concept, renault

Lista stiri si informatii despre concept si renault pe Cars.ro

Stiri si informatii despre concept si renault

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre concept si renault publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre concept si renault, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: renault, concept, electric, renault kangoo, masini electrice, salon auto paris, salon auto geneva, tehnologie, salon auto frankfurt, concurs eleganta villa deste, salon auto shanghai, masina, renault zoe, infiniti, masini sport

Renault lanseaza EZ-Pod, un concept autonom bazat pe Twizy

Francezii de la Renault incearca din rasputeri in ultima perioada sa ne arate ca acorda un interes din ce in ce mai ridicat masinilor si tehnologiilor autonome. Astfel, fracenzii au lansat in ultima perioada mai multe concepte pentru vehicule autonome dedicate mobilitatii urbane.

Tot in aceasta serie se incadreaza si EZ-Pod, ultimul concept de acest fel prezentat de cei de la Renault. Noul EZ-Pod il are la baza pe cvadriciclul Twizy si ne este prezentat ca fiind un concept electric autonom cu numai doua locuri dispuse in diagonala. Ce este interesant este ca vehiculul nu are nici volan si nici pedale.

Francezii explica ca, in cazul in care acest concept s-ar transforma in cele din urma intr-un model de serie, acesta ar fi util in orase, dar si in interiorul unor cladiri precum mall-uri, hoteluri sau sedii mari de companii.

Citeste continuarea articolului Renault lanseaza EZ-Pod, un concept autonom bazat pe Twizy

Conceptul electric Renault Kangoo ZE sau la ce sa ne asteptam de la producatorul francez din 2020?!

Renault a prezentat oficial conceptul Kangoo ZE, o masina de expozitie al carei nume ne spune aproape totul despre ea. Este vorba doar despre o idee despre ce va insemna urmatoarea generatie a dubelor compacte Kangoo din 2020, mai exact versiunile complet electrice Kangoo ZE. Asa cum puteti observa, stilistica noului model este complet diferita de cea a versiunii actuale.

Conceptul adopta un design ceva mai dinamic, ca si cum specialistii de la Renault ar fi desenat un obiect electronic. In plus, luminile sunt complet noi, cu o grila frontala din sticla, sub care ne intalnim cu o linie luminata, conectata, dupa ce trece de sigla, la proiectoarele sub forma literei "C".

Cu aceste lumini albe nu ne intalnim doar pe partea frontala, ele continuand si pe laterale, de la manerele portierelor, prin usile spate glisante, pana la emblema spate, dupa ce "trec" si prin stopurile LED.

Citeste continuarea articolului Conceptul electric Renault Kangoo ZE sau la ce sa ne asteptam de la producatorul francez din 2020?!

Salon Auto Paris 2018: Renault prezinta K-ZE Concept, un mini SUV electric destinat pietei din China

Renault a prezentat la inceputul acestei saptamani K-ZE Concept, un mini SUV electric cu care francezii spera sa dea lovitura pe piata asiatica. Conceptul a fost prezentat chiar cu cateva ore inainte de deschiderea pentru presa a Salonului Auto de la Paris 2018, ale carui porti s-au deschis astazi si pentru publicul larg. Insa, cei de la Renault au ales sa organizeze un eveniment special pentru lansarea acestui concept.

Asa cum va spuneam si la inceput, noul model va fi disponibil pentru inceput exclusiv pe piata din China. Asadar, chinezii il vor putea cumpara incepand cu prima parte a anului 2019. Chiar daca nu va fi disponibil si pe plan european, haideti sa aflam si noi despre ce este vorba cu acest concept K-ZE.

Probabil stiti asta deja, insa cei de la Renault au adoptat deja o strategie electrica clara in ultima perioada, toate eforturile lor concentrandu-se in aceasta directie. Prin urmare, si acest concept K-ZE este tot unul cu propulsie electrica. Reprezentantii producatorului francez nu au vrut sa ne dea detalii deocamdata cu privire la partea tehnica a acestui model.

Citeste continuarea articolului Salon Auto Paris 2018: Renault prezinta K-ZE Concept, un mini SUV electric destinat pietei din China

Salon Auto Paris 2018: Renault EZ-Ultimo Concept sau cum arata mobilitatea autonoma premium!

Va mai amintiti conceptul Renault EZ-Pro de luna trecuta? Era vorba despre un posibil design pentru un vehicul de marfa autonom, menit sa fie folsit in convoaie de gen.

Ei bine, in prima zi de la Salonul Auto de la Paris 2018, producatorul francez a prezentat un alt concept interesant (il putem numi chiar studiu) botezat Renault EZ-Ultimo, care ne ofera o imagine in premiera a ceea ce se vrea a fi viitorul premium al vehiculelor de transport persoane autonom.

"De vreme ce trendurile se schimba in ritm foarte rapid si din ce in ce mai multi clienti sa gandesc la servicii de transport personal, suntem siguri ca, foarte curand, ne vom intalni cu o noua paradigma in ceea ce priveste mobilitatea", a declarat Laurens van den Acker, unul dintre oficialii Departamentului de design al marcii franceze.

Citeste continuarea articolului Salon Auto Paris 2018: Renault EZ-Ultimo Concept sau cum arata mobilitatea autonoma premium!

De cele mai multe ori vorbim despre segmentul masinilor de serie, destinate transportului persoanelor fizice de la punctul A la punctul B. Insa, asta nu inseamna ca celelalte segmente auto nu sunt interesante. Drept pentru care vom vorbi astazi despre Renault EZ-PRO, un concept care ne arata viziunea pe care o au francezii pentru segmentul utilitarelor destinate livrarii produselor in marile orase ale lumii.

EZ-PRO este o utilitara autonoma si electrica, pe care francezii o vad numai buna pentru acest segment care da mari batai de cap producatorilor auto in ultima perioada. De asemenea, EZ-PRO este o versiune dedicata marfurilor a conceptul EZ-GO, un alt concept prezentat in urma cu ceva timp, destinat transportului de persoane.

Francezii au gandit EZ-PRO drept un model destinat companiilor, operatorilor logistici, retailerilor si chiar si persoanelor fizice ce activeaza in acest domeniu. EZ-PRO este un concept modular flexibil, alcatuit din doua componente principale.

Citeste continuarea articolului Renault prezinta EZ-PRO, un concept de utilitara autonoma si electrica

Renault ne ofera o imagine despre ceea ce inseamna viitorul transportului personal si ideea de a imparti mobilitatea cu conceptul EZ-GO, prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2018, un vehicul-robot electric si autonom.

Asa cum explica producatorul francez, nu e vorba doar despre o masina ci si despre un serviciu "care permite oamenilor transportul, indiferent ca e vorba despre o locatie fixa sau mobila".

EZ-GO, un succesor ideologic al conceptului Symbioz, este doar primul dintr-o serie de noi idei ale marcii franceze despre serviciile de mobilitate, care vor fi prezentate in acest an. Vehiculul poate fi operat si de companii publice sau private, lucru ce va fi posibil prin intermediul unei aplicatii mobile sau prin stabilirea unor statii de ambarcare.

Citeste continuarea articolului Conceptul Renault EZ-GO: un vehicul-robot electric si autonom

Concurenta acerba intre producatorii de top ai pietei auto obliga Renault sa ia masuri in privinta productiei viitoarelor automobile.

Astfel, constructorul francez ia atitudine si prezinta masina vitorului in viziunea Renault.

In prima faza, acestia prezinta o inovatie ce se materializeaza printr-o electrica furnizoare de electricitate. Pe langa aceasta tehnologie impresionanta, Renault sustine ca viitorul model se va conduce autonom, iar soferului nu i se va permite nicio secunda se se plictiseasca, lucru datorat sistemului entertainment cu care este dotat automobilul.

Citeste continuarea articolului Conceptul Symbioz de la Renault ar putea fi masina viitorului! Ti-ar placea sa te asezi la volanul ei?

Salonul Auto de la Frankfurt din acest an i-a facut si pe francezii de la Renault sa se prezinte in fata publicului cu un concept care vizeaza felul in care vad ei masina viitorului din anul 2030. Ce-i drept, nici nu mai este atat de mult pana atunci daca ne gandim mai bine, asa ca planurile celor de la Renault nu par atat de indepartate de adevar. Mai ales in conditiile in care industria auto evolueaza de la an la an in feluri in care nici nu te puteai gandi in urma cu ceva timp.

Renault Symbioz este conceptul cu care producatorul francez s-a prezentat in acest inceput de toamna pe scena Salonului Auto de la Frankfurt. Asa cum probabil va asteptati deja cei mai multi dintre voi, conceptul este unul electric si autonom si ar putea sta la baza unui viitor model de serie lansat peste numai sase ani.

Dar haideti sa descoperim mai in detaliu ceea ce ne propun specialistii francezi si sa aflam cum isi imagineaza acestia viitorul nu tocmai indepartat in industria auto. Conceptul Renault Symbioz nu reprezinta doar o masina, producatorul francez incercand sa ofere viitorilor clienti mult mai mult decat atat.

Citeste continuarea articolului Renault aduce la Frankfurt conceptul electric Symbioz

Conceptul Renault Trezor nu se mai opreste din castigat premiu dupa premiu, ultimul dintre ele fiind probabil si unul dintre cele mai importante. Conceptul lui van der Acker tocmai ce a fost premiat in cadrul Concursului de Eleganta de la Villa d’Este, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri auto din Italia. Concursul de Eleganta de la Villa d’Este se desfasoara in fiecare an incepand cu 1929 in nordul Italiei, pe malul Lacului Como, si aduce la start unele dintre cele mai interesante masini de colectie din intreaga lume.

Renault Trezor ne-a fost prezentat in toamna anului trecut, unde altundeva decat pe scena Salonului Auto de la Paris?! Si, oricat de carcotasi am vrea sa fim, Trezor Concept a atras toate privirile in capitala franceza, beneficiind de un design extrem de interesant pentru zilele noastre. La o prima vedere ai zice cat ai clipi ca pare tocmai scos dintr-un joc pe calculator sau dintr-o productie de la Hollywood.

Masa totala a lui Trezor Concept este de doar 1.600 de kilograme, la realizarea sasiului si caroseriei fiind folosita din plin fibra de carbon. Reprezentantii producatorului ne prezentau la acea vreme modelul ca beneficiind de o garda la sol de 2.5 cm si de un sistem al prizelor de aer care le permiteau sa se activeze si sa se dezactiveze in functie de nevoile de racire ale intregului sistem.

Citeste continuarea articolului Renault Trezor Concept a fost premiat in cadrul Concursului de Eleganta Villa d'Este

Salonul Auto de la Shanghai este in aceste zile scena unui moment important pentru cei de la Renault, care au decis sa prezinte publicului larg RS 2027 Vision. Prin acest concept, specialistii de la Renault incearca sa ne arate cum vad ei viitorul monopost de Formula 1 din anul 2027. Momentul ales este unul special, in acest an aniversandu-se 40 de ani de cand constructorul francez a debutat in lumea Formulei 1.

Proiectul RS 2027 Vision a fost realizat de o echipa formata din trei designeri de renume international. Unul dintre ei este romanul Victor Sfiazov, cel care s-a facut remarcat si pentru contributia sa la modelul Kadjar. Alaturi de Victor, echipa care a gandit conceptul RS 2027 Vision a fost completata de Emanuel Klisarov, respectiv Anton Shamenkov.

Monoposturile din Formula 1 din zilele noastre parca nu mai atrag publicul clasic atras de aceasta competitie, un public format mai mult din puristi ai genului. Propulsoarele hibride, numeroasele elemente aerodinamice adaugate si forma mult prea diferita a modelelor de acum au indepartat o buna parte din fanii Formulei 1 de odinioara. Acest lucru pare sa fi fost inteles in cele din urma de cei de la Renault, un nume prestigios in istoria Formulei 1.

Citeste continuarea articolului Renault RS 2027 Vision - Viitoarele monoposturi de Formula 1?

Luna aprilie pare a fi una importanta in agenda celor de la Renault, constructorul francez pregatindu-se intens pentru a lansa conceptul RS 2027 Vision. Acesta ne va arata modul in care specialistii de la Renault prevad viitorul monopost de Formula 1 din anul 2027. Conceptul ne va fi prezentat la jumatatea lunii aprilie, cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai. Chiar daca nu mai este mult pana atunci, constructorul francez a decis sa ne prezinte un teaser care sa ne intarate un pic si care sa ne faca si mai nerabdatori.

Stim cu totii ca Renault este unul dintre constructorii importanti care participa an de an in Formula 1. Comunicatul de presa care insoteste teaser-ul despre care aminteam mai devreme sustine faptul ca prezenta francezilor in Formula 1 este de lunga durata, acestia avand un proiect serios care sa contribuie la dezvoltarea si popularizarea competitiei. De asemenea, reprezentantii Renault isi doresc ca acest brand sa joace un rol important in evolutia Formulei 1.

Declaratiile de sustinere pentru competitiile Formulei 1 nu sunt singurul motiv pe care il au sefii Renault de a face aceasta lansare de concept tocmai acum. Momentul in cauza a fost ales din pricina faptului ca in acest an se aniverseaza 40 de ani de cand constructorul francez a debutat in Formula 1.

Citeste continuarea articolului Renault pregateste lansarea RS 2027 Vision Concept

Dupa ce a montat pe micutul model de oras electric Zoe baterii de 41 kWh, pentru o autonomie de aproximativ 400 de km, Renault prezinta, la Geneva Motor Show 2017, si latura sportiva a vehiculelor electrice. Cu o caroserie sport din fibra de carbon, Zoe E-Sport Concept propune publicului o idee de masina electrica sport cu tractiune integrala si roti masive de aliaj de 50 de cm.

In incercarea de a mai reduce din greutate, inginerii de la Renault au eliminat definitiv scaunele din spate si au combinat,in procesul de fabricatie, fibra de carbon cu kevlarul. Rezultatul este un vehicul electric care cantareste in jur de 1.400 de kg, din care doar bateriile ajung la 450 de kg. Multumita celor doua motoare electrice, micuta masina ajunge la 460 de cai putere si un cuplu instant de 640 Nm.

Asa cum va imaginati deja, atata forta intr-o masina mica si relativ usoara transforma E-Sport Concept intr-o adevarata racheta. Modelul nu are nevoie decat de 3,2 secunde pentru a ajunge la 100 km/h si poate atinge o viteza maxima de croaziera, limitata electronic la 201 km/h, in doar 10 secunde.

Citeste continuarea articolului Renault Zoe E-Sport Concept - O racheta de buzunar cu 460 de cai putere

Una dintre surprizele importante pregatite pentru editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva vine din partea celor de la Infiniti, care vor sa ne prezinte noul Q60 Project Black S. Noul model a fost transformat intr-un adevarat bolid capabil de orice cu ajutorul specialistilor echipei de Formula 1 Renault. Aflam impreuna in randurile care urmeaza despre ce inseamna acest prototip si ce ne propun cei doi constructori.

Project Black S reprezinta in primul rand un sportiv hibrid pus la punct in special cu ajutorul celor din cadrul echipei de Formula 1 Renault. Doar spunand asta, nu ne este greu sa ne imaginam ca unul dintre principalele puncte forte ale actualului prototip este legat de aerodinamica, capitol la care sta excelent.

Prototipul Project Black S are la baza actualul model de serie al coupe-ului Q60, caruia i-au fost aduse, bineinteles, o serie de imbunatatiri. Conceptul beneficiaza de un kit exterior agresiv, pus la punct de specialistii in design de la sediul Infiniti din Paddington, Marea Britanie. Astfel, conceptul dispune de spoilere fata si spate sculpturate la care s-a folosit din plin fibra de carbon sau de tevi de evacuare din titan. De asemenea, Project Black S va fi echipat cu un set de jante speciale Black S cu dimensiuni de 21 de inci.

Citeste continuarea articolului Infiniti si Renault prezinta prototipul Q60 Project Black S

Constructorul francez Renault a avut legaturi cu brandul romanesc Dacia de multa vreme si este cunoscut, in anumite piete precum Brazilia, pentru ca foloseste vehicule Dacia si le transforma sub brandul Renault. Dacia insa nu ar trebui sa se supere din cauza acestor decizii, pentru ca masinile prezentate de ei sunt de-a dreptul spectaculoase.

Dupa ce acum cateva zile am vazut cu totii Duster Extreme Concept, acum a venit randul lui Sandero sa ni se arate intr-o versiune mai agresiva si mai sportiva. Prezentarea oficiala a Sandero RS Grand Prix Concept a avut loc la Salonul Auto de la Sao Paulo, Brazilia.

Au existat in presa de specialitate o serie de zvonuri cu privire la o versiune sport a Sandero in urma cu ceva timp. Se pare insa ca ele au fost lansate in presa de cei ce sunt in cautare de o masina low-cost cu un anumit grad de agresivitate, de care se pot debarasa repede fara a avea prea multe remuscari.

Citeste continuarea articolului Renault RS Grand Prix Concept a fost dezvaluit in Brazilia si arata spectaculos

Renault a dezvaluit Duster Extreme Concept la Salonul Auto din Sao Paolo, Brazilia. Vehiculul concept este dezvoltat de Renault Design Latin America si infatiseaza un off-roader extrem. Din pacate insa, masina prezentata cu mult fast nu este decat un model demonstrativ, asa ca puteti sa va luati gandul ca ea va deveni realitate in viitorul apropiat.

Ei bine, cu toate acestea, masina merita atentia noastra, pentru ca ea arata spectaculos. Asadar, haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba. Asa cum sugereaza si numele, Renault Extreme Concept este un off-road pur, cu linii mai agresive si accesorii care fac fata conditiilor de teren extrem.

Duster Extreme Concept previzualizeaza o serie de capabilitati imbunatatite fata de Duster. Chiar daca acest model este doar unul de show, el detine motorul Duster de 2,0 litri care a devenit foarte apreciat printre impatimiti. Acest motor este unul special, si ii este atribuit un nivel superior de echipamente si accesorii.

Citeste continuarea articolului Renault a dezvaluit Duster Extreme Concept, un off-roader veritabil

Conceptele futuriste, desprinse parca dintr-un univers paralel al filmelor de fictiune, nu aveau cum sa lipseasca nici de la aceasta editie a Salonului Auto International de la Paris. Cei care si-au propus sa ne impresioneze in aceasta toamna sunt cei de la Renault, francezii aducand pe scena conceptul TreZor.

Astfel, prin intermediul primelor imagini oficiale facute publice de constructorul francez, aflam in cele din urma ceva mai multe detalii despre ceea ce se vrea a reprezenta un model pentru viitoarele automobile construite.

Daca in urma cu sase ani constructorul francez incanta privirile cu DeZir Concept, acum a venit momentul ca TreZor Concept sa atraga toate privirile la Paris. Conceptul ne este prezentat cu o formula a dimensiunilor de 4.700 mm x 2.180 mm x 1.080 mm si cu o masa totala de numai 1600 kilograme.

Citeste continuarea articolului Renault TreZor Concept prezentat la Salonul Auto de la Paris

Cu totii stim ce masini scot francezii de la Renault pe portile fabricilor. Cu totii ne-am obisnuit cu masinile de familie, cu masinile cu care sa mergem zilnic la serviciu, la cumparaturi ori la film. Masini nu foarte scumpe, insa acesta nu-i un minus pentru ca raportul pret-calitate la Renault este de nota zece. Ei pur si simplu fac masini pe care sa si le poata permite oricine si in cazul acesta au mult de castigat.

Asadar, atunci cand te urci intr-un Renault nu te gandesti niciodata ca francezii tin ascuns un monstru in fabricile lor. Acest monstru a fost opera unui student din Brazilia de la Facultatea de Proiectare Universidade Federal de Minas, mai exact Joao Paolo Caetano Moreira.

Studentul a lucrat foarte mult la design-ul acestui monstru roadster pentru Renault, iar proiectul poarta numele de „Project Loisir”. Studentul din Brazilia, Moreira, nu a dezvaluit date tehnice despre acest model de Renault si nici nu a dat detalii despre motor. Asa ca nu stim nici ce capacitate are motorul, nici ce model de motor este sau cati cai putere poate sa dezvolte, insa tot ce stim este ca design-ul este superb si atrage priviri, asa ca nu cred ca ar fi o problema daca ar avea un motor ca al masinilor Renault de pana acum.

Citeste continuarea articolului Project Loisir, roadster-ul tinut ascuns de Renault

Grupul francez Renault vine in intampinarea nostalgicilor si anunta, prin intermediul unor fotografii si informatii oficiale, renasterea unuia dintre cele mai importante si renumite branduri de pe piata auto internationala. Este vorba despre Alpine, marca sub care s-au fabricat automobile sport inca de la jumatatea secolului trecut, mai exact din 1955 si pana la debutul anilor ’90.

Producatorul francez se pare ca isi doreste sa reinventeze acest brand, proces care debuteaza prin lansarea noului concept Alpine Vision. Primele imagini si informatii oficiale despre acesta au fost oferite de catre reprezentantii Renault la Monte Carlo, intr-un eveniment special dedicat presei.

Desi abia a fost prezentat sub forma de concept, Alpine Vision este deja promis ca model de serie pentru sfarsitul anului curent, urmand a fi pus in vanzare in prima jumatate a anului urmator. Alpine Vision va fi doar primul automobil sport cuprins intr-o serie mult mai larga care este luata deja in calcul de francezi.

Citeste continuarea articolului Alpine Vision Concept: primele informatii si fotografii

Dupa ce in urma cu cateva zile un presupus model KWID a putut fi vazut pe strazile din Germania, acum a venit momentul sa aflam mai multe informatii de la oficialii Renault. Cu ocazia Salonului Auto de la New Delhi, constructorii francezi ne-au propus doua noi concepte: Kwid Racer, respectiv Kwid Climber.

Renault Kwid este construit in India si are la baza aceeasi platforma folosita de Dacia in Europa. Modelul a fost lansat in ultima parte a anului trecut si s-a bucurat pana in prezent de un real succes pe piata asiatica, inregistrand peste 90.000 de exemplare vandute in decurs de doar patru luni.

Kwid Racer Concept, asa cum ne este sugerat inca din denumirea aleasa de constructorul francez, ne este prezentat intr-o tenta sportiva si agresiva. Acesta este echipat cu jante din aliaj de 18 inci, pneuri cu talon redus si o serie de alte elemente care aduc impreuna un plus aerodinamic. Inginerii francezi au acordat o atentie sporita habitaclului interior, acesta fiind dotat cu o tapiterie din piele Alcantara si cu alte numeroase elemente din aluminiu si fibra de carbon.

Citeste continuarea articolului Renault a prezentat conceptele Kwid Racer si Climber la Salonul Auto de la New Delhi

Conceptul Renault Initiale Paris a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt. El ne face o idee despre felul in care va arata viitoarea generatie Espace, dar, in Marea Britanie, acest model nu va ajunge, din cauza cererii reduse pentru minivanuri.

Foarte apropiat de viitorul Espace, Initiale are un plafon mai jos, o garda la sol ceva mai mare si proportii bine definite.

Scopul sau este de a lupta cu SUV-urile, care au reusit sa castige teren in fata acestui tip de masina. “Am redesenat silueta masinii si i-am adaugat o expresie premium. Incepem o noua era a luxului la Renault. Aceasta este viziunea noastra despre sofatul in regim premium. Acoperisul este tributul pentru Paris si este construit din aluminium. Initiale Paris va putea fi intalnit din 2014 ca noul Espace.”, a declarat Laurens van der Acker, seful designerilor de la Renault.

Citeste continuarea articolului Renault Initiale Paris, prezentat la Frankfurt
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare