crossover, test drive

Lista stiri si informatii despre crossover si test drive pe Cars.ro

Stiri si informatii despre crossover si test drive

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre crossover si test drive publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre crossover si test drive, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: test drive, citroen c4 cactus, 2019, crossover, suv, funky, mitsubishi eclipse cross, renault, renault captur, facelift, jaguar, jaguar f-pace, masini de lux, peugeot, peugeot 3008

Test Drive: 2019 Citroen C4 Cactus - practicalitate funky

Citroen C4 Cactus si cu mine ne aflam la a doua intalnire, dupa ce la lansarea nationala l-am vazut prima oara. Acest eveniment avea loc in toamna anului 2018, cand era o vreme placuta si soarele ne bucura cu razele sale. Acum, insa, vremea a fost mult mai putin prielnica. Asadar, prilej excelent pentru a vedea exact ce poate noul C4 Cactus.

E notabil de la bun inceput faptul ca schimbarile nu sunt majore. Noul model introduce cateva modificari, insa pentru un ochi neantrenat acestea nu vor iesi in evidenta. Subtilitatea aceasta s-ar putea sa ii asigure succesul acestei masini in Romania.

Modelul a fost prezentat pentru prima oara sub forma de concept in 2013, varianta de serie fiind introdusa un an mai tarziu la Geneva Motor Show. Productia a inceput in Spania, iar primele vanzari de unitati s-au facut in Franta. Desi e usor de identificat ca un SUV de mici dimensiuni, publicatia Top Gear i-a acordat in anul 2014 premiul "Hatchback-ul anului". Noi ii vom spune fix asa cum e: un crossover.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Citroen C4 Cactus - practicalitate funky

Test Drive: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross – ambitia de a schimba o legenda

Mitsubishi Eclipse Cross preia numele unei masini care iti transmite viteza, adrenalina si, cel mai important, amintiri placute: Mitsubishi Eclipse. Modelul al carui nume il preia a fost o legenda printre pasionatii de jocuri video de racing si cei care chiar isi permiteau sa isi cumpere un astfel de model. Eclipse era un Coupe cu tractiune integrala si un motor turbo de doi litri. De dragul celor care isi aduc aminte de vremurile linistite in care se bucurau de seria NFS, va spun ca Mitsubishi Eclipse a putut fi gasit in NFS Underground, NFS Underground 2, NFS Undeground Rivals, NFS Carbon, NFS ProStreet si NFS World. Pentru pustii care descopereau lumea jocurilor video, Eclipse va avea un loc clar in minte lor. Totusi, suntem in 2018. Lucrurile se schimba, lumea evolueaza, iar piata auto se adapteaza. Asa ca... Lui Mitsubishi Eclipse I se adauga ”Cross” in denumire si deja stim ca este vorba despre un crossover, o incercare de adaptare la curentul din prezent. Clientii nu mai vor acum masini decapotabile sau masini de viteza, ci isi doresc o masina decenta, la un pret bun, cu un consum eficient, care sa fie practica pentru treburile de zi cu zi si, probabil cea mai notabila schimbare a preferintelor celor care vor sa-si cumpere o masina, o pozitie mai inalta la volan.

Trebuie mentionat si faptul ca Mitsubishi a traversat o perioada nefasta din punct de vedere financiar. Pentru aproximativ un deceniu, compania japoneza a incercat sa propuna prospectilor clienti cateva masini care, din pacate, nu si-au gasit succesul sperat. Un astfel de model este Mitsubishi Outlander PHEV care, in ciuda faptului ca a oferit acest sistem hibrid printre primii, nu a avut parte de vanzari foarte bune. Compania a fost, in cele din urma, cumparata de Nissan. Chiar si asa, este important sa va spun ca Nissan nu a interferat in treburile administrative si creative ale Mitsubishi. In continuare, compania cu un istoric puternic in raliuri isi va controla singura propriul viitor.

Fiind castigator al Dakar de 12 ori, avand 5 titluri WRC si producand modele precum Evo sau Pajero, Mitsubishi este clar un producator auto pe care nu ai cum sa il ignori si de care, bineinteles, nu ai cum sa uiti.

Avand aceste aspecte in vedere, este esential sa intelegem ca masina testata de mine cateva zile este fara doar si poate o incercare de crestere a vanzarilor prin oferirea unui model care sa se adreseze celor care isi cumpara un automobil care poate satisface toate nevoile generale. Eclipse Cross poate ca nu e primul lucru la care te-ai gandi atunci cand spui Mitsubishi Motors, insa il vei vedea din ce in ce mai des prin Romania. Am observat prin Capitala cateva modele in diferite culori si masina se integreaza si discerne intr-acelasi timp de celelalte masini din traficul bucurestean. Nu degeaba 77% din vanzarile Mitsubishi in Europa sunt reprezentante de SUV-uri.

In Romania modelele vandute sunt ASX, Eclipse Cross, Outlander, Outlander PHEV, Pajero 5D si L200. Atentia noastra, insa, se indreapta inspre noul membru al familiei japoneze: Mitsubishi Eclipse Cross.

Sa pornim!

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross – ambitia de a schimba o legenda

Test Drive: 2018 Renault Captur 120 Tce EDC

Succesul de care s-a bucurat segmentul SUV-urilor in ultimii ani este de notorietate printre pasionatii acestui domeniu, popularitatea acestor modele crescand parca pe zi ce trece chiar si acum, dupa ce deja au trecut ani buni de cand vanzarile in cadrul acestui segment au explodat. Ei bine, tot acest succes de care s-a bucurat aceasta categorie a schimbat practic strategiile multor constructori auto in ultimii ani. Asa cum era si de asteptat dupa primii ani in care popularitatea SUV-urilor se facuse remarcata, multi dintre cei mai importanti constructori la nivel mondial au inceput sa se concentreze pe dezvoltarea cat mai multor astfel de modele.

Modelul Renault Captur este unul dintre cele mai cunoscute nume care fac parte din segmentul crossoverelor subcompacte, fiind de asemenea si unul dintre cele mai importante nume din portofoliul constructorului din Hexagon. Noi, pasionatii auto, am auzit pentru prima data de Captur in urma cu mai bine de sase ani, atunci cand conceptul cu acelasi nume ne-a fost prezentat pe scena Salonului Auto de la Geneva. Fiind primit cu numeroase reactii de apreciere, proiectul Captur a urcat in topul prioritatilor producatorului francez, asa ca nu a mai trecut mult timp pana l-am putut vedea in „carne si oase”.

Dupa doi ani de munca, francezii se prezinta la festivalul organizat in primavara fiecarui an in capitala Tarii Cantoanelor cu primele modele Renault Captur. Noile modele ne-au fost prezentate la acea vreme ca avand la baza modelele Clio si beneficiind de un limbaj de design semnat de nimeni altul decat Laurens van den Acker, unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in acest domeniu din lume. Francezii au mai sustinut atunci ca noile lor modele Captur aduc cu sine viitorilor clienti o intreaga serie de posibilitati de personalizare atat pentru exterior, cat si pentru interior.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2018 Renault Captur 120 Tce EDC

Test Drive: 2017 Jaguar F-Pace

Cand cei de la Jaguar si-au anuntat intentiile de a dezvolta un model de tip SUV, cei mai multi dintre noi au ridicat din sprancene. Toate forumurile comunitatilor de pasionati auto se aratau surprinse de decizia britanicilor de a patrunde in acest segment. Daca luam in considerare succesul de care s-a bucurat in ultimii ani segmentul SUV-urilor la nivel mondial, parca nu ni se mai pare atat de neobisnuita ideea celor de la Jaguar. Nu erau primii, caci si nemtii de la Porsche au testat piata SUV-urilor, pentru ca mai apoi sa cunoasca un succes rasunator cu al lor binecunoscut Cayenne.

Jaguar F-Pace, asa cum este numit acest prim model de tip crossover din portofoliul constructorului britanic, a fost anuntat pentru prima data in 2015, cu ocazia Salonului Auto Nord American de la Detroit. Scepticismul celor prezenti, al pasionatilor auto si al specialistilor in domeniu nu i-a descurajat deloc pe cei din conducerea producatorului din Regat. Nici nu ar fi avut de ce. Toate premisele de la acel moment indicau sanse crescute de performanta ale unui model dintr-un astfel de segment.

Britanicii nu au batut pasul pe loc, iar in toamna aceluiasi an au adus noul Jaguar F-Pace pe scena Salonului Auto de la Frankfurt. Vanzarile urmau sa debuteze pe parcursul anului 2016, ceea ce i-a facut pe cei de la Jaguar sa accelereze procesul de productie. Constructorul din Regat a ales ca noul crossover F-Pace sa fie produs in unitatea proprie din Solihull, acolo unde mai este produs si modelul XE. Pentru ca totul sa mearga conform planului, britanicii au mai angajat aproximativ 1300 de oameni pentru acest proiect. Primele masini urmau sa ajunga in Europa incepand cu luna aprilie 2016, iar o luna mai tarziu, sa traverseze oceanul pana in Statele Unite.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2017 Jaguar F-Pace

Fie ca va numarati sau nu printre fanii celor de la Peugeot, modelul 3008 este unul care trezeste amintiri. Pe langa faptul ca nu e un model nou pe piata auto, mai e si unul care are un background destul de interesant. De ce spunem asta? Ei bine, lansarea lui a fost de poveste, cu un impact direct asupra vanzarilor. Francezii si-au admis lipsa de inspiratie de la acel moment si au readus 3008-ul pe drumul cel bun.

Daca trecem in revista istoria lui 3008, acesta isi are debutul undeva in anul 2008, atunci cand constructorul francez prezinta pietii un nou crossover compact. Peugeot 3008 a fost lansat in frumoasa statiune Dubrovnik din Croatia, ajungand pe majoritatea pietelor auto in anul 2009. Lansarea lui 3008 nu a fost una dintre cele mai bune, lucru datorat in mare parte designului ales de francezi, aspru criticat de pasionati. Se poate spune ca acel an reprezinta pentru lumea auto si sfarsitul monovolumelor compacte, acestea disparand mai apoi aproape complet din peisaj.

Chiar daca Peugeot 3008 nu s-a bucurat de comentarii pozitive post lansare, au existat si specialisti din lumea auto care sa-l aprecieze. Spre exemplu, doua publicatii de specialitate din Marea Britanie, respectiv Irlanda, au declarat modelul 3008 drept „Car of the Year” in anul 2010. Cu toate acestea, se pare ca pasionatii auto au avut ultimul cuvant, iar cifra de vanzari inregistrata de Peugeot 3008 nu a fost una satisfacatoare.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2017 Peugeot 3008 GT

Inceputul lui 2015 a reprezentat un moment important pentru francezii de la Renault: debutau intr-o zona noua si lansau Renault Kadjar. In anii precedenti, Renault Captur inregistrase succese notabile, asa ca vestea ca echipa Renault isi doreste ceva mai mult nu a fost o surpriza. Si, asa cum bine stim cu totii, inca de pe atunci, segmentul crossoverelor era la mare cautare in lumea auto.

Reprezentantii constructorului din Hexagon si-au dorit ca prin Kadjar sa aduca pe piata o propunere inovatoare si atragatoare pentru fanii acestui segment. Francezii aveau planul facut inca de la bun inceput, astfel incat fratele mai mare a lui Captur sa ajunga in scurt timp un nume important in toate colturile lumii. Pentru inceput, Renault si-a propus sa comercializeze noul Kadjar pe piata din Europa si in unele tari din Africa, urmand ca apoi sa continue cu zona mediteraneana si cu piata asiatica.

Renault Kadjar a fost prezentat in fata presei in data de 2 februarie 2015, in cadrul unui eveniment organizat special la Paris. Gazda ceremoniei de lansare a fost chiar Carlos Ghosn, nimeni altul decat CEO-ul Renault-Nissan. Acesta a prezentat noul Kadjar ca fiind o propunere pentru toti fanii acestui segment de piata, tintind insa acel grup de pasionati care isi doresc un design mai complex, cu linii mai sofisticate. Asadar, aveam intrunite toate premisele necesare pentru a ne da seama ca noul model Kadjar urma sa fie unul dintre modelele importante despre care se va vorbi in urmatorii ani.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2017 Renault Kadjar 1.2 TCe 130 CP EDC

Alfa Romeo a fost dintotdeauna pentru mine o marca misterioasa. Am vazut putine astfel de masini pe drumurile de Romania, insa de fiecare data cand citeam ceea ce scriau jurnalistii din afara despre acest brand simteam o tresarire, un murmur. Evident, a capatat un loc in mintea mea. N-am putut sa imi iau ochii de la modelele prezentate de ei in ultimii ani, iar seria Quadrifoglio (sau QV) m-a ajutat sa si visez cateodata cu ochii deschisi.

"La meccanica delle emozioni"! Cat de bine suna acest slogan, nu? Mecanica emotiilor... Aproape ca ma trimite inapoi in liceu, cand singurele griji erau dragostea si notele. Un lucru care nu e intamplator, bineinteles. Italienii de la Alfa Romeo si-au facut un renume din faptul ca masinile lor sunt mult mai apropiate de oameni. Cei care ajung sa aiba un automobil din gama lor se bucura de o legatura puternica cu propria masina, lucru care nu se intampla la fel de des si in cazul altor marci. E un aspect important de luat in seama, intrucat emotiile cantaresc suficient de mult in achizitionarea unei masini.

Desi pana acum totul pare a avea legatura cu emotiile, sa nu uitam ca sloganul Alfa Romeo este "mecanica emotiilor". Nu e totul doar un sentiment special creionat dupa ani de povesti, ci o inginerie a dorintelor umane. Sa transpui o particica de spirit intr-o masina nu este deloc un lucru usor! E vorba de mii de teste si, probabil, milioane de euro investiti in reteta aproape perfecta. Nu de alta, dar daca ar fi produsul auto ideal, atunci ar semana cu seriozitatea nemtilor. Nu, Alfa Romeo este despre noi toti. Seamana cu noi. E o bucata din noi.

Citeste continuarea articolului Test Drive: Alfa Romeo Stelvio - tutto il mio amore

In urma cu o saptamana, cei de la Kia publicau o prima imagine cu noul SUV XCeed, iar acum se pare ca producatorul ne ofera cateva informatii noi cu privire la interiorul viitorului model. Mai exact, este vorba despre panoul de instrumente pe care il vom regasi in habitaclul noilor modele. Oficialii Kia au anuntat ca noul XCeed va fi primul model din gama care va fi echipat cu un panou de instrumente complet digital.

Conform primelor informatii, aflam ca acest panoul de instrumente va avea o diagonala de 12.3 inci. De asemenea, mai aflam ca in viitor vom vedea acelasi panou de instrumente si pe alte modele din gama celor de la Kia!

Panoul de instrumente complet digital despre care vorbeam in randurile anterioare a primit numele Supervision si va aparea pentru prima data in gama Kia pe noile modele ale SUV-ului XCeed. Panoul de instrumente are dimensiuni de 12.3 inci, o rezolutie de 1920x720 pixeli si ofera in orice moment informatii despre viteza masinii si despre numarul de rotatii al unitatii de motorizare.

Citeste continuarea articolului Noul Kia XCeed va avea un panou de instrumente complet digital

Peugeot 308 este, fara doar si poate, unul dintre cele mai importante modele din gama producatorului francez. Fanii din lumea auto au auzit pentru prima data de Peugeot 308 in anul 2007, atunci cand acest model ne era prezentat drept un inlocuitor pentru Peugeot 307 pe marea majoritate a pietelor internationale. Chiar daca noul model avea cateva lucruri in comun cu 307, acesta si-a facut bine loc in portofoliul producatorului francez, adresandu-se unui segment de piata bine definit. Asadar, povestea lui Peugeot 308 a inceput in urma cu 12 ani, dovedindu-se in timp a fi o poveste de succes!

Noul model Peugeot 308 a fost dezvaluit pentru prima data in vara lui 2007, in luna iunie. Trei luni mai tarziu, in luna septembrie, a fost programata si lansarea oficiala a lui Peugeot 308, noul model al constructorului francez bucurandu-se de o primire pozitiva din partea pasionatilor auto si chiar si din partea specialistilor din domeniu. Peugeot 308 s-a descurcat asa cum a putut intr-o piata in continua schimbare pentru nu mai putin de patru ani, in 2011 primind un facelift, lansat in cadrul Salonului Auto de la Geneva. La acea vreme, francezii pregatisera un upgrade care sa il mentina pe 308 in pas cu trendurile vremii!

La doar doi ani de la lansarea acelui facelift, producatorul francez a decis ca a venit momentul pentru o noua generatie a modelului Peugeot 308. Noul model a fost prezentat in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din toamna anului 2013, acesta bucurandu-se din nou de o primire entuziasmata in randul fanilor. Actuala generatie a lui Peugeot 308 a fost apreciata inca din prima clipa, producatorul din Hexagon punandu-si mari sperante in noile modele. Iar timpul a dovedit ca 308 poate concura pe aceasta piata din ce in ce mai competitiva cu succes, bucurandu-se de cifre de vanzari extrem de bune!

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Peugeot 308 Facelift 1.6 BlueHDI Allure

Kia Motors a dezvaluit in cursul zilei de ieri prima imagine a noului crossover urban Kia Xceed, model care urmeaza sa fie dezvaluit in premiera in aceasta vara, spre sfarsitul lunii iunie. Noul model face parte din segmentul asa ziselor CUV - crossover utility vehicles.

Viitorul Kia XCeed ne-a fost prezentat cu un design elegant, expresiv si destul de modern, in pas cu tendintele actuale din acest domeniu. Conform oficialilor producatorului, XCeed reprezinta o alternativa sportiva la SUV-urile traditionale mai mari. Avand in vedere ca SUV-urile sunt la mare cautare in aceste vremuri, este de asteptat ca acest model sportiv sa prinda extrem de bine la un anumit segment de clienti interesati de astfel de modele.

Noul Kia XCeed este un produs pus pe picioare de specialistii centrului de design european al marcii, centru care se afla in Frankfurt, Germania. Centrul se afla sub directa indrumare a lui Gregory Guillaume, vicepresedintele departamentului de design al Kia Motors Europe. Noul Kia XCeed ne este prezentat cu o silueta de tip coupe, care beneficiaza de o nota sportiva extrem de interesanta.

Citeste continuarea articolului Kia prezinta prima imagine cu XCeed, o alternativa eleganta si expresiva pentru SUV-urile traditionale

Familia Hyundai Kona creste in Europa cu un nou model hibrid, care se alatura variantei termice si celei complet electrice. Vanzarile pe continentul european vor incepe in august, dar nu avem, deocamdata, nici o informatie despre preturi.

Noul Kona Hybrid este echipat cu un motor in patru cilindri de 1,6 litri si cu unul electric, combinatie care ajunge la 139 de cai si un cuplu-forta de 265 de Nm. Propulsorul termic ajunge la 104 cai si 147 Nm, in timp ce motorul electric produce 43 de cai si 170 Nm.

Aceasta combinatie hibrida se foloseste de un pachet de baterii litiu-ion polimer de 1,56 kWh, iar singura cutie de viteze disponibila este una in sase trepte cu dublu-ambreiaj.

Citeste continuarea articolului Hyundai Kona Hybrid debuteaza in Europa: un mic crossover extrem de eficient!

Segmentul SUV-urilor se bucura in ultimii ani de o popularitate extrem de ridicata, cifrele de vanzari dovedindu-ne tuturor ca acest trend este inca in crestere chiar si la ora actuala. In aceste conditii, chiar daca pe piata avem deja nenumarate modele dintre care putem alege, producatorii auto lanseaza rand pe rand noi si noi modele in aceasta categorie de piata. Chiar daca oferta devine astfel mai mult decat vasta, clientii de pe piata auto au de unde alege, iar asta este mai mult decat imbucurator. In plus, la fel ca pe orice alta piata, concurenta ridicata nu poate avea decat rezultate pozitive.

Nissan Qashqai este fara doar si poate unul dintre cele mai importante modele din acest segment de piata, in special daca ne referim la piata auto europena. Asa cum ne-au demonstrat toate cifrele de vanzari inregistrate de-a lungul anilor, Nissan Qashqai este fara indoiala cel mai iubit model din aceasta categorie in randul pasionatilor auto de pe Batranul Continent. In aceste conditii, orice model care este lansat in acest segment pleaca de la bun inceput cu o misiune extrem de grea la purtator, si anume sa rivalizeze cu un model care se bucura de o popularitate de zile mari.

In 2015, francezii de la Renault au lansat Kadjar, un SUV care ne-a fost prezentat ca fiind un potential rival pentru Qashqai. Kadjar a venit inca din prima clipa cu un avantaj extrem de important, acesta fiind construit pe aceeasi platforma pe care este dezvoltat si Nissan Qashqai. Chiar si asa insa, putini au fost cei care au crezut ca noul Kadjar poate iesi din umbra mult mai popularului Qashqai. Insa, Kadjar s-a putut lauda cu o primire pozitiva in cadrul Salonului Auto de la Geneva din primavara anului 2015, atat specialistii din domeniu, cat si pasionatii auto prezenti la eveniment punandu-se de acord cu privire la faptul ca francezii au facut o treaba buna.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Renault Kadjar 1.3 Tce 159 EDC XMOD Intens

Cand BMW a anuntat lansarea Seriei 4, multi au sustinut ca e vorba doar de scumpire marketizata inteligent a Seriei 3. E de inteles. Lumea vorbeste. In special, cei care nu isi vor cumpara niciodata o astfel de masina. Diferenta dintre Seria 3 si Seria 4 este observabila cu usurinta, insa trebuie sa conduci ambele modele pentru a-ti da seama exact despre ce este vorba. Trebuie sa le traiesti pe fiecare in parte si apoi sa alegi. Odata ce incepi sa le pui in balanta, realizezi imediat ca diferentele sunt suficient de mari.

Lasand astfel de conversatii controversate la o parte si evitand un dialog in contradictoriu nefolositor, va invit sa pasiti alaturi de mine in mini-universul pe care ni-l ofera BMW 440i xDrive Coupe (F32). Va fi o calatorie pe cinste.

In primul rand, trebuie sa va spun ca ma aflu la a doua intalnire cu un model din Seria 4. Prima a fost cu un model cabrio de care m-am bucurat neasteptat de mult. Motivul pentru care va zic acest lucru e legat de faptul ca nu credeam ca Seria 4 va putea sa devina o masina si mai interesanta de atat. Asta e si fascinatia acestor masini care fac parte dintr-aceiasi linie de model, dar se prezinta sub diferite forme.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 BMW 440i xDrive Coupe (F32) - bucurie incapsulata precis

Volvo este una dintre cele mai mari surprize de pe piata auto a ultimilor ani, modelele lansate de constructorul suedez dovedindu-se a avea un succes incredibil la public de-a lungul timpului. Concurenta de pe piata auto globala a devenit la ora actuala extrem de puternica, ceea ce inseamna ca producatorii auto trebuie sa inoveze si sa se prezinte an de an in fata publicului cu modelele care mai de care mai interesante si mai atractive. Bineinteles, acest lucru nu poate decat sa ne bucure pe noi, clientii de pe aceasta piata. Insa, nu putem sa nu observam eforturile pe care le fac constructorii auto la ora actuala pentru a se mentine in top.

Suedezii de la Volvo sunt unii dintre cei care au gasit reteta succesului, sau cel putin asta ne demonstreaza cifrele de vanzari obtinute in ultimii ani de modelele din gama sa. Desi modelele din portofoliul celor de la Volvo se lupta de cele mai multe ori cu niste modele extrem de cunoscute ale producatorilor germani, de fiecare data au reusit sa arate lumii intregi ca exista suficiente motive pentru ca acestea sa fie apreciate si cumparate. Astfel, Volvo a ajuns in ziua de astazi sa fie unul dintre cei mai apreciati producatori la nivel european si nu numai.

Modelele suedezilor de la Volvo s-au facut remarcate prin mai multe lucruri in ultima perioada. In primul rand vorbim despre fiabilitatea acestora, un avantaj important pentru orice client care este in cautarea unei masini pe care sa o achizitioneze. Apoi putem vorbi despre capacitati tehnice bune si despre cifre de performanta la fel de bune. De asemenea, modelele din gama celor de la Volvo beneficiaza de cele mai noi tehnologii in domeniu si sunt extrem de actuale. Nu in cele din urma, modelele construite de cei de la Volvo ne-au demonstrat de fiecare data ca sunt extrem de sigure, suedezii fiind foarte atenti din acest punct de vedere.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Volvo XC40 R-Design T4 AT8 AWD

Intr-un context actual in care modelele de tip SUV se bucura de o popularitate din ce in ce mai ridicata, toti constructorii de pe scena auto internationala incearca sa se evidentieze in acest segment cu modele care mai de care mai pretentioase. In aceste conditii, rivalitatea din segmentul SUV-urilor a ajuns in ziua de astazi sa fie extrem de cunoscuta in randurile pasionatilor auto din intreaga lume. Iar asta nu poate decat sa ne bucure pe fiecare dintre noi, o rivalitate puternica aducand cu sine competitie, ceea ce aduce la randul sau modele cat mai interesante si mai diferite pe piata.

Hyundai este unul dintre constructorii importanti asiatici care a decis sa nu se lase mai prejos in aceasta lupta din segmentul SUV-urilor compacte, aruncand pe scena modelul Kona. SUV-ul de dimensiuni mici Hyundai Kona ne-a fost prezentat inca de la bun inceput drept “un model cu un design atragator, care beneficiaza de conectivitate de ultima ora si de elemente de siguranta de top”. De asemenea, la momentul lansarii mai aflam ca noul Kona fusese dezvoltat conform noilor directii de design adoptate de marca sud-coreeana. In aceste conditii, Kona a fost de la bun inceput un model destul de interesant, care a reusit sa atraga rapid atentia asupra sa.

Premiera SUV-ului compact Hyundai Kona a avut loca in vara anului 2017, aceasta fiind organizata de producatorul asiatic la mijlocul lunii iunie, in Coreea de Sud. Denumirea modelului celor de la Hyundai vine de la una dintre cele mai importante regiuni ale Insulelor Hawaii. La scurt timp dupa lansarea din Coreea de Sud, Hyundai Kona a fost adus si in Italia, la Milano, acolo unde si-a facut practic debutul european. In cele din urma, noul SUV al celor de la Hyundai a ajuns si in tara noastra, acolo unde a putut fi admirat de cei interesati in cadrul Salonului Auto Bucuresti organizat in toamna anului 2017.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Hyundai Kona 1.6 T-GDi 177 cp 4WD 7 DCT Luxury

Koleos reprezinta la ora actuala unul dintre numele importante ce se regasesc in gama francezilor de la Renault, bucurandu-se de un succes important pe pietele pe care activeaza. Putini isi aduc insa aminte ca povestea modelului Koleos nu a inceput deloc promitator, ba chiar din contra. Totusi, uitandu-ne la evolutia pe care a avut-o acesta de-a lungul anilor, ne-am gandit ca ar fi interesant sa vorbim mai mult pe aceasta tema. Mai ales in contextul in care am avut ocazia sa testam un model Koleos de noua generatie, care impresioneaza la mai multe capitole!

Despre Koleos s-a auzit pentru prima data in anul 2000, atunci cand un concept cu acest nume a fost prezentat de producatorul francez in luna februarie, in cadrul Salonului Auto de la Geneva. De atunci si pana la lansarea oficiala a modelului de tip SUV de dimensiuni medii au trecut nu mai putin de sase ani, producatorul francez dand senzatia ca nu a fost pregatit sa lanseze un astfel de model la acea vreme. In cele din urma, prima generatie Renault Koleos a fost prezentata in 2006, in cadrul Salonului Auto de la Paris.

La momentul lansarii primei generatii Koleos, aflam de la oficialii producatorului francezi ca ei sunt cei responsabili de linia de design adoptata de model, in timp ce de dezvoltarea sa se vor ocupa cei de la Nissan. Modelele Koleos de prima generatie nu s-au bucurat insa de un succes prea rasunator, cifrele de vanzaril inregistrate pe marea majoritate a pietelor pe care activau fiind destul de modeste. Spre exemplu, in vara lui 2010, francezii au fost pusi in situatia de a retrage modelul de pe piata britanica, cifrele de vanzari indicand doar 2.600 de unitati comercializate, ceea ce era intr-adevar extrem de putin.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Renault Koleos 2.0 Diesel Turbo (dCi) 4x4 X-Tronic Intens

Finalul anului trecut ne aducea in prim plan primele fotografii oficiale publicate de cei de la Land Rover cu viitoarea generatie de modele Defender, fotografii care au incins rapid spiritele printre pasionatii marcii.

A trecut ceva timp de atunci si se pare ca cei de la Land Rover vor sa ne readuca in atentie modelul Defender, publicand acum cateva noi fotografii realizate in timpul sesiunilor de teste desfasurate in ultima perioada. Asa cum probabil ca stiti deja, noua generatie de modele Land Rover Defender va fi lansata in cursul acestui an, urmand ca debutul comercial sa aiba loc in 2020. Pana atunci insa, haideti sa vedem ce noutati putem observa in aceste fotografii recent publicate!

Conform comunicatului de presa care insotea fotografiile pe care le puteti vedea, cei de la Land Rover ne anunta ca prototipurile Defender au parcurs pana la ora actuala nu mai putin de 1.2 milioane de kilometri in conditii extreme in timpul acestor sesiuni de teste mentionate in randurile anterioare. Spre exemplu, sesiunile de teste au inceput intr-un climat arid, acolo unde temperaturile de peste 50 de grade Celsius si praful erau la ordinea zilei.

Citeste continuarea articolului Prototipurile Defender au parcurs 1.2 milioane de kilometri in sesiuni de testare organizate in conditii extreme

Ultimii ani ne-au demonstrat in repetate randuri ca segmentul SUV-urilor domina piata la nivel mondial, cifrele de vanzari stand drept dovada incontestabila in acest sens. Tot cifrele de vanzare in crestere accelerata i-au facut pe marii producatori ai lumii auto sa se concentreze din ce in ce mai tare asupra productiei de modele de tip SUV. In acest context, mai toti constructorii importanti ai lumii auto se pot lauda la acest moment cu game foarte variate de SUV-uri, gata sa indeplineasca cerintele din ce in ce mai pretentioase ale clientilor. Iar acest lucru nu poate decat sa ne bucure pe noi toti, o concurenta ridicata in acest segment facand ca pe piata sa isi faca aparitia modele din ce in ce mai interesante si mai atractive!

Citroen este unul dintre producatorii care au raspuns afirmativ la acest trend al masinilor de tip SUV, aducand pe piata niste modele extrem de interesante in ultimii ani. Francezii si-au inceput ofensiva cu C3 Aircross, un model care s-a bucurat de un succes imediat pe piata, obtinand cifre de vanzari peste asteptari. Apoi, in 2017, C5 Aircross a fost lansat pe piata din China, acolo unde a fost primit cu reactii extrem de pozitive din partea clientilor de pe piata auto. Nu a mai trecut mult, iar luna aprilie a anului trecut a fost prezentat in cadrul Salonului Auto de la Beijing si modelul C4 Aircross, un alt model care a beneficiat de o primire pozitiva pe piata.

Observand succesul de care se bucura modelele sale din acest segment, francezii de la Citroen au trecut la pasul urmator si au continuat ofensiva inceputa nu cu prea mult timp inainte. Astfel, a urmat lansarea europeana a modelului C5 Aircross, un model cu care francezii si-au facut planuri mari pe Batranul Continent. Asa cum aveam sa vedem la momentul lansarii, C5 Aircross ne-a fost prezentat intr-o versiune imbunatatita, venind cu cateva diferente importante in comparatie cu versiunea care se regaseste pe piata chineza.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 Citroen C5 Aircross

SEAT traverseaza o perioada excelenta din toate punctele de vedere, succesul de care se bucura modelele din gama sa in ultimii ani fiind deja de notorietate. Si cand spunem succes ne referim, bineinteles, la cifrele de vanzari pe care le inregisteaza modelele celor de la SEAT pe pietele pe care activeaza si de popularitatea de care acestea se bucura. In aceste conditii, este normal ca reprezentantii din conducerea producatorului spaniol sa se gandeasca la planuri de viitor din ce in ce mai ambitioase, care sa faca din SEAT unul dintre constructorii auto de marca pe plan european.

Toamna anului trecut ne-a adus in prim plan o lansare importanta a celor de la SEAT, si anume a SUV-ului Tarraco. Constructorul iberic lanseaza astfel cel de-al treilea model din acest segment, Tarraco venind dupa ce in anii anteriori am facut cu totii cunostinta cu modelele Arona si Ateca. Asa cum stim la ora actuala, primele doua modele din segmentul SUV-urilor de la SEAT s-au bucurat de un succes rapid, dovedindu-se a fi foarte populare printre pasionatii auto. Mai mult decat atat, Arona si Ateca au fost doua modele care s-au bucurat de o apreciere pozitiva si din partea specialistilor.

Prin lansarea noului Tarraco, cei de la SEAT si-au propus insa ceva mai mult, si anume o repozitionare in zona superioara a pietei auto. Acest lucru a fost remarcat si de specialistii in domeniu, care s-au declarat de-a lungul timpului impresionati si de noutatile cu care a venit la pachet noua marca spaniola Cupra. Asadar, cand vorbim despre Tarraco, vorbim in primul rand despre o calitate superioara de fabricatie si despre niste materiale de top folosite de producatorul spaniol. De asemenea, vom vorbi si despre un pachet consistent de tehnologii de ultima generatie!

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 SEAT Tarraco Xcellence 2.0 TDI DSG7 4Drive - un SUV cu 7 locuri potrivit pentru orice familie

Noul Lincoln Corsair a debutat, saptamana asta, la New York Auto Show 2019, sub forma celui mai mic crossover al marcii, loc ocupat deocamdata de MKC. Ceea ce conteaza este ca acest Corsair este o masina noua, care are ca target generatiile mai tinere.

Inspirat stilistic de frati mai mari, ca Nautilus, Aviator si Navigator, noul Corsair impinge limbajul de design Lincoln la un alt nivel, diferentele fiind destul de semnificative in comparatie cu Ford Escape, care foloseste aceeasi platforma. Chiar daca e mai mic, modelul pastreaza aceleasi linii si detalii elegante, ba chiar si acoperisul versiunii Aviator.

In momentul lansarii, Corsair va veni cu doua optiuni de motorizare. Cea standard este reprezentata de un propulsor in patru cilindri, de 2,0 litri, care produce 250 de cai si un cuplu-forta de 373 Nm, dar mai exista o versiune in patru cilindri de 2,3 litri, care produce 280 de cai si un cuplu-forta de 420 Nm.

Inginerii de la Lincoln pregatesc si o versiune plug-in hibrid, dar nu avem inca detalii despre aceasta varianta.

Citeste continuarea articolului Salon Auto New York 2019: Lincoln lanseaza Corsair, cel mai mic crossover al marcii!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare