ferrari

Lista stiri si informatii despre ferrari pe Cars.ro

Stiri si informatii despre ferrari

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre ferrari publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre ferrari, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: lionel messi, colectie, toyota, land rover, audi r8, celebritati, maserati, maserati levante, motor, supermasini, honda, lamborghini, mclaren, porsche 911, turbo

11 masini care se ascund in garajul lui Leo Messi! De la Ferrari la Toyota Prius...

Fotbalistul argentinian Lionel Messi a cumparat anul trecut, la o licitatie internationala, un model din 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti, pentru care a scos din buzunar 32 de milioane de euro, un nou record pentru el, cea mai scumpa achizitie, pana acum, ajungand la doar 3 milioane de euro.

Conform presei europene, cel mai important rival la aceasta licitatie, in lupta pentru achizitia unor masini foarte rare, a fost un alt varf din lumea fotbalului, jucatorul lui Real Madrid, Cristiano Ronaldo.

Spre deosebire de rivalul sau din lumea fotbalului, colectia de masini a lui Messi nu este chiar atat de mare. Asta pentru ca Ronaldo a adunat in garajele sale mai mult de 20 de masini, printre care si modele extrem de rare, in timp ce Messi are doar 11 vehicule si, pana acum, nici un model rar intalnit pe piata auto.

Citeste continuarea articolului 11 masini care se ascund in garajul lui Leo Messi! De la Ferrari la Toyota Prius...

Maserati Levante GTS vine anul viitor cu un propulsor imprumutat de la Ferrari

Prezentat oficial in fata publicului in toamna anului trecut cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Maserati Levante este pe cale sa primeasca o versiune imbunatatita. Primul SUV al constructorului italian s-a bucurat de o primire extrem de pozitiva din partea celor prezenti la eveniment, asa ca asteptarile sunt ridicate in ceea ce il priveste.

Drept dovada, italienii anunta acum o versiune GTS, capabila de performante mai bune si beneficiara a unei echipari superioare. Nu in ultimul rand, in viitorul apropiat vom vedea cel mai probabil si o versiune plug-in hybrid a lui Levante.

Versiunea imbunatatita Levante GTS va ajunge pe piata abia pe parcursul anului urmator, asa ca cei care deja sunt entuziasmati de aceasta veste a constructorului italian sunt nevoiti sa isi mai tina cateva luni rabdarea in frau. Insa, noi spunem ca aceasta asteptare va merita in cele din urma, imbunatatirile pregatite de italieni dovedindu-se a fi importante. Va spunem in randurile care urmeaza ce noutati vor aduce cei de la Maserati pentru aceasta versiune Levante GTS! Primul lucru la care trebuie sa facem referire este legat bineinteles de echiparea tehnica de care va beneficia acesta.

Citeste continuarea articolului Maserati Levante GTS vine anul viitor cu un propulsor imprumutat de la Ferrari

Va plac supermasinile? Acestea sunt cele mai bune 5 modele din toate timpurile!

O supermasina este o rasa extrem de excentrica de vehicul, atat de diferita ca i-a pus intotdeauna pe ganduri atat pe entuziastii auto cat si pe cei indragostiti de lumea aceasta.

In acelasi timp, supermasinile se numara, in general, printre cele mai interesante manifestari ale ingenuitatii umane. Cu toate acestea, unele dintre ele ies cu adevarat in evidenta.

Iata o lista scurta cu 5 dintre cele mai bune supermasini care au functionat vreodata pe drumurile din intreaga lume:

Citeste continuarea articolului Va plac supermasinile? Acestea sunt cele mai bune 5 modele din toate timpurile!

Romanii au gusturi fine in 2017! Iata cate masini de lux au fost vandute si ce marci sunt preferate!

Se spune ca barbatii care conduc masini scumpe sunt mai atragatori in fata femeilor. Exista o multime de studii care demonstreaza acest lucru, iar Romania este tara unde aceasta regula se aplica extraordinar de bine. Asa sa fie? Va lasam pe voi sa ne raspundeti! Pana atunci insa avem o stire care poate sa fie confirmarea acestui fapt.

Anul acesta, in tara noastra, s-au vandut de trei ori mai multe masini de lux in comparatie cu anul trecut. Sa vedem care au fost gusturile oamenilor cu bani de la noi. Conform unor informatii aparute in presa de la noi, anul acesta s-au vandut patru Rolls-Royce, patru Lamborghini, patru Ferrari si 13 Bentley, 23 de Maserati si un Aston Martin.

Nu stim care au fost criteriile pe care s-au bazat achizitiile. Ceea ce stim insa este faptul ca aproape toti proprietarii acestor masini de lux sunt oameni de afaceri care au peste 40 de ani. O alta informatie interesanta este aceea ca acestia, aproape toti, prefera sa isi conduca singuri bolizii de lux.

Citeste continuarea articolului Romanii au gusturi fine in 2017! Iata cate masini de lux au fost vandute si ce marci sunt preferate!

Orice masina incepe cu a fi un vis in mintea unui designer, inainte de a aparea pe hartie, pentru a fi inteles si de ingineri, si a ajunge pe linia de fabricatie. Desi designul nu este atat de tehnic, in comparatie cu pasii urmatorii, trebuie sa intelegem ca nu se rezuma doar la linii, forme sau culori.

Aerodinamica, viteza, functionaliate, aparenta, intelegerea nevoii consumatorului, sunt multi factorii importanti in preocesul de design al unei masini. Mai mult, fiecare designer are o mare responsabilitate, aceea de a imagina viitorul transportului si de a-i da forma in mod responsabil.

Desi designerii de masini nu sunt la fel de cunocuti ca masinile pe care le-au creat, se numara printre cei mai respectati oameni din industria auto, aceeasi industrie care a intalnit multi creatori de-a lungul timpului, unii cu adevarat impresionanti, adevarate staruri ale momentului in care au creat, vizionari care vor fi mereu importanti pentru alti artisti de gen.

Citeste continuarea articolului Iata care sunt cei mai importanti 10 designeri de masini ai timpurilor noastre

In trecut v-am mai prezentat pe siteul nostru cateva masini pe care ingeniosii chinezi le-au copiat aproape in intregime. Ei bine, din aceeasi categorie mai avem astazi cateva exemple.

Daca va ganditi sa va achizitionati o astfel de masina, aveti mai jos o lista cu cele mai tari modele pe care le putem gasi in China la preturi mult mai mici decat originalele.

Imaginatia chinezilor in ceea ce priveste copiatul oricarui fel de produs se cunoaste de ceva timp. Stim cu totii ca in China putem gasi orice copie, de la telefoane mobile pana la masini. Am facut pentru voi un top cu cele mai celebre 10 masini pe care chinezii le-au copiat. Sa le vedem impreuna!

Citeste continuarea articolului Ce mai copiaza chinezii? Iata cele mai celebre masini clonate de ei!

Modelul actual Ferrari California a fost initial introdus pe piata in 2008, cu scopul de a fi versiunea de baza pentru California T, o varianta imbunatatita cu turbosuflante, lansata in 2014.

Revenind la zilele noastre, inginerii de la Maranello au decis sa renunte la California pentru un nou model cu acoperis rigid, botezat Ferrari Portofino, dupa un orasel localizat in nord-vestul Italiei.

Noua versiune arata mult mai bine decat cea precedenta si se comporta ca fiind mai mult decat un facelift pentru vechiul (deja) California T, mai ales datorita noului sasiu, mult mai usor pe Portofino.

Citeste continuarea articolului Ferrari Portofino face cu mana din mers modelului California T

Se pare ca a vinde modele in editie limitata Ferrari este una dintre cele mai usoare sarcini din lume. Sa luam un exemplu: modelul LaFerrari Aperta. Ei bine, Enrico Galliera, directorul de marketing si ofiter comercial la marca italiana, a reusit sa faca asa ceva. Oficialul italian a trimis, pur si simplu, 200 de chei ale super masinii Ferrari catre 200 dintre preferatii firmei.

Rezultatul? Toti cei 200 de destinatari au cumparat masina fara ca macar sa o vada, la un pret pe care producatorul italian a refuzat sa-l faca public, aproximativ 3,9 milioane de euro.

"Avem o cerere mult mai mare decat productia in sine, asa ca identificam fel de fel de criterii cu ajutorul carora incercam sa venim cu cele mai bune oferte catre clientii nostri fideli", a declarat Galliera. "La Ferrari, o editie limitata este vazuta ca fiind un cadou pentru acestia", a continuat oficialul italian.

Citeste continuarea articolului Ferrari a vandut 200 de modele LaFerrari Aperta dintr-o singura expeditie

Toata lumea se gandeste la masina mica, rosie, furioasa si iute atunci cand aude Ferrari. Cred ca nimeni niciodata nu si-a imaginat un crossover Ferrari si inca si mie imi vine greu sa cred ca va exista asa ceva. Nici macar nu-mi pot construi in minte o imagine cat de cat precisa a acestui model, insa universul auto este intotdeauna plin de surprize si inovatia este la ea acasa, mai ales daca vorbim despre Ferrari.

Daca aveti impresia ca am deschis sezonul de glume, ei bine, nu este asa. Aprilie a trecut, deci nu ne putem justifica nici macar prin asta. Haideti sa vedem, totusi, despre ce este vorba in povestea crossoverului de la Ferrari, chiar daca pare mai mult decat SF.

Imboldul a fost acela ca SUV-urile incep sa acapareze piata. Mai mult spatiu, mai mult confort. Asta se cere acum, asa ca Ferrari nu risca sa ramana dat uitarii. Chiar daca il vedem masina oamenilor cu foarte mult bani si in general fara familie, sa stiti ca si nefamilistii cu foarte multi bani tind spre SUV-uri si isi doresc din ce in ce mai mul spatiu.

Citeste continuarea articolului Ferrari lanseaza primul crossover in 2021

A deveni posesor de Ferrari este un vis frumos, pentru multi dintre noi. Producatorul super carurilor nu este foarte permisiv cu clientii lui. Cand vine vorba de a cumpara un exemplar, conditia pe care trebuie sa o indeplinesti, in primul rand, este aceea ca trebuie sa mai fi avut in trecut un model al lor.

Si pentru ca acest lucru este destul de greu, exista si alte solutii, astfel incat visul sa devina realitaate. Da, exista pe piata auto masini Ferrari la mana a doua care se vand „la liber” ca sa spunem asa. Adica nu exista nici un fel de conditie la achizitionarea lor.

Bine, exista conditia legata de bani, pentru ca modelele nu sunt unele ieftine. Dar, oare ce nu facem noi pentru a ne indeplini visele? Da, unii sunt in stare sa economiseasca o viata pentru a detine in garaj un Ferrari.

Citeste continuarea articolului Vrei un Ferrari? Iata aici 5 modele second hand de pe piata noastra!

Am tot vorbit de-a lungul timpului despre premiile castigate de cele mai importante modele de pe piata, insa acum a venit randul unitatilor de motorizare sa fie in prim plan. Revista de specialitate Engine Technology International a acordat de curand premiile pentru editia din acest an a “International Engine of the Year”. Premiile finale au fost stabilite pe baza votului unui juriu format din 58 de membri proveniti din nu mai putin de 31 de tari. Asadar, haideti sa aflam impreuna care sunt cele mai apreciate propulsoare construite in ultimul an!

Ferrari reuseste pentru al doilea an consecutiv sa se impuna in cadrul acestui concurs. Propulsorul V8 bi-turbo, lansat in urma cu doi ani, capabil sa dezvolte nu mai putin de 670 de cai putere a castigat astfel premiul “Motorul Anului 2017”. Aceeasi unitate a fost premiata si in cadrul categoriei propulsoarelor cuprinse intre 3.0 si 4.0 litri.

Premiul pentru categoria “Cel mai bun nou motor al anului” a fost atribuit in acest an sistemului hibrid V6 bi-turbo cu capacitate de 3.5 litri care este dispus pe modelul Honda NSX. Prin acest premiu, producatorul asiatic castiga o noua distinctie in cadrul acestui concurs dupa o pauza de 11 ani.

Citeste continuarea articolului Ferrari castiga Premiul pentru Motorul Anului 2017

Stim cu totii ca supercarurile vor avea mereu priza la un anumit gen de public, indiferent de conditiile financiare la nivel general sau de oricare alt criteriu. Colectionarii auto sau impatimitii care dispun de resurse financiare vor dori intotdeauna sa isi achizitioneze ultimele modele aparute, indiferent de pretul lor. Daca pana la acest moment putem vorbi despre o dominare a acestui segment reusita de Ferrari si Lamborghini, se pare ca cei doi producatori vor avea un nou rival de temut pentru perioada urmatoare.

Ultimele luni au scos la iveala mai multe zvonuri care ne indicau faptul ca cei de la Aston Martin se gandesc tot mai serios la dezvoltarea unui supercar echipat cu un propulsor central. Acesta va rivaliza fara dar si poate cu modelele produse de cei de la Ferrari, respectiv Lamborghini, incercand totodata sa fure o parte din clientii traditionali ai acestora. Sa vedem insa ce surprize ne vor aduce cei de la Aston Martin... pentru ca, fie vorba intre noi, nu e usor sa convingi un fan Ferrari sau un fan Lamborghini sa renunte la producatorul in care a avut incredere pana acum.

Asa cum spuneam si mai devreme, posibilitatea construirii unui supercar cu motor central exista pana acum doar la nivel de zvonuri. Ei bine, se pare ca acum aceasta informatie a fost confirmata chiar de un oficial din conducerea Aston Martin. Declaratia ii apartine chiar lui Andy Palmer, seful producatorului britanic, care confirma faptul ca aceasta idee este luata tot mai in serios in cadrul echipei sale de lucru in ultima perioada de timp. Conform acestuia, echipa pe care o conduce va trebui sa dezvolte un model care sa rivalizeze serios cu modele precum Lamborghini Huracan, McLaren 720S, respectiv Ferrari 488 GTB.

Citeste continuarea articolului Aston Martin se pregateste de lupta cu Ferrari si Lamborghini in segmentul supercarurilor cu motor central

Cu totii stim ca cei de la Ferrari reusesc sa ne surprinda de fiecare data atunci cand lanseaza un model nou pe piata. Acest lucru face din producatorul de la Maranello si cel mai iubit si cunoscut brand din industria auto.

Oare exista cineva in lume care nu fi auzit pana acum despre un model al celor de la Ferrari? Cel mai probabil ca raspunsul este unul negativ. De asemenea, la fel de probabil este si faptul ca toti pasionatii auto din intreaga lume se intreaba care va fi urmatoarea surpriza pe care ne-o pregatesc inginerii „Calutului Cabrat”. Daca deocamdata LaFerrari este cel dintai model din portofoliul producatorului italian, cu totii ne gandim ca acesta urmeaza sa aiba un succesor mai devreme sau mai tarziu.

Ei bine, aceasta este intrebarea la care cei de la Ferrari ne-au dat un raspuns in aceste ultime zile. Raspunsul a venit chiar din partea lui Michael Leiters, seful departamentului de tehnologii de la Ferrari. Acesta a acordat un interviu pentru o publicatie de specialitate prin care ne da asigurari ca mai dureaza ceva timp pana vom avea un succesor pentru LaFerrari.

Citeste continuarea articolului Succesorul Ferrari LaFerrari se lasa asteptat!

Poate ca, printre multele hobby-uri pentru care incercati sa va faceti timp, se afla si masinile. Poate va plac masinile controlate prin telecomanda radio, sau sunteti unul dintre cei la care toata lumea apeleaza atunci cand este vorba despre culori sau modele. Sau poate va plac modelele auto la scara redusa. Cine suntem noi sa judecam? Am trecut cu totii prin astfel de momente.

Nu suntem siguri daca Slimane Toubal face ceea ce face doar din placere dar, daca luam in considerare calitatea muncii sale, ne indoim serios ca a ramas la acest pas.

De fapt, nu stim prea multe despre acest adevarat artist auto, iubit in Spania, decat ca este mai mult decat talentat.

Citeste continuarea articolului Slimane Toubal a creat un concept Ferrari in stare sa-i convinga pe toti iubitorii marcii

Chiar si in afara industriei auto, putine sunt firmele care se pot lauda cu rezultate ca ale celor de Ferrari. Cunoscuta marca italiana se pozitioneaza in aceeasi liga cu Rolex sau Christian Dior.

Sigur, producatorul a trecut prin momente mai bune si prin momente mai proaste de la infiintarea din 1947, dar nu exista masina cu emblema calutului cambrat care sa nu merite sa fie bagata in seama.

Sa te uiti inapoi la modelele mai vechi ale companiei seamana cumva cu trecerea prin Rock and Roll Hall of Fame. Tocmai de aceea, am ales pentru voi 10 dintre modelele Ferrari care, de-a lungul anilor, au iesit in evidenta prin design, performanta, tehnologie sau toate trei la un loc.

Citeste continuarea articolului Top 10 cele mai tari Ferrari construite vreodata

Succesor al celebrului 458 Italia, Ferrari 488 GTB a castigat repede inimile pasionatilor auto din toate colturile lumii, iubitori sau nu ai „Calutului Cabrat”. Desi initial cu totii ne asteptam la un facelift al lui 458 Italia, cei de la Ferrari au facut atat de multe schimbari incat au decis ca in cele din urma sa ne prezinte un succesor al acestui model.

Chiar daca consumul nu este unul dintre cei mai importanti factori pe care un client Ferrari l-ar lua in seama atunci cand cumpara un nou model, ne-am gandit sa analizam astazi putin si raportul dintre performantele tehnice si eficienta din punct de vedere al consumului de carburant pe care le inregistreaza un 488 GTB.

Prezentat in urma cu un an in cadrul Salonului Auto de la Geneva, Ferrari 488 GTB a impresionat prin performantele sale tehnice imbunatatite cu care s-a prezentat. Daca cu totii stim ca acronimul GTB provine de la „Gran Turismo Berlinetta”, va spunem ca acum si ca cifra 488 are o insemnatate specifica, ea reprezentand cilindreea individuala rotunjita a fiecarui cilindru al motorizarii.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Ferrari 488 GTB?

In dragoste si in razboi, aproape intotdeauna sufera cei inocenti. In acest caz, cel care are de suferit este un model LaFerrari retinut intr-un depozit din Africa de Sud inca din 2014. De parca vestea nu ar fi indeajuns de proasta, se zvoneste ca aceasta foarte rara super masina are toate sansele sa fie distrusa de guvernul sud-african.

Motivul? Proprietarul acestui model de multe milioane de dolari nu a reusit sa urmeze pasii legali pentru importul vehiculului. Acest lucru se intampla in 2014, iar proprietarul se pare ca a incercat sa evite plata unor taxe si indatoriri.

Acelasi proprietar nu a facut nimic timp de trei ani iar in februarie a completat hartiile de export a masinii catre Republica Democrata Congo. Masina i-a fost eliberata, iar proprietarul a parasit tara prin punctul de trecerea frontierei de la Beitbridge. Masina ar fi trebuit sa traverseze Zambia si Zimbabwe pentru a ajunge in Congo.

Citeste continuarea articolului Autoritatile sud-africane sunt la un pas de distrugerea unui Ferrari LaFerrari

Soferul unui model Toyota MR2 modificat sa arate ca un Ferrari a fost arestat dupa ce a lovit masina inchiriata a unui prieten si a mintit compania de asigurari.

Adam Islam, din Essex, a declarat asiguratorului ca masina sa Ferrari contrafacuta a suferit daune considerabile dupa ce a fost lovita de un Audi A1 inchiriat, condus de Abu Khayer.

Din pacate, cei doi soferi, de altfel prieteni, au fost observati conducand orbeste inainte de coliziune, asa ca incercarea de a minti compania de asigurari si de a imparti castigul la doi a fost usor de demontat.

Citeste continuarea articolului Care este pretul unui Ferrari contrafacut? Se masoara in ani de inchisoare!

Aceasta adevarata bijuterie pe roti, care a apartinut celebrului David Beckham, este scoasa la vanzare de o casa de licitatii din Marea Britanie. Asa ca, daca v-ati dorit mereu o masina care a apartinut unei vedete, acum este cazul sa actionati. Bine, trebuie sa aveti si suficienti bani in cont. Nu de alta, dar masina despre care vorbim nu este una oarecare.

In primul rand a apartinut lui David Beckham, iar in al doilea rand este o masina speciala: Ferrari 360 Spider. Supercarul italian a fost scos la licitatie acum doua zile si este estimat la o valoare de 85.000 - 95.000 lire. Sa vedem insa ce mai are special aceasta masina. Nu ca marca in sine ar fi una mai putin speciala.

Bolidul de lux este de culoare neagra si a fost produs in 2001. Ca dotari, cel care o va achizitiona va beneficia de un sistem de evacuare Tubi Sport. In interior va descoperi scaune sport, confectionate din fibra de carbon. Si pentru ca masina a apartinut unei vedete, e normal sa aiba geamuri fumurii, nu?

Citeste continuarea articolului Un Ferrari 360 Spider care i-a apartinut lui David Beckham este scos la licitatie in Marea Britanie! Afla care este pretul de pornire!

V-ati intrebat vreodata cat castiga producatorii de masini de lux la fiecare automobil vandut? Si care dintre aceste companii castiga mai mult? Ei bine, in 2016, Porsche a vandut peste 238.000 de vehicule. Numarul acestora este imens, mai ales daca luam in calcul ca masinile Porsche sunt destul de scumpe. Iar lucrurile nu se opresc aici.

Aceste vanzari se traduc intr-un profit operational de 3,9 miliarde de euro, suma care, conform jurnalistilor de specialitate, inseamna o crestere cu 14% fata de 2015 si un profit net de aproape 16.000 de euro pentru fiecare masina vanduta, lucru care reprezinta o crestere de 9% fata de anul precedent. Cu alte cuvinte, pentru fiecare Porsche 911 vandut, profitul companiei se ridica la suma pe care un om obisnuit o cheltuie pentru achizitionarea unei masini noi de alta marca.

Alte companii, printre care si Daimler AG sau BMW, ambele aflate pe la aceleasi preturi de vanzare, nu au facut, in 2016, decat un profit net pe vehicul de aproximativ 4.600 de euro. Cu toate acestea, companiile despre care am vorbit pana acum nu se compara, in materie de sume castigate, cu producatorul despre care vom vorbi imediat.

Citeste continuarea articolului Cat castiga Porsche sau Ferrari la fiecare automobil vandut? Va spunem noi!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare