masini electrice, masini sport

Lista stiri si informatii despre masini electrice si masini sport pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice si masini sport

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice si masini sport publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice si masini sport, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: hyundai, kia, rimac, masini electrice, masini sport, toyota, toyota mr2, top 5, salon auto geneva, suv, audi, e-tron, porsche, porsche cayman, tesla model s

Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Hyundai Motor Group incearca sa iasa in evidenta pe piata masinilor electrificate, iar Rimac Automobili ii va ajuta in atingerea acestui tel. Parteneriatul strategic, anuntat recent, inseamna si ca Hyundai si Kia vor investi 64 de milioane de euro si, respectiv, 16 milioane de euro in compania croata.

O parte a acestei colaborari inseamna ca cei trei producatori vor lucra impreuna pentru a dezvolta vehicule noi. Unul dintre ele va fi modelul sport de clasa medie Hyundai N, care va fi precedat de un concept, dar va exista si o versiune mai performanta cu pile electrice. Ambele vor fi lansate la un moment dat.

"Rimac este o companie inovativa cu capacitate de dezvoltare a performantelor masinilor electrice", a declarat Euisun Chung, vice-presedinte executiv Hyundai Motor Group.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Toyota planuieste un nou model MR2 in forma unei masini sport complet electrica!

Zvonurile unui potential succesor al lui Toyota MR2 pot fi intalnite in mediul online de ceva vreme, dar nu am aflat, cel putin deocamdata, nimic specific legat despre acest proiect din partea producatotului japonez.

Stim ca Toyota se joaca cu ideea readucerii pe piata a acestui model faimos, trecand chiar prin forma unui vehicul sport entry-level, iar acum zvonurile vorbesc despre o posibila masina complet electrica.

Nu va grabiti, insa, nu e prima data cand aflam despre astfel de planuri ale producatorului japonez dar, cu toate acestea, ne simtim incurajati de ideea ca managerii companiei chiar vorbesc serios despre un model de acest gen.

Citeste continuarea articolului Toyota planuieste un nou model MR2 in forma unei masini sport complet electrica!

Top 5 cele mai urate masini de la Geneva 2018

La Salonul Auto de la Geneva 2018 au fost prezentate cateva automobile care au reusit sa-i faca pe cei prezenti confuzi. Erau atat de frumoase ca nu stiai unde sa te uiti mai intai, asa ca audienta nu intelegea in ce parte ar trebui sa mearga si cate frumuseti si tehnologii avansate mai are de prezentat Geneva 2018.

Ei bine, daca unele dintre aparitii s-au axat pe tehnologia super avansata si au atras participantii, altele s-au concentrat pe liniile de design noi, puternice, patrunzatoare, insa mai exista si cativa constructori care nu au fost prea inspirati.

Exista 5 cele mai urate automobile de la Salonul Auto de la Geneva 2018. Chiar daca imi vine greu sa scriu ca la Geneva a existat asa ceva, din pacate, unele automobile nu reusesc sa impresioneze… poate doar neplacut.

Citeste continuarea articolului Top 5 cele mai urate masini de la Geneva 2018

Vom vedea, in 2022, un model Audi E-Tron GT?

Producatorii auto continua sa renunte la motoarele cu combustie interna in favoarea favoarea propulsoarelor electrice. Companii ca Volkswagen, BMW sau Jaguar au inceput deja sa lucreze la astfel de masini, care vor aparea pe piata in urmatorii ani.

Nu putea lipsi, din aceasta gama, producatorul german Audi, care nu vrea sa ramana in urma cand vine vorba despre principii ecologice, asa ca oficialii marcii au declarat ca au in plan, pana in 2022, lansarea unei masini sport complet electrice.

Mai mult, intr-un interviu recent, unul dintre membrii consiliului de administratie Audi, Peter Mertens, a sugerat ca o masina electrica "E-Tron GT" ar putea aparea pe piata in urmatorii ani. Daca aceste declaratii au o urma de adevar in ele, suntem siguri ca noul model va imparti aceeasi platforma cu Porsche Mission E insa, din punct de vedere stilistic, va fi un vehicul cu totul nou si cu adevarat unic.

Citeste continuarea articolului Vom vedea, in 2022, un model Audi E-Tron GT?

Poate nu e cel mai bun mod de a incepe un articol, dar o sa plecam la drum cu o concluzie: Porsche are cu adevarat nevoie de motorizare electrica pentru a tine pasul cu Tesla.

In ciuda faptului ca Tesla Model S nu este o masina sport traditionala si n-ar fi in stare sa se bucure de succes in curse de genul celei de la Nürburgring sau sa depaseasca pe multi dintre rivalii sai la capitolul viteza, este inca modelul care poate fi luat ca exemplu in zilele noastre.

De ce se intampla acest lucru? Ei bine, in special datorita acceleratiei instant a a trenului de rulare complet electric, dar si a foarte intensului mod de condus Ludicrous (Absurd).

Citeste continuarea articolului Ce se poate intampla intr-o cursa directa intre un Porsche Cayman GT4 si Tesla Model S?

Foarte cunoscutul prezentator Richard Hammond, parte a foarte iubitului trio de prezentatori din spatele seriei de emisiuni Amazon TV "The Grand Tour", a fost dus cu elicopterul la un spital din Elvetia, dupa un accident spectaculos.

In varsta de 47 de ani, prezentatorul TV participa, la bordul unei foarte rare Rimac Concept_One, la un eveniment auto numit Hemberg Hill Climb, si filma, in acelasi timp, un mini documentar ce urma sa fie inclus in noua serie a emisiunii pe care o prezinta la Amazon TV.

Imaginile filmate de un spectator la cursa, chiar inainte de accident, il prezinta pe Hammond conducand super masina electrica, iar la un moment dat ceva n-a mai functionat asa cum era de asteptat si prezentatorul TV a ratat o curba si a iesit de pe traseu.

Citeste continuarea articolului Richard Hammond a ajuns la spital, dupa un accident spectaculos intr-o super masina electrica

Noul Dodge Challenger SRT Demon este sursa multor discutii de la debutul sau oficial. Fanii devotati Tesla par mai hotarati, accentuand ideea ca impresionantele cifre de acceleratie ale modelului (2,3 secunde pana la 60 de mph) nu le depasesc pe cele ale lui Model S P100 D, care a stabilit un nou record la acest capitol, 2,28 secunde.

Ei bine, fani Tesla, nu va bazati prea tare pe aceste cifre.

De ce spunem asta? Conform specialistilor, in aceleasi conditii in care modelul Tesla a ajuns la rezultatul de care vorbeam mai devreme, noul Dodge Challenger SRT Demon il va depasi. Cum se explica acest fenomen? Mai ales ca am spus deja ca masina accelereaza pana la 60 de mph (96 km/h) in 2,3 secunde? Corect, dar ce nu am spus inca este ca acest lucru se intampla la plecarea de pe loc. Daca pleaca din miscare (pentru a indeplini aceleasi conditii ca Tesla), si nu vorbim despre viteza, acest nou model este cu mult mai rapid, conform presedintelui FCA America, Tim Kuniskis.

Citeste continuarea articolului 2018 Dodge Challenger SRT Demon accelereaza pana la 60 de mph in 2,1 secunde... daca nu pleaca de la 0

Prima super masina produsa integral in Singapore a fost prezentata la Geneva... si arata cu adevarat fantastic. Dendrobium, creat de Vanda Electrics este "un concept de masina electrica sport, cu doua locuri" si si-a facut debutul oficial la Geneva Motor Show 2017.

"Bestia electrica", o putem numi, fara indoiala, in acest fel, a fost construita in parteneriat cu Williams Advanced Engineering, divizia de inginerie si tehnologie a foarte cunoscutului grup Williams. Gandita special pentru curse, Dendrobium are o abordare minimalista atat la interior cat si la exterior, producatorul folosindu-se in mod extins de fibra de carbon. Soferul se aseaza intr-un scaun mulat pe corp, care "contrasteaza dramatic cu interiorul predominant negru".

Masina nu are oglinzi retrovizoare, functiile lor fiind preluate de camere video conectate la doua ecrane interioare. Acestea sunt pozitionate chiar langa ecranul digital central, cel care afiseaza toate informatiile despre masina si care este inconjurat de butoanele de control, toate in forma hexagonala.

Citeste continuarea articolului De la 0 la 100 de km/h in 2,7 secunde: asta propune noul vehicul electric Dendrobium la Geneva

Morgan Ev3 si-a facut debutul la Salonul Auto de la Geneva 2016 cu un model de motor ECO ce da peste cap lumea motoarelor special concepute pentru a fi pe aceeasi linie cu mediul si natura. Persepctivele se schimba odata cu acest Morgan EV3 despre care se spune ca ar fi facut pe comanda si lucrat manual, iar forta sa atunci cand este pus in miscare este dementiala.

Este cam tot ce ti-ai putea dori de la o masina, mai ales daca iubesti natura. Initial a existat modelul Phase 1 EV3, in 2015. Acum insa, versiunea finala de EV3 prezinta un corp motor format din trei motoare electrice care cantaresc, impreuna, mai putin de 500 de kg si pot parcurge undeva la 244 de kilometri.

Morgan EV3 este o masina agila, puternica si, mai ales, capabila sa atinga suta de kilometri in in mai putin de 9 secunde, avand o viteza maxima de 145 de km/h. Masina are incorporata in carcasa tubulara a sasiului o baterie cu litiu cu o putere de 20 de KWh si un motor care suporta tractiunea rotilor pe fata si care dezvolta 62 CP.

Citeste continuarea articolului Morgan EV3 prezinta o viziune total diferita pentru o masina electrica

Cel dintai model complet electric al companiei Morgan este gata de a fi lansat la Salonul Auto de la Geneva, din luna martie. Britanicii au anuntat mai de mult ca au de gand sa lanseze variante de masini electrice, si se pare ca au reusit. Morgan EV3 este aproape gata de a intra in productie! Masina britanicilor a fost prezentata prima data vara trecuta la Goodwood Festival of Speed, sub forma unui prototip si era destinat atragerii de clienti tineri, traditionalisti ai brandului care sunt in cautare de versiuni hibride si electrice.

Morgan EV3 este bazat pe Morgan 3 Wheeler, si va fi prima masina de productie care va iesi pe poarta fabricii Malvern. Primele testari ale lui Morgan in privinta masinilor electrice s-au intamplat in 2011, cu masina Plus E concept, care s-a dovedit a fi prea grea si din aceasta cauza, ea sacrifica placerea de a conduce si performantele.

EV3 va intra in vanzare, conform declaratiilor reprezentantilor companiei, in vara acestui an. Morgan EV3 are o autonomie de 240 kilometri cu o singura incarcare a bateriilor iar succesul sau se bazeaza pe faptul ca este usoara. In forma de prototip EV3 cantareste 430 kilograme, ceea ce inseamna o reducere semnificativa de la greutatea standard de 525 kilograme al unui 3 Wheeler.

Citeste continuarea articolului Morgan va lansa la Salonul Auto de la Geneva noua masina complet electrica EV3

Morgan nu este un producator auto care are de gand sa „taie” avantul tehnologic, intreaga compania fiind focusata sa pastreze vechiul mod de construire al autovehiculelor si vor, ca pe viitor sa puna trenuri de rulare hibride si electrice pe masinile lor clasice.

Ei sunt pe cale se dezvolte noi proiecte si tehnologii pentru a lansa o gama extinsa de masini hibride. Reprezentantii Morgan au declarat ca au obtinut finantare, in valoare de 2 milioane de lire, pentru a dezvolta tehnologii noi ale trenurilor de rulare, si vor conduce un proiect de 6 milioane de lire, in colaborare cu alte doua mari companii britanice, Delta Motor si Potenza Technology.

Ei au format un consortiu cu cele doua companii renumite pentru experienta lor in dezvoltarea de inalta clasa a propulsoarelor electrice. Consortiul a obtinut finantare de la Advanced Propulsion Centre, organism care apartine de Guvernul Marii Britanii si, se pare ca aceste noi variante vor fi oferite clientilor incepand cu 2019.

Citeste continuarea articolului Pana in anul 2020 Morgan va oferi o versiune hibrida pentru fiecare model al sau

Salonul de tehnica in domeniul IT sau altfel spus Consumer Electronic Show, care se desfasoara in aceste momente la Las Vegas, ne surprinde cu noutati in fiecare zi. Tendinta industriei auto se pare ca este indreptata din ce in ce mai mult spre masinile electrice. Specialistii in domeniu au preconizat o crestere a vanzarilor de masini electrice in viitorul apropiat, studiile aratand ca o mare parte dintre clienti vor masini eco.

In anul 2015 vanzarile de masini electrice si plug-in hibride au crescut, conform statisticilor la nivel mondial vanzandu-se aproximativ 385.000 bucati. Se stie insa, ca pentru moment piata din China este mai dezvoltata decat cea din Europa, dar asteptarile sunt mari si aici, doar in primele 10 luni ale anului 2015 s-au vandut in Europa 76.000 unitati.

Asadar, noua masina lansata Faraday Future e pe drumul cel bun. Cine stie cand o vom vedea pe strazi? Timpul ne va spune asta! Filozofia celor de la Faraday Future spune ca masinile din ziua de azi nu mai intalnesc nevoie consumatorilor iar inovatiile tehnologice, constrangerile de energie, aglomeratia urbana si stilul de viata din ce in ce mai exigent au contribuitla schimbarea fundamentala a relatiei lor cu masinile. Analizand nevoile pietei tehnicienii de la Faraday Future au lansat hiper-masina electrica a viitorului.

Citeste continuarea articolului Hiper-masina electrica a viitorului cu 1000 cai putere: Faraday Future FFZERO1

Un studiu realizat de cercetatori germani releva ca masinile electrice sunt mai poluante decat cele diesel. Concluzia oamenilor de stiinta pare socanta pentru toata lumea, insa acestia au oferit detalii uluitoare despre, care par sa aiba si sustinere faptica.

Nemtii au pus in balanta nivelul de poluare produs de masinile care functioneaza cu ajutorul motorinei si cel produs la realizarea bateriilor pentru autoturismele electrice, iar rezultatul avantajeaza dieselul. Potrivit informatiilor furnizate in studiu, pentru realizarea bateriilor se foloseste mult carbune, iar prelucrarea acestuia este mult mai daunatoare pentru mediul inconjurator si implicit pentru oameni.

Mergand pe acelasi fir, germanii au adaugat si procesul de extractie al carbunelui, care, in mod logic, este mai poluant decat un motor diesel, iar electricitatea folosita pentru incarcarea bateriilor ar fi produsa intr-un mediu poluant.

Citeste continuarea articolului Masinile electrice polueaza mai mult decat cele diesel!! Concluzia uluitoare la care au ajuns cercetatorii germani

La inceputul acestei saptamani, Alpine a publicat un teaser video care ne transmitea o veste importanta tuturor, si anume o versiune noua a modelului A110. Conform informatiilor care au venit la scurt timp, noua varianta ar urma sa fie prezentata peste numai cateva zile, in cadrul unui eveniment important.

Mai exact, se vorbeste despre data de 16 iunie, noua versiune urmand sa fie prezentata astfel chiar cu ocazia Cursei de 24 de ore de la Le Mans din acest an. Ei bine, se pare ca cei de la Alpine vin acum cu alte cateva surprize pentru noi, despre care vom vorbi pe larg in randurile ce urmeaza!

Oficialii Alpine au publicat acum trei fotografii teaser care anunta, bineinteles, aceasta noua versiune a lui A110 despre care vorbeam in randurile anterioare. Fotografiile publicate acum nu ne lasa sa vedem chiar prea multe, insa ne permit sa observam cateva detalii de la nivelul habitaclului noilor modele. Spre exemplu, putem observa cum prima fotografie publicata scoate in evidenta logo-ul companiei, care este aplicat pe o portiune de material textil.

Citeste continuarea articolului Alpine publica primele teasere foto care anunta o noua versiune pentru A110

Sa nu uitam ca proiectul Jaguar XE SV este cu adevarat dement! Cu un motor V8 supraalimentat de 5,0 litri sub capota, care produce nu mai putin de 592 de cai, masina poate accelera de la 0 la 100 de km/h in doar 3,3 secunde si poate atinge, in conditii favorabile, o viteza maxima de 321 de km/h.

In plus, gratie aripii sale dorsale masive si a graficii iesite din comun, noul XE SV Project 8 nu este chiar definitia corecta a ideii de subtil. Cu toate aceste informatii in minte, Jaguar tocmai ce a lansat pe piata o editie limitata, mai putin agresiva, a modelului XE Project 8.

Noua varianta Touring renunta la aripa spate standard si la partile grafice (care raman, insa, optionale), componente pe care le inlocuieste cu un spoiler subtil si cu vopsea traditionala.

Citeste continuarea articolului Jaguar XE SV Project 8 Touring: o masina cu adevarat senzationala!

Ca cel de-al doilea model unic Mercedes-AMG (dupa SLS), GT este o masina sport senzationala, mai ales in versiunile de top "R". Cu 577 de cai putere si un cuplu-forta de 700 de Nm, produsi de motorul V8 bi-turbo de 4,0 litri, modelul Mercedes-AMG GT R este, mai mult decat sigur, cel mai apropiat bolid de ideea de masina puternica germana.

Sunt putini cei care vor simti nevoia unei masini mai rapide, de vreme ce GT R accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,6 secunde si poate ajunge la 318 km/h.

Cu toate acestea, specialistii de la G-Power si-au dorit mai multa performanta de la AMG GT R. Compania ofera, astfel, patru optiuni noi diferite, cea mai puternica varianta ajungand la 789 de cai putere si la un cuplu-forta de 850 Nm.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG GT R by G-Power: 789 de cai putere din motorul V8 bi-turbo de 4,0 litri!

Industria auto ne-a obisnuit in ultima perioada cu tot felul de colaborari si aliante intre marii producatori, aliante despre care in urma cu ceva timp nu le-am fi crezut posibile niciodata. Insa, asa cum stim cu totii, industria auto se dezvolta pe zi ce trece, avansul tehnologic fiind unul extrem de accelerat. In acest context, constructorii au o misiune extrem de grea, si anume aceea de a tine pasul cu tehnologia si cu inovatia din acest domeniu. Daca pentru numele grele ale lumii auto am putea spune ca nu este atat de greu sa faca asta, pentru producatorii mai mici este de la sine inteles ca este imposibil.

Chiar daca cei mai infocati fani ai unor producatori auto nu sunt tocmai de acord cu aceste parteneriate si aliante aparute in ultimii ani, acestia trebuie sa inteleaga ca numai asa producatorii lor favoriti pot supravietui pe o piata intr-o continua miscare.

Producatorii cauta parteneriate si aliante prin care sa reduca costurile de productie pentru noile tehnologii din domeniu, in special pentru cele legate de masinile electrice. De asemenea, tehnologiile autonome nu sunt deloc ieftine, acelasi lucru intamplandu-se si atunci cand vorbim despre sistemele de conectivitate sau despre serviciile de car-sharing.

Citeste continuarea articolului BMW si Jaguar Land Rover vor dezvolta impreuna motoare pentru masini electrice

In urma cu aproape o luna, germanii de la Volkswagen ne anuntau ca au deschis linia de pre-comenzi pentru noul model electric ID.3. Noul model electric se anunta extrem de interesant, informatiile publicate pana acum de cei de la Volkswagen fiind primite cu interes si cu entuziasm atat din partea pasionatilor auto, cat si din partea specialistilor din domeniu.

Bineinteles, ID.3 promite destul de multe la aceasta ora, insa ramane sa ne convingem de acest lucru in curand! Pentru inceput, intr-o prima faza, clientii pot rezerva exclusiv versiunea ID.3 1st, versiune echipata cu o baterie cu capacitate de 58 kWh, baterie care ofera o autonomie de nu mai putin de 420 de kilometri, conform standardului WLTP.

Asa cum spuneam si mai devreme, informatiile transmise de cei de la VW cu privire la noul model electric ID.3 au fost primite cu entuziasm de cei interesati, iar asta se poate vedea si din cifrele obtinute in cazul pre-comenzilor. Mai exact, in primele 24 de ore de la deschiderea listelor de pre-comenzi, cei de la Volkswagen au inregistrat nu mai putin de 10.000 de rezervari, o cifra care spune multe.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a primit peste 20.000 de comenzi pt electricul ID.3 1st in prima luna

Intr-un mod 100% personal BMW, marca bavareza a prezentat online noile componente M Performance pentru noua generatie M8, in versiunile coupe si decapotabil.

Producatorul sustine ca accesoriile sunt inspirate de cele de pe masina de curse M8 GTE si ca au fost gandite nu doar pentru a permite clientilor sa-si personalizeze masinile, dar si pentru a imbunatati performantele, fie ca vorbim despre constructie (o greutate cat mai mica), fie despre aerodinamica.

Toate aceste componente vor fi disponibile pe piata atat pentru versiunile M8 Coupe si Cabrio, cat si pentru variantele Competition ale acestora.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M8 poate fi echipat deja cu componente M Performance

Finalul lunii mai ne-a adus in prim plan primele imagini si informatii cu privire la modelul electric Corsa-e al celor de la Opel. Nu a trecut prea mult de atunci, insa oficialii germani au hotarat acum sa iasa din nou in fata cu o serie suplimentara de informatii cu privire la preturile si echiparile disponibile pentru acest model.

Aflam astfel ca versiunea electrica a hatchback-ului Corsa va avea un pret de pornire de aproape 30.000 de euro, cu toate taxele incluse. Vorbim deocamdata despre niste preturi care au fost stabilite pentru piata germana, pe baza versiunii de baza Selection. Va dam in randurile urmatoare mai multe detalii!

Versiunea de baza Selection se anunta inca de la bun inceput a fi destul de ofertanta, aducand cu sine o serie importanta de dotari interesante. Spre exemplu, putem regasi in aceasta lista mai multe elemente precum: sistem multimedia cu ecran cu dimensiuni de 7 inci, conectivitate Android Auto si Apple Car Play, control climatic automat sau start fara cheie. De asemenea, aceasta versiune vine la pachet si cu multe sisteme de siguranta activa, printre acestea numarandu-se Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Electric Parking Brake sau un sistem de detectie a pietonilor.

Citeste continuarea articolului Opel anunta preturile pentru electricul Corsa-e
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare