masini pe hidrogen

Lista stiri si informatii despre masini pe hidrogen pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini pe hidrogen

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini pe hidrogen publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini pe hidrogen, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini electrice, masini pe hidrogen, hyundai, audi, partenerat, hyundai nexo, masini autonome, mercedes-benz, crossover, tesla, tesla model s, mercedes-benz glc, concept, salon auto geneva, lexus

Ce planuri de viitor au cei de la Toyota pentru masinile electrice cu hidrogen?

Toyota declara in urma cu ceva vreme ca masinile electrice nu sunt o solutie buna. Motivul? Productia de baterii electrice este si ea o sursa de poluare, astfel ca scopul nu este indeplinit complet. Asa ca oficialii companiei Toyota au declarat ca solutia lor este mult mai buna si cu adevarat o arma sigura impotriva poluarii: masina electrica cu hidrogen. Poate ca suna ciudat si intr-o oarecare masura incredibil, insa nimic nu este departe de adevar.

Cei de la Toyota isi doresc ca pana in anul 2025 sa lanseze pe piata mai multe automobile care functioneaza pe baza de hidrogen. Ambitiosii spun ca pana si SUV-urile pe care le vor scoate pe piata vor fi alimentate cu hidrogen si vor avea autonomii de pana la 1000 de kilometri.

In traducere libera, cei de la Toyota isi doresc masini care sa rezolve cu adevarat problema poluarii si sa se comporte ca niste masini traditionale in cazul autonomiei. Asta ar putea sa insemne si mai putina bataie de cap pentru soferii care se speriau de ideea incarcarii prea dese si care, in acest moment, dureaza foarte mult.

Citeste continuarea articolului Ce planuri de viitor au cei de la Toyota pentru masinile electrice cu hidrogen?

Colaborare intre Hyundai si Audi pentru dezvoltarea tehnologiei pilelor de hidrogen

De-a lungul vremii am vazut tot felul de parteneriate intre constructorii auto, asa ca nu ne mai trebuie sa ne mai miram cand auzim de inca unul. Vorbim astazi despre o colaborare pe care o vor avea cei de la Hyundai cu cei de la Audi, doi dintre cei mai importanti producatori auto. Scopul acestui parteneriat este unul cat se poate de simplu, si anume reducerea costurilor pentru dezvoltarea masinilor electrice pe pile de hidrogen. De asemenea, prin aceasta colaborare, cei doi producatori isi doresc sa creasca numarul total de unitati scoase pe usile fabricii.

Cei doi producatori nu au stat prea mult pe ganduri si au si semnat deja un contract in acest sens. Semn ca aceste discutii sunt mai vechi, nu de ieri, de azi! Insa, important este ca s-a ajuns la o intelegere din care clientii pot avea numai de castigat.

Prin acest contract, cei doi producatori isi asuma sa acorde reciproc drepturile de dezvoltare si de licentiere pe tehnologia Fuell Cell, tehnologie care integreaza aceste pile de combustie pe hidrogen. Nu in ultimul rand, cei doi constructori se angajeaza reciproc de a isi da acces unul altuia la furnizorii pe care ii are.

Citeste continuarea articolului Colaborare intre Hyundai si Audi pentru dezvoltarea tehnologiei pilelor de hidrogen

Hyundai Nexo: ce autonomie are si in cat timp se incarca masina pe pile de hidrogen?

Ai spune ca daca nu le vezi pe strada, oficial, nu exista. Ai spune ca este doar o idee de viitor care nu se va materializa niciodata si ca nu suntem pregatiti pentru o astfel de schimbare. Iar eu ti-as spune ca gresesti. Viitorul se intampla acum, iar pana ce ne vom lasa condusi de masinile autonome sau self-driving mai este doar putin timp. Timp in care se efectueaza teste.

Hyundai si-a scos modelul Nexo la plimbare pe strazile din Coreea de Sud. Nimic mai frumos decat sa vezi 3 astfel de exemplare care colinda distanta dintre Seul si Pyeongchang. Cele trei unitati Hyundai Nexo au fost scoase la test pentru a li se inregistra succesul pana in momentul actual. Si rezultatele nu au intarziat sa apara.

Viteza maxima cu care au mers cele trei a fost de 110 kilometri/h. Aceasta este viteza maxima admisa pe strazile care leaga cele doua orase importante. Hyundai Nexo este echipat cu sistemul autonom care ajunge la nivelul 4 din 5.

Citeste continuarea articolului Hyundai Nexo: ce autonomie are si in cat timp se incarca masina pe pile de hidrogen?

Mercedes-Benz declara ca trecerea la masinile electrice este total prematura! Iata de ce!

Mercedes-Benz este primul brand care afirma ca electrificarea automobilelor este o decizie pripita. Un oficial al companiei din Stuttgart sustine ca urmatorii ani sunt rezervati automobilelor alimentate cu hidrogen pentru ca abia mai apoi sa apara electricele in toata splendoarea.

Este adevarat ca majoritatea tarilor urmaresc tranzitia catre electrice, insa si aceste sisteme inregistreaza destule sincope (neadaptarea optima a tehnologiei la diferitele sisteme de propulsie)

Una din tarile ce s-au alaturat trendului dedicat trecerii la masini electrice este India. Astfel, Guvernul indian, acaparat de febra electricelor, fixeaza target-ul inlocuirii tuturor automobilelor cu motoare pe ardere interna cu masini complet electrice pana in anul 2030.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz declara ca trecerea la masinile electrice este total prematura! Iata de ce!

Hyundai se numara printre cei cativa producatori auto hotarati sa introduca pe piata un nou tip de vehicul, unul alimentat cu hidrogen, iar modelul pe care vi-l prezentam in acest articol, numit Nexo, este pasul urmator al companiei in prezentarea acestei tehnologii publicului larg.

In comparatie cu actualul model alimentat cu hidrogen Tucson, aceasta noua versiune va fi mai rapida, mai sigura, mai eficienta si mai spatioasa la interior. Desi nu stim, deocamdata, prea multe despre aceasta masina, oficialii de la Hyundai par a fi extrem de hotarati sa imparta cu iubitorii de masini noua lor tehnologie.

Chiar daca este vorba tot despre un crossover, asemeni lui Tucson, noul Nexo are la baza o platforma gandita special pentru el, ceea ce inseamna ca poate fi modificata pentru un model alimentat pe hidrogen. Asta ar putea insemna si faptul ca producatorul poate ascunde mult mai bine rezervoarele in care tine carburantul. Am spus rezervoarele pentru ca sunt trei si sunt amplasate sub podeaua dorsala a masinii, producatorul montand pachetul de baterii litiu-ion in portbagaj.

Citeste continuarea articolului Noul crossover Hyundai Nexo alimentat cu hidrogen! Iata care este autonomia acestui automobil!

O companie olandeza a demarat in urma cu ceva timp Proiectul Hesla, proiect care presupunea constructia unei masini care sa fie alimentata cu hidrogen. Baza proiectului era reprezentata de un model Tesla Model S, automobil cumparat de la un client al constructorului american.

Astfel, nu se poate vorbi in niciun caz de vreo implicare a companiei lui Elon Musk in acest proces. Insa, am fi curiosi de reactia pe care o are acesta in legatura cu acest automobil produs de olandezi. Va spunem in continuare despre ce este vorba mai exact! 

Cei care se fac responsabili de punerea pe picioare a acestui proiect sunt specialistii de la compania olandeza Holthausen Group, o companie care se ocupa in mod normal de transportul si distributia de gaze.

Citeste continuarea articolului Hesla Project - un Tesla Model S alimentat cu hidrogen! Autonomia este marea surpriza!

Mercedes-Benz s-a prezentat in acest inceput de saptamana la Frankfurt cu noul GLC F-Cell, model care ar urma sa devina o premiera mondiala in industria auto. De ce spunem asta? Pentru ca GLC F-Cell ar urma sa devina prima masina din lume care este echipata cu un sistem de propulsie cu hidrogen, dar care dispune in acelasi timp de o baterie Li-Ion care poate fi incarcata la priza.

Avand in vedere ca GLC-ul este unul dintre cele mai bine vazute modele din portofoliul producatorului german, probabil ca si aceasta versiuni se va bucura de un succes considerabil. Voi ce credeti?

Din punct de vedere tehnic, Mercedes-Benz GLC F-Cell ne este propus cu doua rezervoare – unul dintre ele montat alaturi de unitatea electrica, in timp ce celalalt amplasat sub bancheta din spate. Intreg ansamblul are o capacitate totala de aproximativ 4.4 kilograme de hidrogen.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz prezinta GLC F-Cell, noul sau crossover alimentat cu hidrogen

Salonul Auto de la Geneva ne aduce in fata ochilor si un concept alimentat cu hidrogen interesant propus de cei de la Hyundai. Acesta poarta numele de FE (Future Eco) Fuel Cell si ne este prezentat cu o autonomie generoasa de nu mai putin de 800 de kilometri. Cei de la Hyundai nu sunt la prima aventura in lumea automobilelor cu pile de hidrogen, sud-coreenii prezentandu-ne cu ceva timp in urma si modelul ix35 Fuel Cell, un model care, trebuie sa recunoastem, nu s-a bucurat de un succes prea mare.

Solutia alimentarii cu hidrogen pare din ce in ce mai viabila prin prisma unor producatori auto si se bucura, intr-adevar, de cateva avantaje. Alimentarea cu hidrogen presupune in primul rand un motor care functioneaza cu energie electrica formata ca urmare a unei reactii chimice dintre hidrogen si oxigen. Avantajul principal de care beneficiaza reactia in cauza este acela ca nu produce nici un fel de noxe, ci doar vapori de apa. De asemenea, este stiut faptul ca hidrogenul este disponibil din plin in aceste vremuri, acesta fiind produs prin intermediul energiei solare sau eoliene, sau chiar si din combustibil bio sau gaz natural.

Conceptul FE Fuel Cell se remarca in primul rand prin aspectul exterior care se dovedeste a fi extrem de minimalist. In viziunea reprezentantilor echipei de creatie a producatorului asiatic, designul pus la punct de ei si-a gasit inspiratia in natura si apa. Aerodinamica modelului este realizata prin intermediul mai multor guri de ventilatie integrate.

Citeste continuarea articolului Hyundai prezinta la Geneva conceptul pe hidrogen FE Fuel Cell

Lexus, divizia de lux a producatorului de autovehicule Toyota, are de gand sa produca, in viitorul apropiat o versiune electrica a Lexus LS. Viitorul model va fi alimentat cu hidrogen si va fi lansat pe piata in 2019. Stim cu totii ca Toyota a lansat in 1997 primul automobil hibrid din lume, Toyota Prius, iar de atunci si pana in zilele de azi, brandul si-a dezvoltat continuu linia de automobile hibride.

Totusi, gigantul japonez este departe de a-si infaptui promisiunea, aceea de a oferi o versiune hibrida pentru fiecare model din gama sa pana in 2020. Dar cu toate astea, ei se misca destul de bine in ceea ce priveste viitoarele masini cu propulsie pe celule de combustie, iar anuntul de mai sus este inca o dovada in acest sens.

Si mai mult decat atat, Toyota a lansat deja in Japonia modelul Mirai, primul autoturism din lume cu celule de hidrogen, urmand ca el sa ajunga in Europa si in Statele Unite in octombrie 2017.

Citeste continuarea articolului Lexus LS va primi o versiune electrica alimentata cu hidrogen

Compania britanica Riversimple vine in intampinarea celor care isi canalizeaza atentia si fortele catre energia verde si protejarea mediului inconjurator, producand un automobil care ar urma sa functioneze pe baza hidrogenului. Luand in considerare faptul ca in ultimul timp s-a dovedit ca nici macar solutia electrica nu este complet ecologica, ideea hidrogenului a luat viata si, se pare ca este luata in serios atat de producatori, cat si de un numar semnificativ de clienti.

Pe langa faptul ca folosirea hidrogenului nu va avea ca efect ulterior producerea de noxe, unul dintre avantajele clare ale acestuia este acela ca hidrogenul se gaseste din belsug. Acesta poate fi produs cu ajutorul energiei solare sau eoliene, sau chiar si prin intermediul comustibilului bio sau gazului natural. Proiectul acestui automobil al viitorului, asa cum il numesc cei de la Riversimple, a luat fiinta in urma cu aproximativ sapte ani.

Incercarile britanicilor pentru a dezvolta un astfel de automobil au atras atentia celor din jur, astfel incat in cele din urma acestia au primit finantari substantiale din partea Guvernului Tarii Galilor si al Uniunii Europene. Automobilul viitorului, Riversimple Rasa, ne este prezentat intr-un concept futuristic, cu doua locuri. Infatisarea acesteia este destul de diferita fata de orice alt model existent in acest moment pe piata, fiind desprinsa parca dintr-un film ce isi are actiunea in viitor.

Citeste continuarea articolului Riversimple Rasa - Automobilul viitorului vine din Marea Britanie

Hyundai atinge, in anul 2015, recordul pe vanzari ajungand la un numar de cinci milioane de masini vandute de-a lungul anului. Tony Whitehorn – presedinte si CEO pentru Hyundai Motor UK - anunta ca acesta este doar inceputul. Tony Whitehorn afirma ca din momentul acesta si pana in anul 2020 va lansa 22 de modele de masini cu diverse metode de propulsie, 12 dintre ele fiind modele hibrid, modelul Ioniq fiind primul dintre acestea, model care va fi lansat in anul 2016.

Presedintele Hyundai Motor UK spune ca, pe viitor, cumparatorul va putea sa-si aleaga culoarea pentru masina, metoda de propulsie si accesoriile – pentru interior – si design-ul exterior. Cu alte cuvinte, vom putea sa ne configuram propria masina, iar cei de la Hyundai ne vor livra ceea ce inseamna pentru noi masina ideala.

Doua modele dintre cele 22 de masini care vor fi aduse pe piata auto pana in anul 2020 vor avea ca tip de combustibil celule de hidrogen, astfel vom avea parte de masini care necesita hidrogen pentru a putea pornni si pentru a putea fi conduse. Hyundai depaseste nivelul masinii electrice si vrea ceva mai mult pentru cumparatorii sai, astfel ca ii intampina, in tot acest timp, cu diverse metode de a alimenta masina, diverse tipuri de combustibil si, probabil, preturi pe masura.

Citeste continuarea articolului Ce aduce nou Hyundai?

Germanii de la Mercedes-Benz se pregatesc de o noua lansare. Surpriza este asteptata pentru gama Mercedes-Benz GLC ce va fi oferita cu o optiune de propulsie hibrida. Aceasta cu siguranta este o noutate, dar se pare ca nemtii vor mai mult. Vom astepta cu interes comunicatele privind viitoarele aparitii!

Mercedes-Benz GLC, care inlocuieste vechiul GLK, va fi, conform declaratiilor constructorilor, baza productiei de masini cu combustie pe hidrogen. Thomas Weber, seful departamentului de cercetare si dezvoltare al Mercedes-Benz a mai declarat la Salonul Auto de la Detroit ca masina va fi disponibila pe piata incepand cu anul viitor, ei aflandu-se in mijlocul fazei de dezvoltare a noii versiuni.

Mercedes-Benz GLC va beneficia de cele mai noi descoperiri in domeniul tehnologiei hidrogenului, iar componentele care alcatuiesc trenul de rulare pe baza de hidrogen sunt mai mici azi, decat acum cativa ani. Asta inseamna ca celula de combustibil se va potrivi perfect in lacasul special creat pentru motorul noului GLC.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz GLC va primi o versiune alimentata cu hidrogen

Producatorii germani de la Audi ne propun o premiera pentru anul ce sta sa vina: primul sau SUV alimentat cu hidrogen. Astfel, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit va fi dezvaluit publicului larg un nou concept care are la baza mult mai cunoscutul e-tron quattro, dar propus cu o alternativa noua de mobilitate.

Salonul Auto de la Detroit este primul din anul 2016 si se va desfasura in perioada 11 – 24 ianuarie. In urma cu doar cateva luni, cei de la Audi ne prezentasera la Frankfurt primul SUV 100% electric, iar acum mai avem cateva saptamani de asteptat pana sa putem face cunostinta cu versiunea pe hidrogen a conceptului.

Din ce in ce mai multi constructori auto isi indreapta atentia spre solutiile mai putin poluante care pot fi oferite pe automobilele pe care le produc. Cum nici macar solutia electrica nu se dovedeste a fi una cu adevarat ecologica, alternativa folosirii hidrogenului devine din ce in ce mai viabila printre producatori, si chiar si printre clienti.

Citeste continuarea articolului Audi h-tron Quattro – primul SUV Audi alimentat cu hidrogen

Toyota Mirai, revolutionara masina a japonezilor care a fost prezentata la Salonul Auto de la Frankfurt din 2015 va ajunge in Europa la jumatatea anului viitor. Oficialii Toyota au prezentat de mai multe ori masina drept “automobilul viitorului”, ea fiind cunoscuta sub denumirea prototipului Toyota Fuel Cell Vehicle.

Dupa mai mult de 20 de ani de dezvoltare, Toyota Mirai a devenit primul automobil cu hidrogen disponibil pe piata comerciala. Modelul Mirai este versiunea de serie a conceptului FCV, aproape toate trasaturile estetice ale lui Toyota FCV Concept au fost preluate de Mirai.

Rezervoare de hidrogen pentru deplasare

Citeste continuarea articolului Toyota Mirai - revolutie pe sosele, masina cu motor pe hidrogen
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare