autostrada

Lista stiri si informatii despre autostrada pe Cars.ro

Stiri si informatii despre autostrada

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre autostrada publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre autostrada, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: inaugurat, pro infrastructura, jaf, hoti, excavatoare, accident, politie, spital, constructie, inaugurare, targu neamt, iasi, taxe, costuri, proiect

Raport sumbru: jumatate din km de autostrada promisi de autoritati nu vor fi gata in acest an

Asociatia Pro Infrastructura a dat o previziune sumbra in ceea ce priveste kilometri de autostrada care vor fi dati in folosinta in acest an. Asociatia prezice ca numai jumatate din cei 100 de kilometri promisi de autoritati vor fi inaugurati in realitate.

Asociatia Pro Infrastructura sustine ca scenariul realist indica 43,28 km noi de autostrada in acest an, iar cel foarte optimist 69,18 km, orice alte afirmatii fiind "promisiuni pentru naivi, dezinformari grosolane si minciuni gogonate". Asociatia contrazice astfel declaratiile purtatorului de cuvant al CNAIR Alin serbanescu privind finalizarea a 118 kilometri de autostrada in acest an.

Loturile despre care API spune ca vor fi inaugurate in acest an sunt loturile 3 (mai-iunie) si 4 (august-septembrie) ale Autostrazii A1 Lugoj-Deva (intre Holdea si soimus).

Citeste continuarea articolului Raport sumbru: jumatate din km de autostrada promisi de autoritati nu vor fi gata in acest an

VIDEO | Jaf ca in filme pe autostrada. Hotii au fugit cu 2.3 milioane de euro

Italia este in stare de soc, dupa un jaf ca in filme. O banda de hoti a reusit sa fuga cu aproape 2.3 milioane de euro, dupa ce au lovit o masina blindata pe autostrada.

Incidentul a avut loc pe o autostrada din apropierea orasului Bari, din sudul tarii. Hotii s-au folosit de doua excavatoare pentru a jefui o masina blindata care transporta bani. In prima faza, ei au blocat autostrada cu doua camioane. Cand autospeciala blindata a oprit, cativa hoti au aparut de nicaieri si si-au indreptat armele spre paznici. Alti doi hoti au folosit excavatoarele pentru a decoperta acoperisul furgonetei. Ei au plecat cu 2.3 milioane de euro.

Aceasta nu a fost prima incercare a hotilor de a da lovitura. Politia italiana a dezvaluit ca alte doua incidente similare au avut loc anul trecut, pe aceeasi autostrada, cu o tehnica similara. In primele cazuri, hotii au plecat cu mana goala.

Citeste continuarea articolului VIDEO | Jaf ca in filme pe autostrada. Hotii au fugit cu 2.3 milioane de euro

Accident grav pe A1: un tanar care abia isi luase permisul a facut praf o masina de politie

Un accident grav a avut loc vineri seara, pe Autostrata Bucuresti - Pitesti. Un tanar de 18 ani a intrat intr-o masina de politie stationata pe banda de urgenta si a bagat un politist in spital.

Politistii raspunsesera la un alt incident, in care un pieton fusese ranit pe Autostrada A1. Masina autoritatilor era trasa pe banda de urgenta, cand un alt sofer, un tanar de 18 ani care abia isi luase permisul, a lovit-o din spate. Tanarul a vrut si el sa intre pe banda de urgenta, dar nu a observat masina de politie. Impactul a fost unul extrem de violent, autospeciala autoritatilor fiind distrusa in mare masura.

Mai grav a fost faptul ca in autospeciala se afla un agent, care a fost si el grav ranit. A fost nevoie de descarcerare pentru a-l scoate pe politist dintre fiarele contorsionate. El a fost dus de urgenta la spital, impreuna cu pietonul ranit in primul accident.

Citeste continuarea articolului Accident grav pe A1: un tanar care abia isi luase permisul a facut praf o masina de politie

Autoritatile promit 102 km de autostrada pana la finalul lui 2019. Ce drumuri vor fi deschise!

2018 a fost inca un an al promisiunilor neonorate in ceea ce priveste kilometrii de autostrada dati spre folosinta. Acum, in pragul noului an, autoritatile se bat din nou cu pumnul in piept ca vor inaugura importante segmente de autostrada.

Cinci sectoare de pe trei autostrazi, care totalizeaza 102 kilometri, vor fi date in folosinta in acest an, potrivit anuntului facut de autoritati. Asta inseamna ca intreaga retea de autostrazi a tarii va ajunge la 907 kilometri.

Prima inaugurare este programata in luna iunie, cand ar trebui sa fie gata tronsonul trei al A1, 21 de kilometri intre Lugoj si Deva. Restul de 22 de kilomtri din tronsonul 4 vor fi gata in septembrie, asta desi lucrarile sunt mai avansate acolo in acest moment. La ora actuala, cele doua tronsoane sunt gata in proportie de 92-95%.

Citeste continuarea articolului Autoritatile promit 102 km de autostrada pana la finalul lui 2019. Ce drumuri vor fi deschise!

Comisia Naţionala de Strategie si Prognoza a realizat studiul de fundamentare a proiectului Autostrazii Targu Neamt - Iasi, un segment de 61 de kilometri care face parte din Autostrada Unirii, Ungheni - Targu Mures.

Documentul a fost realizat de Comisia Nationala de Strategie si Prognoza, care va urmari dezvoltarea contractului, informeaza Mediafax. Proiectul va fi realizat in doua etape: 48 de luni pentru proiectare si constructie si 26 de ani pentru exploatarea si intretinerea autostrazii. Va fi realizat in parteneriat public – privat, iar costurile totale se vor ridica la 1,2 miliarde de euro. Statul va contribui cu cel mult 25% din valoarea proiectului.

Noul segment de autostrada va fi de asemenea taxat, cu sume sunt intre 6,3 si 12,6 euro/100km. Se vor instala sisteme de taxare la Targu Neamt, Pascani, Tirgu Frumos si Iasi. Taxa de utilizare a autostrazii va fi perceputa pe masura ce diverse sectoare vor fi finalizate si vor deveni operationale.

Citeste continuarea articolului Unda verde pentru Autostrada Targu Neamt - Iasi. Va fi gata in patru ani!

Traficul rutier a fost restrictionat pe autostrazile Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Constanta, dupa ce autoritatile au decis sa plombeze gropile aparute in ultima perioada.

Potrivit Centrului Infotrafic, pe A1 Bucuresti – Pitesti, calea catre Pitesti, muncitorii au restrictionat traficul pe banda numarul 1, intre kilometrii 108 si 120. De asemenea, s-au executat lucrari de plombare pe Autostrada A2 Bucuresti - Constanta, intre kilometrii 94-95 si 106-116, sensul catre litoral, iar intre 65 si 160 pe sensul catre capitala.

Atat pe Autostrada Soarelui, cat si pe Autostrada spre Pitesti, zapada cazuta in ultima perioada a macinat asfaltul si carosabilul este acum plin de gropi. Sunt atat de dese, intat soferii nici nu mai au cum sa le ocoleasca. In fata acestei situatii, oficialii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere ridica din umeri si dau vina pe vreme.

Citeste continuarea articolului Trafic restrictionat pe A1 si A2. Autoritatile plombeaza gropile in plina iarna

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii  Rutiere din Romania a dat in folosire in ultimele zile 21 de kilometri de autostrada, ceea ce face ca tara noastra sa depaseasca borna celor 800 in total. In aceasta perioada au fost deschise doua loturi ale autostrazii Targu Mures – Turda, precum si o bucata care face legatura intre Bucuresti si Ploiesti pe A3.

Soferii romani se pot bucura din a acest an de 56 de kilometri de autostrada in plus fata de ultimul an, ceea ce reprezinta o crestere importanta fata de ultimii doi ani.

Romania are in acest moment putin peste 820 de kilometri de autrostrada, iar pana in 2020 ar trebui sa atingem borna celor 1.000 de kilometri, conform unor proiecte care se afla in dezvoltare in acest moment. In 2019 vor fi gata aproape 100 de kilometri dintre ei, iar cei mai bucurosi vor fi ardelenii care vor putea parcurge aproape intreaga distanta de la Cluj-Napoca la Targu Mures pe Autostrada

Citeste continuarea articolului Cati kilometri de autostrada are Romania in total

Dupa mai bine de un an de amanari, Autostrada Urbana care leaga Bucurestiul de A3 a fost inaugurata. In cel mai pur stil romanesc, noua constructie naste deja controverse.

Romania se lauda acum cu inca 6.5 kilometri de autostrada, odata cu inaugurarea segmentului care face legatura intre Austrada Bucuresti-Ploiesti si Soseaua Petricani, din Capitala. Aproape patru ani de zile au durat lucrarile, dar, la finalul saptamanii trecute, chinul s-a incheiat. Iar bucurestenii s-au trezit cu o noua ruta de evadare din traficul Capitalei.

De cum au ajuns la intrarea din soseaua Petricani, soferii au dat nas in nas cu "solutia" incredibila gasita de autoritati pentru gestionarea traficului din acea intersectia. In loc sa se faca un sens giratoriu provizoriu, s-a decis introducerea unui semafor care genereaza blocaje din ce in ce mai mare pe Soseaua Petricani.

Citeste continuarea articolului Inaugurare cu scandal. Noua Autostrada Urbana i-a scos deja din minti pe soferi

Un accident teribil a avut loc, duminica dimineata, pe o autostrada din Elvetia. Un autocar, la bordul caruia se aflau 45 de persoane, s-a izbit violent de un zid.

Accidentul, care a avut loc in apropierea orasului Zurich, s-a produs pe fondul conditiile nefavorabile si a vitezei excesive. Soferul a pierdut controlul mastodontului si s-a lovit violent de un parapet de protectie. In urma impactului, toata partea din fata a autobuzului a disparut. Mai grav este ca o persoana si-a pierdut viata, iar cei doi soferi care se aflau la bord au fost ambii raniti extrem de grav. In total, 44 de persoane au supravietuit accidentului, insa acestea sunt inca sub observatia medicilor.

Conform Consulatului Elvetiei din tara noastra, printre raniti se afla si un cetatean roman. Cei mai multi dintre pasageri erau nemti, 22 la numar. De asemenea, in autocar mai erau 13 italieni, doi albanezi, doi columbieni, un roman, un iordanian, un rus, un ghanez si un nigerian.

Citeste continuarea articolului Un roman, printre supravietuitorii teribilului accident de autocar din Elvetia

Un barbat de aproape 60 de ani a semanat panica printre soferii care au ales in acest final de saptamana Autostrada Bucuresti - Pitesti. A condus cativa kilometri pe contrasens si a provocat un accident care a trimis sase oameni la spital.

Barbatul in varsta de 59 de ani, din comuna Moşoaia, conducea un Volkswagen Passat, mergand dinspre Bascov catre Bucuresti. Acesta a ratat iesirea catre Pitesti, dar in loc sa-si continue drumul pana la urmatoarea iesire, a intors si a mers pe contrasens. La kilometrul 118 pe A1 s-a izbit frontal de un alt Volkswagen care circula regulamentar catre Capitala.

Trei persoane au fost ranite din masina soferului vinovat, inclusiv conducatorul auto si trei din cealalta. Doi dintre raniti au fost internati de urgenta, pentru ca prezentau leziuni grave.

Citeste continuarea articolului Incident incredibil pe A1. Un sofer de 60 de ani a semanat panica dupa ce a condus pe contrasens

Automobilestii romani au parte de cateva surprize in acest final de an, pe masura ce autoritatile se pregatesc sa inaugureze noi sectoare de autostrada. Schimbarile vor putea fi descoperite de soferi si pe celebra aplicatie Waze, dezvoltatorii ei anuntand ca au pregatit un oupdate al hartilor.

Cea mai asteptata inaugurare, cea a Autostrazii Urbane, este asteptata pentru finalul acestei saptamani, iar Waze a celebrat momentul intr-un mod inedit. ”Waze e pregatit de deschidere. Asa ca vineri sa nu fiti surprinsi cand veti primi o ruta noua pentru a evada din Bucuresti”, a fost mesajul postat pe pagina de Facebook a compaiei.

Anuntul vine la doar cateva zile dupa ce Asociatia Construim Romania (ASCORO) a informat ca, cel mai probabil, vineri se vor deschide traficului cei 6 kilometri de autostrada care leaga Soseaua Petricani de A3 - Ploiesti. Lucrarile ar fi trebuit sa fie gata inainte de jumatatea anului, dar constructorul a tras de timp, pana la expirarea perioadei de gratie pe care a obtinut-o din partea companiei de drumuri. Totusi, vizita ministrului Lucian Sova pe santier i-a facut pe dezvoltatori sa grabeasca lucrurile.

Citeste continuarea articolului Waze isi actualizeaza hartile cu noile sectoare de autostrada ce vor fi deschise

Viteza cu care se desfășoară construcția infrastructurii rutiere de la noi din țară nu ar trebui să ne mai mire. Totuși, este incredibil cum constructorii lotului Lugoj-Deva, de pe A1, au reușit să prelungească din nou termenul de inaugurare.

Cei 22 de kilometri care fac legătura între Lugoj și Deva ar fi trebuit să fie dați în folosință la finalul acestui an, dar Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că lucrările nu vor fi gata până în vara anului viitor. Cel puțin aceasta este previziunea cea mai fericită. Motivația noii întârzieri o reprezintă alunecările de teren care au avut loc în zona dealului Soimus, incident care a dus la necesitatea unor lucrari suplimentare.

Tronsonul Lugoj-Deva de pe Autostrada 1 ar fi trebuit să fie gata din urmă cu doi ani, dar constructorii au prelungit termenul de fiecare data, fara sa dea explicatii. Acum, acestia incearca din rasputeri pentru a finaliza lucrarile in noul termen. In acest sens, au anuntat ca au mobilizat aproape 800 de persoane care sa se ocupe cu reabilitarea zonei din dealul Soimus, dar si ca pe santier actionează circa 300 de utilaje specifice.

Citeste continuarea articolului Inaugurarea autostrazii Lugoj - Deva, amanata din nou...

Fac ce fac autoritatile romane si, odata la ceva timp, reusesc sa puna pe jar pe toata lumea prin intermediul unor idei mai mult sau mai mutin trasnite. Astfel, se pare ca exista o propunere pentru a taxa soferii care folosesc autostrada Bucuresti-Ploiesti A3.

Si nu este vorba in niciun caz despre o taxa modica, ci despre una in valoare de 6.3 euro + TVA pentru 100 de kilometri parcursi. Cum tronsonul de drum Bucuresti-Ploiesti are o lungime de doar 62 de kilometri, taxa va fi de aproape 21 de lei. Autoritatile propun ca aceasta taxa sa intre in vigoare incepand cu anul 2019.

Poate ca acum va intrebati de unde a pornit toata aceasta discutie si de ce tocmai acum? Practic, vorbim despre aceeasi autostrada Ploiesti – Brasov despre care vorbim de mai bine de zece ani. Doar vorbim, ca de facut nu s-a facut nimic desi s-au propus cate si mai cate cu ocazie fiecarei campanii electorale. Ei bine, Guvernul a adoptat in aceasta saptamana studiul de fundamentare pentru proiectarea si constructia acestui tronson de autostrada de la Ploiesti la Brasov. Lucrarea se pare ca va fi realizata printr-un parteneriat public – privat.

Citeste continuarea articolului Taxa de drum pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti A3? Afla ce valoare va avea!

Condusul pe autostrada a fost de la bun inceput o provocare. Mai intai, cursurile scolii de soferi nu te aduceau pe acest taram necunoscut, asa ca a trebuit sa-l explorezi singur, inca de prima oara.

Pentru mine asa a fost. Stiam regulile din cartea de legislatie, insa nu aveam reactiile formate si nici nu aveam o viteza prea mare de a gandi situatiile, asa ca mi-am pastrat mereu prima banda - constienta fiind ca uneori mergeam prea incet si probabil toti ceilalti soferi ma injurau. Asta pana am invatat, in timp si cu exercitiu, cum se conduce pe autostrada.

Insa uneori, cu toate regulile scrise si nescrise, habar nu ai de ce se intampla intr-un fel sau in altul. Cateodata nu ai loc sau sa timp sa reactionezi si cel mai important, exista si tipurile de soferi cu experienta care dau peste cap toate regulile de condus pe autostrada pentru ca incurca absolut toata circulatia… mers prea incet, frane nejustificate sau flash-uri pe prima banda? Cred ca ati intalnit si voi pana acum asemenea specimene.

Citeste continuarea articolului Ce banda folosesti pe autostrada, unu sau doi? Iata cum spun politistii ca este corect!

Se pare ca Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) a respins documentatia de atribuire inaintata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Documentatia a fost respinsa pentru ca era necesara completarea studiului de fezabilitate in ceea ce priveste autostrada Sibiu - Pitesti. De asemenea, era necesara o revizuire a analizei cost-beneficiu a autostradei, dar si elaborarea unei documentatii suport pentru cererea de finantare.

Dupa cum ne putem da seama, documentatia a fost intoarsa pentru ca modul de intocmire a acesteia a fost de slaba calitate si nu a respectat cerintele legale ce priveau achizitiile publice.

Stim cu totii ca atunci cand aplici pentru ceva anume - de orice natura ar fi aplicatia - daca nu ai un dosar complet, risti sa fii respins. Ceea ce s-a si intamplat in cazul proiectului autostradei Sibiu - Pitesti, proiect respins de catre Comisia Europeana care nu va oferi finantare pana ce toate actele nu sunt puse in ordine si aduse la punctul maxim de calitate.

Citeste continuarea articolului De ce respinge ANRMAP dosarul autostrazii Sibiu-Pitesti?

Autoritatile de la noi din tara tocmai ne-au dat o veste buna, care ne priveste in primul rand pe noi, soferii. Stirea care a aparut in presa chiar ieri este despre un nou tronson de autostrada care se va deschide saptamana viitoare. Ministerul Transporturilor a lansat un comunicat de presa prin care ne anunta in mod oficial ca un segment de 15 kilometri din autostrada Lugoj- Deva este gata. Luni, 13.03.2017, dupa ora 16.00 traficul va fi liber pe acest segment. Anuntul nu specifica insa care este ora exacta a deschiderii, dar ramane sa vedem.

Portiunea despre care vorbim acum se afla situata intre kilometrii 27 si 42, si reprezinta doar o mica parte din lungimea totala de 29 de kilometri a acestui segment. Intreaga autostrada, care face legatura intre Deva si Lugoj, se intinde pe 72 de kilometri. Dar, din pacate, nu toata este gata, desi autoritatile anuntasera ca lucrarile incepute inca din 2013 se vor termina la timp, in perioada anuntata initial, si anume 2017.

Anuntul facut in acest moment de Ministerul Transporturilor este ca intreaga autostrada se va finaliza in 2020. Noi suntem cu ochii pe ei, sa vedem daca acest termen va ramane batut in cuie si daca se va respecta sau iar se va amana. In luna februarie a acestui an Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, anunta un nou termen pentru tronsonul despre care se tot vorbeste acum. El sustinea atunci ca lotul doi din autostrada Deva-Lugoj se va deschide pe 10 februarie, dar, evident, acest lucru nu s-a intamplat. De abia acum, in martie, portiunea de autostrada se va deschide oficial.

Citeste continuarea articolului Un nou tronson de autostrada va fi deschis luni de Ministerul Transporturilor

Crezi ca nu stam foarte rau la infrastructura? Nu intelegi totusi, de ce in conditiile in care starea drumurilor este asa cum e sau unele drumuri nu exista, trebuie sa platesti un sac de bani taxe? Iti spun pentru ce… pentru cei 3 CENTIMETRI de autostrada care ti se cuvin. Si pentru care, fie vorba intre noi, ai platit deja aproape 750 de lei.

Daca nu ma crezi, iti spun ca de la Revolutie, in Romania s-au construit pana acum 570 de kilometri de autostrada. Costurile au fost de vreo 14 miliarde de lei, ceea ce inseamna ca tie, unul dintre cei 19 milioane de romani, iti revin 3 centimetri de autostrada pentru care ai platit deja.

In total, romanii se dau cu masinile pe aproximativ 750 de kilometric de autostrada. Mare parte dintre acestia au fost realizati dupa 1990 la superpreturi si la o calitate indoielnica. Constructiile realizate cu multi bani si date pe sub mana, s-au facut praf la niciun an de la darea in folosinta, daca ne gandim la cei 22 de kilometri pe ruta Cunta-Saliste.

Citeste continuarea articolului Iata de ce Romania nu are autostrazi!

Vestile despre infrastructura noastra nu sunt cele mai grozave. Autoritatile se pare ca nu reusesc sa evolueze din acest punct de vedere. Autostrazile din tara noastra le poti numara pe degete, iar proiectele se pare ca ingheata in fazele initiale. Anul trecut se anunta cu surle si trambite faptul ca autostrada Sibiu-Pitesti a primit toate avizele necesare si ca proiectul va demara. Noi v-am spus atunci, intr-un material pe care il puteti citi aici, ca lucrarile vor incepe in curand. Mai apoi un organism din Uniunea Europeana a declarat ca proiectul Pitesti-Sibiu nu este fezabil, lucrarile intrand din nou in stand-by.

Acum, la inceput de an, mai vine o veste proasta in aceasta directie. Noii guvernanti au scos, se pare, de pe lista proiectelor prioritare autostrada Comarnic-Brasov. In aceeasi situatie se afla si autostrada Targu Mures-Iasi. Nici acest proiect din zona Moldovei nu va intra in stadiul de lucru in 2017. Ministerului Transporturilor a lucrat intens la stabilirea bugetului pentru anul 2017. Conform informatiilor aparute in presa, in bugetul pe 2017 al Ministerului Transporturilor, cele doua autostrazi nu reprezinta o prioritate si nu au mai fost incluse in programul 2018-2020.

Totusi, noul guvern are in intentie sa finalizeze alte proiecte care au fost deja incepute. Este vorba despre autostrazile Constanta-Nadlac, Lugoj-Deva si Sebes-Turda, dar si cea despre care v-am vorbit la inceput, Pitesti-Sibiu. Autostrada Comarnic-Brasov este prima autostrada din Romania care urma sa fie construita in concesiune cu asocierea Vinci-Strabag-Aktor. Pana acum termenul de incepere a lucrarilor a fost amanat de la aprilie la iunie, pentru ca acum sa se amane din nou, pana la o perioada neprecizata.

Citeste continuarea articolului Autostrada Comarnic-Brasov se amana pana la o data neprecizata inca

Iata ca nici nu am apucat bine sa ne bucuram de noua autostrada Sibiu-Pitesti, anuntata cu mult fast de catre autoritati, ca trebuie sa ne temperam un pic. Spunem asta pentru ca un organism european, aflat in Romania pentru a analiza traseul autostrazii, a declarat ca acest proiect are doua zone nefezabile.

Prin urmare, inginerii de la organismul de consultanta Jaspers, angajati chiar de Romania pentru a ne acorda asistenta tehnica in realizarea proiectului, au studiat indeaproape proiectul si au concluzionat: solutia gasita si aleasa de autoritatile romane nu este fezabila din punct de vedere al construirii, accesului si operarii. Asa cum bine stiti, autoritatile au avizat integral proiectul autostrazii Sibiu-Pitesti, si au anuntat, in in data de 23 noiembrie, ca lucrarile vor demara in cel mai scurt timp posibil.

Varianta de traseu aleasa de autoritati a fost cea care trece prin Curtea de Arges, apoi prin Valeni si iese in judetul Valcea, in localitatea Racovita. Neregulile despre care se vorbeste acum in toata presa din tara noastra, se pare ca au fost semnalate inca de acum doua saptamani de catre cei de la Jaspers, inainte ca traseul avizat sa fie anuntat oficial.

Citeste continuarea articolului Autoritatile europene sustin ca mult asteptata autostrada Sibiu-Pitesti este nefezabila!

Astazi ne-am gandit ca e cazul sa va dam o veste buna. Stirea aparuta in presa de la noi din tara va aduce un pic de bucurie in sufletul nostru, al soferilor. Autoritatile au anuntat astazi ca au avizat traseul integral al autostrazii Sibiu-Pitesti. Ministerul Transporturilor a declarat ca ieri a avizat traseul pentru ultimele doua sectiuni ale autostrazii: sectiunea 2 - Racovita-Boita de la kilometrul 15 la 45 si sectiunea 3 - Racovita-Valeni de la kilometrul 43 la 72.

Organele de decizie ale statului roman au ales prima varianta de traseu, cel care trece prin Curtea de Arges, apoi prin Valeni si iese in judetul Valcea, in localitatea Racovita. Varianta castigatoare, daca puteam sa o numim asa, a fost aleasa din sapte propuneri inaintate spre analiza in Consiliul Tehnic Economic.

Ceea ce este insa interesant, este faptul ca autostrada va oferi soferilor experiente nemaipomenite de condus. Spunem asta pentru ca drumul va merge paralel cu Valea Oltului, si va avea cel putin 6 tuneluri si 10 noduri rutiere pe o lungime totala de 123 de kilometri. Cinci dintre aceste tuneluri vor avea lungimi destul de mari: la Poiana de 1,7 kilometri, la Curtea de Arges de 1,3 kilometri, doua la Lazeret de 1,5 kilometri si la Robesti - 900 metri.

Citeste continuarea articolului Proiectul de autostrada Sibiu-Pitesti a fost avizat integral! Lucrarile vor demara in curand!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare