masini sport, design

Lista stiri si informatii despre masini sport si design pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini sport si design

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini sport si design publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini sport si design, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masina autonoma, masini sport, design, vw, vw scirocco, lexus, lexus rc f, salon auto detroit, bmw, bmw seria 8, bmw m850i, coupe, mclaren, mclaren 720s, spider

Masina autonoma sport care da clasa oricarui tuning!

Masinile autonome sunt, in momentul de fata, in faza de testare. Insa de ce sa nu dam cartile pe fata: putere prea mare nu au, autonomia este decenta, aspectul cuminte, interiorul minimalist si puternic incarcat de tehnologie.

Daca ar fi sa analizam putin motivele pentru care ar putea sa-ti placa o masina autonoma, eu una m-as gandi ca interiorul este motivul principal. Pentru ca nu foarte multa isi doreste o masina care sa preia controlul, dar trendul este cel care dicteaza in materie de orice, asa ca in cativa ani va fi un must have sa ai si tu o masina autonoma.

Dar ce te faci daca nu o sa fie customizabila. Daca nu ii poti pune tu jante d-alea mari si spoilere, daca nu poti sa-i tragi niste culori mai tari sau sa pui niste scaune sport. Masinile autonome au fost gandite in prima faza pentru confort si nu pentru tuning, asa ca exista doua variante: sa se gaseasca o solutie si pentru pasionatii de masini modificate sau… sportul acesta sa moara incet.

Citeste continuarea articolului Masina autonoma sport care da clasa oricarui tuning!

2018 VW Scirocco sau cum ar fi putut sa arate un nou model

Dupa o serie intreaga de articole care privesc cele mai noi informatii legate de schimbarile ce se produc in Romania la nivelul taxelor sau platilor, ori programelor speciale care ne ajuta sa achizitionam automobile noi, era si timpul sa ne clatim putin ochii cu ceva tuning de bun gust.

Si pentru ca majoritatea se dau in vant dupa un Volkswagen tunat la ca carte, iata ca imaginatia bogata este dorita in situatiile in care ai impresia ca nu mai poti sa faci nimic bun la un automobil care deja arata senzational.

Noul Scirocco a fost imaginat de un spaniol care nu a stat prea mult pe ganduri cand a vazut cum arata versiunea automobilului. Asa ca si-a pus mintea la contributie si a dat nastere unui model pe care Volkswagen chiar ar trebui sa-l ia in seama pe viitor.

Citeste continuarea articolului 2018 VW Scirocco sau cum ar fi putut sa arate un nou model

Lexus a adus la Detroit noul RC F Facelift si versiunea speciala Track Edition

Salonul Auto de la Detroit 2019 ne-a adus in prim plan si cateva noutati din partea celor de la Lexus. Mai exact, acestia au ajuns in America de Nord cu versiunile RC F Facelift si RC F Track Edition, versiuni asteptate de multi dintre fanii celor doua modele.

In cazul lui Lexus RC, model lansat in toamna anului trecut in cadrul Salonului Auto de la Paris, cei de la Lexus ne propuneau o serie de modificari estetice usoare, tehnologii mai moderne si un interior putin revizuit. Insa, acum, la Detroit, Lexus ne propune varianta de peformanta RC F facelift, o varianta extrem de interesanta! Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au fost pregatite!

Versiunea de performanta RC F facelift vine cu niste modificari estetice usoare, care sa ne arate ca vorbim despre un astfel de model. Spre exemplu, putem observa niste faruri usor modificare, o grila frontala restilizata, stopuri remodelate si un spoiler spate care arata mult mai bine. Modelele de performanta vor fi echipate, de asemenea, cu anvelope speciale Michelin Pilot Sport 4S, anvelope dezvoltate special pentru coupe-ul de performanta. De asemenea, aceste modele vin cu o masa totala mult mai mica. Desi nu stim inca cat cantareste, cei de la Lexus dau asigurari cum ca acest model este mult mai usor decat versiunea pe care o inlocuieste, care avea o masa totala de 1.765 de kilograme.

Citeste continuarea articolului Lexus a adus la Detroit noul RC F Facelift si versiunea speciala Track Edition

BMW Individual M850i Night Sky: mai aproape de cer... pe bune!

Divizia de personalizare BMW Individual prezinta abilitatile echipei sale odata cu debutul versiunii speciale M850i Night Sky. Lansat chiar inainte de ploaia de meteoriti de pe 3-4 ianuarie, acest model coupe unic beneficiaza, la finisajele interioare, de bucati de meteorit.

In plus, la exterior, dar si in cabina, ne intalnim cu diferite elemente inspirate din teme galactice. Despre ce e vorba? La interior, bucatile de meteorit pot fi intalnite pe consola centrala, pe butonul start/stop, pe varful schimbatorului de viteze, pe maneta de control iDrive, dar si pe interiorul portierelor.

Aceste elemente sunt usor de identificat gratie striatiilor, pe care expertii le-au numit ca fiind Widmanstätten, dupa numele cercetatorului de la inceputul secolului al 19-lea care le-a descoperit. Mai exact, este vorba despre un amestec de cristale de fier si nichel creat in ultimele 10 milioane de ani.

Citeste continuarea articolului BMW Individual M850i Night Sky: mai aproape de cer... pe bune!

Dupa ce au reimprospatat Ultimate Series, cu o versiune de curse Senna si un model in trei locuri Speedtail, ambele lansate anul acesta, specialistii de la McLaren si-au gasit timp si pentru Super Series, prezentand un nou 720S Spider.

Am vorbit, in ultimul an, despre multimea de calitati si despre performantele nebunesti ale acestui coupe, iar vestea buna este ca si versiunea cu acoperis ajunge la aceleasi cifre, cel putin atunci cand vorbim despre acceleratia de la 0 la 100 de km/h in doar 2,9 secunde.

Acest lucru se intampla pentru ca McLaren a reusit sa creeze un acoperis foarte complex, care ajunge la doar 49 de kg. Cu alte cuvinte, noul 720S Spider ajunge la o greutate totala de 1.332 de kg, fiind astfel cu 88 de kg mai usor decat cel mai apropiat competitor. Fara a da nume, specialistii din Woking se refera, fara indoiala, la Ferrari 488 Spider.

Citeste continuarea articolului McLaren 720S Spider: pregatit pentru o confruntare directa cu Ferrari 488 Spider!

Unul dintre primii tuneri din lume care s-au ocupat de modificarea celei de-a patra generatii Mercedes-Benz Clasa A este, deloc surprinzator, firma germana Brabus.

Talentatii ingineri din Bottrop au decis recent sa lucreze la o versiune mai buna a acestui model hatchback compact din segmentul premium, neatingandu-se de emblema AMG de pe A35 si de pe urmatorul A45. E vorba, binenteles, despre A250, disponibil fie cu tractiune pe partea din fata, fie cu tractiune 4Matic.

Motorul turbo de 2,0 litri construit de Mercedes-Benz a fost modificat si ofera 46 de cai si 80 de Nm suplimentari, ajungand la 267 de cai putere si un cuplu-forta de 430 Newtoni-metru. Cu kit-ul de performanta PowerXtra B 25 S, masina va accelera de la 0 la 100 de km/h in 5,9 secunde si va atinge o viteza maxima de 250 km/h.

Citeste continuarea articolului Brabus a transformat acest Mercedes-Benz Clasa A (A250) intr-un hatchback de vis!

Porsche Panamera a fost o masina care a creat numeroase controverse de la lansare si pana astazi inclusiv, insa acest aspect nu a contat la capitolul vanzari. Masina a fost un succes pentru companie, iar ideea de a crea acest automobil si curajul de a-l prezenta lumii intregi au fost rasplatite. Marturisesc ca nu la asta mi-a fost gandul in dimineata ploioasa si rece in care am ajuns la Porsche Romania, dar cred ca e important sa precizez din start faptul ca modelul Panamera este, fara doar si poate, o masina destul de importanta pentru Porsche, cunoscuta aproape de toata lumea si iubita de proprietari. E atat de iubita incat unii chiar i-au compus si melodii...

N-am putut s-alerg noaptea ca pantera pentru ca vremea mi-a fost potrivnica, dar am avut suficiente emotii si trairi pe care de-abia astept sa vi le povestesc. Daca n-a prins gluma, imi pare rau. Am incercat...

Bineinteles, cititorii care au mai ajuns cu ochii peste cuvintele asezate de mine pe Cars.ro stiu ca trebuie sa existe un mic istoric sau o referinta la ceva din trecut. Doar nu credeati ca trecem peste capitolul asta, nu?

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Porsche Panamera 4S – 440 de motive pentru care s-o iubesti

Atunci cand apasam pedala de frana angrenam un sistem extrem de complex, care este important pentru siguranta noastra, dar si a pasagerilor. A fi in stare sa opresti masina la timp este esential si ne ajuta sa evitam accidentele.

Un sistem de franare care nu functioneaza in parametri buni, nu isi va face treaba si nu va fi eficient atunci cand ai nevoie, mai ales in situatiile de panica. De aceea, un sistem de franare trebuie verificat regulat si va recomandam sa faceti asta la fiecare revizie anuala.

Bine, acum sa lasam asta la o parte, pentru ca v-am mai explicat in trecut importanta functionarii sistemului de franare. Azi vom vorbi despre topul masinilor cu cele mai bune frane.

Citeste continuarea articolului Top 10 masini cu cele mai performante sisteme de franare

Singurii membri ai reinviatei Serie 8 cu care ne-am intalnit pana acum sunt 840d (disponibil in Europa) si M850i (vandut global in doua versiuni: coupe si decapotabila).

Ei bine, BMW se pregateste ca, in lunile urmatoare, sa lanseze un nou model M8, iar noi nu mai avem rabdare sa asteptam imaginile oficiale, de vreme ce fotografii ale acestui coupe de performanta au fost deja facute publice.

Este vorba despre un membru mai vechi al celebrului GermanCarForum, care tocmai a publicat un set de imagini (sa le numim "fotografii spion") foarte serioase cu ceea ce nu pare sa fie un model M8 obisnuit, ci chiar o versiune Competition.

Citeste continuarea articolului BMW M8 Competition: primele foto cu cel mai puternic coupe nemtesc!

Multi dintre oamenii cu dare de mana fac parte din grupul pasionatilor auto din intreaga lume, iar asta o stim cu totii. Fie vorba intre noi, cand ai sute de milioane in conturi, problema cumpararii unei masini construite in serie limitata nu mai este o misiune atat de grea.

Tocmai din acest motiv auzim de multe ori tot felul de povesti despre colectionari auto care cumpara masini una dupa alta sau, pur si simplu, despre pasionati care isi schimba bolidul pe care il conduc de la an la an. Iar atunci cand ai bani, se stie ca se poate cam orice! De exemplu, sa iti construiasca cei de la Ferrari o masina in exemplar unic.

Cei de la Ferrari au publicat saptamana trecuta primele informatiile si fotografii oficiale cu un model facut la comanda pentru un client despre care nu se stie nimic pana la acest moment. Modelul a fost pus pe picioare de specialistii din cadrul diviziei Special Projects, divizie infiintata de producatorul italian in 2008 tocmai din acest motiv. Asa cum va puteti imagina, nu este pentru prima data cand cei de la Ferrari primesc o astfel de comanda speciala de la cineva care isi permite sa plateasca probabil oricat pentru un model unicat.

Citeste continuarea articolului Ferrari dezvolta un nou model unicat - SPCJ3

Specialistii in tuning de la AC Schnitzer si-au dorit cu orice pret sa reuseasca sa puna pe picioare cel mai rapid BMW M5 din lume si se pare ca in cele din urma au si reusit acest lucru. Vorbim despre un pachet de tuning la care germanii au lucrat pentru o buna perioada de timp, modificarile fiind substantiale.

Avem acum toate informatiile care v-ar putea interesa cu privire la acest pachet de tuning care face ca acest BMW M5 sa fie cel mai rapid din intreaga lume, asa ca vom trece direct la treaba si vi le vom spune. Pana atunci insa, va mai spunem ca germanii de la AC Schnitzer vor prezenta acest BMW M5 in cadrul Essen Motor Show, la sfarsitul acestei saptamani.

Informatiile si imaginile pe care le vedem acum cu totii vin dupa ce in timpul verii am putut afla doar despre performanta obtinuta de un M5 echipat cu pachetul de tuning in cauza pe celebrul circuit de la Nurburgring. La acea vreme, aflam despre acest M5 ca a reusit sa parcurga intreg circuitul intr-un timp mai bun cu 9 secunde in comparatie cu timpul obtinut de versiunea clasica.

Citeste continuarea articolului AC Schnitzer ne propune cel mai rapid BMW M5 din istorie

Unul dintre cele mai importante mistere in legatura cu urmatoarele generatii BMW M3 este daca modelele viitoare vor avea si optiunea de transmisie manuala sau vor fi doar versiuni sedan de performanta cu cutie de viteze automata.

Va fi necesar, cel mai probabil, sa mai asteptam cel putin cativa ani pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare, dar suntem extrem de fericiti sa va anuntam ca divizia BMW M vrea ca M4 sa fie oferit, atat cat e posibil, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.

"Daca gandim practic, din punct de vedere ingineristic, o masina este mult mai rapida cu padele si o transmisie automata", a declarat unul dintre oficialii departamentului de dezvoltare a gigantului german, Klaus Frohlich.

Citeste continuarea articolului BMW anunta care va fi ultimul model cu transmisie manuala

Despre Audi Q4 am mai tot mentionat mai bine de un an si noi, avand in vedere ca modelul a fost confirmat de germani in primavara anului trecut. Vorbim despre un model care va intra in gama de SUV-uri a producatorului german, un model care promite destul de multe inca de acum. Asta si prin prisma ultimelor informatii pe care le-am aflat despre acest model.

Conform spuselor celor de la Audi, noul Q4 va reusi sa se diferentieze destul de tare de toate celelalte modele din gama. De asemenea, oficialii din cadrul Audi vorbesc despre acest model ca fiind mai mult decat o simpla versiune coupe a lui Q3. Asadar, avem tot dreptul sa ne asteptam la ceva interesant, nu-i asa?!

Declaratia in legatura cu faptul ca Q4 va fi ceva mai mult decat o simpla versiune coupe a lui Q3 ii apartine chiar lui Andreas Mindt, directorul de design exterior al celor de la Audi. DIn pacate, Mindt nu a facut publice si alte detalii cu privire la ceea ce va diferentia mai exact noul Q4 de Q3. Insa, ne putem astepta cel mai probabil la o serie de elemente de design exterior care vor reusi sa faca aceasta diferentiere.

Citeste continuarea articolului Audi promite un Q4 diferentiat de toate celalalte modele din gama

Mazda ramane dedicata motorului cu combustie interna si e foarte posibil sa ofere noile versiuni hatchback si sedan din Seria 3 cu tractiune integrala si transmisie manuala.

Din pacate, aceasta veste destul de buna nu inseamna si ca celebrul producator japonez are de gand sa revina pe piata cu versiunile MPS pentru noul model.

Intrebat de presa de specialitate despre o noua varianta hot hatch care sa aiba la baza generatia actuala Mazda3, noul manager global al producatorului, Akira Marumoto, a declarat ca "Mazda este un jucator mic" si ca ar fi vorba despre un segment de nisa care nu are prea mare prioritate pentru companie. Din acest motiv, oficialul japonez sustine ca "nu exista planuri pentru versiuni MPS in viitorul apropiat".

Citeste continuarea articolului Mazda3 nu va avea versiune sport! Nu vom vedea alt model RX sport cu motor rotativ!

Saptamana trecuta v-am povestit despre modelul Civic 5D, asadar cred ca e momentul oportun sa mutam lumina pe sportivul Type-R. Tot in materialul mentionat anterior am spus cateva lucruri esentiale despre Honda si de ce cred eu ca e important sa cunoastem macar putin din istoria oricarui constructor auto care vinde in Romania. Daca vreti sa va reimprospatati memoria, atunci va recomand sa cititi inceputul acelui articol.

Type-R (MK5) e o oaza de nebunie controlata in sase rapoarte. Prima intalnire pe care o ai cu acest model este intriganta din toate punctele de vedere. ”Cum a putut Honda scoate asa ceva pe piata?”, ”Cum au tunat masina asta si ce poate face?”, ”Prinde 300 de km/h?”, ”Spoilerul ala chiar era necesar?”, ”Nu, pe bune, zi-mi daca spoilerul ala era necesar.”, ”Iti vine sa crezi ca, totusi, arata ASA?” sunt cateva intrebari pe care ai putea sa ti le adresezi sau sa i le torni unui amic sau unui membru de familie. Nu e nimic iesit din comun. Noul Type-R (MK5) e o masina care trezeste tot felul de sentimente in oameni, iar asta-i o treaba excelenta. O astfel de masina fix asta trebuie sa faca: sa stranga cat mai multe reactii, sa fie un motiv pentru care unii vor zambi stiind ca esti un sofer fericit, iar altii se vor intreba ce-i in capul tau de ai o asemenea masina.

Toate ca toate, dar sper ca nu credeati ca scapati de micul meu istoric de inceput, nu? Rasuflati usurati, voi incerca sa fiu cat mai scurt posibil!

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Honda Civic Type-R (MK5) – 6 trepte de fericire

Salonul Auto de la Los Angeles 2018 ne-a adus astazi si noua generatie a modelului Porsche 911 (992), cea mai de succes masina sport din istoria lumii auto. Este cea de-a opta generatie a celebrului model 911, iubita si astazi la fel de mult ca in prima zi de dupa lansarea primei generatii.

Asa cum ne-am fi asteptat, noua generatie 911 nu aduce schimbari importante din punct de vedere estetic, tocmai acest conservatorism fiind si farmecul care defineste acest model in istorie. In schimb, avem cateva imbunatatiri atat la interior, cat si din punct de vedere al tehnologiei. Haideti sa descoperim impreuna care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Porsche!

Din punct de vedere estetic, avem cateva modificari in partea din spate, acolo unde stopurile sunt acum unite de o banda LED de culoare rosie. De asemenea, luneta primeste un design nou si integreaza acum o a treia lumina de frana. Nu in ultimul rand, evacuarile ovale s-au mutat acum spre centru, la stanga si la dreapta placutei de inmatriculare. In partea din fata regasim acum niste faruri noi Matrix LED. In rest, Porsche 911 de noua generatie nu are cum sa nu fie recunoscut pe sosea!

Citeste continuarea articolului Toate detaliile despre noua generatie Porsche 911 (992)

Startul lunii decembrie aduce cu sine si lansarea noului hatchback Scala, care urmeaza sa fie lansat in data de 6 decembrie. Noul Scala il va inlocui in gama celor de la Skoda pe Rapid Spaceback, insa trebuie sa stiti ca nu avem doar o schimbare de nume si atat. Acest nou Scala va veni si cu o noua filosofie de design, care ne va arata liniile de design spre care va merge Skoda in perioada urmatoare.

Asadar, lansarea noului Scala este extrem de importanta pentru noi toti, pentru a ne da seama care este directia in care se va indrepta constructorul europeana din punct de vedere al designului.

Olivier Stefani, directorul de design al celor de la Skoda, a oferit deja si primele informatii pe aceasta tema. Stefani a punctat ca designul este extrem de important pentru constructorul pe care il reprezinta, acesta avand rolul de a genera mai multa emotie. Tot de la Stefani aflam acum si ca aceasta linie de design va fi preluata si de modelele electrice care urmeaza sa fie lansate de cei de la Skoda in anii urmatori.

Citeste continuarea articolului Skoda lanseaza o noua filosofie de design

Specialistii de la AC Schnitzer, adevarati maestri in transformarea masinilor BMW, au pregatit un nou stil de caroserie si noi performante pentru modelele din Seria 8. Ceea ce stim cu siguranta, in acest moment, este ca toate aceste noutati isi vor face debutul public in decembrie, la Essen Motor Show.

Trebuie sa incepem prin a spune ca specialistii de la AC Schnitzer au pregatit modificari la capitolul putere pentru ambele propulsoare oferite de BMW in Seria 8.

De exemplu, motorul bi-turbo V8 de 4,4 litri de pe M850i va ajunge la 591 de cai putere si un cuplu-forta de 850 Nm, ceva mai mult decat cei 523 de cai si 750 de Nm de pe versiunea standard.

Citeste continuarea articolului Noul BMW Seria 8 (M850i) devine mai agresiv in varianta AC Schnitzer

Se apropie cu pasi extrem de rapizi prezentarea oficiala a noului Porsche 911 (992) dar, din fericire, imaginile oficiale nu au reusit sa stea departe de ochii publicului si au ajuns in mainile iubitorilor marcii germane.

Cateva dintre ele, care par sa fie chiar imagini oficiale de presa ale noului Porsche 911 (cunoscut si sub numele Porsche 992), si-au gasit drumul si catre noi.

E adevarat ca nu au cea mai buna rezolutie, dar ne putem da seama mai bine care sunt schimbarile propuse de producator, cele mai importante si mai vizibile fiind la capitolul stopuri si in partea de jos a barii frontale. Ce inseamna asta? Noua ne confirma oarecum imaginea pe care ne-o amintim din experienta "Ride Along" din octombrie anul trecut.

Citeste continuarea articolului Avem primele imagini cu modelului Porsche 911 (992)!

McLaren se pregateste sa incheie acest an calendaristic in forta, prezentand doua modele extrem de asteptate de toti pasionatii auto din intreaga lume. Lasandu-l la o parte pe 720S Stealth, nu putem sa trecem peste viitorul 720S Spider, care urmeaza sa isi faca debutul oficial in data de 8 decembrie.

Chiar daca mai sunt cateva saptamani pana la acel eveniment, cei de la McLaren au publicat acum prima fotografie teaser cu acesta, incercand parca sa ne faca si mai curiosi cu privire la acest model. De parca nu am fi fost deja cu totii extrem de curiosi si entuziasmati!

Bineinteles, fotografia teaser publicata de cei de la McLaren nu ne lasa sa vedem prea multe detalii, insa haideti totusi sa ne uitam la ceea ce suntem lasati sa vedem. Imaginea teaser publicata ne lasa sa vedem partea frontala a bolidului, incepand de la grila frontala si pana la blocurile optice alungite si chiar si capota.

Citeste continuarea articolului McLaren publica primul teaser cu viitorul 720S Spider
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare