masini de curse

Lista stiri si informatii despre masini de curse pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini de curse

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini de curse publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini de curse, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw m8, masini de curse, salon auto frankfurt, audi, masini electrice, aston martin, porsche, porsche 911, cursa 24 ore le mans, bmw m4, pret, top 10, bmw m6, honda, acura

BMW prezinta la Frankfurt noul model de curse M8 GTE

Salonul Auto de la Frankfurt din acest an nu ne aduce numai modele de strada, ci si unele de competitie. Cei de la BMW au ales acest eveniment pentru a lansa in fata publicului noul model M8 GTE, versiunea de competitie a viitorului M8 anuntata in urma cu cateva luni. Specialistii germani de la BMW au pus pe picioare noul M8 GTE cu gandul serios la viitorul sezon al Campionatului Mondial de Anduranta, asa ca trebuie sa ne asteptam la un exemplar de zile mari. Va invitam sa descoperim impreuna in randurile ce urmeaza care sunt dotarile si capacitatile tehnice ale acestui M8 GTE!

BMW M8 GTE va fi echipat din punct de vedere tehnic cu o unitate de motorizare V8, cu capacitate de 4.0 litri, capabila sa produca peste 500 de cai putere. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii secventiale cu sase rapoarte. Pentru a reusi performantele scontate in competitii, bolidul a mai fost echipat cu o serie de elemente specifice. Printre acestea putem aminti de diferentialul cu alunecare limitata, ambreiajul din carbon marca Sachs sau volanul special cu 16 butoane si sapte comutatoare.

De asemenea, M8 GTE mai dispune si de o camera video spate cu un sistem special de detectare a obiectelor. Din punct de vedere al infatisarii exterioare, BMW M8 GTE pastreaza designul specific BMW M Motorsport pe care il cunoastem deja. Noul M8 GTE este mai mare atat in comparatie cu predecesorul sau, cat si in comparatie cu actualul M6 GTLM, de exemplu.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta la Frankfurt noul model de curse M8 GTE

Audi paraseste LeMans pentru propria echipa in Formula E

Ce este Formula E? Nu, nu are legatura cu chimia sau alte substante, dar are legatura cu chimia dintre Audi si Eco sau Electric. De ce?

Formula E se refera la competitia de monoposturi electrice, iar Audi ia decizia de a participa la E-uri cu propria echipa dupa numai 6 luni dupa ce s-a retras de la LeMans. Audi anunta la finalul anului 2016 ca participarea lui la Campionatul Mondial de Anduranta si Cursa de 24 de ore de la LeMans va lua sfarsit, iar in anul 2017 nu se vor mai prezenta la ele, ci isi vor construi o echipa pentru Formula E.

Nemtii dezaproba speculatiile presei cum ca ar lua aceasta decizie din cauza scandalului Dieselgate si afirma ca au decis schimbarea pentru ca-si doresc sa participe la competitii mult mai valoroase cum ar fi cele electrice. Nemtii de la Audi au cumparat echipa Abt, prin urmare au propria echipa in competitia de monoposturi electrice pentru anul in curs. Cumpararea echipei Abt nu a fost deloc o decizie grea, avand in vedere Audi avea deja un parteneriat cu acestia pe partea tehnica.

Citeste continuarea articolului Audi paraseste LeMans pentru propria echipa in Formula E

Aston Martin Vulcan AMR Pro pune la grea incercare legile fizicii

Pentru cei care nu credeau ca masina de curse Aston Martin Vulcan este una dusa la extrem, Divizia de Performanta a producatorului britanic, AMR pe numele sau, a venit cu o surpriza.

Daca v-ati gandit deja la marirea puterii lui Vulcan, 820 de cai putere, putere produsa de un motor V12, si la ceva modificari la capitolul tehnologie, care sa-i permita sa se miste altfel prin spatiu si timp, ati fi oarecum aproape de adevar.

Ce au facut specialistii de la AMR a fost sa scurteze vitezele pentru o acceleratie mai buna si sa adauge greutate caracteristicilor de aerodinamica, destul de multa greutate de altfel.

Citeste continuarea articolului Aston Martin Vulcan AMR Pro pune la grea incercare legile fizicii

Noul Porsche 911 RSR isi face debutul in Cursa de 24 de ore de la Le Mans

Sfarsitul acestei saptamani aduce cu sine unul dintre cele mai asteptate evenimente sportive pentru pasionatii lumii auto – Cursa de 24 de ore de la Le Mans. Vorbim despre un eveniment care a ajuns deja la stadiul de legenda in lumea auto, editia din acest an fiind cea cu numarul 85. Cursa se va desfasura in zilele de 17 si 18 iunie si va aduce la start 60 de masini si 180 de piloti.

Circuitul de la Le Mans are o lungime de 13,629 kilometri, fiind celebru pentru portiunile sale de pista combinate cu drumurile nationale. De asemenea, acesta s-a facut remarcat prin virajele sale extreme Mulsanne, respectiv Terre Rouge, precum si prin celebra portiune in linie dreapta de aproape cinci kilometri.

 

Citeste continuarea articolului Noul Porsche 911 RSR isi face debutul in Cursa de 24 de ore de la Le Mans

Orice pasionat al bolizilor cu sute de cai putere sub capota stie cateva informatii despre BMW M4, unul dintre cele mai cunoscute modele ale diviziei de performanta a producatorului german. Beneficiind de un trecut mai mult decat interesant in lumea motorsportului, era si pacat ca cei de la BMW sa nu transforme acest coupe intr-un model de circuit. Ei bine, asa a luat viata acum noul BMW M4 GT4, un model de competitie care se pozitioneaza intre M235i Racing si M6 GT3.

Conform celor declarate de reprezentantii constructorului bavarez, noul model M4 GT4 reprezinta un mix realizat intre un M4 Coupe de serie si un model M4 GTS. De ce spunem asta? Ei bine, pentru ca noul M4 GT4 a preluat o serie de elemente de la exclusivistul M4 GTS, precum capota realizata din fibra de carbon sau portierele realizate dintr-un aliaj usor. Totodata, specialistii diviziei de performanta din cadrul BMW au mai echipat noul model cu o serie de elemente aerodinamice pe kitul exterior.

Fiind vorba despre un model destinat circuitului, acesta beneficiaza de aportul unor arcuri reglabile, unor stabilizatoare de cursa, respectiv unor amortizoare cu setari sportive marca Ohlins. Noul BMW M4 GT4 se prezinta de asemenea si cu un eleron reglabil in spate. Esapamentul a fost de asemenea modificat, avand acum o greutate mult mai redusa, iar sunetul evacuarii este total diferit fata de ceea ce stiam noi pana acum.

Citeste continuarea articolului BMW ne prezinta la Nurburgring noul M4 GT4

Stie cineva care este cea mai scumpa masina cu un singur loc din lume? Un Ferrari? Un model 250GTO, mai exact, in valoare de 38 de milioane de dolari, sau 335S (36 de milioane de dolari)? Ce spuneti de un model Fangio Mercedes GP de la inceputul anilor '50 (30 de milioane de dolari)?

Daca ati pariat pe vreunul dintre aceste modele, nu aveti dreptate. Asa se pare. Nu e dovedit, masina nu a fost niciodata vazuta la o licitatie, dar multi experti spun ca este vorba despre BMW M1. Adica acel model, pe vremuri deloc apreciat, creat de Giorgetto Giugiaro, construit pentru BMW de Lamborghini si care nu s-a bucurat niciodata de succes in curse.

Ce nu stiti este ca acest model e diferit. Valoarea sa nu este legata de numele producatorului, ci de arta si Andy Warhol. Masina a participat la programul de arta BMW, a fost pictat de Andy Warhol si a intrat in cursa de 24 de ore de la Le Mans in 1977. Valoarea sa este, se pare, de peste 60 de milioane de dolari.

Citeste continuarea articolului Asa arata cea mai scumpa (probabil) masina din lume si alte noua modele BMW de arta

Mai avem mai mult de doua luni pana la un nou sezon de Formula 1, asa ca ne-am gandit ca n-ar fi rau sa aruncam o privire in trecutul acestui sport, la cele mai tari masini vazute vreodata pe circuite.

Poate ca au exista masini mai bune, mai frumoase sau mai importante, dar fiecare dintre masinile de mai jos are ceva care le scoate in evidenta.

Citeste continuarea articolului Top 10 cele mai tari masini de Formula 1 din toate timpurile

BMW ne surprinde in acest sfarsit de an cu un nou model din seria Art Car, o colectie impresionanta de automobile de serie sau de competitie la care au lucrat unele dintre cele mai cunoscute personalitati din lumea artei sau a designului. BMW Art Car ajunge astfel la cel de-al 19-lea model, un M6 GTLM reinterpretat de John Baldessari, unul dintre cei mai cunoscuti artisti conceptuali americani.

In varsta de 85 de ani, Baldessari s-a remarcat de-a lungul timpului prin montajele si fotografiile sale artistice si pline de autoironie. Seria BMW Art Car a luat nastere in 1975, atunci cand pilotul francez Herve Poulain si-a dorit sa isi transforme modelul sau 3.0 CSL intr-o adevarata opera de arta. Infatisarea automobilului a fost regandita total de Alexander Calder, modelul francezului impresionand publicul venit sa asiste la celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans.

De atunci si pana azi au fost prezentate 19 astfel de modele ale seriei Art Car, acestea fiind reinterpretate de nume grele recunoscute la nivel international precum David Hockney, Andy Warhol, Frank Stella sau Roy Liechtenstein.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta cel de-al 19-lea model Art Car, un M6 GTLM creat de John Baldessari

La Salonul Auto de la New York si-a facut aparitia noua generatie a lui Acura NSX, doar ca de data aceasta vine in versiunea GT3, iar modelul este lansat inainte de cursa oficiala din 2017. Avand la baza versiunea de strada a lui Acura NSX, GT3-ul vine cu un look mult mai agresiv, cu aripi pe spate masive si un difuzor de aer construit sub carenaj.

De asemenea, fantele de aerisire sunt mult mai mari pentru ca au rolul de a raci motorul bi-turbo cu sase cilindri in V ce are o capacitate de 3.5 litri, motor ce provine de la modelul obisnuit.

Acura a afirmat ca motorul nu va depasi schema de design si specificatii a modelului deja existent, insa GT3-ul va avea o transmisie cu o cutie de viteze secventiala, in sase trepte, inlocuind astfel cutia automata cu noua trepte de viteza.

Citeste continuarea articolului Acura NSX GT3 isi face aparitia

Roborace va fi prima masina de curse din lume care va pilota fara sofer, iar atunci cand va debuta, la sfarsitul anului viitor, va infatisa cel mai futurist racer din lume. Si asta nu o spunem doar noi, ci si aproape toti jurnalistii de peste ocean. Roborace este cu siguranta o masina traznita, si asta nu este neaparat o surpriza, avand in vedere ca masina a fost conceputa de Daniel Simon, cel care a proiectat ciclurile de lumina din Tron: Legacy.

Ei bine, ceea ce este surprinzator este doar lookul. Se cunosate faptul ca, in general, indiferent daca este vorba despre o serie de curse futurista, sau de o masina normala, exista diferente enorme intre masinile concept si cele care intra in productie. Dar aici, se pare ca nu este cazul. Intr-un comunicat oficial, Simon spune ca scopul lui a fost „crearea unui vehicul care va prelua toate avantajele faptului ca nu are sofer, fara a comprimite, insa, frumusetea”.

El a lucrat la acest proiect ambitios impreuna cu ingineri de curse si specialisti in aerodinamica pentru a putea realiza echilibrul de care avea nevoie. Si totusi, tot el a declarat ca „frumusetea era un punct esential al agendei de lucru”.

Citeste continuarea articolului Roborace dezvaluie conceptul futurist al masinilor electrice de curse, fara sofer

Abarth, divizie a companiei Fiat, a dezvaluit recent o noua versiune a Abarth 500, numita 595 OT, masina care a fost conceputa special pentru a concura pe circuit, atat la Campionatul Italian de Turisme cat si la Abarth Selena Trophy. Ea este o masina extrem de competitiva, avand in vedere ca a fost tunata de Abarth Racing Team.

595 OT este o masina performanta care se bazeaza pe modelul Abarth 500 dar care are acum un motor de 1,4 litri turbo cu patru cilindri ce trimite rotilor din fata o putere de 190 de cai cu ajutorul unei transmisii cu sase viteze. Concurentii curselor de masini si soferii impatimiti, care vor sa beneficieze de un plus de sportivitate, pot opta pentru un pachet sportiv care contine un sistem de evacuare precum cel montat pe masinile de curse si frane mai mari cu discuri de 12 inci pe rotile din fata.

Vizual, Abarth 595 OT este mai lat decat modelul Abarth 500, si este un pic mai jos datorita suspensiei special imbunatatita. Italienii nu au dat insa detalii legate de aspectul interior al masinii. Pozele de la interior nu au fost date publicitatii, dar reprezentantii companiei Abarth au promis imbunatatiri si aici. Specialistii in domeniu sunt de parere ca masina va fi golita de unele caracteristici inutile pentru cursele de masini, avand in vedere ca greutatea trebuie sa fie una optima pentru a face fata cu brio oricarei competitii.

Citeste continuarea articolului Abarth prezinta 595 OT, cel mai recent model de curse

Pasionatii bolizilor exclusivisti cu sute de cai putere intra din nou in febra licitatiilor, odata cu anuntarea unei actiuni organizate de cei de la RM Sotheby’s. Licitatia se va desfasura la mijlocul lunii mai in Monaco si ne va propune un exemplar Porsche 911 GT1 Evolution care facea furori la sfarsitul anilor ’90.

Bolidul a fost construit ca avand drept scop principal participarea in competitiile automobilistice, insa acesta a fost inmatriculat in cele din urma pentru a putea fi condus pe drumurile publice.

Si nu numai atat, specialistii sunt de parere ca acesta este singurul automobil de curse existent care a fost mai apoi inmatriculat in vederea circulatiei de zi cu zi. Exemplarul in cauza, posesor al sasiului cu numarul GT1 993 – 117, a impresionat lumea automobilistica la sfarsitul anilor ’90. Mai exact, intre anii 1999 si 2001, bolidul a dominat fara drept de apel Canadian GT Championship, impunandu-se in nu mai putin de 13 curse.

Citeste continuarea articolului Un Porsche 911 GT1 Evolution scos la licitatie in Monaco

In cazul in care nu erati multumiti de performantele pe care le ofera Golf GTI-ul clasic, cei de la Volkswagen au pregatit ceva special pentru voi. Este vorba despre versiunea de performanta a renumitului bolid german, care poarta numele GTI TCR. Anuntul lansarii acestei versiuni de circuit a fost facut cu ocazia aniversarii a 40 de ani de la debutul primului Golf GTI Mk1, lansat in 1976.

Volkswagen Golf GTI TCR este destinat inca de la bun inceput doar competitiilor automobilistice. Bolidul va fi produs intr-o serie limitata de doar 20 de exemplare, toate dintre acestea fiind deja comandate de echipele participante in circuitul FIA – Touring Car Racing.

Chiar daca, cel mai probabil in aceste conditii, nu veti putea cumpara unul dintre aceste exemplare, va vom prezenta in urmatoarele randuri noul automobil produs de inginerii din Wolfsburg. Asa cum era de asteptat inca de cand am aflat destinatia exclusiva a bolidului GTI TCR, acesta ne este propus la pachet cu o infatisare impunatoare si agresiva.

Citeste continuarea articolului Volkswagen lanseaza versiunea de performanta Golf GTI TCR

IED Design este un centru de excelenta recunoscut in toata lumea care a luat fiinta in anul 1998. Profesionistii care lucreaza pentru IED Design furnizeaza solutii si dau viata produselor care sunt cerute de clienti importanti, aducand inovatii si tehnici revolutionare in piata auto si nu numai. La Salonul Auto de la Geneva care a avut loc anul trecut cei de la IED Design se pare ca s-au intrecut pe ei, prezentand in premiera noua lor masina de curse numita Torq.

Pentru ca toti soferii de curse sunt gata oricand sa faca orice pentru a ajunge in topul clasamentelor, italienii de la IED Design au venit in sprijinul lor fabricand o masina la care nici nu te puteai gandi: Torq se conduce singura! Asa cum spun italienii care au gandit-o, Torq nu este doar un excercitiu de design avansat asistat de o experienta in inginerie ci este un concept care previzualizeaza o viitoare uniune intre doua culturi: automobilistica si de tehnologia informatiilor.

Si ca sa va faceti o idee mai clara despre ce este vorba, am adunat pentru voi principalele caracteristici ale umitoarei masini. Torq sta pe o suspensie de curse iar corpul sau nu arata nici o deschidere a cockpitului. La prima vedere masina este joasa si sportiva, iar lipsa totala a sticlei o plaseaza in viitor. Si o sa va intrebati cum poate vedea soferul sau pasaagerul ce se intampla in afara? Ei bine, ei vor avea posibilitatea sa vada absolut totul, printr-o serie de ecrane care infatiseaza o vedere panoramica de 360 grade, eliminand astfel punctele moarte de care ne ferim cu totii.

Citeste continuarea articolului Descopera masina de curse care se conduce singura, ultima inovatie a italienilor de la IED Design

La Salonul Auto de la Geneva compania producatoare de masini sport de lux Aston Martin a lansat oficial super masina VULCAN. Asa cum ne inspira si numele, masina va fi un adevarat Vulcan, avand sub capota un motor V12 de 7.0 litri si peste 800 cai putere. Nascut dintr-o vasta experienta in motorsport si utilizand flerul celor de la Aston Martin, Vulcan promite performante cu adevarat extreme.

Aston Martin foloseste fibra de carbon pentru intregul sasiu oferind o structura usoara dar incredibil de rigida, oferind o baza solida pe care este contruit intreg Vulcan-ul. Produs de Multimatic, cantareste in jur de 180 de kilograme si este fabricat in 4 zile de catre specialisti din Canada, sasiul trece prin autoclava de trei ori.

Asa cum aminteam anterior motorul este un V12, dezvoltat in principiu pe arhitectura motorului de curse GT3, el fiind localizat in spatele puntii din fata.

Citeste continuarea articolului Aston Martin Vulcan va fi ireal, asadar pregatiti-va de decolare! Bestia pe patru roti are 800 CP!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare