Pod vechi de 80 de ani pune in pericol siguranta bucurestenilor! Ce masuri va lua CFR

CFR Infrastructura face an de an promisiuni cu privire la viteza medie a trenurilor si la eliminarea intarzierilor, insa lucrurile sunt departe de acest lucru daca privim la situatia unor poduri. CFR a anuntat ca la finalul anului viteza medie a trenurilor din Romania va ajunge la 80 de kilometri pe ora, adica dublu fata de cea din prezent.

In teren, lucrurile sunt total diferite insa fata de cele promise de sefii de la CFR, iar unul dintre cei mai importanti oameni din cadrul institutiei a vizitat podul Constanta din Bucuresti si nu a putut sa ofere o explicatie logica pentru modul defectuos in care se prezinta constructia.

Podul este vechi de 80 de ani si a fost reparat o singura data in acest interval si nici acum nu exista vreun constructor care sa asigure repararea podului in urmatoarele luni. Lucrarile de repartie costa aproape 1 milion de dolari, iar licitatia s-a incheiat la inceputul lunii, insa nu a fost depusa nicio oferta, fiind anulata.

In disperare de cauza, CFR a anuntat ca va incredinta lucrarea unui constructor fara sa mai fie facuta vreo licitatie. Numele firmei va fi anuntat pe 23 mai, fiind tinut secret de Caile Ferate Romane pentru moment.

Soferii din Bucuresti nu mai au insa rabdare si sunt pusi zilnic in fata unor cozi uriase din cauza pasajului ingust, dar si intr-un real pericol. Podul Constanta aproape ca se dezintegreaza complet pe zi ce trece si nu este exclus sa avem parte de o adevarata tragedie la un moment dat.

Podul Constanta este doar unul dintre zecile de poduri problematice din Romania, insa cu toate astea CFR promite crearea unor linii de mare viteza pentru cele mai importante trasee din tara.

Podul Constanta, una dintre cele mai importante lucrari de infrastructura din Bucuresti. A fost construit in doar cinci luni, mai exact in anul 1939, pe vremea cand Romania era condusa de Carol al II-lea. Astazi, lucrarea face parte din coridorul IV transeuropean.

Videoclipul zilei

Newsletter