masini electrice

Lista stiri si informatii despre masini electrice pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini electrice, car sharing, skoda, plug-in hybrid, skoda superb, porsche, porsche cayenne, porsche macan, coupe, suv, productie, jaguar, jaguar i-pace, rimac, salon auto geneva

VW dezvaluie primul vehicul electric conceput special pentru serviciul de ridesharing MOIA

Despre MOIA am aflat cu totii acum un an, la TechCrunch Disrupt, la Londra si a reprezentat una dintre cele mai indraznete si agresive miscari facuta de un constructor auto important in ceea ce priveste investitia in masini pentru transportul urban care se exitind dincolo de proprietatea individuala.

Grupul Volkswagen a anuntat atunci crearea unei noi divizii de ridesharing, care poarta numele MOIA. Ole Harms, CEO MOIA, a declarat, ca inca ne miscam in jurul oraselor, la fel cum am facut acum 20 sau 30 de ani si ca cei implicati in industria auto trebuie sa gaseasca noi forme de transport pentru a imbunatati situatia traficului.

Asadar, MOIA se concentreaza pe rezolvarea problemelor de trafic astfel incat orasele si locuitorii sa poata functiona eficient. Pentru a face acest lucru, MOIA se va concentra in primul rand pe crearea de servicii de transfer la cerere, folosind metode originale de masini mici, multi-pasager, create pentru a functiona cu propulsoare electrice pentru o eficienta maxima, cu impact minim. In aceasta saptamana, Volkswagen a intrat din nou in vizorul celor din industrie.

Citeste continuarea articolului VW dezvaluie primul vehicul electric conceput special pentru serviciul de ridesharing MOIA

Ofensiva electrica Skoda pana in 2025: cinci modele 100% electrice, versiune hibrida pentru modelul Superb

Ofensiva electrica este abia la inceput de drum, insa unii producatori par ca anticipeaza deja succesul acestui trend si mizeaza pe o gama cat mai larga de modele electrice. Desi cei de la Skoda pareau ca nu intra in aceasta categorie a producatorilor care sa se concentreze pe modelele electrice, iata ca in cele din urma si acestia au aderat la aceasta strategie.

Ramane de vazut daca anii urmatori ne vor arata ca acest trend electric a fost anticipat corect de toti acesti multi producatori. Bineinteles, exista riscul ca pe multe piete, cifrele de vanzari ale modelelor electrice sa ramana la acelasi nivel scazut de acum. 

Oficialii Skoda si-au anuntat in ultimul timp dorinta de a intra in forta in acest segment electric, iar pentru asta si-au pus la punct si o strategie. Reprezentantii producatorului ceh au anuntat ca uzina de la Mlada Boleslav va incepe cat de curand sa produca modele 100% electrice.

Citeste continuarea articolului Ofensiva electrica Skoda pana in 2025: cinci modele 100% electrice, versiune hibrida pentru modelul Superb

Porsche pregateste noi versiuni pentru Macan si Cayenne

Atunci cand ne gandim la cei de la Porsche, primele modele care ne vin in minte sunt acele supercaruri carora cu greu le-ar putea rezista un adevarat pasionat auto. Insa, asa cum s-a intamplat si cu Cayenne, cei de la Porsche ne-au demonstrat ca se poate avea succes si in alte segmente. Mai ales in aceasta perioada in care segmentul SUV-urilor se bucura in continuare de o foarte mare atractie la public. Si, cel mai probabil, acest succes pe piata va mai continua inca pentru cativa ani buni, asa ca nu este de mirare de ce producatorii aleg sa se concentreze inca pe aceste modele. 

Acest succes de care se bucura segmentul SUV-urilor pe piata a fost remarcat bineinteles si de catre oficialii Porsche, acestia recunoscand asta fara probleme. Mai exact, Oliver Blume, CEO-ul producatorului german, a declarat in urma cu ceva timp ca acest segment vine bineinteles la pachet cu niste oportunitati foarte interesante.

De asemenea, Blume a mai spus ca o decizie vine intotdeauna numai dupa analiza volumului de modele din spate. Insa, in opinia acestuia, in cazul in care o oportunitate de neratat va fi indetificata, se va actiona imediat in consecinta.

Citeste continuarea articolului Porsche pregateste noi versiuni pentru Macan si Cayenne

Avertisment dur in privinta blocajului de pe piata materialelor prime necesare producerii masinilor electrice

Desi pare intr-o evolutie din ce in ce mai sustinta, tendinta masinilor electrice este inca la inceput de drum. Trebuie sa recunoastem ca inca ponderea masinilor electrice este in continuare scazuta si chiar extrem de scazuta pe unele piete, asa ca mai este mult de lucru pana ce clientii vor realiza beneficiile pe care le prezinta acest tip de masini.

Dar, desi vorbim cu adevarat despre acest segment de doar cativa ani, exista o problema importante pe care este posibil ca unii sa nu o fi luat deloc in seama. Si anume problema resurselor necesare producerii acestui tip de automobile. 

Federatia Industriei Germane (BDI) a remarcat aceasta problema si a emis in urma cu cateva zile un avertisment in acest sens. Mai exact, specialistii acestei institutii au emis un avertisment constructorilor auto germani ca exista riscul ca in viitor sa se ramana fara materie prima necesara producerii bateriilor cu care sunt echipate masinile electrice. Acest avertisment vine in lumina cererilor tot mai mari facute in ultima vreme de producatori pentru materialele necesare producerii acestor automobile.

Citeste continuarea articolului Avertisment dur in privinta blocajului de pe piata materialelor prime necesare producerii masinilor electrice

Oficialii de la Jaguar par hotarati sa fie primii producatori premium, inaintea celor de la Audi si Porsche, care sa scoata la vanzare o masina electrica credibila, un rival pentru Tesla, dupa ce au anuntat prezentarea oficiala a primului lor vehicul electric, I-Pace, in luna martie 2018.

Deocamdata, sefii de la Jaguar au declarat doar ca noul model crossover va fi scos la vanzare anul viitor, fara sa anunte insa nimic specific.

Dealtfel, si cei de la Audi anuntasera lansarea oficiala a noului SUV electric e-tron in 2018 insa, conform ultimelor informatii, productia a fost intarziata si va incepe in 2019, veste anuntata chiar de detinatorul marcii, Volkswagen Group.

Citeste continuarea articolului Jaguar I-Pace va fi lansat inaintea modelelor similare Audi sau Porsche

Cand spunem ca vom vorbi despre un hypercar ne gandim instant la unii dintre cei mai producatori auto din lume pe care ii cunoastem. Insa, sunt si unii producatori mai mici care vor sa demonstreze lumii auto ca sunt in stare sa puna pe picioare hypercar-uri.

Vorbim astazi despre cei de la Rimac Automobili, un producator auto din Croatia care s-a facut cunoscut in intreaga lume dupa prezentarea lui Concept One, un hypercar de un milion de euro. Croatii produc la acest moment masini electrice si biciclete, insa se numara si printre furnizorii de componente auto pentru producatori precum Aston Martin sau Koeningsegg. 

Asa cum va spuneam, producatorul croat isi doreste sa demonstreze intregii lumi ca si un producator considerat a fi mic poate fi in stare sa dezvolte de la zero un hypercar.

Citeste continuarea articolului Croatii de la Rimac vor aduce la Geneva un hypercar electric

Motoarele GPL sunt din ce in ce mai cautate in Romania avand in vedere ca pretul carburantului creste de nu se mai opreste… precum cozonacul din reclama.

Din pacate, carburantul - diesel sau benzina - nu ne face o bucurie atunci cand mergem la pompa si platim mai mult pentru mai putin, asa ca foarte multi au ajuns la concluzia ca GPL-ul este cea mai buna alegere pentru Romania. Dar oare este adevarat?

Mai ales acum cand febra masinilor electrica se cuibareste in mintea si sufletul nostru si ne face sa tradam masina clasica pe benzina sau diesel pentru una electrica. Care ar fi cea mai buna alegere… sa-ti cumperi o masina electrica sau sa iti montezi o statie GPL foarte buna pe masina?

Citeste continuarea articolului GPL sau alimentare electrica? Cum e mai ieftin sa circuli in Romania?

Cu performante senzationale, de genul acceleratie de la 0 la 100 de km/h in doar 1,9 secunde, noul Tesla Roadster se pregatea sa devina cea mai rapida masina de productie din lume, asta daca nu s-ar fi interpus o marca necunoscuta, XING Mobility.

Compania, cu cartierul general in Taipei, a plecat de la un sistem de propulsie complet electric, pe care l-a "imbracat" si transformat intr-o supermasina inspirata de modelele de curse, bolid care ajunge la nu mai putin de 1.341 de cai putere (aproape un MW), putere egalata doar de modelele One:1 sau de foarte rapidul Agera RS.

Diferenta este evidenta, ambele hipermasini construite de cei de la Koenigsegg sunt propulsate de motoarea pe combustie interna, in timp ce Miss R (numele masinii celor de la XING Mobility) este complet electrica.

Citeste continuarea articolului Are 1.341 de cai putere, este complet electrica si mai rapida decat noul Tesla Roadster... Ce sa fie?

Cu totii stim despre povestea clientilor falsi care merg in inspectie sa vada daca restaurantul, pub-ul sau magazinul detinatorului functioneaza asa cum ar trebui. Clientii falsi supun angajatii unor teste de la psihologice pana la fizice - mai ales daca esti ospatar sau vanzatoare.

De data aceasta clientul fals se pare ca a facut-o de oaie. Mercedes-Benz a facut precum pisica si curiozitatea, doar ca Mercedes nu a murit, ci s-a ales cu sume mari pe nota de plata.

Mercedes-Benz a fost foarte curios sa vada cum se construieste o Tesla, asa ca a recurs la cele mai necrestinesti metode pentru a ajunge in posesia unui Tesla Model X.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz isi face de cap cu Tesla Model X! Iata ce au reusit sa faca nemtii si de ce au nevoie de o explicatie buna!

Poluarea este un subiect des intalnit in momentul de fata pe ecrane, in presa scrisa sau in orice articol veti citi despre automobile. Poluarea a ajuns la un asemenea grad de risc incat se cauta solutii pentru stoparea cestei probleme grave.

Poluarea ne are pe noi ca si factori cauzatori pentru ca am considerat ca natura nu are un punct de finish si ca intotdeauna ne putem baza pe ea, dar realitatea nu sta chiar asa.

Mai multe orase din Germania se confrunta cu un grad ridicat de poluare care cer masuri disperate. Cancelarul Angela Merkel a anuntat intr-un comunicat de presa ca va face tot ce este posibil pentru a diminiua numarul de masini cu motoare diesel.

Citeste continuarea articolului 1 miliard de euro pentru o problema cu care ne confruntam zilnic! Iata care este initiativa Germaniei!

Cred ca toata lumea este la curent cu monedele virtuale de tipul Bitcoin cu care se fac tranzactii in momentul de fata. Plata in monede virtuale a ajuns atat de avansata incat poti merge la diverse magazine in Romania si poti plati. Poti sa iti platesti facturile in Bitcoin, poti sa platesti intretinerea si asa mai departe.

Bitcoinul este o moneda virtuala care a inceput sa creasca si sa se valorifice pornind de la o suma de baza foarte mica. Intre timp a crescut, iar acum toata lumea urmareste piata pentru a sti cand exact sa cumpere si sa loveasca potul cel mare.

Dar pentru asta ai nevoie de un Bitcoin Wallet - un portofel digital in care iti pastrezi banii virtuali. Mai ai nevoie sa minezi monedele acestea virtuale si ca sa faci asta ai nevoie de o sursa continua de curent electric si placi video de cea mai inalta calitate care sa sustina procesul de minare. Monedele virtuale se vand intre detinatorii de Bitcoin si se ajunge la ceea ce se numeste Blockchain.

Citeste continuarea articolului Ai o Tesla in garaj? De acum poti mina Bitcoin daca esti fan al tranzactiilor cu monede virtuale!

Peste 90% dintre unitatile iesite de pe banda sunt defecte. Este socant pentru miliardarul american Elon Musk sa afle de la propriii angajati ca peste 90% din automobilele care constituie Model 3 sunt defecte.

Clientii nu au fost foarte multumiti cand au aflat ca obiectivul de a produce 20.000 de unitati a fost amanat pana in luna martie a anului 2018. Pe langa aceasta criza a defectiunilor tehnice, apare si nemultumirea personalului care incepe sa se planga de conditiile de munca.

Din pacate pentru constructorul american, chiar angajatii brandului declara pentru agentia de presa Reuters ca problemele de productie nu sunt o noutate pentru Tesla, mai ales in contextul in care 90% dintre automobilele Model S si Model X care ies din fabrica prezinta defectiuni tehnice.

Citeste continuarea articolului Angajatii Tesla vorbesc despre defectele masinilor care pleaca din fabrica! Iata ce declara acestia!

Primavara anului trecut ne aducea la Salonul Auto de la Geneva conceptul DS E-Tense, prezentat sub forma unui supercar electric. Desi nu ni s-a specificat clar inca de atunci care sunt planurile cu acest concept, multi dintre noi ne-am fi dorit cel mai probabil sa il vedem transformat intr-o buna zi intr-un model de serie. Insa acum avem certitudinea ca acest lucru nu se va intampla, oficialii Grupului PSA Peugeot-Citroen si cei ai producatorului francez confirmand ca nu mai este cazul sa ne gandim la o viitoare versiune de serie. 

Conceptul E-Tense ne-a fost prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare electrica, capabila sa dezvolte nu mai putin de 402 cai putere si un cuplu maxim de 516 Nm.

Capacitatile tehnice erau extrem de interesante pentru un astfel de model, fiind de luat in seama. Mai exact, E-Tense ar fi fost capabil sa atinga o viteza maxima de 250 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h ar fi fost posibil de realizat in 4.5 secunde.

Citeste continuarea articolului Conceptul DS E-Tense nu intra in productia de serie

Una dintre principalele probleme cu care se confrunta masinile electrice este cea legata de autonomie. Limitarea la un numar de trei sau patru sute de kilometri pe care este posibil sa ii faci in urma unei incarcari complete a bateriei reprezinta o bariera peste care multi dintre clientii auto refuza sa treaca.

Chiar daca le-ar surade ideea unei masini electrice, aceasta limitare ii face sa renunte rapid la idee. Totusi, producatorii importanti au realizat acest aspect si au inceput sa ofere masinilor pe care le dezvolta autonomii din ce in ce mai ridicate, care sa se ridica la nivelul cerintelor de pe piata. 

Ei bine, celebrul designer din lumea auto Henrik Fisker vine cu o stire bomba legata de aceasta problema cu care se confrunta masinile autonome. Fisker vrea sa revolutioneze aceasta piata prin lansarea unei baterii inovatoare care sa poata asigura o autonomie de nu mai putin de 800 de kilometri.

Citeste continuarea articolului Fisker vrea sa revolutioneze masinile electrice cu o baterie cu autonomie impresionanta

Masinile electrice apar mereu in prim plan in ultima vreme. Motivele le stim cu totii. Industria auto se indreata din ce in ce mai mult spre aceste mijloace de transport nepoluante.

In contextul in care majoritatea tarilor din Uniunea Europeana incearca din rasputeri sa lupte impotriva poluarii, masinile electrice pot lua avant in vanzari. De fapt, zilele trecute am avut si confirmarea oficiala a acestui trend. Da, pentru ca in presa de specialitate din strainatate a aparut un raport in legatura cu masinile electrice si hibride.

Raportul, intocmit de Bloomberg New Energy Finance, arata ca vanzarea de masini electrice si hibrid a inregistrat o crestere de 63% in perioada iulie-septembrie fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste continuarea articolului Masinile electrice sunt din ce in ce mai populare! Descopera cu cat au crescut vanzarile!

Patru constructori renumiti de autovehicule se pregatesc sa initieze un parteneriat revolutionar care are ca scop promovarea automobilelor propulsate electric. BMW, Ford, Daimler si Volkswagen vor sa initieze cu grupul petrolier Shell o retea de statii destinate incarcarii rapide pentru masinile electrice. Acestea vor fi proiectate si dispuse pe toate autostrazile din Europa.

Proiectul Ionity care propune constructia acestor statii pentru incarcare rapida, in parteneriat cu marcile enumerate mai sus, a fost anuntat in luna noiembrie, an curent si propune infiintarea acestora din anul 2019.

Scopul pe care il urmaresc initiatorii proiectului este infiintarea unui numar de pana la 80 de statii pentru inceput. Tarile vizate sunt precum Belgia, Marea Britanie, Olanda, Franta, Cehia, Austria, Polonia, Ungaria si Slovenia.

Citeste continuarea articolului Statiile de incarcare electrica sunt cu un pas mai aproape de a fi prezente in toata Europa! Nu si in Romania!

Stim, stim, v-am tot vorbit in ultimul timp despre avantul pe care il ia segmentul electric in lumea auto si probabil ca deja v-ati plictisit sa va tot spunem asta. Insa, avem inca o confirmare ca aceasta tendinta este reala, iar tot mai multi producatori se gandesc din ce in ce mai serios la aceasta varianta.

Conform ultimelor informatii aparute pe piata, cei de la Skoda au conformat ca vor construi un prim model complet electric, model care ar urma sa isi faca debutul in 2020. 

Cei de la Skoda se pare ca au luat in serios aceasta tendinta electrica si autonoma, chiar daca nu au lasat sa se vada asta prea tare pana acum. Insa, ca in orice domeniu, inceputul este intodeauna mai greu, urmand ca mai apoi lucrurile sa mearga de la sine.

Citeste continuarea articolului Skoda vrea sa lanseze primul model complet electric in 2020

Sedanul complet electric SM3 ZE rezista pe piata din Coreea de Sud si tocmai a mai primit o noua versiune, ceea ce ne face sa credem ca, in ciuda pretului deloc de neglijat, acesta este un model cautat pe piata asiatica. Spunem asta pentru ca vorbim totusi despre o masina care costa aproximativ 38.000 de dolari, un pret cu care ai putea achizitiona alte modele mai cu nume. 

Insa, este imbucurator faptul ca un asemenea model a prins la publicul sud-coreean. In comparatie cu piata europeana, este o mare realizare. Echivalentul modelului sud-coreean pe piata de pe Batranul Continent este Renault Fluence ZE, model care insa nu s-a bucurat de un succes prea mare. Drept pentru care, productia lui a si fost oprita in urma cu ceva timp, cifrele de vanzari inregistrate aratand ca o posibila continuare a productiei nu si-ar mai avea rostul. 

Sedan-ul complet electric SM3 ZE este produsul celor de la Renault Samsung Motors, un joint-venture format din aceste doua nume grele la nivel international, unul in lumea auto, altul in lumea produselor electronice.

Citeste continuarea articolului Renault si Samsung lanseaza o noua versiune electrica SME ZE

Presedintele Toyota ataca Tesla spunand ca masinile electrice nu sunt pregatite pentru industria in masa, nefiind un exemplu de urmat. Din luna septembrie, in scopul dezvoltarii autovehiculelor electrice, doi producatori niponi intra in parteneriat pentru a reduce handicapul avansat care ii separa de ceilalti constructori in productia masinilor electrice. Astfel, Toyota intra in parteneriat cu Mazda prin infiintarea unei societati mixte care are ca scop revolutionarea productiei de masini electrice.

Cu totii stim ca nici Toyota si nici Mazda nu au excelat in cadrul ultimelor prezentari de piata a unor automobile complet electrice, motiv pentru care, reprezentantii celor doua branduri initiaza acest parteneriat.

Reprezentantul Toyota Takeshi Uchiyamada a declarat intr-un interviu acordat unei reviste germane ca pentru automobilele care functioneaza in baza unei baterii cu o autonomie extinsa este nevoie de multi timp pentru incarare, iar pretul este foarte ridicat. Acesta invoca faptul ca Tesla nu este inamicul companiei nipone si nici un exemplu de urmat. De asemenea, acesta crede ca producatorii germani vad Tesla ca un adevarat competitor.

Citeste continuarea articolului Toyota da peste cap planurile de viitor ale brandurilor vizionare! Iata ce afirma japonezii!

Din ce in ce mai multe campanii de promovare a masinilor electrice. Din ce in ce mai multe campanii de constientizare a faptului ca natura nu ne poate sustine emisiile de CO2 la nesfarsit si are nevoie de o pauza, altfel va incepe sa ne sufoce cu poluarea. Poluare pe care noi am pornit-o si pe care noi o facem posibila de fiecare data cand am putea sa alegem metroul sau autobuzul, insa alegem masina din comoditate nejustificata.

Nu foarte multi au masini electrice si asta pentru ca nu exista foarte multe statii electrice in Bucuresti, dar nici in tara. Asta ar putea sa fie problema cea mai mare. Masinile electrice sunt si mai scumpe, iar Programa Rabla Plus va oferi vouchere pentru achizitionarea unor masini de acest tip.

Dar cum sa-si cumpere omul o masina electrica despre care are informatii doar din articole si din poze? Filmutele de pe youtube nu te fac sa simti si sa analizezi cu adevarat masina viitorului, asa ca tot mai multi sunt neincrezatori in aceasta noua tehnologie auto.

Citeste continuarea articolului eGo: cel mai nou serviciu de car sharing de la BCR! Afla cum poti beneficia de acesta!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare