masini electrice

Lista stiri si informatii despre masini electrice pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: oslo, taxi, masini electrice, george buhnici, tesla, tesla model 3, bmw, daimler, parteneriat, platforma comuna, investitii, porsche, porsche taycan, design, toyota

Capitala Norvegiei vrea sa fie prima cu taxiuri exclusiv electrice pana in 2023

Oslo, capitala Norvegiei, vrea sa devina primul oras in care se va circula doar cu taxiuri electrice din 2023, iar pentru acest lucru se pregateste introducerea unor sisteme de incarcare prin inductie pentru a spori eficienta la reincarea autovehiculelor in capitala nordica.

Norvegia este una dintre tarile europene cu cele mai multe autovehicule electrice, iar in 2018 o treime dintre masinile vandute au fost 100% electrice. Acestia duc o lupta continua cu poluarea, motiv pentru care se incearca eliminarea completa a taxiurilor poluante in urmatorii ani.

Capitala Oslo are toate sansele sa devina primul oras mare in care vom gasi doar taxiuri electrice din 2023. Conform jurnalistilor de la Reuters, norvegienii vor sa foloseasca o tehnologie de incarcare prin inductie, o metoda considerata eficienta pentru un astfel de tip de serviciu.

Citeste continuarea articolului Capitala Norvegiei vrea sa fie prima cu taxiuri exclusiv electrice pana in 2023

George Buhnici si-a cumparat cel mai nou model Tesla! Cat a costat bijuteria auto

Nu este pasionat doar de gadget-uri si de tehnologie de ultima generatie, ci si de masini inteligente! George Buhnici si-a cumparat cel mai nou model de la Tesla.

Cunoscutul prezentator si-a achizionat o Tesla Model 3, ce a primit deja un nume – BuhniciMobil. Potrivit site-ului oficial al producatorului american, masina ar costa aproximativ 35.000 de dolari. Iată ce declara Buhnici, pe blogul sau, despre masina electrica:

Ma strofoc de cateva zile ca sa spun acest lucru si nu exista alta cale decat direct: Mi-am luat Tesla! Un Model 3 mai precis, cu unele dintre cele mai bune dotari. Am promis, mi-am promis si i-am promis si Lorenei ca singura masina pe care o voi cumpara de acum incolo va fi una electrica.
Momentan, nu cred ca aveam o optiune mai buna si m-am orientat catre cei care au inovat acest segment. Mai dureaza ceva pana apar pe piata si ceilalti producatori cu un produs finit si nu doar unul pe care apuc sa il conduc cateva ore dar care nu este disponibil decat peste un an. Si, probabil, mult prea scump pentru ce am nevoie.
Asadar, aceasta este povestea noului BuhniciMobil, o Tesla Model 3 pe care am condus-o deja peste 1000 de kilometri. Doar nu credeati ca am cumparat-o de la noi”.

Citeste continuarea articolului George Buhnici si-a cumparat cel mai nou model Tesla! Cat a costat bijuteria auto

BMW si Daimler negociaza dezvoltarea unei platforme comune dedicate masinilor electrice

Sfarsitul anului trecut aducea in prim plan o informatie care lua prin surprindere un numar important de pasionati auto si chiar specialisti in domeniu. Mai exact, se vorbea despre bazele unui parteneriat tehnic intre BMW si Daimler. Conform primelor informatii aparute la acea vreme, ar fi fost vorba despre un posibil viitor parteneriat tehnic, prin care cei doi constructori sa dezvolte in comun diverse platforme si tehnologii autonome. Ei bine, au trecut deja aproape trei luni de la aceste vesti si iata ca acum avem noi informatii despre aceasta viitoare colaborare!

Conform ultimelor noutati aparute in acest caz, oficialii BMW si Daimler poarta discutii in ultimul timp cu privire la dezvoltarea unei platforme comune pentru viitoarele modele electrice ale celor doi constructori. Trendul electric este in plina expansiune in aceste momente, constructorii auto fiind pusi in situatia de a investi sume considerabile pentru a putea face fata. In conditiile in care aproape toti producatorii de pe piata auto au demarat cursa electrificarii portofoliilor, este de la sine inteles ca vorbim despre o concurenta din ce in ce mai serioasa!

Tocmai acest considerent sta si la baza negocierilor purtate in ultimele luni de oficialii celor doi constructori. In cazul in care o platforma comuna ar fi dezvoltata si folosita de cei doi producatori pentru modelele electrice care urmeaza sa fie dezvoltate, am vorbi despre niste economii importante. Mai exact, presa germana sustine ca in cazul unei asemenea platforme comune, costurile cu dezvoltarea ar scadea cu aproape 7 miliarde de euro pentru fiecare producator in parte, pe o perioada de nu mai putin de 7 ani. Asadar, vorbim despre o cifra imensa, care ar putea fi economisita de cei doi constructori. Chiar daca nimeni nu ii poate plange pe cei de la BMW si de la Daimler de probleme financiare, o asemenea economie s-ar putea dovedi extrem de importanta in timp.

Citeste continuarea articolului BMW si Daimler negociaza dezvoltarea unei platforme comune dedicate masinilor electrice

Porsche ne prezinta noile schite de design ale lui Taycan

Dupa confirmarea primului model complet electric, care va debuta la nivel mondial in septembrie (cal mai probabil, la Frankfurt Motor Show 2019), Porsche a lansat imagini noi pentru noul Taycan.

Intr-un e-mail trimis celor care au precomandat deja acest model, compania germana explica ca totul evolueaza conform planurilor si ca "pregatirile pentru un inceput plin de succes al lui Taycan sunt pe drumul cel bun".

"Etapa finala pe linia de asamblare de la Zuffenhausen a intrat pe ultima suta de metri, iar extinderea infrastructurii mondiale de statii de incarcare avanseaza intr-un ritm normal. Principala noastra fabrica este pregatita pentru productia viitoare, iar lumea exterioara se pregateste pentru un nou standard in performantele de incarcare, tipice pentru Porsche, cele mai bune din clasa sa", conform acestui e-mail oficial.

Citeste continuarea articolului Porsche ne prezinta noile schite de design ale lui Taycan

Toyota sustine, de ceva vreme, ca vehiculele hibrid sunt cea mai buna punte de legatura intre masinile cu combustie interna si cele cu celule de hidrogen. Cu toate acestea, cei mai multi competitori lucreaza la vehicule cu baterii electrice. A venit, se pare, momentul ca un oficial de la Toyota sa explice lumii ce a dus la decizia pentru care compania nu vinde vehicule electrice.

Da, in acest moment, in afara modelului pe hidrogen Mirai, Toyota nu vinde nici un vehicul electric in Statele Unite. Marca are planuri de electrificare care, la ultima verificare, ii implicau si pe cei de la Mazda, dar ramane deocamdata la masinile hibrid, din care ofera mai multe versiuni.

De aici vine si o intrebare evidenta. De ce, cu Tesla extinzandu-se destul de rapid in toata lumea si cu ceilalti producatori pasind hotarat pe urmele sale, oficialii de la Toyota nu au luat inca decizia de a urma trendul actual.

Citeste continuarea articolului Am aflat de ce Toyota nu vinde vehicule electrice!

Infiniti a prezentat anul trecut conceptul Q Inspiration, concept care se voia a fi un exercitiu de design semnat de nimeni altul decat Karim Habib, fostul designer al germanilor de la BMW.

Mai mult decat atat, Infiniti Q Inspiration Concept s-a vrut a fi un punct de plecare care sa stea la baza unui proiect mai mare, prin care cei de la Infiniti isi propuneau sa dezvolte o noua paltforma pentru viitoarele modele electrice ale companiei. Asa cum am putut vedea la acea vreme, conceptul era bazat pe linii fluide de design, avand un interior minimalist dotat cu numeroase tehnologii digitale si functii autonome.

Planurile celor de la Infiniti in directia electrica sunt deja bine definite la ora actuala, producatorul luand exemplu de la marea majoritate a producatorilor de pe piata auto a zilelor noastre.

Citeste continuarea articolului Infiniti isi propune sa se reinventeze print-o gama larga de modele electrice

Ne place sa auzim, cat se poate de des, despre fel de fel de descoperiri la capitolul baterii de mare capacitate dar, din pacate, multe dintre acestea par intangibile in acest moment. Asta nu inseamna ca ele nu pot exista, ci ca va mai dura ceva timp pana la implementarea lor.

Presedintele consiliului de administratie Porsche, Oliver Blume, a declarat, recent, intr-un interviu, ca marca pe care o reprezinta are deja o noua generatie de baterii pregatite pentru lansare anul viitor. Noile pachete de baterii isi vor gasi locul pe urmatoarele vehicule hibrid sau electrice in lunile ce vin.

"Urmatoare generatie de baterii va veni in 2020 si va oferi o crestere in amperajul pe ora de la 37 la 47. Asta ne va permite autonomii mai mari, pe masura ce vom reusi sa le implementam pe noile produse", a declarat oficialul german.

Citeste continuarea articolului Urmatoarea generatie de baterii Porsche promite o autonomie mai mare pentru masinile electrice

Hispano-Suiza este un nume care in ziua de astazi poate ca nu mai spune prea multe, insa odinioare reprezenta cu adevarat ceva. Vorbim despre un producator care a intrat pe piata auto inca de la inceputul secolului trecut!

Din pacate, lumea auto s-a dezvoltat extrem de rapid in ultimii zeci de ani, unii constructori nereusind sa tina pasul. Acesta este si cazul celor de la Hispano-Suiza, un producator despre care astazi nu se mai pot spune prea multe. Desi au existat mai multe tentative de revitalizare a producatorului, niciuna nu a avut succes.

Tocmai din acest motiv, in secolul XXI nici macar nu au mai existat tentative de acest gen, pasionatii auto dand uitarii marca veche de aproape un secol. Ei bine, se pare ca Salonul Auto de la Geneva 2019 ne readuce in peisaj marca Hispano-Suiza.

Citeste continuarea articolului Geneva 2019: Hispano-Suiza incearca sa se reinventeze prin Carmen, un model electric cu peste 1.000 cp

Tesla va avea o prima parte a anului lipsita de profit, in conditiile in care producatorul American a decis sa lanseze pentru prima data o varianta mai ieftina a modelului Model 3. Noua idee va propune masina la un pret de 35.000 de dolari, iar vanzarile vor avea loc doar pe platformele online, astfel incat sa fie marita cererea, iar costurile sa fie mai mici.

Actiunile celor de la Tesla au scazut cu 3,4% la finalul tranzactiilor de la finalul saptamanii trecute, iar investitorii si-au manifestat ingrijorarea ca Testla nu va putea aduce profit prin taierea costurilor. De altfel, Tesla a anuntat concedieri massive in ultima perioada, insa acest lucru nu poate combate reducerea pretului la cel mai nou model lansat.

Clientii celor de la Tesla au avut mari probleme in ultimii ani, deoarece au rezervat un Model 3 la un pret scazut si au avut de asteptat aproximativ 3 ani de la primele promisiuni venite din partea oficialilor. Ideea de vanzare a automobilelor doar pe partea de online va scadea in medie cu aproximativ 6% pretul fiecarei unitati.

Citeste continuarea articolului Tesla inchide mai multe puncte de vanzare si reduce pretul pentru Model 3! Compania nu va inregistra profit in primul trimestru

Conform unor calcule facute de americani, pentru un plin la o masina baza pe diversi carburanti vom plati aproximativ 45-50 de dolari. Daca vom face trei plinuri pe luna asta inseamna ca vom cheltui undeva la 30 de dolari pentru masina electrica, in timp ce pentru una clasica vom plati undeva in jurul sumei de 150 de dolari.

Un calcul simplu scoate in evidenta faptul ca putem obtine un profit important la finalul unei luni, insa daca vom face o socoteala pe un an intreg vom realiza o economie de cateva sute de dolari. Situatia financiara se poate insa imbunatati si mai mult in cazul in care utilizam excesiv masina si ar putea ajunge la cateva mii de dolari pe an, in conditiile in care in medie vom alimenta lunar de 150 de dolari.

Totusi, in momentul de fata, masinile electrice au un pret destul de ridicat, iar pentru o astfel de investitie avem nevoie de un buget important. Tesla a redus de altfel pretul noului Model 3, tocmai pentru a atrage si mai multi client spre modelele electrice, desi asta va aduce o scadere drastica a incasarilor.

Citeste continuarea articolului Studiu american: Cati bani putem economisi cu o masina electrica, pe termen lung

Honda a publicat primele fotografii oficiale si informatii referitoare la E Prototype, versiunea de pre-serie a primului model electric din gama. Ei bine, da, cei de la Honda nu s-ar grabit sa mearga spre aceasta directie pana acum, acesta fiind primul model electric pe care constructorul nipon se pregateste sa il arunce in lupta deja acerba de pe acest segment.

Noul E Prototype va fi expus in premiera in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Geneva 2019, promitand o serie de surprize interesante pentru cei care sunt interesati de astfel de modele! Descoperim si noi in randurile urmatoare toate surprizele pe care cei de la Honda ni le-au pregatit!

Prototipul care ajunge acum la Geneva are la baza conceptul Urban EV, prezentat de cei de la Honda in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din toamna anului 2017. Urban EV anunta inca de atunci un viitor model electric de serie pe care oficialii niponi au promit ca il vor lansa in cele din urma in 2019.

Citeste continuarea articolului Honda prezinta E Prototype, versiunea de pre-serie a primului model electric din gama

Rompetrol a anuntat in urma cu cateva zile ca planurile sale de viitor cuprind si construirea a nu mai putin de 70 de benzinarii noi pe teritoriul tarii noastre. Ce este insa de remarcat la aceste benzinarii este ca toate vor fi dotate si cu statii de incarcare pentru masinile electrice.

Segmentul masinilor electrice a inceput sa prinda din ce in ce mai bine si in tara noastra, un numar considerabil de romani luand tot mai in serios ideea unui astfel de automobil. Insa, asa cum stim cu totii, infrastructura din acest punct de vedere este deficitara in Romania, ceea ce ii descurajeaza pe cei care s-ar gandi sa isi achizitioneze un astfel de model electric.

Statul roman promite de ani buni construirea a sute si chiar mii de astfel de statii de incarcare pentru masinile electrice, insa pana acum rezultatele nu prea pot fi vazute. In aceste conditii, nu putem decat sa ne bucuram atunci cand auzim ca cei de la Rompetrol vor sa doteze cele 70 de benzinarii noi cu astfel de statii de incarcare. Toate aceste benzinarii vor fi construite in urmatorii trei ani, Rompetrol investind in aceasta directie un total de aproximativ 100 de milioane de dolari.

Citeste continuarea articolului Rompetrol construieste 70 de benzinarii noi in Romania, dotate cu statii de incarcare electrice

In ultimii ani vorbim din ce in ce mai des despre masinile electrice. Odata cu depopularizarea motorizarii de tip diesel, masinile electrice reusesc sa convinga din ce in ce mai multi soferi. Bineinteles, nu putem sa ne facem ca la acest moment nu vedem ca masinile electrice au inceput sa prinda extrem de bine pe anumite piete. De altfel, acest lucru a fost remarcat si de producatorii auto, mai mult ca sigur. Vedem cu totii cum in ziua de astazi, tot mai multi constructori au adoptat strategii de electrificare care mai de care mai vaste.

Asa cum spuneam si mai devreme, trebuie sa observam ca masinile electrice au castigat teren pe unele dintre pietele auto din intreaga lume. Spre exemplu, in tarile nordice, masinile electrice sunt la ordinea zilei.

Si mai important decat atat este sa vedem cum sta treaba din acest punct de vedere in Germania, aceasta fiind cea mai mare piata auto la nivel european. Si nu mica ne-a fost mirarea cand am descoperit ca masinile electrice si hibride plug-in au inregistrat o crestere in prima luna a acestui an considerabila, de nu mai putin de 20 de procente.

Citeste continuarea articolului Masinile electrice si hibride au ajuns la o cota de piata record in Germania

Producatorul roman a anuntat deja de cativa ani ca pregateste un model electric care urmeaza sa fie o solutie excelenta pentru soferii care isi doresc sa protejeze aerul. Dacia calca pe urme deja celebrelor branduri care au lansat deja masini electrice, insa inginerii romani incearca sa gaseasca o varianta mult mai ieftina pentru o masina electrica, fata de cele propuse de companiile importante.

Dacia se axeaza pe o masina cu versiuni mai putin dotate si evaluate de la Renault, producatorul francez fiind cel care detine modelul Zoe, recunoscut la nivel global ca fiind cel mai vandut. Specialistii se asteapta ca Dacia sa iasa pe piata cu un model electric in 2020 sau cel tarziu 2021, fiind primul model electric din istoria companiei, iar pretul ar urma sa fie undeva in jurul sumei de 10.000 de euro, suma surprinzator de mica in comparatie cu alte modele electrice.

Producatorul roman pregateste modele electrice in varianta Sandero, Logan si Duster cu o bateire Z.E. 40, cea care ofera o autonomie de 300 km si un timp de incarcare de doar o ora si 40 de minute in cazul in care exista un incarcator de putere ridicata.

Citeste continuarea articolului Cat va costa prima masina electrica de la Dacia

Noul ABT e-Transporter va produce rumoare la Salonul Auto de la Geneva 2019, cu un debut colorat si aer sportiv, ca versiune electrificata gandita de tunerul german pentru modelul Volkswagen T6 Transporter.

Sa nu uitam ca o varianta ceva mai conventionala, careia ii vor lipsi jantele mari si accentele de culoare verde, va fi scoasa la vanzare, in Germania, in al treilea trimestru al lui 2019. Binenteles ca mare parte din echipamentul editiei speciale va fi disponibila si pentru varianta standard.

Noul e-Transporter prezentat in Geneva va fi echipat cu un kit de caroserie semnat de specialistii de la ABT Sportsline, pachet care vine cu un spate ceva mai jos, o noua grila frontala, praguri laterale refacute, o noua aripa pe spate, dar si o bara spate modificata, cu santuri de culoare verde in zona in care ies gurile sistemului de esapament.

Citeste continuarea articolului ABT Sportsline vine la Geneva cu un VW T6 Transporter electrificat

Viitorul tehnologic la volan se apropie rapid, iar modelul BMW iNEXT a facut deja urmatorul pas catre maturitatea unei masini de serie. Centrul de testare de iarna al celor de la BMW Group din Arjeplog (Suedia) este locul in care se afla, in acest moment, modelul, trecand prin diverse teste care vor servi la optimizarea si armonizarea componentelor, sasiului dar si a suspensiilor, in cele mai grele conditii de clima si drum.

Fiind vorba despre o masina complet electrica, putem spune cu siguranta ca BMW iNEXT reprezinta tot ce va fi necesar pentru mobilitate, intr-o maniera cat mai sustenabila. Masina combina, in acelasi timp, cele mai noi tehnologii in materie de automatizare si conectivitate inteligenta, oferind pasagerilor multe noi modalitati prin care se pot bucura de drum.

Versiunea de serie a lui BMW iNEXT va fi produsa, incepand cu anul 2021, in fabrica marcii din Dingolfing. Asa cum va spuneam, printre noile tehnologii ne vom intalni cu tot ce e mai proaspat in materie de automatizare, conectivitate, electrificare si servicii, exact asa cum explica producatorul german in strategia oficiala pentru viitor.

Citeste continuarea articolului Noul BMW iNEXT: teste de iarna chiar la Cercul Polar!

SUV-urile se bucura in ultimii ani de o popularitate extrem de ridicata, iar asta nu mai reprezinta o surpriza pentru nimeni. De asemenea, tot in ultimii ani, am putut observa cum constructorii auto se reorienteaza din ce in ce mai accelerat spre dezvoltarea de masini electrice.

Ei bine, in aceste conditii, acum putem asista la largirea gamei de modele SUV electrice. Daca pana acum vorbeam destul de des despre modele precum Tesla Model X sau Touareg, in viitor va trebui sa facem loc unui alt model care se anunta a fi extrem de interesant inca de acum. Este vorba despre ID Lounge, care pentru moment se afla la stadiul de concept al celor de la Volkswagen.

Conceptul SUV electric ID Lounge va fi prezentat de constructorul german in 2019, in cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Din ceea ce se stie pana la aceasta ora, conceptul se va transforma in versiune de serie destul de curand, nemtii planuind sa inceapa productia lui inca din 2021. De asemenea, mai stim deja ca oficialii producatorului german vor sa prezinte acest nou model ca fiind un viitor SUV de lux.

Citeste continuarea articolului Volkswagen pregateste un rival pentru Tesla Model X - ID Lounge va aparea in aprilie

Volkswagen s-a confruntat in ultimii ani cu probleme de imagine serioase, ca urmare a intregului scandal Dieselgate. Chiar daca cifrele de vanzare ale producatorului german nu au scazut prea mult in ultimii ani, imaginea acestora pe plan international a avut fara doar si poate de suferit.

In aceste conditii, cei de la Volkswagen sunt constienti de faptul ca sunt in situatia de a lua masuri urgent. Zis si facut! Volkswagen a anuntat in ultimele luni planuri cat se poate de serioase in directia electrica, anuntand in acelasi timp si investitii considerabile. Asadar, toate premisele pentru a ne gandi deja la viitorul glorios al celor de la Volkswagen in acest segment.

Desi totul pare ca merge pe drumul cel bun in aceasta directie electrica, mai multi oficiali ai celor de la Volkswagen s-au vazut pusi in situatia de a da niste declaratii de avertizare cu privire la ceea ce se va intampla in continuare in acest segment. In aceste conditii, cei de la Volkswagen au tras un semnal de alarma cu privire la preturile pe care le vor avea masinile electrice in anii urmatori.

Citeste continuarea articolului Volkswagen cumpara acumulatori ficsi de la Tesla

Volkswagen Golf este, fara doar si poate, cel mai bine vandut model de pe piata europeana atunci cand vorbim despre domeniul auto. Producatorii au dat semne clare incepand cu acest an ca isi vor indrepta atentia din ce in ce mai mult inspre productia de masini electrice.

Bineinteles, Volkswagen este unul dintre acei producatori care au preluat acest trend. Mai mult decat atat, Volkswagen si-a propus sa investeasca sume enorme pentru un scop extrem de clar si precis. Asa cum era de asteptat, germanii isi doresc sa devina cel mai important producator de masini electrice in viitorul extrem de apropiat.

In aceste conditii, credem ca ar fi interesant sa aruncam o privire asupra lui e-Golf, versiunea electrica a celui mai apreciat model auto de pe piata europeana. Aflam astfel ca producatorul german a produs pe parcursul acestui an nu mai putin de 13.735 de unitati e-Golf.

Citeste continuarea articolului Productia lui e-Golf s-a triplat in 2018

Planurile celor de la Volkswagen in directia viitorului electric al lumii auto sunt extrem de mari, germanii pregatind deja investitii masive in acest sens. Viitoarele masini electrice care vor fi construite in perioada urmatoare de cei de la Volkswagen vor avea la baza platforma modulara MEB. Aflam acum ca cei de la Volkswagen ar putea imprumuta aceasta platforma si altor producatori de pe piata auto. In acest context, se pare ca cei de la Volkswagen poarta deja anumite negocieri cu mai multi producatori rivali. Mai mult decat atat, se pare ca unii oficiali ai Volkswagen au declarat deja ca isi doresc ca MEB “sa devina un standard nu doar pentru Grupul Volkswagen”.

Asa cum stim deja in acest moment, platforma modulara MEB care va sta la baza viitoarelor modele electrice ale celor de la Volkswagen va fi imprumutata si la ceilalti producatori din Grup. Astfel, modelele electrice ale celor de la Seat si Skoda vor fi construite avand la baza aceeasi platforma modulara MEB pe care o va folosi si Volkswagen. Si mai interesant decat atat este ca cei de la Volkswagen vor sa imprumute aceasta platforma si catre alti producatori, chiar daca vorbim despre rivali de pe piata auto. Conform presei germane, cei de la Volkswagen sunt deja in negocieri avansate cu mai multi producatori rivali de pe piata auto.

Primul model Volkswagen care va fi construit avand la baza aceasta platforma modulara MEB va fi versiunea de serie a Conceptului ID. Acesta a fost prezentat oficial in cadrul Salonului Auto de la Paris, in toamna lui 2016. ID urmeaza sa intre in productie pana la sfarsitul acestui an, cel mai tarziu! Vanzarile noilor modele ID vor incepe abia la inceputul anului urmator, asa ca mai avem de asteptat pana vom putea vedea pe viu aceste noi modele.

Citeste continuarea articolului Volkswagen vrea sa imprumute platforma MEB si altor constructori rivali
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare