dieselgate

Lista stiri si informatii despre dieselgate pe Cars.ro

Stiri si informatii despre dieselgate

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre dieselgate publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre dieselgate, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: audi, emisii, software, scandal, despagubiri, cehia, romania, uniunea europeana, diesel, ford, investigatie, sua, volkswagen, ceo, frauda

Noi detalii in scandalul Dieselgate: Audi a folosit patru dispozitive pentru trucarea emisiilor

Scandalul Dieselgate a tinut capul de afis in lumea auto pentru cativa ani buni, informatiile despre producatorii cu probleme inundand spatiul public. Din fericire pentru lumea auto, la ora actuala putem spune ca scandalul Dieselgate a luat sfarsit in cea mai mare parte a lui, producatorii auto putand sa isi continue activitatea.

Volkswagen a fost cel mai afectat constructor de amenzile date in acest scandal, insa producatorul german a demonstrat ca este capabil sa treaca peste toate problemele si sa continue cu si mai multa forta. Totodata, clientii au aratat ca au incredere ridicata in continuare intr-un producator precum Volkswagen, chiar daca imaginea acestuia a fost puternic afectata de proportiile acestui scandal.

Ei bine, chiar daca scandalul Dieselgate nu se mai afla la acest moment in prim plan, informatii cu privire la neregulile facute atunci de unii producatori inca mai ies la iveala. Spre exemplu, aflam acum ca cei de la Audi au utilizat nu mai putin de patru versiuni distincte de dispozitive pentru trucarea emisiilor. Aceste dispozitive au fost utilizate pentru unitatile de motorizare diesel V6, cu capacitate de 3.0 litri. Conform informatiilor pe care le prezinta acum presa germana, dispozitivele au echipat modelele Audi pana la inceputul anului 2018!

Citeste continuarea articolului Noi detalii in scandalul Dieselgate: Audi a folosit patru dispozitive pentru trucarea emisiilor

Volkswagen este obligata sa plateasca despagubiri de 20 de milioane de euro clientilor din Europa, afectati de Dieselgate

Decizie de ultima ora, fara precedent in Europa! In urma scandalului Dieselgate, care a afectat zeci de mii de autoturisme, Volkswagen a fost obligata sa plateasca despagubiri colosale si clientilor din spatiul european, asa cum s-a intamplat in Statele Unite.

Cehia este prima tara care a stabilit suma de 20 de milioane de euro ce vor ajunge la 2.435 de clienti. Instanta din Praga a oferit aceasta deciziei, insa nu este definitiva, iar Volkwagen are dreptul la apel. Oficialii constructorului auto au declarat deja ca vor ataca decizia in instanta.

Procesul a fost intentat de organizatia Safe Diesel in numele a 2.435 de cehi, posesori de automobile Skoda si Volkswagen, afectati de Dieselgate. Unul dintre avocatii organizatiei a declarat ca obtinerea despagubirilor clientilor europeni este o decizie fara precedent pe continentul nostru.

Citeste continuarea articolului Volkswagen este obligata sa plateasca despagubiri de 20 de milioane de euro clientilor din Europa, afectati de Dieselgate

Romania, pe lista neagra a Uniunii Europene, in urma scandalului Dieselgate, care a zguduit industria auto: „Este inadmisibil”

Situatie ingrijoratoare, semnalata de Federatia Europeana pentru Transport si Mediu. Trei din patru autoturisme Volkswagen diesel, poluante, din Uniunea Europeana, nu au fost chemate in service pentru reparatii, iar Romania se afla in fruntea listei negre pentru nerespectarea reglementarilor impuse de UE.

Este inacceptabil. Industria a avut patru ani la dispozitie de la scandalul diesel, dar nu si-a indeplinit angajamentele de a repara automobilele. Este timpul ca guvernele sa faca rechemari obligatorii in intreaga Uniune Europeana. Acest lucru nu necesita noi legi, ci doar vointa politica. (...) Nu trebuie sa existe cetateni de mana a doua in Europa. Fiecare european are dreptul egal la aer curat. Recenta "foaie de parcurs a UE privind vehiculele curate" arata ca guvernele si industria stiu exact ce trebuie facut, trebuie doar sa inceapa implementarea”, subliniaza inginerul de vehicule al Federatiei Europeane pentru Transport si Mediu, Florent Grelier, citat de Agerpres.

In Europa Centrala si de Est, doar 55% dintre automobilele Volkswagen cu probleme au fost retrase, comparativ cu 83% in Europa de Vest. In toata lumea, doar 10 milioane din cele 43 de vehicule extrem de poluante, identificate in urma scandalului Dieselgate, au fost retrase incepand cu anul 2015.

Citeste continuarea articolului Romania, pe lista neagra a Uniunii Europene, in urma scandalului Dieselgate, care a zguduit industria auto: „Este inadmisibil”

Ford este investigata in SUA pentru metoda prin care a calculat emisiile

Scandalurile legate de emisii par sa nu mai ajunga niciodata la un final, producatorii auto avand rand pe rand probleme in diferite parti ale lumii din acest punct de vedere. Americanii de la Ford au anuntat recent ca sunt investigati de Departamentul de Justitie al Statelor Unite pentru ca ar fi subestimat impactul unor factori precum rezistenta pneurilor la stabilirea emisiilor si consumului de carburant. Asadar, autoritatile de peste Ocean au demarat deja o investigatie in acest sens, facand cercetari asupra modului in care cei de la Ford au calculat emisiile unor modele comercializate. Asadar, se pare ca vorbim despre o problema serioasa cu care se confrunta cei de la Ford la acest moment!

Contextul in care se vorbeste acum despre aceasta investigatie oficiala pornita de Departamentul de Justitie din Statele Unite este unul destul de interesant. Spunem asta deoarece in urma cu aproape doua luni, oficialii Ford vorbeau despre o investigatie interna cu privire la procedurile de teste de emisii. Insa, si mai interesant este ca totul a pornit la acea vreme de la niste avertismente pe care le-au dat chiar unii angajati ai producatorului american. Atunci, angajatii au vorbit chiar despre aceasta neglijare a unor factori care ar fi putut da peste cap stabilirea cifrelor de consum si emisii.

Printre factorii neglijati de care vorbeau angajatii celor de la Ford se numarau rezistenta pneurilor la inaintare sau coeficientul aerodinamic atunci cand o masina merge cu o viteza constanta pe un teren plat. Deocamdata nu stim care au fost rezultatele investigatiei interne pornite chiar de cei de la Ford, producatorul american neanuntand niciun fel de detalii in acest sens. Insa, se pare ca lucrurile au mers mai departe, Departamentul de Justitie din Statele Unite demarand o investigatie. Totusi, se pare ca totul a pornit de la faptul ca producatorul a informat Agentia pentru Protectia Mediului din Statele Unite de descoperirea acestor probleme de ordin intern.

Citeste continuarea articolului Ford este investigata in SUA pentru metoda prin care a calculat emisiile

Fostul CEO al producatorului german Volkswagen, Martin Wintercorn, a fost pus oficial sub acuzarea de frauda de catre autoritatile germane pentru implicarea sa in scadalul Dieselgate. Nu este prima acuzatie de acest fel care i se aduce lui Wintercorn, acesta primind aceeasi acuzatie in 2018 si in Statele Unite.

Insa, in cazul in care nu va parasi Germania, Martin Wintercorn nu va putea fi inca arestat. Totusi, procurorii germani sustin ca Wintercorn risca la acest moment pana la nu mai putin de 10 de ani de inchisoare pentru frauda si pentru incalcarea mai multor legi in vigoare.

Scandalul Dieselgate a devenit usor usor de domeniul trecutului pentru cei de la Volkswagen, producatorul german dovedind intregii lumi ca a putut trece peste o problema de dimensiuni considerabile. In ciuda amenzilor uriase pe care le are de platit, Volkswagen da semne ca a trecut peste tot acest scandal si ca isi continua drumul spre viitor.

Citeste continuarea articolului Fostul CEO Volkswagen a fost acuzat oficial de frauda in scandalul Dieselgate

Declinul pe care il are segmentul diesel pe plan european este cunoscut de noi toti la acest moment. Desi masinile cu motorizare diesel erau la mare cautare in urma cu ceva ani, acestea au devenit la ora actuala de neacceptat pe unele piete.

Vrem sau nu sa recunoastem, scandalul Dieselgate a afectat perceptia oamenilor fata de aceste motorizari, drept pentru care cifrele de vanzare din acest segment au inregistrat scaderi considerabile. Mai mult decat atat, autoritatile locale au demarat tot felul de proiecte prin care incurajeaza soferii sa nu mai apeleze la masini cu astfel de motorizari, asa ca este putin probabil sa vedem o revenire in forta a acestui segment in urmatorii ani.

Ei bine, desi cifrele nu arata deloc asta, mai sunt unii producatori care inca mai cred ca segmentul diesel isi va reveni. Surprinzator sau nu, Volkswagen este unul dintre acesti producatori care inca mai cred ca masinile diesel nu si-au pierdut complet popularitatea.

Citeste continuarea articolului Volkswagen inca mai crede in viitorul masinilor diesel

Scandalul Dieselgate este departe de a se incheia, iar Volkswagen tine din nou capul de afis. Autoritatea Federala de Transport a inceput o noua ancheta impotriva producatorului de la Wolfsburg, fiind vizat motorul de 1.2 litri TDI.

Noul scandal ar putea sa se incheie cu rechemarea a peste 370.000 de masini in service, in cazul in care se va descoperi faptul ca gigantul german a trucat rezultatele testelor. Autoritatea de Transport din Germania a anuntat ca inceput o ancheta pentru a afla daca modelele diesel Polo 1.2, ale celor de la Volkswagen, au motoare care au fost echipate cu un sistem de trucare a emisiilor.

Procurorii germani sunt decisi sa puna sub acuzare mai multe persoane din functiile de conducere ale producatorului german cu totii fiind suspectat de frauda in acest caz. Bild am Sonntag, o publicatie cunoscuta din Germania, a anuntat in urma cu mai multa vreme ca motoarele de 1.2 TDI ale celor de la Volkswagen nu sunt vizate de scandalul Dieselgate, deoarece softurile de trucare a emisiilor nu au fost montate pe modele Polo.

Citeste continuarea articolului Un nou motor Volkswagen a fost pus pe lista neagra in scandalul Dieselgate! Cate masini ar putea fi rechemate in service

Scandalul Dieselgate este, fara doar si poate, unul dintre cele mai mari scandaluri din intreala lume, daca este sa ne uitam doar asupra ultimilor ani. Bineinteles, acum, aproape tot scandalul s-a incheiat, producatorii auto reusind sa treaca cu bine peste toate problemele pe care le-au avut din aceasta cauza. Daca este sa ne uitam la cei de la Volkswagen, producatorul cel mai afectat de tot acest scandal, vom observa ca intreaga criza s-a terminat.

Mai mult decat atat, cifrele de vanzare ale celor de la Volkswagen nici macar nu au prea avut de suferit in toata aceasta perioada. Insa, nu putem sa negam la acest moment ca nu exista urmari ale acestui scandal. Spre exemplu, putem vedea cu totii acum cum popuaritatea masinilor echipate cu motoare disel a scazut considerabil in ultima perioada. In tot acest timp, popularitatea de care se bucura masinile cu propulsie electrica si hibrida a crescut la cote ceva mai inalte.

Chiar daca cu totii credem acum ca scandalul Dieselgate este incheiat complet, iata ca mai sunt vesti care ies la iveala chiar si acum. Spre exemplu, furnizorul auto german IAV tocmai si-a recunoscut vinovatia si complicitatea in acest scandal.

Citeste continuarea articolului Un furnizor auto german si-a recunoscut complicitatea la scandalul Dieselgate si a primit o amenda uriasa

Scandalul Dieselgate a tinut capul de afis al presei internationale pentru o buna perioada de timp, cei de la Volkswagen fiind principalii acuzati. Lasand la o parte amenzile importante pe care le-a primit, Volkswagen a avut de suferit si la capitolul imagine. Atunci cand ai pe cap un asemenea scandal, este imposibil sa nu te gandesti ca ai putea sa si pierzi un numar important de clienti din intreaga lume, care cel mai probabil si-ar fi pierdut increderea in tine.

Insa, germanii ne-au aratat ca raman germani pana la capat, ramanand cel mai bine vandut producator pe plan european. Acum, germanii sustin ca scandalul Dieselgate este deja de domeniul trecutului, producatorul depasind aproape in totalitate scandalul inceput in urma cu trei ani.

Ultimii trei ani au adus pentru cei de la Volkswagen pagube uriase, care au ajuns sa insumeze pana la aceste moment peste 30 de miliarde de euro. Acum, conducerea constructorului se declara multumita de cum au evoluat lucrurile, spunand ca Volkswagen a trecut cu bine peste toata aceasta poveste delicata. Conducerea producatorului german sustine ca tranzitia la masinile electrice si eforturile de a curata masinile cu emisiile manipulate au favut ca tot acest scandal sa fie lasat in urma in cele din urma.

Citeste continuarea articolului Herbert Diess, CEO Volkswagen, spune ca scandalul Dieselgate este deja de domeniul trecutului

Scandalul Dieselgate pare ca nu se mai termina nici pentru Volkswagen, nici pentru actionarii sai cei mai importanti. Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare actionar al grupului german, iar problemele in cazul lor par sa devina din ce in ce mai serioase.

Si asta din cauza ca actionarii Porsche SE s-au declarat intrigati de faptul ca nu au fost informati inainte de izbucnirea scandalului Dieselgate de problemele care exista. In aceste conditii, actionarii Porsche SE au decis in cele din urma sa dea in judecata compania, cerand daune banesti in acest sens. Iar instanta a luat o decizie care mai mult ca sigur va provoca probleme in interiorul Porsche.

Asa cum va spuneam si in randurile anterioare, actionarii Porsche SE au fost deranjati in primul rand de faptul ca nu au fost instiintati de ceea ce avea sa se intample in perioada urmatoare in legatura cu scandalul Dieselgate.

Citeste continuarea articolului Porsche trebuie sa plateasca actionarilor pagube uriase dupa scandalul Dieselgate

Desi parea ca s-a terminat, scandalul Dieselgate loveste din nou in plin piata auto germana. Procurorii germani au luat hotararea de a aplica o amenda uriasa celor de la Audi, in valoare de nu mai putin de 800 de milioane de euro. Constructorului german i se reproseaza bineinteles, incalcarea normelor de poluare ale motoarelor diesel din gama sa. Reprezentantii producatorului german au luat decizia de a isi recunoaste vina in acest sens, alegand sa nu conteste in niciun fel decizia autoritatilor germane. Astfel, este de asteptat ca acestia sa plateasca amenda in perioada urmatoare.

La mijlocul lunii iunie, Rupert Stadler, CEO-ul celor de la Audi, a fost arestat de autoritatile germane. Procurorii au recurs la aceasta procedura la acea vreme din cauza faptului ca se temeau ca Stadler ar fi urmat sa ascunda o serie de dovezi in legatura cu scandalul Dieselgate.

Rupert Stadler se afla deja intr-o ancheta in care era acuzat de frauda si publicitate falsa in scandalul Dieselgate. La o zi dupa arestarea sa, Grupul Volkswagen l-a suspendat pe Stadler din functie, in locui lui fiind numit interimar Bram Schot. La acea vreme, termenii despartirii nu au fost clari, reprezentantii producatorului german hotarand sa astepte finalizarea anchetei. Chiar si asa, se vorbea despre niste compensatii banesti pe care le-ar fi solicitat Stadler, insa nu este nimic clar in mod oficial.

Citeste continuarea articolului Audi a primit o amenda de 800 de milioane de euro in scandalul emisiilor

Orice am vrea sa spunem, scandalul Dieselgate a fost daca nu cel mai, unul dintre cele mai mare scadaluri din lumea auto din toate timpurile. Lasand la o parte despagubirile imense pe care trebuie sa le plateasca cei de la Volkswagen, lumea auto este afectata la nivel general de o criza de imagine.

Bineinteles, cifrele de vanzari sunt in continuare la nivel inalt, insa nu avem cum sa nu recunoastem ca oamenii isi pun semne mari de intrebare cu privire la profesionalismul producatorilor auto. Si nici nu avem cum sa ii condamnam ca fac asta, avand in vedere dimensiunile scandalului care a tinut capul de afis in toate publicatiile de specialitate pentru o buna perioada de timp.

Lasand la o parte imaginea afectata a intregii lumi auto la nivel general, bineinteles, producatorii germani sunt cei care au fost loviti cel mai rau din acest punct de vedere. Reprezentantii Porsche sunt printre primii oficiali de rang inalt care au recunoscut in mod public ca scandalul Dieselgate a adus numeroase probleme de imagine constructorului pe care il reprezinta.

Citeste continuarea articolului Porsche recunoaste ca scandalul Dieselgate le-a adus prejudicii de imagine

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Daca intr-un articol anterior vorbeam despre natura si despre cate lucruri poate sa cauzeze vietii noastre tocmai pentru ca noi nu am stiut sa avem grija de ea, iata ca nici in industria auto lucrurile nu merg prea bine si se intampla catastrofe si la acest nivel.

Acum ceva timp va spuneam ca fostul sef Audi a fost inchis pentru trucarea emisiilor diesel. Acesta a fost arestat in Germania, in luna iunie. Rupert Stadler a facut zilele trecute un apel privind eliberarea, insa apelul i-a fost respins, asa ca Rupert Stadler va ramane in continuare dupa gratii.

Atunci cand a fost inchis, fostul sef Audi fusese identificat vinovat de frauda si publicitate falsa. Procurorii germani au decis ca este cazul sa-l aresteze pentru ca daca l-ar fi lasat in libertate acesta ar fi putut ascunde dovezi foarte importante legate de scandalul Dieselgate.

Citeste continuarea articolului Rupert Stadler, fostul sef Audi, ramane dupa gratii! Care este motivul?

Noile norme de poluare dau mari batai de cap celor de la Volkswagen, germanii spunand ca acestea sunt mult prea dure si mult prea greu de indeplinit intr-un timp atat de scurt. Va amintim ca noile norme de poluare WLTP vor fi introduse incepand cu data de 1 septembrie, producatorii fiind obligati sa faca toata modificarile necesare pana la acea data. Bineinteles, aceasta masura afecteaza intr-un fel sau altul fiecare constructor in parte. Insa, se pare ca cei de la Volkswagen au decis sa organizeze o conferinta de presa in care sa trateze deschis acest subiect.

Herbert Diess, CEO-ul constructorului german, a recunoscut in cadrul acestei conferinte de presa ca pentru Volkswagen va fi foarte greu sa reuseasca sa isi alinieze toate produsele la noile norme de poluare intr-un timp atat de scurt.

Diess spune ca din cauza plecarii masive a unor ingineri importanti din echipa Volkswagn in urma scandalului Dieselgate, nu mai exista expertiza necesara pentru dezvoltarea motoarelor. Iar asta duce la intreruperea activitatii de productie pentru mai multe zile. Diess mai spune ca vor exista eforturi masive in a doua jumatate a anului pentru a face lucrurile asa cum trebuie, insa este constient ca profitul va fi aspru afectat.

Citeste continuarea articolului Volkswagen crede ca noile norme de poluare sunt foarte greu de respectat

Scandalul Dieselgate parca nu se mai termina pentru cei de la Volkswagen. Lasand la o parte amenzile uriase pe care producatorul a fost obligat sa le plateasca, remediera problemelor inca nu s-a terminat nici pana astazi.

Spre exemplu, in Uniunea Europeana, cei de la Volkswagen au de rezolvat aceasta problema in cazul a nu mai putin de 8.5 milioane de masini. Pana in prezent, aproape 80% din numarul total de masini au fost reparate. Situatia sta insa mult mai prost pentru masinile din Romania, doar 36% dintre acestea intrand pe mana celor de la Volkswagen pentru a le fi remediate acele probleme.

In urma cu cateva zile, oficialii Uniune Europene au publicat un studiu cu referire la aceasta problema pe care o are producatorul german. Din informatiile care reies din acest date, se pare ca in Germania lucrurile au mers mult mai bine, doar 4% din numarul total de masini neajungand inca in service-ul Volkswagen. Cu doar 36% din numarul total de masini intrate in service, Romania ocupa ultimul loc in acest clasament. Din pacate, nu stim si care ar fi numarul exact al masinilor cu probleme din tara noastra, in raport fiind mentionat doar acest procent.

Citeste continuarea articolului Probleme pentru Volkswagen in Romania. Nici jumatate din masinile afectate de scandalul Dieselgate nu au ajuns in service!

Scandalul Dieselgate este in plina desfasurare si se pare ca lucrurile se inrautatesc din ce in ce mai mult. Seful celor de la Audi, Rupert Stadler, a fost arestat ieri in Germania in acest dosar. Informatia a fost confirmata si de cei de la Volkswagen, care se pare ca ar urma sa numeasca un nou om pentru conducerea Audi.

Procurorii germani au motivat arestarea lui Stadler pe fondul posibilitatii acestuia de a ascude dovezi in legatura cu trucarea emisiilor. Aceasta arestare vine dupa ce Stadler a fost deja sub o ancheta a procurorilor pentru frauda si publicitate falsa in acest dosar.

Stadler nu este singurul vizat de aceasta ancheta desfasurata de autoritatile germane. Alaturi de el, se pare ca ar mai fi vorba si despre un alt oficial de rang inalt din cadrul Audi. Pentru moment, numele acestuia nu este inca facut public, insa, cel mai probabil, acesta va fi aflat in urmatoarea perioada.

Citeste continuarea articolului Seful Audi a fost arestat in scandalul Dieselgate

Scandalul Dieselgate a alertat autoritatile de peste hotare atat de mult incat fiecare marca producatoare de masini este supusa unor teste riguroase, teste care nu lasa la intamplare nici cea mai mica eroare. Lucru care ar fi trebui sa fie facut cu mult inaintea unui scandal de asemenea amploare.

Daca la inceput vorbeam despre trucarea emisiilor in familia nemtilor de la Volkswagen, problema s-a extins si la alte companii producatoare de automobile, manifestandu-se ca un fel de boala automobilistica ce se ia… iar efectul nu are nicio latura buna, din pacate.

De data aceasta, alti nemti intra in vizorul autoritatii pentru transporturi KBA din Germania: Mercedes-Benz. S-ar fi gandit cineva ca acesti mielusei care ofera cele mai luxoase automobile s-ar fi pretat la un asemenea procedeu? De ce nu? Mai are cineva incredere in faptul ca lucrurile se fac serios si corect? Sa nu fim naivi.

Citeste continuarea articolului Nu unul, ci 5 softuri de trucare a emisiilor folosesc cei de la Mercedes-Benz! Care este raspunsul producatorului?

Mult iubitul Volkswagen se afla cumva strans cu usa, cum ar spune vorba romaneasca. De ce a ajuns in aceasta situatie? Cred ca stim cu totii despre scandalul Dieselgate si nu mai este nevoie sa povestesc acum toata intamplarea care a scos la suprafata partea mai putin frumoasa a industriei auto. Pentru necunoscatori, pe scurt, vorbim despre fraudarea testelor de emisii, cap de lista fiind chiar nemtii de la Volkswagen.

De data aceasta, problema consta in inchiderea fabricii din Wolfsburg care se intampla sa fie cea mai importanta fabrica din Germania. Inamicul nemtilor este chiar Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure sau WLTP. WLTP este un proces prin care se testeaza emisiile automobilelor. Aceasta procedura se utilizeaza deja la nivel mondial si daca esti constructor auto si nu-ti supui vehiculul de pasageri sau vehicului de transport marfuri usoare acestui test… nu prea ai nicio sansa sa-l scoti din fabrica spre vanzare.

Herbert Diess, directorul general al companiei Volkswagen, afirma ca imediat ce se va incheia vacanta angajatilor, constructia de automobile se va axa doar pe cele care indeplinesc noile standarde. Acesta mai spune ca strategia de vanzari va fi graduala si masinile vor pleca spre clienti pe masura ce acestea primesc aprobare.

Citeste continuarea articolului VW inchide fabrica din Wolfsburg pana la finalul lui septembrie. Care este motivul?

Daimler nu se afla in cea mai buna situatie in momentul de fata. Asa cum am mai scris intr-un articol, compania este acuzata ca ar fi manipulat testele de emisii pentru un numar foarte mare de automobile. Desi nu ne-am fi asteptat de la Daimler la asa ceva, iata ca sindromul Dieselgate al celor de la Volkswagen se raspandeste sau… poate ca toate companiile recurg la asta, doar ca unele au grija sa nu fie prinse?

Nu putem spune ca o companie este mai corecta decat alta, judecand dupa multele istorii si povesti pe care le stim despre orice industrie care ofera produse. Rar gasesti un brand care sa fie 100% in conformitate cu legea. De data aceasta, napasta cade pe Daimler care este amenintata cu o amenda destul de mare pentru ca ar fi manipulat testele de emisii pentru 750.000 de automobile.

Pe cat de mare este numarul de masini, pe atat de mare este si amenda: 3.7 miliarde de euro. Sa nu le plangem de mila caci au de unde, insa situatia financiara se va zdruncina putin, ca sa nu mai vorbim si despre imaginea companiei care pana acum nu a calcat stramb cu nimic.

Citeste continuarea articolului Daimler acuzata de manipularea testelor de emisii pentru 750.000 de masini. Care este amenda propusa?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare