masini sport, competition

Lista stiri si informatii despre masini sport si competition pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini sport si competition

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini sport si competition publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini sport si competition, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, bmw m8, competition, coupe, masini sport, bmw m5, competition package, sedan, bmw m2, m performance, lexus, lexus rc f, salon auto detroit, bmw seria 8, bmw m850i

BMW M8 Competition: primele foto cu cel mai puternic coupe nemtesc!

Singurii membri ai reinviatei Serie 8 cu care ne-am intalnit pana acum sunt 840d (disponibil in Europa) si M850i (vandut global in doua versiuni: coupe si decapotabila).

Ei bine, BMW se pregateste ca, in lunile urmatoare, sa lanseze un nou model M8, iar noi nu mai avem rabdare sa asteptam imaginile oficiale, de vreme ce fotografii ale acestui coupe de performanta au fost deja facute publice.

Este vorba despre un membru mai vechi al celebrului GermanCarForum, care tocmai a publicat un set de imagini (sa le numim "fotografii spion") foarte serioase cu ceea ce nu pare sa fie un model M8 obisnuit, ci chiar o versiune Competition.

Citeste continuarea articolului BMW M8 Competition: primele foto cu cel mai puternic coupe nemtesc!

BMW prezinta oficial noul M5 (F90) Competition Package! 625 cp germani pregatiti de atac!

Modelul BMW M5 (F90) Competition nu a fost niciodata un secret. Detalii despre aceasta masina exista pe internet de ceva vreme, chiar daca nu toate zvonurile s-au dovedit a fi corecte. Noul M5 Competition este o adevarata... bestie! Mai mult, masina defineste noua strategie a diviziei BMW M Performance.

Cei de la BMW au decis ca modelele din clasa Competition sa fie cele mai puternice ale marcii. Cauza? Popularitatea din ce in mai mare a ofertelor din gama. Aproape 40 de procente dintre generatiile anterioare M5 vandute in lumea intreaga au fost echipate cu pachetul M Competition. Ei bine, modelul M5 Competition se alatura familiei, din care mai fac parte BMW M4 Coupe, BMW M4 decapotabil, BMW M3 sedan sau BMW M2.

Masina va beneficia de acelasi motor bi-turbo V8 de 4,4 litri care propulseaza modelul standard M5, dar inginerii marcii l-au modificat pentru a ajunge la 625 cai putere, cu 25 mai multi decat pe versiunea standard. Desi cuplul-forta ramane la aceeasi valoare (750 Nm), acesata este disponibil intre 1.800 si 5.800 rpm, cu 200 rpm mai mult.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta oficial noul M5 (F90) Competition Package! 625 cp germani pregatiti de atac!

BMW M2 Competition primeste primele accesorii M Performance

Acum doar cateva saptamani, cei de la BMW au scos din fabricatie modelul standard M2 pentru a face loc versiunii M2 Competition, iar acum producatorul bavarez a prezentat deja cateva accesorii in stare sa va transforme experientele la volan in ceva si mai intens.

Pe langa modificarile la capitolul vizual, noile componente propuse de marca germana au si un alt scop foarte precis, acela de a scapa de si mai multa greutate.

Jantele de aliaj de 19 inch din catalogul M Performance nu doar arata bine, insa reduc si greutatea masinii cu aproximativ 3,2 kg in comparatie cu jantele standard de metal. Conform celor de la BMW, aceasta "dieta" are efecte pozitive si asupra directiei, dar si la capitolul dinamica la volan.

Citeste continuarea articolului BMW M2 Competition primeste primele accesorii M Performance

2018 BMW M2 Competition: de ce este atat de special si cum au ales nemtii sa echipeze bestia?

2018 BMW M2 Competition se anunta a fi o adevarata competitie pentru celelalte marci. Cel il face pe M2 Competition atat de special? Poate noul motorul care se inspira din motoarele de pe modelele M3 si M4? Poate cei sase cilindri in linie cu doua turbine si tehnologie M TwinPower Turbo? Poate cei 410 cai putere pe care ii dezvolta la rotatii pe minut de 5250 si 7000?

Cu siguranta motorul este starul acestui model care este menit sa ofere si mai mult rafinament atitudinii si caracterului pe care il are deja M2 Coupe.

Intr-adevar, motorul este unul puternic, insa ne-am mai agita atat daca sunetul nu ar fi pe masura? BMW stie ce ne dorim, asa ca automobilul este echipat cu un sistem de evacuare dubla ce poate fi controlat electronic in zona clapetelor finale. Asadar, acustica M care se deosebeste de orice alt model de pe piata este unica.

Citeste continuarea articolului 2018 BMW M2 Competition: de ce este atat de special si cum au ales nemtii sa echipeze bestia?

Salonul Auto de la Detroit 2019 ne-a adus in prim plan si cateva noutati din partea celor de la Lexus. Mai exact, acestia au ajuns in America de Nord cu versiunile RC F Facelift si RC F Track Edition, versiuni asteptate de multi dintre fanii celor doua modele.

In cazul lui Lexus RC, model lansat in toamna anului trecut in cadrul Salonului Auto de la Paris, cei de la Lexus ne propuneau o serie de modificari estetice usoare, tehnologii mai moderne si un interior putin revizuit. Insa, acum, la Detroit, Lexus ne propune varianta de peformanta RC F facelift, o varianta extrem de interesanta! Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au fost pregatite!

Versiunea de performanta RC F facelift vine cu niste modificari estetice usoare, care sa ne arate ca vorbim despre un astfel de model. Spre exemplu, putem observa niste faruri usor modificare, o grila frontala restilizata, stopuri remodelate si un spoiler spate care arata mult mai bine. Modelele de performanta vor fi echipate, de asemenea, cu anvelope speciale Michelin Pilot Sport 4S, anvelope dezvoltate special pentru coupe-ul de performanta. De asemenea, aceste modele vin cu o masa totala mult mai mica. Desi nu stim inca cat cantareste, cei de la Lexus dau asigurari cum ca acest model este mult mai usor decat versiunea pe care o inlocuieste, care avea o masa totala de 1.765 de kilograme.

Citeste continuarea articolului Lexus a adus la Detroit noul RC F Facelift si versiunea speciala Track Edition

Divizia de personalizare BMW Individual prezinta abilitatile echipei sale odata cu debutul versiunii speciale M850i Night Sky. Lansat chiar inainte de ploaia de meteoriti de pe 3-4 ianuarie, acest model coupe unic beneficiaza, la finisajele interioare, de bucati de meteorit.

In plus, la exterior, dar si in cabina, ne intalnim cu diferite elemente inspirate din teme galactice. Despre ce e vorba? La interior, bucatile de meteorit pot fi intalnite pe consola centrala, pe butonul start/stop, pe varful schimbatorului de viteze, pe maneta de control iDrive, dar si pe interiorul portierelor.

Aceste elemente sunt usor de identificat gratie striatiilor, pe care expertii le-au numit ca fiind Widmanstätten, dupa numele cercetatorului de la inceputul secolului al 19-lea care le-a descoperit. Mai exact, este vorba despre un amestec de cristale de fier si nichel creat in ultimele 10 milioane de ani.

Citeste continuarea articolului BMW Individual M850i Night Sky: mai aproape de cer... pe bune!

Dupa ce au reimprospatat Ultimate Series, cu o versiune de curse Senna si un model in trei locuri Speedtail, ambele lansate anul acesta, specialistii de la McLaren si-au gasit timp si pentru Super Series, prezentand un nou 720S Spider.

Am vorbit, in ultimul an, despre multimea de calitati si despre performantele nebunesti ale acestui coupe, iar vestea buna este ca si versiunea cu acoperis ajunge la aceleasi cifre, cel putin atunci cand vorbim despre acceleratia de la 0 la 100 de km/h in doar 2,9 secunde.

Acest lucru se intampla pentru ca McLaren a reusit sa creeze un acoperis foarte complex, care ajunge la doar 49 de kg. Cu alte cuvinte, noul 720S Spider ajunge la o greutate totala de 1.332 de kg, fiind astfel cu 88 de kg mai usor decat cel mai apropiat competitor. Fara a da nume, specialistii din Woking se refera, fara indoiala, la Ferrari 488 Spider.

Citeste continuarea articolului McLaren 720S Spider: pregatit pentru o confruntare directa cu Ferrari 488 Spider!

Unul dintre primii tuneri din lume care s-au ocupat de modificarea celei de-a patra generatii Mercedes-Benz Clasa A este, deloc surprinzator, firma germana Brabus.

Talentatii ingineri din Bottrop au decis recent sa lucreze la o versiune mai buna a acestui model hatchback compact din segmentul premium, neatingandu-se de emblema AMG de pe A35 si de pe urmatorul A45. E vorba, binenteles, despre A250, disponibil fie cu tractiune pe partea din fata, fie cu tractiune 4Matic.

Motorul turbo de 2,0 litri construit de Mercedes-Benz a fost modificat si ofera 46 de cai si 80 de Nm suplimentari, ajungand la 267 de cai putere si un cuplu-forta de 430 Newtoni-metru. Cu kit-ul de performanta PowerXtra B 25 S, masina va accelera de la 0 la 100 de km/h in 5,9 secunde si va atinge o viteza maxima de 250 km/h.

Citeste continuarea articolului Brabus a transformat acest Mercedes-Benz Clasa A (A250) intr-un hatchback de vis!

Porsche Panamera a fost o masina care a creat numeroase controverse de la lansare si pana astazi inclusiv, insa acest aspect nu a contat la capitolul vanzari. Masina a fost un succes pentru companie, iar ideea de a crea acest automobil si curajul de a-l prezenta lumii intregi au fost rasplatite. Marturisesc ca nu la asta mi-a fost gandul in dimineata ploioasa si rece in care am ajuns la Porsche Romania, dar cred ca e important sa precizez din start faptul ca modelul Panamera este, fara doar si poate, o masina destul de importanta pentru Porsche, cunoscuta aproape de toata lumea si iubita de proprietari. E atat de iubita incat unii chiar i-au compus si melodii...

N-am putut s-alerg noaptea ca pantera pentru ca vremea mi-a fost potrivnica, dar am avut suficiente emotii si trairi pe care de-abia astept sa vi le povestesc. Daca n-a prins gluma, imi pare rau. Am incercat...

Bineinteles, cititorii care au mai ajuns cu ochii peste cuvintele asezate de mine pe Cars.ro stiu ca trebuie sa existe un mic istoric sau o referinta la ceva din trecut. Doar nu credeati ca trecem peste capitolul asta, nu?

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Porsche Panamera 4S – 440 de motive pentru care s-o iubesti

Atunci cand apasam pedala de frana angrenam un sistem extrem de complex, care este important pentru siguranta noastra, dar si a pasagerilor. A fi in stare sa opresti masina la timp este esential si ne ajuta sa evitam accidentele.

Un sistem de franare care nu functioneaza in parametri buni, nu isi va face treaba si nu va fi eficient atunci cand ai nevoie, mai ales in situatiile de panica. De aceea, un sistem de franare trebuie verificat regulat si va recomandam sa faceti asta la fiecare revizie anuala.

Bine, acum sa lasam asta la o parte, pentru ca v-am mai explicat in trecut importanta functionarii sistemului de franare. Azi vom vorbi despre topul masinilor cu cele mai bune frane.

Citeste continuarea articolului Top 10 masini cu cele mai performante sisteme de franare

Multi dintre oamenii cu dare de mana fac parte din grupul pasionatilor auto din intreaga lume, iar asta o stim cu totii. Fie vorba intre noi, cand ai sute de milioane in conturi, problema cumpararii unei masini construite in serie limitata nu mai este o misiune atat de grea.

Tocmai din acest motiv auzim de multe ori tot felul de povesti despre colectionari auto care cumpara masini una dupa alta sau, pur si simplu, despre pasionati care isi schimba bolidul pe care il conduc de la an la an. Iar atunci cand ai bani, se stie ca se poate cam orice! De exemplu, sa iti construiasca cei de la Ferrari o masina in exemplar unic.

Cei de la Ferrari au publicat saptamana trecuta primele informatiile si fotografii oficiale cu un model facut la comanda pentru un client despre care nu se stie nimic pana la acest moment. Modelul a fost pus pe picioare de specialistii din cadrul diviziei Special Projects, divizie infiintata de producatorul italian in 2008 tocmai din acest motiv. Asa cum va puteti imagina, nu este pentru prima data cand cei de la Ferrari primesc o astfel de comanda speciala de la cineva care isi permite sa plateasca probabil oricat pentru un model unicat.

Citeste continuarea articolului Ferrari dezvolta un nou model unicat - SPCJ3

Specialistii in tuning de la AC Schnitzer si-au dorit cu orice pret sa reuseasca sa puna pe picioare cel mai rapid BMW M5 din lume si se pare ca in cele din urma au si reusit acest lucru. Vorbim despre un pachet de tuning la care germanii au lucrat pentru o buna perioada de timp, modificarile fiind substantiale.

Avem acum toate informatiile care v-ar putea interesa cu privire la acest pachet de tuning care face ca acest BMW M5 sa fie cel mai rapid din intreaga lume, asa ca vom trece direct la treaba si vi le vom spune. Pana atunci insa, va mai spunem ca germanii de la AC Schnitzer vor prezenta acest BMW M5 in cadrul Essen Motor Show, la sfarsitul acestei saptamani.

Informatiile si imaginile pe care le vedem acum cu totii vin dupa ce in timpul verii am putut afla doar despre performanta obtinuta de un M5 echipat cu pachetul de tuning in cauza pe celebrul circuit de la Nurburgring. La acea vreme, aflam despre acest M5 ca a reusit sa parcurga intreg circuitul intr-un timp mai bun cu 9 secunde in comparatie cu timpul obtinut de versiunea clasica.

Citeste continuarea articolului AC Schnitzer ne propune cel mai rapid BMW M5 din istorie

Unul dintre cele mai importante mistere in legatura cu urmatoarele generatii BMW M3 este daca modelele viitoare vor avea si optiunea de transmisie manuala sau vor fi doar versiuni sedan de performanta cu cutie de viteze automata.

Va fi necesar, cel mai probabil, sa mai asteptam cel putin cativa ani pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare, dar suntem extrem de fericiti sa va anuntam ca divizia BMW M vrea ca M4 sa fie oferit, atat cat e posibil, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.

"Daca gandim practic, din punct de vedere ingineristic, o masina este mult mai rapida cu padele si o transmisie automata", a declarat unul dintre oficialii departamentului de dezvoltare a gigantului german, Klaus Frohlich.

Citeste continuarea articolului BMW anunta care va fi ultimul model cu transmisie manuala

Mazda ramane dedicata motorului cu combustie interna si e foarte posibil sa ofere noile versiuni hatchback si sedan din Seria 3 cu tractiune integrala si transmisie manuala.

Din pacate, aceasta veste destul de buna nu inseamna si ca celebrul producator japonez are de gand sa revina pe piata cu versiunile MPS pentru noul model.

Intrebat de presa de specialitate despre o noua varianta hot hatch care sa aiba la baza generatia actuala Mazda3, noul manager global al producatorului, Akira Marumoto, a declarat ca "Mazda este un jucator mic" si ca ar fi vorba despre un segment de nisa care nu are prea mare prioritate pentru companie. Din acest motiv, oficialul japonez sustine ca "nu exista planuri pentru versiuni MPS in viitorul apropiat".

Citeste continuarea articolului Mazda3 nu va avea versiune sport! Nu vom vedea alt model RX sport cu motor rotativ!

Saptamana trecuta v-am povestit despre modelul Civic 5D, asadar cred ca e momentul oportun sa mutam lumina pe sportivul Type-R. Tot in materialul mentionat anterior am spus cateva lucruri esentiale despre Honda si de ce cred eu ca e important sa cunoastem macar putin din istoria oricarui constructor auto care vinde in Romania. Daca vreti sa va reimprospatati memoria, atunci va recomand sa cititi inceputul acelui articol.

Type-R (MK5) e o oaza de nebunie controlata in sase rapoarte. Prima intalnire pe care o ai cu acest model este intriganta din toate punctele de vedere. ”Cum a putut Honda scoate asa ceva pe piata?”, ”Cum au tunat masina asta si ce poate face?”, ”Prinde 300 de km/h?”, ”Spoilerul ala chiar era necesar?”, ”Nu, pe bune, zi-mi daca spoilerul ala era necesar.”, ”Iti vine sa crezi ca, totusi, arata ASA?” sunt cateva intrebari pe care ai putea sa ti le adresezi sau sa i le torni unui amic sau unui membru de familie. Nu e nimic iesit din comun. Noul Type-R (MK5) e o masina care trezeste tot felul de sentimente in oameni, iar asta-i o treaba excelenta. O astfel de masina fix asta trebuie sa faca: sa stranga cat mai multe reactii, sa fie un motiv pentru care unii vor zambi stiind ca esti un sofer fericit, iar altii se vor intreba ce-i in capul tau de ai o asemenea masina.

Toate ca toate, dar sper ca nu credeati ca scapati de micul meu istoric de inceput, nu? Rasuflati usurati, voi incerca sa fiu cat mai scurt posibil!

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Honda Civic Type-R (MK5) – 6 trepte de fericire

Salonul Auto de la Los Angeles 2018 ne-a adus astazi si noua generatie a modelului Porsche 911 (992), cea mai de succes masina sport din istoria lumii auto. Este cea de-a opta generatie a celebrului model 911, iubita si astazi la fel de mult ca in prima zi de dupa lansarea primei generatii.

Asa cum ne-am fi asteptat, noua generatie 911 nu aduce schimbari importante din punct de vedere estetic, tocmai acest conservatorism fiind si farmecul care defineste acest model in istorie. In schimb, avem cateva imbunatatiri atat la interior, cat si din punct de vedere al tehnologiei. Haideti sa descoperim impreuna care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Porsche!

Din punct de vedere estetic, avem cateva modificari in partea din spate, acolo unde stopurile sunt acum unite de o banda LED de culoare rosie. De asemenea, luneta primeste un design nou si integreaza acum o a treia lumina de frana. Nu in ultimul rand, evacuarile ovale s-au mutat acum spre centru, la stanga si la dreapta placutei de inmatriculare. In partea din fata regasim acum niste faruri noi Matrix LED. In rest, Porsche 911 de noua generatie nu are cum sa nu fie recunoscut pe sosea!

Citeste continuarea articolului Toate detaliile despre noua generatie Porsche 911 (992)

Inca de la debutul din 2016 al modelului BMW M2, masina a fost foarte bine privita atat de entuziasti, cat si de jurnalistii de specialitate. Poate ca nu e un monstru ca modelul 1M Coupe, dar trebuie sa recunoastem ca e o masina haioasa pentru segmentul din care face parte si ne aduce aminte de E46 M3. Ei bine, ca model al anului 2019, BMW a lansat recent versiunea M2 Competition, un M2 cu o inima la fel de mare ca a fratilor sai M3 sau M4.

Daca nu ati aflat asta inca, noul M2 Competition beneficiaza de o crestere serioasa in putere, de la 365 la 405 cai putere, datorata in special noului motor. Producatorul german a renuntat la propulsorul original M2 N55 (unul in linie in sase cilindri de 3,0 litri) si l-a inlocuit cu noul S55 (de aceeasi configuratie), imprumutat de la modelele M3/M4.

Masina modificata despre care vorbim in acest articol a fost deja testata de specialistii de la Manhart Performance, in Germania, si va purta numele MH2 550.

Citeste continuarea articolului Manhart MH2 550: un BMW M2 Competition pe steroizi!

Specialistii de la AC Schnitzer, adevarati maestri in transformarea masinilor BMW, au pregatit un nou stil de caroserie si noi performante pentru modelele din Seria 8. Ceea ce stim cu siguranta, in acest moment, este ca toate aceste noutati isi vor face debutul public in decembrie, la Essen Motor Show.

Trebuie sa incepem prin a spune ca specialistii de la AC Schnitzer au pregatit modificari la capitolul putere pentru ambele propulsoare oferite de BMW in Seria 8.

De exemplu, motorul bi-turbo V8 de 4,4 litri de pe M850i va ajunge la 591 de cai putere si un cuplu-forta de 850 Nm, ceva mai mult decat cei 523 de cai si 750 de Nm de pe versiunea standard.

Citeste continuarea articolului Noul BMW Seria 8 (M850i) devine mai agresiv in varianta AC Schnitzer

Se apropie cu pasi extrem de rapizi prezentarea oficiala a noului Porsche 911 (992) dar, din fericire, imaginile oficiale nu au reusit sa stea departe de ochii publicului si au ajuns in mainile iubitorilor marcii germane.

Cateva dintre ele, care par sa fie chiar imagini oficiale de presa ale noului Porsche 911 (cunoscut si sub numele Porsche 992), si-au gasit drumul si catre noi.

E adevarat ca nu au cea mai buna rezolutie, dar ne putem da seama mai bine care sunt schimbarile propuse de producator, cele mai importante si mai vizibile fiind la capitolul stopuri si in partea de jos a barii frontale. Ce inseamna asta? Noua ne confirma oarecum imaginea pe care ne-o amintim din experienta "Ride Along" din octombrie anul trecut.

Citeste continuarea articolului Avem primele imagini cu modelului Porsche 911 (992)!

McLaren se pregateste sa incheie acest an calendaristic in forta, prezentand doua modele extrem de asteptate de toti pasionatii auto din intreaga lume. Lasandu-l la o parte pe 720S Stealth, nu putem sa trecem peste viitorul 720S Spider, care urmeaza sa isi faca debutul oficial in data de 8 decembrie.

Chiar daca mai sunt cateva saptamani pana la acel eveniment, cei de la McLaren au publicat acum prima fotografie teaser cu acesta, incercand parca sa ne faca si mai curiosi cu privire la acest model. De parca nu am fi fost deja cu totii extrem de curiosi si entuziasmati!

Bineinteles, fotografia teaser publicata de cei de la McLaren nu ne lasa sa vedem prea multe detalii, insa haideti totusi sa ne uitam la ceea ce suntem lasati sa vedem. Imaginea teaser publicata ne lasa sa vedem partea frontala a bolidului, incepand de la grila frontala si pana la blocurile optice alungite si chiar si capota.

Citeste continuarea articolului McLaren publica primul teaser cu viitorul 720S Spider
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare