mercedes-benz clasa e

Lista stiri si informatii despre mercedes-benz clasa e pe Cars.ro

Stiri si informatii despre mercedes-benz clasa e

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre mercedes-benz clasa e publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre mercedes-benz clasa e, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: mercedes-benz clasa e, masini second hand, plug-in hybrid, mercedes-benz e300e, mercedes-benz e300de, amg 53, hibrid, mercedes-benz e63 amg, coupe, motor, v8, mcchip dkr, wheelsandmore, amg, masini sport

Mercedes-Benz E220, record de kilometri? Cat cere proprietarul pe masina

Modelul are toate sansele sa fie un Mercedes-Benz cu cei mai multi kilometri inregistrati la bord pentru o unitate inregistrata in Romania. Masina care se vinde pe site-urile de specialitate are o tapiterie de piele, scaune incalzite, dar si senzori de parcare, pe langa jantele de aliaj si optiunea de pilot automat.

Mercedes-Benz E220 are un motor diesel de 2.2 litri si 160 cp cu o cutie automata si un sistem de tractiune spate. Cu astfel de dotari nici nu este mirare ca se poate realiza accelerarea de la 0 la 100 km/h in mai putin de 10 secunde.

Masina cu peste jumatate de kilometri rulati o putem achizitiona la doar 3.900 de euro. Pretul nu este unul deloc mare in conditiile in care la aceasta suma nu putem sa avem pretentii prea mari la marcile de top. In schimb, daca vrem ceva mai nou ne putem multumi cu marci mai putin cunoscute, dar mai noi.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz E220, record de kilometri? Cat cere proprietarul pe masina

Mercedes-Benz prezinta versiunile Clasa E plug-in hybrid: E300e si E300de

Toamna acestui an aduce cu sine mai multe versiuni noi destinate modelelor Mercedes-Benz Clasa E. Constructorul german a pregatit pentru aceste modele atat o varianta plug-in hybrid benzina-electric, cat si o varianta plug-in hybrid diesel-electric. Vorbim in randurile urmatoare despre caracteristicile fiecarei variante in parte, asa ca ramaneti alaturi de noi in cazul in care sunteti interesati de aceste noutati pe care ni le-au pregatit cei de la Mercedes-Benz!

Mai intai avem aceasta versiune E300e, care este o versiune plug-in hybrid benzina-electric si care va fi disponibila exclusiv pe sedanul de clasa mare. Apoi avem versiunea E300de, care este o versiune plug-in hybrid diesel-electric si care va fi disponibila atat pe varianta sedan, cat si pe varianta break. Haideti sa vedem ce poate fiecare versiune in parte!

Versiunea E300e aduce cu sine o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 2.0 litri, capabila sa genereze 211 cai putere la 5.500 rpm, respectiv un cuplu maxim de 350 Nm intre 1.200 si 4.000 rpm. Alaturi ii sta o unitate de motorizare electrica care este capabila sa dezvolte 90kW, echivalentul a 122 de cai putere. In aceste conditii, sistemul este capabil sa dezvolte o putere totala de 322 de cai si un cuplu maxim de 700 Nm. Unitatea electrica este sustinuta de un acumulator cu o capacitate de 13.5 kWh.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz prezinta versiunile Clasa E plug-in hybrid: E300e si E300de

2018 Mercedes-Benz E53 AMG foloseste un motor impresionant! Cai cai putere dezvolta acesta?

Mercedes-Benz a mai lansat doua noi masini din Clasa E. Mai exact, marca germana a prezentat oficial doua noi versiuni cel putin interesante: E53 AMG sedan si E53 Estate (T-Modell sau break).

Cele doua modele vor inlocui pe piata actualele versiuni E43 4MATIC si, conform oficialilor de la Mercedes-Benz, "vor oferi cumparatorilor o posibilitate subtila de a patrunde in universul AMG".

Ambele masini vor fi propulsate de motoare bi-turbo in sase cilindri de 3,0 litri, completate si de cate un compresor electric auxiliar EQ Boost. Acest motor electric poate produce 21 de cai putere si un cuplu-forta de 250 de Newtoni-metru, insa puterea totala ajunge la 429 cp si un cuplu-forta de 520 Nm.

Citeste continuarea articolului 2018 Mercedes-Benz E53 AMG foloseste un motor impresionant! Cai cai putere dezvolta acesta?

Mercedes-Benz E350 sufera un transplant de motor! Ce suflet bate acum sub capota modelului nemtesc?

Odata cu trecerea timpului, apar si pentru modelele ceva mai vechiute modificarile mult dorite ale pasionatilor de automobile. Nu vorbim de o masina oarecare, ci de brand-ul numarul unu pe piata mondiala, Mercedes-Benz.

Acest brand ce imbraca rafinamentul unui autovehicul din cea mai de lux gama incepe sa beneficieze de modificari din partea pasionatilor de automobilism.

In anul 2000, Mercedes-Benz lanseaza primul Clasa E Coupe, modelul C207 fiind dotat cu motorizari cu pana la opt cilindri. Din nefericire pentru fanii automobilului din Stuttgart cu doua portiere, modelul nu a fost comercilizat niciodata in versiunea E63 AMG, modelul fiind disponibil doar in variantele de coroserie de tip sedan si break.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz E350 sufera un transplant de motor! Ce suflet bate acum sub capota modelului nemtesc?

Daca vorbim de Mercedes-Benz, vorbim de brand-ul cu cele mai multe unitati de lux vandute in anul 2017 aproximativ 2,3 milioane la nivel mondial. Nici specialistii de la Wheelsandmore nu se lasa mai prejos si investesc masiv in gama de top a brand-ului din Stuttgart. Astfel, acestia dezvolta si construiesc noi pachete de tuning destinate clasei E, ce se adreseaza versiunilor E400, E 43 AMG, E63 AMG sau E63S.

Specialistii din cadrul turneului Wheelsandmore prezinta pachetul de tuning ce aduce atat modificari substantiale propulsorului caruia ii confera o crestere deosebita in materie de putere, cat si schimbari remarcabile de ordin estetic.

Specialistii turneului si autorii pachetului premium dezvoltat special pentru Mercedes pun la dispozitie cateva seturi de jante cu diametrul de 20 sau 21 de inch, dar si diferite elemente aerodinamice cromate sau in nuanta culorii automobilului, toate in functie de optiunile dorite de client.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Clasa E primeste si mai multa putere de la Wheelsandmore

Celebrul personaj de comedie aproape muta din zilele noastre este Mr. Bean. Daca nu il cunoasteti pe seninul barbat care-si flutura degetul mijlociu in fata soferilor si care isi usuca pantalonii la uscatorul baii dintr-un restaurant… e cazul sa faceti cunostinta cu el prin intermediul masinii lui.

Mr. Bean isi vinde masina. Si daca nu stiti cine sta in spatele personajului, aflati ca Rowan Atkinson este cel care a dat viata celui mai indragit personaj din lumea comediei. Cu toate ca interpreteaza un barbat aproape prostut, care umbla dupa el cu ursuletul norocos si care pare desprins de realitatea in care traieste, Rowan a studiat inginerie electrica, este casatorit si are doi copii.

In general, oamenii destepti pot juca roluri in care personajul este prost bata. Destept cum il stim, Rowan Atkinson s-a hotarat sa se desparta de masina lui confectionata manual. Vorbim despre un Mercedes-Benz 500E care a ajuns pe mana celor de la Porsche la inceputul anilor ‘90, cei din urma asambland manual fiecare particica din masina celebrului actor.

Citeste continuarea articolului Mr. Bean isi scoate masina la licitatie! Despre ce masina este vorba si cand va avea loc vanzarea?

Performantele unor modele de genul Mercedes-AMG 43 sau 63 au creat, in ultimii ani, o bresa serioasa intre versiunile de top ale gamei si restul reprezentantelor marcii.

Era de asteptat, insa nu ne-am gandit niciodata ca producatorul german va renunta la aceste apelative pentru un model nou, cu numarul de serie 53, care va debuta pe piata sub forma unui CLS53 pana la finalul anului 2018, in timp ce restul variantelor il vor urma pe acesta.

Intr-un interviu recent, seful de la Mercedes-AMG, Tobias Moers, a confirmat ca ca CLS va fi primul vehicul care va adopta acest numar (53) si ca, imediat dupa el, vor aparea si versiunile Clasei E.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz ia in calcul o versiune AMG 53 pentru Clasa E Coupe si Cabrio

Mercedes-Benz a prezentat, in urma cu aproape un an, versiunea concurenta pe piata pentru Audi A6 Allroad, si anume E-Class All-Terrain.

Cu o caroserie supla, o garda la sol de 156 de mm si un sistem de tractiune integrala 4Matic oferit standard, Mercedes-Benz E-Class All-Terrain este alternativa perfecta la un SUV.

Nebunia, insa, nu se opreste aici: unul dintre inginerii implicati in dezvoltarea modelului a decis sa duca lucrurile si mai departe si a creat o versiune si mai dura a masinii, de aceasta data E-Class All-Terrain 4x4².

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4x4² exista si este cu adevarat spectaculos

Mercedes-Benz se afla in continua miscare si lanseaza noul E Cabrio, asa ca familia clasei E se intregeste cu noul model decapotabil in patru locuri. Acoperisul textil se imbina elegant cu design-ul senzual, cel mai inalt grad de confort si cele mai noi tehnologii. Insa cel mai bine o puteti admira in showroom-uri incepand cu luna septembrie a acestui an. Pretul de pornire este de 54.228 euro, ceea ce se prezinta ca un pret decent pentru o astfel de masina. Pentru ca vorbim despre lansare din septembrie a noului Mercedes-Benz Clasa E Cabrio, am sa va dau cateva detalii despre el pana o sa ajungem sa-l vedem pe viu.

Este ceva mai mare ca dimensiune fata de versiunea precedesoare. Confortul soferului este sporit prin prisma design-ului interior si al scaunelor care se monteaza pe noul model, special create pentru a avea un maxim de confort la drum lung, atat pentru sofer, cat si pentru pasageri. Daca tot am ajuns in interiorul masinii, haideti sa ne facem confortabili si sa vorbim putin despre ce gasim aici.

In primul rand, stim cu totii ca traim vremuri in care bateria telefonului se descarca mult mai repede pentru ca il utilizam la capacitate maxima si poate ca nu de multe ori ne plimbam cu cablul de reincarcare dupa noi, asa ca cei de la Mercedes-Benz au gandit un sistem wireless de reincarcare a telefonului. Daca tot ne aflam in zona digitala, trebuie sa stiti ca veti putea sa deblocati portierele pe cale digitala.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz anunta preturile pentru noul Clasa E Cabrio

Nu am mai vorbit de ceva timp despre specialistii in tuning de la atelierul Brabus, insa iata ca a venit momentul sa admiram un nou model la care acestia au lucrat in ultima vreme. Bineinteles, este un model din portofoliul Mercedes, acestia obsinuindu-ne de-a lungul timpului sa isi indrepte atentia catre modelele producatorului german.

De data asta vorbim despre un model Mercedes-Benz Clasa E T-Modell, caruia cei de la Brabus au facut in asa fel incat sa ni-l prezinte acum mult mai puternic. Nu de alta, dar acei fani ai producatorului german care nu sunt multumiti cu ceea ce aduce in plus varianta de performanta AMG, nu au decat sa apeleze la aceste pachete de tuning realizate de specialistii in tuning de la Brabus. Haideti sa vedem ce surprize ne-au pregatit de data asta cu Clasa E T-Modell!

In primul rand, Mercedes-Benz Clasa E T-Modell tunat de Brabus vine cu cateva modificari de ordin estetic, care pot fi regasite atat la nivel infatisarii exterioare, cat si la nivelul habitaclului. Avem un pachet aerodinamic pus la punct de cei de la Brabus in asa fel incat imbunatatirile tehnice aduse de tuningul lor sa fie remarcate imediat.

Citeste continuarea articolului Brabus ne prezinta un Mercedes-Benz E-Class T-Modell mult imbunatatit

Mercedes-Benz ne-a aratat in ultimii ani ca este capabila, fara dar si poate, sa schimbe strategiile din mers si sa urce astfel in topul preferintelor clientilor. Daca in urma cu ceva timp vorbeam despre decizia producatorului german de a intra in lupta din segmentul SUV-urilor coupe, iata ca acum avem certitudinea ca aceasta a fost o miscare buna care a asigurat constructorului o intreaga serie de clienti si sustinatori noi.

O dovada a spuselor noastre sunt si statisticile cu privire la vanzarile inregistrate la nivel mondial. Spre exemplu, anul trecut le-a adus celor de la Mercedes-Benz o bine meritata victorie impotriva celor de la BMW, respectiv Audi.

Continuand aceasta strategie de expansiune a portofoliului, care s-a si dovedit a fi castigatoare, reprezentantii conducerii Mercedes-Benz si-au dat seama ca pot accesa noi zone ale lumii auto. Asa se face ca in toamna anului trecut am aflat despre debutul producatorului german in segmentul break-urilor cross, segment dominat pana acum fara indoiala de cei de la Audi si Volvo.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2017 Mercedes-Benz Clasa E All-Terrain

In majoritatea industriilor, ceea ce face lucrurile mai interesante este rivalitatea. In fotbal, de exemplu, toti suntem familiari cu marea rivalitate dintre Barcelona si Real Madrid.

Ei bine, in lumea auto, una dintre cele mai vechi rivalitati este cea dintre Ferrari si Lamborghini. Nici prezentul nu putea duce lipsa de competitie, asa ca iata o rivalitate nascuta din nevoie de mai bun: Seria 5 (G30) de la BMW impotriva Clasei E (W123) de la Mercedes-Benz.

Ce face aceasta competitie mai interesanta, este faptul ca cele doua modele apartin clasei medii executive si amandoua sunt masini de lux.

Citeste continuarea articolului Comparatia saptamanii: Mercedes-Benz Clasa E (W213) sau BMW Seria 5 (G30)?

Imediat ce comentariile online se vor linisti, speram ca modelul 2017 Mercedes-Benz E-Class sa fie vazut asa cum este cu adevarat: primul sedan facut la Stuttgart care imbraca tehnologii de-a dreptul de speriat intr-un corp de recunoscut.

Poate ca design-ul exterior este un pic prea dragut, dar suntem siguri ca Mercedes-Benz va incerca sa repare acest impediment cu patru linii diferite, in functie de piata de vanzare.

Modelul de baza, care va deveni curand si masina taxi favorita a Germaniei, va ramane la grila clasica a marcii, apropiata de versiunile Exclusive, la care se vor adauga si cateva detalii de lux. Atat varianta Avantgarde cat si AMG Line au grile sport, cu o emblema de dimensiuni mai generoase postata pe mijlocul acestora.

Citeste continuarea articolului Tehnologia de pe noul Mercedes-Benz E-Class este cu adevarat impresionanta! Iata de ce!

Am tot discutat saptamana trecuta despre Volkswagen Arteon, noul model prezentat de producatorul german in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Dupa ce am aflat detaliile tehnice ale modelelor, a venit randul sa aflam si preturile de la care acestia pornesc pe piata auto din Germania. Si, desi stiam deja ca nu vor fi niste preturi mici, nu mica ne-a fost mirarea cand am vazut ca pretul minim la care poate fi achizitional un model echipat cu motorizarea de top se apropie de 50.000 de euro.

EI bine, acum a venit randul sa ii ascultam pe reprezentantii constructorului de la Wolfsburg care ne aduc motive suplimentare care ar trebui sa ne faca sa ne gandim mai serios la un model Arteon. Acestia spera fara dar si poate ca noul model va fura un procent semnificativ de clienti ai modelelor rivale BMW Seria 5, respectiv Mercedes-Benz Clasa E.

In primul rand stim despre noul Arteon ca se pozitioneaza in portofoliul Volkswagen deasupra modelului Passat. Daca Passat este un model care se incadreaza mai mult in categoria „business”, Arteon vrea sa impresioneze prin aspectul sau exterior agresiv si sportiv. Cu toate acestea, producatorul german se adreseaza in continuare prin Arteon unui public format si din familisti, dar care isi doresc ceva mai multa sportivitate in domeniul auto. De asemenea, publicul tinta spre care cei de la Volkswagen isi indreapta atentia este format din antreprenori sau angajati cu functii importante.

Citeste continuarea articolului Noul VW Arteon vrea sa fure clientii modelelor BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E

Nu mai este mult pana ce adierea calda de primavara ne va vantura pe la urechi si ne va face sa ne gandim din ce in ce mai tare la drumul catre o plaja insorita de pe litoral. Tot la acest gand ne duc si cei de la Mercedes-Benz care tocmai ce au prezentat la Geneva modelele noii generatii Clasa E Cabriolet. Si nu este o lansare oarecare, anul acesta marcand 25 de ani de la lansarea primei generatii.

Asa cum probabil ne asteptam cu totii, noile modele imprumuta la nivelul aspectului exterior multe dintre elementele regasite pe versiunea coupe. Noua generatie castiga insa la capitolul ampatament, noile modele aducand pentru pasagerii din spate un spatiu ceva mai mare. Noua formula de dimensiuni pentru aceasta generatie se prezinta astfel: 4826 mm x 1860 mm x 1428 mm.

Totodata, reprezentantii producatorului vorbesc si despre o imbunatatire in ceea ce priveste rigiditatea structurala care se prezinta acum la aproximativ acelasi nivel cu cea a versiunii coupe. Acest lucru se datoreaza otelului si aliajului din aluminiu din care a fost realizata structura caroseriei.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz prezinta la Geneva noul Clasa E Cabriolet

Incepand de astazi intram in ultima parte a lunii februarie, ceea ce inseamna ca si pregatirile pentru Salonul Auto de la Geneva intra pe ultima suta de metri. Marii producatori auto europeni si nu numai sunt pregatiti sa isi lanseze noile modele si sa isi dezvaluie surprizele pe care le-au pregatit pentru pasionatii auto din toate colturile lumii. Salonul Auto de la Geneva este primul mare eveniment auto al anului desfasurat la nivel european, ceea ce atrage cu sine o implicare mai mare a tuturor partilor.

Vorbim astazi despre cei de la Mercedes-Benz care tocmai au confirmat la sfarsitul saptamanii trecute ca standul de la Geneva va fi locul in care vom putea face cunostinta cu modelele noii generatii Clasa E Cabrio.

Asadar, dupa prezentarea din luna ianuarie a anului trecut a noii generatii a sedanului premium Clasa E, acum vine randul si modelelor decapotabile sa ne incante privirile si sa ne faca sa ne gandim la vara care se apropie cu pasi repezi. Este si greu sa nu ne imaginam la volanul unui astfel de model in drum spre vacanta mult visata de pe litoral ...

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz se pregateste sa lanseze noua generatie Clasa E Cabrio la Geneva

Casa de tuning Brabus s-a axat pe brandul Mercedes-Benz inca din 1977, atunci cand s-a infiintat si si-a stabilit sediul in Bottrop, Germania. De atunci si pana in zilele noastre ne-au oferit noua, impatimitilor auto, o serie de programe de tuning care au atras o multime de fani. Sunt multi cei care isi doresc un model care a trecut prin mana specialistilor in tuning, iar noi tindem sa le dam dreptate.

De data aceasta, in presa de specialitate din strainatate a iesit la iveala cea mai noua modificare a celor de la Brabus, iar noi ne-am gandit ca e cazul sa va spunem si voua mai multe. Este vorba despre noua Clasa E de la Mercedes-Benz, care, odata ce a intrat pe mana celor de la Brabus, a fost supus unor modificari care ne fura privirea si care ne atrag si din punct de vedere al performantelor in acelasi timp. Sa incepem insa cu inceputul.

In interior, noua Clasa E beneficiaza, asa cum era de asteptat, de un design usor diferit, care cuprinde pielea de calitate superioara. Cateva accesorii au fost invelite in piele Alcantara, iar in cabina se pot observa cateva placute de otel inoxidabil cu logo-ul Brabus care pot fi iluminate in 64 de culori.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Clasa E primeste extra-putere de la Brabus

Incepem saptamana cu un bolid german fabricat in 2014 si scos la vanzare in Olanda in urma cu ceva timp pentru o suma semnificativa. Insa nici suma de vanzare si nici faptul ca vorbim despre un model Mercedes-Benz E63 AMG nu ne-a atras atentia in mod deosebit, ci numarul de kilometri parcursi pana acum. Proprietarul actual se pare ca a folosit uzual bolidul la drumuri lungi, acesta inregistrand dupa doi ani de la iesirea sa din uzina Mercedes-Benz 208.388 kilometri.

Nu spunem ca este un numar de kilometri foarte mare, insa gandindu-ne la motorizarea de care dispune un model E63 AMG ne putem da seama cu usurinta ca proprietarul lui de pana acum nu prea s-a uitat la bani in acesti doi ani. Astfel, cu o unitate V8 bi-turbo cu o capacitate de 5.5 litri, modelul in cauza inregistreaza lejer un consum de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri.

Echipat cu o unitate de motorizare capabila sa livreze nu mai putin de 585 de cai putere, aceasta generatie E63 AMG este in stare de niste performante tehnice de invidiat chiar si astazi cand deja am facut cunostinta cu ultimele modele lansate de producatorul german.

Citeste continuarea articolului Pret corect sau nu? Afla cat costa acest Mercedes-Benz E63 AMG!

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-Benz Clasa E primeste imbunatatiri de la Lorinser

Sfarsitul anului trecut ne-a adus si prezentarea informatiilor despre noua generatie Mercedes-Benz Clasa E Coupe. Asa cum ne-a obisnuit producatorul german si pana acum, primele modele vor face parte dintr-o editie limitata denumita Edition 1. Modelele in cauza vor fi personalizate si vor beneficia de cateva dotari extra, alcatuind astfel o editie limitata de doar 555 de exemplare.

Primul punct important al personalizarii este vizibil la exterior, acolo unde caroseria automobilului este vopsita intr-o nuanta speciala Designo Magno Cashmere White finisata mat. Dotarile extra continua, modelele Edition 1 bucurandu-se de unele modificari fata de automobilele standard.

Astfel, putem observa grila frontala modificata, oglinzile cu carcase negre sau jantele cu dimensiuni de 20 de inci. De asemenea, inginerii Mercedes-Benz au aplicat mai multe logo-uri Edition pe caroserie. Totodata, cei care isi vor comanda un model Edition 1 vor beneficia de gratuitate pentru pachetele AMG Line, respectiv Night Package.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Clasa E Coupe Edition 1 va fi produsa in 555 de exemplare
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare