emisii

Lista stiri si informatii despre emisii pe Cars.ro

Stiri si informatii despre emisii

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre emisii publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre emisii, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: dieselgate, audi, software, uniunea europeana, amenzi, volkswagen, fiat, chrysler, opel, opel adam, opel corsa, recall, nokian, anvelope, ford

Noi detalii in scandalul Dieselgate: Audi a folosit patru dispozitive pentru trucarea emisiilor

Scandalul Dieselgate a tinut capul de afis in lumea auto pentru cativa ani buni, informatiile despre producatorii cu probleme inundand spatiul public. Din fericire pentru lumea auto, la ora actuala putem spune ca scandalul Dieselgate a luat sfarsit in cea mai mare parte a lui, producatorii auto putand sa isi continue activitatea.

Volkswagen a fost cel mai afectat constructor de amenzile date in acest scandal, insa producatorul german a demonstrat ca este capabil sa treaca peste toate problemele si sa continue cu si mai multa forta. Totodata, clientii au aratat ca au incredere ridicata in continuare intr-un producator precum Volkswagen, chiar daca imaginea acestuia a fost puternic afectata de proportiile acestui scandal.

Ei bine, chiar daca scandalul Dieselgate nu se mai afla la acest moment in prim plan, informatii cu privire la neregulile facute atunci de unii producatori inca mai ies la iveala. Spre exemplu, aflam acum ca cei de la Audi au utilizat nu mai putin de patru versiuni distincte de dispozitive pentru trucarea emisiilor. Aceste dispozitive au fost utilizate pentru unitatile de motorizare diesel V6, cu capacitate de 3.0 litri. Conform informatiilor pe care le prezinta acum presa germana, dispozitivele au echipat modelele Audi pana la inceputul anului 2018!

Citeste continuarea articolului Noi detalii in scandalul Dieselgate: Audi a folosit patru dispozitive pentru trucarea emisiilor

Volkswagen si Fiat - Chrysler risca amenzi uriase pentru nerespectarea tintelor de emisii

Problema emisiilor de dioxid de carbon a fost intens dezbatuta la cel mai inalt nivel in ultimii ani, drept pentru care acum suntem in situatia de a vorbi despre niste norme de emisii pe care Uniunea Europeana le-a stabilit pentru anul 2020.

Astfel, toti producatorii de pe piata auto trebuie sa aiba o medie a emisiilor de CO2 de 95 de grame per kilometru, media fiind calculata la nivelul intregii game de modele. Asa cum probabil ca va amintiti, producatorii au acuzat in mai multe randuri ca aceasta tinta de emisii a fost decisa in pripa, fiind aproape imposibil sa fie respectata intr-un timp atat de scurt!

Analistii specializati in aceasta problema au realizat mai multe studii in ultima perioada cu privire la stadiul in care se afla constructorii auto in drumul lor spre atingerea acestei tinte de emisii, iar rezultatele nu au fost deloc dintre cele mai incurajatoare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen si Fiat - Chrysler risca amenzi uriase pentru nerespectarea tintelor de emisii

Germania solicita celor de la Opel un recall pentru modelele Corsa si Adam

Opel se confrunta la ora actuala cu probleme serioase chiar in Germania, acolo unde autoritatile au descoperit niste probleme la doua dintre modelele din portofoliul producatorului. Mai exact, este vorba despre modelele Adam si Corsa, despre care se spune ca ar fi depasit limita admisa de legislatie in cazul emisiilor de oxizi de azot.

Asadar, facem ce facem si revenim la aceleasi probleme legate de emisiile poluante! Important este ca autoritatile germane au descoperit in timp util aceasta problema, luand decizia de a lua masuri imediate. Din pacate, aceste masuri nu ii fac fericiti nici pe cei de la Audi si nici pe clientii acestora!

Spunem asta deoarece autoritatile germane i-au obligat pe cei de la Audi sa recheme in service anumite exemplare ale modelelor Adam si Corsa. Conform presei germane, anumite exemplare ale celor doua modele din portofoliul Audi au inregistrat in conditii reale de trafic emisii cu mult peste limita admisa de lege in cazul emisiilor cu oxizi de azot.

Citeste continuarea articolului Germania solicita celor de la Opel un recall pentru modelele Corsa si Adam

Anvelopele contribuie la reducerea emisiilor de CO2

Subiectul reducerii emisiilor de dioxid de carbon a fost intens dezbatut in ultimii ani, insa putini dintre noi stiu ca pana si anvelopele pe care le folosim pentru masinile noastre contribuie la acest grad ridicat de emisii de CO2 din atmosfera.

Insa, soferii au optiunea de alege niste anvelope cu o rezistenta redusa la rulare, care ajuta atat la reducerea consumului de carburant, cat si la reducerea emisiilor de dioxid de carbon. In acest context, Nokian Tyres este unul dintre producatorii de anvelope care face eforturi substantiale pentru a pune la dispozitia clientilor anvelope din ce in ce mai ecologice.

Spre exemplu, in comparatie cu anul 2013, rezistenta la rulare a anvelopelor a fost redusa in medie cu nu mai putin de 8 procente. Mai exact, rezistenta la rulare se refera la energia pierduta atunci cand anvelopele se misca in timpul condusului. Ca sa intelegem mai bine, cu cat este mai mica rezistenta la rulare, cu atat mai putina energie este pierduta si mai putin combustibil este consumat.

Citeste continuarea articolului Anvelopele contribuie la reducerea emisiilor de CO2

Scandalurile legate de emisii par sa nu mai ajunga niciodata la un final, producatorii auto avand rand pe rand probleme in diferite parti ale lumii din acest punct de vedere. Americanii de la Ford au anuntat recent ca sunt investigati de Departamentul de Justitie al Statelor Unite pentru ca ar fi subestimat impactul unor factori precum rezistenta pneurilor la stabilirea emisiilor si consumului de carburant. Asadar, autoritatile de peste Ocean au demarat deja o investigatie in acest sens, facand cercetari asupra modului in care cei de la Ford au calculat emisiile unor modele comercializate. Asadar, se pare ca vorbim despre o problema serioasa cu care se confrunta cei de la Ford la acest moment!

Contextul in care se vorbeste acum despre aceasta investigatie oficiala pornita de Departamentul de Justitie din Statele Unite este unul destul de interesant. Spunem asta deoarece in urma cu aproape doua luni, oficialii Ford vorbeau despre o investigatie interna cu privire la procedurile de teste de emisii. Insa, si mai interesant este ca totul a pornit la acea vreme de la niste avertismente pe care le-au dat chiar unii angajati ai producatorului american. Atunci, angajatii au vorbit chiar despre aceasta neglijare a unor factori care ar fi putut da peste cap stabilirea cifrelor de consum si emisii.

Printre factorii neglijati de care vorbeau angajatii celor de la Ford se numarau rezistenta pneurilor la inaintare sau coeficientul aerodinamic atunci cand o masina merge cu o viteza constanta pe un teren plat. Deocamdata nu stim care au fost rezultatele investigatiei interne pornite chiar de cei de la Ford, producatorul american neanuntand niciun fel de detalii in acest sens. Insa, se pare ca lucrurile au mers mai departe, Departamentul de Justitie din Statele Unite demarand o investigatie. Totusi, se pare ca totul a pornit de la faptul ca producatorul a informat Agentia pentru Protectia Mediului din Statele Unite de descoperirea acestor probleme de ordin intern.

Citeste continuarea articolului Ford este investigata in SUA pentru metoda prin care a calculat emisiile

Departamentul de Justitie al Statelor Unite a deschis o investigatie penala impotriva Ford Motor, legata de procesul de certificare a emisiilor automobilelor. Anuntul a fost facut chiar de catre companie, care a declarat ca va colabora cu autoritatile in acest caz. In schimb, reprezentantii Departamentului de Justitie au refuzat sa comenteze informatiile.

Ford risca penalizari semnificative, agentile de reglementare adoptand o politica ferma in privinta emisiilor vehiculelor.

In februarie, Ford a dezvaluit agentiilor de mediu o problema legata de emisii si a angajat firma de avocatura Sidley Austin si experti pentru a investiga sistemul de economisire a carburantului si procedurile de testare.

Citeste continuarea articolului Grupul Ford, cercetat penal in SUA intr-un nou scandal al emisiilor

Oficialii Peugeot au transmis in aceasta saptamana o veste care i-ar putea intrista pe multi dintre iubitorii masinilor sport, fiind vorba despre o avertizare cu privire la faptul ca masinile sport traditionale precum 308 GTI vor disparea de pe piata in perioada urmatoare. Motivul este unul cat se poate de simplu, acestea neputand sa indeplineasca noile reglementari pentru emisii. In aceste conditii, producatorul anunta deja ca mai multe versiuni ale lui 308 vor urma sa fie eliminate din gama pana la sfarsitul acestui an. Din pacate, nu este exclus ca in urmatoarele luni sa mai auzim astfel de vesti si din partea altor constructori.

Primul model care va fi eliminat din gama este reprezentat de versiunea 308 GT, echipata cu o unitate de motorizare pe benzina PureTech cu capacitate de 1.6 litri, capabila sa dezvolte 225 de cai putere. Productia acestui model va inceta in aceasta vara, la sfarsitul lunii iunie. De asemenea, oficialii Peugeot ne mai informeaza si ca productia lui Peugeot 308 GTI se va incheia la sfarsitul acestui an calendaristic. In aceste conditii, asa cum spuneam, probabil vor fi multi pasionati auto care vor primi aceste vesti cu un sentiment nemarginit de tristete!

Decizia pe care au luat-o cei de la Peugeot nu este una simpla deloc, avand insa la baza noile reglementari in domeniu. Mai exact, vorbim despre regulamentul pentru emisii al Uniunii Europene, care prevede faptul ca incepand cu anul 2021, producatorii auto trebuie sa aiba emisii medii de cel mult 95 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, aceste emisii medii fiind masurate la nivel de flota. In cazul in care aceasta regula nu va fi respectata, amenzile vor fi uriase, fiecare gram de CO2 peste limita admisa urmand sa aduca cu sine o amenda de 300 - 400 de milioane de euro. Spre exemplu, versiunea 308 GT despre care vorbeam mai devreme are un grad de emisii de 133 de grame/kilometru, in timp ce versiunea 308 GTI are un grad de emisii si mai mare, de 148 grame/kilometru.

Citeste continuarea articolului Peugeot renunta la productia lui 308 GT si 308 GTI in acest an

Producatorul italo-american Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) a batut palma si va plati celor de la Tesla Inc sute de milioane de euro pentru ca vehiculele Tesla sa faca parte din gama lor de produse. De ce? Pentru ca, astfel, vor evita amenzile pe care le-ar putea primi pentru nerespectarea legilor anti-poluare europene.

Acest pas va permite FCA sa modifice graficele la capitolul poluare, media ajungand, cu ajutorul masinilor Tesla, la granitele permise de legislatia in vigoare. E foarte adevarat ca nu stim despre ce suma e vorba si nu avem inca vreo declaratie oficiala, legat de asta, din partea celor doua parti.

Ceea ce stim, insa, este ca Tesla a castigat peste 1 miliard de dolari in Statele Unite, in ultimii trei ani, oferindu-si masinile pentru astfel de situatii, mai exact creditele obtinute de vehiculele produse.

Citeste continuarea articolului Fiat Chrysler va plati companiei Tesla sute de milioane de euro! Motivul este surprinzator!

Conform noilor reglementari in domeniu, constructorii din lumea auto au obligatia sa scada emisiile medii de dioxid de carbon la nivelul flotei de modele pana la pragul de 85 de grame pe kilometru, termenul limita pentru aceasta cerinta fiind anul 2021.

Noile norme au fost stabilite de oficialii Uniunii Europene, in ciuda faptului ca mai multi producatori auto si-au exprimat nemultumirile cu privire la aceste cerinte mult prea drastice. Ei bine, mai este destul pana in anul 2021, insa aceasta cerinta pare din ce in ce mai greu de indeplinit la aceasta ora.

Pana la acest moment, pe piata auto internationala exista doar doi producatori auto care nu mai au niciun fel de problema din punct de vedere al acestei cerinte. Cele doua branduri sunt Tesla si Smart. Sa vorbim despre cei de la Tesla in aceasta discutie nu are cum sa fie o surpriza pentru nimeni, americanii avand o flota formata exclusiv numai din modele electrice. In continuare, Smart are marele avantaj de a avea in gama doar modele de oras, o buna parte dintre vanzari fiind asigurata chiar de segmentul versiunilor electrice.

Citeste continuarea articolului Constructorii auto au sanse mici de a atinge obiectivele de emisii impuse de UE pentru anul 2021

Audi a publicat primele fotografii si informatii cu privire la noul SQ5 TDI, SUV de performanta care a trecut prin niste modificari importante in ultima perioada. Si asta pentru ca in urma cu aproape un an, in primavara anului trecut, producatorul german a anuntat ca va intrerupe productia lui SQ5 pentru ca acesta nu mai era actualizat din punct de vedere al noilor teste de emisii WLTP. La aproape un an distanta, cei de la Audi anunta ca au efectuat toate modificarile necesare, SQ5 fiind pregatit sa revina in forta pe piata. Haideti sa vedem ce modificari au facut cei de la Audi pentru acest SQ5!

Cel mai important este sa spunem de la bun inceput ca noul SQ5 vine echipat cu o unitate de motorizare V6 diesel, cu o capacitate de 3.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 347 de cai putere si un cuplu maxim de 700 Nm. De asemenea, oficialii producatorului mai transmit ca SUV-ul de performanta este echipat acum si cu un compresor electric, tehnologie utilizata “pentru a elimina fenomentul de turbo lag”. Transmisia este facuta prin intermediul unei cutii automate de viteze cu opt rapoarte. De asemenea, bolidul beneficiaza de aportul unui sistem de tractiune integrala quattro.

Constructorul german nu este deloc zgarcit atunci cand vine vorba de detalii si ne pune la dispozitie si cifrele de performanta de care este capabil noul SUV de performanta SQ5. Asadar, vorbim in primul rand despre o viteza maxima care este limitata la 250 km/h. Apoi, trebuie sa mai spunem ca acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi realizata in nu mai putin de 5.1 secunde, ceea ce nu este deloc rau pentru un astfel de model.

Citeste continuarea articolului Audi reintroduce in gama SUV-ul de performanta SQ5

Conducatorii auto din Bucuresti care traverseaza capitala vor plati in medie 3 euro pe zi, iar tariful difera in functie de norma de poluare a masinii, fiind sanctionate inclusiv cele Euro.

Noua taxa se va aplica si soferilor care nu au masina inmatriculata in Bucuresti, dar tranziteaza zilnic capitala. Acesti soferi vor urma sa plateasca o “taxa de congestie” deoarece contribuie la poluarea atmosferei si ingreunarea traficului, suma care va ajunge catre un Fond pentru Aer Curat.

Taxa nu va fi una inutila, iar din fondul total vor fi proiecte pentru dezvoltarea infrastructurii electrice sau de gaz natural comprimat in Bucuresti sau chiar de acordarea unor vouchere pentru casarea masinilor vechi.

Citeste continuarea articolului Soferii bucuresteni vor plati o noua taxa! Si cei ce vor tranzita capitala sunt luati in vizor!

Anul 2018 a adus ceva mai multa liniste pentru cei de la Volkswagen, constructorul german reusind in cele din urma sa isi inchida aproape toate socotelile in legatura cu scandalul Dieselgate. Chiar daca amenzile platite au fost imense, germanii au reusit in cele din urma sa iasa la suprafata.

De asemenea, cifrele de vanzare inregistrate ne-au aratat faptul ca popularitatea constructorului nu a scazut deloc, ba chiar din contra. Asadar, putem spune in linii mari ca cei de la Volkswagen au terminat cu tot ceea ce a tinut de scandalul Dieselgate, fiind pregatiti sa mearga mai departe.

Ei bine, daca pentru Volkswagen pare ca totul s-a terminat, se pare ca nu acelasi lucru se poate spune si despre Bosch. Producatorul german Bosch risca acum sa primeasca o amenda usturatoare pentru ca a furnizat softul cu care Volkswagen a reusit sa pacaleasca testele de emisii.

Citeste continuarea articolului Bosch risca o amenda in Germania pentru furnizarea soft-ului prin care au fost trucate emisiile in scandalul Dieselgate

Uniunea Europeana acorda o atentie tot mai mare problemei legate de emisiile de CO2 si a fixat anumite tinte pentru anul 2020. Desigur, termenul nu este unul foarte indepartat, iar unii producatori auto se confrunta cu anumite probleme in acest sens. Mai exact, acestia reclama faptul ca tintele nu sunt deloc usor de atins intr-un interval atat de scurt.

Spre exemplu, Grupurile Volkswagen, Fiat-Chrysler si Peugeot-Citroen sunt cele mai expuse din acest punct de vedere. Iar asta inseamna ca toate aceste grupuri pot primi niste amenzi uriase in cazul in care nu reusesc sa se incadreze sub limita tintelor fixate!

Asa cum stim deja cu totii, oficialii Uniunii Europene au votat ca tinta de emisii de CO2 pentru anul 2020 sa fie de maximum 95 de grame pe kilometru. Aceasta tinta se va masura la nivel de gama, ceea ce usureaza intr-un fel munca producatorilor auto.

Citeste continuarea articolului Multi producatori auto risca amenzi uriase daca nu respecta tintele de emisii din 2020

Scandalul Dieselgate pare ca nu se mai termina nici pentru Volkswagen, nici pentru actionarii sai cei mai importanti. Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare actionar al grupului german, iar problemele in cazul lor par sa devina din ce in ce mai serioase.

Si asta din cauza ca actionarii Porsche SE s-au declarat intrigati de faptul ca nu au fost informati inainte de izbucnirea scandalului Dieselgate de problemele care exista. In aceste conditii, actionarii Porsche SE au decis in cele din urma sa dea in judecata compania, cerand daune banesti in acest sens. Iar instanta a luat o decizie care mai mult ca sigur va provoca probleme in interiorul Porsche.

Asa cum va spuneam si in randurile anterioare, actionarii Porsche SE au fost deranjati in primul rand de faptul ca nu au fost instiintati de ceea ce avea sa se intample in perioada urmatoare in legatura cu scandalul Dieselgate.

Citeste continuarea articolului Porsche trebuie sa plateasca actionarilor pagube uriase dupa scandalul Dieselgate

Desi parea ca s-a terminat, scandalul Dieselgate loveste din nou in plin piata auto germana. Procurorii germani au luat hotararea de a aplica o amenda uriasa celor de la Audi, in valoare de nu mai putin de 800 de milioane de euro. Constructorului german i se reproseaza bineinteles, incalcarea normelor de poluare ale motoarelor diesel din gama sa. Reprezentantii producatorului german au luat decizia de a isi recunoaste vina in acest sens, alegand sa nu conteste in niciun fel decizia autoritatilor germane. Astfel, este de asteptat ca acestia sa plateasca amenda in perioada urmatoare.

La mijlocul lunii iunie, Rupert Stadler, CEO-ul celor de la Audi, a fost arestat de autoritatile germane. Procurorii au recurs la aceasta procedura la acea vreme din cauza faptului ca se temeau ca Stadler ar fi urmat sa ascunda o serie de dovezi in legatura cu scandalul Dieselgate.

Rupert Stadler se afla deja intr-o ancheta in care era acuzat de frauda si publicitate falsa in scandalul Dieselgate. La o zi dupa arestarea sa, Grupul Volkswagen l-a suspendat pe Stadler din functie, in locui lui fiind numit interimar Bram Schot. La acea vreme, termenii despartirii nu au fost clari, reprezentantii producatorului german hotarand sa astepte finalizarea anchetei. Chiar si asa, se vorbea despre niste compensatii banesti pe care le-ar fi solicitat Stadler, insa nu este nimic clar in mod oficial.

Citeste continuarea articolului Audi a primit o amenda de 800 de milioane de euro in scandalul emisiilor

Reducerea emisiilor de dioxid de carbon reprezinta o tema importanta la Bruxelles, Parlamentul European abordand-o extrem de serios in ultima vreme. Dupa toate scandalurile care au cuprins lumea auto in ultimii ani, oficialii europeni au hotarat sa ia anumite decizii clare in aceasta privinta.

Incalzirea globala si toti ceilalti factori de ordin climatic ne dau de inteles ca a sosit momentul zero pentru a face ceva inainte de a fi mult prea tarziu. Semnele poluarii pot fi vazute la orice pas, in orice tara din lume, insa poate ca inca mai putem face ceva!

Parlamentul European a adoptat in urma cu o saptamana o lege prin care este prevazuta reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Mai intai, reducerea emisiilor ar trebui sa fie de pana la 25% pana in anul 2025, reducerea finala ajungand pana la 40% pana in anul 2030.

Citeste continuarea articolului Germania propune Uniunii Europene un compromis in privinta reducerii emisiilor

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Noile tinte de emisii sunt deja cunoscute de toti producatorii, acestia avand inca ceva timp la dispozitie pana in 2020 pentru a le si atinge. In caz contrar, constructorii auto se vor confrunta cu niste amenzi extrem de mari date de oficialii Uniunii Europene, care se pare ca vor putea ajunge pana la 14 miliarde de euro.

Studiul a fost realizat de specialistii de la IHS Markit, scopul lui fiind acela de a ii face pe producatori sa constientizeze care sunt riscurile pe care si le asuma in cazul in care nu vor reusi sa atinga normele stabilite de Comisia Europeana in legatura cu emisiile.

Asa cum stiti deja, scandalul Dieselgate a facut ca oficialii europeni sa adopte unele masuri care sa reglementeze emisiile de acum incolo. Comisia Europeana a adoptat un regulament prin care vor putea amenda producatorii cu pana la 30.000 de euro pe autovehicul, in cazul in care vor fi depistate incalcari ale normelor impuse.

Citeste continuarea articolului Nerespectarea noilor norme de poluare poate duce la amenzi uriase pentru producatori

Testele de emisii nu mai sunt ce au fost inainte, se pare. Daca inainte constructorii auto se gandeau macar la faptul ca trucarea unui test de emisii inseamna sa-ti pacalesti clientii, in momentul de fata se pare ca industria automobilelor este brazdata de fel de fel de trucaje ale testelor de emisii. Motivul? Cine credeti ca ar rata vanzarile unui model abia construit doar pentru ca nu dau testele de emisii? Pana la urma este vorba doar despre bani si sunt foarte putini producatori de automobile care se mai gandesc si la clienti atunci cand incearca sa construiasca o masina si sa o scoata la vanzare.

De data aceasta, alt constructor auto a fost prins cu mata in sac atunci cand a venit vorba de trucarea testelor de emisii. Si pe langa acesta, se pare ca alti doi s-au alaturat dupa ce au fost descoperiti.

Cele trei nume pe care ti le voi prezenta acum sunt nume care pareau absolut inofensive la inceput si despre care nici macar nu ai gandi ca ar putea sa faca un asemenea lucru: Mazda, Nissan si Suzuki au fost prinsi falsificand testele de emisii.

Citeste continuarea articolului Trucarea softurilor de emisii: boala grea pentru alte trei marci importante!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare