masini clasice

Lista stiri si informatii despre masini clasice pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini clasice

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini clasice publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini clasice, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: centenar, concursul de eleganta sinaia, masini clasice, ferrari, ferrari 250 gta, mercedes-amg, mercedes-benz, mercedes-benz 300sl gullwing, licitatie, porsche, vanzare, porsche type 64, bmw, bmw 3.0 cs, cs

Citroen a sarbatorit centenarul la Concursul de Eleganta de la Sinaia

Anul 2019 este un an aniversar pentru cei de la Citroen, francezii sarbatorind acum nu mai putin de o suta de ani de la infiintare. Un secol de existenta reprezinta pentru un producator auto dovada suprema ca ceea ce face este bine, ca ceea ce face este apreciat de pasionatii auto din ce in ce mai exigenti.

O suta de ani de existenta inseamna atat istorie, cat si viitor, numele constructorului neputand sa mai fie uitat prea usor de comunitatea care populeaza lumea auto! Inainte de a ajunge la Goodwood Festival of Speed, cei de la Citroen si-au sarbatorit centenarul la Sinaia, in cadrul Concursului de Eleganta.

Concursul de Eleganta de la Sinaia a fost organizat de Retromobil Club Romania la sfarsitul saptamanii trecute, sub inaltul Patronaj al Altetei Sale Regale Principele Radu al Romaniei. Asa cum ne-a obisnuit si in editiile trecute, Concursul de Eleganta de la Sinaia a adus si de aceasta data in fata pasionatilor auto din tara noastra niste modele de exceptie, care au fost admirate si fotografiate de toti cei prezenti la eveniment.

Citeste continuarea articolului Citroen a sarbatorit centenarul la Concursul de Eleganta de la Sinaia

Un tribunal italian a decis: modelul Ferrari 250 GTO este o... opera de arta!

Companiile interesante sa produca modele replica ale foarte cunoscutului Ferrari 250 GTO nu vor mai putea face asta. De ce? Un tribunal italian a decis ca modelul clasic Ferrari este o "opera de arta".

Presa de specialitate sustine ca totul a plecat de la o plangere facuta de cei de la Ferrari la un tribunal comercial din Bologna. Gigantul italian a deschis o actiune impotriva unei companii din Modena, care avea in plan construirea unor replici 250 GTO.

Producatorul a depus o petitie legata de drepturile asupra designului si ale proprietatii intelectuale ale modelului, solicitand ca acestea sa fie recunoscute oficial.

Citeste continuarea articolului Un tribunal italian a decis: modelul Ferrari 250 GTO este o... opera de arta!

Unul dintre cele mai rare modele AMG este de vanzare!

Brandul AMG reprezinta o marca importanta in ziua de astazi, care sugereaza ca vorbim despre un model de performanta, gata oricand sa ne impresioneze din orice punct de vedere. Nu multi sunt insa cei care stiu ca AMG nu a fost dintotdeauna marca de performanta a celor de la Mercedes-Benz!

Astfel, inainte sa devina un brand de performanta, AMG a fost o companie independenta, specializata pe modificarea modelelor produse de cei de la Mercedes-Benz. Spre exemplu, unul dintre cele mai renumite modele modificate de cei de la AMG este legendarul Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 Widebody, model despre care vom vorbi si noi in randurile urmatoare!

Ei bine, legendarul Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 Widebody este fara doar si poate un model special din mai multe motive. Poate cel mai important dintre ele este acela ca a fost produs intr-o serie limitata, de doar 50 de exemplare. Iar unul dintre aceste 50 de exemplare Mercedes-Benz 560 SEC AMG 6.0 Widebody este astazi de vanzare. Mai mult decat atat, desi vorbim despre o masina realizata in anul 1990, aceasta se prezinta intr-o stare extrem de buna! De asemenea, trebuie spus ca masina a parcurs pana acum peste 100.000 de kilometri!

Citeste continuarea articolului Unul dintre cele mai rare modele AMG este de vanzare!

Mercedes-Benz 300SL Gullwing din 1956: definitia unui clasic de un milion de dolari!

Foarte putine modele au ajuns la statutul de celebritate al faimosului model Mercedes-Benz 300SL Gullwing, pe care multi dintre indragostitii de patru roti inca il vad ca fiind prima super-masina din lume.

Exemplarul pe care il vedeti in imagini este doar unul dintre cele 308 de unitati produse in 1956 si este finisat in gri grafit la exterior si gri deschis la interior, lucru care il face si mai dezirabil.

Mai mult, masina este, deocamdata, in proprietatea cunoscutei companii Bring A Trailer, dar acest lucru se va schimba curand, de vreme ce va fi vanduta la licitatie.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz 300SL Gullwing din 1956: definitia unui clasic de un milion de dolari!

Exista masini speciale si exista masini ca cea despre care vorbim in acest articol: Porsche Type 64 din 1939, cea mai batrana masina care poarta numele marcii si vehiculul personal al lui Ferdinand si Ferry Porsche.

Aceasta este cea mai importanta, din punct de vedere istoric, masina produsa vreodata de Porsche si, atentie, va fi scoasa la vanzare, prin licitatie, prin RM Auctions, la Monterey, pe 15 august.

Ferdinand Porsche si-a dorit sa construiasca o versiune mai usoara si mai rapida a celebrului KdF-Wagen, primul VW Beetle. Mai exact, motivul din spatele existentei lui Type 64 este cursa Berlin-Roma, care ar fi trebuit sa se desfasoare in septembrie 1939, dar a fost anulata.

Citeste continuarea articolului Atentie colectionari! A fost scos la vanzare cel mai batran model Porsche, Type 64!

Multe dintre modelele BMW din zilele noastre sunt frumoase, dar nu le-as numi geniale, fiind totusi mai stilate prin functii, unul dintre motive fiind ca designerii nu se mai bucura de aceeasi libertate.

Sa ne intoarcem, insa, in anii '70 si la modelele BMW care atrageau toate privirile. Ei bine, acest BMW 3.0 CS din 1973, oferit spre vanzare de Motorcar Studio, este un exemplu excelent.

Senzationalul coupe creat de Karmann are o silueta eleganta, cu linii care curg, margini rotunjite si lipsa celui de-al doilea stalp de rezistenta. Mai mult, detalii ca sigla de pe capota, grila frontala sau luminile individuale sunt elemente de design intalnite chiar si pe modelele de astazi. Din acest punct de vedere, putem spune ca modelul CS a stabilit elementele importante de identitate ale marcii germane.

Citeste continuarea articolului Modelul 3.0 CS: amintiri de pe vremea cand masinile BMW erau frumoase!

Nu trebuie sa fii un mare fan BMW pentru a cunoaste sau aprecia modelul clasic BMW 2002, remarcat in special pentru infatisarea sa si pentru modul in care se descurca in curse. In lumea performantelor auto, masina a fost un adevarat star in anii '70, asa ca mai are inca admiratori.

Este si cazul specialistilor de la Gruppe5 Motorsport, companie care s-a declarat interesata de versiunile BMW 2002 din anii 1968-1975, masini pe care le-ar putea transforma in monstri legali pe drumurile publice.

Modelul va purta numele Gruppe5 2002 si, daca ne luam dupa declaratia de presa, ar trebui sa ne asteptam la o supermasina de curse absolut legala pe drumurile publice.

Citeste continuarea articolului Gruppe5 2002: un BMW de curse, legal pe drumurile publice!

Unele masini clasice isi traiesc viata ca regine ale garajului si nu vad lumina zilei, de frica prafului sau a intemperiilor. Desi astfel de specimene sunt impresionante, adevaratele piese de muzeu sunt si mai interesante daca au o poveste in spate.

De aceea, acest Mercedes-Benz 220 SEb "Fintail" din 1963, care arata a fi intr-o conditie excelenta, ne pune pe ganduri, mai ales dupa ce am aflat cati km are la bord.

Acum in proprietatea studioului Motorcar, acest Mercedes-Benz clasic are pe kilometraj aproape... 80.000 de km. Destul de putin, nu-i asa? Ei bine, adevarul este masina a dat kilometrajul peste cap de cateva ori si a ajuns la aproximativ 720.000 de km, adica aproape distanta pana la luna si inapoi.

Citeste continuarea articolului Nu veti ghici niciodata cati km are la bord acest Mercedes-Benz 220 SEb Fintail

In 1930, unul dintre "Bentley Boys", Woolf Barnato, a pariat ca poate intrece faimosul Blue Train in Franta, la bordul unui model Bentley Speed Six.

Cele mai multe dintre legendele Bentley au la baza povestile foarte cunoscutilor "Bentley Boys". Acesti piloti de curse foarte bogati si foarte indrazneti s-au bucurat de mare succes in sporturile cu motor si au fost si cei mai buni ambasadori pentru marca britanica. De fapt, fondatorul "clubului", Woolf Barnato, chiar a cumparat marca in 1925.

Averea lui Barnato venea din minele de diamante Kimberley din Africa de Sud, dar toata lumea era de acord ca, in spatele volanului unui Bentley, devenea un amestec excelent intre talent si maniere. Plecand de la aceasta idee, la o petrecere la bordul yachtului sau, in Cannes (Franta), in luna martie a anului 1930, Woolf a propus o cursa care parea imposibila.

Citeste continuarea articolului O cursa imposibila: Bentley Boys impotriva celebrului Blue Train!

BMW a avut intotdeauna o filosofie proprie in materie de design. Grila frontala, sub forma de rinichi, a devenit rapid unul dintre simbolurile puterii bavareze si, odata cu alte elemente, una dintre cele mai importante si mai interesante idei auto clasice pe care Europa le-a avut de oferit.

Desi multi dintre entuziastii marcii sustin ca modelul M1 (sau E30 M3) de la BMW radiaza cea mai agresiva prezenta auto germana, poate ca cel mai "tare" dintre toate arata nasul de rechin al modelului E24 din Seria 6.

Cu o parte frontala care seamana, intentionat, cu un amenintator rechin Great White in atac, acesta este cel mai cunoscut design care a ajuns vreodata pe drumurile publice.

Citeste continuarea articolului Acesta este cel mai frumos coupe din anii '80: BMW M6 (E24)!

Acest Porsche 356 Coupe din 1952 are mare nevoie de atentie si, poate cel mai important lucru, cauta un nou proprietar. Este, insa, o afacere buna?

Primul lucru pe care-l observi la anuntul de vanzare de pe eBay este pretul masinii din spatele titlului "Buy It Now": 82.500 dolari. O suma serioasa, mai ales daca iei in calcul faptul ca acest clasic 356 nu este operational si are nevoie de o restaurare completa pentru a ajunge la forma sa cunoscuta.

Cel care vinde masina sustine ca acest Porsche 356 are acelasi prorietar din anii '70, vopseaua sa originala fiind gri Fish Silver, o nuanta senzationala care, la lumina, poate fi confundata cu un albastru deschis.

Citeste continuarea articolului Poate nu va vine sa credeti: acest Porsche 356 plin de rugina costa mai mult decat un 911

In cazul in care sunteti interesati sa cumparati un Mercedes-Benz 300SL Gullwing, va fi neaparat nevoie ca in contul bancar sa aveti cel putin o suma formata din sapte cifre.

Ei bine, exista, in acest moment, o alternativa la aceasta idee: pentru o suma mult mai mica, puteti cumpara o replica a modelului 300SL, chiar acum la vanzare, prin Classic Driver, in Germania.

Primul lucru pe care l-am observat la aceasta replica este ca a fost construita plecand de la un model Mercedes-Benz SLK din 2000. De aceea, daca veti arunca o privire la interior, va veti da seama care este adevarata identitate a masinii, acesta fiind la fel ca pe prima generatie SLK, adica neavand nimic de-a face cu modelul 300SL.

Citeste continuarea articolului Va doriti un Mercedes-Benz 300 SL Gullwing? Ce spuneti de o replica de 200.000 de euro?

Am vazut, in ultima vreme, multe modele restaurate Land Rover Defender si, desi suntem de acord cu versiunile modernizate ale acestor clasice, ducem lipsa unor restaurari de bun gust, care nu se ating prea mult de masina originala.

Din fericire, am reusit sa gasim aceasta varianta restaurata a unui model Land Rover Seria IIA, din 1971, care este vanduta, pentru 59.900 de dolari, de Classic Car Studio din St Louis. Pentru noi, aceasta suma pare o afacere excelenta, in comparatie cu versiunile Defender pe care le-am vazut in ultima vreme.

Vanzatorul sustine ca modelul off-road clasic britanic a trecut printr-o operatie de restaurare completa si ca exista, chiar, si o documentatie foto a intregii operatiuni.

Citeste continuarea articolului Uitati de versiunile restaurate, acest Land Rover Seria IIA este vandut la un pret avantajos

Vazuta de multi ca o minune tehnologica, gama modelelor DS de la Citroen reprezinta, pentru noi, poate cel mai bun model sedan care vine din anii '50. Mai mult, din anumite puncte de vedere, pare sa fie inca in fata altor masini, mai ales datorita factorului de unicitate.

Dincolo de design, pe care trebuie sa-l vezi pentru a crede, masina a pus Franta pe harta auto, datorita unui element pe care francezii nu credeau ca-l au: ingineria.

Multi vor recunoaste modelul DS datorita modului in care se aseaza pe sosea, lucru pentru care e de laudat suspensia hidropneumatica, un concept complet original si care creeaza un efect incredibil. Datorita faptului ca sistemul produce o sfera de lichid, cu gaz compresat deasupra, tinuta masinii pare sa depaseasca si acum anumite suspensii, multi sustinand ca e aproape perfecta.

Citeste continuarea articolului Este sau nu Citroen DS cea mai inovativa masina construita vreodata?

Da, ati citit bine! Un model senzational Mercedes-Benz 300 SL Gullwing din 1955, detinut de solistul de la Maroon 5, Adam Levine, va fi scos la licitatie, in weekend, prin intermediul casei de licitatii RM Sotheby’s, in Fort Lauderdale.

Levine este proprietarul acestei masini extrem de cunoscute de aproximativ sase ani si a fost surprins, de multe ori, de catre paparazzi, la volan. Din pacate, nu avem prea multe informatii despre aceasta varianta 300 SL care va fi scos la licitatie.

Ceea ce stim cu adevarat este ca numarul motorului de pe masina este cel real si ca modelul se bucura chiar de vopseaua argintie originala.

Citeste continuarea articolului Adam Levine (Maroon 5) isi scoate la licitatie modelul Mercedes-Benz 300 SL Gullwing

Trebuie sa recunosc faptul ca, uneori, cand mai uit la masinile moderne imi pun intrebarea "cum ar fi aratat daca ar fi fost construite acum 50 de ani?".

Ei bine, un artist olandez, Ruben Ooms pe numele sau, s-a gandit probabil la acelasi lucru si a desenat cateva masini din aceasta epoca, dar gandite ca acum peste 50 de ani. Care sunt masinile?...

Cum vi se par aceste masini? Ar putea fi potrivite si pe piata auto actuala?... Va asteptam comentariile mai jos...

Citeste continuarea articolului Cum ar fi aratat masinile de astazi in trecut?

Mercedes-Benz a lansat de-a lungul istoriei o serie de modele care au consolidat pozitia brandului pe harta lumii cu modelul W123, cunoscut si sub numele neoficial de Cobra. Nemtii au lansat masina intr-o perioada critica, in plin razboi intre Siria, Egipt si Israel, care a provocat o adevarata criza a petrolului in Europa de Vest si Japonia in 1974.

Lumea a fost devastata la momentul respectiv de aceasta problema, iar industria auto a fost una dintre cele mai afectate din lume. Clientii nu isi mai doreau masini cu motoare mari, masini scumpe, iar toata lumea visa doar la modele fiabile, accesibile ca si pret sau care sa nu consume foarte mult combustibil.

In plina criza, Mercedes-Benz a decis atunci sa lanseze modelul legendar W123, cunoscut de multi ca si Cobra. Acesta a fost prezentat oficial in 1976 ca si sedan, iar un an mai tarziu au venit si modelele Coupe si T-Modell, ultimul fiind cunoscut ca si break.

Citeste continuarea articolului Legenda Cobrei de la Mercedes-Benz. Modelul W123, la un pas de faliment!

Ideea de a investi in masini de colectie a devenit din ce in ce mai populara in ultimii ani, toate aceste vehicule istorice dovedindu-se o investitie mai buna decat arta sau, in anumite cazuri, decat aurul. Prin urmare, masini candva vazute ca fiind prea "distruse" pentru o restaurare, isi dovedesc, in acest moment, rostul implicarii intr-o restaurare pentru revenirea pe drumurile publice.

Un exemplu potrivit este acest Porsche 356 Pre-A, din 1955, care pare sa fi trait o viata destul de grea pana in acest moment, pana cand a fost descoperita de o echipa de iubitori de masini.

La prima vedere, acest supravietuitor in varsta de 64 de ani ofera o imagine cu adevarat socanta. Fata de exemplarele sport inca in stare buna de functionare, acest 356 este acoperit din belsug de rugina, pare sa fii trecut prin mai multe reparatii si ii lipseste complet partea din spate, dovada ca a dus o viata putin diferita fata de "fratii" sai.

Citeste continuarea articolului Credeti ca acest Porsche 356 Pre-A mai poate fi salvat? Ganditi-va bine!

Trebuie sa incepem cu ceea ce e evident: a fost nevoie de 6.000 de ore pentru a construi aceasta combinatie extrema de masina. Este vorba despre un Chevrolet din 1937, a patra generatie Corvette si prima generatie a unui Audi TT, adica despre un mix cel putin extrem de ciudat.

Desi ne indoiam ca s-ar putea gandi cineva sa combine toate aceste masini, iata ca am fost contrazisi, iar rezultatul este cel pe care-l vedeti in acest articol. Mii de ore de munca au dus la aceasta "masina intr-un stil french deco", care este dotata cu numeroase si interesante caracteristici.

Intr-un mod care nu ne este chiar de inteles, acest Bella Elan Coupe combina o jucarie Hot Wheels la scala normala cu elemente fictionale din artdeco. Rezultatul? Unul dintre cele mai interesante vehicule aflate la vanzare in acest moment.

Citeste continuarea articolului Bella Elan Coupe este un Audi TT, un Corvette si un Chevrolet din 1937

In 1975, in momentul in care Jaguar lansa noul XJ-S, toata lumea a urat masina. Ca succesor spiritual al celebrului XKE, noul model de top creat la Coventry nu a reusit sa impace nici clientela, nici entuziastii marcii. E foarte adevarat ca stilul oarecum conservator i-a adus, totusi, acestui Grand Tourer V12 si cativa admiratori.

Pe langa aceste "voturi" negative, criza de combustibil europeana a dus la vanzari foarte proaste pentru XJ-S. Productia a fost oprita temporar dupa doi ani si nimeni nu a observat. Nici macar publicitatea oferita de aparitia in filmul "Return of the Saint", cu Simon Templar in rolul principal, nu a reusit sa-i imbunatateasca cifrele de vanzare.

De fapt, perceptia publicului a fost atat de rea ca si granzii de la Jaguar au refuzat sa conduca masina. Cu toate acestea, in ciuda documentelor celor de la Leyland din perioada respectiva, modelul XJ-S (mai tarziu XJS) a reusit sa iasa din umbra versiunii XKE, si asta doar prin meritele sale.

Citeste continuarea articolului Va intereseaza un Jaguar XJS V12? Iata unul care pare cu adevarat chilipir...
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare