mercedes-benz

Lista stiri si informatii despre mercedes-benz pe Cars.ro

Stiri si informatii despre mercedes-benz

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre mercedes-benz publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre mercedes-benz, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: toyota, cel mai valoros brand auto, bmw, mercedes-benz glb, suv, compact, mercedes-amg cla 35, shooting brake, volvo, ford, proiect, masini, comunicare, tehnologie, mercedes-benz g63 amg

Toyota ramane cel mai valoros brand auto din lume

Piata auto este o piata extrem de dinamica, intr-o continua miscare, in care concurenta a ajuns la un nivel extrem de ridicat. In aceste conditii, multi constructori auto isi disputa suprematia pe aceasta piata, titlu care are o importanta destul de mare atunci cand vine vorba despre imaginea unui producator.

Insa, asa cum probabil ca va amintiti din anii anteriori, titlul de cel mai important constructor de pe piata auto mondiala nu ii apartine unui constructor german , ci unuia asiatic, spre surprinderea multor pasionati auto. Ei bine, Toyota reuseste sa isi pastreze pozitia de cel mai valoros brand auto din lume pentru al saptelea an la rand!

Raportul anual cu privire la cele mai valoroase branduri auto din lume a fost intocmit si publicat recent de compania de cercetare de piata Kantar Millward Brown. Din acest raport aflam ca cei de la Toyota au reusit sa isi pastreze suprematia pe aceasta piata, fiind pentru al saptelea an la rand cel mai valoros brand auto din lume. Mai mult decat atat, Toyota a fost cel mai valoros brand auto din lume in 12 din cei 14 ani in care a fost realizat acest studiu, ceea ce spune multe! Mai exact, niponii au ocupat locul secund in acest top doar in doi ani din ultimii 14, adica in 2010 si in 2012.

Citeste continuarea articolului Toyota ramane cel mai valoros brand auto din lume

2020 Mercedes-Benz GLB: un nou SUV compact cu sapte locuri!

In lumea jurnalismului de specialitate, ne intalnim deseori cu termenul de "masina complet noua". De cele mai multe ori, insa, e vorba fie despre un facelift fie despre o noua versiune modificata a unui model deja existent.

Cu toate acestea, noul Mercedes-Benz GLB este chiar un model complet nou, chiar daca imprumuta multe elemente de la Clasa compacta A. Fie ca e un hacthback ori un sedan de mica dimensiune, noul GLB-Class inseamna, pentru cei interesati, un SUV clasic pe o platforma compacta, dar cu o optiune nu foarte des intalnita la acest nivel: trei randuri de scaune si sapte pasageri.

Iata un punct de plecare interesant, de vreme ce noul GLB-Class este primul model compact oferit de Mercedes-Benz cu o asemenea combinatie. Al treilea rand de scaune ofera spatiu pentru doi pasageri, cu suporturi pentru pahare intre scaune si porturi USB pentru telefoane sau alte dispozitive.

Citeste continuarea articolului 2020 Mercedes-Benz GLB: un nou SUV compact cu sapte locuri!

Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake si-a facut debutul

Nu uitati ca multe dintre masinile lansate in Europa si in alte zone ale lumii nu ajung niciodata si pe pietele americane. E vorba fie despre modele orientate spre performanta, fie despre alte tipuri de caroserie, iar americanii, asa cum stim, sunt indragosti de modelele break.

De aceea, atunci cand un producator, de cele mai multe ori de origine germana, anunta un nou model break care nu va ajunge si in America, e un pic trist, dar de inteles.

E vorba despre Mercedes-Benz, care tocmai a lansat CLA 35 AMG Shooting Brake, un break indeajuns de zvelt pentru a face pe cineva gelos. Mai mult, masina este si performanta si practica, totul imbracat intr-un pachet luxos. Ce altceva sa ne mai dorim?

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake si-a facut debutul

Proiect: Masinile Volvo, Mercedes-Benz, Ford si BMW vor putea comunica intre ele

Patru constructori de renume din lumea auto au anuntat la inceputul acestei saptamani un proiect extrem de ambitios prin care isi propun sa ofere un plus de siguranta rutiera pentru masinile lor. Mai exact, este vorba despre BMW, Mercedes-Benz, Volvo si Ford, carora li se alatura si doi furnizori de sisteme de navigatie.

Proiectul isi propune ca cei patru producatori sa utilizeze in comun informatiile transmise de soferi atunci cand acestia se afla in trafic. Mai exact, masinile celor patru branduri ar urma sa comunice intre ele prin internet pentru a furniza informatii in timp real despre conditiile din trafic.

Asadar, pe baza unor sisteme pe care soferii vor avea sarcina sa le activeze, modelele Volvo, Mercedes-Benz, BMW si Ford vor transmite pe internet o serie de informatii importante cu privire la conditiile de trafic, in timp real.

Citeste continuarea articolului Proiect: Masinile Volvo, Mercedes-Benz, Ford si BMW vor putea comunica intre ele

Mercedes-AMG G63 este fara doar si poate un model care nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare pentru pasionatii auto. Desi cu totii ne-am putea declara mai mult decat multumiti de ceea ce ofera acest G63, se pare ca tunerii de la Brabus nu au reusit sa se puna de acord in aceasta privinta.

Tocmai din acest motiv vorbim astazi despre un pachet de performanta pregatit de cei de la Brabus pentru Mercedes-AMG G63. Bineinteles, pachetul pregatit de specialistii in tuning de la Brabus aduc in fata noastra niste cifre de performanta si mai spectaculoase decat cele initiale. Ramaneti alaturi de noi pentru a afla toate detaliile proiectului celor de la Brabus!

Pana sa vorbim despre acest pachet de performanta, haideti sa ne uitam un pic si catre cele doua kit-uri de caroserie pe care ni le propun tot cei de la Brabus pentru AMG G63. Primul dintre ele se numeste Shadow 800 si va fi produs intr-o serie extrem de limitata, de doar 10 exemplare.

Citeste continuarea articolului Tunerii de la Brabus au pregatit un pachet de performanta pentru Mercedes-AMG G63

Actuala generatie Mercedes-Benz GLA a fost prezentata pentru prima data in urma cu aproape sase ani, in toamna lui 2013, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Asa cum probabil va amintiti din urma cu doi ani, cel mai mic SUV din portofoliul celor de la Mercedes-Benz a primit un update care a adus cu sine o serie de imbunatatiri care aveau rolul de a il face ceva mai actual pe o piata intr-o continua schimbare.

Ei bine, se pare ca in cele din urma germanii au decis ca SUV-ul de mici dimensiuni are nevoie de o noua generatie! Si se pare ca nu mai avem prea mult de asteptat pana ce vom face cunostinta cu noile modele!

Conform primelor informatii care au aparut despre planurile celor de la Mercedes-Benz in aceasta directie, noua generatie GLA va fi prezentata chiar in aceasta toamna, la editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt! Asadar, producatorul german vrea sa continue traditia si sa nu schimbe locul unde lanseaza noua generatie a SUV-ului GLA. Stim deja inca de acum ca noile modele vor fi construite avand la baza arhitectura MFA, adica aceeasi platforma disponibila la ora actuala pe restul compactelor din gama celor de la Mercedes-Benz!

Citeste continuarea articolului Noua generatie Mercedes-Benz GLA ar putea fi lansata la Frankfurt

Mercedes-Benz a anuntat ca va lansa pana la finalul anului 2022 un model sedan electric de clasa mare, acesta urmand sa fie un rival pentru Tesla Model S. Bineinteles, noul model va face parte din gama EQ a producatorului german, acest brand urmand sa includa exclusiv modele electrice.

Asa cum probabil ca va amintiti deja, primul model din familia EQ a fost SUV-ul EQC, un model care a fost primit foarte bine de fanii marcii. Conform strategiei pe care si-au insusit-o cei de la Mercedes-Benz, gama EQ va trebui sa includa pana la finele anului 2022 nu mai putin de sase modele.

Lasandu-l la o parte pe EQC, primul model din aceasta gama, cei de la Mercedes vor prezenta in curand EQV. Versiunea de pre-serie a acestui model a fost deja prezentata de germani in cadrul Salonului Auto de la Geneva, insa versiunea de serie ne va fi prezentata abia spre sfarsitul acestui an.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz pregateste un sedan electric de clasa mare

Data de 1 iunie vine cu o schimbare de conducere in cazul Mercedes-Benz Romania, Philipp Hagenburger plecand din functia sa de CEO dupa trei ani de activitate. Fotoliul de CEO al diviziei Mercedes-Benz Romania va fi preluat de Martin Schulz, Head of Product & Marketing in cadrul Mercedes-Benz Korea la acest moment.

Martin Schulz face parte din echipa producatorului german de nu mai putin de 20 de ani, dovedindu-si de-a lungul timpului priceperea si devotamentul fata de constructor. Va povestim in randurile urmatoare mai multe informatii despre acest Martin Schulz si despre planurile sale la conducerea Mercedes-Benz Romania!

Asa cum spuneam si mai devreme, Martin Schulz a intrat in echipa celor de la Mercedes-Benz in urma cu nu mai putin de 20 de ani. Parcursul sau profesionat din toti acesti ani a inclus atributii in mai multe tari. Spre exemplu, Schulz a fost responsabil in ultimii ani de activitatile de vanzari si marketing din Vietnam si Thailanda. Incepand cu anul 2016, Martin Schulz a ocupat functia de head of Product & Marketing in cadrul diviziei coreene a producatorului german.

Citeste continuarea articolului Martin Schulz va prelua functia de CEO al Mercedes-Benz Romania

Conform celor mai recente informatii, productia versiunii de top Mercedes-AMG SL 63 se va opri la finalul lunii mai 2019. Presa de specialitate sustine ca informatiile vin chiar de la AMG, dar nu avem inca o confirmare oficiala.

Cu toate acestea, presa a discutat mult despre motivul opririi productiei, care ar putea avea legatura cu dificultatile producatorului german de a face din motorul V8 bi-turbo de 5,5 litri un propulsor care sa respecte normele de poluare europene.

Ca dovada a acestei teorii sta si faptul ca Mercedes-Benz a redus, in Europa, puterea cu 13 cai, pana la 563 de cai, in timp ce, in Statele Unite, puterea ramane la 577 de cai.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz va opri productia modelului AMG SL 63 la finalul acestei luni

Mercedes-Benz Romania se pregateste sa intre intr-o noua era, sub comanda lui Martin Schulz (45 de ani), in prezent Head of Product & Marketing in cadrul Mercedes-Benz Korea. Acesta ii va lua locul lui Philipp Hagenburger, incepand cu 1 iunie.

Desi poate parea o retrogradare in functie pentru Philipp Hagenburger, nu va fi deloc asa. De la 1 mai 2019, acesta a fost in echipa Daimler South East Asia Pte. Ltd, in calitate de CEO. Aceasta promovare s-a datorat modului in care Hagenburger a administrat activitatile diviziei de Passenger Cars si cum a condus Mercedes-Benz Romania in ultimii trei ani.

Despre Martin Schulz se stie ca face parte din echipa Mercedes-Benz de mai bine de 20 de ani. In ultimii ani, a fost responsabil de activitatile de Sales & Marketing din Vietnam si Thailanda si, din 2016, a ocupat functia de Head of Product & Marketing, Mercedes-Benz Korea.

Citeste continuarea articolului Schimbari la conducerea Mercedes-Benz Romania. Cine va fi noul director general

La inceputul acestei luni, va spuneam ca exista posibilitatea aparitiei pe piata a unei noi versiuni Mercedes-Benz GLE, masina care isi va gasi locul deasupra modelelor GLE 450 si GLE 53 (modificata de AMG).

Ei bine, zvonurile au fost adevarate, recent Mercedes-Benz prezentand noul GLE 580, model cu propulsie V8 partial hibrida.

Noul GLE este echipat cu un propulsor familiar, celebrul V8 bi-turbo de 4,0 litri, modificat pentru a genera 483 de cai si 700 de Newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Noul Mercedes-Benz GLE 580: electrificare si un motor V8!

Foarte putine modele au ajuns la statutul de celebritate al faimosului model Mercedes-Benz 300SL Gullwing, pe care multi dintre indragostitii de patru roti inca il vad ca fiind prima super-masina din lume.

Exemplarul pe care il vedeti in imagini este doar unul dintre cele 308 de unitati produse in 1956 si este finisat in gri grafit la exterior si gri deschis la interior, lucru care il face si mai dezirabil.

Mai mult, masina este, deocamdata, in proprietatea cunoscutei companii Bring A Trailer, dar acest lucru se va schimba curand, de vreme ce va fi vanduta la licitatie.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz 300SL Gullwing din 1956: definitia unui clasic de un milion de dolari!

Ziua de astazi este importanta pentru cei de la Daimler, noul CEO Ola Kallenius urmand sa isi intre in drepturi la conducerea grupului. Acesta preia functie suprema de conducere de la fostul CEO al celor de la Daimler, si anume Dieter Zetsche.

Asa cum este si normal, fiecare conducator vine cu planurile si cu conceptiile proprii la conducerea unei companii, dorindu-si sa isi impuna rapid stilul propriu de management. Se pare ca asa se va intampla si cu Ola Kallenius, care a pregatit deja cateva decizii importante pentru constructorul german. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba!

Ola Kallenius preia functia de CEO al Daimler cu un program amplu de reorganizare in mana. Unul dintre cele mai importante puncte cuprinse in acest plan de reorganizare este cel care se refera la taierea costurilor cu nu mai putin de 20%. De asemenea, suedezul se pare ca ia in calcul si regandirea unor parteneriate pe care cei de la Daimler le au la acest moment cu alte companii.

Citeste continuarea articolului Noul CEO al Daimler planuieste taierea costurilor cu 20%

Daca va numarati printre cei care sunt de parere ca cea mai recenta generatie Mercedes-AMG G63 este modelul SUV pe care trebuie sa il aiba, probabil ca va puteti permite sa cheltuiti aproximativ 150.000 de dolari pe unul.

Mai mult, daca sunteti interesat ca masina pe care o conduceti sa iasa cumva in evidenta in parcarea clubului pe care il frecventati in mod obisnuit, ar trebui sa va ganditi serios si la un kit de caroserie altfel, in asa fel incat valetul sa nu va ofere cheile gresite.

Una dintre optiuni este kitul "Inferno" al celor de la TopCar, care pleaca de la peste 20.000 de dolari desi, daca va intereseaza toate optiunile, adica pragurile laterale, spoilerul de pe acoperis, luminile LED suplimentare, iesirile sistemului de esapament si emblemele rechin, acesta poate depasi 30.000 de dolari.

Citeste continuarea articolului Asa arata Mercedes-AMG G63 cu un kit de caroserie Inferno de la TopCar

Poate va mai amintiti ca modelul Mercedes-Benz 500E a fost varful Seriei W124 dar AMG, pe vremea aceea un tuner independent, a decis sa lanseze o varianta si mai buna a acestui sedan V8. Acesta a fost botezat E60 AMG si a aparut pe piata catre finalul vietii lui Mercedes-Benz 500E.

Avand la baza acest legendar model 500E, construit, asa cum bine ne amintim, chiar de Porsche, masina a reprezentat varful de gama al generatiei W124.

Nimeni nu stie cu exactitate cate unitati a construit atunci AMG, dar specialistii din lumea auto si fanii marcii au cazut de acord ca tunerul a lucrat manual la 100 pana la 150 de exemplare.

Citeste continuarea articolului Mercedes E60 AMG din 1995: o versiune modificata a lui 500E de 150.000 de euro

Asa cum ne-a obisnuit in fiecare luna, segmentul premium ne ofera de fiecare data o batalie extrem de interesanta in materie de vanzari intre cei trei mari producatori germani: Mercedes-Benz, BMW, respectiv Audi. Cum suntem deja la jumatatea lunii mai, haideti sa ne uitam pe cifrele inregistrate in aprilie si sa vedem care mai este situatia la nivel general dupa primele patru luni ale acestui an.

Pana sa trecem la detalii, trebuie sa spunem insa ca segmentul premium se confrunta in aceasta perioada cu o scadere a vanzarilor la nivel global, acestea fiind afectate de introducerea noilor teste WLTP si de declinul popularitatii modelelor echipate cu sisteme de motorizare diesel.

Mercedes-Benz a ramas si in luna aprilie cel mai bine vandut constructor la nivel mondial, cu o cifra de vanzari care a ajuns la 182.000 de unitati. Totusi, chiar si in aceste conditii, in comparatie cu aceeasi luna aprilie a anului trecut avem o scadere a vanzarilor cu 5.5%. Producatorul german a inregistrat scaderi ale cifrelor de vanzare pe toate pietele pe care activeaza, cu exceptia Chinei.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz obtine cele mai bune vanzari in segmentul premium in luna aprilie

Inceputul anului curent aducea cu sine prezentarea noului Clasa V facelift al celor de la Mercedes-Benz, monovolumul primind o serie de modificari de design si un upgrade din punct de vedere tehnic. Mai exact, vorbim despre o noua unitate de motorizare diesel si despre o transmisie automata cu noua rapoarte.

A trecut ceva timp de la evenimentul de lansare organizat de cei de la Mercedes-Benz, iar la inceputul acestei saptamani am aflat ca noul Clasa V facelift a intrat in linia de productie. Conform informatiilor furnizate de cei de la Mercedes, modelele Clasa V facelift se vor fabrica in cazul uzinei din Vitoria, Spania.

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, facelift-ul despre care vorbim acum aduce cu sine o serie de modificari de ordin estetice. Spre exemplu, daca ne uitam la noile modele, vom putea remarca in partea din fata a masinii o noua grila frontala care a fost restilizata. De asemenea, nu putem sa nu observam nici noile spoilere la care au apelat germanii si nici prizele de aer de dimensiuni ceva mai generoase. Chiar daca nu vorbim despre modificari substantiale din acest punct de vedere, putem sa spunem ca modelele Clasa V au primit o improspatare de care chiar aveau nevoie!

Citeste continuarea articolului Productia noilor modele Mercedes-Benz Clasa V Facelift a debutat in Spania

Atunci cand vorbim despre design in lumea auto, trebuie sa recunoastem ca cei de la Mercedes-Benz nu au mai iesit de multa vreme in evidenta. Intorcandu-ne in trecut, in anii '60-'70, liniile subtile si stilul clasic al masinilor marcii par sa faca din modelele moderne, in comparatie, vehicule cel putin extrem de "incarcate".

E momentul sa intre in scena David Obendorfer, un artist extrem de talentat din lumea auto, care reuseste sa surprinda amanuntele si a decis sa se ocupe putin de sedanul actual din Clasa E si sa-l transforme intr-o interpretare moderna a trecutului. Rezultatul este ceea ce Obendorfer numeste conceptul Icon E.

Pe scurt, e vorba despre o interpretare moderna a foarte cunoscutului sedan W115, care a ajuns pe piata in 1968. Intr-o declaratie scurta, Obendorfer se refera la orientarea verticala a farurilor ca la un punct de plecare in acest proiect. Mai mult, artistul descrie aceasta tema ca fiind una de un "lux modest", cu modificari minimaliste atat la exterior, cat si la interior.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Icon E Fan Concept: asa arata o versiune moderna W115!

Luptele pe "frontul" modelelor crossover sunt reale, dar noul Mercedes-Benz GLS pare sa fie pregatit. Masina, aflata la a treia generatie, a fost complet refacuta, are trei randuri de scaune si, cu doua noi motorizari, tehnologie din belsug si spatiu serios la interior, este mult mai buna decat predecesoarea sa. In plus, modelul debuteaza la editia de anul acesta New York Auto Show.

Noul GLS va beneficia de doua versiuni. Modelul de baza, GLS 450, este echipat cu un motor in linie in sase pistoane de 3,0 litri, care produce 362 de cai si un cuplu-forta de 500 de Newtoni-metri. Versiunea mai puternica, GLS 580, este echipata cu un propulsor V8 bi-turbo de 4,0 litri, cu tehnologie hibrida V8, care produce 483 de cai si un cuplu-forta de 699 de Nm.

Ambele variante ale lui GLS sunt cuplate la aceeasi cutie de viteze automata in noua trepte si la un sistem de tractiune integrala 4Matic. Asta ofera abilitatea modelelor sa sprinteze pana la 100 de km/h in 5,9 si 5,2 secunde si sa atinga o viteza maxima de 209 km/h.

Ca si pe mai micul GLE, noul GLS beneficiaza si de sistemul E-Active Body Control, e adevarat ca optiune. Suspensia hidro-pneumatica, alimentata de un sistem de 48 de volti ajutat de baterii, ajuta acest vehicul cu trei randuri de scaune sa descopere gaurile din drum sau sa iasa din situatii off-road, cum ar fi nisipul, noroiul sau piatra.

Citeste continuarea articolului Noul Mercedes-Benz GLS: un debut cu motorizare V8 bi-turbo si spatiu pentru sapte pasageri!

A venit si momentul acela, moment in care Mercedes-Benz a prezentat noul GLB Concept. E vorba despre o masina care pregateste un nou produs de serie, "model care ne ofera cateva idei despre ce se poate construi pe o asemenea platforma, alaturi de GLA", conform marcii.

Daca ar trebui sa descriem acest studiu in doar cateva cuvinte, e vorba despre o versiune mai dura a unui crossover de mici dimensiuni, care, prin dimensiunile sale robuste, seamana cu un GLK (precursorul lui GLC).

Din fericire, avem deja cateva informatii esentiale despre GLB, asa ca n-ar fi rau sa incepem cu numerele. In primul rand, masina are 4,62 de m in lungime si un ampatament de 2,82 m care, surpriza, inseamna spatiu interior suficient pentru trei randuri de scaune si sapte pasageri.

Citeste continuarea articolului Conceptul Mercedes-Benz GLB: imagine off-road, tractiune fata si 7 locuri!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare