masini sport, competition package

Lista stiri si informatii despre masini sport si competition package pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini sport si competition package

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini sport si competition package publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini sport si competition package, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, bmw m5, competition, competition package, sedan, masini sport, volvo, volvo s60, polestar, polestar one, coupe, mazda, mazda mx-5, arden, jaguar xe

BMW prezinta oficial noul M5 (F90) Competition Package! 625 cp germani pregatiti de atac!

Modelul BMW M5 (F90) Competition nu a fost niciodata un secret. Detalii despre aceasta masina exista pe internet de ceva vreme, chiar daca nu toate zvonurile s-au dovedit a fi corecte. Noul M5 Competition este o adevarata... bestie! Mai mult, masina defineste noua strategie a diviziei BMW M Performance.

Cei de la BMW au decis ca modelele din clasa Competition sa fie cele mai puternice ale marcii. Cauza? Popularitatea din ce in mai mare a ofertelor din gama. Aproape 40 de procente dintre generatiile anterioare M5 vandute in lumea intreaga au fost echipate cu pachetul M Competition. Ei bine, modelul M5 Competition se alatura familiei, din care mai fac parte BMW M4 Coupe, BMW M4 decapotabil, BMW M3 sedan sau BMW M2.

Masina va beneficia de acelasi motor bi-turbo V8 de 4,4 litri care propulseaza modelul standard M5, dar inginerii marcii l-au modificat pentru a ajunge la 625 cai putere, cu 25 mai multi decat pe versiunea standard. Desi cuplul-forta ramane la aceeasi valoare (750 Nm), acesata este disponibil intre 1.800 si 5.800 rpm, cu 200 rpm mai mult.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta oficial noul M5 (F90) Competition Package! 625 cp germani pregatiti de atac!

Am aflat cum arata noul Competition Package pentru BMW M5 (F90)! Si cat de puternic e...

Daca ati reusit sa rezistati tentatiei de a comanda noul BMW M5 (F90) si asteptati pachetul Competition, veti avea parte de o surpriza de proportii. Dupa doar cateva informatii minore care au ajuns si la noi in ultimele luni, cineva care a comandat aceasta versiune a decis sa ofere publicului larg mai multe detalii despre cum transforma acest kit un M5 standard. Ce inseamna asta?

In primul rand, motorul bi-turbo V8 de 4,4 litri a fost modificat, astfel ca va produce cu 25 de cai si 50 Nm in plus. Asta inseamna ca puterea totala a masinii ajunge la 625 de cai putere si un cuplu-forta de 800 Newtoni-metru, cu 22 de cai mai mult decat Mercedes-AMG E63 S, chiar daca la capitolul cuplu-forta este mai jos cu 50 Nm.

Gratie acestei puteri, noul BMW M5 (F90) Competition va sprinta pana la 100 de km/h in doar 3,3 secunde, cu 0,1 secunde mai repede decat rivalul AMG. Nu stim nimic sigur despre viteza maxima atinsa, dar ne asteptam sa o egaleze pe cea (305 km/h) la care poate ajunge un model M5 standard dotat cu pachetul M Driver. Sa nu uitam ca modelul E63 S ajunge, cu pachetul AMG Driver, la doar 300 de km/h.

Citeste continuarea articolului Am aflat cum arata noul Competition Package pentru BMW M5 (F90)! Si cat de puternic e...

2018 BMW M5 (F90) Competition Package: iata ce trebuie sa stii despre el inainte de lansare!

Daca iti doreai cu adevarat sa stii cateva secrete despre masini, ar trebui sa iei cea mai puternica masina si sa o dezmembrezi, sa vezi fiecare particica din ea, sa-ti iei un carnetel pentru notite si sa pui pe hartie tot ceea ce gasesti. Abia atunci poti spune ca ai cunoscut secretele unei masini tari.

Daca insa nu ai banii necesari pentru asta si nici timp, poti sa citesti ce a scris australianul acesta despre noul BMW M5 Competition Package. Se pare ca barbatul si-a comandat bolidul si a scris totul despre el pe un forum denumit Bimmerpost.

Noul BMW M5 a fost lansat la finele anului 2017, insa nu foarte multa lume s-a aratat incantata ori, mai exact - purul adevar - automobilul a fost prea bun ca sa nu-si faca competitorii sa vorbeasca foarte mult despre el.

Citeste continuarea articolului 2018 BMW M5 (F90) Competition Package: iata ce trebuie sa stii despre el inainte de lansare!

BMW M5 (F90) va primi Competition Package! Cand se va lansa si cata putere va aduce in plus?

Nu cu mult timp in urma, o noua generatie a modelului M5 de la BMW a fost scoasa la lumina. Pentru unii, 600 de cai putere au fost mai mult decat suficienti. Pentru altii, au insemnat prea mult si le-a fost teama ca nu pot controla atata putere, insa pentru altii 600 de cai au insemnat mai nimic si si-au dorit mai mult de atat.

Avand in vedere ca pachetul care include 4.4 litri si 600 de cai nu a fost pe placul celor pasionati de viteza pentru ca se asteptau la ceva mai mult de la BMW M5, compania bavareza s-a pus pe treaba si a gandit un nou model de M5, mai avansat, care sa satisfaca si pretentiile celor carora le curge viteza prin vene.

Astfel ca nemtii au inceput sa dezvolte un pachet Competition pentru BMW M5 lansat la finalul anului 2017. Pachetul Competition va fi disponibil incepand cu luna aprilie si va aduce un plus de 25 de cai pe langa cei 600 deja prezenti.

Citeste continuarea articolului BMW M5 (F90) va primi Competition Package! Cand se va lansa si cata putere va aduce in plus?

Unele dintre cele mai asteptate modele lansate in vara acestui an au fost fara indoiala cele ale noii generatii BMW M5 (F90), modele primite cu mare entuziasm de pasionatii auto din cele mai diverse colturi ale lumii. Ei bine, in cazul in care va gandeati ca aceste modele nu ofera suficienta putere si nu sunt atat de ofertante pentru voi, cei de la BMW ne aduc o veste numai buna.

Constructorul german pregateste in aceasta perioada un pachet suplimentar Competition Package, menit sa aduca ceva mai multa putere si mai multa adrenalina celor care se vor incumeta sa ii urce la volan. Haideti sa descoperim impreuna ce noutati vor sa ne aduca cei de la BMW in privinta acestui M5!

Desi nu a fost confirmat chiar cu subiect si predicat, pachetul Competition Package va fi cu siguranta o realitate pentru M5 in viitorul apropiat. Mai multi oficiali ai producatorului au spus ca acest pachet este “mai aproape decat se poate crede”, ceea ce inseamna in mod clar ca va fi prezentat in perioada urmatoare.

Citeste continuarea articolului BMW pregateste un Competition Package pentru noua generatie M5 (F90)

Noua generatie Volvo S60 ne este prezentata cu un pachet de performanta Polestar Engineered, care include cateva modificari interesante. Vorbim in primul rand despre un plus de putere al acestui model plug-in hybrid de la 400 la 415 cai putere. Acest pachet de performanta care este creat de specialistii de la Polestar va fi disponibil doar pentru modelele din seria 60, primele dintre ele fiind S60. Incepand cu anul urmator, acest pachet de performanta oferit de Polestar va fi disponibil si pentru modelele V60, respectiv XC60. 

Acest pachet de performanta este situat peste versiunea R-Design si ne aduce imbunatatiri in patru compartimente. Haideti sa studiam mai atenti acest pachet si sa aflam ce ne aduce in plus! 

Asa cum spuneam si mai devreme, primul plus se refera la putere, beneficiind acum de un plus de 15 cai putere. Versiunile plug-in hybrid ale modelelor Volvo S60 sunt echipate sub capota cu o unitate de motorizare pe benzina T8, care poate dezvolta in mod normal 400 de cai putere si un cuplu maxim de 640 Nm.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Volvo S60 vine cu un pachet de performanta Polestar

Desi are un pret de peste 150.000 de euro, Polestar 1 a reusit sa capteze atentia multor pasionati si colectionari auto. Nu mai putin de sapte mii de oameni au anuntat ca vor sa cumpere unul dintre modelele Polestar 1 care vor fi realizate. Initial era vorba de producerea a doar 500 de unitati, insa comenzile venite i-a facut pe cei de la Polestar  sa dubleze aceasta productie. Dupa cum probabil stiti deja, Polestar reprezinta acum un brand de sina statator, dupa ce suedezii de la Volvo au decis ca acestia sa se ocupe numai cu producerea modelelor electrice si hibride. 

Din toate aceste 7.000 de comenzi initiale, nu am mai ramas acum decat 500 de comenzi ferme, pentru care s-au platit deja cei 2.500 de euro solicitati initial. Conform reprezentantilor Polestar, cei mai multi dintre cei care au plasat aceste comenzi sunt din Statele Unite, respectiv Canada. 

Polestar 1 este un model hibrid ce a fost construit avand la baza platforma Scalable Platform Architecture (PSA). Acesta este echipat cu un sistem de motorizare care este capabil sa dezvolte nu mai putin de 561 de cai putere. Sistemul este format dintr-o unitate de motorizare pe benzina, cu o capacitate de 2.0 litri si capabila sa dezvolte 343 de cai putere pe puntea fata, careia i se alatura doua motoare electrice care aduc 218 cai putere pe puntea spate. 

Citeste continuarea articolului Polestar 1 va debuta luna viitoare in Festivalul de la Goodwood

Anul 1989 este marcant pentru constructorul japonez Mazda. La Salonul Auto de la Chicago se lansa frumoasa Miata care a facut ravagii inca de pe atunci, asa ca in timp a primit numeroase imbunatatiri si s-a adaptat destul de cuminte si fara prea multe comentarii la schimabarile industriei auto, schimbari ce au fost intotdeauna dictate de clientii care si-au dorit din ce in ce mai mult. In 2018, constructorul japonez Mazda anunta versiunea 2018 Mazda MX-5, aceasta frumoasa Miata care a trecut prin patru generatii si a fost vanduta pana acum in mai mult de 1 milion de exemplare.

Chiar daca, in timp, Mazda MX-5 a suferit schimbari de infatisare si a ajuns acum sa arate ca o luxoasa indarjita gata sa se ia la bataie cu sportivele impunatoare, japonezii au pastrat cu sfintentie structura care a facut-o atat de dorita pentru atat de mult timp: sportiva, dimensiuni mici, compacta, motor care este asezat pe partea frontala a automobilului, tractiune pe puntea spate, transmisie manuala si un nivel ridicat de manevrabilitate.

Daca vi se parea cumva ca ce am scris mai sus este reteta de succes pentru o masina, japonezii nu se opresc, asa ca mai vin cu cateva imbunatatiri pentru ceea ce oricum parea deja perfectiunea la superlativ. Aceste imbunatatiri vor fi asezata pe versiunea 2018 Mazda MX-5. Din pacate, in acest moment, Mazda isi anunta lansarea si comercializarea frumoasei sportive doar pe piata din Japonia, insa nu ne indoim ca urmeaza sa apara si pe continentul european, avand in vedere ca pasionatii de viteza si masini sport abia o asteapta pe aceasta Miata renascuta de mult prea multe ori.

Citeste continuarea articolului Mazda MX-5 devine mai puternica! Afla ce putere dezvolta acum noua versiune!

Facem ce facem si ajungem tot la proiecte de tuning! Ce-i drept, nu ai cum sa faci parte din grupul pasionatilor auto si sa nu te intereseze si ceea ce tine de tuning. Mai ales cand vorbim despre proiecte serioare, care duc unele modele pe culmile performantelor!

Astazi vrem sa va vorbim despre cei de la Arden, tunerul de casa al celor de la Jaguar Land Rover. Proiectul lor are la baza de aceasta data un Jaguar XE S, un sedan care si asa este in atentia multora. Proiectul celor de la Arden poarta denumirea AJ 24 RS. Haideti sa vedem impreuna ce surprize ne-au pregatit acestia! 

In primul rand trebuie sa stim ca acest proiect de tuning se bazeaza pe versiunea S a lui XE, ceea ce il face sa devina si mai interesant, nu-i asa? Asa cum stiti deja cel mai probabil, versiunea S este echipata sub capota cu o unitate de motorizare V6 supraalimentata, cu o capacitate de 3.0 litri si capabila sa dezvolte nu mai putin de 380 de cai putere. Aceasta versiune este si cea mai puternica a sedanului XE, cei de la Jaguar anuntand in urma cu ceva timp ca nu va exista pentru acest model si o versiune SVR. 

Citeste continuarea articolului Arden tuneaza un Jaguar XE S si ii da 464 de cai putere

Va mai amintiti conceptul Racing Midship lansat de cei de la Hyundai in urma cu aproape patru ani? Probabil ca va veti aminti atunci cand vom spune ca acel concept purta la acea vreme numele de scena RM14. Acea prima versiuni a mai primit de-a lungul acestor mai multe imbunatatiri si se apare ca acum vrea sa apara din nou pe scena cu o surpriza.

Reprezentantii celor de la Hyundai au mers destul de departe de aceasta data, spunand ca acest concept ar putea fi transmformat intr-un model de serie. Ce spuneti de asta? Haideti sa aflam impreuna mai multe detalii despre ce vor sa faca cei de la Hyundai. 

Conceptul RM14 a fost construit avand la baza mai vechiul Veloster. Modelul era echipat la acea vreme cu o unitate de motorizare de 295 de cai putere. De atunci inca si pana acum, am avut de a face cu mai multe modificari ale acelei versiuni. Asadar, versiunea lansata in 2016 era echipata sub capota cu o noua unitate de motorizare T-DGI cu o capacitate de 2.0 litri si capabila sa dezvolte 300 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Hyundai vrea o versiune de serie a conceptului Racing Midship

Stim deja despre sportivi ca sunt pasionati de automobile. Daca a mai vazut cineva vreun fotbalist, handbalist, baschetbalist sau un tenismen fara un garaj impresionant si o paleta larga de marci pe care sa le adore inseamna ca nu ne-am uitat unde trebuie. Fara exceptie, oamenii din lumea sportului iubesc masinile frumoase si scumpe, avand in vedere ca statutul financiar ii ajuta foarte mult.

Insa de ce sa nu vorbim despre femeile din sport care iubesc masinile si de ce sa nu vorbim despre romanca noastra care este numar 1 mondial la WTA. Cred ca v-ati dat deja seama ca subiectul acestui articol este chiar Simona Halep, iar pasiunea ei pentru automobile nu ne este straina.

Simona Halep gestioneaza o avere care depaseste suma de 20 de milioane de dolari (bani care au fost obtinuti din jocurile de tenis, pe langa cele cateva milioane pe care le are din sponsorizari). Tenismena de 26 de ani are cu ce sa sa-si cumpere cele mai interesante, puternice sau elegante automobile din lume, dar ce se afla in momentul de fata in garajul constantencei care a pus Romania pe harta mondiala a tenisului?

Citeste continuarea articolului Ce masini are Simona Halep in garaj?

Acum cateva saptamani, seful Departamentului Ford Performance din Europa, Leo Roeks, starnea zvonul ca producatorul american se gandeste serios la modelul Fiesta RS. Din pacate, se pare ca gigantul de peste ocean nu ia in calcul nimic peste modelul ST.

Un alt oficial Ford, Amko Leenarts, seful Departamentului de design din Europa, sustine ca marca americana nu are nevoie de modelul RS, de vreme ce ST este deja destul de rapid.

"Nu avem niciun motiv pentru a lansa un model Fiesta mai puternic decat ST. Performantele acestuia sunt foarte bune, asa ca nu avem nevoie de o masina mai puternica", a declarat Amko Leenarts.

Citeste continuarea articolului Ford Fiesta RS nu mai intra in planurile companiei!

Porsche a folosit pentru prima data pachetul Weissach pe super-masina 918 Spyder, mai mult in incercarea de a scapa din greutatea unui model deja foarte usor (41 de kilograme). In acest moment, optiunea este disponibila pe modele ca GT3 RS sau GT2 RS, insa producatorul german se gandeste sa-l foloseasca, in viitor, pe si mai multe versiuni.

"Nu exclud ideea de a folosi acest pachet (sau unul si mai bun!) pe alte modele ale marcii in viitor", a declarat Andreas Preuninger, seful Diviziei Porsche GT. "Nu avem inca planuri pentru perioada imediat urmatoare, suntem destul de ocupati, asa ca nu va asteptati sa va intalniti pe piata, luna viitoare, cu un model Cayenne Weissach", a mai declarat oficialul german.

Pe GT3 RS, pachetul Weissach include componente din fibra de carbon pe acoperis, barele de stabilizare si chiar tijele suspensiilor. Acelasi material este vizibil si pe capota, capacele oglinzilor laterale sau pe aripa dorsala.

Citeste continuarea articolului Porsche se gandeste serios sa foloseasca pachetul Weissach pe mai multe masini!

Lancia Delta Integrale este o poveste frumoasa pentru multi pasionati de automobile, insa o buna parte dintre ei nu cred ca o vor mai revedea vreodata pe strazi in toata splendoarea ei. Nimic mai gresit decat aceasta afirmatie. Specialistii de la Automobili Amos vor sa reinventeze celebrul model. Se spune despre versiunea noua ca are in componenta 1000 de piese noi-noute. Italienii de la Automobili Amos vin si cu anuntul surpriza: primul model din serie este aproape gata.

Asa ca, dragi pasionati de masini de colectie, de masini clasice sau pur si simplu de povesti, urmeaza ca specialistii de la Automobili Amos sa va ofere o poveste cu aroma de odinioara care va va face inima sa tresalte de bucurie, mai ales daca va bate necontenit pentru masinile atinse de istorie.

Caroseria modelului Lancia Delta Integrale este confectionata in totalitate din aluminiu si… manual. Piesa si mai interesanta este partea frontala care a fost confectionata din fibra de carbon. Fondatorul firmei care se ocupa de restaurarea sau reinventarea modelului Lancia Delta Integrale - Eugene Amos, fost pilot de curse - a reusit sa reconstruiasca si interiorul si sa se inspire de la celebrul model Delta S4.

Citeste continuarea articolului Lancia Delta Integrale reconstruita de Automobili Amos: ce modificari ii aduc italienii?

Dupa inchiderea fabricii Conner Avenue Assembly, un loc important pentru o colectie de vehicule istorice, a cincea generatie a modelului Dodge Viper parea si ultima.

Ei bine, nu mai suntem deloc atat de siguri: se vorbeste deja despre faptul ca Dodge ar putea reveni cu Viper in cativa ani. Mai mult, se pare ca producatorul va renunta, pentru prima data, la puternicul V10 pentru un motor V8.

Conform specialistilor, modelul Viper va reveni in reprezentante si, speram, in inimile noastre, pana la finalul acestui deceniu. Este a doua oara cand aceasta celebra masina sport revine pe piata, dupa versiunea din 2012 si, asemeni acesteia, va fi, fara indoiala, serios modificata.

Citeste continuarea articolului Dodge Viper revine pana in anul 2021

Vorbeam ceva vreme in urma despre planurile celor de la Subaru care isi doreau sa lanseze un minunat model WRX STI. Modelul 2019 trebuie sa sufere cateva schimbari, insa fanii s-au intrebat pana in prezent despre ce modificari este vorba. Infatisare, motor sau tehnologie? Infatisarea-i buna oricum, chiar daca de-a lungul timpului nu au facut schimbari drastice, tehnologia se updateaza, in timp ce motorizarea… ei, tocmai aici este surpriza constructorului, asa ca v-ati dat seama deja despre ce o sa vorbim.

Castigatorul a fost motorul care a primit cativa cai putere in plus, iar asta nu poate sa fie decat placut pentru cei care abia asteptau sa auda noi vesti despre versiunea 2019 a modelului Subaru WRX STI.

Propulsorul este unul turbo, cu o capacitate de 2.9 litri, iar puterea pe care o dezvolta este de 310 cai. Adica cu 10 cai putere in plus fata de varianta anterioara. Pentru unii, 10 cai in plus nu inseamna nimic. Asta pentru ca nu stiu sa simta masina, insa in realitate aceasta crestere a puterii inseamna destul de mult mai ales daca te gasesti la volanul acestei unitati.

Citeste continuarea articolului 2019 Subaru WRX STI primeste mai multa putere

Tuningul… aceasta mare enigma sau arta care pentru fiecare inseamna un stil diferit. De altfel, tuningul, asa cum am mai spus si in alte articole ale mele, tine de gust si de placerile vizuale ale fiecarui sofer atunci cand vine vorba de o masina. Nu poti forta pe nimeni sa-si tuneze masina dupa un anume standard, asa ca uneori unele modificari pot arata frumos, altele nu, insa acest frumos este discutabil pentru ca nu tuturor ne place acelasi lucru in materie de orice in lumea aceasta, mai ales daca vorbim despre tuningul unei masini.

In imediata poveste am sa va arat de ce teoria mea este adevarat. Isi mai aduce aminte cineva de masinile tunate intre ‘98-’99 si 2004 sau 2005? Acele masini care pentru mine insemnau taranism dat la maxim si imaginatie zero? Cu spoilere care muscau la propriu din asfalt si eleroane pe care puteai sa iei masa trei persoane in acelasi timp? Sau genul acela de spoilere cu deschideri uriase care erau inestetice?

Daca cumva va era dor de asemenea imagini, va invit sa vorbim despre acest Opel Calibra (stiu ca pentru multi tineri care citesc acest articol, Opel Calibra nu inseamna nimic in momentul de fata) tunat in amintirea vremurilor apuse.

Citeste continuarea articolului Opel Calibra DTM de vanzare: cat costa o masina modificata fara simt estetic?

E una dintre zilele alea pe care vrem sa le tinem minte: Ferrari a dezvaluit cel mai recent proiect din programul de personalizare pentru clientii sai importanti.

Este voba despre modelul SP38, o masina bazata pe 488 GTB, de la care a "imprumutat" sasiul si motorul. Bolidul, care a fost comandat de unul dintre cei mai importanti clienti ai marcii, a fost prezentat acestuia pe pista de la Fiorano si a fost pus imediat la incercare.

Designul a fost gandit de specialistii de la Ferrari Design Center si reflecta intocmai viziunea si ideile clientului, un entuziast foarte pasionat de cursele de masini. Oficialii Ferrari au descris modelul ca fiind o supermasina senzationala, care reprezinta "toata frumusetea si toate inovatiile unei masini Ferrari" si poate fi folosita atat pe circuite cat si pe drumurile publice.

Citeste continuarea articolului Ferrari SP38: un altfel de Ferrari inspirat de modelul F40!

Masinile autonome sunt, in momentul de fata, in faza de testare. Insa de ce sa nu dam cartile pe fata: putere prea mare nu au, autonomia este decenta, aspectul cuminte, interiorul minimalist si puternic incarcat de tehnologie.

Daca ar fi sa analizam putin motivele pentru care ar putea sa-ti placa o masina autonoma, eu una m-as gandi ca interiorul este motivul principal. Pentru ca nu foarte multa isi doreste o masina care sa preia controlul, dar trendul este cel care dicteaza in materie de orice, asa ca in cativa ani va fi un must have sa ai si tu o masina autonoma.

Dar ce te faci daca nu o sa fie customizabila. Daca nu ii poti pune tu jante d-alea mari si spoilere, daca nu poti sa-i tragi niste culori mai tari sau sa pui niste scaune sport. Masinile autonome au fost gandite in prima faza pentru confort si nu pentru tuning, asa ca exista doua variante: sa se gaseasca o solutie si pentru pasionatii de masini modificate sau… sportul acesta sa moara incet.

Citeste continuarea articolului Masina autonoma sport care da clasa oricarui tuning!

Nu va mai vorbisem de ceva timp despre un proiect de tuning, asa ca ne gandisem ca va este dor. Asa ca va povestim astazi despre un model compact Volkswagen Golf GTI ce a ajuns pe mana celor de la Oettinger, un atelier de tuning cu renume in Germania.

Munca acestora nu a fost in zadar, in final avand un model extrem de performant si cu schimbari majore. Va povestim in randurile care urmeaza ce au reusit sa faca cei de la Oettinger cu acest model Golf GTI, asa ca ramane alaturi de noi in continuare! Pentru inceput trebuie sa stiti ca acest proiect poarta numele TCR Germany Street

Modelul folosit de cei de la Oettinger este unul de ultima generatie. In primul rand, tunerii i-au aplicat extensii proeminente pe aripile laterale, ceea ce a dus la o crestere in latime cu aproape 80 de milimetri. De asemenea, specialistii in tuning german i-au adus cateva modificari si in zona spoilelor fata si spate. La nivel exterior, acest Golf GTI a mai primit si un nou set de jante, cu dimensiuni de 20 de inci.   

Citeste continuarea articolului Oettinger ne prezinta VW Golf GTI TCR Germany Street, unul dintre cele mai puternice modele ale sale!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare