masini electrice, hyundai

Lista stiri si informatii despre masini electrice si hyundai pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini electrice si hyundai

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini electrice si hyundai publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini electrice si hyundai, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: hyundai, kia, investitie, rimac, masini electrice, masini sport, aplicatie, personalizare, setari tehnice, platforma, planuri, hyundai ioniq, hyundai kona, salon auto geneva, crossover

Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Grupul Hyundai a anuntat recent semnarea unui parteneriat strategic cu Rimac, unul dintre constructorii de hypercar-uri electrice care a reusit sa atraga atentia asupra sa in ultimii ani. Hyundai si Kia vor investi o suma considerabila in valoare de 80 de milioane de euro in producatorul croat de hypercar-uri.

Mai exact, 64 de milioane de euro vor veni din partea celor de la Hyundai, in timp ce 16 milioane de euro vor fi investite de cei de la Kia. Asadar, se pare ca vorbim despre niste planuri cat se poate de serioase ale Grupului Hyundai in ceea ce ii priveste pe croatii de la Rimac.

Conform primelor detalii care au aparut pe piata dupa anuntarea acestor investitii, departamentele de dezvoltare si cercetare ale celor doua companii vor colabora incepand de acum cu scopul pregatirii unor vehicule electrice Hyundai.

Citeste continuarea articolului Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Hyundai Motor Group incearca sa iasa in evidenta pe piata masinilor electrificate, iar Rimac Automobili ii va ajuta in atingerea acestui tel. Parteneriatul strategic, anuntat recent, inseamna si ca Hyundai si Kia vor investi 64 de milioane de euro si, respectiv, 16 milioane de euro in compania croata.

O parte a acestei colaborari inseamna ca cei trei producatori vor lucra impreuna pentru a dezvolta vehicule noi. Unul dintre ele va fi modelul sport de clasa medie Hyundai N, care va fi precedat de un concept, dar va exista si o versiune mai performanta cu pile electrice. Ambele vor fi lansate la un moment dat.

"Rimac este o companie inovativa cu capacitate de dezvoltare a performantelor masinilor electrice", a declarat Euisun Chung, vice-presedinte executiv Hyundai Motor Group.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Hyundai si Kia anunta o aplicatie mobila prin care soferii isi pot personaliza caracteristicele tehnice ale masinii

Telefoanele inteligente sunt din ce in ce mai prezente in vietile noastre in ultimii ani, dovedindu-se a fi de real ajutor in diverse imprejurari. Insa, v-ati gandit vreodata ca se va ajunge la stadiul in care vom putea personaliza caracteristicile tehnice ale masinii pe care o conducem prin intermediul telefonului?! Ei bine, chiar daca probabil ca voi nu v-ati gandit la o asemenea posibilitate, cei de la Hyundai si Kia au luat-o in considerare. Oficialii celor doi producatori spun ca fiecare sofer de masina electrica are nevoi si preferinte diferite atunci cand vine vorba despre sportivitate sau autonomie.

In aceste conditii, Grupul Hyundai s-a gandit la o solutie care sa multumeasca pe toata lumea si a anuntat dezvoltarea unei aplicatii de mobil care le va da posibilitatea soferilor care conduc masini electrice Hyundai sau Kia sa ajusteze o serie considerabila de parametri tehnici ai acestora. Spre exemplu, prin intermediul acesti aplicatii, soferul unei masini electrice ale unuia dintre cei doi producatori va putea personaliza direct din telefon caracteristici precum cuplul maxim dezvoltat de masina, capacitatea de recuperare a energiei la franare, nivelul acceptat al acceleratiei si al deceleratiei, controlul vitezei maxime, raspunsul la apasarea pedalei sau cantitatea de energie utilizata de sistemul de climatizare.

Conform informatiilor oferite de cei de la Hyundai, fiecare client ar urma sa aiba un profil personalizat in functie de preferintele si nevoile personale, profilul urmand sa poata fi activat pe orice masina electrica din gama. Mai mult decat atat, in functie de destinatia aleasa de sofer, profilul va fi capabil sa genereze automat niste parametri optimi pentru masina. Spre exemplu, daca destinatia este ceva mai departe si aplicatia isi va da seama ca masina nu va putea ajunge pana acolo cu parametrii setati de sofer, atunci va recomanda niste valori mai “eco” ale setarilor. De asemenea, aplicatia poate recomanda setari ceva mai relaxate pentru condusul pe autostrada, respectiv niste setari mai sportive pentru condusul pe drumuri de munte.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia anunta o aplicatie mobila prin care soferii isi pot personaliza caracteristicele tehnice ale masinii

Kia si Hyundai vor dezvolta masini electrice pe o platforma comuna

Desi sunt inca la inceput de drum pe marea majoritate a pietelor internationale, masinile electrice se bucura deja de o popularitate din ce in ce mai ridicata. Bineinteles, asa cum este si normal, cererea de pe unele piete este mult mai ridicata decat cererea de pe alte piete, acest lucru depinzand de mai multi factori.

Spre exemplu, tarile care beneficiaza deja de o infrastructura bine pusa la punct pentru incarcarea masinilor electrice au inregistrat deja cifre foarte bune si din punct de vedere al vanzarii masinilor electrice. Ei bine, se pare ca avem chiar si producatori care au fost luati mai mult sau mai putin prin surprindere de valul de popularitate de care se bucura masinile electrice din gama lor.

Un exemplu in acest sens ne este dat de cei de la Kia si Hyundai, doi producatori care isi propun acum sa construiasca o platforma pentru masini electrice subcompacte si compacte. Conform cifrelor de vanzare inregistrate pana la acest moment, ambii producatori au fost luati prin surprindere de vanzarile extrem de bune inregistrate de Kona Electric si e-Niro, doua modele electrice care promit multe. Mai mult decat atat, se pare ca stocurile au fost chiar epuizate in urma cererii foarte mari venita de pe unele piete!

Citeste continuarea articolului Kia si Hyundai vor dezvolta masini electrice pe o platforma comuna

Hyundai Ioniq se poate lauda la ora actuala cu o autonomie de doar 280 de kilometri, masurata conform vechiului standard NEDC. In aceste conditii, cei de la Hyundai au anuntat ca Ioniq va beneficia de o autonomie mai mare in viitorul apropiat. Autonomia este un criteriu important pentru orice client atunci cand vine vorba de achizitia unei masini de acest fel.

In cazul in care autonomia este una mica, este de la sine inteles ca un client se va indrepta spre un alt model care va oferi o autonomie mai mare. Iar, la ora actuala, producatorii au inceput sa ofere autonomii din ce in ce mai mari!

Primele declaratii in acest sens au fost facute de Gil Castillo, unul dintre managerii Hyundai pentru divizia de modele cu propulsie alternativa. Acesta a confirmat in urma cu cateva zile ca gama de modele Ioniq va primi cat de curand o serie de imbunatatiri. Cea mai importanta dintre acestea va fi o baterie mai mare, care va aduce cu sine si o autonomie mai mare.

Citeste continuarea articolului Hyundai Ioniq Electric va beneficia de o autonomie mai mare

Si-a pastrat formele placute si a renuntat la motorizarile pe combustie interna si acum, noul model electric Hyundai Kona este pregatit pentru o piata care cere din ce in ce mai insistent vehicule crossover cu emisii scazute de CO2.

Mai mult, in incercarea de a castiga o piata cat mai larga in aceasta zona, cei de la Hyundai au dezvoltat doua tipuri de trenuri de rulare, cu puteri diferite, autonomie diferita si, binenteles, la preturi diferite.

Prima versiune este propulsata de un motor electric care produce 133 de cai putere si are un cuplu-forta instant de 395 Nm. Masina vine dotata cu un pachet de baterii de 39,2 kWh, care poate duce, conform celor mai recente teste, la o autonomie de 300 de kilometri.

Citeste continuarea articolului Noul Hyundai Kona Electric poate ajunge la o autonomie de 470 de km

In urma cu aproximativ o luna am aflat de la cei de la Hyundai ca planuiesc pentru viitorul apropiat lansarea unui SUV electric care sa ajunga si in Europa. Prea multe detalii despre el nu ne-au fost oferite la acea vreme, singura informatie ce ne-a fost data fiind cea legata de autonomie. Noul model electric al sud-coreenilor avea sa beneficieze de o autonomie de 320 de kilometri, o valoare destul de buna daca este sa analizam putin. Astfel, SUV-ul electric ar fi urmat sa succeada primul model electric al asiaticilor care a ajuns si pe Batranul Continent – Hyundai Ioniq.

Conform unei publicatii de specialitate din Germania, aflam acum informatii noi cu privire la planurile celor de la Hyundai. Noul SUV electric pe care acestia au de gand sa il lanseze in viitorul apropiat ar fi nimeni altul decat o varianta electrica a lui Hyundai Kona, model care este programat sa fie lansat peste numai doua saptamani. Noul SUV din gama celor de la Hyundai a fost prezentat oficial in data de 13 iunie, iar publicul larg il va putea vedea cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.

Chiar si cu aceasta informatie prezentata de jurnalistii de specialitate germani, tot nu avem prea multe informatii si detalii despre aceasta varianta electrica a lui Hyundai Kona. Conform spuselor acestora, noul model ar urma sa fie dotat cu un acumulator de 50 kWh. Astfel, autonomia anuntata de 320 de kilometri ne-ar fi confirmata.

Citeste continuarea articolului Hyundai Kona va avea o varianta electrica ce va fi lansata in 2018

Vara anului trecut aducea in prim plan stirea semnarii unui Memorandum de Intelegere intre Volkswagen si Ford. Semnarea acelui memorandum reprezenta un prim pas pe care cei doi constructori il faceau in incercarea de a analiza viabilitatea unui parteneriat.

Desi o asemenea vestea reusise la acea vreme sa ia prin surprindere o buna parte a lumii auto, se pare ca negocierile dintre cele doua parti au continuat in toata aceasta perioada scursa intre timp. Si, mai mult decat atat, se pare ca negocierile au ajuns intr-o faza finala, oficializarea parteneriatului urmand sa se faca in perioada imediat urmatoare.

Conform primelor informatii care au aparut pe aceasta tema, Volkswagen si Ford sunt gata sa semneze un parteneriat cu privire la dezvoltarea comuna a masinilor autonome si electrice.

Citeste continuarea articolului Negocierile dintre Volkswagen si Ford cu privire la un parteneriat sunt aproape finalizate

Un studiu realizat de cercetatori germani releva ca masinile electrice sunt mai poluante decat cele diesel. Concluzia oamenilor de stiinta pare socanta pentru toata lumea, insa acestia au oferit detalii uluitoare despre, care par sa aiba si sustinere faptica.

Nemtii au pus in balanta nivelul de poluare produs de masinile care functioneaza cu ajutorul motorinei si cel produs la realizarea bateriilor pentru autoturismele electrice, iar rezultatul avantajeaza dieselul. Potrivit informatiilor furnizate in studiu, pentru realizarea bateriilor se foloseste mult carbune, iar prelucrarea acestuia este mult mai daunatoare pentru mediul inconjurator si implicit pentru oameni.

Mergand pe acelasi fir, germanii au adaugat si procesul de extractie al carbunelui, care, in mod logic, este mai poluant decat un motor diesel, iar electricitatea folosita pentru incarcarea bateriilor ar fi produsa intr-un mediu poluant.

Citeste continuarea articolului Masinile electrice polueaza mai mult decat cele diesel!! Concluzia uluitoare la care au ajuns cercetatorii germani

Hyundai a lansat cu aproape o luna in urma un facelift pentru compacta electrica Ioniq, facelift despre care nu s-a stiut la acea vreme si cat va costa! Producatorul asiatic revine insa pe marginea acestui subiect si anunta acum ca facelift-ul prezentat in urma cu cateva saptamani va putea fi comandat de pe cateva piete europene incepand cu perioada urmatoare. Odata cu acest anunt, cei de la Hyundai ne dau cateva informatii si despre preturile pentru care va fi disponibil acest facelift! In cazul in care sunteti interesati de aceste modele, va invitam sa ramaneti alaturi de noi si in randurile urmatoare pentru a fi la curent cu toate noutatile!

In cazul in care nu va mai reamintiti de la momentul prezentarii, facelift-ul pregatit de sud-coreeni pentru Ioniq aduce la pachet in primul rand mai multe modificari de ordin estetic. Spre exemplu, putem remarca intr-o prima faza o schimbare a infatisarii frontale a modelului, grila frontala fiind acum modificata intr-o mare masura. De asemenea, facelift-ul prezentat in urma cu aproximativ o luna aduce cu sine si o serie de imbunatatiri pregatite pentru ecranul LCD cu diagonala de 7 inchi, prezent in interior chiar si in cazul echiparii standard.

Daca este sa vorbim despre partea tehnica, trebuie sa va spunem ca Ioniq facelift este echipat cu o unitate de motorizare electrica de 100 kW, adica echivalentul a 136 de cai putere. Asta inseamna ca vorbim despre 16 cai putere castigati de noile modele, ceea ce nu este deloc de neglijat! Totusi, cuplul maxim a ramas neschimbat, avand o valoare de 295 Nm. Capacitatea bateriei a crescut la randul ei de la 28 kWh la 38.3 kWh, oferind acum o autonomie de 294 de kilometri, masurati in standardul WLTP.

Citeste continuarea articolului Hyundai anunta preturile noului Ioniq facelift in Europa

Industria auto ne-a obisnuit in ultima perioada cu tot felul de colaborari si aliante intre marii producatori, aliante despre care in urma cu ceva timp nu le-am fi crezut posibile niciodata. Insa, asa cum stim cu totii, industria auto se dezvolta pe zi ce trece, avansul tehnologic fiind unul extrem de accelerat. In acest context, constructorii au o misiune extrem de grea, si anume aceea de a tine pasul cu tehnologia si cu inovatia din acest domeniu. Daca pentru numele grele ale lumii auto am putea spune ca nu este atat de greu sa faca asta, pentru producatorii mai mici este de la sine inteles ca este imposibil.

Chiar daca cei mai infocati fani ai unor producatori auto nu sunt tocmai de acord cu aceste parteneriate si aliante aparute in ultimii ani, acestia trebuie sa inteleaga ca numai asa producatorii lor favoriti pot supravietui pe o piata intr-o continua miscare.

Producatorii cauta parteneriate si aliante prin care sa reduca costurile de productie pentru noile tehnologii din domeniu, in special pentru cele legate de masinile electrice. De asemenea, tehnologiile autonome nu sunt deloc ieftine, acelasi lucru intamplandu-se si atunci cand vorbim despre sistemele de conectivitate sau despre serviciile de car-sharing.

Citeste continuarea articolului BMW si Jaguar Land Rover vor dezvolta impreuna motoare pentru masini electrice

In urma cu aproape o luna, germanii de la Volkswagen ne anuntau ca au deschis linia de pre-comenzi pentru noul model electric ID.3. Noul model electric se anunta extrem de interesant, informatiile publicate pana acum de cei de la Volkswagen fiind primite cu interes si cu entuziasm atat din partea pasionatilor auto, cat si din partea specialistilor din domeniu.

Bineinteles, ID.3 promite destul de multe la aceasta ora, insa ramane sa ne convingem de acest lucru in curand! Pentru inceput, intr-o prima faza, clientii pot rezerva exclusiv versiunea ID.3 1st, versiune echipata cu o baterie cu capacitate de 58 kWh, baterie care ofera o autonomie de nu mai putin de 420 de kilometri, conform standardului WLTP.

Asa cum spuneam si mai devreme, informatiile transmise de cei de la VW cu privire la noul model electric ID.3 au fost primite cu entuziasm de cei interesati, iar asta se poate vedea si din cifrele obtinute in cazul pre-comenzilor. Mai exact, in primele 24 de ore de la deschiderea listelor de pre-comenzi, cei de la Volkswagen au inregistrat nu mai putin de 10.000 de rezervari, o cifra care spune multe.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a primit peste 20.000 de comenzi pt electricul ID.3 1st in prima luna

Finalul lunii mai ne-a adus in prim plan primele imagini si informatii cu privire la modelul electric Corsa-e al celor de la Opel. Nu a trecut prea mult de atunci, insa oficialii germani au hotarat acum sa iasa din nou in fata cu o serie suplimentara de informatii cu privire la preturile si echiparile disponibile pentru acest model.

Aflam astfel ca versiunea electrica a hatchback-ului Corsa va avea un pret de pornire de aproape 30.000 de euro, cu toate taxele incluse. Vorbim deocamdata despre niste preturi care au fost stabilite pentru piata germana, pe baza versiunii de baza Selection. Va dam in randurile urmatoare mai multe detalii!

Versiunea de baza Selection se anunta inca de la bun inceput a fi destul de ofertanta, aducand cu sine o serie importanta de dotari interesante. Spre exemplu, putem regasi in aceasta lista mai multe elemente precum: sistem multimedia cu ecran cu dimensiuni de 7 inci, conectivitate Android Auto si Apple Car Play, control climatic automat sau start fara cheie. De asemenea, aceasta versiune vine la pachet si cu multe sisteme de siguranta activa, printre acestea numarandu-se Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Electric Parking Brake sau un sistem de detectie a pietonilor.

Citeste continuarea articolului Opel anunta preturile pentru electricul Corsa-e

Romania nu se poate lauda la acest moment cu o infrastructura pentru masinile electrice prea bine pusa la punct, iar asta o stim cu totii. Spre exemplu, una dintre cele mai mari probleme ale tarii noastre in aceasta ecuatie este reprezentata de numarul foarte limitat de statii de incarcare pentru masinile electrice.

Mai mult decat atat, nici macar cele care exista nu sunt afisate corect in aplicatii, ceea ce ii impiedica pe soferi sa le gaseasca sau sa stie despre ele. Tocmai din acest motiv, autoritatile isi propun sa realizeze o baza de date cu localizarea tuturor statiilor de incarcare, pe care sa o publice pe internet!

La ora actuala, multi soferi folosesc aplicatia Google Maps pentru a gasi statii de incarcare pentru masini electrice, insa, trebuie sa recunoastem ca aceasta aplicatie da rateuri de multe ori. Nu pentru ca aplicatia ar avea probleme, ci pentru ca localizarea acestor statii de incarcare nu a fost facuta asa cum trebuie.

Citeste continuarea articolului Autoritatile vor publica online o baza de date cu toate statiile de incarcare pentru masini electrice din tara

SEAT a dezvaluit astazi versiunea electrica a modelului de oras Mii, model despre care s-a vorbit mult in ultima vreme si care este asteptat cu interes de fanii acestui segment al pietei auto. Prezentarea de astazi este cu atat mai importanta cu cat acesta este primul model electric din gama producatorului spaniol, avand la baza vehiculul de oras Mii.

Noul model a fost deja botezat SEAT Mii Electric si pastreaza practic aceeasi infatisare pe care o stim deja de la versiunea clasica. Ramaneti alaturi de noi in urmatoarele randuri pentru a afla toate detaliile despre acest prim model electric din gama SEAT!

Daca vorbim despre design exterior mai intai, trebuie sa spunem ca spaniolii ne propun cinci nuante de culoare pe care le putem alege pentru caroseria acestor modele: Deep Black, Candy White, Tungsten Silver, Tomato Red si Costa Blue. De asemenea, mai putem remarca la acest capitol si noile jante din aliaj cu dimensiuni de 16 inci oferite in nuante de culoare gri. Bineinteles, in partea din spate a masinii putem observa si mentiunea “electric”, care ne atentioneaza ca avem de-a face cu aceasta versiune.

Citeste continuarea articolului SEAT a prezentat noul model de oras Mii electric

Familia Hyundai Kona creste in Europa cu un nou model hibrid, care se alatura variantei termice si celei complet electrice. Vanzarile pe continentul european vor incepe in august, dar nu avem, deocamdata, nici o informatie despre preturi.

Noul Kona Hybrid este echipat cu un motor in patru cilindri de 1,6 litri si cu unul electric, combinatie care ajunge la 139 de cai si un cuplu-forta de 265 de Nm. Propulsorul termic ajunge la 104 cai si 147 Nm, in timp ce motorul electric produce 43 de cai si 170 Nm.

Aceasta combinatie hibrida se foloseste de un pachet de baterii litiu-ion polimer de 1,56 kWh, iar singura cutie de viteze disponibila este una in sase trepte cu dublu-ambreiaj.

Citeste continuarea articolului Hyundai Kona Hybrid debuteaza in Europa: un mic crossover extrem de eficient!

Pe forumul E-Tron au aparut recent cateva imagini in care putem vedea detalii despre versiunea de productie Audi e-tron GT. Se pare ca aceste imagini au fost luate de pe site-ul Oficiului pentru proprietate intelectuala din China si ne dovedesc un lucru extrem de simplu: noul e-tron GT de serie arata aproximativ identic ca modelul concept.

De fapt, asemanarea este atat de izbitoare ca nu suntem deloc convinsi ca aceste imagini ne prezinta versiunea finala de productie sau doar schite ale variantei concept de anul trecut.

Daca va uitati din fata, veti intalni exact acelasi bot de pe concept, completat de o noua grila falsa si guri de aer care vor ajuta la racirea franelor.

Citeste continuarea articolului Asa va arata noul Audi e-tron GT? Imagini oficiale...

Nu e chiar o noutate pentru lumea auto dar, daca ne luam dupa confirmarea oficiala a producatorului, noul model electric Honda E va beneficia de camere laterale pe toate variantele sale.

Prezentat initial in septembrie 2017 sub forma unui concept Urban EV, modelul E este un hatchback electric gandit sa devina competitorul direct al lui Renault Zoe. Cu toate acestea, in comparatie cu acesta, noul Honda va beneficia de un stil retro, de o cabina ultratehnologizata, dar si de aceasta noua tehnologie care reprezinta viitorul in lumea auto.

Sistemul "Side Camera Mirror" este similar oglinzilor virtuale intalnite pe versiunile de top ale noului SUV Audi E-Tron, dar foloseste camere laterale indreptate spre spate si mici ecrane in cabina, pe care putem vedea imagini cu flancurile masinii. In cazul modelului Honda E, aceste camere sunt amplasate chiar sub linia geamurilor laterale, iar imaginile apar pe monitoare de 6 inci, amplasate pe ambele laterale ale bordului.

Citeste continuarea articolului Honda E va avea sistemul de camere video laterale chiar de pe versiunea de baza!

Dupa Volkswagen e-up! si SEAT e-Mii, si Skoda se bucura, in final, de propria versiune a unei masini electrice de mici dimensiuni. E vorba despre un model cu nume ciudat, Skoda Citigoᵉ iV, care seamana cu versiunea mai conventionala a masinii, dar de pe care lipseste motorul cu combustie interna, astfel ca nu are nici un fel de emisie
de CO2.

Sub capota acestui model ecologic se afla un propulsor electric, care produce 82 de cai putere si un cuplu-forta instant de 210 Newtoni-metru.

Poate nu vi se pare prea mult, dar nu uitati ca Citigoᵉ iV este o masina de mici dimensiuni, din segmentul A, care masoara doar 3.597 de mm in lungime si 1.645 de mm in latime. Skoda nu ne spune ce greutate are aceasta masina complet electrica, dar astfel de modele cantaresc, de obicei, mult sub 1.000 de kg.

Citeste continuarea articolului Skoda Citigoᵉ iV: prima masina complet electrica a marcii!

Tesla se poate lauda la ora actuala cu o retea globala care numara nu mai putin de 1.500 de statii cu aproape 13.000 de puncte de incarcare, insa acestea se dovedesc uneori a fi prea putine.

Asa cum stiti deja cu totii, cei de la Tesla au inregistrat vanzari din ce in ce mai bune in ultima perioada, in special in ceea ce priveste noul Model 3. Insa, acest lucru a facut ca mai multe statii de incarcare din Statele Unite sa fie mereu aglomerate. Bineinteles, in acest caz, cei de la Tesla iau deja in calcul extinderea retelei, insa se pare ca s-au mai gandit si la o solutie alternativa.

Americanii de la Tesla isi propun acum sa reduca aglomeratia de la unele puncte de incarcare din Statele Unite, iar solutia salvatoare pare a fi aceea de a limita timpul de stationare al unei masini.

Citeste continuarea articolului Tesla va limita incarcarea masinilor electrice la 80% din capacitatea bateriei
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare