masini sport

Lista stiri si informatii despre masini sport pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini sport

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini sport publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini sport, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: peugeot 308, gti, test drive, hatchback, masini sport, top 10, pret, coupe, sedan, masini decapotabile, suv, supermasini, masini clasice, lotus, lotus evora

Test Drive: 2017 Peugeot 308 GTi

Segmentul compactelor sportive este unul care da nastere unor sentimente intense printre pasionatii auto si de aceea, rivalitatea dintre modele este una indelung dezbatuta in aceasta comunitate. Oricate s-ar spune despre noi, cei satisfacuti de hergheliile de cai putere de sub capota, veleitatile sportive ale unui model reprezinta un punct foarte important in orice alegere pe care o facem in acest domeniu. Este drept ca nu toti beneficiem de locul propice unde sa testam acesti cai putere, insa dorinta pentru agresivitate si condus sportiv este mereu acolo.

Vara lui 2015 a reprezentat un moment important pentru francezii de la Peugeot si implicit pentru noi toti. Banuiti deja despre ce model vom vorbi in randurile urmatoare? Este vorba, bineinteles, despre Peugeot 308 GTi, model lansat de producatorul francez in urma cu doi ani. Acest model hot-hatch era mult asteptat de fanii constructorului francez si nu numai, acesta aparand dupa ce clasicul 306 Gti-6 ne parasise in urma cu nu mai putin de 13 ani. Asadar, toate premisele de la acea vreme semnalau ca vom avea de-a face cu un model al carui nume se va consacra pe scena auto din acest segment.

Modelele Peugeot 308 au ajuns pe scena auto internationala in 2007, acestea fiind dezvaluite in premiera in urma cu zece ani. Dezvoltat sub numele de cod „Project T7”, Peugeot 308 avea sa inlocuiasca in majoritatea pietelor din intreaga lume vechiul model 307. Prima generatie a primit, patru ani mai tarziu, si un facelift care avea sa aduca in fata pasionatilor auto de la editia din acel an a Salonului International Auto de la Geneva un model mai actual din punct de vedere al cerintelor pietei.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2017 Peugeot 308 GTi

Anii '90 au adus masini memorabile! Iata 10 dintre ele!

Din anii '90 si pana acum, aproape totul parca s-a schimbat: de la moda, aparatura electronica, muzica, televiziune si pana la masini. Daca in anii '70 sau '80 masinile nu erau chiar atragatoare, avand un design saracacios si performante mai putin notabile, in anii '90 industria auto a luat o alta intorsatura.

Designerii de masini au inceput sa lucreze cu linii curbe, atragatoare si elegante.

In plus, tehnologiile au evoluat. Haideti sa vedem impreuna cele mai insemnate 10 modele ale anilor 90. Masinile din acest top sunt si acum destul de apreciate, mai ales printre colectionari. Voua care va face cu ochiul?

Citeste continuarea articolului Anii '90 au adus masini memorabile! Iata 10 dintre ele!

Care sunt masinile care se depreciaza cel mai mult? Iata un top 10!

Printre lucrurile pa care le iei in calcul atunci cand te gandesti sa iti cumperi o masina este si deprecierea. Da, exista foarte multi soferi care se gandesc la ce valoare se va vinde masina lor, si fac comparatia astfel cu pierderea pe care o vor inregistra.

Specialistii sustin ca o masina isi pierde aproximativ 50-60% din valoare in primii trei ani. Rata deprecierii depinde de mai multi factori.

Exista insa si masini care se depreciaza mai mult decat altele, si despre acestea vom vorbi si astazi. Am facut o lista cu masinile care, dupa parerea multora, se depreciaza cel mai mult, mai mult decat altele.

Citeste continuarea articolului Care sunt masinile care se depreciaza cel mai mult? Iata un top 10!

Top 10 masini care impresioneaza pe oricine! Ce motoare detin ele?

Industria auto este mereu in crestere. Competitia este foarte intensa, producatorii se intrec in cele mai noi si inovatoare tehnologii. Mereu avem parte de surprize din partea constructorilor, iar unele masini par de-a dreptul ireale. Ei bine, despre aceste masini o sa vorbim si astazi, in cele ce urmeaza.

Da, despre masinile senzationale, care au facut ravagii printre impatimiti. Exista masini, care atunci cand au aparut pentru prima data in fata noastra, ne-au cucerit, fie prin turbine, fie prin propulsia electrica, prin motorul pe care il detin sau pur si simplu prin design… sau poate prin toate acestea?

Sa vedem o lista cu cele mai impresionante masini. Voua care va place?

Citeste continuarea articolului Top 10 masini care impresioneaza pe oricine! Ce motoare detin ele?

Nu e un secret pentru iubitorii de masini, sultanul micului stat Brunei este recunoscut la nivel international pentru ca este proprietarul uneia dintre cele mai traznite colectii de masini din lume, dar fotografii ale acestei adevarate comori ies foarte rar la suprafata.

Cu toate acestea, Taffy CS, un foarte activ membru de pe Instagram, a postat recent cateva imagini fascinante din acest garaj extraordinar si, ajutat de prieteni, a adunat toate aceste fotografii intr-un filmulet video.

Fotografiile scanate sunt, fara cea mai mica indoiala, senzationale. Putem vedea masini Ferrari adunate laolalta in grupuri mai mari decat am vazut vreodata. E foarte posibil ca, in situatia in care vrei sa scoti din garaj o anumita masina, sa fie nevoie sa muti la celelalte o zi intreaga.

Citeste continuarea articolului Video: Sultanul din Brunei are cea mai fascinanta colectie de masini din lume

Exact in momentul in care credeam ca modelul Evora 410 (410 de cai putere) are mai mult decat ii trebuie in materie de greutate si performante, inginerii de la Lotus au venit cu o masina noua, mai usoara si mai puternica. Se numeste Evora GT430 si vor fi construite doar 60 de exemplare.

Cu un motor supraalimentat, in sase cilindri, care produce 430 de cai putere si un cuplu-forta de 440 de Newtoni-metru, Evora GT430 este cel mai puternic model de strada Lotus construit vreodata. Masina accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,7 secunde si atinge o viteza maxima de 305 km/h. Nu avem inca nici o informatie despre pretul acestei "bestii".

Toata aceasta putere este transmisa la rotile motoare prin patru moduri de condus, Drive, Sport, Race si Off, astfel ca soferul va putea sa se joace cu noua functie de control a tractiunii variabile, conectata direct la computerul de bord, pentru ca orice miscare a masinii este calculata, in functie de setarea aleasa, in cele mai mici amanunte. La bord sunt afisate si cinci variante de tractiune presetate, catalogate dupa procentul de derapare pe care il aduc, de la 1 la 12 grade.

Citeste continuarea articolului Noul Evora GT430 este cel mai usor si mai puternic Lotus construit vreodata

Probabil ca unii dintre voi vor fi cu adevarat surprinsi sa afle ca ABT este operational inca din 1896, moment in care fondatorul companiei, Johann Abt, a deschis un magazin de fierarie in Kempten, Germania.

In acest moment, marca ABT poate fi intalnita pe mai multe dintre masinile Grupului Volkswagen, de la umila Skoda Citigo pana la super-masinile Audi R8.

In cazul celui mai recent proiect al diviziei, inginerii de la ABT Sportsline au decis sa incerce sa aduca performantele lui Audi TT RS cat mai aproape de cele ale fratelui sau mai mare.

Citeste continuarea articolului Noul Audi TT RS-R de la ABT arata spectaculos si ofera 500 de cai putere

Dupa prezentarea, la inceputul anului, a modelului SQ5, tehnicienii de la Audi se pregatesc, in acest moment, pentru lansarea unei noi versiuni de top.

E adevarat, noul RS Q5 ar putea debuta chiar din septembrie, la 2017 Frankfurt Motor Show, si toata lumea se asteapta ca noul model sa fie echipat tot cu propulsorul V6 bi-turbo de pe RS5 Coupe.

Mai mult, se pare ca motorul va avea aceleasi specificatii tehnice, 2,9 litri capacitate si va produce 450 de cai putere si un cuplu-forta de 600 de newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Va primi noul Audi RS Q5 motorul V6 bi-turbo de la RS5 Coupe?

Modelul BMW M4 CS reprezinta singura modalitate de a ne apropia cu adevarat de o versiune GTS de inalta performanta. Echipat cu un populsor care produce 460 de cai putere, modelul accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,9 secunde, o imbunatatire serioasa fata de versiunea simpla M4.

Vestea buna este ca iubitorii marcii germane mai au o sansa de a ajunge la versiunile de inalta performanta, pentru ca producatorul german va aplica acelasi tratament si variantei in patru usi M3.

Conform presei de specialitate germane, noul BMW M3 CS va fi, la momentul lansarii din 2018, "cel mai puternic M3 din toate timpurile".

Citeste continuarea articolului BMW M3 CS va avea 460 de cai putere si va fi lansat oficial in 2018

Da, s-a intamplat deja. Miercuri, vice-presedintele Departamentului Design de la Opel, Mark Adams, a confirmat ca marca GSi va reveni pe unul dintre modelele producatorului german, lansand chiar un teaser in care apare o masina rosie.

Ne-am gandit, initial, ca este vorba despre un Astra GSi dar, pana la urma, producatorul german a reusit sa ne surprinda total cu Opel Insignia GSi, un model care este "mai bun, mai precis si mai eficient" decat versiunea standard.

Modelul a fost prezentat doar partial, ca masina de inalta performanta dar si ca o derivata foarte asteptata de marele public, cu modificari la capitolele design, suspensii, frane si interior.

Citeste continuarea articolului Opel prezinta noul Insignia GSi

Intr-o lume perfecta, super-masinile nu sunt obligate sa evolueze intotdeauna in ceva mai bun. In timp, normalitatea spune ca producatorul trebuie sa lanseze pe piata si modele similare la preturi ceva mai bune.

In acest moment, din cauza a diferite motive care au dus la preturi rezonabile, sa fii proprietar de Porsche nu mai este un gest de exclusivitate.

Iata cele mai bune 10 masini Porsche pe care iubitorii marcii si le-ar putea permite chiar in acest moment:

Citeste continuarea articolului Top 10 cele mai accesibile modele Porsche pe care aproape oricine si le poate permite

Desi se zvoneste ca lumea nu se mai indreapta catre masinile cu alimentare pe motorina, aceste tipuri de autovehicule se cauta inca. Masinile diesel nu mai sunt deloc lente si galagioase, asa cum se credea pana acum cativa ani.

Pe piata, in acest moment, exista masini diesel foarte puternice, care ofera un cuplu bun, astfel incat soferii sa se simta mai relaxati, obtinand totodata si o economie de combustibil mai buna decat modelele omoloage pe benzina.

Sa vedem care sunt cele mai puternice modele diesel care se gasesc acum la noi pe piata.

Citeste continuarea articolului Care sunt cele mai rapide masini diesel disponibile pe piata la noi? Iata-le!

Daca o masina depaseste 20 de ani de viata, aceasta este, fara indoiala, impresionanta, nu doar pentru producator, ci si pentru cel care o conduce. Cu sute de cai putere ascunsi sub caroserie, aceste 10 super-masini in patru usi continua sa fie cele mai practice vehicule si in zilele noastre:

Citeste continuarea articolului Iata care sunt cele mai puternice 10 sedan-uri de lux ale anilor '90

Mai avem aproximativ doua luni pana la prezentarea oficiala a noului model Megane RS dar, din fericire, nu va trebui sa asteptam pana la 2017 Frankfurt Motor Show pentru a vedea mult asteptatul hatchback propus de cei de la Renault.

Acest lucru este posibil datorita unor imagini protejate publicate de World Intellectual Property Organization (WIPO), in care modelul este prezentat, cel putin in ceea ce priveste caroseria, din toate unghiurile, fara pic de camuflaj.

Asa cum era de asteptat, noul 2018 Renault Megane RS adopta o imagine ceva mai agresiva, in comparatie cu modelul Megane GT. Design-ul se potriveste perfect cu imaginile pe care le stim deja de prin paginile publicatiilor de profil: guri de aerisire mari in partea frontala, jante exclusive si o gura a tevei de esapament centrala, generoasa, de forma trapezoidala, flancata de liniile verticale ale difuzoarelor.

Citeste continuarea articolului Au aparut primele imagini oficiale cu noul model 2018 Renault Megane RS

Suntem incantati de modelul despre care vorbim in cele ce urmeaza, mai ales ca este prima incercare Hyundai de a construi un model hatchback performant, unul care promite si rezultate.

Bazat pe modelul i30, versiunea N a fost gandita sa ofere performanta si sa concureze cu rivali din aceeasi clasa, printre care Volkswagen Golf GTI, Peugeot 308 GTi sau Ford Focus ST.

Modelul i30 N vine in doua variante distincte. Prima, varianta ceva mai ieftina, produce, gratie propulsorului turbo de 2,0 litri, 247 de cai putere si accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 6,4 secunde.

Citeste continuarea articolului Hyundai a prezentat oficial noul model i30 N, rivalul lui VW Golf GTI

Atunci cand vine vorba de pachete de tuning, primul gand ne zboara automat catre atelierele de tuning germane. Nu mai este o noutate pentru niciun pasionat al lumii auto ca din Germania vin cele mai interesante lucrari de tuning de pe piata europeana si nu numai. Astazi vom vorbi despre specialistii in tuning de la atelierul Wheelsandmore, care si-au realizat un nou proiect avand la baza doua modele importante din portofoliul celor de la Audi.

Mai exact, cei de la Wheelsandmore s-au decis ca este rost de modificari atat la RS6, cat si la RS7 – doua dintre cele mai cunoscute modele din gama constructorului german. Dupa cum stiti deja cel mai probabil cu totii, ambele modele sunt capabile de niste performante incredibile, care in mod normal ar multumi orice impatimit auto.

De ce au ales cei de la Wheelsandmore sa modifice ambele modele nu stim exact, insa credem ca pachetul lor este de bun augur pentru cei care cauta un plus de adrenalina la volanul celor doi bolizi. Haideti sa aflam mai exact ce surprize ne-au pregatit specialistii germani de la Wheelsandmore si cat de puternice devin cele doua modele Audi modificate de ei!

Citeste continuarea articolului Audi RS6 si RS7 ajung la 820 CP gratie unui pachet de tuning realizat de Wheelsandmore

In lupta care se da de ceva vreme la capitolul cai putere si superioritate la acceleratia intre 0 si 100 de km, companii ca McLaren se vad nevoite sa regandeasca strategia legata de tractiunea integrala.

Intr-un interviu recent, la Festivalul Vitezei de la Goodwood, presedintele executiv McLaren Mike Flewitt a declarat ca marca pe care o reprezinta se gandeste foarte serios la introducerea tractiunii integrale pe masinile pe care le produce, insa acest lucru nu se va intampla in viitorul foarte apropiat.

"Inca nu am ajuns la cel moment, dar tind sa spun ca ne cam apropiem de o limita", a declarat Flewitt. "Nu planuim, deocamdata, dotarea masinilor noastre cu tractiune integrala, dar suntem constienti ca este directia spre care ne indreptam", a mai spus oficialul McLaren.

Citeste continuarea articolului McLaren ia in calcul tractiunea integrala pentru modelele viitoare

Audi a prezentat oficial a doua generatie a lui R8 V10 Spyder acum mai mult de un an, la New York Auto Show, dar de-abia acum aceasta superdecapotabila se bucura de versiunea mai puternica Plus.

Asemenea variantei cu acoperis fix, si acest model decapotabil este echipat, din fericire, cu cel mai puternic motor de serie produs la Ingolstadt, un V10 aspirat natural, de 5,2 litri, care dezvolta nu mai putin de 610 cai putere si un cuplu de 560 Nm.

Multumita diferentei de putere fata de modelul oficial, aceasta decapotabila de top de la Audi accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,3 secunde, adica este cu 3 zecimi de secunda mai rapida decat versiunea anterioara. Sa nu trecem nici peste faptul ca si viteza maxima atinsa este mai mare cu 10 km/h, ajungand la o cifra impresionanta, 328 de km/h.

Citeste continuarea articolului Noul R8 Spyder V10 Plus este cea mai rapida decapotabila produsa vreodata de Audi

Poate nu e cel mai bun mod de a incepe un articol, dar o sa plecam la drum cu o concluzie: Porsche are cu adevarat nevoie de motorizare electrica pentru a tine pasul cu Tesla.

In ciuda faptului ca Tesla Model S nu este o masina sport traditionala si n-ar fi in stare sa se bucure de succes in curse de genul celei de la Nürburgring sau sa depaseasca pe multi dintre rivalii sai la capitolul viteza, este inca modelul care poate fi luat ca exemplu in zilele noastre.

De ce se intampla acest lucru? Ei bine, in special datorita acceleratiei instant a a trenului de rulare complet electric, dar si a foarte intensului mod de condus Ludicrous (Absurd).

Citeste continuarea articolului Ce se poate intampla intr-o cursa directa intre un Porsche Cayman GT4 si Tesla Model S?

Se intampla cumva sa stiti de ce Quattro GmbH si-a schimbat numele in Audi Sport? Motivul este unul extrem de simplu: divizia sportiva a marcii germane a vrut sa se asigure ca marele public intelege ca masinile sport nu au intotdeauna tractiune integrala.

Iata declaratia foarte clara a presedintelul executiv Audi Sport, Stephan Winklemann: "Ne-am uitat mai atent la nume si ne-am dat seama ca cel pe care-l foloseam, Quattro, ar putea duce la idei gresite. Quattro reprezinta sistemul de tractiune integrala si este unul dintre lucrurile care au facut din Audi o marca importanta dar, in opinia noastra, nu era un nume potrivit pentru companie".

Binenteles ca trebuie sa invatam sa citim dincolo de aceste tactici de piata, mai ales ca pare sa existe un motiv si mai serios pentru aceasta schimbare. Despre ce este vorba?

Citeste continuarea articolului Audi pregateste noi modele RS cu tractiune spate
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare