legislatie, inmatriculari

Lista stiri si informatii despre legislatie si inmatriculari pe Cars.ro

Stiri si informatii despre legislatie si inmatriculari

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre legislatie si inmatriculari publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre legislatie si inmatriculari, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: america, legislatie, inmatriculari, 2019, volan dreapta, italia, romania, bulgaria, acte, sfaturi, cod rutier, amenzi, itp, registrul autonom roman, timbru mediu

Doar in America: Masinile de lux nu vor mai fi nevoite sa aiba placute de inmatriculare in partea din fata

Ati fost vreodata nevoiti sa faceti gauri in partea din fata a masinii personale doar pentru a putea monta placuta de inmatriculare? Ati fost nemultumiti si ati avut doar "cuvinte de lauda" la adresa celor care creeaza astfel de legi? Suntem siguri ca da...

Ei bine, iubitorii de masini pot fi foarte usor transformati in activisti atunci cat e vorba despre legi sau reguli care nu fac altceva decat sa puna bete in roate realitatilor cotidiene. O noua lege din Texas pare sa fie exact ce asteptau soferii de acolo, chiar daca unii dintre ei inca se mai gandesc sa faca din ea o adevarata lupta pentru drepturile lor.

Statul Texas are obligativitatea celor doua placute de inmatriculare inca din 1934 iar, in 2011, legea 2357 a modificat aceasta regula, scotand din ilegalitate lipsa uneia dintre placute, pe care o face pedepsibila cu o amenda de 200 de dolari.

Citeste continuarea articolului Doar in America: Masinile de lux nu vor mai fi nevoite sa aiba placute de inmatriculare in partea din fata

Actele necesare si costurile pentru inmatricularea auto in 2019

Inmatricularea auto in 2019 trebuie facuta la cel mult 90 de zile de la dobandirea dreptului de proprietate asupra masinii, iar actele difera in functie de situatie. Primul pas pentru inscrierea masinii este clasificarea situatie din care face parte: masina cumparata din UE, masina din afara UE sau din Romania.

Termenul de 90 de zile se va aplica de la data inscrisa pe contractual de vanzare-cumparare, iar in cazul in care depasi acest termen vom achita o amenda de 2900 de lei si vom ramane fara placute si talon. Anul trecut a fost aprobata si supendarea inmatricularii daca masina pe care o conducem are Inspectia Tehnica Periodica expirata sau nu are RCA. In acest caz ne putem astepta la o amenda de pana la 5.800 de lei si retinerea placutelor de inmatriculare, dar si a talonului.

Inmatricularea unei masini costa sub 100 de lei in 2019 pentru transcrierea masinilor deja inmatriculate in tara noastra, pret la care nu se adauga insa asigurarea RCA care difera in functie de istoricul soferului, motorul masinii, dar si alte aspect. Daca masina pe care vrem sa o inregistram este adusa din afara tarii costurile trec de 500 de lei, deoarece avem nevoie si  de autenticitatea RAR.

Citeste continuarea articolului Actele necesare si costurile pentru inmatricularea auto in 2019

Parlamentul a aprobat o lege impotriva posesorilor de masini cu volan pe partea dreapta

Parlamentul Romaniei a adoptat o lege care inaspreste conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca posesorii de masini cu volan pe dreapta pentru a putea circula pe soselele patriei.

Masinile cu volan pe dreapta s-au inmultit in ultimii ani in tara noastra, din cauza pretului foarte scazut. Romanii ajungeau sa plateasca chiar si cu cateva mii de euro mai putin pentru astfel de masini, aduse de regula din Anglia.

Teoretic, schimbarea comenzilor de pe partea dreapta pe partea stanga este destul de simpla, insa aceasta lucrare este extrem de scumpa in service-urile de specialitate, iar conationalii nostru preferau sa le pastreze intacte. Acum, vor fi obligati sa o faca, altfel vor trebui sa scape de masini.

Citeste continuarea articolului Parlamentul a aprobat o lege impotriva posesorilor de masini cu volan pe partea dreapta

Modificari legislative in Italia ce ii afecteaza pe romanii stabiliti acolo si care detin masini

Romanii care s-au stabilit in Italia trebuie sa cunoasca aceasta noua modificare, deoarece vin vremuri grele. In urma adoptarii de curand a unei noi legi, atat romanii care locuiesc in Italia si detin un autoturism inmatriculat in Romania, precum si ceilalti straini ce detin autovehicule inmatriculate an tara din care vin, risca amenzi drastice daca nu îndeplinesc conditia impusa de legiuitorul din Peninsula.

Ministrul italian al Transporturilor si al Infrastructurii, Danilo Toninelli, a anuntat schimbari in ceea ce priveste utilizarea pe teritoriul Italiei a autovehiculelor inmatriculate in alta tara. Practic, din dorinta de a reduce numarul de masini cu placute de inmatriculare „straine”, ministrul va obliga romanii care traiesc acolo si care au masini inmatriculate in România sa isi inscrie autoturismele in Italia, altfel vor fi sanctionati cu o amenda de pana la 712 euro sau chiar confiscarea masinii, scrie gazetaromaneasca.com

Tonielli a declarat urmatoarele : „Am inclus in Decretul de Securitate o prevedere care, cu cateva exceptii, interzice celor care locuiesc in Italia mai mult de 60 de zile sa circule cu vehicule cu placuta de inmatriculare straina”. „Cei care nu respecta regulile nu vor mai avea o viata usoara: cei care incalca interdictia pe care am impus-o vor trebui sa plateasca o amends si, daca nu se conformeaza, putem ajunge la confiscarea vehiculului”, a completat ministrul.

Citeste continuarea articolului Modificari legislative in Italia ce ii afecteaza pe romanii stabiliti acolo si care detin masini

De masinile inmatriculate in Bulgaria cred ca ne-am saturat cu totii. Si zic asta pentru ca majoritatea masinilor care au fost inmatriculate in Bulgaria si aduse in Romania, de-a lungul timpului, au fost in general rable ale marcilor foarte cunoscute care desi abia se mai tineau pe picioare erau totusi Mercedes-Benz sau BMW care ies in evidenta.

Aceasta inmatriculare in Bulgaria a inceput pe vremea cand romanul era prea sarac ca sa-si aduca masina veche din afara si s-o inmatriculeze in tara si alegea Bulgaria pentru ca avea taxe mai mici de platit. Uneori, romanii smecheri alegeau bulgari pe care sa-i treaca pe acte si ii lasau pe acestia sa plateasca si taxe si amenzi.

Doar ca romanului i-a cam venit de hac legislatia, asa ca masinile inmatriculate in Bulgaria nu mai sunt vazute cu ochi buni de Politia Rutiera, prin urmare sunt oprite pentru verificarea actelor. Chiar serile trecute am vazut un superb Mercedes-Benz de varsta cu bunica, ce era tras pe dreapta in Militari in timp ce politistii verificau actele si constatau nereguli. Asa ca iata ca se poate si in 2018, nu trebuie neaparat sa mergem cativa ani inapoi.

Citeste continuarea articolului Bulgarii se razbuna! Ce teapa ii paste pe romani daca isi lasa actele de inmatriculare pe mana intermediarilor!

Nu va ganditi ca este o gluma sau vreun pamflet, intrucat realitatea este dureroasa. In anul 2018, Romania si autoritatile sale publice parca sunt in epoca de piata atunci cand vine vorba de inmatriculari si nu numai.

Intelegem ca salariile sunt proaste, iar personalul autoritatilor publice nu este cel mai pregatit in domeniu, iar birocratia este principalul inamic in intregul proces al inmatricularii, dar sa mergi in 6 locuri diferite ca sa inscrii o masina, sa platesti taxe peste taxe si sa pierzi ore in sir la cozi este ceva normal?

Va spun eu, NU! Daca ne uitam peste granite, asa cum facem de obicei si luam doar lucruri proaste, vom observa ca in Anglia, de exemplu, singurele elemente necesare constau in completarea unei declaratii online si in plata unei taxe, dupa care, placutele iti vor fi livrate la domiciliu prin posta.

Citeste continuarea articolului Cum se inmatriculeaza o masina in Romania in anul 2018? Oare cand vom evolua?

De-a lungul timpului am intalnit fel de fel de situatii in care au fost direct implicati atat soferii, cat si autoritatile. Aceasta interactiune, din cauza faptului ca neglijenta in serviciu se tine lant in toate institutiile publice, este extrem de costisitoare si implica procese birocratice interminabile.

In acest articol vom discuta despre procedura de schimbare a certificatului de inmatriculare in situatia in care acesta este deteriorat, pierdut sau furat. Intreaga procedura implica o serie de activitati si documente necesare obtinerii acestui certificat esential pentru a circula in legalitate.

Cu totii stim care sunt riscurile la care ne expunem in situatia in care circulam cu un certificat de inmatriculare deteriorat sau pierdut. Din acest motiv, este recomandat sa declaram despre acest aspect si sa solicitam eliberarea imediata a unui alt certificat.

Citeste continuarea articolului Certificatul de inmatriculare este deteriorat, pierdut sau furat? Iata cum trebuie sa procedezi!

Niciunul dintre noi nu este prea fericit atunci cand vine vorba de mers in institutiile statului dupa vreo hartie, de schimbat ghisee si asteptat la cozi care par interminabile. Iar aroganta unora dintre oamenii de dupa gemuletul mic si crancen al ghiseului este, cateodata, inexplicabila.

Cred ca am face orice altceva decat sa mergem sa ridicam vreo hartie sau vreun act. Daca nu ai idee cum sa pierzi o zi, fa asta si vei vedea ca am dreptate. Desigur, unii dintre voi veti spune ca nu e pierduta avand in vedere ca am rezolvat ceva la final, iar eu am sa va spun: ba da, este pierduta, intr-o vreme in care exista atata tehnologie si nu mai e nevoie de stat la cozi, Romania se afla cu 50 de ani in urma si se misca cu viteza melcului.

Se pare, insa, ca lucrurile nu vor mai sta la fel de aici incolo. Sa fie oare acesta inceputul unei tehnologizari la nivel de insititutii publice? Sa pasim timid spre evolutie? Eliberarea certificatelor de inmatriculare ar putea sa fie realizata online.

Citeste continuarea articolului Proprietarii de masini vor rasufla usurati! Ce documente nu vor mai fi solicitate la inmatriculare?

Daca polita RCA 2018 a venit cu un nou set de reguli, si Codul Rutier se schimba in vederea introducerii unui nou tip de amenzi.

Spre finalul lui 2017 scrisesem ca exista o posibilitate si ca se aud zvonuri ca cei care nu-si inmatriculeaza masina la timp ar putea fi amendati. Nu am avut foarte mult de asteptat pana ce Codul Rutier a primit modificari, iar acum posibilitatea devine regula si nu ne mai putem abate de la aceasta.

O.G. nr. 14/2017 modifica si completeaza Codul Rutier si ne informeaza ca noul proprietar al unui automobil trebuie sa anunte autoritatile despre tranzactia facuta intr-un termen de 90 de zile de la momentul achizitionarii. Daca trec cele 90 de zile si proprietarul nu a recurs la aceasta practica, inmatricularea masinii se va suspenda de drept.

Citeste continuarea articolului Codul Rutier 2018: Iata ce modificari se aduc legii ce presupune inmatricularea autovehiculelor!

Se mai intampla, uneori, sa uitam de termenele de valabilitate ale RCA-ului, ITP-ului sau a rovinietei. Nu imi spuneti ca nu vi s-a intamplat si voua, macar o data. Ei bine, de acum inainte e cazul sa va notati pe ceva aceste date. Nu de alta, dar cel putin in cazul ITP-ului, autoritatile ne pregatesc niste modificari ale legislatiei.

Schimbarile prevad modificarea Codului Rutier. Si pentru ca noi vrem mereu sa va tinem la curent cu toate stirile din domeniul auto, va vom detalia, in cele ce urmeaza, care sunt schimbarile pregatite pentru noi, soferii.

Noutatile se refera la Inspectia Tehnica Periodica. Mai exact, expirarea sau anularea ITP-ului va atrage dupa sine suspendarea inmatricularii masinii. Asadar, Codul Rutier se va schimba din nou, iar soferii prinsi cu un autovehicul suspendat vor fi amendati. Amenzile acestea vor putea ajunge pana la suma de 3000 lei.

Citeste continuarea articolului Autoritatile pregatesc noi schimbari ale Codului Rutier: expirarea ITP-ului va atrage suspendarea inmatricularii

Timbrul de mediu a fost deja eliminat, iar efectul principal este reprezentat de scaderea importanta a costurilor inmatricularii unui vehicul in Romania. Chiar si asa, din pacate pentru soferi, procedura este in continuare anevoioasa si ramane… scumpa!

Asa ca, daca va regasiti in acest scenariu… faceti rost de bani si inarmati-va cu multa rabdare! Aveti doua variante prin care puteti vedea treaba facuta - sa alergati chiar voi pentru acte si atunci costurile sunt cele stabilite de stat, NIMIC in plus! Sau… sa apelati la o firma specializata in inmatriculari de vehicule. Costurile putin si asta deoarece o astfel de firma, seriousa, iti face treaba pentru cel mult 100 de euro.

Asdar, pentru o masina deja inmatriculata in Romania, autentificarea nu mai este necesara din vara anului 2016. Daca masina intra pentru prima data in circulatie in tara noastra, omologarea si eliberarea unei noi carti de identitate a vehiculului este estimata la 450 de lei!

Citeste continuarea articolului Cat costa si cum se face inmatricularea unui autoturism dupa disparitia timbrului de mediu!

Inmatricularile de autoturisme noi au crescut cu 12,6% in luna mai, in Romania, fata de aceeasi luna a anului trecut, pana la 13.011 unitati, potrivit datelor publicate de Directia Regim Permise de Conducere si inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

In primele 5 luni din 2019, numarul autoturismelor noi inmatriculate este de 57.538 unitati, o crestere cu +20,30% comparativ cu perioada similara din 2018.

In clasamentul pe marci, Dacia continua sa conduca detasat, cu 17.604 unitati in primele 5 luni (o crestere de 39,81% fata de aceeasi perioada a anului trecut).

Citeste continuarea articolului Inmatricularile de masini noi au crescut cu 12,6% in luna mai. Cifre incredibile pentru Dacia

Se pare ca soferii care volr incalca frecvent legea rutiera nu mai au motive de ingrijorare, pentru ca acestia vor putea scapa mai usor. De ce? Deoarece cativa parlamentari vor sa le dea posibilitatea sa ceara de cate ori vor reducerea suspendarii permisului de conducere. Pentru cei ce nu stiu, in acest moment, soferii pot cere o data la trei ani reducerea suspendarii permisului de conducere.

Un proiect de lege in acest sens a trecut de Senat si va fi dezbatut de Camera Deputatilor. Totusi, contestatarii acestui proiect ne atrag atentia ca se vor inmulti accidentele de circulatie.

Pe sccurt, cei ce au ramas fara carnetul de conducere pentru urmatoarele 90 de zile, ar putea sa-l recupereze intr-o luna. Sunt vizati acei soferi care au fost prinsi bauti la volan, care au depasit viteza legala cu mai mult de 50 km/h sau care au condus masini cu probleme grave la sistemul de franare.

Citeste continuarea articolului Soferii care au permisul suspendat ar putea beneficia de o noua lege! Va fi haiducie pe sosele!

Luna mai a adus pentru cei de la Dacia pe piata franceza o cifra de 13.000 de masini noi inmatriculate, ceea ce inseamna ca vorbim despre o scadere usoara in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, de 1.3 procente. In aceste conditii, daca vrem sa ne referim la situatia inregistrata in primele cinci luni ale anului, vom vorbi despre un numar total de peste 61.000 de masini noi inmatriculate in Hexagon. Comparand cu perioada similara din 2018, vom observa ca vorbim despre un drum constant al celor de la Dacia, scaderea inregistrata fiind de doar 0.1 procente. Toate aceste date au fost furnizate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

Conform cifrelor exacte publicate de institutia franceza, va putem spune ca producatorul de la Mioveni a inmatriculat 13.002 de masini noi in luna mai pe aceasta piata. Cota de piata a celor de la Dacia pe piata franceza a fost in luna mai de 6.7%. Scaderea de 1.3% inregistrata de Dacia vine in contextul in care piata auto franceza a inregistrat o usoara crestere de 1.2%, pana la aproape 194.000 de masini noi inmatriculate. Chiar si asa, nu putem spune ca avem de ce sa ne ingrijoram la acest moment!

La nivelul primelor cinci luni ale anului, cei de la Dacia au raportat o cifra de 61.119 de unitati noi inmatriculate pe piata franceza, in scadere cu 0.1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, la nivelul acestei perioada, cota de piata a celor de la Dacia a fost de 6.53%. Per total, piata auto franceza a raportat in acest interval de cinci luni o perioada de stagnare, fiind inmatriculate aproape 935.000 de masini noi.

Citeste continuarea articolului Inmatricularile Dacia au scazut cu 1.3% in luna mai pe piata franceza

Romania se lauda in statisticile oficiale cu peste 3.000 de milionari in Euro, asa ca nu trebuie sa ne mire faptul ca masinile din segmentul de lux sunt extrem de cautate.

Conform unei statistici emise de catre autoritatea nationala, in primele patru luni ale anului, in tara noastra au fost inmatriculate un numar total de 55 de masini din segmentul de lux. Dintre acestea, cele mai cautate au fost modelele Bentley. In total au fost inmatriculate 24 de astfel de unitati, jumatea dintre ele fiind masini noi, iar celalata jumatate fiind masini second-hand. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, cresterea este de aproape 25%.

Urmatoarea cea mai cautata marca a fost Lamborghini, care datorita lansarii modelului SUV Urus, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 200%. Practic, in primele patru luni ale anului au fost inmatriculate 9 masini Lamborghini noi, plus alte trei second-hand. In comparatie, in aceeasi perioada a anului trecut fusesera inmatriculate 3 Lamborghini-uri noi si unul second hand.

Citeste continuarea articolului Bentley, cea mai vanduta masina din segmentul de lux in Romania, in primele patru luni ale anului

Cu siguranta, poate fi numita informatia anului. Cand Seful Serviciului de Permise si Inmatriculari din Teleorman este deposedat de placutele cu numere, atunci e clar ca traim intr-o societate mult prea indepartata de lumea normala.

Cum s-a intamplat totul. Pe unul dintre drumurile judetului cu pricina, o masina a Politiei Rutiere a oprit un automobil marca BMW, de culoare alba, iar agentul a mers glont catre conducatorul auto pe care l-a instiintat ca nu-si mai poate conduce bolidul pentru ca placutele cu numere sunt... neconforme. 

Pana aici, un caz banal, insa totul devine mai interesant atunci cand descoperim cine este cel care a... comis-o. Pe numele său Dan Eib, posesorul BMW-ului cu placutele buclucase, ar fi insusi seful Serviciului de Permise si Inmatriculari din judetul Teleorman, ceea ce face ca situatia sa devina hilara si trista in acelasi timp.

Citeste continuarea articolului Seful de la Inmatriculari Teleorman, lasat fara placutele de inmatriculare de un coleg de la Rutiera

Dacia traverseaza la ora actuala o perioada extrem de buna din toate punctele de vedere, cifrele de vanzari inregistrate pe unele dintre cele mai importante piete europene stand drept dovada in acest sens. Conform statisticilor, Dacia a inmatriculat in luna martie peste 59.000 de masini pe plan european, inregistrand astfel cea mai mare crestere procentuala. La nivelul primului trimestru din 2019, producatorul roman a depasit pragul de 145.000 de unitati inmatriculate, ceea ce nu este deloc putin! Avem astfel o crestere in valoare de 13 procente in comparatie cu anul precedent. Datele oficiale au fost furnizate de specialistii din cadrul Asociatiei Constructorilor de Automobile din Europa.

Conform raportului publicat de aceasta Asociatie a Constructorilor de Automobile din Europa, producatorul roman de la Mioveni a inregistrat cea mai mare crestere a numarului de inmatriculari de masini noi in luna martie. Mai exact, vorbim despre o cifra totala de 59.475 de unitati care au fost inmatriculate in a treia luna a anului. Facand o comparatie cu aceeasi luna a anului trecut, vom observa ca vorbim despre o crestere cu nu mai putin de 21.6 procente. Asemenea cresteri mari au mai fost inregistrate doar de doi constructori: Mitsubishi cu +17%, respectiv Lancia cu +15.3%. Totusi, volumul de unitati inmatriculate in cazul acestora este cu mult mai mic decat al celor de la Dacia.

La nivelul primului trimestru al anului, cei de la Dacia au inmatriculat un numar de 145.582 de unitati. Comparand cu perioada similara a anului trecut, vom observa ca avem in fata o crestere importanta de 12.6 procente. Din pacate, la nivelul primelor trei luni ale anului, cresterea celor de la Dacia a fost depasita de ceilalti doi constructori mentionati mai devreme. Astfel, Lancia a obtinut o crestere de nu mai putin de 35 de procente, in timp ce cei de la Mitsubishi au inregistrat o crestere de 16.8%.

Citeste continuarea articolului Dacia a raportat cea mai mare crestere din Europa la inmatricularile din luna martie

Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor a intocmit un clasament al modelelor inmatriculate in Romania de la inceputul anului 2019 si pana in luna trecuta. Datele oficiale ale directiei ne arata o dominatie cvasitotala a unui singur constructor, care se poate mandri cu faptul ca modelele sale ocupa detasat primele trei locuri ale ierarhiei.

Daca nu v-ati dat seama pana acum, Romania este o tara in care Dacia detine suprematia absoluta, iar Loganul a devenit, in mod evident, masina preferata a cetatenilor din tara noastra. Pe locul al doilea se situeaza Dacia Duster, iar ultima treapta a podiumului este ocupata de Sandero. Practic, cele mai cunoscute modele ale constructorului francez isi impart primele pozitii din clasament.

Prima masina de importa apare doar pe locul al patrulea, dar produsul strain nu este chiar strain de uzinele de la Pitesti, pentru ca aceasta pozitie este ocupata de Renault Clio. Top 10 este completat de:

Citeste continuarea articolului Bataie mare la varf! Ce masini prefera romanii in 2019. Podiumul este monopolizat de un singur costructor!

Primele trei luni ale anului au adus cu sine pentru tara noastra nu mai putin de 36.000 de masini noi inmatriculate. Comparand cu aceeasi perioada a anului trecut, numarul de masini noi inmatriculate a crescut cu nu mai putin de 25 de procente, ceea ce este mai mult decat imbucurator!

In conditiile in care Programul Rabla nu a inceput inca, aceste cifre nu ne pot da decat de sperat ca in lunile urmatoare vom vedea niste cifre chiar mai bune decat atat! Este stiut faptul ca odata ce Programul Rabla debuteaza, numarul de masini noi inmatriculate creste destul de spectaculos!

Luna martie s-a dovedit a fi o luna foarte buna din acest punct de vedere, numarul de masini noi inmatriculate ajungand la 9.813 unitati. In comparatie cu luna martie a anului trecut, numarul de masini noi inmatriculate a crescut acum cu aproape 21 de procente.

Citeste continuarea articolului Inmatricularile de masini noi au crescut in Romania cu 25% in primul trimestru din 2019

Un roman plecat de mai multi ani in Italia a decis sa-si vandalizeze masina si sa o abandoneze pe strada, deoarece nu o mai poate utiliza cu numerele de Romania.

Victima soferului a fost un Citroen 3, iar mesajul inscriptionat a fost unul clar care initiatorii legii prin care masinile straine trebuie sa isi schimbe numerele dupa mai mult de 60 de zile. Romanul a decis pentrsa scrie “Cadou pentru Salvini”, cel care ocupa pozitia de vicepremier al Italiei.

Incidentul a avut la mijlocul saptamanii si s-a petrecut in localitatea Colico, conform presei locale din Italia. Conationalii nostril care locuiesc in Italia sunt extrem de suparati pentru modificare Codului Rutier prin care persoanele rezidente de mai mult de 60 zile nu mai au voie sa conduca vehicule inmatriculate in strainatate.

Citeste continuarea articolului Un roman si-a vandalizat masina si a abandonat-o in strada in Italia
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare