Cum profita autoritatile de starea de urgenta. Lucrarile de infrastructura continua intr-un ritm "infernal"

Drumarii profita de faptul ca strazile sunt goale pentru a grabi lucrarile la cateva obiective importante de infrastructura.

 Starea de urgenta provocata de pandemia Covid-19 si restrictiile rutiere impuse in toata tara ii ajuta pe drumari, care continua lucrarile de infrastructura intr-un ritm infernal. In Bucuresti, doua poduri peste raul Dambovita se construiesc in acelasi timp, la cativa kilometri departare, in timp ce, in tara, CNAIR, deschide noi santiere. Cel mai recent a fost deschis la Timisoara.

La Timisoara s-a dat startul unui proiect de 66 de milioane de euro

Compania Nationala de adminsitrare a Infrastructurii Rutiere a anuntat ca a dat startul lucrarilor la Varianta Ocolitoare Timisoara Sud, un proiect de peste 272 de milioane de lei, fara TVA (324 milioane de lei cu TVA, aproximativ 66 de milioane de euro).

Am emis ordinul de incepere al lucrarilor (...) chiar daca in aceasta perioada ne confruntam cu pandemia cauzata de raspandirea COVID 19, dar si cu vremea nefavorabila. Noi, CNAIR, ne-am indeplinit partea noastra de atributii si acum ne dorim ca si antreprenorul sa se mobilizeze corespunzator pentru a respecta termenele si conditiile contractuale", a declarat Mariana Ionita, Director General al CNAIR.

Pe teren se afla, in aceasta etapa a lucrarilor, 40 de angajati. Pentru protectia lor in contextul epidemiei de coronavirus, autoritatile au luat masuri speciale pe santier.

"Trebuie sa fim cu totii constienti cat de important este pentru economie ca pe aceste santiere sa continue lucrarile, atat timp cat se poate munci in conditii de siguranta cu respectarea tuturor masurilor luate in aceasta perioada deosebita pentru toata lumea. Subliniez faptul ca activitatile de proiectare si de executie a lucrarilor pe santiere, precum si activitatile de supervizare a lucrarilor se pot desfasura in continuare conform programelor de executie asumate, cu respectarea masurilor impuse prin ordonantele militare care sunt in vigoare pana in prezent”, a mai declarat seful CNAIR.

Primele lucrari care se vor executa sunt decopertare a stratului vegetal, intre DN 6 si canalul Bega, urmand ca saptamana viitoare sa inceapa si constructia unui drum de acces din DN 6 si realizarea unui pod provizoriu peste Canalul Bega.

Antreprenorul care realizeaza proiectarea si executia Variantei de Ocolire Timisoara Sud, in lungime de 25,69 km, este compania TIRRENA SCAVI S.p.A. Durata de realizare a acestui contract este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare si 24 luni pentru executia lucrarilor. Perioada de garantie a lucrarilor este de 120 luni.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter