masini sport

Lista stiri si informatii despre masini sport pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini sport

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini sport publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini sport, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: michelin proto, masini sport, audi, rs, s, audi rs7, sportback, audi rs6, avant, mercedes-benz, mercedes-benz sl, porsche, porsche type 754 t7, porsche 911, colectionar

Citroen SM / Michelin Proto: o fantoma din trecut cu 300 de cai putere!

Daca definitia sadomasochismului este aceea de a oferi placere prin acte care produc durere, atunci trebuie sa recunoastem ca am inteles, in sfarsit, de ce Citroën SM nu e altceva decat un Michelin Proto altfel.

De ce? E simplu, pentru ca aceasta adevarata bestie, acest "provocator de durere", distrugator de lumi, aceasta mama a dragonilor nu este altceva decat o adevarata "ghiulea" franceza, pregatita insa pentru drumurile publice.

Noua ne e clar ca masina a fost gandita si construita in focurile de la Mount Doom, dar oficialii de la Citroën sustin ca a fost creata in 1973, in colaborare cu Michelin.

Citeste continuarea articolului Citroen SM / Michelin Proto: o fantoma din trecut cu 300 de cai putere!

Vesti bune pentru fani: Audi va lansa noua modele S, R si RS in 2019!

La intalnirea generala anuala de la Neckarsulm, oficialii de la Audi au vorbit despre "performantele nesatisfacatoare in 2018" si despre planurile de a reveni in forta anul acesta.

Daca nu stiati, anul trecut, livrarile marcii germane au scazut cu 3,5 procente fata de 2017, cea mai importanta cauza fiind schimbarea testelor de anduranta, care au impactat valabilitatea produselor.

Cum planuieste Audi sa revina pe piata? Simplu, prin prezentarea mai multor modele decat pana acum. Versiunea complet electrica E-Tron Sportback si varianta doar pentru China, Q2 L E-Tron au fost deja confirmate pentru lansare in 2019, dar noi suntem mai interesati de masinile mai performante, cele lansate de Audi Sport. E vorba despre un total de noua modele S si alte patru R si RS, toate pregatite pentru 2019.

Citeste continuarea articolului Vesti bune pentru fani: Audi va lansa noua modele S, R si RS in 2019!

Acest Mercedes-Benz SL500 a fost recuperat dupa 27 de ani! Cat costa acum masina

Iata un Mercedes-Benz SL500 din 1992 care are la bord doar 1.900 de mile, dar vine cu o poveste extrem de interesanta. Nu, proprietarul nu a cumparat-o si, pur si simplu, a uitat de ea, sau s-a intamplat sa fie nevoit sa o paraseasca, ceea ce s-a petrecut e cumva diferit.

Masina este vanduta de o companie de asigurari pe Copart, sub forma unui vehicul recuperat in urma unui furt, ea chiar fiind furata de la o reprezentanta a marcii germane in noiembrie 1991.

Dupa 27 de ani, acest Mercedes-Benz SL500 a fost, in sfarsit, recuperat, cei care l-au gasit descoperind cu uimire ca masina a fost, mare parte a timpului, depozitata intr-un spatiu inchis, fiind condusa pe doar 1.900 de mile.

Citeste continuarea articolului Acest Mercedes-Benz SL500 a fost recuperat dupa 27 de ani! Cat costa acum masina

Prototipul Porsche 754 T7: legatura lipsa cu modelul 911!

In momentul in care Porsche a decis sa inlocuiasca de pe piata senzationalele masini sport 356, si-a asumat un risc cu adevarat serios. Asta chiar daca departamentul de vanzari al marcii a sustinut, tot timpul, ca "nu e vorba despre o masina complet noua", ci doar un alt mod de a ii multumi pe fanii modelului 356.

In 1963, Porsche a prezentat modelul 901 (sau 911, asa cum il stim in zilele noastre) si a venit cu ideea unei noi serii care a avut exemple si exemplare timp de peste cinci decenii. Cu toate acestea, exista un prototip foarte putin cunoscut, care este pozitionat intre 356 si iconicul Porsche 911.

Atunci cand Ferry Porsche isi nota ideile despre cum ar trebuie sa arate noul model, a pus pe hartie "doua locuri cu scaune confortabile, oglinzi laterale integrate in aripi si acces interior mai facil". Masina urma sa pastreze caracterul sport al predecesoarelor sale, dar si posibilitatea unei folosiri mai usoare in fiecare zi.

Citeste continuarea articolului Prototipul Porsche 754 T7: legatura lipsa cu modelul 911!

Sa fie asta o pasiune dusa la extrem sau acest barbat frizeaza nebunia? Un californian are, acasa, 14 masini Toyota MR2 de culori diferite.

Exista, inclusiv printre noi, oameni care au facut o pasiune pentru o anumita marca auto sau chiar pentru un model. Daca ne-am permis din punct de vedere financiar, poate ne-am si cumparat doua-trei exemplare. Insa de aici pana la a umple o curte intreaga cu zeci de masini, toate la fel, la care sa difere doar culoarea, e cale lunga...

Un barbat din California nu si-a mai putut stapani „dependenta”. A cumparat, a restaurat si a inceput sa colectioneze masina lui de suflet – Toyota MR2. Lansata in 1984 ca masina sport, la un pret mediu si vanduta pana in 2007, Toyota MR 2 si-a castigat fani in toata lumea, dar niciunul la fel de infocat ca acest barbat din California, care aduce un adevarat omagiu masinii sport.

Citeste continuarea articolului Pasiune sau manie? Un barbat si-a cumparat 14 masini, acelasi model, de culori diferite!

Skoda Scala, noul hatchback de clasa compacta din gama producatorului ceh, se bucura la ora actuala de un succes important in segmentul in care activeaza. Tocmai din acest motiv, oficialii producatorului est-european iau acum in calcul lansarea unei versiuni de performanta pentru acest model.

Avand in vedere ca modele precum Octavia RS sau Kodiaq RS s-au bucurat de o primire pozitiva din partea pasionatilor si specialistilor din domeniu, nu avem de ce sa ne gandim ca versiunea de performanta a lui Scala nu ar avea succes! Din informatiile aparute pana la ora actuala, in cazul in care dezvoltarea unei versiuni de performanta pentru Scala va fi oficiala, nu este exclus sa vedem chiar un model echipat cu un sistem hibrid de propulsie.

Alain Favey, membru in cadrul structurii de conducere a celor de la Skoda, in Departamentul de Vanzari si Marketing, a oferit si cateva declaratii oficiale pe acest subiect. Favey spune ca “pentru moment nu s-a luat niciun fel de decizie cu privire la o varianta de performanta Scala RS”. Totusi, Alain Favey transmite ca din punctul sau de vedere, “lansarea unei astfel de versiuni de performanta pentru Scala ar fi o mutare normala”.

Citeste continuarea articolului Skoda ia in calcul dezvoltarea unei versiuni de performanta pentru Scala

Nu mai e nevoie sa o spunem, dar acesta este cel mai bun moment pentru iubitorii de masini sport, de vreme ce producatorii auto vin pe piata cu tot felul de modele, care de care mai rapide. In ciuda trendului actual, acela de micsorare, inca mai pot fi cumparate masini cu propulsoare V10 sau V12, dar si multe versiuni cu motoare V8.

Mai mult, in cazul in care preferati motorizarile diesel, exista pe piata modele hatchback, ca VW Golf GTD, sau versiuni SUV rapide, ca Audi SQ7. Ei bine, pe langa aceste modele cu propulsie comventionala, o noua rasa de masini a inceput sa impanzeasca piata auto: masinile sport electrificate.

Mercedes-AMG se afla printre cei care promoveaza acest trend, lansand deja modele ca E53 sau CLS53 care, chiar daca nu sunt vazute ca masini ultra-performante, beneficiaza de mai multa putere, gratie propulsiei hibride.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG va electrifica toate modelele din gama

Lumea masinilor clasice poate deveni virala sau veninoasa atunci cand indraznesti sa gandesti altfel. Pentru cei care iubesc masinile standard, modificarea unui model care a supravietuit timpului poate fi pedepsita cu moartea. Tocmai de aceea, inca nu stim care vor fi reactiile la acest Pontiac Firebird din 1968.

Noi nu o vom critica, insa. De ce? Pentru ca suntem convinsi ca un amestec intre contemporan si clasic este ceea ce le lipseste entuziastilor. Faptul ca masina ofera ce e mai bun din ambele luni, puterea lumii moderne si designul clasic, ne-a convins. Ce sa nu ne placa?

Pentru a va face o idee, daca ati cumpara o casa veche, din Era Victoriana, suntem absolut siguri ca ati monta, pentru o viata mai usoara, geamuri noi sau incalzire centrala. Luati asta in calcul si aplicati ideea si la modelul Pontiac Firebird din 1968.

Citeste continuarea articolului Va place sau nu acest Pontiac Firebird personalizat din 1968?...

Poate ca Volkswagen nu a prezentat inca a opta generatie a celui mai bina vandut model al sau, dar specialistii de la Wolfsburg sunt extrem de nerabdatori sa vorbeasca despre varful de gama al modelului Golf.

Intr-un interviu recent, seful diviziei R a marcii, Jost Capito, s-a referit la Golf R ca la "coroana marcii in materie de performante", dar mentioneaza si ca noua generatie a acestui hatchback va fi "fantastica".

Bun, dar la ce anume se refera? Ceea ce stim este ca nu va fi vorba despre un model electrificat pentru ca, asa cum a declarat oficialul german Jürgen Stackmann, o versiune hibrida trebuie sa fie ceva mai accesibila si mai prietenoasa cu mediul decat o masina sport.

Citeste continuarea articolului Oficialii VW: urmatoare generatie Golf R va fi "fantastica"!

Intr-un interviu recent, directorul diviziei britanice Mitsubishi, a incercat sa explice care este actuala strategie de piata a marcii japoneze. Informatia a fost o adevarata surpriza pentru noi, pentru ca nu stiam ca cei de la Mitsubishi au vreo strategie in acest moment.

Presa de specialitate a vorbit cu Rob Lindley la Geneva Motor Show 2019, acesta recunoscand ca Mitsubishi se concentreaza pe modelele crossover si SUV si nu are deloc planuri pentru o masina sport. Ei bine, o companie de marimea Mitsubishi trebuie sa-si gaseasca loc in piata, asa ca aceasta strategie pare sa aiba un scop bine definit.

Nu acelasi lucru il putem spune despre unul dintre comentariile lui Lindley. Aceasta a declarat ca "o afacere cu vanzari globale de 1,2 milioane de masini, nu este o afacere mare. Daca incerci sa faci fata pe mai multe segmente din piata, ar fi dificil sa fii viabil din punct de vedere economic".

Citeste continuarea articolului Mitsubishi explica de ce nu mai produce masini sport

Salonul Auto de la Geneva 2019 a adus in prim plan si mai multi producatori auto de nisa, precum Puritalia sau Morgan. In conditiile in care unii constructori de renume au spus pas evenimentului din acest an, nu putem decat sa ne bucuram de prezenta acestor producatori de nisa, pe care nu multi pasionati auto ii cunosc indeajuns de bine!

Morgan a prezentat cu aceasta ocazie noul Plus Six, un model cu design retro care, trebuie sa recunoastem, arata extraordinar de bine! Modelul construtorului britanic primeste acum o arhitectura noua fabricata din aluminiu, care este si mult mai rigida.

Oficialii britanici transmit ca arhitectura CX-Generation integreaza si o rama din lemn de frasin, utilizarea acestui material neafectand totusi masa totala a arhitecturii. Utilizarea acestei platforme a facut ca ampatamentul sa creasca cu 20 de mm in comparatie cu valoarea oferita de Plus 8.

Citeste continuarea articolului Geneva 2019: Morgan lanseaza noul model Plus Six

Puritalia s-a prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2019 cu noul model Berlinetta, model care va fi produs intr-o editie limitata de doar 150 de exemplare. Prezenta celor de la Puritalia la Salonul Auto de la Geneva nu poate sa ne bucure, in conditiile in care este stiut faptul ca nu multi producatori auto de nisa vin la astfel de evenimente. In contextul in care multi constructori de renume au spus pas editiei din acest an a evenimentului, nu putem decat sa fim entuziasmati de faptul ca cei de la Puritalia au inchiriat un stand la eveniment!

Berlinetta este in primul si primul rand un model GT, realizat din materiale usoare si echipat sub capota cu un sistem de propulsie de tip plug-in hybrid. Structura bolidului este fabricata din fibra de carbon si aluminiu, aceleasi materiale intalnindu-le si daca vorbim despre caroserie.

Conform informatiilor de ordin tehnic, distributia maselor pe punti este 50:50. Ei bine, avem toate premisele pentru a vorbi de un model special, lansat acum la Geneva de Puritalia, un producator auto de nisa care se bucura de recunoastere printre pasionatii auto.

Citeste continuarea articolului Geneva 2019: Puritalia prezinta Berlinetta, echipat cu un sistem plug-in hybrid cu peste 970 cp

Dupa ce am aflat cu ce vor veni Alfa Romeo si Fiat saptamana aceasta, la Salonul Auto de la Geneva 2019, o alta marca a Grupului FCA este pregatita de prezentarea celor mai recente produse. Abarth lanseaza modelul 595 Esseesse, o legatura cu versiunea originala din 1964 si un pas inainte fata de varianta Abarth 500 Esseesse din 2009.

Sa mentionam si ca modelul va imparti standul cu o editie limitata 124 Rally Tribute, care va fi produsa in doar 124 de exemplare si va aminti de succesul versiunii de curse de anul trecut din FIA R-GT Cup.

Noul Abarth produce 180 de cai, cu 20 mai mult decat modelul prezentat acum un deceniu, iar de "sunet" se ocupa un sistem de esapament Akrapovic, modificat special pentru cea mai recenta aplicatie Abarth, in asa fel incat masina sa sune mai "serios".

Citeste continuarea articolului Geneva 2019: 595 Esseesse este un tribut si adevaratul mostenitor al lui Abarth!

Ferrari a publicat astazi primele fotografii oficiale cu noul sau supercar, si anume F8 Tributo. Noul model al celor de la Ferrari a fost indelung asteptat de fanii producatorului italian, acesta fiind si unul dintre principalele puncte de atractie ale Salonului Auto de la Geneva 2019.

Producatorul de la Maranello s-a intrecut pe sine si ne o ofera acum un supercar de toata frumusetea, care impresioneaza fara doar si poate. Pur si simplu este imposibil ca un asemenea model sa nu iti fure privirea imediat de cum l-ai zarit! Vorbim in randurile urmatoare pe larg despre surprizele pe care cei de la Ferrari ni le-au pregatit!

Asa cum ii spune si denumirea, noul model Ferrari este echipat cu o unitate de motorizare turbo V8, capabila sa dezvolte nu mai putin de 720 de cai putere si un cuplu maxim de 770 Nm. Vorbim despre un raport record de 185 de cai putere per litru, ceea ce inseamna ca avem in fata cel mai puternic V8 din istoria marcii.

Citeste continuarea articolului Ferrari prezinta la Geneva noul supercar F8 Tributo

Este februarie, anul de gratie 1989. O multime de oameni se inghesuie la stand-ul Acura de la Chicago Auto Show. Sub o prelata din matase se afla un nou concept, o masina foarte discutata si aproape de versiunea de serie, un model pe care cei de la Ferrari il luasera deja in ras. Mai mult, specialistii erau de parere ca masina nu va fi decat o mica particica din toate promisiunile producatorului. Greu moment pentru o prezentare oficiala.

Pentru cei care inca mai aplauda, conceptul Acura NS-X (Honda NSX in Europa si Asia) a fost prezentat ca prima supermasina a marcii, dar niciunul dintre cei prezenti nu ar fi putut prezice succesul acestui model. Destinat pentru statutul de legenda, imediat ce modelul NSX a ajuns in reprezentante, in 1990, a reusit sa schimbe tot la capitolul design si tehnologie.

Nu putem uita ca NSX nu inseamna doar o alta masina rapida. Japonia a construit un vehicul care declara razboi celor mai bune supermasini din Europa dar care, in acelasi timp, pastra elementele functionale si durabile specifice celor de la Honda/Acura. Ati citit bine, in timp ce mai delicatele Ferrari si Lamborghini petreceau mult timp in service, NSX reprezenta o supermasina capabila sa faca fata traficului de zi cu zi fara multe defectiuni sau... incendii...

Citeste continuarea articolului 30 de ani de la primul model Honda NSX... cum a luat nastere legenda japoneza

A trecut destul de mult timp de la lansarea oficiala a lui Touareg R50, asa ca Volkswagen vine, in sfarsit, cu un nou model ceva mai inalt, unul care are in sigla aceeasi litera "R".

E o premiera asa ca ne ramane doar sa va prezentam cat mai complet noul T-Roc R, un crossover performant care nu va fi vandut in Statele Unite si pe care l-am putea descrie, la prima vedere, ca fiind un Golf R "pe picioroange".

Poate ca nu mai seamana cu acel hatchback deja foarte cunoscut multora dintre voi, dar modelul vine echipat cu acelasi motor turbo pe benzina de 2,0 litri, care produce 300 de cai putere si un cuplu-forta de 400 Newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Geneva 2019: Primele date oficiale despre VW T-Roc R, un crossover performant cu 300 de cai...

In Europa, vanzarile masinilor cu motorizare diesel au avut de suferit in ultimii ani, in special dupa scandalul in care a fost implicat gigantul Volkswagen, dar mai exista inca loc suficient pe piata pentru acest gen de propulsie.

De aceea, marca premium a celor de la VAG, Audi, este foarte sigura ca un diesel performant inca isi mai gaseste locul in lumea auto, motiv pentru care a iesit pe piata cu fratele mai mic al modelului SQ7.

E vorba despre noul SQ5 TDI, un exemplu foarte bun pentru ce poate face un cuplu-forta de nadejde, mai exact 700 de Newtoni-metru. Cel mai nou model SUV Audi este propulsat de un motor V6 de 3,0 litri, care produce 347 de cai putere, dar beneficiaza si de compresor electric asemanator celui de pe puternicul SQ7.

Citeste continuarea articolului Noul Audi SQ5 TDI: dieselul nu a murit!

Pe masura ce actuala generatie din Seria 1 se apropie cumva de un apus, BMW vorbeste din ce in ce mai mult despre renuntarea la modelul hatchback cu un motor in sase cilindri si cu tractiune pe spate.

Tocmai de aceea, pentru a marca finalul acestei ere, dealtfel o oferta unica in acest segment, divizia australiana a producatorului german a pregatit un model special M140i, mai exact Finale Edition.

Iubitorii de modele BMW nu vor fi extrem de multumiti sa afle ca aceasta versiune speciala va fi echipata exclusiv cu o transmisie automata in opt trepte, ceea ce inseamna ca transmisia manuala nu va face parte din oferta.

Citeste continuarea articolului BMW M140i Finale Edition: ultimul model din Seria 1 cu sase cilindri si tractiune spate!

Dupa o perioada aproape interminabila de pregatire a pietii, e momentul sa facem cunostinta cu noul Ford Focus ST. A meritat asteptarea? Noi suntem de parere ca da, cel putin pe hartie!

Un adevarat "fruct interzis" in Statele Unite, noul hatchback al gigantului american este pregatit pentru competitia cu Volkswagen Golf GTI / GTD si de aceasta data, oferind celor interesati oportunitatea unor motoare ceva mai puternice.

Cat de puternice? Specialistii de la Ford sustin ca noile propulsoare ale marcii vin cu 12% mai multi cai putere si cu 17 procente mai mult cuplu-forta decat vechiul Focus ST.

Citeste continuarea articolului 2019 Ford Focus ST: motorizari (benzina si diesel) mai puternice!

Nu suntem siguri daca ati aflat sau nu, dar Toyota are in plan o noua generatie 86, una care sa fie mai accesibila decat cea mai recenta aparitie a marcii japoneze, modelul Supra.

Unul dintre purtatorii de cuvant ai producatorului nipon a declarat: "modelul 86 se afla in familia Toyota inca din 2013 si nu ne gandim sa renuntam la aceasta masina din portofoliul nostru sport".

E o veste buna, trebuie sa recunoastem, dar nu uitati ca nu ne vom intalni cu un nou 86 sau cu un nou Subaru BRZ inainte de 2021.

Citeste continuarea articolului Toyota 86 British Green Limited: probabil o masina doar pentru piata japoneza!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare