Ken Block ne prezinta o noua versiune a celebrului Hoonicorn

Articol scris de Andrei Cristian, in data de 18 Octombrie 2016

Ken Block nu se potoleste nici la cei aproape 49 de ani ai sai pe care ii va implini luna viitoare si ne prezinta noua versiune a bolidului pe care il va conduce de acum incolo. Primele imagini cu noua versiune a Hoonicorn-ului, asa cum este numit muscle-car-ul pilotului american, au fost facute publice saptamana trecuta sub forma unui teaser ingenios.

Ken Block si-a dorit sa ne demonstreze puterea de care e in stare noul sau bolid, asa ca a gasit un mod original de a ne arata acest fapt. Astfel, Ken a decis sa isi prajeasca o nalba pe una dintre cele doua tevi de esapament ale noii unitati de motorizare a muscle-car-ului.

Nu numai ca nalba s-a prajit imediat, insa aceasta a si sarit de pe furca in care era prinsa din cauza flacarilor puternice. Hoonicorn-ul lui Ken Block are la baza un model Mustang din 1965, echipat pana nu demult cu un sistem de motorizare V8 Roush Yates cu o capacitate de 6.7 litri si care era capabil sa dezvolte 845 de cai putere si un cuplu maxim de 975 Nm.

Cum pentru cunoscutul Ken Block nici un motor nu are o putere care sa il multumeasca, aceasta a decis ca a venit timpul sa faca niste modificari care sa ii duca propulsorul pe o noua treapta superioara. Printre modificarile la care a fost supus Hoonicorn-ul amintim montarea a doua turbocompresoare noi de la Garrett si a unui nou sistem de injectie cu metanol.

Rezultatul imbunatatirilor tehnice l-a dat pe spate chiar pana si pe Ken Block, nici el neasteptandu-se ca puterea noului propulsor sa ajunga pana la nu mai putin de 1400 de cai putere. Pilotul american s-a declarat incantat de noua versiune pe care o va pilota in perioada urmatoare, noul sistem de motorizare intrecandu-i orice asteptare.

Ken Block povesteste intr-un scurt interviu ca noua versiune a Hoonicorn-ului este cel mai strasnic model pe care l-a condus pana in acest moment si ca experienta de la bordul bolidului este una exceptionala si care ar lasa cu gura deschisa orice specialist auto.

Tinand sa intareasca faptul ca nu exagereaza deloc, Block mai spunea ca nici nu apuca sa reuseasca sa schimbe treptele de viteza, pneurile fiind deteriorate considerabil de puterea gigant a noului sistem de motorizare. Acestea fiind spuse, nu ne ramane decat sa asteptam cu sufletul la gura episodul 10 din Gymkhana, acolo unde ar urma ca pilotul american sa isi faca aparitia la bordul noii versiuni Hoonicorn.

Etichete: masini sport

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

A deveni posesor de Ferrari este un vis frumos, pentru multi dintre noi. Producatorul super carurilor nu este foarte permisiv cu clientii lui. Cand vine vorba de a cumpara un...
de - 27 Iunie 2017
Te-ai gandit vreodata unde ai parca un bolid de sute de mii de euro daca ar fi al tau? Ca sa fiu sincer, eu unul mi-am pus intrebarea asta, desi...
de - 27 Iunie 2017
Va puteti imagina cum ar arata un oras important al Europei fara nicio masina in circulatie timp de o zi? Ei bine, mie imi da impresia unui scenariu plauzibil doar...
de - 22 Iunie 2017
Comportamentul soferilor la volan depinde de mai multi factori. In principal totul tine de firea fiecaruia. Exista insa anumite studii care ne dezvaluie ca soferii se poarta in trafic si...
de - 20 Iunie 2017

Cele mai noi anunturi

100.00 RON - 27 Iunie 2017
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare