hyundai

Lista stiri si informatii despre hyundai pe Cars.ro

Stiri si informatii despre hyundai

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre hyundai publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre hyundai, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: hyundai ioniq, facelift, preturi, hyundai kona, hibrid, crossover, rimac, parteneriat, masini sport, kia, investitie, masini electrice, test drive, aplicatie, personalizare

Hyundai anunta preturile noului Ioniq facelift in Europa

Hyundai a lansat cu aproape o luna in urma un facelift pentru compacta electrica Ioniq, facelift despre care nu s-a stiut la acea vreme si cat va costa! Producatorul asiatic revine insa pe marginea acestui subiect si anunta acum ca facelift-ul prezentat in urma cu cateva saptamani va putea fi comandat de pe cateva piete europene incepand cu perioada urmatoare. Odata cu acest anunt, cei de la Hyundai ne dau cateva informatii si despre preturile pentru care va fi disponibil acest facelift! In cazul in care sunteti interesati de aceste modele, va invitam sa ramaneti alaturi de noi si in randurile urmatoare pentru a fi la curent cu toate noutatile!

In cazul in care nu va mai reamintiti de la momentul prezentarii, facelift-ul pregatit de sud-coreeni pentru Ioniq aduce la pachet in primul rand mai multe modificari de ordin estetic. Spre exemplu, putem remarca intr-o prima faza o schimbare a infatisarii frontale a modelului, grila frontala fiind acum modificata intr-o mare masura. De asemenea, facelift-ul prezentat in urma cu aproximativ o luna aduce cu sine si o serie de imbunatatiri pregatite pentru ecranul LCD cu diagonala de 7 inchi, prezent in interior chiar si in cazul echiparii standard.

Daca este sa vorbim despre partea tehnica, trebuie sa va spunem ca Ioniq facelift este echipat cu o unitate de motorizare electrica de 100 kW, adica echivalentul a 136 de cai putere. Asta inseamna ca vorbim despre 16 cai putere castigati de noile modele, ceea ce nu este deloc de neglijat! Totusi, cuplul maxim a ramas neschimbat, avand o valoare de 295 Nm. Capacitatea bateriei a crescut la randul ei de la 28 kWh la 38.3 kWh, oferind acum o autonomie de 294 de kilometri, masurati in standardul WLTP.

Citeste continuarea articolului Hyundai anunta preturile noului Ioniq facelift in Europa

Hyundai Kona Hybrid debuteaza in Europa: un mic crossover extrem de eficient!

Familia Hyundai Kona creste in Europa cu un nou model hibrid, care se alatura variantei termice si celei complet electrice. Vanzarile pe continentul european vor incepe in august, dar nu avem, deocamdata, nici o informatie despre preturi.

Noul Kona Hybrid este echipat cu un motor in patru cilindri de 1,6 litri si cu unul electric, combinatie care ajunge la 139 de cai si un cuplu-forta de 265 de Nm. Propulsorul termic ajunge la 104 cai si 147 Nm, in timp ce motorul electric produce 43 de cai si 170 Nm.

Aceasta combinatie hibrida se foloseste de un pachet de baterii litiu-ion polimer de 1,56 kWh, iar singura cutie de viteze disponibila este una in sase trepte cu dublu-ambreiaj.

Citeste continuarea articolului Hyundai Kona Hybrid debuteaza in Europa: un mic crossover extrem de eficient!

Hyundai anunta un model electric “revolutionar” in colaborare cu Rimac

Grupul Hyundai a anuntat in urma cu cateva zile semnarea unui parteneriat cu croatii de la Rimac, grupul asiatic fiind gata sa investeasca nu mai putin de 80 de milioane de euro in aceasta colaborare. Conform primelor detalii pe care le-am putut afla, departamentele de dezvoltare si cercetare ale celor doi producatori vor lucra impreuna pentru pregatirea unor vehicule electrice Hyundai.

Mai exact, vorbim despre un prototip electric de performanta care anunta un viitor model de serie dezvoltat sub marca Hyundai N, divizia de performanta a producatorului asiatic. De asemenea, se pare ca in planurile celor doua companii intra si un vehicul electric cu pile de combustie pe baza de hidrogen.

Desi nu avem foarte multe informatii cu privire la ceea ce isi doresc sa faca cele doua companii, iata ca acum avem parte de o declaratie oficiala care ne va face sa fim si mai curiosi in perioada urmatoare. Thomas Beurkle, seful departamentului de design din Europa, transmite ca viitorul model electric dezvoltat de cei de la Hyundai impreuna cu croatii de la Rimac va fi unul “revolutionar”. Mai mult decat atat, acesta sustine ca acest model “va influenta modul in care Hyundai creeaza masini”. Trebuie sa recunoastem ca sunt niste declaratii extrem de interesante!

Citeste continuarea articolului Hyundai anunta un model electric “revolutionar” in colaborare cu Rimac

Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Grupul Hyundai a anuntat recent semnarea unui parteneriat strategic cu Rimac, unul dintre constructorii de hypercar-uri electrice care a reusit sa atraga atentia asupra sa in ultimii ani. Hyundai si Kia vor investi o suma considerabila in valoare de 80 de milioane de euro in producatorul croat de hypercar-uri.

Mai exact, 64 de milioane de euro vor veni din partea celor de la Hyundai, in timp ce 16 milioane de euro vor fi investite de cei de la Kia. Asadar, se pare ca vorbim despre niste planuri cat se poate de serioase ale Grupului Hyundai in ceea ce ii priveste pe croatii de la Rimac.

Conform primelor detalii care au aparut pe piata dupa anuntarea acestor investitii, departamentele de dezvoltare si cercetare ale celor doua companii vor colabora incepand de acum cu scopul pregatirii unor vehicule electrice Hyundai.

Citeste continuarea articolului Grupul Hyundai anunta o investitie uriasa in Rimac

Hyundai Motor Group incearca sa iasa in evidenta pe piata masinilor electrificate, iar Rimac Automobili ii va ajuta in atingerea acestui tel. Parteneriatul strategic, anuntat recent, inseamna si ca Hyundai si Kia vor investi 64 de milioane de euro si, respectiv, 16 milioane de euro in compania croata.

O parte a acestei colaborari inseamna ca cei trei producatori vor lucra impreuna pentru a dezvolta vehicule noi. Unul dintre ele va fi modelul sport de clasa medie Hyundai N, care va fi precedat de un concept, dar va exista si o versiune mai performanta cu pile electrice. Ambele vor fi lansate la un moment dat.

"Rimac este o companie inovativa cu capacitate de dezvoltare a performantelor masinilor electrice", a declarat Euisun Chung, vice-presedinte executiv Hyundai Motor Group.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia fac echipa cu Rimac pentru o masina sport cu motor central!

Intr-un context actual in care modelele de tip SUV se bucura de o popularitate din ce in ce mai ridicata, toti constructorii de pe scena auto internationala incearca sa se evidentieze in acest segment cu modele care mai de care mai pretentioase. In aceste conditii, rivalitatea din segmentul SUV-urilor a ajuns in ziua de astazi sa fie extrem de cunoscuta in randurile pasionatilor auto din intreaga lume. Iar asta nu poate decat sa ne bucure pe fiecare dintre noi, o rivalitate puternica aducand cu sine competitie, ceea ce aduce la randul sau modele cat mai interesante si mai diferite pe piata.

Hyundai este unul dintre constructorii importanti asiatici care a decis sa nu se lase mai prejos in aceasta lupta din segmentul SUV-urilor compacte, aruncand pe scena modelul Kona. SUV-ul de dimensiuni mici Hyundai Kona ne-a fost prezentat inca de la bun inceput drept “un model cu un design atragator, care beneficiaza de conectivitate de ultima ora si de elemente de siguranta de top”. De asemenea, la momentul lansarii mai aflam ca noul Kona fusese dezvoltat conform noilor directii de design adoptate de marca sud-coreeana. In aceste conditii, Kona a fost de la bun inceput un model destul de interesant, care a reusit sa atraga rapid atentia asupra sa.

Premiera SUV-ului compact Hyundai Kona a avut loca in vara anului 2017, aceasta fiind organizata de producatorul asiatic la mijlocul lunii iunie, in Coreea de Sud. Denumirea modelului celor de la Hyundai vine de la una dintre cele mai importante regiuni ale Insulelor Hawaii. La scurt timp dupa lansarea din Coreea de Sud, Hyundai Kona a fost adus si in Italia, la Milano, acolo unde si-a facut practic debutul european. In cele din urma, noul SUV al celor de la Hyundai a ajuns si in tara noastra, acolo unde a putut fi admirat de cei interesati in cadrul Salonului Auto Bucuresti organizat in toamna anului 2017.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Hyundai Kona 1.6 T-GDi 177 cp 4WD 7 DCT Luxury

Telefoanele inteligente sunt din ce in ce mai prezente in vietile noastre in ultimii ani, dovedindu-se a fi de real ajutor in diverse imprejurari. Insa, v-ati gandit vreodata ca se va ajunge la stadiul in care vom putea personaliza caracteristicile tehnice ale masinii pe care o conducem prin intermediul telefonului?! Ei bine, chiar daca probabil ca voi nu v-ati gandit la o asemenea posibilitate, cei de la Hyundai si Kia au luat-o in considerare. Oficialii celor doi producatori spun ca fiecare sofer de masina electrica are nevoi si preferinte diferite atunci cand vine vorba despre sportivitate sau autonomie.

In aceste conditii, Grupul Hyundai s-a gandit la o solutie care sa multumeasca pe toata lumea si a anuntat dezvoltarea unei aplicatii de mobil care le va da posibilitatea soferilor care conduc masini electrice Hyundai sau Kia sa ajusteze o serie considerabila de parametri tehnici ai acestora. Spre exemplu, prin intermediul acesti aplicatii, soferul unei masini electrice ale unuia dintre cei doi producatori va putea personaliza direct din telefon caracteristici precum cuplul maxim dezvoltat de masina, capacitatea de recuperare a energiei la franare, nivelul acceptat al acceleratiei si al deceleratiei, controlul vitezei maxime, raspunsul la apasarea pedalei sau cantitatea de energie utilizata de sistemul de climatizare.

Conform informatiilor oferite de cei de la Hyundai, fiecare client ar urma sa aiba un profil personalizat in functie de preferintele si nevoile personale, profilul urmand sa poata fi activat pe orice masina electrica din gama. Mai mult decat atat, in functie de destinatia aleasa de sofer, profilul va fi capabil sa genereze automat niste parametri optimi pentru masina. Spre exemplu, daca destinatia este ceva mai departe si aplicatia isi va da seama ca masina nu va putea ajunge pana acolo cu parametrii setati de sofer, atunci va recomanda niste valori mai “eco” ale setarilor. De asemenea, aplicatia poate recomanda setari ceva mai relaxate pentru condusul pe autostrada, respectiv niste setari mai sportive pentru condusul pe drumuri de munte.

Citeste continuarea articolului Hyundai si Kia anunta o aplicatie mobila prin care soferii isi pot personaliza caracteristicele tehnice ale masinii

Genesis, brand de lux care apartine de Hyundai, a lansat conceptul Mint, prototip care prefigureaza debutul unui model electric de oras. Viitorul model electric ar urma sa aiba o autonomie de aproape 300 de kilometri, ceea ce nu este tocmai rau. Stim cu totii deja, cei de la Genesis au anuntat in urma cu ceva timp ca se concentreaza in mod special pe pietele auto din Asia si din Statele Unite. Insa, asta nu inseamna ca versiunea de serie a conceptului prezentat acum nu ar avea nicio sansa sa ajunga si pe piata auto europeana. Pana atunci insa, haideti sa aflam mai multe detalii despre conceptul prezentat acum!

Reprezentantii celor de la Genesis au oferit o scurta declaratie de presa cu privire la debutul acestui concept, insa detaliile in legatura cu acesta nu prea au ajuns la noi. Conform declaratiilor facute, “conceptul Mint introduce o masina de lux electrica pentru oras”. De asemenea, se pare ca noul concept Mint aduce cu sine “o noua tipologie de vehicul, cu design organic si cu un interior inovator”. Din pacate, acestea sunt toate informatiile pe care le-au oferit cei din conducerea brandului de lux ce apartine de cei de la Hyundai!

Asa cum putem vedea si in pozele ce ne-au fost puse la dispozitie de cei de la Genesis, linia de design a conceptului Mint este extrem de interesanta, iesind parca din tiparele clasice cu care ne-am invatat in ultimii ani. Ba chiar am putea sa spunem ca cei de la Genesis au mizat pe un design destul de indraznet, care prezinta riscul de a nu prinde chiar la toata lumea. Bineinteles, vorbim totusi abia despre un concept al acestui model, nu despre versiunea lui de serie. Vom vedea in cele din urma daca cei de la Genesis vor ramane la aceeasi linie de design pe care o putem admira acum!

Citeste continuarea articolului Hyundai prezinta conceptul electric Genesis Mint

Noul Hyundai Venue este cel mai mic model crossover al marcii sud-coreene din Statele Unite, iar masina isi va face debutul oficial la New York International Auto Show 2019.

Pentru cei extrem de interesati, noul model va fi vandut oficial in State incepand cu al patrulea trimestru al anului 2019, dar nu avem nici un fel de informatii, cel putin deocamdata, despre preturi.

Pentru ca am inceput vorbind despre marimea noului model, trebuie sa specificam ca Venue este cu 13 cm mai scurt si cu 3,05 cm mai ingust decat modelul Kona. In plus, ampatamentul masinii este mai scurt cu 8,13 cm, dar inaltimea a crescut cu 1,52 cm, de unde si imaginea oarecum "bulbucata" a modelului.

Citeste continuarea articolului Hyundai Venue: multa personalitate intr-un pachet de mici dimensiuni!

Pana la urma, intelegem. Nu cunoastem pe nimeni care nu si-ar dori sa conduca o hipermasina cu motor W16 de 8,0 litri, mai ales daca acesta produce nu mai putin de 1,500 de cai putere.

Din pacate pentru proprietarul acestui coupe Hyundai Tiburon, insa, solutia la care s-a gandit nu ni se pare deloc functionala, de oriunde ne-am uita la masina.

E adevarat, de asemenea, ca schema de culoare si designul zonei mediene a masinii incearca (si nu prea reuseste!) sa aduca un omagiu vizual mult mai puternicului Chiron.

Citeste continuarea articolului Acest Bugatti Chiron nu arata chiar bine... pentru ca e un Hyundai!

Lumea moderna se bazeaza din ce in ce mai mult la ora actuala pe tehnologie, avansul din acest punct de vedere fiind incredibil. Si putem simti asta pe propria piele, la ora actuala avand la dispozitie tehnologii pe care in urma cu nici zece ani nu le-am fi crezut posibile decat in filmele pe care le vedeam la televizor.

Ei bine, avansul tehnologic poate fi recunoscut foarte usor in zilele noastre si in domeniul nostru de interes, si anume cel auto. Producatorii auto se intrec pe ei insisi de la un la altul in incercarea de a aduce pe piata o inovatie si mai importanta, care sa schimbe radical lumea auto asa cum o stim noi!

Spre exemplu, Grupul Hyundai a anuntat in urma cu ceva timp ca propune si sustine renuntarea la cheile traditionale ale masinilor. Stiti cum e, ni s-a intamplat fiecaruia dintre noi o data sau chiar de mai multe ori, cheile pot fi uitate foarte usor acasa sau pe biroul de la serviciu. Ei bine, cei de la Hyundai propun sa inlocuiasca aceste chei clasice cu aplicatii pentru telefoanele mobile. Desigur, si telefonul poate fi uitat, insa, parca atentia noastra este mereu concentrata asupra acestuia in aceasta perioada!

Citeste continuarea articolului Hyundai prezinta noua tehnologie Digital Key! Un smartphone poate fi solutia!

Masinile moderne folosesc din ce in ce mai mult ecranele, fie ele tactile, fie simple. Display-ul central este din ce in ce mai mare (ajunge chiar 15 inch pe Tesla Model 3!), iar instrumentarul de bord analog este inlocuit de cel digital.

Ei bine, cel mai recent studiu Hyundai duce aceasta idee chiar mai departe. Cel mai nou cockpit virtual al marcii are astfel de ecrane pe... volan!

Vazut a fi "viitorul bordului unei masini", acest studiu Hyundai ne prezinta un model i30 cu un ecran central tactil, un instrumentar de bord digital si, v-ati dat seama, doua ecrane de mici dimensiuni pe volan, amplasate chiar in zona degetului mare al soferului. Pentru toata aceasta configuratie exista si un manual, ceea ce complica putin lucrurile.

Citeste continuarea articolului Hyundai crede ca doua ecrane pe volan sunt o idee buna!...

Desi sunt inca la inceput de drum pe marea majoritate a pietelor internationale, masinile electrice se bucura deja de o popularitate din ce in ce mai ridicata. Bineinteles, asa cum este si normal, cererea de pe unele piete este mult mai ridicata decat cererea de pe alte piete, acest lucru depinzand de mai multi factori.

Spre exemplu, tarile care beneficiaza deja de o infrastructura bine pusa la punct pentru incarcarea masinilor electrice au inregistrat deja cifre foarte bune si din punct de vedere al vanzarii masinilor electrice. Ei bine, se pare ca avem chiar si producatori care au fost luati mai mult sau mai putin prin surprindere de valul de popularitate de care se bucura masinile electrice din gama lor.

Un exemplu in acest sens ne este dat de cei de la Kia si Hyundai, doi producatori care isi propun acum sa construiasca o platforma pentru masini electrice subcompacte si compacte. Conform cifrelor de vanzare inregistrate pana la acest moment, ambii producatori au fost luati prin surprindere de vanzarile extrem de bune inregistrate de Kona Electric si e-Niro, doua modele electrice care promit multe. Mai mult decat atat, se pare ca stocurile au fost chiar epuizate in urma cererii foarte mari venita de pe unele piete!

Citeste continuarea articolului Kia si Hyundai vor dezvolta masini electrice pe o platforma comuna

La inceputul lunii, atunci cand ne-a prezentat noua generatie Sonata, Hyundai promitea ca va adauga si o versiune turbo gamei de productie. Este exact ceea ce s-a intamplat la editia 2019 Seoul Motor Show, unde producatorul sud-coreean a prezentat, in premiera, Sonata 1.6 Turbo.

Sub capota acestui sedan sport se afla un propulsor turbo pe benzina de 1,6 litri, cu patru cilindri si 180 de cai putere. Acesta face pereche, standard, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte, dar puteti opta si pentru una automata in opt trepte, care va "optimiza si eficientiza raspunsul" noului model Sonata.

Versiunea Sonata Turbo beneficiaza de cateva elemente de design care-l vor diferentia de variantele standard din cea de-a opta generatie a masinii.

Citeste continuarea articolului Noul Hyundai Sonata Turbo a debutat oficial la Seoul

Hyundai pregateste un model crossover complet nou care va avea premiera luna viitoare, la Salonul Auto de la New York 2019. Botezat Hyundai Venue, masina va fi cel mai mic crossover pe care l-a construit vreodata producatorul sud-coreean.

Imaginile prezentate in acelasi moment cu anuntul oficial ne duc cu gandul la o masina dedicata celor mai tineri, care vor sa se distreze. Asta reiese si din numele "Venue", pe care Hyundai l-a ales tocmai ca legatura cu locuri pe care oamenii ar vrea sa le vada.

Ceea ce remarcam este si ca Hyundai a renuntat la schema de denominare clasica, pana acum numindu-si masinile dupa locatii specifice, cele mai bune exemple fiind Kona sau Santa Fe.

Citeste continuarea articolului Hyundai Venue va avea premiera la Salonul Auto de la New York 2019

In lumea auto se vorbea deja de ceva vreme despre planurile pe care le au cei de la Hyundai de a dezvolta niste modele noi de performanta. La ora actuala, producatorul asiatic se poate lauda doar cu doua modele in aceasta gama, si anume i30 N si i30 Fastback N.

Asa cum probabil ca stiti deja, ambele modele sunt echipate sub capota cu o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 275 de cai putere si un cuplu maxim de 353 Nm. Puterea mentionata este posibila in cazul in care vorbim despre echiparea Performance.

Ei bine, se pare ca gama de modele de performanta a celor de la Hyundai ar urma sa creasca in perioada urmatoare. Mai exact, oficialii Hyundai au confirmat la inceputul acestei saptamani ca in curand vom face cu totii cunostinta cu noul i20 N.

Citeste continuarea articolului Noul model de performanta Hyundai i20 N va debuta in 2020

Lumea moderna ne-a aratat de nenumarate ori ca tehnologia avanseaza extrem de rapid, lasandu-ne de multe ori cu gura cascata. Bineinteles, avansul tehnologic poate fi obervat extrem de bine si in domeniul auto, acolo unde tehnologiile de ultima generatie au devenit acum o normalitate pentru cele mai multe dintre masinile noi.

Daca acum cativa ani eram entuziasmati atunci cand am aflat ca ne puteam debloca telefoanele cu ajutorul amprentei, acum va spunem ca o asemenea tehnologie ar urma sa ajunga si in domeniul auto. Ei bine, ce spuneti de asta?! Parca ne apropiem din ce in ce mai tare de un univers pe care il stim doar din filmele cu o actiune in viitor, nu-i asa?!

Hyundai ne anunta acum, pe sfarsit de an, ca modelele Santa Fe vor beneficia de un senzor de amprente pe manerele portierelor si pe butonul de pornire al motorului. Acesti senzori vor fi montati pentru inceput doar pe modelele Santa Fe comercializate in China.

Citeste continuarea articolului Hyundai Santa Fe va putea fi pornit doar cu amprenta

Targul de Tehnologie CES 2019 ne aduce in prim plan un model extrem de interesant gandit de cei de la Hyundai. Este vorba despre Hyundai Elevate, un model care isi propune sa ne ilustreze viziunea producatorului asiatic cu privire la o masina cu picioare flexibile. O astfel de masina este gandita in asa fel incat sa poata parcurge orice suprafata de teren, fara niciun fel de dificultati.

In aceste conditii, o astfel de masina se poate fi extrem de utila daca vorbim, de exemplu, despre anumite misiuni de salvare in zone cu probleme. Daca vi se pare interesanta o astfel de idee, haideti sa descoperim impreuna ce au dezvoltat cei de la Hyundai!

Fara doar si poate, Hyundai Elevate este un concept cu totul si cu totul inedit, descris de cei de la Hyundai ca fiind primul vehicul din segmentul UMV - Ultimate Mobility Vehicle.. Orice am vrea sa spunem, la prima vedere, pare un vehicul pe care il putem regasi in jocurile pe calculator.

Citeste continuarea articolului Hyundai Elevate - primul vehicul din segmentul Ultimate Mobility Vehicle (UMV)

In urma cu doar cateva zile, cei de la Hyundai au publicat primele fotografii si informatii in legatura cu Ioniq Hybrid si Plug-in Hybrid facelift. Nu a trecut prea mult timp de atunci si, iata ca acum avem cateva informatii si despre varianta Ioniq Electric.

Mai mult decat atat, vorbim despre niste informatii oficiale, venite chiar din partea unor oameni din conducerea producatorului sud-coreean. Astfel, aflam ca cei de la Hyundai pregatesc o serie de modificari pentru Ioniq Electric, modificari care au rolul de a il imbunatati. Haideti sa aflam impreuna in randurile urmatoare care sunt cele mai importante imbunatatiri pe care le pregatesc cei de la Hyundai!

Una dintre cele mai importante informatii pe care le aflam acum are legatura cu bateria noului Ioniq Electric, care urmeaza sa fie ceva mai generoasa. La ora actuala, modelul este echipat cu o baterie cu capacitatea de 28 kWh.

Citeste continuarea articolului Hyundai pregateste un update pentru Ioniq Electric

Hyundai i10 este deja la a doua generatie, modelele generatiei actuale fiind lansate pe piata europeana inca din 2013. Bineinteles, este ceva timp de atunci si pana acum, timp in care lumea auto in ansamblul ei s-a schimbat destul de mult. Drept pentru care, cei de la Hyundai au ajuns deja la concluzia ca i10 trebuie sa primeasca o noua generatie cat de curand.

Ei bine, se pare ca sud-coreenii au fost pusi pe treaba in ultima perioada, ajungand deja acum sa testeze modelele celei de-a treia generatii a modelului de oras. Conform primelor informatii, noua generatie va aduce cu sine cateva imbunatatiri din punct de vedere al designului si o gama mai larga de tehnologii de ultima generatie.

Asa cum spuneam si mai devreme, testele cu modelele noii generatii au inceput deja, primele imagini fiind surprinse. Insa, asa cum probabil va asteptati si voi, masinile testate sunt sub camuflaj, drept pentru care prea multe informatii nu au avut cum sa ne dea.

Citeste continuarea articolului Hyundai pregateste o noua generatie pentru i10
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare