masini sport, bmw m2

Lista stiri si informatii despre masini sport si bmw m2 pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini sport si bmw m2

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini sport si bmw m2 publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini sport si bmw m2, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, bmw m2, cabrio, masini sport, competition, m performance, coupe, manhart, lexus, lexus rc f, salon auto detroit, bmw seria 8, bmw m850i, mclaren, mclaren 720s

Un tuner german a creat versiunea BMW M2 Cabrio pe care marca germana nu o va produce!!

Acum ca ne pregatim de un anotimp in care temperaturile ridicate vor fi atotputernice, o masina decapotabila pare sa fie o idee mai mult decat atractiva.

Poate si de aceea, cumparatorii interesati de o combinatie intre versiunea decapotabila a seriei 2 BMW si performantele unui M2 ar trebui sa arunce o privire mai atenta la cel mai recent proiect al specialistilor germani de la Lightweight. Pana si numele este unul extrem de interesant: Hillary.

Proiectul in sine pleaca avand la baza atat puterea modelului standard M2 cat si pe cea a versiunii M2 Competition. Modificarile ulterioare, printre care si gurile de esapament din titan, duc motorul bi-turbo de 3,0 litri, in sase pistoane, pana la 422 de cai putere si un cuplu-forta de 600 Newtoni-metru, ceva mai mult decat cei 410 cai si 551 Nm de pe M2 Competition.

Citeste continuarea articolului Un tuner german a creat versiunea BMW M2 Cabrio pe care marca germana nu o va produce!!

BMW M2 Competition primeste primele accesorii M Performance

Acum doar cateva saptamani, cei de la BMW au scos din fabricatie modelul standard M2 pentru a face loc versiunii M2 Competition, iar acum producatorul bavarez a prezentat deja cateva accesorii in stare sa va transforme experientele la volan in ceva si mai intens.

Pe langa modificarile la capitolul vizual, noile componente propuse de marca germana au si un alt scop foarte precis, acela de a scapa de si mai multa greutate.

Jantele de aliaj de 19 inch din catalogul M Performance nu doar arata bine, insa reduc si greutatea masinii cu aproximativ 3,2 kg in comparatie cu jantele standard de metal. Conform celor de la BMW, aceasta "dieta" are efecte pozitive si asupra directiei, dar si la capitolul dinamica la volan.

Citeste continuarea articolului BMW M2 Competition primeste primele accesorii M Performance

BMW nu renunta la M2 CSL. Pana cand mai trebuie sa asteptam?

Ar fi bine sa nu renuntati inca la BMW M2 CSL. Presa de specialitate anunta ca aceasta supermasina va fi pana la urma lansata si ar putea ajunge pe piata ca model al anului 2021.

Aceleasi informatii sugereaza ca noul M2 va folosi o versiune ceva mai putin puternica a motorului bi-turbo S55, in sase pistoane, de 3,0 litri, pe care il putem gasi si pe M3 sau M4. Asta inseamna ca M2 va avea mai putin de 425 de cai putere, insa aceasta va fi suficienta pentru o masina sport in doua usi.

Vestile in sine sunt senzationale. Sa ne amintim ca, in luna septembrie 2017, va anuntam ca BMW ar putea inlocui curand versiunile de top GTS cu un alt nivel de performanta, CSL (Coupe Sport Light).

Citeste continuarea articolului BMW nu renunta la M2 CSL. Pana cand mai trebuie sa asteptam?

2018 BMW M2 Competition: de ce este atat de special si cum au ales nemtii sa echipeze bestia?

2018 BMW M2 Competition se anunta a fi o adevarata competitie pentru celelalte marci. Cel il face pe M2 Competition atat de special? Poate noul motorul care se inspira din motoarele de pe modelele M3 si M4? Poate cei sase cilindri in linie cu doua turbine si tehnologie M TwinPower Turbo? Poate cei 410 cai putere pe care ii dezvolta la rotatii pe minut de 5250 si 7000?

Cu siguranta motorul este starul acestui model care este menit sa ofere si mai mult rafinament atitudinii si caracterului pe care il are deja M2 Coupe.

Intr-adevar, motorul este unul puternic, insa ne-am mai agita atat daca sunetul nu ar fi pe masura? BMW stie ce ne dorim, asa ca automobilul este echipat cu un sistem de evacuare dubla ce poate fi controlat electronic in zona clapetelor finale. Asadar, acustica M care se deosebeste de orice alt model de pe piata este unica.

Citeste continuarea articolului 2018 BMW M2 Competition: de ce este atat de special si cum au ales nemtii sa echipeze bestia?

Daca iti doreai o masina puternica si frumoasa in acelasi timp si i-ai scris lui Mos Craciun despre asta, insa batranelul nu ti-a lasat sub brad ce-ti doreai, nu te grabi sa-l faci cu ou si cu otet pentru ca si-a dorit in mod intentionat sa primesti cadoul mai tarziu ca sa te bucuri de el in razele calde ale primaverii. Cum altfel ai putea admira si simti un BMW daca nu atunci cand poti sa-l testezi pe carosabil uscat si prietenos?

Si pentru ca BMW a vorbit cu Mos Craciun, stie clar ca-ti doresti un BMW M2 Competition. Versiunea Competition a lui M2 este fix asa cum o declara si numele: cea mai competitiva nemteasca de pe piata, avand in vedere ca ofera un motor biturbo cu capacitate de 3.0 litri. Si daca tot vorbim despre competitie si agresivitate, trebuie sa stii ca Mos Craciun ti-a pus 410 cai sub capota celui mai nou model care sta sa apara fix ca firele de ghiocei: prin aprilie, odata cu primavara.

Un BMW M2 standard are o putere de 370 de cai, pe cand BMW M2 Competition ofera 410 cai putere si un cuplu forta de 500 Nm. Daca esti pretentios din fire, vei fi rasfatat cu o cutie de viteze M-DCT cu sapte trepte sau o cutie manuala in sase trepte de viteza.

Citeste continuarea articolului 2018 BMW M2 Competition se lanseaza in aprilie! Afla ce ofera fata de versiunea standard?

Tunerii germani de la Manhart sunt cunoscuti pe plan global datorita proiectelor senzationale care au ca rezultat cele mai puternice modele ale BMW. Cea mai recenta lucrare se bazeaza pe o masina pe care multi o numesc ca fiind cea mai buna din gama M din istorie. Este vorba, asa cum v-ati dat deja seama, de modelul BMW M2.

Intr-o maniera tipica pentru Manhart, echipa de specialisti germani a lucrat cu rigurozitate pentru a se asigura ca masina isi pastreaza caracteristicile de condus, ducand totul la un nivel extrem. Rezultatele, asa cum se pot vedea si in imaginile de mai sus, sunt unele care ii fac pe cei interesati sa pofteasca, daca putem spune asta. Asadar, faceti cunostinta cu BMW M2 MH2 Manhart!

In interior putem observa scaunele Recaro Sportster CS, invelite in piele Alcantara, care beneficiaza de o serie de cusaturi contrastante de culoare aurie. Intregul look este mai special acum, dar aspectul sportiv se pastreaza.

Citeste continuarea articolului Tuning extrem pentru BMW M2 din partea celor de la Manhart

Kiturile puternice de tuning au fost si sunt inca preferatele germanilor de la Alpha-N Performance. De-a lungul anilor, specialistii aftermarket au creat o serie de kituri impresionante, cele mai bune si atractive fiind cele pentru BMW. Va aducem aminte doar programul RS pentru Seria 1 M din 2012, despre programul GT2-R pentru M3 din 2013 sau mai recentul program Stage 1 pentru BMW M4 din 2014.

Toate acestea au ceva in comun, si nu datorita faptului ca sunt create de aceeasi companie ci pentru ca ele furnizeaza imbunatatiri pentru undele dintre cele mai puternice modele sport de la BMW.

Acum, Alpha-N Performance lanseaza un nou program, cu aceeasi intentie, dar de aceasta data este destinat noului model M2 de la BMW. Inainte de a va da mai multe detalii, va spunem ca kitul de tuning R2 pentru M2 ofera o gama larga de imbunatatiri exterioare, interioare si de performanta. O privire rapida aruncata asupra noii masini arata un coupe sport diferit, cu o aparitie mai functionala comparativ cu modelul standard M2.

Citeste continuarea articolului Alpha-N Performance upgradeaza modelul M2 de la BMW

Venim cu vesti noi din cadrul Campionatului Mondial de Motociclism Viteza - MotoGP, acolo unde organizatorul Dorna Sport a introdus o noua masina pentru rolul de Safety Car – un bolid BMW M2. Acest lucru nu este totusi o supriza pentru fanii curselor Moto GP, colaborarea dintre acestia si producatorul german incepand inca din 1999. Si, in mod sigur, inca patru ani de acum incolo vom putea vedea pe circuitele din intreaga lume tot modele BMW.

Noul BMW M2 a fost unul dintre cele mai asteptate automobile din ultimul timp, acesta debutand oficial in urma cu aproximativ o luna, in cadrul Salonului Auto de la Detroit. Infatisarea cu tenta agresiva si look-ul deosebit de sportiv al noului M2 se potriveste, cu siguranta, circuitelor din cadrul Campionatului Mondial de Motociclism Viteza - Moto GP pe care va patrula printre bolizii pe doua roti.

Nu in ultimul rand, BMW M2 si-a dovedit deja performantele de care este capabil pe celebrul circuit de la Nurburgring. Acesta a intrecut cateva modele de renume, precum Porsche Cayman S, Dodge Viper SRT-10 sau Audi R8, strabatand cei putin peste 20 de kilometri ai „Iadului Verde” in numai 7 minute si 58 de secunde.

Citeste continuarea articolului BMW ne prezinta noul M2 MotoGP Safety Car

Noul BMW M2 Coupe seteaza standarde inalte in segmentul de autovehicule compacte sport de mare performanta, mai ales cand vine vorba despre dinamica. M2 are noi dimensiuni in ceea ce priveste sportivitatea, de asemenea, iar pasiunea pentru performante perfecte se reflecta in standardele inalte de functionalitate, design, calitate si „service life”.

Din luna martie a acestui an calitatile noului BMW vor fi imbunatatite cu gama noua ce poarta denumirea BMW M Performance Parts. Ea cuprinde componente derivate din autovehiculele de curse in ceea ce priveste aerodinamica, motorul, cockpitul si suspensia, intalnind totodata si cele mai inalte standarde de functionalitate si design.

Componente aerodinamice pentru o aparitie imbunatatita si un mai mare raspuns la condus

Citeste continuarea articolului BMW M2 Coupe primeste un set nou de componente M Performance

Salonul Auto de la Detroit 2019 ne-a adus in prim plan si cateva noutati din partea celor de la Lexus. Mai exact, acestia au ajuns in America de Nord cu versiunile RC F Facelift si RC F Track Edition, versiuni asteptate de multi dintre fanii celor doua modele.

In cazul lui Lexus RC, model lansat in toamna anului trecut in cadrul Salonului Auto de la Paris, cei de la Lexus ne propuneau o serie de modificari estetice usoare, tehnologii mai moderne si un interior putin revizuit. Insa, acum, la Detroit, Lexus ne propune varianta de peformanta RC F facelift, o varianta extrem de interesanta! Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au fost pregatite!

Versiunea de performanta RC F facelift vine cu niste modificari estetice usoare, care sa ne arate ca vorbim despre un astfel de model. Spre exemplu, putem observa niste faruri usor modificare, o grila frontala restilizata, stopuri remodelate si un spoiler spate care arata mult mai bine. Modelele de performanta vor fi echipate, de asemenea, cu anvelope speciale Michelin Pilot Sport 4S, anvelope dezvoltate special pentru coupe-ul de performanta. De asemenea, aceste modele vin cu o masa totala mult mai mica. Desi nu stim inca cat cantareste, cei de la Lexus dau asigurari cum ca acest model este mult mai usor decat versiunea pe care o inlocuieste, care avea o masa totala de 1.765 de kilograme.

Citeste continuarea articolului Lexus a adus la Detroit noul RC F Facelift si versiunea speciala Track Edition

Divizia de personalizare BMW Individual prezinta abilitatile echipei sale odata cu debutul versiunii speciale M850i Night Sky. Lansat chiar inainte de ploaia de meteoriti de pe 3-4 ianuarie, acest model coupe unic beneficiaza, la finisajele interioare, de bucati de meteorit.

In plus, la exterior, dar si in cabina, ne intalnim cu diferite elemente inspirate din teme galactice. Despre ce e vorba? La interior, bucatile de meteorit pot fi intalnite pe consola centrala, pe butonul start/stop, pe varful schimbatorului de viteze, pe maneta de control iDrive, dar si pe interiorul portierelor.

Aceste elemente sunt usor de identificat gratie striatiilor, pe care expertii le-au numit ca fiind Widmanstätten, dupa numele cercetatorului de la inceputul secolului al 19-lea care le-a descoperit. Mai exact, este vorba despre un amestec de cristale de fier si nichel creat in ultimele 10 milioane de ani.

Citeste continuarea articolului BMW Individual M850i Night Sky: mai aproape de cer... pe bune!

Dupa ce au reimprospatat Ultimate Series, cu o versiune de curse Senna si un model in trei locuri Speedtail, ambele lansate anul acesta, specialistii de la McLaren si-au gasit timp si pentru Super Series, prezentand un nou 720S Spider.

Am vorbit, in ultimul an, despre multimea de calitati si despre performantele nebunesti ale acestui coupe, iar vestea buna este ca si versiunea cu acoperis ajunge la aceleasi cifre, cel putin atunci cand vorbim despre acceleratia de la 0 la 100 de km/h in doar 2,9 secunde.

Acest lucru se intampla pentru ca McLaren a reusit sa creeze un acoperis foarte complex, care ajunge la doar 49 de kg. Cu alte cuvinte, noul 720S Spider ajunge la o greutate totala de 1.332 de kg, fiind astfel cu 88 de kg mai usor decat cel mai apropiat competitor. Fara a da nume, specialistii din Woking se refera, fara indoiala, la Ferrari 488 Spider.

Citeste continuarea articolului McLaren 720S Spider: pregatit pentru o confruntare directa cu Ferrari 488 Spider!

Unul dintre primii tuneri din lume care s-au ocupat de modificarea celei de-a patra generatii Mercedes-Benz Clasa A este, deloc surprinzator, firma germana Brabus.

Talentatii ingineri din Bottrop au decis recent sa lucreze la o versiune mai buna a acestui model hatchback compact din segmentul premium, neatingandu-se de emblema AMG de pe A35 si de pe urmatorul A45. E vorba, binenteles, despre A250, disponibil fie cu tractiune pe partea din fata, fie cu tractiune 4Matic.

Motorul turbo de 2,0 litri construit de Mercedes-Benz a fost modificat si ofera 46 de cai si 80 de Nm suplimentari, ajungand la 267 de cai putere si un cuplu-forta de 430 Newtoni-metru. Cu kit-ul de performanta PowerXtra B 25 S, masina va accelera de la 0 la 100 de km/h in 5,9 secunde si va atinge o viteza maxima de 250 km/h.

Citeste continuarea articolului Brabus a transformat acest Mercedes-Benz Clasa A (A250) intr-un hatchback de vis!

Porsche Panamera a fost o masina care a creat numeroase controverse de la lansare si pana astazi inclusiv, insa acest aspect nu a contat la capitolul vanzari. Masina a fost un succes pentru companie, iar ideea de a crea acest automobil si curajul de a-l prezenta lumii intregi au fost rasplatite. Marturisesc ca nu la asta mi-a fost gandul in dimineata ploioasa si rece in care am ajuns la Porsche Romania, dar cred ca e important sa precizez din start faptul ca modelul Panamera este, fara doar si poate, o masina destul de importanta pentru Porsche, cunoscuta aproape de toata lumea si iubita de proprietari. E atat de iubita incat unii chiar i-au compus si melodii...

N-am putut s-alerg noaptea ca pantera pentru ca vremea mi-a fost potrivnica, dar am avut suficiente emotii si trairi pe care de-abia astept sa vi le povestesc. Daca n-a prins gluma, imi pare rau. Am incercat...

Bineinteles, cititorii care au mai ajuns cu ochii peste cuvintele asezate de mine pe Cars.ro stiu ca trebuie sa existe un mic istoric sau o referinta la ceva din trecut. Doar nu credeati ca trecem peste capitolul asta, nu?

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Porsche Panamera 4S – 440 de motive pentru care s-o iubesti

Atunci cand apasam pedala de frana angrenam un sistem extrem de complex, care este important pentru siguranta noastra, dar si a pasagerilor. A fi in stare sa opresti masina la timp este esential si ne ajuta sa evitam accidentele.

Un sistem de franare care nu functioneaza in parametri buni, nu isi va face treaba si nu va fi eficient atunci cand ai nevoie, mai ales in situatiile de panica. De aceea, un sistem de franare trebuie verificat regulat si va recomandam sa faceti asta la fiecare revizie anuala.

Bine, acum sa lasam asta la o parte, pentru ca v-am mai explicat in trecut importanta functionarii sistemului de franare. Azi vom vorbi despre topul masinilor cu cele mai bune frane.

Citeste continuarea articolului Top 10 masini cu cele mai performante sisteme de franare

Singurii membri ai reinviatei Serie 8 cu care ne-am intalnit pana acum sunt 840d (disponibil in Europa) si M850i (vandut global in doua versiuni: coupe si decapotabila).

Ei bine, BMW se pregateste ca, in lunile urmatoare, sa lanseze un nou model M8, iar noi nu mai avem rabdare sa asteptam imaginile oficiale, de vreme ce fotografii ale acestui coupe de performanta au fost deja facute publice.

Este vorba despre un membru mai vechi al celebrului GermanCarForum, care tocmai a publicat un set de imagini (sa le numim "fotografii spion") foarte serioase cu ceea ce nu pare sa fie un model M8 obisnuit, ci chiar o versiune Competition.

Citeste continuarea articolului BMW M8 Competition: primele foto cu cel mai puternic coupe nemtesc!

Multi dintre oamenii cu dare de mana fac parte din grupul pasionatilor auto din intreaga lume, iar asta o stim cu totii. Fie vorba intre noi, cand ai sute de milioane in conturi, problema cumpararii unei masini construite in serie limitata nu mai este o misiune atat de grea.

Tocmai din acest motiv auzim de multe ori tot felul de povesti despre colectionari auto care cumpara masini una dupa alta sau, pur si simplu, despre pasionati care isi schimba bolidul pe care il conduc de la an la an. Iar atunci cand ai bani, se stie ca se poate cam orice! De exemplu, sa iti construiasca cei de la Ferrari o masina in exemplar unic.

Cei de la Ferrari au publicat saptamana trecuta primele informatiile si fotografii oficiale cu un model facut la comanda pentru un client despre care nu se stie nimic pana la acest moment. Modelul a fost pus pe picioare de specialistii din cadrul diviziei Special Projects, divizie infiintata de producatorul italian in 2008 tocmai din acest motiv. Asa cum va puteti imagina, nu este pentru prima data cand cei de la Ferrari primesc o astfel de comanda speciala de la cineva care isi permite sa plateasca probabil oricat pentru un model unicat.

Citeste continuarea articolului Ferrari dezvolta un nou model unicat - SPCJ3

Specialistii in tuning de la AC Schnitzer si-au dorit cu orice pret sa reuseasca sa puna pe picioare cel mai rapid BMW M5 din lume si se pare ca in cele din urma au si reusit acest lucru. Vorbim despre un pachet de tuning la care germanii au lucrat pentru o buna perioada de timp, modificarile fiind substantiale.

Avem acum toate informatiile care v-ar putea interesa cu privire la acest pachet de tuning care face ca acest BMW M5 sa fie cel mai rapid din intreaga lume, asa ca vom trece direct la treaba si vi le vom spune. Pana atunci insa, va mai spunem ca germanii de la AC Schnitzer vor prezenta acest BMW M5 in cadrul Essen Motor Show, la sfarsitul acestei saptamani.

Informatiile si imaginile pe care le vedem acum cu totii vin dupa ce in timpul verii am putut afla doar despre performanta obtinuta de un M5 echipat cu pachetul de tuning in cauza pe celebrul circuit de la Nurburgring. La acea vreme, aflam despre acest M5 ca a reusit sa parcurga intreg circuitul intr-un timp mai bun cu 9 secunde in comparatie cu timpul obtinut de versiunea clasica.

Citeste continuarea articolului AC Schnitzer ne propune cel mai rapid BMW M5 din istorie

Unul dintre cele mai importante mistere in legatura cu urmatoarele generatii BMW M3 este daca modelele viitoare vor avea si optiunea de transmisie manuala sau vor fi doar versiuni sedan de performanta cu cutie de viteze automata.

Va fi necesar, cel mai probabil, sa mai asteptam cel putin cativa ani pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare, dar suntem extrem de fericiti sa va anuntam ca divizia BMW M vrea ca M4 sa fie oferit, atat cat e posibil, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.

"Daca gandim practic, din punct de vedere ingineristic, o masina este mult mai rapida cu padele si o transmisie automata", a declarat unul dintre oficialii departamentului de dezvoltare a gigantului german, Klaus Frohlich.

Citeste continuarea articolului BMW anunta care va fi ultimul model cu transmisie manuala

Mazda ramane dedicata motorului cu combustie interna si e foarte posibil sa ofere noile versiuni hatchback si sedan din Seria 3 cu tractiune integrala si transmisie manuala.

Din pacate, aceasta veste destul de buna nu inseamna si ca celebrul producator japonez are de gand sa revina pe piata cu versiunile MPS pentru noul model.

Intrebat de presa de specialitate despre o noua varianta hot hatch care sa aiba la baza generatia actuala Mazda3, noul manager global al producatorului, Akira Marumoto, a declarat ca "Mazda este un jucator mic" si ca ar fi vorba despre un segment de nisa care nu are prea mare prioritate pentru companie. Din acest motiv, oficialul japonez sustine ca "nu exista planuri pentru versiuni MPS in viitorul apropiat".

Citeste continuarea articolului Mazda3 nu va avea versiune sport! Nu vom vedea alt model RX sport cu motor rotativ!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare