masini electrice

Lista stiri si informatii despre masini electrice pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: opel corsa-e, masini electrice, electric, bugatti, planuri, volkswagen, masini autonome, uzina, slovacia, productie, hyundai, kia, investitie, rimac, masini sport

Opel prezinta Corsa-E, un model electric cu o autonomie de 330 de km!

A sasea generatie a modelului Opel Corsa va beneficia de propulsie electrica, una care produce 134 de cai si un cuplu-forta de 260 Newtoni-metru, si va oferi o autonomie estimata de 330 de km. Producatorul anunta ca versiunile diesel si pe benzina vor fi lansate ceva mai tarziu.

Propulsia electrica include si un pachet de baterii de 50 de kWh si vine cu trei moduri de condus: Normal, Eco (pentru o autonomie mai buna) si Sport (pentru un raspuns al acceleratiei mai bun).

Opel estimeaza ca noul Corsa-E poate atinge 50 de km/h in 2,8 secunde si 100 de km/h in 8,1 secunde. In plus masina beneficiaza si de incarcare rapida, ajungand la o capacitate de 80% in doar 30 de minute. Mai mult, proprietarul poate monitoriza incarcarea prin intermediul unei aplicatii pe telefonul mobil.

Citeste continuarea articolului Opel prezinta Corsa-E, un model electric cu o autonomie de 330 de km!

Al doilea model din gama Bugatti ar putea fi electric

Bugatti pregateste la ora actuala lansarea unui al doilea model in gama, seful constructorului oferindu-ne recent cateva informatii suplimentare despre acesta. Si, se pare ca nu vorbim despre orice fel de informatie, ci despre o stire cu adevarat interesanta, pe care ne-o da chiar Stephan Winkelmann, cel mai important om din cadrul structurii de conducere a celor de la Bugatti.

Asa cum probabil ca stiti deja, Winkelmann a ajuns la conducerea Bugatti la inceputul anului trecut, beneficiind de experienta la alte nume importante din lumea auto, precum Audi Sport sau chiar Lamborghini.

Ei bine, Stephan Winkelmann a venit la conducerea celor de la Bugatti cu planuri mari pentru viitor, ceea ce nu poate sa ne mire daca stam sa ne gandim ceva mai bine. Un prim pas la care se gandeste acum Winkelmann este legat de un al doilea model in gama, care se anunta din start a fi extrem de interesant.

Citeste continuarea articolului Al doilea model din gama Bugatti ar putea fi electric

Volkswagen va produce modelele electrice de clasa mica la uzina din Bratislava

Presa germana a anuntat la inceputul acestei saptamani ca masinile electrice de clasa mica din gama Grupului Volkswagen vor intra in linia de productie in uzina grupului german din Slovacia. In aceste conditii, inseamna ca la Bratislava vor fi produse in perioada urmatoare modele atat de la Volkswagen, cat si de la SEAT si Skoda.

La ora actuala, in cadrul uzinei de la Bratislava sunt produse modele precum Volkswagen Up, Skoda Citigo sau SEAT Mii. Insa, se pare ca in cele din urma, aceasta uzina va deveni un centru de productie pentru o parte dintre viitoarele modele electrice ale grupului german.

Informatiile in acest sens nu au fost inca confirmate oficial de niciunul dintre oficialii din conducerea grupului german, insa s-ar parea ca acestea vin de la niste surse apropiate board-ului administrativ. Astfel, presa germana sustine acum ca in Slovacia ar urma sa fie produse modelele electrice de clasa mica de la Volkswagen, SEAT si Skoda.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va produce modelele electrice de clasa mica la uzina din Bratislava

Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Grupul Hyundai a anuntat recent semnarea unui parteneriat strategic cu Rimac, unul dintre constructorii de hypercar-uri electrice care a reusit sa atraga atentia asupra sa in ultimii ani. Hyundai si Kia vor investi o suma considerabila in valoare de 80 de milioane de euro in producatorul croat de hypercar-uri.

Mai exact, 64 de milioane de euro vor veni din partea celor de la Hyundai, in timp ce 16 milioane de euro vor fi investite de cei de la Kia. Asadar, se pare ca vorbim despre niste planuri cat se poate de serioase ale Grupului Hyundai in ceea ce ii priveste pe croatii de la Rimac.

Conform primelor detalii care au aparut pe piata dupa anuntarea acestor investitii, departamentele de dezvoltare si cercetare ale celor doua companii vor colabora incepand de acum cu scopul pregatirii unor vehicule electrice Hyundai.

Citeste continuarea articolului Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Hyundai Motor Group incearca sa iasa in evidenta pe piata masinilor electrificate, iar Rimac Automobili ii va ajuta in atingerea acestui tel. Parteneriatul strategic, anuntat recent, inseamna si ca Hyundai si Kia vor investi 64 de milioane de euro si, respectiv, 16 milioane de euro in compania croata.

O parte a acestei colaborari inseamna ca cei trei producatori vor lucra impreuna pentru a dezvolta vehicule noi. Unul dintre ele va fi modelul sport de clasa medie Hyundai N, care va fi precedat de un concept, dar va exista si o versiune mai performanta cu pile electrice. Ambele vor fi lansate la un moment dat.

"Rimac este o companie inovativa cu capacitate de dezvoltare a performantelor masinilor electrice", a declarat Euisun Chung, vice-presedinte executiv Hyundai Motor Group.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Salonul Auto de la Frankfurt din toamna anului 2017 ne aducea in prim plan din partea celor de la Honda conceptul Urban EV, prototip care anunta un viitor model electric de serie. Ei bine, conform promisiunilor facute de oficialii producatorului nipon, acest model electric ar fi urmat sa fie prezentat oficial in acest an.

Asa cum stiti insa deja, in urma cu cateva luni, cei de la Honda au prezentat in cadrul Salonului Auto de la Geneva E-Prototype, o versiune de pre-serie care anunta viitorul model electric de oras din gama. Ei bine, se pare ca avem niste surprize pregatite de cei de la Honda, despre care vom vorbi in randurile urmatoare!

Oficialii Honda prezinta acum informatii noi despre viitorul model electric din gama, care se pare ca va purta denumirea E Honda. Desi nu se stiu informatii prea multe despre el, oficialii celor de la Honda sustin deja ca acest E Honda este la mare cautare printre pasionatii auto interesati de modelele electrice. Mai exact, niponii transmit ca nu mai putin de 22.000 de europeni si-au exprimat deja dorinta de a achizitiona un exemplar E Honda. Din pacate, asa cum spuneam si mai devreme, despre E Honda inca nu se stiu prea multe detalii!

Citeste continuarea articolului Noi informatii despre viitorul electric din gama Honda

Replica celor de la Volkswagen la celebrul Tesla Model 3 va purta numele ID.3 si va avea premiera oficiala, in septembrie, la Frankfurt Motor Show 2019.

Cifra "3" semnifica faptul ca masina va face parte din clasa compacta si va fi al treilea capitol important in istoria marcii, dupa Beetle si Golf.

Foarte important este si faptul ca, daca va intereseaza modelul, puteti depune un depozit rambursabil de 1.000 de euro. Pretul masinii va pleca, in Germania, de la 30.000 de euro, modelul fiind oferit cu trei optiuni de baterii.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un concurent pentru Tesla Model 3: va costa 30.000 de euro si a fost botezat ID.3!

Acum aproape doi ani, la Frankfurt Motor Show, Honda ne-a surprins pe toti cu prezentarea unei masini electrice adorabile, pregatita special pentru traficul unui oras aglomerat. Modelul i-a incantat pe toti, mai ales gratie designului sau retro, pe care l-am revazut, o luna mai tarziu, in versiunea Sport, la Tokyo Motor Show.

Ei bine, la inceputul acestui an, Honda a prezentat, la Geneva Motor Show, un prototip imbunatatit si aproape de productie al unui vehicul electric de mici dimensiuni, masina care a fost botezata "Prototipul E".

La inceputul acestei luni, micuta masina electrica a renuntat la apelativul "prototip" si a fost botezata, pur si simplu, "Honda e". Mai mult, producatorul japonez a lansat si un nou teaser in care iese in evidenta noul nume, dar nu a oferit si alte informatii despre modelul hatchback. Ceea ce am putut vedea au fost imagini ale stopurilor rotunde si o parte din coada, care seamana oarecum cu felul in care arata masina de expozitie.

Citeste continuarea articolului Honda anunta noul vehicul electric urban al marcii: Honda E

In fiecare an, zecii de mii de romani aleg sa-si schimbe masina din diverse motive sau unii isi achizitioneaza pentru prima data o masina. Romanii s-au axat in ultimii ani pe masini pe motorina, insa cele pe benzina si electricele au inceput sa castige teren in ultima perioada.

Bineinteles, romanii prefera in continuare o masina diesel si acest lucru este confirmat de statisticile care ne arata ca 8 din 10 masini aduse din strainatate sunt pe motorina. Numarul mare de masini pe motorina aduse in ultimii ani din strainatate au facut ca ele sa devina majoritare in acest moment in Romania, dar lucrurile se schimba incet in Europa si ar fi bine sa ne adaptam si noi.

Masinile pe motorina au inceput sa devina din ce in ce mai limitate in Europa, iar unii producatori au decis sa scoata definitiv motoarele diesel din productie, in timp ce unii au redus puterea lor doar pentru ca ele sa se incadreze in normele de Euro 6. Europa incearca sa reduca numarul de masini pe motorina, iar unele orase mari au anuntat ca in viitor vor interzice accesul lor in oras, in timp ce anumite state pregatesc taxe uriase pentru astfel de autovehicule. Viitorul masinilor diesel nu este unul presarat cu vesti bune in Europa, dar in Romania lucrurile inca stau altfel.

Citeste continuarea articolului Diesel, benzina sau electrica ? Care este varianta de masina ideala pentru 2019

Telefoanele inteligente sunt din ce in ce mai prezente in vietile noastre in ultimii ani, dovedindu-se a fi de real ajutor in diverse imprejurari. Insa, v-ati gandit vreodata ca se va ajunge la stadiul in care vom putea personaliza caracteristicile tehnice ale masinii pe care o conducem prin intermediul telefonului?! Ei bine, chiar daca probabil ca voi nu v-ati gandit la o asemenea posibilitate, cei de la Hyundai si Kia au luat-o in considerare. Oficialii celor doi producatori spun ca fiecare sofer de masina electrica are nevoi si preferinte diferite atunci cand vine vorba despre sportivitate sau autonomie.

In aceste conditii, Grupul Hyundai s-a gandit la o solutie care sa multumeasca pe toata lumea si a anuntat dezvoltarea unei aplicatii de mobil care le va da posibilitatea soferilor care conduc masini electrice Hyundai sau Kia sa ajusteze o serie considerabila de parametri tehnici ai acestora. Spre exemplu, prin intermediul acesti aplicatii, soferul unei masini electrice ale unuia dintre cei doi producatori va putea personaliza direct din telefon caracteristici precum cuplul maxim dezvoltat de masina, capacitatea de recuperare a energiei la franare, nivelul acceptat al acceleratiei si al deceleratiei, controlul vitezei maxime, raspunsul la apasarea pedalei sau cantitatea de energie utilizata de sistemul de climatizare.

Conform informatiilor oferite de cei de la Hyundai, fiecare client ar urma sa aiba un profil personalizat in functie de preferintele si nevoile personale, profilul urmand sa poata fi activat pe orice masina electrica din gama. Mai mult decat atat, in functie de destinatia aleasa de sofer, profilul va fi capabil sa genereze automat niste parametri optimi pentru masina. Spre exemplu, daca destinatia este ceva mai departe si aplicatia isi va da seama ca masina nu va putea ajunge pana acolo cu parametrii setati de sofer, atunci va recomanda niste valori mai “eco” ale setarilor. De asemenea, aplicatia poate recomanda setari ceva mai relaxate pentru condusul pe autostrada, respectiv niste setari mai sportive pentru condusul pe drumuri de munte.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia anunta o aplicatie mobila prin care soferii isi pot personaliza caracteristicele tehnice ale masinii

Germanii de la Audi se confrunta in ultima perioada cu niste probleme destul de serioase in legatura cu aprovizionarea cu baterii si motoare pentru masinile electrice, fapt care da peste cap planurile producatorului. In aceste conditii, lansarea lui e-tron Sportback ar putea fi amanata chiar pentru anul 2020. Decizia ar fi insa una extrem de delicata, precomenzile pentru acest model fiind deschise in luna ianuarie a anului trecut. Astfel, potentialii clienti ai acestui model ar putea avea de asteptat chiar si doi ani sau chiar mai mult pentru a primi masina dorita. Asadar, vorbim despre o problema cat se poate de serioasa pe care o au de infruntat cei de la Audi!

Conform informatiilor aparute in ultimele zile, cei de la Audi au dificultati cu aprovizionarea de baterii pentru masini electrice de la LG Chem, unul dintre cei mai importanti furnizori de acumulatori pentru industria auto. Lasand la o parte faptul ca disponibilitatea pentru acesti acumulatori a ajuns la un nivel minim, cei de la LG Chem isi doresc si sa mareasca preturile. Problema nu este deloc una noua pentru producatorii auto care se aprovizioneaza cu baterii electrice, cu aceeasi problema confruntandu-se si cei de la BMW si Mercedes-Benz.

Problema aprovizionarii cu acumulatori pentru masinile electrice nu este singura problema cu care se confrunta cei de la Audi la ora actuala. Spre exemplu, uzina de la Bruxelles, adica singura uzina care produce masini electrice Audi, au acuzat probleme in legatura cu primirea a mult prea putine motoare de la uzina din localitatea maghiara Gyor. Angajatii Audi din cadrul uzinei din Gyor au organizat recent o greva de proportii, fiind decisi sa faca orice le sta in putinta pentru a forta o crestere semnificativa a salariilor. In conditiile in care planurile nu sunt respectate, activitatea uzinei de la Bruxelles este data peste cap!

Citeste continuarea articolului Probleme cu productia masinilor electrice la Audi

Masinile electrice si hibride sunt deja la mare cautare pe unele dintre pietele auto ale lumii, insa nu avem voie sa nu recunoastem ca pe unele piete, acest segment de masini eco nici nu exista practic. Motivele care stau in spatele vanzarilor extrem de slabe obtinute de aceste modele pe unele piete sunt multe, insa totul incepe de la infrastructura. Atat timp cat o tara nu are un minim de infrastructura din acest punct de vedere, este greu de crezut ca oamenii se vor orienta catre astfel de modele. Pana la urma este si firesc sa se intample asa, omul care isi cumpara o masina noua dorindu-si sa o poata conduce fara dificultati.

Aceasta este problema principala si in tara noastra la acest moment, infrastructura pentru masinile electrice si hibride fiind inca la inceput de drum. Programul de guvernare al actualei legislaturi cuprindea si promisiunea construirii unei retele de puncte de incarcare pentru aceste masini, insa rezultatele sunt practic inexistente. In aceste conditii, nu trebuie sa ne miram de numarul mic de masini eco cumparate de romani pana in acest moment. Totusi, avand in vedere ca avem niste cifre din acest punct de vedere, haideti sa aruncam o privire asupra lor!

In primele trei luni ale anului, romanii au cumparat doar 105 masini eletrice. Totusi, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, cifra este in crestere cu 5 procente. Nu la fel de bine stam si la capitolul masinilor de tip plug-in hybrid, numarul de modele cumparate fiind de doar 47. Astfel, in comparatie cu primele trei luni ale lui 2018, observam o scadere in vanzari de nu mai putin de 55%. Revenind la masinile electrice cumparate in Romania, APIA estimeaza ca Smart a ramas pe primul loc in topul marcilor cumparate, cu 34 de unitati. Pe locul secund ii regasim pe cei de la Volkswagen, care au raportat 33 de unitati vandute. Practic, cei doi producatori acopera doua treimi din piata de masini electrice din tara noastra. Pe locul al treilea ii regasim pe cei de la Nissan, acestia comercializand 12 unitati Leaf.

Citeste continuarea articolului Vanzarile masinilor electrice au crescut cu 5% in Romania dupa primul trimestru

Renault a prezentat oficial conceptul Kangoo ZE, o masina de expozitie al carei nume ne spune aproape totul despre ea. Este vorba doar despre o idee despre ce va insemna urmatoarea generatie a dubelor compacte Kangoo din 2020, mai exact versiunile complet electrice Kangoo ZE. Asa cum puteti observa, stilistica noului model este complet diferita de cea a versiunii actuale.

Conceptul adopta un design ceva mai dinamic, ca si cum specialistii de la Renault ar fi desenat un obiect electronic. In plus, luminile sunt complet noi, cu o grila frontala din sticla, sub care ne intalnim cu o linie luminata, conectata, dupa ce trece de sigla, la proiectoarele sub forma literei "C".

Cu aceste lumini albe nu ne intalnim doar pe partea frontala, ele continuand si pe laterale, de la manerele portierelor, prin usile spate glisante, pana la emblema spate, dupa ce "trec" si prin stopurile LED.

Citeste continuarea articolului Conceptul electric Renault Kangoo ZE sau la ce sa ne asteptam de la producatorul francez din 2020?!

Masinile electrice se bucura de o popularitate din ce in ce mai mare pe unele dintre cele mai importante piete europene, cum ar fi Norvegia sau Germania. Totusi, putem vedea cu totii cum masinile electrice nu sunt luate inca in calcul prea mult pe alte piete europene, in general pe acele piete care sufera din cauza infrastructurii. Si, daca stam sa ne gandim la acest subiect, este destul de normal sa se intample asa, soferii fiind speriati la randul lor ca nu isi pot incarca masinile in cazul unui drum ceva mai lung. Autoritatile au promis de-a lungul anilor trecuti mii de statii de incarcare pentru masinile electrice in toata tara, insa stim cu totii ca realitatea din strada este cu totul si cu totul alta!

Ei bine, pe cand noi avem inca problema infrastructurii de acest gen, alte tari reusesc sa inoveze de-a dreptul si sa propuna cetatenilor solutii alternative. Suedia a anuntat debutul unui proiect pilot prin care va testa un sistem de incarcare wireless pentru masinile electrice, in timp ce acestea circula pe un drum public. Mai exact, pe o distanta de doi kilometri, bateriile masinilor vor putea fi incarcate prin conectarea la o serie de receptori amplasati sub asfalt. Asadar, avem in fata o solutie extrem de inovativa, care s-ar dovedi a fi extrem de folositoare in cazul in care ar fi fezabila.

Suedia este una dintre acele tari europene care se declara extrem de entuziasmata de acest presupus viitor al masinilor electrice si autonome, drept pentru care aloca sume uriase in aceasta directie. Proiectul pilot despre care vorbeam in randurile anterioare ar urma sa ii coste pe suedezi nu mai putin de 10 milioane de euro, ceea ce nu este deloc putin, chiar si pentru o tara precum Suedia. Proiectul pilot se va desfasura in Gotland, o insula din Marea Baltica care apartine de Suedia.

Citeste continuarea articolului Suedia vrea ca drumurile sa incarce wireless masinile electrice in timpul rularii

Vestile sunt bune pentru fanii marcii Karma Automotive, firma cu finantare chinezeasca. Producatorul a lansat noul Revero GT, o versiune complet refacuta a sedanului sedan hibrid cunoscut sub numele Fisker Karma, dar a mai iesit pe piata cu un coupe (Pininfarina GT) si cu un concept (SC1 Vision).

Noul Karma Revero GT beneficiaza de o caroserie complet refacuta, dar si de o propulsie hibrida de noua generatie, care foloseste, pentru o mai buna autonomie, un motor pe benzina BMW TwinPower Turbo.

Puterea totala a noului model este, conform producatorului, de 528 de cai, in timp ce pachetul de baterii ajunge la o capacitate de 28 kWh. Karma sustine ca noul Revero GT atinge o autonomie complet electrica de 128 de km si accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 4,5 secunde.

Citeste continuarea articolului Karma a prezentat oficial doua noi modele complet noi!

VW a prezentat, intr-un eveniment din avanpremiera Shanghai Auto Show 2019, care incepe pe 18 aprilie, noul concept electric I.D. Roomzz.

Cel mai recent membru al familiei complet electrice ID pregateste piata pentru un nou SUV de top electric (tot cu trei randuri de scaune!), pregatit sa apara pe piata undeva in 2021.

Conceptul ID. Roomzz masoara 4,9 m in lungime, 1,89 m in latime, are o inaltime de 1,76 m si un ampatament de 2,96 m. Producatorul german sustine ca masina va oferi chiar mai mult spatiu interior decat mai conventionalul VW Touareg.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat oficial noul concept electric I.D. Roomzz: 450 km autonomie si trei randuri de scaune!

Finalul anului trecut aducea o veste surprinzatoare in lumea auto, conform careia conducerile BMW si Daimler se intelesesera asupra unui parteneriat tehnic. Mai exact, era vorba despre un parteneriat prin care cele doua companii se angajau sa colaboreze la dezvoltarea in comun a unor platforme si tehnologii autonome.

Orice am vrea sa spunem, nu multi erau cei care se asteptau la acea vreme la un parteneriat intre cele doua companii. Insa, asa cum stim cu totii, eficientizarea investitiilor si reducerea costurilor au devenit extrem de importante pentru orice nume de pe scena auto mondiala la ora actuala, asa ca nu putem acuza producatorii pentru asemenea decizii de colaborare cu alti constructori!

Odata cu incheierea acestui parteneriat, in presa internationala au aparut tot felul de speculatii care faceau deja referire la noi forme de colaborare intre cei de la BMW si cei de la Daimler. Mai mult decat atat, presa germana a vorbit chiar si despre posibilitatea unui parteneriat extins intre cei doi producatori. In acest context, oficialii BMW au fost pusi in situatia de a transmite un punct de vedere oficial care anunta ca nu se pune discutia despre un asemenea parteneriat extins. Declaratia a fost facuta de directorul financiar din cadrul producatorului german.

Citeste continuarea articolului BMW neaga zvonurile cu privire la un parteneriat extins cu Daimler

Chinezii de la Geely au preluat in anul 2017 pachetul majoritar de 51% dintre actiunile marcii britanice Lotus, planurile de la acel moment fiind spectaculoase. Asiaticii au promis la acea vreme ca vor investi serios in dezvoltarea noilor tehnologii si chiar si in lansarea unor supercaruri.

Bugetul aprobat la acel moment pentru britanicii de la Lotus presupunea lansarea a cel putin trei modele in urmatorii patru ani, printre acestea urmand sa existe si un model de tip SUV. Asadar, toate bune si frumoase se anuntau pentru cei de la Lotus, chinezii parand ca sunt gata sa investeasca sume considerabila in revitalizarea acestui brand.

Dupa o pauza de mai bine de zece ani, Lotus anunta ca se pregateste de lansarea unui nou model. Conducerea producatorului britanic a anuntat recent ca lucreaza intens la dezvoltarea unui hypercar 100% electric. Conform informatiilor, modelul despre care se vorbeste se afla deja intr-un stadiu avansat de dezvoltare.

Citeste continuarea articolului Lotus anunta lansarea lui Type 130, un hypercar 100% electric

Recunoastem ca asteptam cu mare nerabdare New York Auto Show 2019 dar, in acelasi timp, stim si ca Auto Shanghai a starnit deja ceva valuri saptamana asta, iar Aston Martin a reusit sa faca exact acelasi lucru.

Producatorul este pregatit sa intre pe piata modelelor electrice cu modelul Rapide E, primul vehicul complet electric al marcii britanice.

Da, forma va fi destul de familiara fanilor Aston Martin si asta pentru ca producatorul a recreat versiunea in patru usi Rapide, de pe care a disparut perfectul propulsor V12 de 6.0 litri. In locul acestuia, o pereche de motoare electrice propulseaza axul spate de pe noul Rapide E iar, in spatiul ocupat de giganticul V12, vom gasi un pachet de baterii de 800 de V (mai mult de 5.600 de baterii litiu-ion!) imbracat in Kevlar si fibra de carbon.

Citeste continuarea articolului Aston Martin Rapide E: primul vehicul electric de serie al marcii britanice!

Mercedes-Benz renunta la aproape tot atunci cand e vorba despre prezentarea unui nou vehicul, iar Salonul Auto de la New York 2019 nu este diferita. Spunem "aproape" pentru ca, din punctul nostru de vedere, lipsesc modelele sedan, o indicatie a timpurilor pe care le traim.

Am vazut deja cateva noi modele SUV si crossover ale producatorului german iar, de aceasta data, ne prezinta o editie speciala a unui nou vehicul electric, care poarta numele EQC.

Mai exact, numele complet al masinii este EQC Edition 1886, iar imbunatatirile sunt, in general, la nivel estetic, in comparatie cu versiunea standard. De exemplu, zona joasa a grilei frontale este neagra si se termina intr-o nuanta neagra mai lucioasa. Mai mult, si jantele de 20 de inch cu 10 spite au finisaje negre, iar pe aripi ne intalnim cu o interesanta sigla 1886.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz EQC Edition 1886: asa arata un SUV electric exclusivist!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare