ca nici ceea ce urmeaza sa-ti spun nu te va face sa te smti mai bine.

De la aspectul sau absolut extravagant, pana la ceea ce se afla sub capota, Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe este o opera de arta desavarsita. Si nu vorbim despre tuning aici, ci despre ceea ce au putut sa scoata nemtii din fabrica.

Citeste continuarea articolului 2018 Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe se poate cumpara! Ce pret are si care este versiunea vedeta?

 

Mercedes-Benz a promis intregii lumi ca nu-si va mai lua mainile de pe construit masini si iata ca se tine de cuvant. Noul lor automobil care poate sa doboare orice limite estetice a fost prezentat in urma cu cateva zile in ceva imagini cu caracter de avanpremiera.

Pasionatii marcii au fost curiosi, soferii si-au dori mai mult. Pana si cei care nu si-l pot permite, dar viseza la el… au cerut mai multe detalii.

Citeste continuarea articolului 2018 Mercedes-Benz Clasa A Sedan: iata tot ce trebuie sa stii despre el!

Atunci cand vorbim despre vanzari premium, gandul ne duce direct la cei mari trei producatori germani: Mercedes-Benz, BMW si Audi. Conform unei analize realizate in prima jumatate a anului, tot cei de la Mercedes-Benz sunt cei care conduc detasat acest clasament, cu nu mai putin de 1.19 milioane de exemplare vandute in aceste prime sase luni. Daca facem o comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, vom observa ca popularitatea celor de la Mercedes-Benz a crescut, fiind inregistrata o crestere cu 4.5 procente in legatura cu cifra de vanzari.

Este important de remarcat si ca cei de la Mercedes-Benz au obtinut o crestere spectaculoasa pe taram asiatic, practic de aici venind si acea crestere de care vorbeam mai devreme. Vanzarile din Asia au inregistrat o majorare excelenta, cu nu mai putin de 16 procente. In acelasi timp, atat vanzarile din Statele Unite, cat si din Europa au scazut. Insa sunt scaderi mici, de 1.9% peste Ocean, respectiv 1.5 in Europa.

Daca ar fi sa facem o analiza si asupra celor mai de succes modele din portofoliul constructorului de la Stattgart, am observa ca modelele Clasa E au fost vandute in peste 182.000 de unitati, in timp ce Clasa S in doar 43.000 de unitati. SUV-urile sunt in continuare la mare cautare, acestea fiind vandute intr-un numar de peste 422.000 de unitati in aceste prime sase luni ale anului 2018. Acum sa aflam si care este distanta dintre Mercedes-Benz si ceilalti doi producatori importanti din Germania!

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz, lider detasat in clasamentul vanzarilor premium

Surprizele se tin lant de cand Tesla nu mai este favorita pasionatilor de automobile electrice. Masinile electrice au fost puse pe harta, acum ceva timp in urma, datorita companiei Tesla care se zbatea inca de pe atunci sa aduca la cunostinta si existenta tehnologiei autonome. Daca ceva ani in urma Tesla avea un cuvant de spus in aceste doua tehnologii, in momentul de fata este privita ca pe un paria al industriei auto.

Si credeti ca oamenii gresesc cand adopta aceasta atitudine fata de constructorul american? Eu zic ca nu. Nu s-a produs doar o eroare de livrare a unui automobil, ci s-au produs numeroase erori in procesul de constructie al masinii, ca mai apoi judecata lui Elon Musk sa nu fie deloc logica, cerandu-le celor care platisera 1000 de dolari avans sa mai livreze 2500.

De data aceasta, vorbim despre un top viitor al constructorilor auto in zona masinilor electrice. Stim deja ca acestea reprezinta viitorul in materie de mobilitate, insa oare care sunt brandurile care vor detine suprematia?

Citeste continuarea articolului Piata masinilor electrice pierde un nume important, dar castiga alte doua! Iata despre ce este vorba!

Asemeni unei adevarate molime, "virusul" micsorarii pare sa cuprinda intreaga industrie auto si va afecta, pana la urma si modele ca C63. Masina, una de inalte performante pentru Mercedes-Benz, a aparut intr-o varianta usor refacuta la Salonul Auto de la New York 2018, insa cel care conduce departamentul AMG al gigantului german pare sa fie de parere ca viitorul va arata cumva altfel pentru bolidul cu tractiune spate.

Intr-un interviu recent, Tobias Moers, presedintele AMG, a sugerat ca din ce in ce mai serioasele reguli impuse de poluare vor avea un impact dur asupra viitoarei versiuni C63 care, se pare, va renunta la motorul bi-turbo V8 de 4,0 litri.

"Trebuie sa fim creativi si ceea ce urmaresc eu este sa atingem performanta fara sa fie neaparat vorba despre numarul de cilindri", a declarat oficialul german.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz anunta ca urmatorul C63 AMG va fi hibrid

In aceasta perioada, in care totul se micsoreaza sau devine electric, se pare ca motoarele V12 seamana din ce in ce mai mult cu un "dinozaur pe cale de disparitie".

Acesta este si motivul pentru care cei de la Mercedes-Benz sustin ca vor incerca, treptat, sa retraga din gama de motorizari propulsorul bi-turbo de 6,0 litri. Ei bine, dupa ce au renuntat la G65, se pare ca acesta este al doilea model al marcii al carui nume se termina cu "65" pentru care se completeaza actele de "pensionare".

Mai mult, surse apropiate marcii germane sustin ca modelul roadster SL65 AMG va fi scos din productie chiar in luna iulie. Cu alte cuvinte, mai avem doar cateva luni pentru a comanda aceasta versiune decapotabila de 200.000 de euro si, desi compania germana nu recunoaste inca, zilele modelului sunt numarate. Productia de la fabrica din Bremen este planificata sa se apropie de final pe la sfarsitul lunii mai.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz scoate din fabricatie modelul SL65 AMG. Sa fie oare adevarat?

Daca nu esti chiar fanul celei mai noi si foarte luxoase generatii Clasa G, Mercedes-Benz ti-a pregatit o surpriza, chiar daca asta inseamna cumva sa se "joace" cu "fructul oprit". Pe anumite piete, cum sunt cele din Germania, Orientul Mijlociu sau Australia, Mercedes-Benz vinde ceva ce poarta numele Clasa G Professional.

Despre ce este voba? Ei bine, ii putem spune o "cutie" cat se poate de simpla cu tractiune integrala si fara facilitatile scumpe si luxoase obisnuite.

Cu toate acestea, nu vorbim despre o varianta mai simpla a noului Clasa G. Modelul Professional are la baza o varianta mai veche de arhitectura, care dateaza din 1990, de cand Mercedes a impartit modelul in doua versiuni: cea luxoasa pe care o intalnim si astazi si cea de anduranta, ce poate fi recunoscuta dupa seria de pe sasiu, si anume 461.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Clasa G Professional: unde se mai vinde acest model?

Daca modele Mercedes-Benz am mai vazut tunate si am cam strambat din nas pentru ca tuningul pe Mercedes arata usor ciudatel… mai ales pe unitatile care ar trebui sa ramana cu tot ce au din fabrica pentru ca sunt construite sa vorbeasca despre eleganta, nu despre modificari, spoilere alungite, aripi pe partea dorsala sau jante mari; daca aceste modele parca nu ne ofera o imagine atat de fericita, un AMG tunat va arata intotdeauna perfect daca vreun tuner cunoscut si priceput pune mana pe el.

Cei de la Prior Design isi iau treaba in serios cu acest Mercedes-Benz AMG GT S si fac din el cea mai bestie dintre bestii. Pe o scara de la 1 la 10, Hulk i-ar da acestui GT S nota 11, si-ar strange jucariile si ar pleca acasa.

Prior Design au tunat in ideea de aerodinamicitate. Asta a fost tema principala si au respectat-o in proportie de 100%, mai ales ca absolut tot ceea ce vezi in exterior ca element aerodinamic este confectionat din fibra de carbon. Unde mai pui ca acest contrast intre negru si rosu nu face decat sa-l inraiasca pe GT S-ul celor de la Mercedes.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG GT S modificat de Prior Design este un tauras turbat! Cum l-au facut specialistii sa fie mai usor?

Niciodata nu mi-a trecut prin gand ca Mercedes-Benz ar putea sa scoata capul de sub carapace si sa aiba curaj sa fie usor high tech. Este parerea mea personala bazata pe faptul ca brandul a reusit de-a lungul timpului sa-si construiasca o reputatie de fan al elegantei clasice, nefiind un brand care sa se impuna pe piata auto cu solutii de tehnologie avansata.

Vremurile s-au schimbat pentru Mercedes (dovada o face chiar sistemul infotainment MBUX), dar si pentru consumatori si ceea ce-si doresc clientii de la masinile lor nu mai reprezinta aceeasi lista de goals-uri de acum cativa ani. Prioritatile nu mai sunt consumul sau motorul, ci tehnologia. Iar de cateva luni se pune mare accent pe masinile electrice si cele autonome.

Aproape toate brandurile auto au vorbit pana acum despre automobilele self driving, un singur glas nu a fost auzit: Mercedes-Benz. Si cum nu poti sa stai departe de trend si de ce vor clientii sau de ceea ce impune piata, a venit si randul celor de la Mercedes-Benz sa vorbeasca despre viitorul automobilelor lor in aceasta zona.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Mercedes-Benz Clasa S este despre functii autonome de nivel 3! Cand se va lansa?

Nu stiu cati dintre voi ascultati Parazitii de pe aici, dar cu siguranta stiti macar proverbul care spune ca cele mai stralucitoare diamante se gasesc in noroi. Parazitii spuneau altfel, dar nu pot sa va scriu aici. Ei, pentru ca vin dintr-o scoala care m-a invatat sa scriu mult si sunt obsedata de metafore, am sa va spun una legata de masini: trebuie sa vezi aurul acolo unde este rugina.

Desigur, usor poetic si va veti intreba ce naiba legatura are cu masinile… dar daca aruncati un ochi in galerie, va veti da seama despre ce vorbesc. Apare in prim plan un Mercedes-Benz Clasa G, insa nu unul din cele recente, ci batrana marcii. Si nu orice batrana, ci una cu nume de cod: Wolf 250GD.

Si pentru ca Wolf 250GD arata cam ca un fel de Titanic de pe fundul marii daca te-ai duce acum sa-l cauti, Legacy Overland au decis ca ar fi o idee buna sa-l transforme in cel mai tare Clasa G pe care l-ai vazut vreodata.

Citeste continuarea articolului 1990 Mercedes-Benz Clasa G se tranforma din rugina in aur! Cei de la Legacy Overland ii redau viata!

Despre tuning s-au scris multe. Si noi la fel. Si de fiecare data criticam tuningul uratel, disperat ii spun eu, si aplaudam tuningul discret. De data aceasta vom vorbi putin despre tuningul discret care ne incanta privirea de fiecare data chiar daca unii spun ca nu este vizibil. Cred ca asta este si farmecul lui, este atat de plin si complex, dar in acelasi timp aproape deloc vizibil. Trebuie doar sa stii unde sa-ti arunci ochiul si ce anume sa apreciezi.

Mercedes-Benz este un exemplu de marca auto care a vorbit intotdeauna despre rafinament si lux. Si daca de-a lungul timpului am vazut multe tuninguri pe Mercedes-Benz care ne-au dat dureri de cap, de data aceasta putem sa aducem in prim plan un tuning care nu face decat sa ne faca pofta: de condus, de libertate, de atitudine indrazneata si de viata.

Larte Design reuseste sa faca pentru un Mercedes-AMG GLE63 S Coupe un tuning discret si cu forme destul de frumoase si elegante, chiar daca se mizeaza mai mult pe atitudinea de Mercedes usor gangster si pe o imagine “golaneasca”.

Citeste continuarea articolului Larte Design modifica un Mercedes-Benz AMG GLE63 S Coupe

Se poate spune ca 2018 Mercedes-Benz Clasa X este, fara indoiala, cel mai luxos model de camioneta pe piata, dar specialistii de la Carlex Design au decis ca nu e de ajuns si au oferit masinii un "tratament" Maybach.

Grila frontala si jantele au fost imprumutate de pe modelul decapotabil in editie limitata S650, in timp ce la interior ne intalnim cu aceeasi tapiterie din piele Nappa portelanata de pe cele mai recente versiuni Maybach.

Pentru a-l diferentia si mai mult de modelul Clasa X standard, specialistii Carlex Design au decis sa "imbrace" masina cu un kit nou din fibra de carbon. In acest fel, noua versiune pare mai solida. Trebuie sa multumim, in special, noilor bare de protectie (atat pe fata cat si pe spate), noilor aripi, capacelor oglinzilor laterale si zonei din spate, dotata cu o bara sport si acoperita cu lemn de tec.

Citeste continuarea articolului 2018 Mercedes-Benz Clasa X modificat de Carlex Design! Iata cum arata limuzina camionetelor!

Cine s-ar fi gandit vreodata ca un automobil premium, elegant si stilat, luxos pana in maduva caroseriei poate sa fie… ieftin? Mai ales daca nu este second-hand, ci nou-nout. Ramai surprins atunci cand vezi ce se mai intampla in industria auto, dar Mercedes-Benz face surprize placute oricarui sofer ce isi dorea sa conduca un automobil nou si ieftin de la ei.

Nu este oare cam riscant? Cand Mercedes-Benz era cunoscut pentru masinile sale scumpe, acum se zvoneste ca vine pe piata cu o masina ieftina. De fapt, dupa cateva cautari, iti vei da seama ca este vorba despre modelul A 160. Care este acum disponibil si in Romania.

Sub capota automobilului de lux se afla un propulsor cu capacitate de 1.3 litri care poate sa dezvolte 109 cai putere. Nu-i prea mult, dar se pliaza perfect pe pretul pe care nemtii il ofera pentru acest model. Suta de kilometri este posibila intr-un timp de 10.9 secunde, iar viteza maxima pe care o atinge automobilul este de 200 km/h.

Citeste continuarea articolului 2018 Mercedes-Benz A160: cel mai ieftin model din gama este acum in Romania!

Vi se pare ca modelul C43 nu este destul de puternic? Sau ca versiunea C63 este prea scumpa? Ei bine, Mercedes-Benz ar putea avea masina potrivita pentru voi...

Gigantul german tocmai ce a inregistrat o noua marca la WIPO (Oficiul mondial pentru proprietate intelectuala), lucru care sugereaza ca in Clasa C ne vom intalni, la un moment dat, cu un model C53, asemeni versiunilor mai mari E53 si CLS 53 prezentate, la inceputul anului, in Detroit.

Nu stim, in acest moment, de cata putere va dispune o noua versiune C53, dar e vorba, in mod evident, de mai mult decat cei 385 de cai putere ai modelului C43 2019 si mai putin decat cei 469 de cai disponibili pe varianta de baza C63.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz pregateste noul C53 AMG sau sunt doar zvonuri?

Salonul Auto de la Geneva din aceasta primavara ne-a adus modelele noii generatii Mercedes-Benz Clasa A, generatie asteptata de toti pasionatii auto din diverse colturi ale lumii. Asa cum probabil stiti deja, noile modele ale celor de la Mercedes-Benz pot fi cumparate si din Romania, cel mai accesibil avand un pret cu putin peste 30.000 de euro, cu toate taxele incluse. Este vorba despre modelul A200, echipat cu o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 1.3 litri, si capabila sa dezvolte 163 de cai putere.

Cel mai puternic model pe care il puteti cumpara la ora actuala este A250. Bolidul este echipat cu o unitate de motorizare pe benzina, cu o capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 224 de cai putere si un cuplu maxim de 350 Nm. Motorul va fi cuplat la o cutie de viteze automata, cu sapte trepte si cu dublu ambroiaj. Pretul unui asemenea model, echipat astfel, trece de 36.000 de euro.

In cazul in care va doriti ceva mai mult, va trebui sa mai asteptati un pic pana ce modelul Mercedes-AMG A35 va fi lansat. Debutul acestui model este programata pentru prima parte a anului urmator, insa noi va putem da deja cateva detalii despre aceste modele.

Citeste continuarea articolului Viitorul Mercedes-AMG A35 va fi lansat in 2019 cu 300 CP sub capota
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare