masini electrice, productie

Lista stiri si informatii despre masini electrice si productie pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice si productie

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice si productie publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice si productie, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: audi, audi tt, masini electrice, productie, volkswagen, masini autonome, uzina, slovacia, e-tron, e-tron sportback, acumulatori, volkswagen e-golf, daimler, mercedes-benz, baterii

E oficial: Audi TT va fi inlocuit de un model complet electric

Am vorbit despre asta: modelul Audi TT nu se va mai fabrica. La cea mai recenta intalnire generala Audi, Bram Schot, presedintele consiliului de administratie al marcii, a declarat ca aceste modele sport nu vor mai fi fabricate si ca le vor lua locul noi modele electrice.

Schot a impartasit si cateva detalii despre noile masini electrice si a notat, oarecum emotionat, ca pretul acestora va fi in cam aceiasi parametri cu cei ai lui TT.

Sa nu uitam ca, in Statele Unite, modelul TT pleaca, pentru versiunea coupe, de la un pret de 36.500 euro, dar poate ajunge, pe varianta de top, si la 67.700 de euro.

Citeste continuarea articolului E oficial: Audi TT va fi inlocuit de un model complet electric

Volkswagen va produce modelele electrice de clasa mica la uzina din Bratislava

Presa germana a anuntat la inceputul acestei saptamani ca masinile electrice de clasa mica din gama Grupului Volkswagen vor intra in linia de productie in uzina grupului german din Slovacia. In aceste conditii, inseamna ca la Bratislava vor fi produse in perioada urmatoare modele atat de la Volkswagen, cat si de la SEAT si Skoda.

La ora actuala, in cadrul uzinei de la Bratislava sunt produse modele precum Volkswagen Up, Skoda Citigo sau SEAT Mii. Insa, se pare ca in cele din urma, aceasta uzina va deveni un centru de productie pentru o parte dintre viitoarele modele electrice ale grupului german.

Informatiile in acest sens nu au fost inca confirmate oficial de niciunul dintre oficialii din conducerea grupului german, insa s-ar parea ca acestea vin de la niste surse apropiate board-ului administrativ. Astfel, presa germana sustine acum ca in Slovacia ar urma sa fie produse modelele electrice de clasa mica de la Volkswagen, SEAT si Skoda.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va produce modelele electrice de clasa mica la uzina din Bratislava

Probleme cu productia masinilor electrice la Audi

Germanii de la Audi se confrunta in ultima perioada cu niste probleme destul de serioase in legatura cu aprovizionarea cu baterii si motoare pentru masinile electrice, fapt care da peste cap planurile producatorului. In aceste conditii, lansarea lui e-tron Sportback ar putea fi amanata chiar pentru anul 2020. Decizia ar fi insa una extrem de delicata, precomenzile pentru acest model fiind deschise in luna ianuarie a anului trecut. Astfel, potentialii clienti ai acestui model ar putea avea de asteptat chiar si doi ani sau chiar mai mult pentru a primi masina dorita. Asadar, vorbim despre o problema cat se poate de serioasa pe care o au de infruntat cei de la Audi!

Conform informatiilor aparute in ultimele zile, cei de la Audi au dificultati cu aprovizionarea de baterii pentru masini electrice de la LG Chem, unul dintre cei mai importanti furnizori de acumulatori pentru industria auto. Lasand la o parte faptul ca disponibilitatea pentru acesti acumulatori a ajuns la un nivel minim, cei de la LG Chem isi doresc si sa mareasca preturile. Problema nu este deloc una noua pentru producatorii auto care se aprovizioneaza cu baterii electrice, cu aceeasi problema confruntandu-se si cei de la BMW si Mercedes-Benz.

Problema aprovizionarii cu acumulatori pentru masinile electrice nu este singura problema cu care se confrunta cei de la Audi la ora actuala. Spre exemplu, uzina de la Bruxelles, adica singura uzina care produce masini electrice Audi, au acuzat probleme in legatura cu primirea a mult prea putine motoare de la uzina din localitatea maghiara Gyor. Angajatii Audi din cadrul uzinei din Gyor au organizat recent o greva de proportii, fiind decisi sa faca orice le sta in putinta pentru a forta o crestere semnificativa a salariilor. In conditiile in care planurile nu sunt respectate, activitatea uzinei de la Bruxelles este data peste cap!

Citeste continuarea articolului Probleme cu productia masinilor electrice la Audi

Productia lui e-Golf s-a triplat in 2018

Volkswagen Golf este, fara doar si poate, cel mai bine vandut model de pe piata europeana atunci cand vorbim despre domeniul auto. Producatorii au dat semne clare incepand cu acest an ca isi vor indrepta atentia din ce in ce mai mult inspre productia de masini electrice.

Bineinteles, Volkswagen este unul dintre acei producatori care au preluat acest trend. Mai mult decat atat, Volkswagen si-a propus sa investeasca sume enorme pentru un scop extrem de clar si precis. Asa cum era de asteptat, germanii isi doresc sa devina cel mai important producator de masini electrice in viitorul extrem de apropiat.

In aceste conditii, credem ca ar fi interesant sa aruncam o privire asupra lui e-Golf, versiunea electrica a celui mai apreciat model auto de pe piata europeana. Aflam astfel ca producatorul german a produs pe parcursul acestui an nu mai putin de 13.735 de unitati e-Golf.

Citeste continuarea articolului Productia lui e-Golf s-a triplat in 2018

Masinile electric reprezinta deja la aceasta ora o certitudine, indiferent de opozitia pe care ar putea sa o arate unii pasionati auto ceva mai nostalgici. Daca acum cativa ani vorbeam despre curaj cand auzeam ca un producator a demarat productia unui model electric, acum suntem in situatia de a ne mira de procesul din ce in ce mai accelerat de productia a masinilor electrice.

In ziua de azi, aproape toti constructorii auto importanti ai lumii au inceput sa investeasca sume masive in dezvoltarea masinilor cu propulsie electrica. Iar cei de la Daimler par foarte decisi in a incepe cu dreptul inspre aceasta directie, fiind pregatiti sa investeasca sume enorme.

Spunem asta deoarece cei de la Daimler au anuntat de curand ca vor investi nu mai putin de 20 de miliarde de euro pentru a cumpara bateriile necesare productiei de masa a masinilor electrice. Investitia ar urma sa se faca pana in anul 2030. Insa, chiar si asa, vorbim despre o suma extrem de mare pe care cei de la Daimler sunt decisi sa o arunce in acest joc.

Citeste continuarea articolului Daimler investeste 20 de miliarde de euro in baterii pentru masini electrice

In urma cu aproximativ doi ani, cei de la Mercedes-Benz anuntau primii pasi spre o strategie electrica ceva mai compexa. La acea vreme, oficialii producatorului german au anuntat lansarea noii game EQ, gama dedicata masinilor electrice.

Tot atunci ni s-a spus ca in gama EQ vor ajunge zece modele noi pana in anul 2025. Asadar, planuri cat se poate de serioase din partea celor de la Mercedes-Benz. De asemenea, germanii anuntau atunci ca strategia lor cuprinde si mentiunea ca toate modelele din gama sa sa beneficieze si de o versiune electrica incepand cu anul 2022.

Acum, la doi ani de la acele anunturi, a venit vremea ca planurile sa fie puse in cele din urma in practica. Grupul Daimler pregateste debutul procesului de productie pentru SUV-ul electric Mercedes-Benz EQC. Productia acestui model va incepe in doar cateva luni, inca din primavara lui 2019.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz demareaza productia masinilor electrice in China

Grupul Volkswagen a anuntat in urma cu cateva zile intentia cat se poate de serioasa de a se concentra pe dezvoltarea masinilor electrice in urmatoarea perioada. Si nu avem de ce sa nu ii credem pe germani, mai ales in conditiile in care primele masuri in acest sens au fost luate deja. Spre exemplu, bugetul dedicat dezvoltarii masinilor electrice a fost marit in urma cu nu mult timp cu nu mai putin de 10 miliarde de euro, o suma deloc mica.

De asemenea, germanii au luat decizia de a converti anumite uzine care produc masini clasice la acest moment in uzine care sa produca masini electrice in urmatorii ani. Tocmai din acest motiv, Volkswagen va muta productia lui Passat in Cehia, ceea ce ii face pe cei de la Skoda sa caute la ora actuala optiunea perfecta pentru a construi o noua uzina.

Insa nu numai cei de la Skoda se gandesc acum la construirea unei noi uzine, ci si chiar cei de la Volkswagen. Grupul german analizeaza la ora actuala posibilitatea de a construi o noua uzina de masini electrice in Statele Unite ale Americii.

Citeste continuarea articolului Volkswagen construieste o uzina pentru masini electrice in SUA

Trendul masinilor electrice este la ora actuala intr-o continua crestere, trebuie sa recunoastem! Ceea ce inseamna ca prodcuatorii auto trebuie sa ia foarte in serios dezvoltarea acestor masini. Vanzarile vor creste cel mai probabil de la an la an, ajungandu-se la un moment dat in care cererea va fi foarte mare.

In aceste conditii, este important ca producatorii sa stie ca se pot baza pe capacitatile uzinelor pe care le au de a produce in ritm alert un numar mare de masini electrice. Grupul Volkswagen vorbeste deschis despre acest subiect, spunand ca are capacitatea de a produce 50 de milioane de masini electrice.

Platforma modulara MEB este dedicata masinilor electrice care vor rezulta din dezvoltarea conceptelor Volkswagen ID si ID Buzz. Acum, platforma este deja extrem de aproape de a produce primele modele din portofoliul electric al grupului german. Intr-o prima etapa, platforma MEB va fi utilizata la constructia unor modele full-electrice marca Volkswagen. Insa, se pare ca mai mult de jumatate dintre modelele care vor avea la baza aceasta platforma modulara vor fi semnate de celelalte marci ale Grupului Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Volkswagen are capacitatea de a produce 50 de milioane de masini electrice

La doar cateva zile dupa ce am vazut primele fotografii spion ale unui model break Porsche complet electric (sau "shooting brake", asa cum ii spune producatorul), marca germana a confirmat faptul ca noul concept Mission E Cross Turismo va intra in productia de serie.

Da, ati citit bine, in timpul unei intalniri recente la nivel inalt, directorii gigantului german au dat unda verde pentru productie acestui studiu, confirmand astfel zvonurile de la inceputul acestui an.

Fotografiile spion de la aceasta intalnire ne mai ridica insa o intrebare interesanta: planurile celor de la Porsche au legatura cu doua versiuni break ale modelului complet electric Taycan, sau imaginile mai recente ascund in mod inteligent elemente Off-road pe care le vom gasi pe Cross Turismo?

Citeste continuarea articolului Porsche Mission E Cross Turismo a primit unda verde! Afla cand va intra in productie!

Va aduceti aminte acel concept E-Type Zero prezentat de cei de la Jaguar in toamna anului trecut? Se pare ca britanicii au primit extrem de multe reactii pozitive cu privire la acel concept, reactii care i-au facut pe cei de la Jaguar sa gandeasca un nou plan.

In cele din urma, constructorul britanic a anuntat ca va produce o versiune electrica a modelului clasic E-Type, un model care nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare. E-Type este un clasic pe care orice pasionat al lumii auto si l-ar dori chiar si pentru cateva minute! Nici nu e de mirare ca acel concept a fost primit atat de bine in toamna anului trecut!

Din pacate, pana la acest moment, cei de la Jaguar nu au facut publice niciun fel de informatii cu privire la aceasta versiune electrica a lui E-Type. Asadar, nu stim la ce sa ne asteptam din punct de vedere tehnic!

Citeste continuarea articolului Jaguar pregateste lansarea versiunii electrice E-Type

Tesla ar fi fost un nume important pentru industria masinilor electrice in acest moment. Ca sa nu fiu rautacioasa, Tesla inca se afla pe primele locuri in ceea ce priveste constructia si productia masinilor electrice, insa nu va fi asa pentru multa vreme.

Ieri va povesteam ca un studiu arata ca Tesla se va afla pe locul 7 in 3 ani. Dar nu despre Tesla este articolul acesta, ci despre masinile electrice. Deci era clar ca nu puteam sa fac o introducere despre ce se intampla nou in aceasta zona.

Ce vreau sa va spun este ca ne uitam prea mult pe gaura cheii la nume ca BMW sau Mercedes-Benz. Pana si pe Tesla am ridicat-o in slavi anii anteriori, daca tot i-am adus in discutie la inceputul articolului.

Citeste continuarea articolului Care este tara care produce cele mai multe masini electrice si de ce?

Motoarele diesel sunt privite acum drept oaia neagra a industriei de automobile. Motivatia este simpla: de cand cu scandalul Dieselgate pornit de Volkswagen, s-au sesizat o multime de masluiri ale testelor de emisii, dar s-a ajuns la concluzia ca motorul diesel polueaza mai mult decat normele impuse de Uniunea Europeana.

Asadar, automobilele cu motor diesel sunt din ce in ce mai marginalizate, unii producatori auto lansand modele noi sau facelift-uri care nu au in gama de propulsoare si mult iubitul diesel.

Din asta ne dam seama ca odata ce scandalul Dieselgate a luat amploare, soferii de peste hotare au reconsiderat ideea de poluare si de sanatate, asa ca vanzarile masinilor cu motor diesel au scazut considerabil.

Citeste continuarea articolului Chinezii de la ZhiDou vor sa construiasca o fabrica de masini electrice in Romania. De ce ar putea fi Slovacia un concurent serios?

V-am povestit in urma cu ceva timp de noua platforma modulara MEB a celor de la Volkswagen, platforma care va urma sa stea la baza modelelor electrice din portofoliul producatorului german. Si nu numai, aceeasi platforma urmand a fi imprumutata si celorlalti constructori din Grup, si anume Skoda si Seat.

Nu in ultimul rand, si cei de la Audi se vor folosi de aceeasi platforma pentru a dezvolta modele electrice din segmentele inferioare. Din cate se pare la acest moment, cei de la Skoda vor lansa in perioada 2020 - 2025 un numar de cinci modele electrice. De asemenea, cei de la Audi intra in acest proiect cu modelele A1, A3 si A4, dar si cu SUV-urile Q2, respectiv Q3. 

Prin urmare, noua platforma modulara MEB a celor de la Volkswagen va juca un rol cat se poate de important in viitorul acestor marci, numeroase viitoare modele depinzand de aceasta. Avand in vedere toate acestea, constructorul german este pregatit sa investeasca masiv in legatura cu aceasta platforma modulara MEB.

Citeste continuarea articolului VW trece serios la treaba in legatura cu productia de baterii pentru modelele electrice

Desi pare intr-o evolutie din ce in ce mai sustinta, tendinta masinilor electrice este inca la inceput de drum. Trebuie sa recunoastem ca inca ponderea masinilor electrice este in continuare scazuta si chiar extrem de scazuta pe unele piete, asa ca mai este mult de lucru pana ce clientii vor realiza beneficiile pe care le prezinta acest tip de masini.

Dar, desi vorbim cu adevarat despre acest segment de doar cativa ani, exista o problema importante pe care este posibil ca unii sa nu o fi luat deloc in seama. Si anume problema resurselor necesare producerii acestui tip de automobile. 

Federatia Industriei Germane (BDI) a remarcat aceasta problema si a emis in urma cu cateva zile un avertisment in acest sens. Mai exact, specialistii acestei institutii au emis un avertisment constructorilor auto germani ca exista riscul ca in viitor sa se ramana fara materie prima necesara producerii bateriilor cu care sunt echipate masinile electrice. Acest avertisment vine in lumina cererilor tot mai mari facute in ultima vreme de producatori pentru materialele necesare producerii acestor automobile.

Citeste continuarea articolului Avertisment dur in privinta blocajului de pe piata materialelor prime necesare producerii masinilor electrice

Peste 90% dintre unitatile iesite de pe banda sunt defecte. Este socant pentru miliardarul american Elon Musk sa afle de la propriii angajati ca peste 90% din automobilele care constituie Model 3 sunt defecte.

Clientii nu au fost foarte multumiti cand au aflat ca obiectivul de a produce 20.000 de unitati a fost amanat pana in luna martie a anului 2018. Pe langa aceasta criza a defectiunilor tehnice, apare si nemultumirea personalului care incepe sa se planga de conditiile de munca.

Din pacate pentru constructorul american, chiar angajatii brandului declara pentru agentia de presa Reuters ca problemele de productie nu sunt o noutate pentru Tesla, mai ales in contextul in care 90% dintre automobilele Model S si Model X care ies din fabrica prezinta defectiuni tehnice.

Citeste continuarea articolului Angajatii Tesla vorbesc despre defectele masinilor care pleaca din fabrica! Iata ce declara acestia!

Primavara anului trecut ne aducea la Salonul Auto de la Geneva conceptul DS E-Tense, prezentat sub forma unui supercar electric. Desi nu ni s-a specificat clar inca de atunci care sunt planurile cu acest concept, multi dintre noi ne-am fi dorit cel mai probabil sa il vedem transformat intr-o buna zi intr-un model de serie. Insa acum avem certitudinea ca acest lucru nu se va intampla, oficialii Grupului PSA Peugeot-Citroen si cei ai producatorului francez confirmand ca nu mai este cazul sa ne gandim la o viitoare versiune de serie. 

Conceptul E-Tense ne-a fost prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare electrica, capabila sa dezvolte nu mai putin de 402 cai putere si un cuplu maxim de 516 Nm.

Capacitatile tehnice erau extrem de interesante pentru un astfel de model, fiind de luat in seama. Mai exact, E-Tense ar fi fost capabil sa atinga o viteza maxima de 250 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h ar fi fost posibil de realizat in 4.5 secunde.

Citeste continuarea articolului Conceptul DS E-Tense nu intra in productia de serie

Spune-mi ca nu ti-ai dorit niciodata sa vezi cum se face o masina si am sa-ti spun ca nu te cred. Daca esti cu adevarat pasionat de masini, te-ai uitat pana acum la zeci de filmulete in care vezi cum se asambleaza piesele unei masini. Si eu am facut asta de foarte multe ori si am ramas prinsa in mrejele procesului ore intregi… daca mai

https://www.youtube.com/watch?v=rBGO2eBA-eo

aveai si la licenta, ca mine, nu e bine… dar cine ne poate spune noua, pasionatilor de masini, ca nu e bine sa petrecem putin timp privind la minunea facerii auto?

Am sa-ti prezint un filmulet in care o sa vezi cum se fabria cel mai electric model al anului, cel mai mediatizat, cel mai criticat de presa auto, cel mai descris si descusut de noi… Tesla Model 3.

Citeste continuarea articolului Esti curios sa vezi cata munca e in spatele unui Tesla Model 3? Priveste filmuletul!

Despre Tesla Model 3 se vorbea deja de multa vreme, iar lansarea a venit mai repede decat ne asteptam. De fapt, lansarea vine fix la data la care a fost programata, ca nu ne asteptam noi este un detaliu tipic romanesc - sa nu crezi ca ceva se poate face la timp. Nu si pentru Tesla. Tesla se afla intr-o continua miscare si intr-un continuu proces de inovatie, asa ca Model 3 vine pe piata pentru a le arata celorlalte branduri auto cum se face treaba.

Primele 30 de exemplare vor fi livrate de americani la data de 28 iulie 2017, iar in luna urmatoare numarul de unitati livrate ar trebui sa creasca la 100. Septembrie este luna in care numarul va creste de 10 ori mai mult decat pentru luna august, asa ca aceasta masina nu este chiar editie limitata asa cum ar putea parea la inceput.

Daca saptamana trecuta se anunta ca Tesla va lansa in weekend primul Model 3 de serie, iata ca Elon Musk s-a tinut de cuvant si weekendul acesta a scos pe piata masina mult asteptata. Pe contul sau de Twitter a publicat o imagine cu Model 3, iar fanii au fost incantati sa o admire. Masina era abia scoasa pe poarta fabricii din Fremont, iar posesorul ei este Ire Ehrenpreis, membru în conducerea Tesla. Ire Ehrenpreis a decis sa ii faca o surpriza lui Elon Musk, asa ca i-a facut-o cadou acestuia avand in vedere ca urma sa implineasca frumoasa varsta de 46 de ani.

Citeste continuarea articolului Primul exemplar de Model 3 produs de Tesla ii apartine lui Elon Musk

Sa trecem informatia de mai jos la vesti foarte bune din industria auto. E foarte adevarat ca acest nou concept, Jaguar I-Pace, a debutat in lumea auto acum mai putin de un an, la Salonul Auto din Los Angeles.

Ei bine, se pare ca producatorul britanic se pregateste sa inceapa productia de serie a modelului, acesta urmand sa apara oficial pe piata catre sfarsitul acestui an.

Conform unor informatii neconfirmate oficial, productia masinii, care se va desfasura la fabrica Magna Steyr, din Austria, ar fi inceput deja.

Citeste continuarea articolului Jaguar a inceput deja productia modelului SUV electric I-Pace

Lamborghini ne-a prezentat recent noul Huracan Sterrato, un concept off-road care a reusit sa iasa in evidenta prin cateva elemente de design extrem de interesante. Spre exemplu, bolidul a fost echipat cu o garda la sol mai mare decat cea pe care o intalnim pe Huracan.

Totodata, conceptul a fost dotat cu un set de jante cu dimensiuni de 20 de inci, dezvoltate in mod special pentru conditii dificile de rulare in off-road. Nu in cele din urma, conform prezentarii, am mai aflat si ca Huracan Sterrato Concept ar fi fost echipat cu un sistem de tractiune integrala si cu o directie integrala.

Acestea fiind spuse, nu este greu de inteles de ce Huracan Sterrato a reusit extrem de rapid sa se faca evidentiat. Pasionatii auto si specialistii din acest domeniu au fost incantati de ceea ce au auzit atunci cand cei de la Lamborghini au prezentat noul concept, drept pentru care in ultima perioada s-a vorbit destul de mult despre acest model. Si se pare ca de acest lucru s-au prins si cei de la Lamborghini, care se pare ca sunt pregatiti acum sa ne dea o veste foarte buna.

Citeste continuarea articolului Lamborghini Huracan Sterrato Concept ar putea intra in productia de serie pana in 2021
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare