Procurorii romani l-au gasit pe Mario Iorgulescu si au depus cerere de arestare. Ce viteza avea de fapt

Procurorii romani au reusit sa dea de urma lui Mario Iorgulescu la o clinica de reabilitare din Italia.

Procurorii de la Parchetul Tribunalului Bucuresti au cerut, luni, arestarea preventiva a lui Mario Iorgulescu, pentru omor si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante, in urma accidentului din septembrie anul trecut, in care a murit un tanar de 24 de ani. In cazul lui Mario Iorgulescu, despre care se spune ca este internat intr-o clinica din Italia, anchetatorii au schimbat incadrarea juridica a faptelor.

Dupa ce a fost internat initial la Spitalul Universitar de Urgenta Elias Bucuresti, sectia de terapie intensiva, Mario Iorgulescu a fost transferat pe 23 septembrie la o clinica de terapie intensiva din Italia, unde a ramas internat pana in 7 octombrie, cand a fost externat si preluat de un institut de reabilitare psihiatrica din Italia. Ulterior, in 31 octombrie, el a fost internat la o alta clinica din Italia, unde se afla si in prezent.

In cererea de arestare preventiva, procurorii au dat si detalii nestiute despre accidentul care a avut loc pe 8 septembrie, pe soseaua Chitilei, din Bucuresti si care s-a soldat cu moartea unui tanar de 24 de ani.

Desi initial s-a spus ca Mario Iorgulescu avea 240 km/h, in urma anchetei s-a stabilit ca viteza era de fapt de 143 km/h in momentul impactului. Asta nu scuza insa in niciun fel actiunile fiului presedintelui LPF. Ba mai mult, anchetatorii au stabilit ca, in momentul in care a intrat in intersectie pe culoarea rosie a semaforului, tanarul nu a franat deloc, "iar in momentul coliziunii pedala de acceleratie era apasata la maximum".

"Pe fondul unei crize de gelozie si intr-o stare de furie, avand o alcoolemie de 1,96 g/l si fiind sub influenta cocainei, (...) inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteza ce depasea cu mult viteza legala de 50 km/h in localitate, patrunzand pe culoarea rosie a semaforului cu viteza de 145 km/h, accelerand pana la 162 de km/h in momentul in care a trecut de un alt vehicul, urcand vehiculul cu partea stanga pe un scuar, apasand la maximum pedala de acceleratie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvolta 700 de cai putere, patrunzand pe contrasens si intrand in coliziune frontala, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi. (...) Din momentul in care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului, inculpatul nu a actionat frana, iar in momentul coliziunii pedala de acceleratie era apasata la maximum. Procedand in acest mod, inculpatul a fost indiferent fata de urmarile actiunilor sale, pe care le-a prevazut, punand in pericol participantii la trafic, lasand producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului si astfel ucigand-o pe victima cu intentie indirecta".

Schimbarea incadrarii faptei din ucidere din culpa in omor poate insemna pentru Mario Iorgulescu o pedeapsa mult mai mare de inchisoare. De fapt, in mare parte, aceasta schimbare elimina posibilitatea ca tanarul sa fie condamnat la inchisoare cu suspendare.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter