coupe

Lista stiri si informatii despre coupe pe Cars.ro

Stiri si informatii despre coupe

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre coupe publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre coupe, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: top 10, pret, masini sport, sedan, masini decapotabile, suv, audi, audi rs5, rolls-royce, rolls-royce wraith, porsche, porsche 911, turbo, bmw, bmw m3

Care sunt masinile care se depreciaza cel mai mult? Iata un top 10!

Printre lucrurile pa care le iei in calcul atunci cand te gandesti sa iti cumperi o masina este si deprecierea. Da, exista foarte multi soferi care se gandesc la ce valoare se va vinde masina lor, si fac comparatia astfel cu pierderea pe care o vor inregistra.

Specialistii sustin ca o masina isi pierde aproximativ 50-60% din valoare in primii trei ani. Rata deprecierii depinde de mai multi factori.

Exista insa si masini care se depreciaza mai mult decat altele, si despre acestea vom vorbi si astazi. Am facut o lista cu masinile care, dupa parerea multora, se depreciaza cel mai mult, mai mult decat altele.

Citeste continuarea articolului Care sunt masinile care se depreciaza cel mai mult? Iata un top 10!

Preturile noului Audi RS5 au fost anuntate

Prezentat in fata publicului cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din urma cu cateva luni, noul Audi RS5 a ajuns in cele din urma oficial pe piata auto de pe Batranul Continent. Modelele celei de-a doua generatii RS5 vor ajunge pentru inceput in showroom-urile din Germania, urmand a ajunge in scurt timp si in celelalte tari din Europa. Daca tot va deveni disponibil in scurt timp pentru toti europenii, haideti sa aflam si preturile la care aceste noi modele vor putea fi achizitionate!

Modelele celei de-a doua generatii Audi RS5 aduc cu sine o noua infatisare exterioara. Printre elementele care ies in evidenta inca de la prima privire putem aminti grila frontala reconceputa care acum este mult mai lata si mai plata, numeroasele prize de aer care au fost aplicate sau aripile evazate de pe spate. De asemenea, noile modele dispun de un nou set de jante cu dimensiuni de 19 inci, insa clientii vor putea alege si unele de 20 de inci.

Din punct de vedere al motorizarii tehnice, noile modele sunt echipate cu o unitate de propulsie V6, cu o capacitate de 2.9 litri, dezvoltata impreuna cu specialistii de la Porsche. Ajutat de doua turbine, propulsorul in cauza este capabil sa dezvolte nu mai putin de 444 de cai putere si un cuplu maxim de 600 Nm.

Citeste continuarea articolului Preturile noului Audi RS5 au fost anuntate

Schiorul profesionist Jon Olsson a pus 810 cai putere pe un Rolls-Royce Wraith

Un Lamborghini Huracan de 800 de cai putere, un Audi RS6 Avant de 950 de cai putere, un Rebellion R2K si un Lamborghini Murcielago SuperVeloce Winter Edition - acestea sunt doar cateva dintre masinile adunate, de-a lungul anilor, de schiorul profesionist suedez Jon Olsson.

Credeti ca se va opri aici? Nici o sansa, pentru ca in cazul celei mai recente masini din colectie, sportivul a decis sa-si indeplineasca unul dintre visurile sale dintotdeauna, acela de a cumpara si modifica un Rolls-Royce.

Acum sase luni, Jon Olsson a cumparat un model Wraith, supranumit "George", pe care l-a trimis, pentru modificari esentiale, firmei Absolute Motors, in Olanda.

Citeste continuarea articolului Schiorul profesionist Jon Olsson a pus 810 cai putere pe un Rolls-Royce Wraith

Auto-Dynamics ne prezinta cel mai tunat Porsche 911 Turbo S, Dark Knight!

Despre Porsche 911 Turbo S suntem siguri ca nu mai avem prea multe de spus, toti cei care suntem pasionati intr-o oarecare masura de lumea auto fiind la curent cu dotarile si performantele tehnice de care s-a dovedit a fi in stare. V-am prezentat de-a lungul timpului si mai multe proiecte de tuning care au avut in prim plan bolidul celor de la Porsche, proiecte care ne-au demonstrat cat de departe pot merge specialistii in tuning atunci cand vine vorba despre performante.

Astazi vorbim tot despre un proiect de tuning asupra lui Porsche 911 Turbo S, insa acesta este unul mai special. Spunem asta din cauza faptului ca, de cele mai multe ori, suntem obisnuiti ca atelierele de tuning sa dezvolte noi piese care sa puna in valoare modelul initial. Polonezii de la Auto-Dynamics au imprumutat insa mai multe elemente realizate de alti tuneri acum ar fi TopCar si RUF, si au creat un nou Porsche 911 Turbo S echipat cu tot ce era mai bun pe piata de tuning.

Botezat Dark Knight, noul Porsche 911 Turbo S al polonezilor de la Auto-Dynamics se face imediat evidentiat prin noul pachet exterior de care beneficiaza. Polonezii au apelat pentru infatisarea exterioara la un pachet aerodinamic realizat din fibra de carbon si la mai multe prize de aer aplicate la nivelul aripilor si capotei.

Citeste continuarea articolului Auto-Dynamics ne prezinta cel mai tunat Porsche 911 Turbo S, Dark Knight!

Fara indoiala unul dintre cele mai frumoase si mai dorite modele de BMW dintotdeauna, versiunea M3 CSL, este si una dintre cele mai exclusiviste, de vreme ce producatorul a lansat doar 1.358 de masini.

Modelul despre care vorbim in cele ce urmeaza este chiar si mai rar, fiind unul dintre cele 535 construite conform specificatiilor condusului pe partea dreapta a soselei.

Dezirabilul Coupe Sport Lightweight pare sa fie in conditie fizica destul de buna, cel putin la prima vedere, chiar daca a adunat peste 140.000 de km in ultimii 14 ani, lucru care inseamna ca fostii proprietari chiar l-au condus si nu l-au vazut doar ca pe un model de tinut in garaj.

Citeste continuarea articolului Voi ati cumpara acest BMW M3 CSL (E46)? Pretul i-ar face cu ochiul oricarui cunoscator!

Fara nici o urma de indoiala, starul de anul acesta al Concorso d'Eleganza Villa d'Este, singurul Rolls-Royce Sweptail, este un model Phantom modificat, care te pune pe ganduri cand ii auzi pretul, de altfel unul potrivit status-ului sau.

In timp presedintele companiei, Torsten Müller-Otvös, se refera la zvonurile ca noua masina ar costa peste 12,8 milioane de dolari ca fiind nimic altceva decat "speculatii", tot el este de parere ca masina este "destul de scumpa".

De fapt, oficialul Rolls-Royce a mentionat chiar ca acest model unic a fost construit, cel mai probabil, pentru a fi "cea mai scumpa masina noua creata vreodata vreodata".

Citeste continuarea articolului Sweptail este cea mai scumpa masina construita vreodata de Rolls-Royce

Incepand de astazi, pe malul Lacului Como, debuteaza editia din acest an a unuia dintre cele mai importante si stilate evenimente auto la nivel european: Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Evenimentul se dovedeste a fi unul special si pentru cei de la BMW, care l-au considerat prielnic pentru a-si prezenta noul Concept Seria 8. Bazat pe un studiu de design impresionant, conceptul pe care il vom putea vedea in aceste zile reprezinta o avampremiera a noului BMW Seria 8 Coupe, model care este preconizat sa fie lansat in anul urmator.

BMW Seria 8 sta in centrul strategiei „Number One > Next”, strategie pe care producatorul german a adoptat-o in vederea cresterii semnificative a vanzarilor si a veniturilor in clasa de lux. Conform lui Harald Kruger, presedintele Consiliului de Administratie BMW, noul model reprezinta un mix irezistibil intre lux, modernitate si dinamica. Prin acest nou Seria 8, bavarezii isi doresc pe de o parte sa isi consolideze statutul de lider in segmentul de lux si, pe de alta parte, sa stabileasca noi standarde in segmentul coupe-urilor de lux.

Chiar daca acest concept ne arata clar ca avem in fata o schimbare de design in ceea ce ii priveste pe cei de la BMW, este clar ca in esenta putem observa si caracteristicile si simbolurile emblematice ale producatorului german. Avem in fata ochilor un design modern care ne arata un caracter puternic al acestui nou model.

Citeste continuarea articolului BMW ne prezinta noul Concept Seria 8 la Concorso d’Eleganza Villa d’Este

Luna aceasta este una importanta pentru cei de la BMW, care se pregatesc intens pentru prezentarea Conceptului Seria 8 Coupe. Desi mai este ceva timp pana la sfarsitul lunii, atunci cand acesta va fi prezentat efectiv publicului, reprezentantii producatorului german au decis astazi sa lanseze un scurt teaser in acest sens.

Modelul in sine isi va face debutul abia in anul urmator, insa si acesta este un moment important care ne va arata care este directia in care va merge acest model. Lansarea conceptului va fi facuta in data de 26 mai, cu ocazia Concursului de Eleganta Villa d’Este. In urma cu patru ani, pe aceeasi scena a evenimentului amintit, ne-a fost aratat impresionantul Gran Lusso Concept. Evenimentul este unul foarte cunoscut in randul pasionatilor auto din intreaga lume, fiind destinat in principal masinilor de epoca. Editia din acest an se va desfasura in perioada 26-28 mai in orasul italian Cernobbio.

Harald Kruger, presedintele Consiliului de Administratie al celor de la BMW, se arata deosebit de increzator in acest model. Intr-un comunicat de presa care insoteste teaserul prezentat astazi, Kruger spune ca noul Seria 8 Coupe va continua traditia producatorului bavarez in ceea ce priveste segmentul coupe-urilor sportive de lux. De asemenea, acesta crede ca prin lansarea acestui model, statutul producatorului de lider al segmentului de lux ar trebui sa fie de necontestat.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta primul teaser pentru Seria 8 Coupe

Noul BMW M4 CS a fost reperat, pentru prima data, fara camuflaj acum cateva luni, in timp ce participa la filmarile unui spot comercial. Ei bine, modelul este foarte aproape de o dezvelire completa si credeti-ne, are cu ce se mandri.

Asa cum era de asteptat, noua versiune combina elemente de la modelul M4 (dotat cu Competition Package) si varianta M4 GTS. De vreme ce ultima nu se mai fabrica de ceva timp, inseamna ca modelul CS este noul cap de serie al Seriei 4.

Producatorul german a declarat ca sufixul "CS" nu va disparea de pe piata, rolul sau fiind acela de a semnaliza versiunile mai puternice ale seriei, cele pozitionate deasupra modelelor echipate cu pachetul de competitie.

Citeste continuarea articolului Specialistii confirma: Noul BMW M4 CS este aproape la fel de bun ca modelul M4 GTS

De ce construiesc producatorii de masini modele de genul acesta? N-avem un raspuns concret, dar suntem siguri ca nu pentru a castiga bani gramada. Noul Challenger SRT Demon nu se va vinde in multe exemplare, dar producatorul spera sa atraga atentia asupra altor modele, mai accesibile, din variantele performante pe care le are pe piata.

Cat de nebuna este aceasta masina? Ei bine, cei de la Dodge spun ca modelul va stabili, pentru inceput, un nou record Guinness la capitolul cea mai lunga distanta parcursa la start doar pe rotile din spate: aproape un metru. Se pare ca Demon este o masina atat de rapida incat a fost deja interzisa din cursele de viteza, pentru ca nu este echipata corespunzator pentru astfel de evenimente.

Toata lumea se intreaba, in acest moment, dupa atatea zvonuri si reclame mascate, care este adevarata putere a modelului si pana unde ajunge ca performante? Avem, in sfarsit, raspunsul la aceste intrebari: cei de la Dodge spun ca Demon dispune de 840 de cai putere si poate accelera pana la 96 de km/h in doar 2,3 secunde. Asta inseamna de aproape doua ori forta gravitatiei la accelerare. Mai mult, modelul va parcurge 400 de metri in doar 9,6 secunde, la o viteza de 225 de km/h. Astea da performante!

Citeste continuarea articolului 2018 Dodge Challenger SRT Demon este visul oricarui impatimit de viteza

Haideti sa cunoastem, impreuna, masina considerata de Maybach una dintre cele mai importante expresii de strategie de individualizare de pe piata: oferirea de solutii specifice pentru orice tip de client. Este vorba despre Maybach Exelero.

Prezentat in premiera la Tempodrom, in Berlin, Exelero a fost, in esenta, un model de doua locuri creat pe comanda pentru producatorul de pneuri Fulda, care planuia sa-l foloseasca ca referinta pentru noua sa generatie de anvelope late.

Propulsat de un motor bi-turbo V12 de 700 de cai putere, Exelero era, de fapt, interpretarea moderna Maybach a celor mai cunoscute modele sport din anii '30.

Citeste continuarea articolului Maybach Exelero: o masina sport coupe gandita sa doboare recorduri

Interminabila campanie de pregatire a lansarii noului model Dodge Challenger SRT Demon a dat timp celor de la Hennessey sa produca o contra-oferta puternica: The Exorcist, o versiune de 1.000 de cai putere a Chevrolet Camaro ZL1. Asa cum chiar producatorul o spune, "cea mai noua creatie Hennessey este gandita sa exorcizeze orice demon auto de pe piata".

Noul The Exorcist are cu ce se lauda, mai ales cand vine vorba de viteza si putere: este echipat cu un motor V8 supraalimentat, de 6,2 litri, destul de mult modificat fata de versiunea standard.

Cele mai multe dintre modificari au fost gandite pentru cresterea cuplului de forta pe acest motor. Este vorba despre capete noi pentru cilindri, arbori cu cama transformati, sistem de evacuare revizuit, un sistem de inductie regandit si, ca noutate, managementul motorului personalizat.

Citeste continuarea articolului Cei 1.000 de cai putere ai noului Hennessey Camaro ZL1 promit exorcizarea oricarui Demon de pe strazi

Atunci cand spunem BMW M4 ne gandim automat la un bolid super performant si gata sa impresioneze orice pasionat auto prin performantele sale tehnice de care se face capabil. BMW M4 Coupe este destinat acelora dintre noi care cauta cu orice pret aventura si adrenalina atunci cand pornesc la drum, cuvintele care il descriu cel mai bine fiind acelea legate de viteza, sportivitate sau performante. Bineinteles, un asemenea model s-ar dovedi extrem de capabil si pe un circuit de curse, acolo unde soferul ar putea si mai bine sa ii testeze limitele.

Daca despre performante stim deja ca totul este la superlativ, oare cum or sta lucrurile in ceea ce priveste eficienta sa din punct de vedere al consumului de carburant? Desi stim ca acest lucru nu este primordial atunci cand vorbim despre un bolid sportiv de performanta, ne-am gandit sa facem o analiza si asupra acestui fapt si sa va prezentam cifrele care au reiesit. Dar pana atunci, haideti sa ne aducem aminte despre ceea ce ne ofera un model BMW M4 Coupe!

In primul rand, modelele BMW M4 Coupe impresioneaza prin infatisarea lor extrem de dinamica si de sportiva. Liniile generale curbate si detaliile de ordin aerodinamic ne indica inca din start faptul ca avem in fata ochilor un model extrem de performant. Partea frontala este una impunatoare, remarcandu-se prin cele doua grile frontale cu bare duble si prin prizele de aer de dimensiuni generoase alaturate blocurilor optice cu tehnologie LED. De asemenea, partea posterioara se face vizibila prin hayonul din fibra de carbon cu spoiler integrat si prin tevile de esapament duble.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M4 Coupe?

Cei de la Mercedes-Benz vor sa ne demonstreze cu orice pret ca lucreaza din greu in aceasta perioada pentru diversificarea gamei, aratandu-ne ca are planuri mari pentru perioada urmatoare prin cei de la divizia de performanta AMG. Acestia se pregatesc de lansarea altor trei modele SUV sportive: GLC63, GLC63 Coupe, respectiv GLC63 S Coupe. Cele trei noi modele ar urma sa fie dezvaluite la finalul acestei luni, cu ocazia Salonului Auto de la New York. Haideti sa vedem mai bine despre ce este vorba si care sunt noutatile pe care producatorul german ni le pregateste.

Toate modelele pe care vi le-am spus mai sus sunt construite avand la baza SUV-ul compact GLC si varianta coupe a acestuia. La nivel exterior, toate cele trei modele se vor face remarcate prin grila frontala ceva mai agresiva preluata de la Mercedes AMG GT R, prin deflectorul posterior sau prin spoilerul fata reconceput. De asemenea, primele doua modele vor avea niste jante cu dimensiuni de 19 inci, in timp ce modelul de top va dispune de jante cu dimensiuni de 20 de inci.

Din punct de vedere al motorizarii, toate cele trei modele vor fi echipate cu aceeasi unitate de propulsie V8 bi-turbo, cu capacitate de 4.0 litri. In cazul modelelor GLC63, respectiv GLC63 Coupe, propulsorul in cauza va fi capabil sa dezvolte 470 de cai putere si un cuplu maxim de 650 Nm. Ca sa va faceti o idee mai buna asupra a ce inseamna aceasta varianta de motorizare, va spunem ca modelele echipate astfel vor fi in stare sa accelereze de la 0 la 97 km/h in doar 3.9 secunde.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG ne prezinta noile GLC 63 4Matic+ si GLC 63 4Matic+ Coupe

Atunci cand vine vorba despre cei care au modificat, de-a lungul timpului, o masina Porsche, nu exista nume mai respectat in lumea auto ca RUF, dar nici o masina gandita de celebrul inginer german nu a atins nivelul de legenda al senzationalei "Yellow Bird" (1987), o versiune modificata a lui 911 care a "sters pe jos" cu alte super masini la timpul ei. Ei bine, la Salonul Auto de la Geneva 2017, Yellow Bird a "zburat" din nou.

Ruf reinvie, astfel, cea mai celebra masina, in serie limitata, creata vreodata. Varianta din 2017, tot un CTR, a fost gandita sa primeasca o infuzie importanta de bani si tehnologie, asa ca din varianta originala n-au ramas prea multe. Modelul original din 1987 a fost botezat "Yellow Bird" (inspirat si de culoarea galbena a masinii) in timpul unui test comparativ de viteza pe traseul de viteza al celor de la Volkswagen, Ehra-Lessein, in Germania. Masina a depasit, atunci, 340 de km/h, devenind instant faimoasa.

Editia CTR 2017 seamana foarte mult cu modelul 911 din anii '80, dar se bazeaza pe un sasiu contruit in intregime din fibra de carbon, gandit de la zero de RUF. Reprezentantii companiei au declarat ca aceasta este prima masina creata de la zero de companie. Sasiul este intarit cu un bot din otel, iar structura spate a fost gandita special pentru situatii extreme. Sa nu uitam si de cusca creata special pentru siguranta soferului. Cu toate acestea, masina nu cantareste, fara nici o substanta fluida la bord, decat aproape 1.200 de kg.

Citeste continuarea articolului Legendara super masina Yellow Bird CTR semnata RUF zboara din nou

Tuner-ul german Gemballa aplica "tratamentul avalansa" celebrului Porsche 911 inca din 1985, de la lansarea modelului de baza 930. In aceasta saptamana, specialistii auto de langa Stuttgart, din Leonberg, au venit la Geneva sa prezinte cea mai noua versiune "personala" a lui 991 Turbo. Si aici incepe o poveste cu multi, foarte multi cai... putere.

Prima problema pe ordinea de zi a tuner-ului german a fost extragerea a unui numar monstruos de cai putere (820 mai exact, cu un cuplu de forta de 950 newtoni / metru) din motorul bi-turbo in sase cilindri de 3,8 litri. Asta inseamna cu 280 de cai putere mai mult decat motorul standard. Pentru a obtine aceste cifre uimitoare, va puteti imagina si voi ca inginerii germani au fost nevoiti sa faca modificari substantiale. Plecand de la noi turbocompresoare si colectoare de admisie personalizate, pana la filtre de aer de inalta performanta sau capete de cilindru optimizate, motorul a fost serios imbunatatit. Mai mult, o alta importanta parte din transmisie, cutia de viteze, a fost adaptata pentru a face fata puterii in plus.

Dupa ce au reusit sa ajunga la atat de multa putere pentru un Porsche, inginerii de la Gemballa s-au concentrat pe instalarea acestuia pe un sasiu sport reglabil, care ruleaza pe jante de 54 de cm, incaltate cu pneuri ZR21 de 255/30, pe fata, si ZR21 de 325/25, pe puntea spate. In plus, specialistii germani au reusit sa creeze o caroserie mai agresiva, care se potriveste perfect cu forta motorului. Aceasta este cu 62 de mm mai lata in fata si cu 100 de mm mai lata in partea din spate, gandita special pentru a face loc noilor jante de aliaj si pneurilor de dimensiuni serioase.

Citeste continuarea articolului 2017 Gemballa Avalanche Porsche 911 Turbo - o adevarata avalansa de cai putere

Noul Audi RS5 Coupe se afla, zilele acestea la Salonul Auto de la Geneva si a atras foarte multi fani. Si are si cu ce, fie vorba intre noi. De ce? In primul rand pentru ca acest model deschide o noua era pentru germanii de la Audi, dupa reorganizarea grupului.

Am studiat indeaproape noua masina germana si va vom spune si voua despre ce este vorba. Nu de alta, dar va spunem din start ca merita atentia tuturor.

Citeste continuarea articolului 2017 Audi RS5 Coupe a fost dezvaluit la Salonul Auto de la Geneva si este mai rapid ca niciodata

Prima zi a Salonului Auto de la Geneva ne aduce in prim plan multe surprize pregatite de producatorii auto, una dintre ele fiind Mercedes-AMG GT Concept. Acesta a fost prezentat in premiera absoluta astazi si prefigureaza un nou model de serie care sa impresioneze pasionatii auto din intreaga lume. Viitorul model ar urma sa se lupte de la egal cu actualul Porsche Panamera.

Anul 2017 este unul special pentru cei din cadrul diviziei AMG, asa ca nu este de mirare ca acestia ne-au pregatit surprize interesante pentru actuala editie a Salonului Auto de la Geneva. Divizia de performanta AMG sarbatoreste in acest an implinirea a 50 de ani de la infiintare. Din spusele reprezentantilor, surprizele pe anul acesta nu se opresc aici, acestia fiind pregatiti cu noutati la fel de interesante si pentru Salonul Auto de la Frankfurt.

AMG GT Concept se prezinta sub forma unui coupe cu o infatisare extrem de sportiva si de atractiva. Deocamdata nu avem in fata decat o schita care ne lasa sa ne facem o parere asupra liniilor generale pe care le va prezenta caroseria, insa lucrurile par a arata foarte bine.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG prezinta GT Concept la Salonul Auto de la Geneva

Una dintre cele mai mari surprize de la editia din urma cu doi ani a Salonului Auto de la Detroit a fost constituita de lansarea noii versiuni Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Aveam in fata la acea vreme cea mai puternica versiune a SUV-ului GLE Coupe, versiune care urma sa impresioneze pe toti cei prezenti prin performantele tehnice de care s-a dovedit a fi capabila. Ne aducem aminte impreuna care sunt dotarile si cifrele tehnice care au propulsat acest model in topul preferintelor pasionatilor auto si cum se raporteaza acestea la eficienta in legatura cu consumul de carburant.

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe impresioneaza atat la nivelul aspectului exterior, cat si la nivelul habitaclului interior. De asemenea, acesta dispune de tehnologii de ultima generatie care fac din el un adevarat varf de gama pe care nu ai cum sa nu ti-l doresti. Insa, ce are cel mai de pret noua versiune AMG GLE 63 S Coupe se gaseste sub capota. Sa vedem despre ce este vorba!

Modelele noii versiuni Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe sunt echipate cu o unitate de motorizare biturbo V8, cu o capacitate de 5.5 litri, capabila sa dezvolte 577 de cai putere si un cuplu maxim de 760 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii automate cu sapte rapoarte de tip AMG Speedshift Plus 7G-Tronic. De asemenea, modelele in cauza beneficiaza de un sistem de tractiune integrala 4Matic cu o distributie a cuplului specifica AMG.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe?

Continuam astazi seria articolelor care isi propun sa va dezvaluie cat de eficiente sunt din punct de vedere al consumului de carburant unele dintre cele mai puternice modele existente pe piata cu noile modele ale celor de la Lexus, divizia autoturismelor de lux din cadrul producatorului japonez Toyota.

Vorbim astazi despre modelele LC 500, cel standard si cel hibrid, modele prezentate in urma cu aproape un an in cadrul Salonului Auto Nord American de la Detroit. Descoperim impreuna in randurile care urmeaza care sunt performantele de care s-au dovedit capabile aceste modele si cum se rapoarteaza aceste performante la eficienta consumului de carburant inregistrat.

In primul rand, trebuie sa va spunem ca modelele LC 500 s-au bucurat de un foarte mare succes la public inca din primele momente dupa ce au fost prezentate. Echipa de design care a lucrat la aceste modele a reusit sa isi transpuna ideile intr-un automobil deosebit de atlectic si cu niste forme aerodinamice pure, mix care nu poate da gres in fata nici unui pasionat auto.

Citeste continuarea articolului Cat de putin consuma hibridul Lexus LC 500h?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare