bmw

Lista stiri si informatii despre bmw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre bmw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre bmw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre bmw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw seria 3, touring, g21, toyota, cel mai valoros brand auto, mercedes-benz, bmw m3, e30, dtm, jaguar, land rover, parteneriat, masini electrice, bmw m8, coupe

Noile modele BMW Seria 3 Touring (G21) se pregatesc de debutul pe piata europeana!

Prima versiune BMW Seria 3 Touring a patruns pe piata acum 32 de ani, masina ajungand acum la cea de-a sasea generatie. Cifrele urmatoare ar trebui sa dovedeasca cat de important este acest model: mai mult de 1,7 milioane de vehicule au fost produse, 500.000 dintre ele doar in anterioara generatie.

Masina este produsa in fabrica BMW din Munchen, pentru piata auto din Europa, Japonia, Coreea de sud, Taiwan, Hong Kong, Australia sau Noua Noua Zeelanda, in timp ce noua versiune, care va fi lansata oficial pe 28 septembrie, nu va exista si pe piata americana.

Dimensiunile modelului G21 (numele de cod intern al masinii) au crescut cu 8 cm fata de versiunea anterioara, ajungand la 4,71 m in lungime. Mai mult, masina este cu 2 cm mai lata si ceva mai inalta. A crescut si ampatamentul, diferenta fata de versiunea actuala fiind de nu mai putin de 4 cm.

Citeste continuarea articolului Noile modele BMW Seria 3 Touring (G21) se pregatesc de debutul pe piata europeana!

Toyota ramane cel mai valoros brand auto din lume

Piata auto este o piata extrem de dinamica, intr-o continua miscare, in care concurenta a ajuns la un nivel extrem de ridicat. In aceste conditii, multi constructori auto isi disputa suprematia pe aceasta piata, titlu care are o importanta destul de mare atunci cand vine vorba despre imaginea unui producator.

Insa, asa cum probabil ca va amintiti din anii anteriori, titlul de cel mai important constructor de pe piata auto mondiala nu ii apartine unui constructor german , ci unuia asiatic, spre surprinderea multor pasionati auto. Ei bine, Toyota reuseste sa isi pastreze pozitia de cel mai valoros brand auto din lume pentru al saptelea an la rand!

Raportul anual cu privire la cele mai valoroase branduri auto din lume a fost intocmit si publicat recent de compania de cercetare de piata Kantar Millward Brown. Din acest raport aflam ca cei de la Toyota au reusit sa isi pastreze suprematia pe aceasta piata, fiind pentru al saptelea an la rand cel mai valoros brand auto din lume. Mai mult decat atat, Toyota a fost cel mai valoros brand auto din lume in 12 din cei 14 ani in care a fost realizat acest studiu, ceea ce spune multe! Mai exact, niponii au ocupat locul secund in acest top doar in doi ani din ultimii 14, adica in 2010 si in 2012.

Citeste continuarea articolului Toyota ramane cel mai valoros brand auto din lume

La ce pret ajunge un BMW M3 DTM Edition din 1990?

Ce poti face atunci cand ai in garaj un model mai vechi BMW M3 si esti si mare fan al Cursei de 24 de ore de la Nurburgring? O echipa formata din tata si fiica a incercat sa raspunda la aceasta intrebare, transformand acest E30 M3 intr-o marca proprie: "DTM Edition".

Conform specialistilor site-ului pe care este vanduta aceasta masina, ClassicDriver, toate modificarile au fost facute intr-o maniera foarte profesionista, care este reflectata si in pret: 90.015 dolari.

Ei bine, n-a fost nevoie sa cautam cu atentie toate aceste modificari pentru a ne da seama de cantitatea serioasa de munca depusa in procesul de transformare a acestui clasic model BMW.

Citeste continuarea articolului La ce pret ajunge un BMW M3 DTM Edition din 1990?

BMW si Jaguar Land Rover vor dezvolta impreuna motoare pentru masini electrice

Industria auto ne-a obisnuit in ultima perioada cu tot felul de colaborari si aliante intre marii producatori, aliante despre care in urma cu ceva timp nu le-am fi crezut posibile niciodata. Insa, asa cum stim cu totii, industria auto se dezvolta pe zi ce trece, avansul tehnologic fiind unul extrem de accelerat. In acest context, constructorii au o misiune extrem de grea, si anume aceea de a tine pasul cu tehnologia si cu inovatia din acest domeniu. Daca pentru numele grele ale lumii auto am putea spune ca nu este atat de greu sa faca asta, pentru producatorii mai mici este de la sine inteles ca este imposibil.

Chiar daca cei mai infocati fani ai unor producatori auto nu sunt tocmai de acord cu aceste parteneriate si aliante aparute in ultimii ani, acestia trebuie sa inteleaga ca numai asa producatorii lor favoriti pot supravietui pe o piata intr-o continua miscare.

Producatorii cauta parteneriate si aliante prin care sa reduca costurile de productie pentru noile tehnologii din domeniu, in special pentru cele legate de masinile electrice. De asemenea, tehnologiile autonome nu sunt deloc ieftine, acelasi lucru intamplandu-se si atunci cand vorbim despre sistemele de conectivitate sau despre serviciile de car-sharing.

Citeste continuarea articolului BMW si Jaguar Land Rover vor dezvolta impreuna motoare pentru masini electrice

Intr-un mod 100% personal BMW, marca bavareza a prezentat online noile componente M Performance pentru noua generatie M8, in versiunile coupe si decapotabil.

Producatorul sustine ca accesoriile sunt inspirate de cele de pe masina de curse M8 GTE si ca au fost gandite nu doar pentru a permite clientilor sa-si personalizeze masinile, dar si pentru a imbunatati performantele, fie ca vorbim despre constructie (o greutate cat mai mica), fie despre aerodinamica.

Toate aceste componente vor fi disponibile pe piata atat pentru versiunile M8 Coupe si Cabrio, cat si pentru variantele Competition ale acestora.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M8 poate fi echipat deja cu componente M Performance

Patru constructori de renume din lumea auto au anuntat la inceputul acestei saptamani un proiect extrem de ambitios prin care isi propun sa ofere un plus de siguranta rutiera pentru masinile lor. Mai exact, este vorba despre BMW, Mercedes-Benz, Volvo si Ford, carora li se alatura si doi furnizori de sisteme de navigatie.

Proiectul isi propune ca cei patru producatori sa utilizeze in comun informatiile transmise de soferi atunci cand acestia se afla in trafic. Mai exact, masinile celor patru branduri ar urma sa comunice intre ele prin internet pentru a furniza informatii in timp real despre conditiile din trafic.

Asadar, pe baza unor sisteme pe care soferii vor avea sarcina sa le activeze, modelele Volvo, Mercedes-Benz, BMW si Ford vor transmite pe internet o serie de informatii importante cu privire la conditiile de trafic, in timp real.

Citeste continuarea articolului Proiect: Masinile Volvo, Mercedes-Benz, Ford si BMW vor putea comunica intre ele

BMW a publicat astazi primele fotografii si detalii oficiale cu privire la noile modele M8 Coupe si M8 Cabrio. Despre cele doua modele am tot vorbit in ultima perioada, campania de promovare a acestora fiind demarata de bavarezi inca de la sfarsitul anului trecut.

Asa cum probabil ca stiti deja, oficialii germani au publicat in tot acest timp fotografii teaser si clipuri video surprinse in timpul testelor, facand ca asteptarea fanilor sa fie ceva mai usoara. Insa, acum avem toate detaliile pe care vreti sa le stiti, asa ca trecem la treaba si vorbim despre surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la BMW!

Incepem cu partea tehnica, aceasta fiind si cea mai asteptata veste de catre voi toti. Asadar, cele doua modele vor fi echipate sub capota cu o unitate de motorizare V8 cu capacitate de 4.4 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere si un cuplu maxim de 750 Nm.

Citeste continuarea articolului BMW a prezentat noile modele M8 (G14/G15) Coupe si Cabrio

BMW s-a folosit de prezenta la Concorso d’Eleganza Villa d’Este pentru a prezenta cateva concepte stilate, printre care si modelul coupe Z4 Zagato, dar anul acesta va fi diferit, producatorul german pregatind o versiune moderna a conceptului Garmisch.

Creat de Marcello Gandini (de la Bertone), conceptul original Garmisch avea la baza modelul BMW 2002 tii si a fost prezentat, in premiera, la Geneva Motor Show 1970. Din pacate, masina a disparut imediat dupa debut.

Pentru ca soarta originalului a ramas o necunoscuta, BMW a avut dificultati serioase atunci cand a decis refacerea modelului, lucru care nu a fost deloc usurat de faptul ca inca mai exista cateva documente oficiale despre Garmisch.

Citeste continuarea articolului Conceptul BMW Garmisch: o versiune moderna a originalului disparut acum aproape 50 de ani!

Acum ca BMW ofera si un model SUV de marimea potrivita, daca acceptati aceasta idee inseamna ca sunteti de acord si cu elementele de lux cu care vine, pe o masina care se apropie de cel mai tare vehicul de pe piata.

Cu toate acestea, daca optati pentru pachetul M Sport, e posibil sa va simtiti putin mai bine, de vreme ce ofera noului X7 o imagine mai dinamica.

La asta contribuie si barele mai agresive, dar si finisajul negru al masinii, care-l inlocuieste pe cel obisnuit, cromat.

Citeste continuarea articolului Vreti un BMW? Luati in calcul si aceasta versiune X7 cu pachet M Sport!

Suntem siguri ca nu exista o criza atunci cand vorbim despre componentele M Performance. De aceea, fie ca sunteti proprietarul unui model din Seria 3, fie ca aveti de gand sa cumparati un M135 xDrive, BMW va ofera o multime de oportunitati sa va transformati masina intr-o versiune M.

Aproape toate noile modele ale marcii bavareze pot beneficia de imbunatatiri din catalogul M, care a fost chiar extins pentru a include si componente pentru X3 M si X4 M.

Primele doua versiuni complete M ale celor doua modele SUV pot fi echipate, la un cost suplimentar, cu mai multe componente din fibra de carbon.

Citeste continuarea articolului BMW X3 M si X4 M: mai frumoase echipate cu componente M Performance!

O masina cu numere de inmatriculare interzise a fost surprinsa si fotografiata pe o sosea din municipiul Suceava. Autoturismul marca BMW avea placute de inmatriculare care nu se elibereaza sub nicio forma de serviciul din cadrul Politiei Romane, din motive cat se poate de obiective.

Numerele bolidului german erau SV 18 ICL, litere care nu pot fi folosite pentru autoturismele din tara noastra dintr-un motiv cat se poate de simplu. Legea interzice numerele care incep cu literele „I” si „O” pentru a nu fi confundate cu cifrele 1 și 0. De aceea niciun conducator auto nu isi poate alege astfel de numere. De asemenea, in Codul Rutier este interzisa folosirea combinatiilor de litere „OOO” sau „III”. Asa cum bine se stie, pe autoturismele autohtone nu pot fi inmatriculate masini cu urmatoarele combinatii de litere: COY, CUR, PUL, PIZ, MUI sau MUE si CUR.

Politistii din Suceava vor investiga cazul si urmeaza sa afle motivul pentru care proprietarul masinii a ales sa falsifice placutele de inmatriculare. 

Citeste continuarea articolului O masina cu numere de inmatriculare interzise, fotografiata in Romania!

Cand BMW a anuntat lansarea Seriei 4, multi au sustinut ca e vorba doar de scumpire marketizata inteligent a Seriei 3. E de inteles. Lumea vorbeste. In special, cei care nu isi vor cumpara niciodata o astfel de masina. Diferenta dintre Seria 3 si Seria 4 este observabila cu usurinta, insa trebuie sa conduci ambele modele pentru a-ti da seama exact despre ce este vorba. Trebuie sa le traiesti pe fiecare in parte si apoi sa alegi. Odata ce incepi sa le pui in balanta, realizezi imediat ca diferentele sunt suficient de mari.

Lasand astfel de conversatii controversate la o parte si evitand un dialog in contradictoriu nefolositor, va invit sa pasiti alaturi de mine in mini-universul pe care ni-l ofera BMW 440i xDrive Coupe (F32). Va fi o calatorie pe cinste.

In primul rand, trebuie sa va spun ca ma aflu la a doua intalnire cu un model din Seria 4. Prima a fost cu un model cabrio de care m-am bucurat neasteptat de mult. Motivul pentru care va zic acest lucru e legat de faptul ca nu credeam ca Seria 4 va putea sa devina o masina si mai interesanta de atat. Asta e si fascinatia acestor masini care fac parte dintr-aceiasi linie de model, dar se prezinta sub diferite forme.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2019 BMW 440i xDrive Coupe (F32) - bucurie incapsulata precis

Ne-am intalnit pentru prima oara cu noua generatie a micutului SAV (Sports Activity Vehicle) BMW, in teste, vara trecuta, dar iata ca a venit si momentul oficial al prezentarii.

Odata cu lansarea noului hatchback din Seria 1, acest nou SUV al marcii din Munchen vine cu elemente exterioare retusate, dar pastreaza limbajul de design curent al marcii germane. In acelasi timp, la interior, ne intalnim doar cu cateva schimbari modeste, dar si cu cateva optiuni noi de culoare.

Incepand de la exterior, nu a fost deloc o surpriza ca BMW X1 Facelift sa fie echipat cu grila frontala mai mare a marcii. Ca si pe noile modele din Seria 1, noua grila se intalneste la mijlocul partii din fata si este flancata de faruri refacute, care au si optiunea unor lumini LED. Sub ele, noul X1 este stilizat asemanator modelelor mai mari X5 si X7, producatorul renuntand la luminile de intalnire rotunde pentru unele orizontale integrate in gurile de aer laterale.

Citeste continuarea articolului Noul BMW X1 Facelift vine cu doar cateva modificari minore, versiune plug-in hybrid!

Desi ne asteptam sa poarte, in forma finala, numele BMW i5, noul iNext pare sa se transforme intr-un adevarat tur de forta tehnologic pentru marca bavareza.

Chiar daca masina nu va ajunge pe piata pana in 2021, gigantul german a inceput deja prezentarea modelului, deocamdata cu o privire mai atenta in cabina si, mai exact, asupra ecranului gigantic care domina bordul masinii.

Si nu vorbim despre orice fel de ecran, ci de unul curbat care va integra atat instrumentarul de bord cat si sistemul de infotainment, o idee destul de diferita fata de modelele premium de astazi.

Citeste continuarea articolului BMW a prezentat noul ecran curbat gigant de pe iNext

Update-urile wireless de software nu sunt o noutate in industria auto, in special pentru producatori ca Tesla, asa ca nu a mirat pe nimeni ca BMW a anuntat, pana la urma, introducerea acestor servicii pe anumite modele din portofoliu.

Mai exact, vorbim despre masinile echipate cu sistemul de operare 7.0 al marcii care, conform anuntului oficial al producatorului bavarez, pot beneficia de caracteristicile de update wireless.

Nu e ceva foarte complicat, sistemul wireless facand exact acelasi lucru ca cel pe cablu, adica tinand sistemul la zi cu cele mai noi update-uri oferite de producator.

Citeste continuarea articolului BMW ofera update-uri wireless gratuite pe anumite modele

Nu cu foarte multe ore in urma, BMW a prezentat oficial noua generatie din Seria 1, iar producatorul german se grabeste sa reinventeze versiunea de baza, "imbracand-o" in echipamente M Performance.

Ceea ce vedeti in imagini este modelul de top M135i xDrive, echipamentele montate pe acestea fiind un exemplu pentru noile versiuni din Seria 1, mai ales la capitolul performante si in special daca luam in calcul faptul ca BMW a decis sa renunte la variantele M complete ale masinilor cu tractiune fata.

Pe langa modificarile vizuale evidente, se intampla lucruri foarte frumoase la capitolul hardware, pe masini intalnindu-ne cu frane M Performance de 18 inch, cu discuri perforate mai mari si ventilate pe axul frontal. Finisate intr-o nuanta rosie, etrierele in patru pistoane sunt produse, pentru scaderea greutatii, din aliaj de aluminiu. Si pe axul spate ne intalnim cu aceleasi materiale usoare, dar etrierele beneficiaza de un singur piston.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M135i xDrive arata mai sportiv echipat cu componente M Performance

BMW a publicat cu putin timp inainte primele fotografii si informatii in legatura cu noile modele de generatie noua Seria 1, modele indelung asteptate de fanii brandului german.

Noul Seria 1 a primit o platforma cu roti motrice fata, in infatisare destul de diferita in comparatie cu cea pe care o cunosteam noi si, bineinteles, mai multe tehnologii de ultima generatie. Modelul de clasa compacta va fi disponibil exclusiv in versiunea cu cinci usi si va putea fi admirat in premiera mondiala in cadrul evenimentului #NEXTGen, care se va desfasura in perioada 25 - 27 iulie. Pana atunci insa, haideti sa vedem ce surprize avem!

In primul si primul rand, noile modele BMW Seria 1 au scazut in lungime cu 5 mm, ajungand la 4.319 mm, si au crescut in latime, respectiv inaltime, cu 34, respectiv 13 mm. Avand in vedere ca vorbim despre o noua arhitectura cu roti motrice fata, avem in fata si niste proportii schimbate. Spre exemplu, putem observa cum capota este mai scurta la noile modele sau cum montantii A sunt ceva mai inclinati. Tot in partea frontala mai putem remarca si o noua grila frontala, de dimensiuni ceva mai mari. In partea din spate, putem observa niste aripi ceva mai generoase.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta noua generatie Seria 1

Dieter Zetsche, de acum fost sef al grupului Mercedes-Benz, a iesit la pensie, dupa 13 ani in fruntea companiei. La cateva zile de la pensionare, neamtul a aparut intr-un filmulet pe internet conducand o masina a concurentei - un superb BMW i8 Roadster.

Filmuletul apare sub denumirea de „The Last Day” (Ultima zi) si il infatiseaza pe Zetsche luandu-si adio de la biroul sau, de la angajati si colegi, parasind sediul Mercedes-Benz de la Stuttgart, la volanul unei limuzine Clasa S.

Ajuns acasa, pensionar si fara obligatii contractuale, dupa mai bine de un deceniu la carma grupului auto, fostul sef de la Mercedes scoate din garaj o bijuterie pe care pare ca a ascuns-o bine de ochii privitorilor. Este vorba despre un BMW i8 Roadster cu care demareaza in tromba din curtea casei sale.

Citeste continuarea articolului Video. Fostul sef Mercedes-Benz a iesit la pensie si a fost „surprins” la volanul unui BMW

Va mai aduceti aminte de modelul BMW X5 albastru pe care vi-l prezentam in noiembrie 2018? Ei bine, era vorba despre un X5 M50i, masina care a inlocuit pe piata modelul xDrive50i si care tocmai si-a facut debutul oficial, alaturi de versiunea X7 M50i. Cele doua vehicule sunt, in acest moment, cele mai puternice modele SUV ale producatorului bavarez.

Ambele masini au echipament M Performance si sunt echipate cu un propulsor V8 bi-turbo N63 de 4,4 litri, care poate genera 523 de cai putere (intre 5.500 si 6.000 de rpm) si un cuplu-forta de 750 de Nm (intre 1.800 si 4.600 rpm), ceea ce inseamna o crestere de 67 de cai si de 77 de Nm fata de actualele modele X5 xDrive50i si X7 xDrive50i.

Puterea este canalizata catre toate cele patru roti prin intermediul unei cutii de viteze automate in opt trepte si a sistemului de tractiune integrala xDrive cu diferential M Sport. In aceasta configuratie, versiunea X5 accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 4,1 secunde, in timp ce X7 in 4,5 secunde.

Citeste continuarea articolului BMW X5 M50i si X7 M50i: cele mai puternice modele SUV ale producatorului bavarez!

In noiembrie 2018, tunerul german AC Schnitzer a prezentat o propunere interesanta pentru un model coupe BMW din Seria 8, care s-a remarcat prin mai multe elemente de caroserie personalizate, o tinuta la drum mai joasa si mai multa putere.

Cu toate acestea, modelul pe care vi-l prezentam in articolul de fata, un coupe M850i xDrive, care poate fi admirat in reprezentanta marcii din Abu Dhabi, beneficiaza doar de o aripa de fibra de carbon "Racing", cel putin din punctul de vedere al componentelor propuse de cei de la AC Schnitzer.

Chiar si in aceste conditii, fara multe dintre componentele produse de celebrul tuner, masina este extrem de interesanta din punct de vedere estetic. In afara de aripa, masina arata destul de "curata".

Citeste continuarea articolului Acest BMW M850i difera de un model standard printr-un singur element: o aripa!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare