emisii

Lista stiri si informatii despre emisii pe Cars.ro

Stiri si informatii despre emisii

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre emisii publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre emisii, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: peugeot, peugeot 308 gt, peugeot 308 gti, productie, tesla, fiat, chrysler, norme, uniunea europeana, audi, audi sq5, motorizare, cifre performanta, mild-hybrid, consum

Peugeot renunta la productia lui 308 GT si 308 GTI in acest an

Oficialii Peugeot au transmis in aceasta saptamana o veste care i-ar putea intrista pe multi dintre iubitorii masinilor sport, fiind vorba despre o avertizare cu privire la faptul ca masinile sport traditionale precum 308 GTI vor disparea de pe piata in perioada urmatoare. Motivul este unul cat se poate de simplu, acestea neputand sa indeplineasca noile reglementari pentru emisii. In aceste conditii, producatorul anunta deja ca mai multe versiuni ale lui 308 vor urma sa fie eliminate din gama pana la sfarsitul acestui an. Din pacate, nu este exclus ca in urmatoarele luni sa mai auzim astfel de vesti si din partea altor constructori.

Primul model care va fi eliminat din gama este reprezentat de versiunea 308 GT, echipata cu o unitate de motorizare pe benzina PureTech cu capacitate de 1.6 litri, capabila sa dezvolte 225 de cai putere. Productia acestui model va inceta in aceasta vara, la sfarsitul lunii iunie. De asemenea, oficialii Peugeot ne mai informeaza si ca productia lui Peugeot 308 GTI se va incheia la sfarsitul acestui an calendaristic. In aceste conditii, asa cum spuneam, probabil vor fi multi pasionati auto care vor primi aceste vesti cu un sentiment nemarginit de tristete!

Decizia pe care au luat-o cei de la Peugeot nu este una simpla deloc, avand insa la baza noile reglementari in domeniu. Mai exact, vorbim despre regulamentul pentru emisii al Uniunii Europene, care prevede faptul ca incepand cu anul 2021, producatorii auto trebuie sa aiba emisii medii de cel mult 95 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, aceste emisii medii fiind masurate la nivel de flota. In cazul in care aceasta regula nu va fi respectata, amenzile vor fi uriase, fiecare gram de CO2 peste limita admisa urmand sa aduca cu sine o amenda de 300 - 400 de milioane de euro. Spre exemplu, versiunea 308 GT despre care vorbeam mai devreme are un grad de emisii de 133 de grame/kilometru, in timp ce versiunea 308 GTI are un grad de emisii si mai mare, de 148 grame/kilometru.

Citeste continuarea articolului Peugeot renunta la productia lui 308 GT si 308 GTI in acest an

Fiat Chrysler va plati companiei Tesla sute de milioane de euro! Motivul este surprinzator!

Producatorul italo-american Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) a batut palma si va plati celor de la Tesla Inc sute de milioane de euro pentru ca vehiculele Tesla sa faca parte din gama lor de produse. De ce? Pentru ca, astfel, vor evita amenzile pe care le-ar putea primi pentru nerespectarea legilor anti-poluare europene.

Acest pas va permite FCA sa modifice graficele la capitolul poluare, media ajungand, cu ajutorul masinilor Tesla, la granitele permise de legislatia in vigoare. E foarte adevarat ca nu stim despre ce suma e vorba si nu avem inca vreo declaratie oficiala, legat de asta, din partea celor doua parti.

Ceea ce stim, insa, este ca Tesla a castigat peste 1 miliard de dolari in Statele Unite, in ultimii trei ani, oferindu-si masinile pentru astfel de situatii, mai exact creditele obtinute de vehiculele produse.

Citeste continuarea articolului Fiat Chrysler va plati companiei Tesla sute de milioane de euro! Motivul este surprinzator!

Constructorii auto au sanse mici de a atinge obiectivele de emisii impuse de UE pentru anul 2021

Conform noilor reglementari in domeniu, constructorii din lumea auto au obligatia sa scada emisiile medii de dioxid de carbon la nivelul flotei de modele pana la pragul de 85 de grame pe kilometru, termenul limita pentru aceasta cerinta fiind anul 2021.

Noile norme au fost stabilite de oficialii Uniunii Europene, in ciuda faptului ca mai multi producatori auto si-au exprimat nemultumirile cu privire la aceste cerinte mult prea drastice. Ei bine, mai este destul pana in anul 2021, insa aceasta cerinta pare din ce in ce mai greu de indeplinit la aceasta ora.

Pana la acest moment, pe piata auto internationala exista doar doi producatori auto care nu mai au niciun fel de problema din punct de vedere al acestei cerinte. Cele doua branduri sunt Tesla si Smart. Sa vorbim despre cei de la Tesla in aceasta discutie nu are cum sa fie o surpriza pentru nimeni, americanii avand o flota formata exclusiv numai din modele electrice. In continuare, Smart are marele avantaj de a avea in gama doar modele de oras, o buna parte dintre vanzari fiind asigurata chiar de segmentul versiunilor electrice.

Citeste continuarea articolului Constructorii auto au sanse mici de a atinge obiectivele de emisii impuse de UE pentru anul 2021

Audi reintroduce in gama SUV-ul de performanta SQ5

Audi a publicat primele fotografii si informatii cu privire la noul SQ5 TDI, SUV de performanta care a trecut prin niste modificari importante in ultima perioada. Si asta pentru ca in urma cu aproape un an, in primavara anului trecut, producatorul german a anuntat ca va intrerupe productia lui SQ5 pentru ca acesta nu mai era actualizat din punct de vedere al noilor teste de emisii WLTP. La aproape un an distanta, cei de la Audi anunta ca au efectuat toate modificarile necesare, SQ5 fiind pregatit sa revina in forta pe piata. Haideti sa vedem ce modificari au facut cei de la Audi pentru acest SQ5!

Cel mai important este sa spunem de la bun inceput ca noul SQ5 vine echipat cu o unitate de motorizare V6 diesel, cu o capacitate de 3.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 347 de cai putere si un cuplu maxim de 700 Nm. De asemenea, oficialii producatorului mai transmit ca SUV-ul de performanta este echipat acum si cu un compresor electric, tehnologie utilizata “pentru a elimina fenomentul de turbo lag”. Transmisia este facuta prin intermediul unei cutii automate de viteze cu opt rapoarte. De asemenea, bolidul beneficiaza de aportul unui sistem de tractiune integrala quattro.

Constructorul german nu este deloc zgarcit atunci cand vine vorba de detalii si ne pune la dispozitie si cifrele de performanta de care este capabil noul SUV de performanta SQ5. Asadar, vorbim in primul rand despre o viteza maxima care este limitata la 250 km/h. Apoi, trebuie sa mai spunem ca acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi realizata in nu mai putin de 5.1 secunde, ceea ce nu este deloc rau pentru un astfel de model.

Citeste continuarea articolului Audi reintroduce in gama SUV-ul de performanta SQ5

Conducatorii auto din Bucuresti care traverseaza capitala vor plati in medie 3 euro pe zi, iar tariful difera in functie de norma de poluare a masinii, fiind sanctionate inclusiv cele Euro.

Noua taxa se va aplica si soferilor care nu au masina inmatriculata in Bucuresti, dar tranziteaza zilnic capitala. Acesti soferi vor urma sa plateasca o “taxa de congestie” deoarece contribuie la poluarea atmosferei si ingreunarea traficului, suma care va ajunge catre un Fond pentru Aer Curat.

Taxa nu va fi una inutila, iar din fondul total vor fi proiecte pentru dezvoltarea infrastructurii electrice sau de gaz natural comprimat in Bucuresti sau chiar de acordarea unor vouchere pentru casarea masinilor vechi.

Citeste continuarea articolului Soferii bucuresteni vor plati o noua taxa! Si cei ce vor tranzita capitala sunt luati in vizor!

Anul 2018 a adus ceva mai multa liniste pentru cei de la Volkswagen, constructorul german reusind in cele din urma sa isi inchida aproape toate socotelile in legatura cu scandalul Dieselgate. Chiar daca amenzile platite au fost imense, germanii au reusit in cele din urma sa iasa la suprafata.

De asemenea, cifrele de vanzare inregistrate ne-au aratat faptul ca popularitatea constructorului nu a scazut deloc, ba chiar din contra. Asadar, putem spune in linii mari ca cei de la Volkswagen au terminat cu tot ceea ce a tinut de scandalul Dieselgate, fiind pregatiti sa mearga mai departe.

Ei bine, daca pentru Volkswagen pare ca totul s-a terminat, se pare ca nu acelasi lucru se poate spune si despre Bosch. Producatorul german Bosch risca acum sa primeasca o amenda usturatoare pentru ca a furnizat softul cu care Volkswagen a reusit sa pacaleasca testele de emisii.

Citeste continuarea articolului Bosch risca o amenda in Germania pentru furnizarea soft-ului prin care au fost trucate emisiile in scandalul Dieselgate

Uniunea Europeana acorda o atentie tot mai mare problemei legate de emisiile de CO2 si a fixat anumite tinte pentru anul 2020. Desigur, termenul nu este unul foarte indepartat, iar unii producatori auto se confrunta cu anumite probleme in acest sens. Mai exact, acestia reclama faptul ca tintele nu sunt deloc usor de atins intr-un interval atat de scurt.

Spre exemplu, Grupurile Volkswagen, Fiat-Chrysler si Peugeot-Citroen sunt cele mai expuse din acest punct de vedere. Iar asta inseamna ca toate aceste grupuri pot primi niste amenzi uriase in cazul in care nu reusesc sa se incadreze sub limita tintelor fixate!

Asa cum stim deja cu totii, oficialii Uniunii Europene au votat ca tinta de emisii de CO2 pentru anul 2020 sa fie de maximum 95 de grame pe kilometru. Aceasta tinta se va masura la nivel de gama, ceea ce usureaza intr-un fel munca producatorilor auto.

Citeste continuarea articolului Multi producatori auto risca amenzi uriase daca nu respecta tintele de emisii din 2020

Scandalul Dieselgate pare ca nu se mai termina nici pentru Volkswagen, nici pentru actionarii sai cei mai importanti. Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare actionar al grupului german, iar problemele in cazul lor par sa devina din ce in ce mai serioase.

Si asta din cauza ca actionarii Porsche SE s-au declarat intrigati de faptul ca nu au fost informati inainte de izbucnirea scandalului Dieselgate de problemele care exista. In aceste conditii, actionarii Porsche SE au decis in cele din urma sa dea in judecata compania, cerand daune banesti in acest sens. Iar instanta a luat o decizie care mai mult ca sigur va provoca probleme in interiorul Porsche.

Asa cum va spuneam si in randurile anterioare, actionarii Porsche SE au fost deranjati in primul rand de faptul ca nu au fost instiintati de ceea ce avea sa se intample in perioada urmatoare in legatura cu scandalul Dieselgate.

Citeste continuarea articolului Porsche trebuie sa plateasca actionarilor pagube uriase dupa scandalul Dieselgate

Desi parea ca s-a terminat, scandalul Dieselgate loveste din nou in plin piata auto germana. Procurorii germani au luat hotararea de a aplica o amenda uriasa celor de la Audi, in valoare de nu mai putin de 800 de milioane de euro. Constructorului german i se reproseaza bineinteles, incalcarea normelor de poluare ale motoarelor diesel din gama sa. Reprezentantii producatorului german au luat decizia de a isi recunoaste vina in acest sens, alegand sa nu conteste in niciun fel decizia autoritatilor germane. Astfel, este de asteptat ca acestia sa plateasca amenda in perioada urmatoare.

La mijlocul lunii iunie, Rupert Stadler, CEO-ul celor de la Audi, a fost arestat de autoritatile germane. Procurorii au recurs la aceasta procedura la acea vreme din cauza faptului ca se temeau ca Stadler ar fi urmat sa ascunda o serie de dovezi in legatura cu scandalul Dieselgate.

Rupert Stadler se afla deja intr-o ancheta in care era acuzat de frauda si publicitate falsa in scandalul Dieselgate. La o zi dupa arestarea sa, Grupul Volkswagen l-a suspendat pe Stadler din functie, in locui lui fiind numit interimar Bram Schot. La acea vreme, termenii despartirii nu au fost clari, reprezentantii producatorului german hotarand sa astepte finalizarea anchetei. Chiar si asa, se vorbea despre niste compensatii banesti pe care le-ar fi solicitat Stadler, insa nu este nimic clar in mod oficial.

Citeste continuarea articolului Audi a primit o amenda de 800 de milioane de euro in scandalul emisiilor

Reducerea emisiilor de dioxid de carbon reprezinta o tema importanta la Bruxelles, Parlamentul European abordand-o extrem de serios in ultima vreme. Dupa toate scandalurile care au cuprins lumea auto in ultimii ani, oficialii europeni au hotarat sa ia anumite decizii clare in aceasta privinta.

Incalzirea globala si toti ceilalti factori de ordin climatic ne dau de inteles ca a sosit momentul zero pentru a face ceva inainte de a fi mult prea tarziu. Semnele poluarii pot fi vazute la orice pas, in orice tara din lume, insa poate ca inca mai putem face ceva!

Parlamentul European a adoptat in urma cu o saptamana o lege prin care este prevazuta reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Mai intai, reducerea emisiilor ar trebui sa fie de pana la 25% pana in anul 2025, reducerea finala ajungand pana la 40% pana in anul 2030.

Citeste continuarea articolului Germania propune Uniunii Europene un compromis in privinta reducerii emisiilor

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Noile tinte de emisii sunt deja cunoscute de toti producatorii, acestia avand inca ceva timp la dispozitie pana in 2020 pentru a le si atinge. In caz contrar, constructorii auto se vor confrunta cu niste amenzi extrem de mari date de oficialii Uniunii Europene, care se pare ca vor putea ajunge pana la 14 miliarde de euro.

Studiul a fost realizat de specialistii de la IHS Markit, scopul lui fiind acela de a ii face pe producatori sa constientizeze care sunt riscurile pe care si le asuma in cazul in care nu vor reusi sa atinga normele stabilite de Comisia Europeana in legatura cu emisiile.

Asa cum stiti deja, scandalul Dieselgate a facut ca oficialii europeni sa adopte unele masuri care sa reglementeze emisiile de acum incolo. Comisia Europeana a adoptat un regulament prin care vor putea amenda producatorii cu pana la 30.000 de euro pe autovehicul, in cazul in care vor fi depistate incalcari ale normelor impuse.

Citeste continuarea articolului Nerespectarea noilor norme de poluare poate duce la amenzi uriase pentru producatori

Testele de emisii nu mai sunt ce au fost inainte, se pare. Daca inainte constructorii auto se gandeau macar la faptul ca trucarea unui test de emisii inseamna sa-ti pacalesti clientii, in momentul de fata se pare ca industria automobilelor este brazdata de fel de fel de trucaje ale testelor de emisii. Motivul? Cine credeti ca ar rata vanzarile unui model abia construit doar pentru ca nu dau testele de emisii? Pana la urma este vorba doar despre bani si sunt foarte putini producatori de automobile care se mai gandesc si la clienti atunci cand incearca sa construiasca o masina si sa o scoata la vanzare.

De data aceasta, alt constructor auto a fost prins cu mata in sac atunci cand a venit vorba de trucarea testelor de emisii. Si pe langa acesta, se pare ca alti doi s-au alaturat dupa ce au fost descoperiti.

Cele trei nume pe care ti le voi prezenta acum sunt nume care pareau absolut inofensive la inceput si despre care nici macar nu ai gandi ca ar putea sa faca un asemenea lucru: Mazda, Nissan si Suzuki au fost prinsi falsificand testele de emisii.

Citeste continuarea articolului Trucarea softurilor de emisii: boala grea pentru alte trei marci importante!

In Statele Unite, poluarea da batai de cap. La fel ca in celelalte tari, doar ca acolo mai exista si Donald Trump care da batai de cap. Totusi, Donald Trump anunta o oarecare relaxare a normelor de poluare din Statele Unite ale Americii.

In SUA exista un regulament la ora actuala care a fost, insa, actualizat, ultima oara, in anul 2012. Acesta prevede o reducere treptata a consumului pentru automobile, pana in anul 2025. Asta inseamna ca in anul 2012, un automobil trebuia sa aiba un consum mediu oficial de 4.32 de litri la suta de kilometri.

Trump vine in 2018 cu o propunere care modifica regulamentul din 2012, astfel ca acesta isi doreste ca reducerea consumului sa atinga plafonul anului 2020: 5.38 de litri la suta de kilometri. Si Agentia de Protectie a Mediului din Statele Unite ale Americii spune ca relaxarea normelor de poluare va imbunatati siguranta auto.

Citeste continuarea articolului Donald Trump vrea o relaxare a normelor de poluare pentru SUA! De ce ia aceasta decizie?

Batalia emisiilor in industria auto se poarta la rang inalt. Testele WLTP sunt ca niste calai cu sabii lungi si ascutite care s-au pus pe taiat capetele constructorilor auto care se prezinta cu automobile ce au emisii care depasesc normele de poluare.

Am vazut de-a lungul acestui an ca au existat o multime de constructori care au fost trimisi acasa cu coada intre picioare pentru ca testele WLTP nu au iesit asa cum trebuie. Nume mari din industria auto au fost nevoite sa trimita modele inapoi in fabrica, sa le refaca si sa le aduca inapoi la teste.

Alte nume din industrie au fost amenintate sa isi reconstruiasca masinile tinand cont de normele de poluare altfel nu ar mai fi primit licenta pentru modelul respectiv. Insa ce se ascunde in spatele unor astfel de practici?

Citeste continuarea articolului Constructorii auto pacalesc pana si testele WLTP! Care este motivul depistat de UE?

Motoarele diesel fac valva in continuare. Daca nu mai exista atat de multe articole in presa nu inseamna ca lupta pentru a le scoate din functiune s-a incheiat. Daca foarte multe tari le-au taiat de pe lista de parca pana acum pur si simplu nu ar fi existat aceste tipuri de propulsoare, mai sunt inca o multime care sunt asteptate sa faca acelasi lucru.

Poate ca in 2018 este prematur sa discutam despre o disparitie totala, curand, a motorului diesel, insa din cate ne aducem aminte, termenul este 2025: acesta este anul termen limita care traseaza o linie clara intre trecut si viitor. Si ma refer acum, desigur, la trecutul si viitorul industriei auto caci chiar daca unii dintre proprietarii de automobile nici nu se gandesc sa renunte la mult iubitul diesel, ce au sa faca atunci cand aceasta optiune nu va mai exista in gama de motorizari a constructorilor?

Iata ca pe lista celor care isi doresc sa interzica motorul diesel se afla si Stuttgart-ul. Stuttgart-ul vrea sa taie de pe lista diesel-ul incepand cu luna ianuarie a anului 2019. Asa ca nu prea mai au mult timp pana atunci cei care inca mai visau la plimbari in masinile lor diesel.

Citeste continuarea articolului Stuttgart elimina diesel-ul din ianuarie 2019! Ce versiuni de motoare sunt interzise?

Luna iulie a venit cu o serie de noutati pentru gama MINI, asa ca vrem sa va povestim astazi despre aceste surprize. Defapt nu ii putem spune chiar o surpriza acestui upgrade, in conditiile in care am fost obisnuiti deja in ultimii ani ca in mijlocul verii sa primim vesti in acest sens. Si este de laudat faptul ca producatorul este preocupat sa imbunatateasca modelele din gama pentru a livra clientilor un produs cat mai bun. In fine, sa nu mai pierdem vremea si sa trecem la noutatile pe care le avem de prezentat!

In primul rand, se pare ca toate modelele echipate cu un sistem de motorizare pe benzina, vor beneficia incepand de acum si de un filtru de particule. Ceea ce inseamna ca unitatile de motorizare din gama Mini vor respecta noile norme de poluare Euro 6d – TEMP. Noile norme in acest sens vor fi aplicate incepand cu toamna acestui an, din luna septembrie mai exact. Este vorba despre niste norme care reglementeaza si nivelul de emisii masurat in trafic.

Mergem mai departe si avem o surpriza pentru cei care au pus ochii pe modelele Mini Coutryman sau Clubman. Ambele modele vor putea fi echipate incepand cu aceasta vara cu transmisie automata cu sapte trepte si cu dublu ambreiaj.

Citeste continuarea articolului Gama MINI primeste un upgrade care ne aduce o serie de imbunatatiri

Cu totii stim sau am auzit cateva informatii despre celebrul scandal Dieselgate din anul 2015 in care Volkswagen a incercat pacalirea testelor privind emisiile poluante. Pe langa acel aspect, dar si in contextul international in care reducerea emisiilor poluante reprezinta factorul primordial pe lista tintelor de atins in urmatorii ani, reprezentantii comisiilor UE pun si mai multa presiune pe marii producatori europeni de autovehicule si nu numai.

Asadar, in urma rezultatelor testelor pentru stabilirea emisiilor poluante efectuate de Organizatia Independenta non-profit International Council on Clean Transportation (ICCT), reiese ca peste 91% din autovehiculele ce sunt dotate cu propulsoare diesel cu standardul de poluare Euro 6 nu respecta limitele maxime admise ale emisiilor poluante pe timpul rulajului in conditii normale.

Extrem de ingrijorator fiind, concluziile rezultate la Berlin in urma analizei celor 5000 de unitati de catre Organizatia Independenta non-profit International Council on Clean Transportation, sunt perfect adevarate. Acest fapt nu este lasat sa se imprime peste intreaga Europa, fiind combatut partial de constructorii europeni de autovehicule.

Citeste continuarea articolului Euro 6d nu a fost testat: asa se apara constructorii europeni de automobile in fata testelor WLTP!

Scandalul Dieselgate a alertat autoritatile de peste hotare atat de mult incat fiecare marca producatoare de masini este supusa unor teste riguroase, teste care nu lasa la intamplare nici cea mai mica eroare. Lucru care ar fi trebui sa fie facut cu mult inaintea unui scandal de asemenea amploare.

Daca la inceput vorbeam despre trucarea emisiilor in familia nemtilor de la Volkswagen, problema s-a extins si la alte companii producatoare de automobile, manifestandu-se ca un fel de boala automobilistica ce se ia… iar efectul nu are nicio latura buna, din pacate.

De data aceasta, alti nemti intra in vizorul autoritatii pentru transporturi KBA din Germania: Mercedes-Benz. S-ar fi gandit cineva ca acesti mielusei care ofera cele mai luxoase automobile s-ar fi pretat la un asemenea procedeu? De ce nu? Mai are cineva incredere in faptul ca lucrurile se fac serios si corect? Sa nu fim naivi.

Citeste continuarea articolului Nu unul, ci 5 softuri de trucare a emisiilor folosesc cei de la Mercedes-Benz! Care este raspunsul producatorului?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare