diesel

Lista stiri si informatii despre diesel pe Cars.ro

Stiri si informatii despre diesel

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre diesel publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre diesel, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: motoare, defectiuni, dieselgate, scandal, romania, uniunea europeana, volkswagen, masini diesel, audi, audi a4, audi s4, benzina, facelift, hibrid, sedan

Ce se defecteaza cel mai repede la o masina diesel. Atentie mare la numarul 4!

Romanii sunt mari admiratori ai motoarelor diesel, principalul motiv pentru care compatriotii nostri prefera astfel de masini fiind consumul mai mic de carburant. Multi dintre acestia sunt constienti, insa, ca aceste autoturisme sunt mai vulnerabile si se defecteaza mult mai repede decat cele pe benzina.

Specialistii au intocmit un clasament al celor mai des intalnite defectiuni ale autoturismelor echipate cu motoare diesel, iar multe dintre acestea sunt inca necunoscute publicului autohton.

Un top al defectiunilor motoarelor diesel arata astfel: 

  • Dupa o perioada in care au fost rulate la capacitate maxima, masinile pe motorina scot un fum negru deranjant atat pentru posesorii autoturismelor „bolnave”, cat si pentru ceilalti participanti la trafic. Aceasta defectiune este cauzata de arderea incompleta a motorinei. Cei care au astfel de probleme trebuie sa stie ca fumul negru reprezinta semnul clar ca au o problema la injectoare, turbina sau filtrele de aer;
  • Masinile diesel se ineaca foarte des. Cauza? Defectarea pompei de injectie. Este una dintre cele mai frecvente probleme cu care se confrunta posesorii de autoturisme pe motorina; 
  • Trepidatiile in momentul pornirii de pe loc nu e ceva neobisnuit pentru aceste automobile. Aici lucrurile sunt pe cat de simple, pe atat de costisitoare. „Tremuratul” masinii dumneavoastra inseamna un singur lucru: volanta cu masa dubla a ajuns la batranete; 
  • Probleme apar si la pornirea la cheie. De multe ori masinile diesel refuza sa porneasca in momentul in care intoarceti cheia in contact. Stati linistiti, problema e descoperita: injectoarele sunt defecte sau filtrele sunt pline de mizerie. Ar mai putea fi o cauza, dar preferam sa credem ca apare destul de rar, anume aceea ca masina nu are carburant suficient.
Citeste continuarea articolului Ce se defecteaza cel mai repede la o masina diesel. Atentie mare la numarul 4!

Romania, pe lista neagra a Uniunii Europene, in urma scandalului Dieselgate, care a zguduit industria auto: „Este inadmisibil”

Situatie ingrijoratoare, semnalata de Federatia Europeana pentru Transport si Mediu. Trei din patru autoturisme Volkswagen diesel, poluante, din Uniunea Europeana, nu au fost chemate in service pentru reparatii, iar Romania se afla in fruntea listei negre pentru nerespectarea reglementarilor impuse de UE.

Este inacceptabil. Industria a avut patru ani la dispozitie de la scandalul diesel, dar nu si-a indeplinit angajamentele de a repara automobilele. Este timpul ca guvernele sa faca rechemari obligatorii in intreaga Uniune Europeana. Acest lucru nu necesita noi legi, ci doar vointa politica. (...) Nu trebuie sa existe cetateni de mana a doua in Europa. Fiecare european are dreptul egal la aer curat. Recenta "foaie de parcurs a UE privind vehiculele curate" arata ca guvernele si industria stiu exact ce trebuie facut, trebuie doar sa inceapa implementarea”, subliniaza inginerul de vehicule al Federatiei Europeane pentru Transport si Mediu, Florent Grelier, citat de Agerpres.

In Europa Centrala si de Est, doar 55% dintre automobilele Volkswagen cu probleme au fost retrase, comparativ cu 83% in Europa de Vest. In toata lumea, doar 10 milioane din cele 43 de vehicule extrem de poluante, identificate in urma scandalului Dieselgate, au fost retrase incepand cu anul 2015.

Citeste continuarea articolului Romania, pe lista neagra a Uniunii Europene, in urma scandalului Dieselgate, care a zguduit industria auto: „Este inadmisibil”

Semnalul că masinile Diesel vor fi interzise! Cea mai mare companie, scoate din uz masinile pe motorina prin doua metode!

Cine se indoia de ipoteza disparitiei masinilor diesel de pe soselele Europei are un motiv sa se mai gandeasca o data. Ultima decizie a celor de la Volkswagen reprezinta un semnal clar ca drumul disparitiei motoarelor pe motorina este unul fara intoarcere, mai ales ca uzinele de la Wolfsburg nu sunt singurele care vor recurge la o asemenea strategie.

Volkswagen a deschis oficial programul de cumparare si inlocuire a masinilor diesel noi sau aproape noi – marci ale grupului VAG. In program se califica masinile luate recent, dupa luna aprilie. Doritorii sunt obligati sa-si schimbe autoturismele pe carburant diesel cu unele hibrid sau electrice, ceea ce reprezinta semnul clar ca era celor mai apreciate automobile de pana acum este aproape de final.

Datele oficiale indica faptul ca Volkswagen mai are un program de innoire a parcului auto diesel vechi, program prin care in 8 luni de zile a inlocuit 120.000 de masini diesel vechi. 

Citeste continuarea articolului Semnalul că masinile Diesel vor fi interzise! Cea mai mare companie, scoate din uz masinile pe motorina prin doua metode!

Audi prezinta versiunea imbunatatita a lui A4/S4! Noi motorizari mild-hybrid!

Audi a publicat in cursul diminetii de astazi primele fotografii si informatii cu privire la versiunea imbunatatita a lui A4, unul dintre cele mai celebre modele din gama producatorului german. Printre surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Audi regasim cateva modificari de ordin estetic si un sistem mild-hybrid care face parte din noua gama de motorizari disponibila.

Totodata, producatorul german anunta cu aceasta ocazie ca listele de comenzi vor fi deschise incepand cu aceasta luna! De asemenea, mai aflam ca toate aceste imbunatatiri vor fi disponibile pentru toate versiunile de caroserie din gama A4! Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au pregatit germanii de la Audi pentru A4!

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, putem remarca in primul rand cateva modificari la nivelul blocurilor optice si o grila frontala de dimensiuni ceva mai generoase. Important de mentionat este ca farurile cu LED sunt acum standard pe Audi A4, clientii urmand sa poata opta suplimentar pentru versiunea Matrix LED.

Citeste continuarea articolului Audi prezinta versiunea imbunatatita a lui A4/S4! Noi motorizari mild-hybrid!

In urma cu ceva mai bine de doua saptamani, germanii de la Audi anuntau ca modelul S5 va putea fi echipat si cu unitatea de motorizare V6 TDI cu capacitate de 3.0 litri. Ei bine, se pare ca unitatea de motorizare va fi in cele din urma disponibila si pentru modelele S4 si S4 Avant.

In acest context, germanii au publicat acum primele imagini si detalii cu privire la noile modele S4 TDI, respectiv S4 Avant TDI. Haideti sa aflam impreuna toate detaliile necesare cu privire la cele doua modele si la noul propulsor spre care va puteti indrepta atentia incepand de acum in cazul in care va doriti sa achizitionati unul dintre modelele mentionate anterior!

In primul rand, trebuie sa ne readucem aminte ca unitatea de motorizare V6 TDI are o capacitate de 3.0 litri si este capabila sa dezvolte nu mai putin de 347 de cai putere si un cuplu maxim pana la 700 Nm. Resursele motorului sunt gestionate in acest caz de o transmisie automata cu opt rapoarte, bolidul beneficiind si de aportului unui sistem de tractiune integrala quattro.

Citeste continuarea articolului Cat consuma noile modele diesel Audi S4 si S4 Avant?

Dacia e la un pas sa dea o mare lovitura. Modelul Logan MCV poate sa invinga una dintre cele mai populare modele britanice din toate timpurile, iar in scurt timp sa devina cel mai popular autoturism din capitala Albionului. 

Dacia Logan MCV va fi pusa la dispozitia companiilor de taxi din Londra, ceea ce inseamna ca strazile din cea mai mare capitala a Europei sa fie invadate de masinile produse in Romania. Pentru asta, masina trebuie sa treaca peste o concurenta acerba, cel mai puternic rival fiind legendarul London Cab, care se identifica in mod evident cu Marea Britanie. 

Pentru a putea patrunde pe piata din insula pentru servicii de taximetrie este Dacia Logan MCV cu motorizare diesel, de 95 de cai putere si versiunea Comfort Blue.

Citeste continuarea articolului Dacia, la un pas sa invinga cea mai cunoscuta masina din Marea Britanie! Londra se umple de masini facute la Mioveni?

Autoritatile unei mari capitale europene interzic circulatia motoarelor termice, in 10 ani. Nicio masina alimentata cu benzina sau motorina nu va mai putea circula pe strazile acestui oras.

Amsterdam a luat o decizie importanta in ceea ce priveste automobilele dotate cu propulsoare cu combustie interna, avand ca scop reducerea poluarii aerului din capitala olandeza. Decizia intra in vigoare in anul 2030 si vine ca urmare a cresterii traficului rutier, inregistrate in ultimii ani, si a previziunilor de crestere a fluxului de transport in anii ce vor urma.

Un pas important in indeplinirea acestui obiectiv este interdictia masinilor alimentate cu motorina, produse pana in anul 2005, urmand a fi introdusa legea comform careia niciun autovehicul echipat cu motor tehnic, indiferent de anul de productie, nu mai poate patrunde in Capitala.

Citeste continuarea articolului In 10 ani, o mare capitala europeana interzice si masinile pe benzina, pe langa cele diesel

In fiecare an, zecii de mii de romani aleg sa-si schimbe masina din diverse motive sau unii isi achizitioneaza pentru prima data o masina. Romanii s-au axat in ultimii ani pe masini pe motorina, insa cele pe benzina si electricele au inceput sa castige teren in ultima perioada.

Bineinteles, romanii prefera in continuare o masina diesel si acest lucru este confirmat de statisticile care ne arata ca 8 din 10 masini aduse din strainatate sunt pe motorina. Numarul mare de masini pe motorina aduse in ultimii ani din strainatate au facut ca ele sa devina majoritare in acest moment in Romania, dar lucrurile se schimba incet in Europa si ar fi bine sa ne adaptam si noi.

Masinile pe motorina au inceput sa devina din ce in ce mai limitate in Europa, iar unii producatori au decis sa scoata definitiv motoarele diesel din productie, in timp ce unii au redus puterea lor doar pentru ca ele sa se incadreze in normele de Euro 6. Europa incearca sa reduca numarul de masini pe motorina, iar unele orase mari au anuntat ca in viitor vor interzice accesul lor in oras, in timp ce anumite state pregatesc taxe uriase pentru astfel de autovehicule. Viitorul masinilor diesel nu este unul presarat cu vesti bune in Europa, dar in Romania lucrurile inca stau altfel.

Citeste continuarea articolului Diesel, benzina sau electrica ? Care este varianta de masina ideala pentru 2019

Fara sa lanseze macar un comunicat oficial de presa, cel putin deocamdata, Audi a prezentat noile modele S4 Sedan si S4 Avant cu motorizari diesel.

Galeria foto a celor doua noi modele TDI apare pe site-ul oficial al producatorului, cu toate specificatiile, dar fara o informare oficiala de presa. Acestea fiind spuse, avem sentimentul ca nu va mai dura prea mult pana cand Audi ne va prezenta toate detaliile.

In acest context, nu a fost deloc o surpriza ca motorul V6 TDI de 3,0 litri intalnit pe modelele SQ5, S6 si S7, si-a gasit loc si pe versiunea S4. Disponibil atat pe sedan cat si pe break, propulsorul diesel ajunge la 342 de cai (la 3.850 de rpm) si la un cuplu-forta de 700 de Nm (de la 2.500 de rpm).

Citeste continuarea articolului Noile modele Audi S4 Sedan si S4 Avant lansate cu motorizari diesel (TDI) in Europa!

Se anunta o perioada foarte agitata pe piata auto. In curand, mai multe orase vor fi obligate sa ia masuri drastice importiva poluarii generate de autoturismele, care functioneaza pe baza motoarelor diesel, iar cea mai recenta noutate este legata de decizia tribunalului, care le-a dat administratiilor locale un ultimatum pentru luarea unor masuri clare.

Germania, tara in care industria auto este cea mai dezvoltata, economia fiind sustinuta in buna masura de catre marii constructori din domeniu, va fi nevoita sa puna in practica ultimele hotarari ale tribunalelor din cele mai importante orase. Normele ecologice trebuie impuse cu orice pret, iar pentru acest lucru au inceput sa apara decizii in justitie, care obliga respectivele comunitati sa ia masuri de urgenta in ceea ce priveste poluarea. Cu riscul de a le ingreuna activitatea marilor uzine, guvernantii germani par decisi sa scoata definitiv din circulatie masinile, care functioneaza pe baza de carburant diesel.

Potrivit instantelor judecatoresti, astfel de restrictii nu merg dincolo de alte interdictii care sunt justificate de legislatia rutiera si pe care automobilistii trebuie sa le accepte cu orice pret. Mai mult, in viitor, grupurile de mediu pot actiona in judecata administratiile din metropolele, care nu respecta aceste restrictii, ceea ce ar insemna un adevarat dezastru pentru multe din comunitatile germane.

Citeste continuarea articolului Masinile diesel vor fi interzise, iar orasele care nu se pot adapta cerintelor pot fi date in judecata!

Popularitatea masinilor echipate cu motorizari diesel scade din ce in ce mai drastic pe plan european si nu numai, cifrele inregistrate in ultimii ani stand dovada in acest sens. Statisticile ne arata, de exemplu, ca in urma cu numai doi ani, jumatate dintre masinile inmatriculate la nivel european erau masini diesel. Ei bine, in ziua de astazi, procentul masinilor diesel din totalul masinilor inmatriculate a ajuns la sub o treime. In acelasi timp, modelele electrice si hibride continua sa castige teren, in special pe pietele nordice si in tarile vest-europene. Asadar, cifrele ne indeamna parca din ce in ce mai tare sa vorbim despre un sfarsit al erei diesel in lumea auto!

Asa cum stim cu totii, scandalul Dieselgate s-a dovedit a fi o problema uriasa pentru tehnologia diesel. Chiar daca cei de la Volkswagen au trecut in cele din urma peste tot ceea ce s-a intamplat, tehnologia diesel pare sa nu mai aiba vreo sansa in a isi recapata popularitatea la nivel global. Producatorii auto au incercat sa vina cu solutii, din dorinta de a ii convinge pe clienti ca se pot baza in continuare pe tehnologia diesel, insa se pare ca rezultatul este departe de ceea ce s-ar fi dorit. Spre exemplu, producatorii auto au eliminat emisiile de NOx prin implementarea unor solutii alternative de tratare a gazelor de evacuare.

Conform raportului intocmin la finele lunii martie, doar 31.2% dintre masinile inmatriculate in primele trei luni ale anului la nivel european erau echipate cu motorizari diesel. Spre exemplu, in aceeasi perioada a anului trecut, procentul masinilor diesel ajungea la 36.2%. Mai mult decat atat, in perioada ianuarie - martie din 2017, procentul masinilor diesel din totalul masinilor inmatriculate pe plan european era de nu mai putin de 44.8%. Cota de piata de la aceasta ora a masinilor diesel este extrem de scazuta, ajungand chiar la o valoare care a fost atinsa tocmai in anul 2000.

Citeste continuarea articolului Cota de piata a masinilor diesel in Europa a ajuns la nivelul anului 2000

La mai putin de o saptamana de la momentul in care Audi a echipat modelele europene S6 si S7 cu motoare diesel, producatorul german ne ofera o versiune de motorizare TDI si pentru S5. Propulsorul este disponibil pentru versiunile Coupe si Sportback, din comunicatul de presa lipsind varianta decapotabila.

Trebuie sa recunoastem ca nu a fost o surpriza ca designul modelelor TFSI a fost folosit si in acest caz, asa ca vom avea de-a face cu cateva masini sport extrem de atragatoare.

Sub capota, noile S5 folosesc acelasi V6 TDI de 3,0 litri intalnit pe SQ5. De fapt, modelele au cam aceeasi putere, 347 de cai si un cuplu-forta de 700 Nm. Mai mult, modelele S6 au doi cai suplimentari si cam la fel de mult la capitolul cuplu-forta.

Citeste continuarea articolului Audi S5 Coupe si Sportback primesc, in Europa, un motor V6 diesel!

Ne-a luat oarecum pe nepregatite, dar Audi Sport are trei noi modele S in portfoliu. Producatorul german a prezentat oficial versiunile S6 Sedan, S6 Avant si S7 Sportback, confirmand astfel zvonurile care circula pe internet de aproape opt ani: puterea diesel.

Despre ce vorbim? In mai 2011, a aparut un raport semi-oficial despre trei noi modele cu motor TDI, povestea repetandu-se si mai recent, in septembrie 2017. Acum e oficial!

De propulsia celor trei masini se ocupa un motor V6 TDI de 3,0 litri cu compresor electric si un sistem partial hibrid, care poate taia alimentarea cu carburant si mari performantele vehiculelor.

Citeste continuarea articolului Audi a prezentat noile generatii S6 si S7: TDI pentru Europa si TFSI pentru Statele Unite!

Romania se aliniaza statelor care interzic vehiculele poluante! Primul oras din tara care vrea nu mai permite circulatia masinilor poluante este Iasiul. Procesul este unul de durata, iar masura se va aplica treptat. Pentru a-i ajuta pe soferi sa isi inlocuiasca masinile, Primaria ofera vouchere posesorilor de autovehicule vechi, ce pot fi valorificate la achizitionarea unui automobil nou.

Cea mai importanta masura prevazuta este cea de interzicere, din momentul cand va fi adoptata hotararea, a utilizarii autovehiculelor inregistrate sub categoria Euro 3 inclusiv si non-Euro. De asemenea, incepand cu data de 1 ianuarie 2021 va fi interzisa utilizarea autovehiculelor inregistrate sub categoria Euro 4 inclusiv, iar incepand cu data de 1 ianuarie 2023 utilizarea autovehiculelor inregistrate sub categoria Euro 5 inclusiv. In toate cele trei cazuri decizia se aplica pe raza administrativ-teritoriala a municipiului Iasi si numai in intervalul orar 6.00 - 22.00”, se arata intr-un comunicat al Primariei Iasi.

Astfel, municipalitatea ieseana intentioneaza ca pana in ianuarie 2023 sa permita numai circulatia masinilor cu norma de poluare Euro 6, hibride ori electrice. Singurele autovehicule excepate sunt cele indreptatite sa utilizeze semnalele de avertizare luminoase, autovehiculele ce efectueaza transport public local, ambulantele, autovehiculele ce transporta alimente, cele cu girofaruri galbele, cele militare sau autovehiculele ce transporta persoane cu handicap locomotor.

Citeste continuarea articolului Primul oras din Romania care interzice masinile poluante! De cand intra in vigoare legea

Este stiut deja de ani buni faptul ca tara noastra se confrunta cu problema unui parc auto national imbatranit, multe dintre masinile din Romania ruland de peste 10 sau chiar 15 ani. Asa cum ar fi normal, autoritatile locale si nationale ar trebui sa deruleze tot felul de programe prin care sa incerce macar sa faca ceva pentru a intineri parcul auto national. Insa, asa cum stim cu totii, cu exceptia Programului Rabla, probabil cel mai de succes program guvernamental realizat vreodata, nimeni in Romania nu face nimic pentru a incerca sa rezvolve cat de cat aceasta problema majora.

Ei bine, avem acum un exemplu din Germania, insa nu de la autoritatile de acolo, cum probabil ne-am fi asteptat. Dar, nu, vorbim despre un program derulat chiar de cei din cadrul Grupului Volkswagen, companie care a anuntat ca a oferit bonusuri pentru peste 300.000 de clienti care au fost dispusi sa renunte la masinile cu motoare diesel de pana la Euro 5 in favoarea cumpararii unor noi masini cu motoare Euro 6. Programul in cauza face parte dintr-unul dintre acordurile pe care cei de la Volkswagen le-au semnat cu statul german in urma scandalului Dieselgate.

In aceste conditii, cei de la Volkswagen au lansat in vara lui 2017 un program prin care a oferit bonusuri atractive pentru clientii care acceptau sa renunte la masinile lor diesel vechi pentru cumpararea unor masini noi care respecta cel mult standardul Euro 5. In functie de masina pe care si-o doreau sa o cumpere, clientii au primit diverse reduceri de la cei de la VW. Ei bine, se pare ca peste 300.000 de oameni au beneficiat in cele din urma de acest proiect, cifrele intrecand chiar si asteptarile celor de la Volkswagen. Clientii au optat astfel pentru modele noi de la VW, Skoda sau Audi.

Citeste continuarea articolului Strategie de succes a celor de la Volkswagen: bonusuri acordate pentru schimbarea masinilor vechi diesel

In timp ce prima varianta diesel a noului Mercedes-Benz G-Class se pregateste sa ajunga in reprezentante, zvonurile de pe piata vorbesc despre o noua versiune, mult mai puternica, la care producatorul german deja lucreaza.

Cu 282 de cai si un cuplu-forta de 600 Nm, gratie motorului in sase cilindri in linie de 2,9 litri, nu putem spune ca modelul G350d duce lipsa de putere. Pana la urma, masina accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 7,4 secunde si atinge o viteza maxima de 199 km/h.

Cu toate acestea, se pare ca specialistii de la Mercedes-Benz sunt de parere ca e nevoie de o propulsie diesel mai puternica in aceasta gama.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz pregateste modelul diesel G400d: mai multi cai putere pentru Clasa G!

Zvonurile despre versiuni S diesel care nu sunt modele crossover sau SUV exista in mediul online inca din 2011, cele mai multe dintre ele revenind pe piata in a doua jumatate a lui 2017. Chiar daca acestea se refereau la un duo Audi S6-S7, se pare ca, pana la urma, familia S5 va beneficia, in viitorul apropiat, de un "tratament" TDI.

Daca ne luam dupa aceste zvonuri, publicate recent de presa de specialitate franceza, versiunile coupe, decapotabila si sportback ale modelului S vor imprumuta motorul V6 de 3,0 litri de pe recent lansatul SQ5 TDI.

Asa cum va amintiti, probabil, acest model crossover diesel de performanta ajunge la 342 de cai putere si un cuplu-forta de 700 de Newtoni-metru. In plus, gratie unui sistem partial hibrid adaptat de pe modelul SQ7, intarzierea turbinelor nu va mai fi de actualitate.

Citeste continuarea articolului Zvonuri sau realitate? Audi S5 va beneficia si de motorizare diesel!

Marii producatori de autoturisme din lume isi pun la punct strategiile pentru momentul implementarii legilor, care vor interzice comercializarea modelelor diesel. 

Volkswagen si-a stabilit deja pasii pe care trebuie sa-i urmeze in viitor, iar dupa adoptarea actului normativ, care permite fiecarui oras sa reglementeze circulatia acestor autovehicule, constructorul din Wolfsburg este gata sa ofere o suma consistenta de bani, clientilor care vor aduce masinilor pe motorina in reprezentantele din Germania.

Cei interesati trebuie sa-si inlocuiasca masina cu una din grupul VAG, pe benzina, hibrida sau electrica, iar decizia va fi aplicabila doar in tara de origine a Volkswagen, respectiv Germania. N-ar fi exclus insa ca in viitor aceasta masura sa apara si in alte state din Europa, inclusiv in Romania. 

Citeste continuarea articolului VW va oferi bani celor care aduc masinile diesel inapoi, in reprezentante! In schimb trebuie sa-ti cumperi alt model

Pentru ca sunt inscrisa in peste 10 grupuri auto, dau in fiecare zi peste povesti care mai de care mai ciudate. Pe langa faptul ca mai citesc conversatiile despre cum sa treci peste diverse situatii sau cum sa repari o anumita componenta, ma amuz cu unele povestioare, iar altele ma ingrozesc de-a dreptul.

Saptamana trecuta am dat peste o poveste despre un biet om care si-a alimentat masina, iar la final a avut o surpriza neplacuta. Bietul domn din Resita a mers la bine cunoscuta statie de alimentare Lukoil ca sa faca un plin masinii sale, iar la final a avut o surpriza neplacuta: masina nu mai pornea.

Dupa ce a scos toata motorina din rezervor - 50 de litri - si a schimbat filtrul, masina a pornit, dar barbatul din Resita nu s-a oprit aici. A scris pe Facebook tot ce i s-a intamplat si si-a rugat prietenii sa dea share ca sa ajunga intamplarea la urechile tuturor ce vor sa mai alimenteze de la Lukoil. Care era problema, pana la urma? Din cei 50 de litri de motorina cu care alimentase, 10 erau apa. Cel putin, asa spune pagubitul. 

Citeste continuarea articolului Din 50 de litri de motorina, 10 erau apa! Afla in ce benzinarie din Romania s-a intamplat!

Volkswagen si diesel nu sunt chiar cuvintele cele mai bune impreuna in ultimii ani. Multi producatori inca mai sufera in urma scandalului "dieselgate" de acum cativa ani, printre ei si marci din Volkswagen Group, ca Porsche sau Audi, marci care au ajuns la ideea de oprire definitiva a productiei masinilor diesel.

Nu acelasi lucru se intampla, insa, cu Volkswagen. Gigantul german inca nu a depasit inca scandalul, sau cel putin asta credem noi. Cu toate acestea, producatorul german a prezentat, la Geneva Motor Show 2019, cel mai puternic bolid al marcii, un Touareg V8 TDI.

In comparatie cu modelul la moda, ID Buggy Concept complet electric, prezentat si el la Geneva, noul Touareg V8 TDI este echipat cu un propulsor monstruos.

Citeste continuarea articolului Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare