masini electrice, rimac

Lista stiri si informatii despre masini electrice si rimac pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice si rimac

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice si rimac publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice si rimac, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: hyundai, kia, investitie, rimac, masini electrice, masini sport, pininfarina, supermasini, parteneriat, porsche, vanzari, masini autonome, salon auto geneva, coupe, volkswagen

Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Grupul Hyundai a anuntat recent semnarea unui parteneriat strategic cu Rimac, unul dintre constructorii de hypercar-uri electrice care a reusit sa atraga atentia asupra sa in ultimii ani. Hyundai si Kia vor investi o suma considerabila in valoare de 80 de milioane de euro in producatorul croat de hypercar-uri.

Mai exact, 64 de milioane de euro vor veni din partea celor de la Hyundai, in timp ce 16 milioane de euro vor fi investite de cei de la Kia. Asadar, se pare ca vorbim despre niste planuri cat se poate de serioase ale Grupului Hyundai in ceea ce ii priveste pe croatii de la Rimac.

Conform primelor detalii care au aparut pe piata dupa anuntarea acestor investitii, departamentele de dezvoltare si cercetare ale celor doua companii vor colabora incepand de acum cu scopul pregatirii unor vehicule electrice Hyundai.

Citeste continuarea articolului Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Hyundai Motor Group incearca sa iasa in evidenta pe piata masinilor electrificate, iar Rimac Automobili ii va ajuta in atingerea acestui tel. Parteneriatul strategic, anuntat recent, inseamna si ca Hyundai si Kia vor investi 64 de milioane de euro si, respectiv, 16 milioane de euro in compania croata.

O parte a acestei colaborari inseamna ca cei trei producatori vor lucra impreuna pentru a dezvolta vehicule noi. Unul dintre ele va fi modelul sport de clasa medie Hyundai N, care va fi precedat de un concept, dar va exista si o versiune mai performanta cu pile electrice. Ambele vor fi lansate la un moment dat.

"Rimac este o companie inovativa cu capacitate de dezvoltare a performantelor masinilor electrice", a declarat Euisun Chung, vice-presedinte executiv Hyundai Motor Group.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Pininfarina colaboreaza cu Rimac pentru hypercarul PF0

Inceputul lunii august ne aducea primele informatii cu privire la viitorul hypercar electric Pininfarina PF0. Reprezentantii Automobili Pininfarina publicau la acea vreme primele trei schite oficiale cu interiorul viitorului PF0.

Conceptul a fost deja prezentat oficial in cadrul Monterey Car Week, un eveniment ce a avut loc in statul California, Statele Unite ale Americii. Reactia celor prezenti a fost foarte buna, iar asta le-a dat avant celor de la Pininfarina. Oficialii companiei au si comentat mai apoi pe marginea acestui subiect, spunand ca feedback-ul pozitiv pe care la-u primit le arata ca drumul pe care merg este cel bun.

La doua luni distanta de la acele schite publicate, oficialii Pininfarina vin in fata noastra cu cateva informatii noi, interesante. Se pare ca exista deja o colaborare cu specialistii de la Rimac pentru dezvoltarea sistemului electric de propulsie si bateriilor utilizate. Croatii au deja o experienta destul de bogata in acest segment, prezentand in primavara la Geneva hypercarul C_Two.

Citeste continuarea articolului Pininfarina colaboreaza cu Rimac pentru hypercarul PF0

Porsche cumpara 10% din actiunile croatilor de la Rimac

Croatii de la Rimac se pare ca au atras atentia asupra lor indejuns de mult incat sa ii face pe cei de la Porsche sa isi doreasca sa invete de la ei. Cei de la Rimac s-au facut cunoscuti prin hypercar-urile electrice pe care le-au dezvoltat in ultimii ani.

Chiar daca croatii nu s-au infiintat decat in urma cu 7 ani, se pare ca au reusit sa faca o treaba buna. Conducerea Porsche a luat decizia de a cumpara 10% din actiunile Rimac, pana acum nefiind facuta publica suma pentru care a fost incheiata aceasta tranzactie.

Porsche are propriul program de dezvoltare a unor masini electrice, asa ca vor sa profite intr-un fel sau altul de tehnologia celor de la Rimac. Trebuie sa recunoastem ca este o tranzactie la care nimeni nu se gandea in ultimul timp. Nici macar specialistii in domeniu nu au dat ca posibila o astfel de tranzactie. Iar pentru cei de la Rimac este practic o recunoastere la nivel mondial a unuia dintre cei mai mari si mai importanti producatori auto din intreaga lume. Asadar, toate semnele ne conduc pe drumul unei colaborari frunctuoase intre cei de la Porsche si croatii de la Rimac.

Citeste continuarea articolului Porsche cumpara 10% din actiunile croatilor de la Rimac

Marca croata Rimac a prezentat hipermasina C_Two acum cateva saptamani, la Geneva Motor Show 2018, ca fiind succesorul direct al modelului Concept_One, devenit celebru dupa accidentul celebrului prezentator TV Richard Hammond.

Ei bine, nu la mult timp dupa acest moment oficial, aproape toate cele 150 de unitati planificate pentru productie isi au, in ciuda pretului extrem de piperat de 2,1 milioane de dolari, cumparatori.

Si asta nu e tot. Oficialul Rimac responsabil cu vanzarile marcii, Kreso Coric, a declarat recent, la New York Auto Show 2018, ca cei care au comandat deja masina au mai adaugat optiuni de, in medie, 615.300 de dolari, peste pretul de vanzare.

Citeste continuarea articolului Rimac C-Two este deja sold out! Cati cai putere are masina si de ce a impresionat?

Salonul Auto de la Geneva 2018 inseamna inovatie si tehnologie avansata. Pe langa aceste doua aspecte pe care Salonul Auto de la Geneva le bifeaza in fiecare an, mai este unul pe care cateodata nu-l luam in seama pentru ca… ni se pare un lucru normal care nici macar nu ar trebui sa lipseasca din reteta Geneva: caii putere.

Despre cai putere am putea vorbi zile intregi, am putea aseza in pagini articole lungi si am scotoci dupa fotografi ca sa ne minunam impreuna si pe seama design-ului. Insa toate ar avea in comun doar caii putere foarte multi si nimic mai special.

Salonul Auto de la Geneva 2018 este pentru Rimac C_Two rampa de lansare si, in acelasi timp, o modalitate buna prin care isi socheaza audienta. Acest hipercar mult asteptat foloseste patru motare electrice si poate sa dezvolte 1914 cai putere. Hipercar-uri am mai vazut, insa electrice? Cu atata putere? Mai putin.

Citeste continuarea articolului Rimac C_Two, hipercar autonom, vine la Geneva 2018 sa-si etaleze cei 1914 cai putere dezvoltati de cele 4 motoare electrice

Masinile electrice reprezinta viitorului. Masinile care vor polua mai putin spre deloc. Insa… ce ne facem cu targetul care vrea sa cumpere hipercar-uri? Pe ei nu ii putem lasa de-o parte. Pentru unii, electricitatea in propulsie reprezinta un trend… asa ca nu se vor simti prea bine cand vor afla ca proiectele masinilor electrice se reuzuma doar… la masinile normale pe care le-am cumpara eu sau tu si la supercar-uri care deja au inceput sa fie gandite pentru propulsia pe baterii.

Ei bine, pentru a multumi si aceasta zona din piata s-a inventat Rimac Concept Two. Rimac Concept Two este un hipercar care se pregateste sa ne dea vestea cea mare la Salonul Auto de la Geneva 2018 din martie: masina va fi lansata si in viitor va fi pusa la dispozitia celor care isi doresc un hipercar nepoluant.

Concept Two va functiona cu ajutorul unei baterii cu capacitate de 120 de kWh si poate asigura pana la 500 de kilometri autonomie. Si pentru ca moda mai inseamna si masini self-driving, se pare ca Rimac Concept Two va oferi si modulurile de nivel patru pentru condus autonom. Asa ca situatia se schimba putin si trecem de la un simplu hipercar electric la un hipercar electric cu capacitati de a se conduce singur.

Citeste continuarea articolului Rimac Concept Two: hipercar electric si autonom care face suta in 2.5 secunde?

Cand spunem ca vom vorbi despre un hypercar ne gandim instant la unii dintre cei mai producatori auto din lume pe care ii cunoastem. Insa, sunt si unii producatori mai mici care vor sa demonstreze lumii auto ca sunt in stare sa puna pe picioare hypercar-uri.

Vorbim astazi despre cei de la Rimac Automobili, un producator auto din Croatia care s-a facut cunoscut in intreaga lume dupa prezentarea lui Concept One, un hypercar de un milion de euro. Croatii produc la acest moment masini electrice si biciclete, insa se numara si printre furnizorii de componente auto pentru producatori precum Aston Martin sau Koeningsegg. 

Asa cum va spuneam, producatorul croat isi doreste sa demonstreze intregii lumi ca si un producator considerat a fi mic poate fi in stare sa dezvolte de la zero un hypercar.

Citeste continuarea articolului Croatii de la Rimac vor aduce la Geneva un hypercar electric

Se pare ca Salonul Auto de la Geneva ne va aduce, anul acesta, cateva noutati interesante. Anuntul facut zilele acestea de reprezentantii Rimac Automobili se numara printre aceste noutati. Rimac Automobili au devenit renumiti in industria auto odata cu lansarea masinii Concept One, in 2011 la Salonul Auto de la Frankfurt. Masina croatilor a devenit atunci cea mai rapida super masina electrica din lume, fiind prinsa din urma doar de Tesla Model S in 2015.

De la lansarea masinii concept si pana acum, croatii de la Rimac Automobili au trecut prin mai multe faze de dezvoltare, iar acum, in 2016, se pare ca ei sunt gata de o productie in serie. Desi initial croatii spusesera ca masina va intra in productie in anul 2013, si desi au deschis chiar o carte de precomenzi pentru Concept One, se pare ca de abia acum sunt gata de o lansare oficiala. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa?

Avand rivali precum McLaren P1 si LaFerrari, Concept One are un total de 1088 cai putere si 1600 Nm si este capabil sa ajunga la 100 kilometri/ora in doar 2,6 secunde. Suna impresionant, nu-i asa? Spre deosebire de o masina electrica conventionala, acceleratia Rimac nu se indupleca, masina ajungand de la 100 la 200 kilometri/ora in 3,6 secunde, si de la 200 la 300 kilometri/h in doar 8 secunde. Aceste cifre incredibile ale accelerarii sunt realizate datorita unui sistem sofisticat de vectorizare a cuplului, care profita de un raspuns rapid oferit de motorul electric pentru a calcula cantitatea ideala de cuplu trimis fiecarei roti in parte.

Citeste continuarea articolului Concept One cu 1088 cai putere de la Rimac Automobili intra in productia de serie

Noul hatchback electric ID.3 al celor de la Volkswagen urmeaza sa fie lansat oficial in aceasta toamna, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Desi mai sunt aproape trei luni pana la acest moment, oficialii germani au mai facut un pas in fata pentru a anunta cateva informatii noi despre acest model care promite deja multe! Mai exact, producatorul german vrea sa ii asigure pe potentialii clienti de performantele bateriei cu care vor fi echipate aceste modele.

Astfel, cei de la Volkswagen anunta ca garanteaza ca bateria dispusa pe modelele ID.3 va pastra cel putin 70% din capacitatea neta dupa 8 ani sau dupa parcurgerea unei distante totale de 160.000 de kilometri.

Intr-un comunicat de presa emis in aceasta saptamana, cei de la Volkswagen anunta ca “viitorii proprietari ai modelelor ID nu trebuie sa isi faca griji cu privire la durata de viata a bateriilor deoarece Volkswagen va garanta ca bateriile isi vor pastra cel putin 70% din capacitatea neta chiar si dupa opt ani sau 160.000 de kilometri parcursi”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen ofera garantii pentru bateria cu care vor fi echipate modelele ID.3

Renault a prezentat la inceputul acestei saptamani noua generatie a modelului electric Zoe, update-ul in cauza fiind indelung asteptat de fanii hatchback-ului. Producatorul francez ne-a oferit acum toate informatiile necesare despre aceasta noua generatie, dupa ce in ultima perioada pe piata aparusera o serie de zvonuri destul de interesante, dar si o fotografie “scapata”. Noua generatie vine la pachet cu o serie de schimbari importante atat la nivel exterior, cat si la interior, dar si la nivel tehnic. Asadar, nu va mai tinem in suspans si trecem direct la treaba!

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, noile modele Renault Zoe au primit o serie de modificari la nivelul partii frontale. Spre exemplu, putem observa anumite schimbari atunci cand ne uitam la capota si la bara frontala de protectie, care acum a primit mai multe insertii cromate. De asemenea, tot in partea din fata putem vedeam acum un logo Renault de dimensiuni ceva mai mari.

Nu in ultimul rand, trebuie sa remarcam si noua semnatura in forma literei C a farurilor LED, similara cu cea pe care am putut-o vedea si pe alte modele prezentate de cei de la Renault in ultima perioada! Noile modele pot fi echipate cu jante cu dimensiuni de 15, 16 sau chiar 17 inci. De asemenea, mai trebuie sa spunem ca noua generatie a primit si trei noi culori care pot fi alese pentru caroserie, si anume Bleu Celadon, Rouge Flamme si Blanc Quartz.

Citeste continuarea articolului Renault prezinta noua generatie Zoe - schimbari importante la toate capitolele

Segmentul electric este intr-o continua expansiune la ora actuala, de acest lucru fiind constienti si marea majoritate a producatorilor auto. In aceste conditii, nu este de mirare ca in ultima perioada vorbim despre noi si noi modele lansate in acest segment.

Scopul constructorilor este unul extrem de simplu la acest moment, acestia incercand sa aduca pe piata o oferta cat mai larga de modele, care sa reuseasca sa satisfaca un numar cat mai mare de pretentii din partea cumparatorilor. Si, asa cum ne-o demonstreaza si cifrele, masinile electrice sunt din ce in ce mai cautate pe unele piete ale lumii!

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, multi producatori auto se regasesc parca intr-o cursa continua in care cauta sa lanseze noi si noi modele pe piata. Spre exemplu, francezii de la Renault isi propun sa lanseze cel putin doua modele noi electrice pana in anul 2022. Asadar, avem doar trei ani pana atunci, un termen care nu este deloc scurt avand in vedere ca vorbim despre cel putin doua modele noi in acest segment. Scopul francezilor este unul foarte simplu, acestia propunandu-si “sa acopere segmentele A, B si C cu mai multe modele”.

Citeste continuarea articolului Renault va lansa cel putin doua modele noi electrice pana in 2022

Uitandu-ne la felul in care evolueaza piata auto la ora actuala, nu este prea greu pentru nimeni sa isi dea seama ca directia spre care se indreapta marea majoritate a producatorilor auto este reprezentata de masinile electrice. Desigur, nu este singura directie spre care isi concentreaza atentia constructorii auto, insa este evident ca segmentul electric se bucura la aceasta ora de o atentie din ce in ce mai sporita. De altfel, multi producatori au si anuntat de-a lungul timpului investitii extrem de serioase in acest segment, fiind dispusi sa faca tot ceea ce este nevoie pentru a aduce in fata publicului modele electrice care mai de care mai interesante.

Lasand la o parte dorinta producatorilor de a construi din ce in ce mai multe modele electrice, multi dintre acestia s-au confruntat de-a lungul timpului si cu o problema majora. Mai exact, este vorba despre lipsa bateriilor pentru masinile electrice. Asa cum va puteti imagina, bateriiile sunt niste componente esentiale, fara de care aceste masini electrice nu pot fi construite.

Insa, cererea foarte mare de baterii i-a luat prin surprindere chiar si pe producatorii de baterii pentru masini electrice. In aceste conditii, preturile bateriilor speciale pentru masinile electrice au explodat in ultimul an, producatorii auto fiind nevoiti sa caute solutii alternative.

Citeste continuarea articolului Grupul PSA va produce baterii pentru masinile electrice in Slovacia si Spania

Vara anului trecut aducea in prim plan stirea semnarii unui Memorandum de Intelegere intre Volkswagen si Ford. Semnarea acelui memorandum reprezenta un prim pas pe care cei doi constructori il faceau in incercarea de a analiza viabilitatea unui parteneriat.

Desi o asemenea vestea reusise la acea vreme sa ia prin surprindere o buna parte a lumii auto, se pare ca negocierile dintre cele doua parti au continuat in toata aceasta perioada scursa intre timp. Si, mai mult decat atat, se pare ca negocierile au ajuns intr-o faza finala, oficializarea parteneriatului urmand sa se faca in perioada imediat urmatoare.

Conform primelor informatii care au aparut pe aceasta tema, Volkswagen si Ford sunt gata sa semneze un parteneriat cu privire la dezvoltarea comuna a masinilor autonome si electrice.

Citeste continuarea articolului Negocierile dintre Volkswagen si Ford cu privire la un parteneriat sunt aproape finalizate

Un studiu realizat de cercetatori germani releva ca masinile electrice sunt mai poluante decat cele diesel. Concluzia oamenilor de stiinta pare socanta pentru toata lumea, insa acestia au oferit detalii uluitoare despre, care par sa aiba si sustinere faptica.

Nemtii au pus in balanta nivelul de poluare produs de masinile care functioneaza cu ajutorul motorinei si cel produs la realizarea bateriilor pentru autoturismele electrice, iar rezultatul avantajeaza dieselul. Potrivit informatiilor furnizate in studiu, pentru realizarea bateriilor se foloseste mult carbune, iar prelucrarea acestuia este mult mai daunatoare pentru mediul inconjurator si implicit pentru oameni.

Mergand pe acelasi fir, germanii au adaugat si procesul de extractie al carbunelui, care, in mod logic, este mai poluant decat un motor diesel, iar electricitatea folosita pentru incarcarea bateriilor ar fi produsa intr-un mediu poluant.

Citeste continuarea articolului Masinile electrice polueaza mai mult decat cele diesel!! Concluzia uluitoare la care au ajuns cercetatorii germani

Industria auto ne-a obisnuit in ultima perioada cu tot felul de colaborari si aliante intre marii producatori, aliante despre care in urma cu ceva timp nu le-am fi crezut posibile niciodata. Insa, asa cum stim cu totii, industria auto se dezvolta pe zi ce trece, avansul tehnologic fiind unul extrem de accelerat. In acest context, constructorii au o misiune extrem de grea, si anume aceea de a tine pasul cu tehnologia si cu inovatia din acest domeniu. Daca pentru numele grele ale lumii auto am putea spune ca nu este atat de greu sa faca asta, pentru producatorii mai mici este de la sine inteles ca este imposibil.

Chiar daca cei mai infocati fani ai unor producatori auto nu sunt tocmai de acord cu aceste parteneriate si aliante aparute in ultimii ani, acestia trebuie sa inteleaga ca numai asa producatorii lor favoriti pot supravietui pe o piata intr-o continua miscare.

Producatorii cauta parteneriate si aliante prin care sa reduca costurile de productie pentru noile tehnologii din domeniu, in special pentru cele legate de masinile electrice. De asemenea, tehnologiile autonome nu sunt deloc ieftine, acelasi lucru intamplandu-se si atunci cand vorbim despre sistemele de conectivitate sau despre serviciile de car-sharing.

Citeste continuarea articolului BMW si Jaguar Land Rover vor dezvolta impreuna motoare pentru masini electrice

In urma cu aproape o luna, germanii de la Volkswagen ne anuntau ca au deschis linia de pre-comenzi pentru noul model electric ID.3. Noul model electric se anunta extrem de interesant, informatiile publicate pana acum de cei de la Volkswagen fiind primite cu interes si cu entuziasm atat din partea pasionatilor auto, cat si din partea specialistilor din domeniu.

Bineinteles, ID.3 promite destul de multe la aceasta ora, insa ramane sa ne convingem de acest lucru in curand! Pentru inceput, intr-o prima faza, clientii pot rezerva exclusiv versiunea ID.3 1st, versiune echipata cu o baterie cu capacitate de 58 kWh, baterie care ofera o autonomie de nu mai putin de 420 de kilometri, conform standardului WLTP.

Asa cum spuneam si mai devreme, informatiile transmise de cei de la VW cu privire la noul model electric ID.3 au fost primite cu entuziasm de cei interesati, iar asta se poate vedea si din cifrele obtinute in cazul pre-comenzilor. Mai exact, in primele 24 de ore de la deschiderea listelor de pre-comenzi, cei de la Volkswagen au inregistrat nu mai putin de 10.000 de rezervari, o cifra care spune multe.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a primit peste 20.000 de comenzi pt electricul ID.3 1st in prima luna

Finalul lunii mai ne-a adus in prim plan primele imagini si informatii cu privire la modelul electric Corsa-e al celor de la Opel. Nu a trecut prea mult de atunci, insa oficialii germani au hotarat acum sa iasa din nou in fata cu o serie suplimentara de informatii cu privire la preturile si echiparile disponibile pentru acest model.

Aflam astfel ca versiunea electrica a hatchback-ului Corsa va avea un pret de pornire de aproape 30.000 de euro, cu toate taxele incluse. Vorbim deocamdata despre niste preturi care au fost stabilite pentru piata germana, pe baza versiunii de baza Selection. Va dam in randurile urmatoare mai multe detalii!

Versiunea de baza Selection se anunta inca de la bun inceput a fi destul de ofertanta, aducand cu sine o serie importanta de dotari interesante. Spre exemplu, putem regasi in aceasta lista mai multe elemente precum: sistem multimedia cu ecran cu dimensiuni de 7 inci, conectivitate Android Auto si Apple Car Play, control climatic automat sau start fara cheie. De asemenea, aceasta versiune vine la pachet si cu multe sisteme de siguranta activa, printre acestea numarandu-se Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Electric Parking Brake sau un sistem de detectie a pietonilor.

Citeste continuarea articolului Opel anunta preturile pentru electricul Corsa-e

Romania nu se poate lauda la acest moment cu o infrastructura pentru masinile electrice prea bine pusa la punct, iar asta o stim cu totii. Spre exemplu, una dintre cele mai mari probleme ale tarii noastre in aceasta ecuatie este reprezentata de numarul foarte limitat de statii de incarcare pentru masinile electrice.

Mai mult decat atat, nici macar cele care exista nu sunt afisate corect in aplicatii, ceea ce ii impiedica pe soferi sa le gaseasca sau sa stie despre ele. Tocmai din acest motiv, autoritatile isi propun sa realizeze o baza de date cu localizarea tuturor statiilor de incarcare, pe care sa o publice pe internet!

La ora actuala, multi soferi folosesc aplicatia Google Maps pentru a gasi statii de incarcare pentru masini electrice, insa, trebuie sa recunoastem ca aceasta aplicatie da rateuri de multe ori. Nu pentru ca aplicatia ar avea probleme, ci pentru ca localizarea acestor statii de incarcare nu a fost facuta asa cum trebuie.

Citeste continuarea articolului Autoritatile vor publica online o baza de date cu toate statiile de incarcare pentru masini electrice din tara

SEAT a dezvaluit astazi versiunea electrica a modelului de oras Mii, model despre care s-a vorbit mult in ultima vreme si care este asteptat cu interes de fanii acestui segment al pietei auto. Prezentarea de astazi este cu atat mai importanta cu cat acesta este primul model electric din gama producatorului spaniol, avand la baza vehiculul de oras Mii.

Noul model a fost deja botezat SEAT Mii Electric si pastreaza practic aceeasi infatisare pe care o stim deja de la versiunea clasica. Ramaneti alaturi de noi in urmatoarele randuri pentru a afla toate detaliile despre acest prim model electric din gama SEAT!

Daca vorbim despre design exterior mai intai, trebuie sa spunem ca spaniolii ne propun cinci nuante de culoare pe care le putem alege pentru caroseria acestor modele: Deep Black, Candy White, Tungsten Silver, Tomato Red si Costa Blue. De asemenea, mai putem remarca la acest capitol si noile jante din aliaj cu dimensiuni de 16 inci oferite in nuante de culoare gri. Bineinteles, in partea din spate a masinii putem observa si mentiunea “electric”, care ne atentioneaza ca avem de-a face cu aceasta versiune.

Citeste continuarea articolului SEAT a prezentat noul model de oras Mii electric
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare