masini electrice

Lista stiri si informatii despre masini electrice pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini electrice, china, jiangling, productie, toyota, baterii, catl, porsche, porsche taycan, jaguar, land rover, jaguar xj, noua generatie, imprumut, guvern

Renault va produce masini electrice in China

Grupul Renault a anuntat la mijlocul acestei saptamani ca va infiinta o companie de tip joint-venture in China, scopul acesteia urmand sa fie dezvoltarea si producerea de masini electrice. Ceea ce este interesant este ca francezii s-au inteles in aceasta privinta cu chinezii de la Jiangling Motors, cei care au o colaborare similara si cu americanii de la Ford. Chinezii de la Jiangling Motors produc la ora actuala modele electrice sub sigla americanilor, pe care le comercializeaza pe piata auto chineza. Noua companie se va numi JMEV, ambii actionari detinand 50% din actiuni.

Investitia celor de la Renault in aceasta companie de tip joint-venture nu este deloc mica, grupul urmand sa investeasca nu mai putin de 128.5 milioane de euro pentru a detine jumatate dintre actiunile despre care vorbeam mai devreme.

Francezii spun insa ca este vorba despre o investitie strategica, piata chineza fiind o piata importanta pentru cei de la Renault. Astfel, prin aceasta colaborare cu chinezii de la Jiangling, francezii spera ca isi vor putea mari influenta in China. Chiar daca piata chineza sufera in ultima perioada din cauza razboiului comercial dintre Statele Unite si China, aceasta ramane in continuare cea mai mare piata din lume, ceea ce o transforma intr-o piata strategica pentru toti constructorii auto.

Citeste continuarea articolului Renault va produce masini electrice in China

Toyota va cumpara baterii pentru masinile electrice de la chinezii de la CATL

Marea majoritate a producatorilor auto importanti din toate colturile lumii au intrat in ultimii ani intr-o cursa nebuna pentru dezvoltarea cat mai rapida a unui numar tot mai mare de masini electrice. Este drept, piata masinilor electrice se dezvolta si ea la randul ei intr-un ritm ametitor, cifrele de vanzari obtinute, spre exemplu, in prima jumatate a anului curent demonstrandu-ne ca aceste masini incep sa devina din ce in ce mai populare printre clienti. In acest context, fiecare constructor auto incearca sa faca primul pas decisiv in fata pentru a se remarca in randul clientilor pe acest segment de piata.

Insa, asa cum probabil ca va aduceti aminte din urma cu ceva timp, producatorii auto si-au dat seama ca se confrunta cu o problema destul de serioasa. Si anume cu lipsa bateriilor pentru masinile electrice intr-un numar atat de mare.

Spre exemplu, Volkswagen este unul dintre constructorii de renume care si-au dat seama ca au o asemenea problema, semnand apoi mai multe parteneriate cu producatori diferiti de baterii pentru masinile electrice pentru a se asigura ca procesul de productie nu se va bloca din acest motiv. Insa, problema inca exista, cererea pentru baterii fiind mai mare decat este capacitatea de productie.

Citeste continuarea articolului Toyota va cumpara baterii pentru masinile electrice de la chinezii de la CATL

Fotografii noi cu Porsche Taycan dupa demonstratiile de la New York

Porsche a participat la sfarsitul saptamanii trecute la ultima etapa a sezonului 2018 - 2019 din cadrul Formula E, competitie dedicata in exclusivitate monoposturilor electrice.

Asadar, etapa din New York le-a dat ocazia pasionatilor auto prezenti la eveniment sa faca cunostinta cu prototipul viitorului Taycan, primul model electric de serie care va fi construit de cei de la Porsche. Construtorul german a desfasurat cu aceasta ocazie si o serie de demonstratii cu acest prototip, spre incantarea celor prezenti la New York! Versiunea de serie a lui Porsche Taycan va fi prezentata in aceasta toamna, in luna septembrie!

Germanii de la Porsche s-au pregatit asa cum se cuvine pentru acest eveniment, acesta facand parte din proiectul botezat “Porsche Triple Demo Run”. Campania a inceput in urma cu trei saptamani pe traseul de indemanare din cadrul Porsche Experience Centre din Shanghai, China.

Citeste continuarea articolului Fotografii noi cu Porsche Taycan dupa demonstratiile de la New York

Jaguar Land Rover primeste 500 de milioane de lire de la guvern pentru dezvoltarea masinilor electrice

Masinile electrice sunt din ce in ce mai importante pentru marea majoritate a producatorilor auto, acestia investind sume considerabile pentru a accelera procesul de dezvoltare. Cifrele de vanzari inregistrate in segmentul auto pe plan european au inceput sa arata din ce in ce mai bine, ceea ce ii face pe producatorii auto sa isi doreasca tot mai puternic intensificarea procesului de electrificare a portofoliilor.

Mai mult decat atat, si autoritatile unor state europene fac eforturi pentru a ii convinge pe soferi sa se reorienteze catre masinile electrice. Spre exemplu, in tara noastra exista Programul Rabla Plus, prin care cei care isi cumpara o masina electrica 100% pot primi un voucher in valoare de 45.000 de lei!

Daca ne indreptam atentia catre Marea Britanie, vom observa insa ca Guvernul de la Londra a facut un pas si mai hotarat in fata, luand decizia de a sprijini efectiv procesul de productie si de dezvoltare al masinilor electrice.

Citeste continuarea articolului Jaguar Land Rover primeste 500 de milioane de lire de la guvern pentru dezvoltarea masinilor electrice

Serviciile de car-sharing au luat cu asalt Romania, tot mai multe nume noi aparand in peisaj in ultima perioada. Ultimul nume care a fost lansat pe piata din tara noastra este Spark, un serviciu de car-sharing care ne propune o flota de masini electrice. Spark s-a lansat in urma cu cateva zile pe piata din Romania, preturile anuntate incepand de la 1.2 lei pe minut.

Spark va activa pentru inceput doar in Capitala, mizand exclusiv pe masini electrice. Haideti sa aflam mai multe detalii impreuna despre acest nou serviciu de car-sharing care devine disponibil in Bucuresti!

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, cei de la Spark mizeaza exclusiv pe o flota alcatuita numai din masini electrice. Pentru inceput vorbim despre o flota care cuprinde 50 de unitati Nissan Leaf, respectiv Renault Zoe. Conform primelor informatii pe care le avem de la oficialii companiei, cei de la Spark isi propun ca pana la finalul anului sa aiba o flota de peste 100 de masini disponibile pentru tara noastra, inclusiv de la alte marci care produc unitati electrice.

Citeste continuarea articolului Spark s-a lansat in Romania cu tarife incepand de la 1.2 lei pe minut

Volkswagen si Ford au anuntat la sfarsitul saptamanii trecute extinderea parteneriatului pe care il aveau inca de la inceputul acestui an in zona utilitarelor. Acum, cele doua companii au decis sa extinda alianta catre mai multe zone, strategia lor devenind oarecum comuna in ceea ce priveste dezvoltarea masinilor electrice si a tehnologiilor autonome.

Vorbim asadar despre doua domenii extrem de importante atunci cand ne referim la viitor, marea majoritate a producatorilor auto facand eforturi uriase de a porni cat mai lansat in aceasta directie a electrificarii si a masinilor autonome!

Conform noii intelegi dintre cele doua companii, Ford va putea dezvolta modele electrice pe platforma Modular Electric Toolkit (MEB) a Grupului Volkswagen. Pentru inceput, se pare ca americanii se gandesc la dezvoltarea unui model electric de volum, care va urma sa fie produs in cadrul uzinei din Koln, Germania. Pana la lansarea acestui model electric mai este insa destul de mult timp, americanii planuind ca acesta sa devina disponibil pentru vanzare incepand abia cu anul 2023. De asemenea, nu este exclusa nici varianta ca cei de la Ford sa dezvolte in paralel inca un model care sa aiba la baza aceeasi platforma MEB a celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Planuri mari pentru Ford pe plan european dupa extinderea parteneriatului cu Volkswagen

Primavara acestui an ne-a adus o veste importanta din partea celor de la Fiat, si anume lansarea unei versiuni electrice pentru modelul de oras 500. Aceasta versiune electrica a lui Fiat 500 ar urma sa fie lansata in cursul anului 2020.

Desi pana acum nu am avut la dispozitie prea multe informatii pe aceasta tema, cei de la Fiat au facut acum un pas in fata si ne-au dezvaluit cateva dintre surprizele pe care ni le pregatesc! Asadar, haideti sa aflam impreuna care sunt noutatile pe care ni le-au spus italienii de la Fiat cu privire la versiunea electrica a lui 500!

Aflam in primul rand ca cei de la Fiat planuiesc o productie initiala de 80.000 de unitati pentru aceasta versiune electrica a lui 500, productia urmand sa fie extinsa in cazul in care va exista o cerere mai mare.

Citeste continuarea articolului Fiat anunta primele detalii despre versiunea electrica a modelului de oras 500

Volkswagen si Ford au anuntat la sfarsitul saptamanii trecute extinderea parteneriatului inceput in debutul acestui an in zona utilitarelor. Vorbim de aceasta data despre o colaborare care se anunta a fi mult mai intensa intre cele doua companii, noul parteneriat vizand un segment strategic pentru viitor.

Mai exact, vorbim despre o colaborare in segmentul electric, masinile cu o asemenea propulsie incepand sa fie din ce in ce mai cautate pe marea majoritate a pietelor auto. Haideti sa descoperim impreuna care sunt planurile celor doua grupuri dupa ce acest parteneriat a fost extins!

Aflam in primul rand ca americanii de la Ford vor dezvolta modele electrice pe platforma Modular Electric Toolkit (MEB) a Grupului Volkswagen. Conform informatiilor, totul va incepe cu un model electric de volum care va fi produs in cadrul uzinei de la Koln (Germania) si care va ajunge pe piata abia in anul 2023. De asemenea, se pare ca nu este exclus ca cei de la Ford sa dezvolte in paralel si un alt model pe aceeasi platforma MEB.

Citeste continuarea articolului Parteneriatul dintre Volkswagen si Ford a fost extins

Inceputul lunii mai ne aducea primele imagini cu hatchback-ul electric Volkswagen ID.3, insa germanii nu ne-au lasat la acea vreme sa observam prea multe detalii, dat fiind faptul ca ne prezentasera niste fotografii camuflate. Mai mult decat atat, la acea vreme nu ne era oferita nicio informatie suplimentara cu privire la interiorul noilor modele!

Ei bine, se pare ca a venit vremea pentru noutati din acest punct de vedere, reprezentanta austriaca a constructorului german publicand un clip video in care ne sunt prezentate mai multe imagini cu interiorul noului model electric ID.3. Haideti sa ne uitam si noi la ele si sa descoperim impreuna ce surprize ne-au pregatit germanii!

Asa cum cei mai multi dintre noi ne-am si fi asteptat, noul Volkswagen ID.3 va avea la interior un instrumentar de bord digital care va avea rolul de a afisa elemente pentru viteza de deplasare si autonomia bateriei. De asemenea, in partea centrala a plansei de bord este pozitionat orizontal un ecran touch de dimensiuni generoase, prin intermediul acestuia putand fi controlat sistemul de navigatie, sistemul multimedia sau clima.

Citeste continuarea articolului Volkswagen publica primele imagini cu interiorul lui ID.3

Toate tichetele pentru persoane fizice disponibile in Programul Rabla Plus au fost epuizate pentru prima data in istoria programului, a anuntat, vineri, Ministerul Mediului, care a precizat ca bugetul va fi suplimentat cu 15 milioane de lei.

Noile fonduri vor fi puse la dispozitia clientilor imediat, incepand de luni, 15 iulie.

Bugetul initial al proiectului a fost de 15 milioane si a fost rezervat integral la aproximativ 3 luni de la lansarea programului. Mai exact, un numar total de 334 de tichete au fost emise. In 2018, acelasi buget de 15 milioane de lei a fost rezervat pe parcursul intregului an.

Citeste continuarea articolului Bugetul programului Rabla Plus, pentru masini electrice, a fost epuizat. Fondurile vor fi suplimentate

Masinile electice sau hibride vor lua locul autoturismelor, care functioneaza cu ajutorul carburantilor clasici. O noua lege a trecut de Senatul Romaniei marindu-si sansele de a fi pusa in aplicare intr-un timp scurt. 

In cazul in care propunerea se va transforma intr-un act normativ si va fi publicat, conform procedurilor, in Monitorul Oficial, institutiile publice din intreaga tara ar putea fi obligate sa-si schimbe o buna parte din parcul auto si sa inlocuiasca actualele autoturisme cu unele hibride sau electrice. 

Senatorii au votat, miercuri, proiectul propus de Calin Popescu Tariceanu, care obliga institutiile publice sa achizitioneze minimum 10% masini electrice sau hibride.

Citeste continuarea articolului Se da lege! Strazile din Romania vor fi impanzite cu masini electrice sau hibride!

Volkswagen este unul dintre primii producatori importanti de pe piata auto globala care si-au asumat ca sunt dispusi sa faca orice sacrificiu in drumul catre electrificare, drum ales in ultimii ani de tot mai multi constructori din toate colturile lumii. Si cand spunem sacrificii ne referim in primul si primul rand la cele de ordin financiar, pentru aceasta electrificare accelerata a portofoliilor fiind nevoie de investitii considerabile. In aceste conditii, germanii de la Volkswagen si-au asumat ca vor face aceste investitii, propunandu-si sa ajunga cel mai bun producator de pe piata auto atunci cand vine vorba despre segmentul electric.

La ora actuala, Grupul Volkswagen se afla in mijlocul unui proces de conversie a nu mai putin de 16 uzine pentru productia de masini electrice. Scopul este unul destul de indraznet, insa, fara doar si poate, realizabil. Grupul german isi propune sa detina in portofoliu peste 30 de modele electrice noi sub brandurile Volkswagen, Audi, Skoda si SEAT. Conform informatiilor pe care le avem cu totii pana la aceasta ora, germanii si-au setat si un obiectiv temporar destul de indraznit pentru indeplinirea acestei misiuni, si anume finalul anului 2023. Insa, atunci cand vorbim despre un nume precum Volkswagen, totul este posibil!

Chiar si asa insa, cei din conducerea Grupului Volkswagen spun ca se confrunta cu anumite probleme atunci cand vine vorba despre furnizori. Mai exact, planurile grupului german sunt atat de indraznete la acest moment, incat nici macar producatorii cu care acestia lucreaza nu au incredere ca pot fi puse in practica intr-un timp atat de scurt. Stefan Sommer, membru in structura de conducere a Grupului Volkswagen, a declarat agentiei de presa Reuters ca “nu toti furnizorii sunt convinsi de faptul ca mobilitatea electrica va ajunge la o scara atat de mare in viitorul apropiat”. Astfel, Stefan Sommer mai spune ca este nevoie de timp “pentru ca furnizorii sa fie convinsi sa investeasca in industria auto”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen accelereaza planurile de electrificare, anuntand noi investitii de peste 50 de miliarde de euro

Registrul Auto Român (RAR) a facut publica statistica vanzarilor de masini electrice si hibride in primele sase luni ale anului.

Potrivit RAR, numarul autovehiculelor electrice noi inmatriculate in primele sase luni ale anului a fost cu 50% mai mare decat in intreg anul 2018. Cifrele arata astfel: peste 1500 de masini electrice noi au fost inmatriculate, fata de cele 1.050 de modele de anul trecut.

Sursa citata a mai precizat ca, in primele sase luni ale acestui an, 3.513 vehicule hibride noi si 1.562 rulate s-au inregistrat in evidentele RAR. in aceeasi perioada s-au inregistrat 1.503 vehicule electrice noi si 97 rulate.

Citeste continuarea articolului Revolutia electrica in Romania. Crestere spectaculoasa a vanzarilor de masini electrice in prima jumatate a anului

Romania este luata cu asalt de serviciile de car-sharing, o noua platforma urmand sa se lanseze in tara noastra in aceasta saptamana. Este vorba despre Spark, noul serviciu de car-sharing fiind programat sa se lanseze in data de 10 iulie. Spark se evidentiaza pe aceasta piata tot mai activa prin faptul ca beneficiaza de o flota formata exclusiv din modele electrice. Spark mai este prezent la ora actuala doar pe alte doua piete la nivel european, si anume Bulgaria si Lituania. Asadar, concurenta de pe aceasta piata devine din ce in ce mai ridicata in tara noastra!

Spark este o companie destul de noua, fiind infiintata abia in urma cu doi ani, in 2017. Spark s-a infiintat ca urmare a unei colaborari intre compania bulgara EMobility International si o companie din Lituania. Trebuie remarcat faptul ca cei de la Emobility International sunt deja prezenti in tara noastra prin intermediul diviziei EIDrive, care a incheiat in 2018 o colaborare cu cei de la Uber pentru a furniza o flota de masini electrice Renault Zoe in cadrul serviciului Uber Green.

Foarte multe informatii despre serviciile pe care le vor oferi cei de la Spark in tara noastra nu sunt inca facute publice la acest moment. Insa, in cursul zilei de miercuri, atunci cand Spark se va lansa oficial si in Romania, oficialii companiei ne vor da mai multe detalii cu privire la numarul de masini electrice din flota, modelele oferite, aria de acoperire si nu in cele din urma despre preturile solicitate.

Citeste continuarea articolului Spark - un nou serviciu de car-sharing va fi lansat in Romania

Ultima generatie Jaguar XJ a fost lansata pe piata in urma cu nu mai putin de zece ani, in 2009, drept pentru care suntem constienti cu totii ca a venit momentul pentru un upgrade radical. In tot acest timp, XJ a primit un facelift si mai multe imbunatatiri la nivelul pachetului multimedia. Lucrurile au mers destul de bine pentru XJ in toti acesti zece ani de activitate, varful de gama din gama constructorului britanic fiind vandut in peste 120.000 de unitati. Insa, mai mult ca sigur, acum este nevoie de o noua generatie pentru XJ, noua generatie care se pare ca ne va aduce surprize importante.

Informatiile cu privire la o generatie noua sunt deja oficiale, mai multi reprezentanti din conducerea producatorului britanic oferind deja cateva detalii interesante. Astfel, stim deja in acest moment ca actualul XJ nu se mai regaseste pe linia de productia in cadrul uzinei unde era construit, ultimele modele fiind produse chiar la finalul saptamanii trecute, in data de 5 iulie.

De asemenea, mai stim deja la ora actuala ca noua generatie Jaguar XJ ne va fi prezentata in cursul anului viitor. Deocamdata nu stim daca noile modele vor fi lansate in prima sau in a doua parte a anului, insa cel mai probabil vom afla si acest aspect in perioada urmatoare.

Citeste continuarea articolului Noul Jaguar XJ va fi 100% electric si va fi produs in Marea Britanie

Volkswagen e-Up! urmeaza sa primeasca in aceasta toamna o noua generatie, noile modele fiind programate sa fie lansate in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Tot in Germania va fi expus in premiera si noul I.D. 3, un alt model extrem de asteptat din gama producatorului german.

Modelul electric de oras promite cu ocazia acestei noi generatii o serie de surprize importante pentru fanii sai, printre care se regaseste si o baterie mai generoasa. Constructorul german are planuri mari cu acest nou e-Up!, sperand ca noile modele vor reusi sa atraga un numar mai mare de clienti.

Conform unor informatii aparute de curand chiar pe site-ul constructorului, noile modele VW e-Up! vor fi echipate cu o baterie ceva mai generoasa, capabila sa ofere o autonomie de peste 250 de kilometri, ceea ce nu este deloc rau.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Volkswagen e-Up! va avea o autonomie de peste 250 km

Masinile electrice au ajuns la ora actuala la stadiul in care reprezinta o normalitate pe strazile publice, numarul acestora depasind chiar orice asteptari pe unele piete din nordul continentului european, spre exemplu.

Odata cu prezenta lor tot mai ridicata pe sosele, autoritatile au identificat si o problema cauzata de aceste modele electrice. Fiind extrem de silentioase, acestea nu sunt auzite de multe ori de oamenii din apropierea lor, acest lucru putand duce la niste accidente pe care nimeni nu si le doreste. Tocmai din acest motiv, autoritatile au decis ca toate masinile electrice care vor fi produse dupa 1 iulie sa fie echipate cu un dispozitiv care va emite zgomote.

La inceputul acestei luni a intrat in vigoare o schimbare legislativa importanta pentru constructorii care comercializeaza sau care planuiesc sa produca masini electrice pe teritoriul Uniunii Europene. Astfel, toate modelele noi de masini care vor fi produse dupa data de 1 iulie trebuie echipate in mod obligatoriu cu un dispozitiv care produce sunete asemanatoare cu cele ale masinilor cu motoare cu combustie interna. Dispozitivul se numeste Acoustic Alert Syster, acesta putand sa produca un zgomot atunci cand masina electrica merge cu spatele sau atunci cand merge cu viteze de pana la 19 km/h.

Citeste continuarea articolului Masinile noi electrice vor fi echipate cu un dispozitiv care genereaza zgomote

Jaguar Land Rover se afla pe punctul de a prezenta planurile cu privire la productia de masini electrice in Marea Britanie. Activitatea din lumea auto de pe teritoriul Marii Britanii sufera destul de mult la acest moment, iesirea Regatului Unit din Uniunea Europeana ducand la niste probleme destul de complicate pentru constructorii auto cu uzine construite acolo.

Pana la acest moment, nu este cunoscuta modalitatea prin care se va face in cele din urma acest Brexit, existand riscul ca Marea Britanie sa iasa din Uniunea Europeana fara un acord comercial semnat. Lucrurile se vor complica extrem de mult in acest caz, activitatea din mai multe domenii fiind pusa in pericol.

Spre exemplu, in urma cu numai cateva zile, autoritatile nipone transmiteau un avertisment extrem de clar britanicilor cu privire la ceea ce s-ar putea intampla in cazul in care Brexit-ul va fi finalizat in cele din urma fara un acord cu Uniunea Europeana.

Citeste continuarea articolului Jaguar Land Rover ar putea produce masini electrice in Marea Britanie

Toti producatorii auto importanti ai lumii au pornit pe drumul electrificarii, strategie care la aceasta ora nu mai are cum sa ne surprinda pe niciunul dintre noi. Indiferent de parerile pe care le aveam cu totii in urma cu ceva ani despre asta, constructorii ne-au demonstrat ca sunt capabili sa investeasca sume importante pentru a isi indeplini obiectivul de electrificare cat mai rapida a portofoliilor.

Germanii de la BMW erau unul dintre constructorii care in urma cu nu mult timp anuntasera planuri marete in aceasta directie. Mai exact, cei din conducerea BMW ne promiteau nu mai putin de 25 de modele electrice in gama!

Nu numai ca ni s-a spus despre cele 25 de modele electrice care vor ajunge in gama, insa bavarezii au inaintat atunci si un termen pe care multi nici macar nu l-au crezut realist. Mai exact, era vorba ca toate cele 25 de modele electrice sa se regaseasca in gama BMW pana la finalul anului 2025.

Citeste continuarea articolului BMW isi intensifica strategia de electrificare a gamei: 25 de modele electrice pana in 2023

Divizia profesionala de vehicule comerciale usoare a celor de la Fiat (LCV), mai exact modelul Ducato, se bucura de acum si de propulsie electrica. Prezentat presei in forma sa de prototip, modelul va ajunge in reprezentantele locale in 2020 si este prezentat de producatorul italian ca fiind "cel mai important produs al marcii de la capitolul vehicule electrice".

Faptul ca producatorul italian a ales sa ofere mai multe tipuri de baterii (de diferite puteri), informatii despre care cei de la Fiat inca nu au vorbit in amanunt, nu afecteaza simtul practic al acestei masini.

De aceea, versiunea Ducato Electric isi pastreaza volumul la capitolul marfa intre 10 si 17 metri cubi dar si, conform informatiilor preliminare, posibilitatea de a putea tracta o remorca cu o greutate de pana la 1.950 de kg. Asemenea versiunilor standard Ducato, masina va fi disponibila in mai multe configuratii, gandite pentru diverse nevoi, de la comert online, la servicii postale sau de curierat, transport local si pana la livrare de marfuri.

Citeste continuarea articolului Fiat Ducato devine masina electrica si va fi lansat oficial in 2020
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare