masini diesel

Lista stiri si informatii despre masini diesel pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini diesel

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini diesel publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini diesel, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini diesel, poluare, volkswagen, diesel, taxa, romania, cota de piata, popularitate, stuttgart, germania, circulatie, euro 4, masuri, protest, europa

Masinile electrice polueaza mai mult decat cele diesel!! Concluzia uluitoare la care au ajuns cercetatorii germani

Un studiu realizat de cercetatori germani releva ca masinile electrice sunt mai poluante decat cele diesel. Concluzia oamenilor de stiinta pare socanta pentru toata lumea, insa acestia au oferit detalii uluitoare despre, care par sa aiba si sustinere faptica.

Nemtii au pus in balanta nivelul de poluare produs de masinile care functioneaza cu ajutorul motorinei si cel produs la realizarea bateriilor pentru autoturismele electrice, iar rezultatul avantajeaza dieselul. Potrivit informatiilor furnizate in studiu, pentru realizarea bateriilor se foloseste mult carbune, iar prelucrarea acestuia este mult mai daunatoare pentru mediul inconjurator si implicit pentru oameni.

Mergand pe acelasi fir, germanii au adaugat si procesul de extractie al carbunelui, care, in mod logic, este mai poluant decat un motor diesel, iar electricitatea folosita pentru incarcarea bateriilor ar fi produsa intr-un mediu poluant.

Citeste continuarea articolului Masinile electrice polueaza mai mult decat cele diesel!! Concluzia uluitoare la care au ajuns cercetatorii germani

Semnalul că masinile Diesel vor fi interzise! Cea mai mare companie, scoate din uz masinile pe motorina prin doua metode!

Cine se indoia de ipoteza disparitiei masinilor diesel de pe soselele Europei are un motiv sa se mai gandeasca o data. Ultima decizie a celor de la Volkswagen reprezinta un semnal clar ca drumul disparitiei motoarelor pe motorina este unul fara intoarcere, mai ales ca uzinele de la Wolfsburg nu sunt singurele care vor recurge la o asemenea strategie.

Volkswagen a deschis oficial programul de cumparare si inlocuire a masinilor diesel noi sau aproape noi – marci ale grupului VAG. In program se califica masinile luate recent, dupa luna aprilie. Doritorii sunt obligati sa-si schimbe autoturismele pe carburant diesel cu unele hibrid sau electrice, ceea ce reprezinta semnul clar ca era celor mai apreciate automobile de pana acum este aproape de final.

Datele oficiale indica faptul ca Volkswagen mai are un program de innoire a parcului auto diesel vechi, program prin care in 8 luni de zile a inlocuit 120.000 de masini diesel vechi. 

Citeste continuarea articolului Semnalul că masinile Diesel vor fi interzise! Cea mai mare companie, scoate din uz masinile pe motorina prin doua metode!

Apare o noua taxa? Proprietarii de masini diesel din Romania au motive de ingrijorare

Ceea ce parea imposibil devine din ce in ce mai ingrijorator pentru proprietarii de masini diesel din Romania. Scepticii nu credeau ca autoturismele pe motorina ar putea fi interzise vreodata in tara noastra, insa felul in care decurg lucrurile ne indica faptul ca, in curand, vom fi obligati sa ne aliniem trend-ului, iar disparitia motoarelor diesel nu mai e doar o gluma proasta.

De curand, Romania a intrat pe lista neagra a Comisiei Europene din pricina poluarii. Se pare ca forul continental va inainta, in curand, o plangere importiva tarii noastre si a altor opt state din Uniunea Europeana. Astfel, autoritatile nationale s-ar putea trezi citate de Curtea Europeana de Justitie, unde ar putea fi somate sa rezolve cumva situatia, care nu este deloc roz. 

In tarile occidentale e o adevarata frenezie legata de acestu subiect. Germania este una dintre primele tari, care incearca sa rezolve rapid problema, iar in Marea Britanie a fost deja introdusa o taxa suplimentara pentru proprietarii autoturismelor diesel mai vechi de 11 ani, o taxa care ar putea fi implementata si pe meleagurile noastre.

Citeste continuarea articolului Apare o noua taxa? Proprietarii de masini diesel din Romania au motive de ingrijorare

Masinile diesel nu mai sunt printre favoritele romanilor

Popularitatea masinilor echipate cu sisteme de motorizare diesel este intr-o continua scadere pe cele mai importante piete auto europene si nu numai, iar asta o stim deja cu totii. Conform analizelor facute in ultima perioada, masinile diesel nu mai sunt atat de apreciate nici macar in tara noastra, clientii de pe piata auto indreptandu-si atentia din ce in ce mai multe catre masinile cu motorizari pe benzina. Din pacate, masinile electrice si hibride inca nu sunt luate in calcul de multi dintre cei care sunt in situatia de a isi cumpara o masina noua, in spatele acestui lucru existand mai multe motive!

Conform unui raport publicat recent de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), nu mai putin de 65.8% dintre masinile vandute in primele trei luni ale anului in tara noastra au fost echipate cu sisteme de motorizare pe benzina. Daca facem o comparatie cu cifra inregistrata in urma cu un an, vom observa ca popularitatea acestora a crescut de la 54.8 procente la pana pana peste 65.8 procente, ceea ce nu este deloc rau. Bineinteles, toata aceasta crestere despre care vorbim acum a fost posibila doar datorita faptului ca romanii nu si-au mai indreptat atentia atat de mult catre masinile diesel.

Mai exact, conform aceluiasi raport publicat de cei de la APIA, cota de piata a masinilor diesel a scazut in primele trei luni ale anului dratic. Facand o comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, putem observa ca aceasta cota de piata a masinilor echipate cu sisteme de motorizare diesel a crescut de la 42.9 procente pana la 31.1 procente. Daca ne uitam doar la cifra inregistrata in luna martie, vom vedea ca trendul este chiar descendent, cota de piata inregistrata in a treia luna a anului fiind de doar 29.5%. De asemenea, in luna martie, cota de piata a masinilor cu motorizare pe benzina a crescut pana la 67.8 procente!

Citeste continuarea articolului Masinile diesel nu mai sunt printre favoritele romanilor

Poluarea a ajuns in zilele noastre la o cota alarmanta, organizatiile de mediu din intreaga lume tragand deja mai multe semnale de alarma de-a lungul timpului in aceasta directie. Asa cum stim cu totii, masinile pe care le conducem sunt o parte importanta in tot acest proces de poluare, masinile vechi contribuind alarmant de mult la aceasta situatie deloc placuta pentru noi toti. Autoritatile nationale si locale din multe tari europene au luat in anii trecuti tot felul de decizii care sa scada nivelul poluarii din marile orase, insa lucrurile nu au mers chiar atat de bine precum se spera!

Tocmai din acest motiv, se pare ca autoritatile locale din Stuttgart, unul dintre cele mai importante orase din Germania, au ajuns in situatia de a lua o masura radicala. Mai exact, acestea au interzis circulatia masinilor diesel cu motoare care respecta cel mult norma de poluare Euro 4. Si, conform informatiilor aparute in presa germana, cei din Stuttgart nu sunt singurii care se gandesc la o asemenea solutie, tot mai multe administratii locale luand in calcul o asemenea varianta radicala de a interzice circulatia masinilor diesel vechi. Bineinteles, o asemenea masura va fi indelung contestata de proprietarii acestor vehicule, ceea ce face dintr-o asemenea masura o decizie greu de luat!

Conform deciziei celor din Stuttgart, incepand cu data de 1 aprilie, circulatia masinilor diesel cu motoare pe motorina care respecta cel mult norma de poluare Euro 4 a fost interzisa. Bineinteles, exista insa si cateva exceptii de la aceasta regula. Masura va fi aplicata atat cetatenilor orasului, cat si celor care tranziteaza orasul in drum spre o alta destinatie. Conform anuntului administratiei din Stuttgart, la mijlocul anului se vor efectua o serie de analize cu privire la poluare pentru a se descoperi daca aceasta masura va avea efectele dorite.

Citeste continuarea articolului Decizie radicala in Germania: Circulatia masinilor diesel cu motoare Euro 4 a fost interzisa

Sute de persoane au iesit in strada in Stuttgart pentru a protesta fata de decizia autoritatilor prin care se interzice accesul masinilor vechi cu motoare diesel in oras. Oficialii au deci ca toate masinile cu norma de poluare sub Euro 5 sa nu mai poata circula din cauza poluarii.

Stuttgart este unul dintre cele mai importante orase din Germania, fiind locul unde isi au sediul companii importante din industria auto precum Mercedes-Benz si Porsche, dar si Bosch, una dintre firmele cu cele mai productii in domeniul pieselor auto si nu numai.

Nemtii au preluat modelul de la francezi si au purtat veste galbene la actiunea care a avut loc pe strazile orasului. Cei care au iesit in strada au avut si cateva mesaje inscriptionate pe niste pancarte cu „pro-diesel” si au scandat mai multe lozinci in fata unui centru de testare a emisiilor produse de autoturismele pe motorina.

Citeste continuarea articolului Sute de persoane au protestat la Stuttgart dupa interzicerea masinilor diesel

Masinile diesel au inregistrat in anul 2018 o cota de piata de doar 36%, cea mai scazuta valoare obtinuta din 2001 si pana astazi. In aceste conditii, este tot mai evident faptul ca segmentul diesel nu se mai bucura de o popularitate prea mare, clientii de pe piatele auto indreptandu-si atentia din ce in ce mai mult spre modelele pe benzina sau chiar spre modelele electrice sau hibride. Desi cifrele de vanzari inregistrate de modelele cu sisteme de motorizare alternative nu sunt inca foarte mari, trendul in crestere este este evident la ora actuala.

Conform cifrelor, trendul de depopularizare a segmentului diesel a reusit sa ajunga chiar si in tara noastra. Iar asta o demonstreaza datele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile. Conform datelor inregistrate, anul 2018 a adus cu sine o dublare a numarului de masini electrice cumparate de soferii romani. Datele ne arata ca nu mai putin de 4.500 de masini electrice si hibride au ajuns in 2018 in tara noastra. De asemenea, popularitatea masinilor echipate cu motorizare pe benzina a crescut in 2018 cu 10 procente in comparatie cu anul 2017.

Totusi, lucrurile nu stau chiar bine in tara noastra inca. Aproape 40% dintre masinile care circula pe strazile din Romania sunt echipate cu motorizari pe motorina. Din pacate, multe dintre acestea sunt de generatie veche, ceea ce inseamna ca sunt foarte poluante. Aceste masini pot produce niveluri mai mari de oxizi de azot, iar cantitatile de funingine emanate pot intra in plamanii oamenilor. Mai mult decat atat, unii soferi au decis sa renunte la filtrele ce retin particulele poluante din dorinta de a face o mica economie, inrautatind cu mult situatia poluarii.

Citeste continuarea articolului Masinile diesel ar putea disparea de pe drumurile europene pana in 2030

Declinul pe care il are segmentul diesel pe plan european este cunoscut de noi toti la acest moment. Desi masinile cu motorizare diesel erau la mare cautare in urma cu ceva ani, acestea au devenit la ora actuala de neacceptat pe unele piete.

Vrem sau nu sa recunoastem, scandalul Dieselgate a afectat perceptia oamenilor fata de aceste motorizari, drept pentru care cifrele de vanzare din acest segment au inregistrat scaderi considerabile. Mai mult decat atat, autoritatile locale au demarat tot felul de proiecte prin care incurajeaza soferii sa nu mai apeleze la masini cu astfel de motorizari, asa ca este putin probabil sa vedem o revenire in forta a acestui segment in urmatorii ani.

Ei bine, desi cifrele nu arata deloc asta, mai sunt unii producatori care inca mai cred ca segmentul diesel isi va reveni. Surprinzator sau nu, Volkswagen este unul dintre acesti producatori care inca mai cred ca masinile diesel nu si-au pierdut complet popularitatea.

Citeste continuarea articolului Volkswagen inca mai crede in viitorul masinilor diesel

Masinile echipate cu motorizari diesel au o viata din ce in ce mai grea pe plan european, cota de piata a acestora scazand in mod considerabil in ultimii ani. Uitandu-ne pe statisticile anului 2018, nu putem sa nu remarcam ca nu mai putin de 57% dintre masinile vandute in anul precedent in tarile UE au fost echipate cu motoare pe benzina. De asemenea, modelele echipate cu motorizari diesel au avut o cota de piata de doar 36%. Toate aceste statistici apartin celor de la Jato Dynamics, fiind publicate intr-un raport detaliat cu privire la cifrele inregistrate in anul 2018.

Statisticile ne demonstreaza ca masinile diesel au inceput sa fie din ce in ce mai evitate de clientii europeni in ultimii ani. Scandalul Dieselgate a schimbat perceptia multor clienti de pe piata auto cu privire la masinile diesel, acest lucru fiind demonstrat an de an de noile cifre inregistrate. De asemenea, masurile luate de autoritatile locale din multe tari ale Uniunii Europene au reusit sa descurajeze un numar tot mai mare de oameni din a cumpara masini noi cu motorizare diesel. Nu este treaba noastra sa spunem daca acest lucru este bun sau rau, insa, in mod clar, nu putem sa ne facem ca nu remarcam toate aceste cifre!

Datele oficiale ne arata ca peste 57% dintre masinile noi cumparate pe parcursul lui 2018 in Uniunea Europeana au fost echipate cu motoare pe benzina. In acelasi timp, cota de piata a modelelor echipate cu unitati diesel a scazut pana la aproape 36%. In aceste conditii, aceasta este cea mai slaba valoare inregistrata de segmentul diesel incepand cu anul 2001 si pana astazi. In 2018, pe plan european, au fost vandute nu mai putin de 5.59 milioane de masini echipate cu motoare diesel. Important de remarcat faptul ca vanzarile din segmentul diesel au scazut in toate statele membre UE. De asemenea, toti constructorii aflati in Top 25 au raportat scaderi in ceea ce priveste cifra de vanzari in segmentul diesel.

Citeste continuarea articolului Cota de piata a masinilor diesel in Uniunea Europeana a scazut drastic in 2018

Indiferent de ce am vrea sa mai spunem la ora actuala, vanzarile din segmentul masinilor diesel au scazut considerabil in ultimii ani. Scandalul Dieselgate a “reusit” sa stirbeasca reputatia buna pe care o castigasera masinile diesel cu ceva ani in urma, acestea trecand rapid din categoria masinilor recomandate in categoria masinilor despre care ni se spune ca trebuie sa le evitam. Si, orice ar vrea sa spuna unii sau altii, cifrele si statisticile ne arata foarte clar ca segmentul masinilor diesel este intr-un declin din care pare ca nu mai are cum sa iasa prea curand.

In urma cu numai opt ani, in 2011, masinile diesel reprezentau la nivel european 55% din piata, un procent urias daca stam sa ne gandim mai bine. Ei bine, dupa scandalul Dieselgate, vanzarile au inceput sa scada din ce in ce mai pronuntat, acest lucru devenind evident in statistici. Apoi, au urmat mai multe autoritati locale care au interzis la propriu circulatia masinilor diesel in centrele oraselor.

In aceste conditii, lumea pare ca a constientizat din ce in ce mai bine ca masinile diesel nu sunt atat de bune precum s-a zis la un moment dat, preferand sa nu le mai cumpere. In 2017, cota de piata a masinilor diesel era deja de 44%. Conform ultimelor cifre, cota de piata a masinilor diesel in toamna anului trecut ajunsese chiar sub 35%.

Citeste continuarea articolului Vanzarile masinilor diesel continua sa scada pe plan european

Scandalul Dieselgate a tinut capul de afis al presei internationale timp de mai bine de doi sau chiar trei ani, timp in care motoarele diesel s-au depopularizat pana la un nivel minim la care nimeni nu s-ar fi asteptat in urma cu cativa ani.

Chiar daca cei de la Volkswagen au trecut cu bine peste tot acest scandal si peste toate amenzile pe care au avut sa le plateasca, masinile echipate cu motorizari diesel au inceput sa nu prea mai faca fata pe piata. Si asta dintr-un motiv foarte simplu, piata incepand deja sa le evite. Pe langa asta, marile guverne ale lumii au inceput deja sa ia masuri pentru a stopa motorizarile poluante si pentru a incuraja achizitionarea de masini electrice, cu emisii zero.

Un exemplu foarte bun in acest sens il reprezinta piata auto franceza. In urma cu cativa ani, piata din Franta este o piata in care masinile diesel aveau prioritate. Spre exemplu, in 2012, masinile cu motorizari diesel aveau o cota de piata de 73%, ceea ce reprezinta un proentaj enorm.

Citeste continuarea articolului Epoca diesel apune pe piata franceza

Subiectul taxei auto este un subiect care pur si simplu a ajuns sa para interminabil pentru tara noastra. Orice am face, parca tot ajungem la un moment dat sa vorbim iar si iar despre o taxa auto, prezentata, bineinteles, sub o forma sau alta.

Asa cum stiti deja, sunt luni bune de cand Ministerul Mediului ne anunta ca va intra in vigoare o noua taxa auto, dar care nu ar fi chiar o taxa. La un moment s-a dat ca termen final sfarsitul anului 2018 pentru a avea o formula clara, din care sa inteleaga toata lumea ce si cat trebuie sa plateasca. Suntem deja in 2019, iar formula lipseste, bineinteles! Surpriza? Poate da, poate nu …

Mai in gluma, mai in serios, cei din Ministerul Mediului reclama ca “matematica este prea grea pentru a putea gasi o varianta ideala”. Gratiela Gavrilescu spunea pe aceasta tema ca “atunci cand se incepe a lucra in sistemul matematic, apar alte variante de lucru, care, prin rostogolire, iti arata ca trebuie sa iei toata munca de la inceput”.

Citeste continuarea articolului Italia introduce taxe auto uriase pentru masinile cu motoare diesel

Scandalul emisiilor modelelor diesel pare sa nu se mai termine niciodata, odata cu trecerea timpului aparand in peisaj tot mai multi producatori cu astfel de probleme. Incet dar sigur, popularitatea modelelor diesel a inceput drumul pe o panta descendenta.

Orice am vrea sa spunem, acest segment al masinilor cu motorizare diesel are si va avea de suferit in continuare din cauza tuturor acestor scandaluri. Acum, se pare ca mai multe tari europene au decis sa impuna constructorilor auto mai multe recall-uri pentru anumite modele in cazul carora se presupune ca ar exista probleme.

Informatia a fost facuta publica in urma cu doar cateva zile de una dintre cele mai importante publicatii din presa germana. Jurnalistii de la Bild au publicat faptul ca mai multe tari europene se pregatesc la ora actuala sa impuna producatorilor de pe piata auto sa cheme in service mai multe modele implicate in scandalul emisiilor masinilor echipate cu motorizari diesel.

Citeste continuarea articolului Se anunta recall-uri considerabile in Franta, Italia si Olanda in scandalul emisiilor masinilor diesel

Masinile diesel vor fi interzise in viitor. Anuntul deosebit de important a fost facut de un comisar european pentru piata  interna si industrie.

Primarii din Paris, Madrid, Atena si Mexico City au anuntat ca, pana  in 2025, vor fi interzise masinile diesel si nici nu se va mai permite camioanelor sa  intre in oras.

"S-a terminat cu autovehiculele diesel. Cred ca in cativa ani acestea vor disparea complet. Este o tehnologie care apartine trecutului. Oamenii au realizat ca nu vom avea niciodata masini diesel complet curate, fara emisii de oxid de azot", a precizat comisarul european pentru piata interna si industrie.

Citeste continuarea articolului Masinile diesel vor fi interzise in mai multe orase. Cand va intra in vigoare decizia

Masinile diesel sunt cele mai vulnerabile in sezonul rece si pentru asta fiecare sofer trebuie sa respecte un set de reguli in sezonul rece. Autoturismele pe motorina, adica TDI, dCi, TDCi, CDTi, HDi, etc. sunt expuse unor factori de risc.

1.Combustibil pentru conditiile de iarna

Unele dintre masinile diesel isi pierd din puterea motorului in momentul in care temperaturile scad si de cele mai multe ori aceasta problema este cauzata de filtrele umede care ingheata. Problema este una cauzata si de combustibilul din rezervor pe care de multe ori nu il alegem in functie de nevoi, ci de pret. Astfel, recomandarea este de a allege combusitibili cu temperature limita de filtrabilitate adecvata vremii. Pe scurt, vom alege un TFL redus cu minimum 5 grade fata de temperature atmosferica.

Citeste continuarea articolului Lucruri pe care trebuie sa le respecte soferii masinilor diesel iarna

Masinile diesel au fost interzise pe un segment important din autostrada, dupa o decizie venita din partea instantei administrative din Germania. Astfel, persoanele care au masini pe motorina si vor sa circule pe autostrada A40 din zona orasului Essen vor avea o surpriza neplacuta in viitorul apropiat.

Instanta judiciara nu doar ca a blocat accesul masinilor pe motorina in zona respectiva, dar a si cerut autoritatilor din landul Renania de Nord-Westfalia sa ia si alte masuri pentru ca aerul sa-si imbunatateasca calitatea. Autostrada 40 este traseul pe care il parcurg mii de nemti in fiecare zi pentru a se deplasa in zonele de lucru.

Landul Renania de Nord-Westfalia este cel mai mare din punct de vedere al populatiei si cea mai puternica zona economica. Bineinteles, acest lucru se datoreaza zonei raului Ruhr, cunoscuta si sub numele de motorul economic al Germaniei. Acest land reuneste orase importante din Germania precum Dormund, Koln sau Dusseldord, ultima fiind capitala zonei respective.

Citeste continuarea articolului Masinile diesel au fost interzise pe o autostrada din Europa

Viata masinilor diesel incepe sa fie din ce in ce mai dificila in Europa, iar Franta a luat decizii drastice pentru autovehiculele pe motorina care se afla in jurul capitalei Paris. Consiniliul zonei metropolitane din jurul capitalei franceze  a decis sa interzica circulatia masinilor pe motorina in 79 de localitati apropiate de Paris.

Masura vizeaza masinile care sunt produse inainte de 2001 si sunt pe motorina, iar aceasta decizie afecteaza aproximativ 800.000 de vehicule.  Administratia locala are timp un an pentru a rezolva problema transportului pentru cei care nu vor mai putea sa foloseasca masinile vechi de mai bine de 17 ani de anul viitor.

Masura nu este una deloc noua in Franta, in conditiile in care din aceasta vara masinile diesel fabricate inainte de 2001 nu mai au voie in Paris. Situatia se va complica si mai mult in 2021, an in care se vor interzice masinile pe motorina inmatriculate inainte de 2005.

Citeste continuarea articolului Franta interzice masinile diesel in 79 de localitati din jurul Parisului

Masinile diesel sunt din ce in ce mai putin populare printre europeni, fiind considerate vinovate pentru poluarea excesiva din marile metropole ale continentului. In aceste conditii, nu numai ca proprietarii acestor masini se gandesc sa scape de ele cat mai curand posibil, insa se pare ca si producatorii auto ofera bonusuri celor care aleg sa renunte la o masina diesel pe care o detin.

Producatorii auto din Germania au semnat anumite intelegeri cu autoritatile locale, ceea ce i-a facut sa demareze actiuni prin care sa ii convinga pe oameni ca o masina diesel nu este atat de buna precum ar putea parea la prima vedere.

Constructorii auto din Germania au trecut imediat la treaba, primul producator care a reactionat oficial fiind Volkswagen. Ei bine, cei de la Volkswagen ofera la ora actuala o suma de nu mai putin de 8.000 de euro pentru orice persoana care renunta la o masina diesel cu motoare care respecta cel mult norma de poluare Euro 4.

Citeste continuarea articolului Renault ofera bonusuri celor care renunta la masinile diesel!

Acesta este momentul in care Porsche se alatura oficial producatorilor care intorc spatele motorizarilor diesel. Care este motivul? E simplu: cererea din ce in ce mai mare de masini electrice, in special in Europa.

Intr-o declaratie oficiala recenta, producatorul de masini sport sustine ca este mai mult decat interesat de electrificare, investind nu mai putin de 6 miliarde de euro in aceste tehnologii pana in 2022. Si asta va fi doar baza unei evolutii sustenabile in viitor, conform oficialilor marcii.

Cresterea acestor investitii in vehicule electrificate are la baza cifre concrete. Porsche sustine ca 63 de procente din masinile Panamera vandute in Europa sunt modele hibrid. Pe de alta parte, cererea pentru motorizari diesel a scazut foarte mult, in 2017 aceasta ajungand la 12 procente.

Citeste continuarea articolului Porsche renunta la motoarele diesel

Masinile electrice au avut o crestere semnificativa in ultimii ani, iar acest lucru va duce la scaderea numarului de vehicule care se deplaseaze pe benzina sau motorina. Acest gen de masini a jucat un rol important inainte de 1900, dar mai tarziu aveau sa iasa complet din lumina reflectoarelor in dauna masinilor cu o combustie interna.

Vehiculele cu propulsie electrica au reaparut din 2009 si 2010 in atentia cumparatorilor si au inceput sa castige tot mai mult teren. Cresterea semnificativa a vanzarilor se datoreaza mai multor factori care au ajutat acest gen de masini sa se imbunatateasca de la un an la altul.

Multi dintre criticii masinilor electice s-au legat la inceput de faptul ca o astfel de masina este costisitoare sau ca nu pot parcurge distante lungi din cauza bateriei. Tehnologia insa a avansat extraordinar in ultimii ani, iar acum putem deja identifica cinci motive pentru care masinile pe benzina si motorina nu mai au o viata lunga.

Citeste continuarea articolului 5 motive pentru care masinile pe benzina si motorina sunt pe moarte
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare